Portál veřejné správy

Zápis 129206-31/01

Obchodní jménoPRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno01. 08. 2001
Značka OV129206-31/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. C-1 PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. ve spolupráci s Informační agenturou vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ «na dodávku měřicích zařízení» A. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících měřicích zařízení pro měření elektřiny (elektroměrů, přijímačů HDO a modulů), včetně úředního ověření elektroměrů, souvisejících parametrizačních SW vybavení a pozáruční podpory podle potřeb zadavatele. a) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks r. 2002 17.000 ks r. 2003 30.000 ks b) Jednofázový statický činný elektroměr pro přímé měření s přijímačem HDO v předpokládaných objemech: r. 2001 4.000 ks r. 2002 7.000 ks r. 2003 3.000 ks c) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření v předpokládaných objemech: r. 2001 3.000 ks r. 2002 9.000 ks r. 2003 11.000 ks d) Třífázový statický čtyřvodičový činný elektroměr pro přímé měření s přijímačem HDO v předpokládaných objemech: r. 2001 1.000 ks r. 2002 10.000 ks r. 2003 11.000 ks e) Třífázový statický třísystémový činný elektroměr pro nepřímé měření s přijímačem HDO v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks r. 2002 300 ks r. 2003 0 ks f) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro přímé měření v předpokládaných objemech: r. 2001 12 ks r. 2002 0 ks r. 2003 0 ks g) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro nepřímé měření v předpokládaných objemech: r. 2001 35 ks r. 2002 0 ks r. 2003 0 ks h) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr pro nepřímé měření v předpokládaných objemech : r. 2001 30 ks r. 2002 0 ks r. 2003 0 ks i) Třífázový čtyřkvadrantní třísystémový statický elektroměr pro nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks r. 2002 150 ks r. 2003 150 ks j) Třífázový čtyřkvadrantní dvousystémový statický elektroměr pro nepřímé měření s integrovanou komunikační jednotkou v předpokládaných objemech: r. 2001 0 ks r. 2002 150 ks r. 2003 150 ks k) Přijímač hromadného dálkového ovládání (HDO) v předpokládaných objemech: 2 relé 3 relé 4 relé r. 2001 0 1000 0 r. 2002 500 1000 1000 r. 2003 500 1000 1000 Podrobná specifikace požadovaných technických parametrů předmětu veřejné zakázky a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (dále jen «ZD»). Předpokládané objemové požadavky budou upřesňovány podle vnějších vlivů (nové prováděcí vyhlášky, aktualizace ceníků, požadované rekonstrukce, požadavky a objemy zákazníků atd.). Zadavatel si vyhrazuje právo na úpravy předpokládaných objemů přístrojů a na modifikaci technických požadavků v souladu s technickým, technologickým, popř. cenovým vývojem. Požaduje možnost dodávek přístrojů samostatně tj. bez modulů, přístrojů včetně modulů nebo jen samostatně moduly. V této souvislosti zadavatel uvítá vstřícnost uchazeče (deklarovanou v nabídce) možností průběžně přizpůsobovat dodávky podle aktuálního technického, technologického a cenového vývoje měřicích zařízení v dalších letech. Součástí nabídky je i zapůjčení vzorků nabízených měřicích zařízení v souladu s podmínkami v kap. N. B. Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládané objemy pro rok 2001 musí být dodány včetně úředního ověření elektroměrů do 7.12. 2001. Rozsahy dodávek budou upřesňovány v rámci čtvrtletních objednávek doručených dodavateli 30 dnů před začátkem čtvrtletí. Zadavatel požaduje průběžné dílčí měsíční plnění s termínem dodávky nejdéle do 6 týdnů od doručení objednávky. Místem plnění veřejné zakázky bude centrální sklad Pražské energetiky, a.s. v Praze 8 nebo bude upřesněn v objednávce na dislokované sklady v rámci Prahy. C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení «odpovědného zástupce» ustaveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. (živnostenský zákon) uchazeč uvede v nabídce aktuální výpis z živnostenského rejstříku (!!! Výpis z živnostenského rejstříku nelze nahradit živnostenskými listy !!!). U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob (subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek . v případě podání nabídky složené z více osob prokazují všechny osoby kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení, smlouva o smlouvě budoucí) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. Všechny požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v českém jazyce (nebo autorizovaný překlad) a v originálním znění nebo též ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti. D. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí podle stupně přisouzeného významu: 1. Míra splnění požadovaných technických parametrů, výsledek odzkoušení zapůjčených měř. zařízení. 2. Způsob ochrany měřicích zařízení před neoprávněným zásahem. 3. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky. 4. Nabídkové ceny. 5. Vstřícnost uchazeče průběžně přizpůsobovat dodávku podle aktuálního technického, technologického a cenového vývoje měřicích zařízení v dalších letech. E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně zpracovány do přehledné tabulky uvedené v ZD v členění dle jednotlivých typů měřicích zařízení (uvedených v kap. A. pod písm. a) až k) na: - Cenu za jeden kus měřicího zařízení v rozsahu požadovaných parametrů - Konstrukci a podmínky množstevních a obdobných slev závazné po celou dobu plnění - Cena za jeden kus měřicího zařízení a jednotlivých částí (modulů) po slevách - Celkové ceny za dodávku předpokládaného počtu kusů v jednotlivých letech 2001 až 2003 při uplatnění slev - Celkovou cenu za komplexní dodávku všech přístrojů v předpokládaných objemech do roku 2003 včetně úředního ověření a po započítání slev - Konstrukce ceny pozáručního servisu vyjádřená v Nh (normohodiny) za opravu bez materiálu Ostatní závazné podmínky pro zpracování cenové nabídky jsou uvedeny v ZD. Vynechání předepsaného členění nabídkových cen nebo nepřehledné a nejednoznačné zpracování bude důvodem k vyloučení nabídky. Platební podmínky - faktura za dodávku měřících zařízení (včetně úředního ověření) může být vystavena až po převzetí dílčí dodávky ze strany zadavatele, - faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 14 dní od dne převzetí faktury ze strany zadavatele, - zálohy nebudou poskytnuty. F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta končí dne 6. 9. 2001 v 10.00 hod. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 6. 9. 2001 od 10.00 hod. v zasedací místnosti č. 705 budovy «A» v 7. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10). G. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10) v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 hod. do 5. 9. 2001 a dne 6. 9. 2001 pak osobně od 9.00 do 10.00 hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz. bod F.). Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - MĚŘICÍ ZAŘÍZENÍ - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona. I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele Pražská energetika, a.s. k rukám Zdenky Touchové vedoucí odboru obchodu s maloodběrateli elektřiny Na Hroudě 1492/4 100 05 Praha 10 tel. (02) 6705 4209, fax: (02) 6705 4205 J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 2.000.000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na neúročený účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním symbolem je číslo 33 a osmimístné IČ uchazeče, bez mezery - celkem desetimístné číslo, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě složení jistoty v hotovosti na účet zadavatele musí být předloženo potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně do 5. 3. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad. K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro zvýšení cen může být zadavatelem požadovaná změna základních technických parametrů. L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich prokázání Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních dvou letech s uvedením objednatele, popř. kupujícího, místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail. spojení. b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností, zejména z hlediska úředního ověření měřicí techniky, záruční a pozáruční podpory, včetně doložení certifikace pracovníků a akreditace měrového střediska. c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky (zastoupení v ČR). Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána prohlášením v českém jazyce a v originále statutárního zástupce uchazeče (podpis, datum, razítko). M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci si zájemci vyzvednou v pracovních dnech od 9.00 do 14.00 hod. na hlavní vrátnici sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10, budova «A» - vpravo). Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu vydané zadávací dokumentace. N. Podmínky pro zapůjčení a vrácení vzorků nabízených měřicích zařízení Součástí podání nabídky je rovněž bezplatné zapůjčení dvou kusů vzorků od každého nabízeného měřicího zařízení k odzkoušení. Vzorky musí být dodány do konce soutěžní lhůty, tj. ve dnech 3. - 5.9. 2001 v době mezi 9.00 - 11.00 hod. nebo dne 6.9. 2001 v době mezi 8.00 - 10.00 hod. do místnosti č. 318 budovy «A» Na Hroudě 1492/4, Praha 10. Součástí předání vzorku bude 2x vyhotovený seznam s uvedením typu a výrobních čísel zapůjčených přístrojů a adresou pro vrácení vzorků. Jeden seznam bude potvrzen a vrácen. Vrácení vzorků bude do 1 týdne po skončení soutěže, a to osobním předáním nebo poštou na uvedenou adresu. Pokud uchazeč nepředloží požadovaný vzorek měřicího zařízení k odzkoušení v požadovaném termínu, bude jeho nabídka vyloučena pro nesplnění podmínky OVS. V rámci odzkoušení budou provedeny zkoušky v souladu s metrologickými předpisy a normami, ověřeny deklarované parametry a kompatibilita s používaným měřicím zařízením apod. O. Další podmínky a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace se nekoná (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona). b) Nabídka musí být podána na komplexní zabezpečení celého rozsahu předmětu veřejné zakázky včetně úředního ověření elektroměrů. c) Součástí nabídky musí být kompletně vyplněné tabulky uvedené v kap. V. a VI. ZD podle pokynů v ZD. d) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky. Dotazy, týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky, lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607 755 879 nebo na tel./fax č.: (02) 793 57 21. e) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních (tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako «originál». f) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. g) Součástí nabídky musí být návrh rámcové smlouvy o plnění veřejné zakázky. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost beze zbytku přijmout tento návrh smlouvy. h) OVS je omezena na tuzemské osoby. i) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. j) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky a zapůjčení vzorků. k) V případě rozporu mezi formulací této výzvy a ZD platí ustanovení této výzvy. P. Zadavatel si vyhrazuje právo: a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení nabídek, b) ověřit vybrané reference z nabídek, c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více uchazečů (i v rámci jedné části předmětu), d) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na zvolenou část plnění veřejné zakázky, objem nebo zvolenou konfiguraci, e) nevracet uchazečům nabídky, f) odmítnout všechny nabídky, g) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu, h) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce, popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy. 129206-31/01