Portál veřejné správy

Zápis 124164-25/01

Obchodní jménoPRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno20. 06. 2001
Značka OV124164-25/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. C-1 PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. ve spolupráci s Informační agenturou vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ «na dodávku výpočetní techniky» A. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka výpočetní techniky včetně související pozáruční podpory rozdělená do tří samostatných částí: a) Osobní počítače bez monitorů v rozsahu 1500 ks, předpokl. dodávky do 4 let. První část dodávky v rozsahu 100 ks do konce roku 2001. Monitory k počítačům v rozsahu 200 ks. Nákup monitorů předpokládáme od roku 2002. b) Notebooky v rozsahu 200 ks, předpokl. dodávky do 4 let. První část dodávky v rozsahu 20 ks do konce roku 2001. c) Tiskárny v rozsahu 250 ks, předpokl. dodávky do 4 let. První část dodávky v rozsahu 50 ks do konce roku 2001. Objemové požadavky v dalších letech (do roku 2002) budou upřesňovány dle možností a potřeb zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na úpravy rozsahu předmětu, modifikaci požadavků na HW specifikaci v souladu s technickým, popř. cenovým vývojem a v omezeném množství též na pokrytí nepředvídaných požadavků (např. zvětšení velikosti operační paměti, harddisků a rychlosti procesoru). Podrobná specifikace požadovaných parametrů předmětu veřejné zakázky a další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci (dále jen «ZD»). Nabídku je možné podat pouze na zvolenou část a), b) nebo c) z předmětu zakázky nebo na zabezpečení celé veřejné zakázky (v rozsahu části a) až c)), ale tak, aby se jednotlivé části daly posuzovat separátně. Součástí nabídky musí být i zapůjčení vzorku nabízené techniky podle podmínek v kap. N písm. b). B. Doba a místo plnění veřejné zakázky První část dodávky musí být dokončena do konce roku 2001. Předpokládané celkové objemy výpočetní techniky budou postupně realizovány do 4 let. Termíny dodávek v dalších letech budou upřesněny podle požadovaných objemů a možností zadavatele. Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele. C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení «odpovědného zástupce» ustanoveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. /živnostenský zákon/), uchazeč uvede v nabídce aktuální výpis z živnostenského rejstříku. U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob (subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek. V případě podání nabídky složené z více osob prokazují všechny osoby kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. Všechny požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v originálním znění nebo též ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti. D. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí podle stupně přisouzeného významu: 1. Míra splnění požadovaných parametrů, výsledek testování zapůjčené techniky (včetně posouzení kompatibility se stávajícím prostředím). 2. Nabídkové ceny. 3. Vstřícnost uchazeče průběžně přizpůsobovat dodávku podle aktuálního technického a cenového vývoje výpočetní techniky v dalších letech, podmínky pro odkup starého HW nebo komponent v rámci upgrade. 4. Délka záruky a způsob a podmínky pozáruční podpory. 5. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky. E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek Nabídkové ceny v Kč bez DPH a v Kč s DPH musí být jednotně a přehledně zpracovány podle dalších požadavků uvedených v ZD v členění na: a) Cenu za jednu sestavu osobního počítače (bez monitoru) podle kap. A části a) předmětu plnění b) Cenu za jeden kus monitoru podle kap. A části a) předmětu plnění c) Cenu za jeden kus notebooku podle kap. A části b) předmětu plnění d) Cenu za jeden kus tiskárny podle kap. A části c) předmětu plnění e) Celkovou cenu za dodávku 100 kusů osobních počítačů do konce r. 2001 (kap. A. část a/) f) Celkovou cenu za dodávku 20 kusů notebooků do konce r. 2001 (kap. A část b/) g) Celkovou cenu za dodávku 50 kusů tiskáren do konce r. 2001 (kap. A část c/) Ostatní ceny (které nebudou hodnoceny v rámci kritéria č. 2 kap. D) h) Cenu za pozáruční servis/rok podle podmínek v ZD (bude hodnocena v rámci kritéria č. 4 kap. D) i) Jednotkové ceny základních komponent min. v rozsahu základních požadavků podle ZD j) Aktuální ceníky standardních komponent a dalšího doplňkového vybavení Ostatní závazné podmínky pro zpracování cenové nabídky jsou uvedeny v ZD. Platební podmínky - faktura za dodávku může být vystavena až po kompletní dodávce (odzkoušení a zaškolení obsluhy) a po převzetí dodávky ze strany zadavatele, - faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 21 dní od dne převzetí faktury ze strany zadavatele, - záloha nebude poskytnuta. F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta končí dne 31. 7. 2001 v 10.00 hod. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 31. 7. 2001 od 10.00 hod. v zasedací místnosti č. A 202c ve 2. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10). G. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 1492/4, Praha 10) v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 14.00 hod. do 30. 7. 2001 a dne 31. 7. 2001 pak osobně od 9.00 do 10.00 hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F). Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - VÝPOČETNÍ TECHNIKA - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona. I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele Pražská energetika, a.s. k rukám Ing. Viléma Hladíka Na Hroudě 1492/4 100 05 Praha 10 tel. (02) 6705 3271, fax: (02) 6705 1405 J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 250.000,- jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním symbolem je číslo 33 - IČO uchazeče, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě složení jistoty v hotovosti na účet zadavatele musí být předloženo potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně do 28. 1. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad. K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro zvýšení cen může být zadavatelem požadovaná změna základních parametrů. L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich prokázání Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, popř. kupujícího, místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail. spojení. b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností (zejména z hlediska záruční a pozáruční podpory). c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky (zastoupení v ČR). d) Kopie dokladů, že nabízené zařízení splňuje normy platné v ČR, EZU, certifikát ISO 9001 a ISO 14001, Certifikace pro OS W 2000 Professional, W 95, LINUX. Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána prohlášením (v originále) statutárního zástupce uchazeče (podpis, datum, razítko). M. Adresa a lhůta pro vyzvednutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci si zájemci vyzvednou v pracovních dnech od 9.00 do 15.00 hod. na hlavní vrátnici sídla zadavatele (budova A - vpravo). Zájemci jsou povinni se zapsat do seznamu vydané zadávací dokumentace. N. Další podmínky a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace se nekonají (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona). b) Součástí podání nabídky je rovněž (bezplatné) zapůjčení vzorku nabízené techniky (osobního počítače /bez monitoru/, notebooku, tiskárny) k odzkoušení. Vzorek musí být dodán nejpozději do 9. 8. 2001 do 15.00 hod. do sídla zadavatele k rukám Ing. Viléma Hladíka nebo Karla Malátka. Konkrétní termín předání vzorku zadavateli lze dohodnout telefonicky (kap. I). O převzetí a následném vrácení zapůjčeného vzorku bude sepsán protokol. Pokud uchazeč nepředloží požadovaný vzorek techniky v požadovaném termínu, bude jeho nabídka vyloučena z dalšího hodnocení pro nesplnění podmínky OVS. c) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky. Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607755 879 nebo na tel./fax č.: (02) 793 57 21. d) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních (tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako «originál». e) Nabídka musí být zpracována v souladu s jednotnou osnovou uvedenou v ZD. V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a strany nabídky musí být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. f ) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy o dodávce. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost beze zbytku přijmout tento návrh smlouvy. g) OVS je omezena na tuzemské osoby. h) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. i) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky. j) V případě rozporu mezi formulací této výzvy a ZD platí ustanovení této výzvy. O. Zadavatel si vyhrazuje právo: a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení nabídek, b) ověřit vybrané reference z nabídek, c) rozdělit plnění předmětu veřejné zakázky na dílčí plnění mezi více uchazečů (i v rámci jedné části předmětu), d) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na zvolenou část plnění veřejné zakázky, objem, zvolenou konfiguraci nebo na další vybavení nad rámec poptávky, e) odmítnout nabídku v části dodávky notebooků v případě nabídkové ceny vyšší než 75.000 Kč/kus a neuzavřít smlouvu na dodávku notebooků ve vyšší cenové hladině, f) nevracet uchazečům nabídky, g) odmítnout všechny nabídky, h) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu, i) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce, popř.požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy. 124164-25/01