VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
C-1
PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«na dodávku měřicích zařízení»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících měřicích
zařízení pro měření elektřiny (elektroměrů, přijímačů HDO a modulů),
včetně úředního ověření elektroměrů, souvisejících parametrizačních SW
vybavení a pozáruční podpory podle potřeb zadavatele.
a) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks
r. 2002 17.000 ks
r. 2003 30.000 ks
b) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření s
přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2001 4.000 ks
r. 2002 7.000 ks
r. 2003 3.000 ks
c) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2001 3.000 ks
r. 2002 9.000 ks
r. 2003 11.000 ks
d) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření
s přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2001 1.000 ks
r. 2002 10.000 ks
r. 2003 11.000 ks
e) Třífázový statický třísystémový činný elektroměr pro nepřímé
měření s přijímačem HDO
v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks
r. 2002 300 ks
r. 2003 0 ks
f) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro
přímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2001 12 ks
r. 2002 0 ks
r. 2003 0 ks
g) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření
v předpokládaných objemech: r. 2001 35 ks
r. 2002 0 ks
r. 2003 0 ks
h) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření
v předpokládaných objemech : r. 2001 30 ks
r. 2002 0 ks
r. 2003 0 ks
i) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro
nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks
r. 2002 150 ks
r. 2003 150 ks
j) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr
pro nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou
v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks
r. 2002 150 ks
r. 2003 150 ks
k) Přijímač hromadného dálkového ovládání (HDO)
v předpokládaných objemech: 2 relé 3 relé 4 relé
r. 2001 0 1000 0
r. 2002 500 1000 1000
r. 2003 500 1000 1000
Podrobná specifikace požadovaných technických parametrů předmětu veřejné
zakázky a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci (dále jen «ZD»).
Předpokládané objemové požadavky budou upřesňovány podle vnějších vlivů
(nové prováděcí vyhlášky, aktualizace ceníků, požadované rekonstrukce,
požadavky a objemy zákazníků atd.). Zadavatel si vyhrazuje právo na
úpravy předpokládaných objemů přístrojů a na modifikaci technických
požadavků v souladu s technickým, technologickým, popř. cenovým vývojem.
Požaduje možnost dodávek přístrojů samostatně tj. bez modulů, přístrojů
včetně modulů nebo jen samostatně moduly. V této souvislosti zadavatel
uvítá vstřícnost uchazeče (deklarovanou v nabídce) možností průběžně
přizpůsobovat dodávky podle aktuálního technického, technologického
a cenového vývoje měřicích zařízení v dalších letech.
Součástí nabídky je i zapůjčení vzorků nabízených měřicích zařízení
v souladu s podmínkami v kap. N.
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládané objemy pro rok 2001 musí být dodány včetně úředního ověření
elektroměrů do 7.12. 2001. Rozsahy dodávek budou upřesňovány v rámci
čtvrtletních objednávek doručených dodavateli 30 dnů před začátkem
čtvrtletí. Zadavatel požaduje průběžné dílčí měsíční plnění s termínem
dodávky nejdéle do 6 týdnů od doručení objednávky.
Místem plnění veřejné zakázky bude centrální sklad Pražské energetiky,
a.s. v Praze 8 nebo bude upřesněn v objednávce na dislokované sklady
v rámci Prahy.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona,
způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených
v § 2b odst. 2 a 3 zákona.
Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení
«odpovědného zástupce» ustaveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.
(živnostenský zákon) uchazeč uvede v nabídce aktuální výpis z
živnostenského rejstříku (!!! Výpis z živnostenského rejstříku nelze
nahradit živnostenskými listy !!!).
U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být
uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek . v případě podání nabídky
složené z více osob prokazují všechny osoby kvalifikační předpoklady v
plném rozsahu a součástí nabídky musí být smluvní ujednání (např. smlouva
o sdružení, smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob
oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále
s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné
zakázky.
Všechny požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v českém
jazyce (nebo autorizovaný překlad) a v originálním znění nebo též ve
stejnopisu s ověřením jejich pravosti.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v
souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí
podle stupně přisouzeného významu:
1. Míra splnění požadovaných technických parametrů, výsledek
odzkoušení zapůjčených měř. zařízení.
2. Způsob ochrany měřicích zařízení před neoprávněným zásahem.
3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky.
4. Nabídkové ceny.
5. Vstřícnost uchazeče průběžně přizpůsobovat dodávku podle
aktuálního technického, technologického a cenového vývoje měřicích
zařízení v dalších letech.
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně
zpracovány do přehledné tabulky uvedené v ZD v členění dle jednotlivých
typů měřicích zařízení (uvedených v kap. A. pod písm. a) až k) na:
- Cenu za jeden kus měřicího zařízení v rozsahu požadovaných
parametrů
- Konstrukci a podmínky množstevních a obdobných slev závazné po
celou dobu plnění
- Cena za jeden kus měřicího zařízení a jednotlivých částí (modulů)
po slevách
- Celkové ceny za dodávku předpokládaného počtu kusů v jednotlivých
letech 2001 až 2003 při uplatnění slev
- Celkovou cenu za komplexní dodávku všech přístrojů v
předpokládaných objemech do roku 2003 včetně úředního ověření a
po započítání slev
- Konstrukce ceny pozáručního servisu vyjádřená v Nh (normohodiny)
za opravu bez materiálu
Ostatní závazné podmínky pro zpracování cenové nabídky jsou uvedeny v ZD.
Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a
nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyloučení nabídky.
Platební podmínky
- faktura za dodávku měřících zařízení (včetně úředního ověření) může
být vystavena až po převzetí dílčí dodávky ze strany zadavatele,
- faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 14 dní od dne převzetí
faktury ze strany zadavatele,
- zálohy nebudou poskytnuty.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 6. 9. 2001 v 10.00 hod. Otevírání obálek s
nabídkami se uskuteční dne 6. 9. 2001 od 10.00 hod. v zasedací místnosti
č. 705 budovy «A» v 7. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha
10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo
osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10)
v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 hod.
do 5. 9. 2001 a dne 6. 9. 2001 pak osobně od 9.00 do 10.00 hod.
do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz. bod F.).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a
názvem: «SOUTĚŽ - MĚŘICÍ ZAŘÍZENÍ - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření
razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Zdenky Touchové
vedoucí odboru obchodu s maloodběrateli elektřiny
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10
tel. (02) 6705 4209, fax: (02) 6705 4205
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2.000.000,- Kč jednou z
forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na neúročený účet
zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním symbolem
je číslo 33 a osmimístné IČ uchazeče, bez mezery - celkem desetimístné
číslo, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být
připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání
obálek.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebude považován za
doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě složení jistoty
v hotovosti na účet zadavatele musí být předloženo potvrzení banky
o převodu nebo výpis z bankovního účtu.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně
do 5. 3. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena
zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude kterýkoliv
doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč
autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez
předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro
zvýšení cen může být zadavatelem požadovaná změna základních technických
parametrů.
L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich
prokázání
Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění
veřejné zakázky:
a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v
posledních dvou letech s uvedením objednatele, popř. kupujícího,
místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail.
spojení.
b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností, zejména
z hlediska úředního ověření měřicí techniky, záruční a pozáruční
podpory, včetně doložení certifikace pracovníků a akreditace
měrového střediska.
c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky
(zastoupení v ČR).
Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána prohlášením
v českém jazyce a v originále statutárního zástupce uchazeče (podpis,
datum, razítko).
M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci si zájemci vyzvednou v pracovních dnech od 9.00 do
14.00 hod. na hlavní vrátnici sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha
10, budova «A» - vpravo). Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu
vydané zadávací dokumentace.
N. Podmínky pro zapůjčení a vrácení vzorků nabízených měřicích zařízení
Součástí podání nabídky je rovněž bezplatné zapůjčení dvou kusů vzorků od
každého nabízeného měřicího zařízení k odzkoušení. Vzorky musí být dodány
do konce soutěžní lhůty, tj. ve dnech 3. - 5.9. 2001 v době mezi
9.00 - 11.00 hod. nebo dne 6.9. 2001 v době mezi 8.00 - 10.00 hod. do místnosti
č. 318 budovy «A» Na Hroudě 1492/4, Praha 10. Součástí předání vzorku
bude 2x vyhotovený seznam s uvedením typu a výrobních čísel zapůjčených
přístrojů a adresou pro vrácení vzorků. Jeden seznam bude potvrzen a
vrácen. Vrácení vzorků bude do 1 týdne po skončení soutěže, a to osobním
předáním nebo poštou na uvedenou adresu. Pokud uchazeč nepředloží
požadovaný vzorek měřicího zařízení k odzkoušení v požadovaném termínu,
bude jeho nabídka vyloučena pro nesplnění podmínky OVS. V rámci
odzkoušení budou provedeny zkoušky v souladu s metrologickými předpisy
a normami, ověřeny deklarované parametry a kompatibilita s používaným
měřicím zařízením apod.
O. Další podmínky
a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do
dokumentace se nekoná (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona).
b) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu
předmětu veřejné zakázky včetně úředního ověření elektroměrů.
c) Součástí nabídky musí být kompletně vyplněné tabulky uvedené
v kap. V. a VI. ZD podle pokynů v ZD.
d) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky.
Dotazy, týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky, lze
uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607 755 879 nebo na
tel./fax č.: (02) 793 57 21.
e) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
f) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou
v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí
být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány
nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy.
g) Součástí nabídky musí být návrh rámcové smlouvy o plnění veřejné
zakázky. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost
beze zbytku přijmout tento návrh smlouvy.
h) OVS je omezena na tuzemské osoby.
i) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
j) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky
a zapůjčení vzorků.
k) V případě rozporu mezi formulací této výzvy a ZD platí ustanovení
této výzvy.
P. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení
nabídek,
b) ověřit vybrané reference z nabídek,
c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více
uchazečů (i v rámci jedné části předmětu),
d) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na zvolenou část plnění
veřejné zakázky, objem nebo zvolenou konfiguraci,
e) nevracet uchazečům nabídky,
f) odmítnout všechny nabídky,
g) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu,
h) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce,
popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování
základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy.
129206-31/01