Portál veřejné správy

Zápis OV442677-140210

Obchodní jménoALEMA Lanškroun a.s.
RubrikaVýběrové řízení
IČO25932853
SídloDvořákova 328, 563 01 Lanškroun
Publikováno10. 02. 2014
Značka OVOV442677-140210
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ALEMA Lanškroun a.s. OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA ZAKÁZKU V RÁMCI OPPI 1. Firma: ALEMA Lanškroun a.s. Sídlo: Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun IČO: 25932853 vyhlašuje výběrové řízení na dodávku 1 ks horizontálního vstřikolisu s uzavírací silou 300 tun 2. Předpokládaná hodnota zakázky: 130 000,- EUR bez DPH 3. Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek, kvalifikační předpoklady uchazečů a požadavky na jejich prokázání i způsob a kritéria hodnocení nabídek včetně váhy jednotlivých kritérií jsou stanoveny v zadávací dokumentaci. 4. Zadávací dokumentace je součástí oznámení, ale je možné si ji vyžádat i písemně, telefonicky nebo elektronicky na následujících kontaktech: Adresa: ALEMA Lanškroun a.s., Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun Kontaktní osoba: Libor Peškar E-mail: libor.peskar@alema.cz Tel.: 731 835 900 Výše uvedená adresa je zároveň místem pro podání nabídek uchazečů, přičemž rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání. 5. Nabídky budou předkládány v českém jazyce. 6. Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím po vyhlášení výběrového řízení v Obchodním věstníku a končí dne 14. 3. 2014 v 16.00 hod. 7. Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. 8. Společnost si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit. 9. Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 1. Identifikace zadavatele Zadavatel: ALEMA Lanškroun a.s. Sídlo: Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun IČO/DIČ: 25932853/CZ25932853 Zastoupený: Ing. Jiřím Vaňousem, předsedou představentstva Kontaktní osoba: Libor Peškar Mobil: 731 835 900 E-mail: libor.peskar@alema.cz 2. Přesné vymezení předmětu zakázky a požadavků zadavatele Předmětem výběrového řízení je dodávka: 1 ks horizontálního vstřikolisu s uzavírací silou 300 tun Příloha č. 1: Základní technické požadavky pořizované technologie Uzavírací jednotka/vyhazovač: - Uzavírací síla 300 t - Minimální vzdálenost mezi vodicími sloupky: 720 x 720 mm (velikost upínacích desek horizontálně x vertikálně) 1 040 x 1 040 mm - Zajištění přesného paralelního zavírání a otevírání vstřikovací formy, pohyblivá upínací deska uložená v pouzdrech všech (čtyřech) vodicích sloupů a lineární vedení na spodní částí desky, tj. uložení na 6 bodech - Snadný přístup do oblasti vyhazovače (bez překážek) - Lis musí být vybaven klapkou kvality pro separaci OK a NOK kusů - Minimální hmotnost formy na pohyblivé desce 3 500 kg - Min. výška formy 400 mm, otevření mezi deskami alespoň 1 250 mm - Upínací desky - provedení podle Euromap - Upínací desky s centrováním pr. 160 mm H7 - Tahač jader 2x hydraulicky na pohyblivé upínací desce s uzavíracím ventilem a odlehčením tlaku, připojení podle EUROMAP - Regulace topení horkých kanálů v ovládání na displeji - 6 okruhů vč. řídicí karty, připojení podle Euromap - Minimálně hlídání uzavírací síly a síly ochrany formy - Maxim. rozměr stroje (délka x šířka) 6 710 mm x 2 000 mm - Maxim. výška od podlahy po vrch vodicího sloupu 2 000 mm!!! - Regulovatelný vyhazovač shazovací desky (tlaky, dráhy, rychlosti) Vstřikovací jednotka: - Dobrá přístupnost, možnost výměny celé vstřikovací jednotky - Ústí násypky materiálu s regulovaným chlazením Plastifikační jednotka: - průměr šneku [mm] 60 - vstřikovaný objem v [cm3] 660-700 - vstřikovací tlak alespoň [bar] 2 000 Provedení vstřikovacího válce a šneku: - S vyšší odolností proti abrazi a korozi do teploty 350 oC (možnost zpracovávat materiál s podílem 40-50 % skleněných vláken Provedení trysky: - Otevřená tryska poloměr R15 mm, vrtání trysky 3,5 mm Vytápění válce: - Napětí topení válce a trysky 230 V/50 Hz, topení alespoň v sedmi nezávisle regulovatelných pásech. Hydraulika: - Plně hydraulický stroj se dvěma energeticky úspornými regulačními čerpadly a servoventilem pro řízení, kontrolu tlaku a průtoku. Možnost nastavit různou uzavírací sílu během vstřikování, dotlaku a chlazení. Řízení/elektrická výbava: - mikropočítačové řízení - vizualizace na bázi dotykového barevného monitoru min. 15" - ukládání dat nastavení na rozhraní USB, kopírování (tisk) dat za provozu stroje - volně programovatelný průběh pomocí grafických symbolů (rozfázování vstřiku, tlaku, časů, rychlostí) - protokol dat procesu i další statistické pomůcky - text na monitoru a ovládání v češtině! - napájecí napětí 3x 400 V+N+PE/50 Hz - přístupová vícestupňová oprávnění - rozhraní pro barvicí jednotku, resp. nasavač - rozhraní pro jištění vyhazovače - podpora nastavení parametrů stroje na základě expertního systému - zásuvka 230 V + 400 V - rozhraní pro řízení temperačních jednotek (na obrazovce stroje) MÉDIA: - Dva vzduchové ventily pro ovládání »zažehlovacích trysek« při vstřiku - Vzduchový ventil pro okruh tlakového vzduchu pro vyfukování formy - Trubicový regulátor chladicí vody pro formu, min. 6 okruhů - Oddělený okruh pro chlazení oleje PŘÍSLUŠENSTVÍ: - Nivelizační pružné »boty« stroje - Návod ke stroji (tištěný) v češtině - Elektrické rozhraní pro robota - Euromap E67 - Programovatelný dopravník v rámu stroje Bezpečnost: stroj musí odpovídat veškerým evropským směrnicím pro »Bezpečnost strojů« Poznámka: Jsou-li v zadávací dokumentaci nebo jejích přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení. Příloha č. 2 Záruční a pozáruční servis, technická podpora: Záruční a pozáruční servis, technická podpora a) Uchazeč poskytuje záruku minimálně 24 měsíců včetně záručního servisu v plném rozsahu. b) Zajištění záručního i pozáručního servisu do 16 hodin od nahlášení poruchy. c) Uchazeč poskytuje náhradní díly. d) Doba dodání skladových náhradních dílů do 24 hodin od nahlášení požadavku. e) Uchazeč uvede jednotkové sazby smluvně záručního servisu. f) Uchazeč poskytuje servisní služby vlastní, ne přes zprostředkovatele či subdodavatele. g) Uchazeč je schopen zajistit komunikaci se servisním technikem v českém jazyce. h) Uchazeč je schopen zajistit školení zaměstnanců zadavatele na území České republiky a v českém jazyce. i) Uchazeč zajišťuje hot-line poradenskou službu. j) Uchazeč poskytuje pozáruční servis v plném rozsahu. k) Uchazeč uvede jednotkové sazby pozáručního servisu. l) Uchazeč provádí generální opravy stroje. 3. Předpokládaná hodnota zakázky Předpokládaná hodnota předmětu zakázky byla na základě kvalifikovaného odhadu a průzkumu trhu stanovena na EUR 130 000,-- bez DPH. Cenová nabídka je přijatelná jak v domácí, tak i zahraniční měně. Pro účely hodnocení nabídek se bude cena uvedená v zahraniční měně přepočítávat na domácí měnu kurzem ČNB platným pro poslední den lhůty pro podání nabídek (aktualizace kurzu v 15 hod.). 4. Místo plnění zakázky ALEMA Lanškroun a.s. Brněnská 17, 571 01 Moravská Třebová 5. Předpokládaný termín zahájení plnění/realizace Od 20. 3. 2014. Konečný termín realizace nejpozději do 30. 6. 2014. V případě, že vybraný uchazeč odmítne uzavřít smlouvu se zadavatelem nebo mu neposkytne dostatečnou součinnost, může zadavatel uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístí jako druhý v pořadí. Postup dle předchozí věty může zadavatel opakovat pro uchazeče, který se umístil na třetím místě v pořadí, pokud odmítne uzavření smlouvy první i druhý v pořadí. 6. Prokázání kvalifikačních předpokladů - Výpis z obchodního rejstříku Uchazeč předloží originál nebo kopii výpisu z obchodního rejstříku, který nesmí být starší než 90 dní od data vyhlášení výběrového řízení. - Čestné prohlášení Uchazeč předloží podepsaný originál čestného prohlášení, že: 1. není v likvidaci 2. nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky 3. nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na pojistném a na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, s výjimkou případů, kdy bylo povoleno splácení ve splátkách a není prodlení se splácením splátek Prohlášení musí být podepsáno statutárním zástupcem oprávněným jednat za společnost dle obchodního rejstříku. !!!Nesplnění kvalifikačních předpokladů je důvodem pro vyřazení nabídky!!! 7. Obsah nabídky Členění nabídky: - krycí list obsahující identifikační údaje uchazeče, nabídkovou cenu a další hodnocené parametry nabídky - doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů - technická charakteristika předmětu zakázky prokazující splnění technických požadavků zadavatele. Předkládejte ve stejném formátu řazení Příloha č. 1 v bodě 2. - návrh smlouvy !!!Neprokázání splnění základních technických požadavků na zařízení dle přílohy č. 1 bodu 2 je důvodem pro vyřazení nabídky!!! Podávání dodatečných informací na vyžádání uchazeče Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávací dokumentaci prostřednictvím kontaktní osoby. Žádost musí být písemná nebo v elektronické podobě a musí být zadavateli doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, přičemž zadavatel je povinen tytéž informace poskytnout všem ostatním zájemcům. 8. Způsob zpracování nabídky - nabídka musí být zpracována v českém jazyce - nabídka musí být předána v listinné podobě v zapečetěné obálce s nápisem neotvírat a označením Výběrové řízení pro akci horizontální vstřikolis s uzavírací silou 300 tun - nabídka musí být doručena poštou nebo osobně. Neakceptujeme elektronické doručení nabídky - zapečetěná obálka musí kromě originálu nabídky v listinné podobě obsahovat i naskenovanou kopii nabídky i s podpisy na datovém nosiči (CD, DVD apod.) - nepřijímáme variantní nabídky, variantní nabídky nebudou hodnoceny Platnost nabídky Nabídka je závazná pro uchazeče minimálně po dobu 60 dnů od termínu stanoveného pro ukončení podávání nabídek. 9. Hodnocení uchazečů Všeobecné podmínky Hodnocení nabídek bude provedeno hodnoticí komisí, kterou ustanoví zadavatel. Hodnoticí komise se bude při hodnocení nabídek řídit Pravidly pro výběr dodavatelů zakázek spolufinancovaných z Operačního programu podnikání a inovace - Inovace IV - prodloužení, č. j. 203/14/61100/61000, platných od 13. 1. 2014 a k nim vydaných Pokynů k úspěšné realizaci výběrového řízení na dodavatele. Právo zadavatele vyloučit nabídku uchazeče Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit nabídku uchazeče z dalšího hodnocení, pokud: - nesplní základní kvalifikační předpoklady dle bodu 6 této zadávací dokumentace - neprokáže-li splnění základních technických požadavků na zařízení dle Přílohy č. 1 bodu 2 této zadávací dokumentace Kritéria hodnocení: Základním kritériem pro hodnocení nabídky a zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími kritérii, dle kterých bude zadavatel posuzovat nabídku, jsou: Hodnoticí kritérium Váha v % Báze Nabídková cena 50 nejnižší nabídka Technické a funkční řešení 15 90 + 10 bodů Záruční a pozáruční servis 10 100 bodů Termín dodání 25 nejkratší lhůta - nabídková cena: jako kritériem je stanovená cena v CZK. Pokud bude cena uvedena v cizí měně, budeme při hodnocení postupovat dle bodu 3. - Technickým a funkčním řešením je myšleno nadstandardní technické provedení oproti požadované základní technické specifikaci určené dle přílohy č. 1 bodu 2 této zadávací dokumentace. Hodnocení technického a funkčního řešení: za nabídku splňující zadání v plném rozsahu získá uchazeč 90 bodů, za nabídku nad rámec zadání avšak v rámci základní ceny získá uchazeč dalších 10 bodů. PŘÍKLAD: dodávka přídavných zařízení v základní ceně = 100 bodů (= přidaná hodnota), standardní dodávka poptaného zařízení = 90 bodů apod. - Záruční a pozáruční servis je specifikován v příloze č. 2 bodu 2. Hodnocení záručního a pozáručního servisu a technické podpory: První čtyři uvedené podmínky (a-d) jsou povinné - jakmile nejsou všechny splněny, dostane uchazeč 0 bodů ze 100. Pokud není splněno zbylých osm podmínek, uchazeči se snižuje bodové hodnocení o 8 bodů za každou. - Termín dodání bude uveden v kalendářních týdnech od podepsání smlouvy/objednávky. U kritérií, jejichž výsledky se dají kvantifikovat, bude použit následující vzorec: nejvýhodnější nabídka (cena, týdny...) -------------------------------------- * váha = váha v dosažených bodech hodnocená nabídka (cena, týdny...) Takto hodnoceny budou: nabídková cena a termín dodání. 10. Lhůta a místo pro předkládání nabídky Nabídky zpracované dle výše uvedených bodů (zejména pak bodů 6, 7, 8) předkládejte nejpozději do 14. 3. 2014 do 16.00 hod. Místo pro předložení nabídky je sídlo zadavatele: ALEMA Lanškroun a.s., Dvořákova 328, 563 01 Lanškroun. 11. Obchodní podmínky Nabídka musí obsahovat návrh kupní smlouvy. Návrh kupní smlouvy musí obsahovat alespoň: - identifikaci smluvních stran včetně IČO - předmět plnění, který se musí shodovat s předmětem nabídky daného uchazeče - cena bez DPH - platební podmínky obsahující úhradu kupní ceny do 14 dnů po řádném převzetí stroje - dodací termín nejpozději do 30. 6. 2014 - nedílnou součástí kupní smlouvy bude technická charakteristika předmětu zakázky prokazující splnění technických požadavků zadavatele ve stejném formátu řazení jako základní technické požadavky na zařízení v bodě 2 této zadávací dokumentace - ustanovení, že dodavatel je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2e zákona číslo č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě - Záruka min. 12 měsíců 12. Ostatní podmínky - Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení. - Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. - Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. V Lanškrouně 5. 2. 2014 Ing. Jiří Vaňous předseda představenstva INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI OV442677-140210
140210_OV442677.pdf