VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ALEMA Lanškroun a.s.
OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU V RÁMCI OPPI
1. Firma: ALEMA Lanškroun a.s.
Sídlo: Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun
IČO: 25932853
vyhlašuje výběrové řízení
na dodávku 1 ks horizontálního vstřikolisu s uzavírací silou 300 tun
2. Předpokládaná hodnota zakázky: 130 000,- EUR bez DPH
3. Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání
nabídek, kvalifikační předpoklady uchazečů a požadavky na jejich
prokázání i způsob a kritéria hodnocení nabídek včetně váhy
jednotlivých kritérií jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.
4. Zadávací dokumentace je součástí oznámení, ale je možné si ji
vyžádat i písemně, telefonicky nebo elektronicky na následujících
kontaktech:
Adresa: ALEMA Lanškroun a.s., Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun
Kontaktní osoba: Libor Peškar
E-mail: libor.peskar@alema.cz
Tel.: 731 835 900
Výše uvedená adresa je zároveň místem pro podání nabídek uchazečů,
přičemž rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.
5. Nabídky budou předkládány v českém jazyce.
6. Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím
po vyhlášení výběrového řízení v Obchodním věstníku a končí dne
14. 3. 2014 v 16.00 hod.
7. Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou
obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou
zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
8. Společnost si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit.
9. Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu
finanční kontroly.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
1. Identifikace zadavatele
Zadavatel: ALEMA Lanškroun a.s.
Sídlo: Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun
IČO/DIČ: 25932853/CZ25932853
Zastoupený: Ing. Jiřím Vaňousem, předsedou představentstva
Kontaktní osoba: Libor Peškar
Mobil: 731 835 900
E-mail: libor.peskar@alema.cz
2. Přesné vymezení předmětu zakázky a požadavků zadavatele
Předmětem výběrového řízení je dodávka:
1 ks horizontálního vstřikolisu s uzavírací silou 300 tun
Příloha č. 1: Základní technické požadavky pořizované technologie
Uzavírací jednotka/vyhazovač:
- Uzavírací síla 300 t
- Minimální vzdálenost mezi vodicími sloupky: 720 x 720 mm (velikost
upínacích desek horizontálně x vertikálně) 1 040 x 1 040 mm
- Zajištění přesného paralelního zavírání a otevírání vstřikovací
formy, pohyblivá upínací deska uložená v pouzdrech všech (čtyřech)
vodicích sloupů a lineární vedení na spodní částí desky, tj. uložení
na 6 bodech
- Snadný přístup do oblasti vyhazovače (bez překážek)
- Lis musí být vybaven klapkou kvality pro separaci OK a NOK kusů
- Minimální hmotnost formy na pohyblivé desce 3 500 kg
- Min. výška formy 400 mm, otevření mezi deskami alespoň 1 250 mm
- Upínací desky - provedení podle Euromap
- Upínací desky s centrováním pr. 160 mm H7
- Tahač jader 2x hydraulicky na pohyblivé upínací desce s uzavíracím
ventilem a odlehčením tlaku, připojení podle EUROMAP
- Regulace topení horkých kanálů v ovládání na displeji - 6 okruhů
vč. řídicí karty, připojení podle Euromap
- Minimálně hlídání uzavírací síly a síly ochrany formy
- Maxim. rozměr stroje (délka x šířka) 6 710 mm x 2 000 mm
- Maxim. výška od podlahy po vrch vodicího sloupu 2 000 mm!!!
- Regulovatelný vyhazovač shazovací desky (tlaky, dráhy, rychlosti)
Vstřikovací jednotka:
- Dobrá přístupnost, možnost výměny celé vstřikovací jednotky
- Ústí násypky materiálu s regulovaným chlazením
Plastifikační jednotka:
- průměr šneku [mm] 60
- vstřikovaný objem v [cm3] 660-700
- vstřikovací tlak alespoň [bar] 2 000
Provedení vstřikovacího válce a šneku:
- S vyšší odolností proti abrazi a korozi do teploty 350 oC
(možnost zpracovávat materiál s podílem 40-50 % skleněných vláken
Provedení trysky:
- Otevřená tryska poloměr R15 mm, vrtání trysky 3,5 mm
Vytápění válce:
- Napětí topení válce a trysky 230 V/50 Hz, topení alespoň v sedmi
nezávisle regulovatelných pásech.
Hydraulika:
- Plně hydraulický stroj se dvěma energeticky úspornými regulačními
čerpadly a servoventilem pro řízení, kontrolu tlaku a průtoku.
Možnost nastavit různou uzavírací sílu během vstřikování, dotlaku
a chlazení.
Řízení/elektrická výbava:
- mikropočítačové řízení
- vizualizace na bázi dotykového barevného monitoru min. 15"
- ukládání dat nastavení na rozhraní USB, kopírování (tisk) dat
za provozu stroje
- volně programovatelný průběh pomocí grafických symbolů
(rozfázování vstřiku, tlaku, časů, rychlostí)
- protokol dat procesu i další statistické pomůcky
- text na monitoru a ovládání v češtině!
- napájecí napětí 3x 400 V+N+PE/50 Hz
- přístupová vícestupňová oprávnění
- rozhraní pro barvicí jednotku, resp. nasavač
- rozhraní pro jištění vyhazovače
- podpora nastavení parametrů stroje na základě expertního systému
- zásuvka 230 V + 400 V
- rozhraní pro řízení temperačních jednotek (na obrazovce stroje)
MÉDIA:
- Dva vzduchové ventily pro ovládání »zažehlovacích trysek« při vstřiku
- Vzduchový ventil pro okruh tlakového vzduchu pro vyfukování formy
- Trubicový regulátor chladicí vody pro formu, min. 6 okruhů
- Oddělený okruh pro chlazení oleje
PŘÍSLUŠENSTVÍ:
- Nivelizační pružné »boty« stroje
- Návod ke stroji (tištěný) v češtině
- Elektrické rozhraní pro robota - Euromap E67
- Programovatelný dopravník v rámu stroje
Bezpečnost: stroj musí odpovídat veškerým evropským směrnicím
pro »Bezpečnost strojů«
Poznámka: Jsou-li v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách
uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení
požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky
a kvalitativně srovnatelné řešení.
Příloha č. 2 Záruční a pozáruční servis, technická podpora:
Záruční a pozáruční servis, technická podpora
a) Uchazeč poskytuje záruku minimálně 24 měsíců včetně záručního
servisu v plném rozsahu.
b) Zajištění záručního i pozáručního servisu do 16 hodin od nahlášení
poruchy.
c) Uchazeč poskytuje náhradní díly.
d) Doba dodání skladových náhradních dílů do 24 hodin od nahlášení
požadavku.
e) Uchazeč uvede jednotkové sazby smluvně záručního servisu.
f) Uchazeč poskytuje servisní služby vlastní, ne přes
zprostředkovatele či subdodavatele.
g) Uchazeč je schopen zajistit komunikaci se servisním technikem
v českém jazyce.
h) Uchazeč je schopen zajistit školení zaměstnanců zadavatele na
území České republiky a v českém jazyce.
i) Uchazeč zajišťuje hot-line poradenskou službu.
j) Uchazeč poskytuje pozáruční servis v plném rozsahu.
k) Uchazeč uvede jednotkové sazby pozáručního servisu.
l) Uchazeč provádí generální opravy stroje.
3. Předpokládaná hodnota zakázky
Předpokládaná hodnota předmětu zakázky byla na základě kvalifikovaného
odhadu a průzkumu trhu stanovena na EUR 130 000,-- bez DPH.
Cenová nabídka je přijatelná jak v domácí, tak i zahraniční měně.
Pro účely hodnocení nabídek se bude cena uvedená v zahraniční měně
přepočítávat na domácí měnu kurzem ČNB platným pro poslední den
lhůty pro podání nabídek (aktualizace kurzu v 15 hod.).
4. Místo plnění zakázky
ALEMA Lanškroun a.s.
Brněnská 17, 571 01 Moravská Třebová
5. Předpokládaný termín zahájení plnění/realizace
Od 20. 3. 2014. Konečný termín realizace nejpozději do 30. 6. 2014.
V případě, že vybraný uchazeč odmítne uzavřít smlouvu se zadavatelem
nebo mu neposkytne dostatečnou součinnost, může zadavatel uzavřít
smlouvu s uchazečem, který se umístí jako druhý v pořadí. Postup dle
předchozí věty může zadavatel opakovat pro uchazeče, který se umístil
na třetím místě v pořadí, pokud odmítne uzavření smlouvy první i druhý
v pořadí.
6. Prokázání kvalifikačních předpokladů
- Výpis z obchodního rejstříku
Uchazeč předloží originál nebo kopii výpisu z obchodního rejstříku,
který nesmí být starší než 90 dní od data vyhlášení výběrového řízení.
- Čestné prohlášení
Uchazeč předloží podepsaný originál čestného prohlášení, že:
1. není v likvidaci
2. nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky
3. nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním
pojištění nebo na pojistném a na penále na sociálním zabezpečení
a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, s výjimkou případů,
kdy bylo povoleno splácení ve splátkách a není prodlení
se splácením splátek
Prohlášení musí být podepsáno statutárním zástupcem oprávněným
jednat za společnost dle obchodního rejstříku.
!!!Nesplnění kvalifikačních předpokladů je důvodem pro vyřazení
nabídky!!!
7. Obsah nabídky
Členění nabídky:
- krycí list obsahující identifikační údaje uchazeče, nabídkovou cenu
a další hodnocené parametry nabídky
- doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
- technická charakteristika předmětu zakázky prokazující splnění
technických požadavků zadavatele. Předkládejte ve stejném formátu
řazení Příloha č. 1 v bodě 2.
- návrh smlouvy
!!!Neprokázání splnění základních technických požadavků na zařízení
dle přílohy č. 1 bodu 2 je důvodem pro vyřazení nabídky!!!
Podávání dodatečných informací na vyžádání uchazeče
Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace
k zadávací dokumentaci prostřednictvím kontaktní osoby. Žádost musí
být písemná nebo v elektronické podobě a musí být zadavateli doručena
nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek,
přičemž zadavatel je povinen tytéž informace poskytnout všem ostatním
zájemcům.
8. Způsob zpracování nabídky
- nabídka musí být zpracována v českém jazyce
- nabídka musí být předána v listinné podobě v zapečetěné obálce
s nápisem neotvírat a označením Výběrové řízení pro akci
horizontální vstřikolis s uzavírací silou 300 tun
- nabídka musí být doručena poštou nebo osobně. Neakceptujeme
elektronické doručení nabídky
- zapečetěná obálka musí kromě originálu nabídky v listinné podobě
obsahovat i naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči
(CD, DVD apod.)
- nepřijímáme variantní nabídky, variantní nabídky nebudou hodnoceny
Platnost nabídky
Nabídka je závazná pro uchazeče minimálně po dobu 60 dnů od termínu
stanoveného pro ukončení podávání nabídek.
9. Hodnocení uchazečů
Všeobecné podmínky
Hodnocení nabídek bude provedeno hodnoticí komisí, kterou ustanoví
zadavatel. Hodnoticí komise se bude při hodnocení nabídek řídit
Pravidly pro výběr dodavatelů zakázek spolufinancovaných z Operačního
programu podnikání a inovace - Inovace IV - prodloužení,
č. j. 203/14/61100/61000, platných od 13. 1. 2014 a k nim vydaných
Pokynů k úspěšné realizaci výběrového řízení na dodavatele.
Právo zadavatele vyloučit nabídku uchazeče
Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit nabídku uchazeče z dalšího
hodnocení, pokud:
- nesplní základní kvalifikační předpoklady dle bodu 6 této zadávací
dokumentace
- neprokáže-li splnění základních technických požadavků na zařízení
dle Přílohy č. 1 bodu 2 této zadávací dokumentace
Kritéria hodnocení:
Základním kritériem pro hodnocení nabídky a zadání zakázky je
ekonomická výhodnost nabídky.
Dílčími kritérii, dle kterých bude zadavatel posuzovat nabídku, jsou:
Hodnoticí kritérium Váha v % Báze
Nabídková cena 50 nejnižší nabídka
Technické a funkční řešení 15 90 + 10 bodů
Záruční a pozáruční servis 10 100 bodů
Termín dodání 25 nejkratší lhůta
- nabídková cena: jako kritériem je stanovená cena v CZK. Pokud bude
cena uvedena v cizí měně, budeme při hodnocení postupovat dle bodu 3.
- Technickým a funkčním řešením je myšleno nadstandardní technické
provedení oproti požadované základní technické specifikaci určené
dle přílohy č. 1 bodu 2 této zadávací dokumentace. Hodnocení
technického a funkčního řešení: za nabídku splňující zadání v plném
rozsahu získá uchazeč 90 bodů, za nabídku nad rámec zadání avšak
v rámci základní ceny získá uchazeč dalších 10 bodů.
PŘÍKLAD: dodávka přídavných zařízení v základní ceně = 100 bodů
(= přidaná hodnota), standardní dodávka poptaného zařízení = 90 bodů
apod.
- Záruční a pozáruční servis je specifikován v příloze č. 2 bodu 2.
Hodnocení záručního a pozáručního servisu a technické podpory: První
čtyři uvedené podmínky (a-d) jsou povinné - jakmile nejsou všechny
splněny, dostane uchazeč 0 bodů ze 100. Pokud není splněno zbylých
osm podmínek, uchazeči se snižuje bodové hodnocení o 8 bodů za každou.
- Termín dodání bude uveden v kalendářních týdnech od podepsání
smlouvy/objednávky.
U kritérií, jejichž výsledky se dají kvantifikovat, bude použit
následující vzorec:
nejvýhodnější nabídka (cena, týdny...)
-------------------------------------- * váha = váha v dosažených bodech
hodnocená nabídka (cena, týdny...)
Takto hodnoceny budou: nabídková cena a termín dodání.
10. Lhůta a místo pro předkládání nabídky
Nabídky zpracované dle výše uvedených bodů (zejména pak bodů 6, 7, 8)
předkládejte nejpozději do 14. 3. 2014 do 16.00 hod.
Místo pro předložení nabídky je sídlo zadavatele: ALEMA Lanškroun a.s.,
Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun.
11. Obchodní podmínky
Nabídka musí obsahovat návrh kupní smlouvy.
Návrh kupní smlouvy musí obsahovat alespoň:
- identifikaci smluvních stran včetně IČO
- předmět plnění, který se musí shodovat s předmětem nabídky daného
uchazeče
- cena bez DPH
- platební podmínky obsahující úhradu kupní ceny do 14 dnů po řádném
převzetí stroje
- dodací termín nejpozději do 30. 6. 2014
- nedílnou součástí kupní smlouvy bude technická charakteristika
předmětu zakázky prokazující splnění technických požadavků
zadavatele ve stejném formátu řazení jako základní technické
požadavky na zařízení v bodě 2 této zadávací dokumentace
- ustanovení, že dodavatel je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu
finanční kontroly dle § 2e zákona číslo č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě
- Záruka min. 12 měsíců
12. Ostatní podmínky
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu
finanční kontroly.
- Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou
obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou
zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných
zakázkách.
V Lanškrouně 5. 2. 2014
Ing. Jiří Vaňous
předseda představenstva
INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI
OV442677-140210