Portál veřejné správy

Zápis 123204-23/01

Obchodní jménoPražská energetika a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno06. 06. 2001
Značka OV123204-23/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika a. s. C-1 Pražská energetika, a.s. prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na dodávku optických kabelů 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka úložných a samonosných (závěsných) optických kabelů v letech 2001 a 2002. Kabely musejí být vyrobeny s použitím singlemodových vláken splňujících parametry dle doporučení ITU G.652 a G.655. Celkové požadované množství optických kabelů je 2000 km. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž doprava na místo plnění. Podrobný popis plnění veřejné zakázky (typy kabelů, množství, technické vlastnosti) a další požadavky na plnění obsahuje zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky ihned po podpisu příslušné smlouvy na základě výsledku obchodní veřejné soutěže (dále jen «soutěž») a ukončení plnění k 31.12. 2002. Zadavatel přitom požaduje první dodávku v množství 760 km optických kabelů do 4 měsíců od podpisu smlouvy, z toho 250 km do 1 měsíce od podpisu smlouvy (dále jen «první dodávka»). Harmonogram a popis jednotlivých dodávek optických kabelů obsahuje zadávací dokumentace. Místo plnění veřejné zakázky je Pražská energetika, a.s. - Skladový areál «Sever», Dopraváků 9, Praha 8. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v originálu nebo v úředně ověřené kopii. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: Zadavatel požaduje splnění níže uvedených dalších předpokladů. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady každá z těchto osob samostatně v rozsahu, v němž se bude podílet na plnění veřejné zakázky. Způsob prokázání je uveden u každého dalšího předpokladu samostatně. Veškeré požadované doklady musejí být předloženy v originálu, není-li stanoveno jinak. K dokladům, jež nejsou předkládány v českém jazyce, musí být připojen rovněž jejich úřední překlad do českého jazyka. Je-li k prokázání dalšího předpokladu vyžadováno čestné prohlášení, musí být podepsáno statutárním orgánem činitele prohlášení, v případě podpisu jinou osobou musí být originál zmocnění této osoby součástí nabídky uchazeče. Neprokázání dalších předpokladů požadovaným způsobem bude posuzováno jako nesplnění podmínek soutěže s následkem vyloučení uchazeče ze soutěže. a) záruční doba za nabízené plnění, přičemž zadavatel požaduje minimální záruční dobu 24 měsíců od převzetí plnění zadavatelem - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace, b) soulad nabízeného plnění s příslušnými předpisy - prokazuje se čestným prohlášením výrobce nabízeného plnění, c) zajištění kvality výroby nabízeného plnění - prokazuje se předložením příslušných certifikátů ISO 9001 a ISO 14001 (mohou být i v úředně ověřené kopii), jehož držitelem je výrobce nabízeného plnění, d) závazek zajištění plnění veřejné zakázky - prokazuje se předložením závazného příslibu banky o vystavení budoucí bankovní záruky ve výši 10.000.000,- Kč (slovy: deset milionů korun českých) v případě uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s uchazečem; záruka musí být platná nejméně po dobu 5 měsíců od uzavření smlouvy, e) schopnost dodávat zadavatelem požadované množství kabelů - prokazuje se čestným prohlášením uchazeče o tom, že se zavazuje dodat až 250 km optických kabelů měsíčně, f) údaje o odpovědných zástupcích - prokazuje se předložením aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku (může být v úředně ověřené kopii) v rozsahu, z nějž je patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky; není-li uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení v nabídce a není povinen výpis ze živnostenského rejstříku předkládat. Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje zadávací dokumentace. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek se provede podle výše nabídkové ceny. 6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit jediný právní subjekt (účastníka sdružení), který je oprávněn sdružení zastupovat ve věci podání nabídky a účasti v soutěži a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 2 kopiích v souladu s podmínkami soutěže a zadávací dokumentací. Originály, resp. úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno, musejí být zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních postačí neověřené fotokopie. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Pokud některé doklady, jejichž předložení je vyžadováno, nejsou v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka. Doklady, na nichž je vyžadován podpis uchazeče, musejí být podepsány statutárním orgánem uchazeče nebo zmocněnou osobou; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu. Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a musí být svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy, a to včetně příloh. Všechny listy nabídky i příloh musejí být očíslovány; tato povinnost se nevztahuje na úřední listiny, resp. jejich úředně ověřené kopie. Posledním listem nabídky musí být prohlášení uchazeče s uvedením celkového počtu listů v nabídce, a to včetně listů neočíslovaných, jejichž seznam se v prohlášení rovněž uvede. Uchazeč předloží nabídku rovněž v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel. V případě pochybností nebo rozporů se považuje za rozhodující tištěné znění originálního vyhotovení nabídky. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena za splnění veřejné zakázky (tj. celková cena za dodávku) bude uvedena v absolutní částce výhradně v českých korunách, nabídková cena musí zahrnovat rovněž veškerá cla, poplatky, dopravu, balení atd. (parita CIP Praha, Česká republika dle Incoterms 2000). Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem v podmínkách soutěže. Uchazeč dále uvede nabídkovou cenu, jakož i další cenové údaje v členění požadovaném ve formuláři nabídky, který je součástí zadávací dokumentace. Podrobné vymezení požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci. 8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny kurzu české měny k euru. Podrobné podmínky opravňující k překročení výše nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Platební podmínky: Úhrada plnění veřejné zakázky bude prováděna průběžně po jednotlivých dodávkách optických kabelů. Úhrada bude prováděna dokumentárním akreditivem, který se zadavatel zavazuje otevřít ve prospěch vybraného uchazeče vždy ve výši 100 % ceny každé dílčí dodávky, která byla zadavatelem objednána a vybraným uchazečem potvrzena. V případě první dodávky se považuje za objednání a potvrzení objednávky uzavření kupní smlouvy mezi zadavatelem a vybraným uchazečem. Podrobnější vymezení platebních podmínek je uvedeno v zadávací dokumentaci. 10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh kupní smlouvy v paragrafovém znění v českém jazyce, který musí být ze strany uchazeče podepsán. Návrh smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobnější požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace. 11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku č. 23/2001, tj. dne 6. 6. 2001, a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 11. 7. 2001 ve 12.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501. 12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dnů. 13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.00 do 12.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž poštou na adresu zadavatele tak, aby byla do konce soutěžní lhůty doručena zadavateli. Uchazeči podají originál i stanovený počet kopií nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky, tj. «DODÁVKA OPTICKÝCH KABELů»; obal bude na uzavření opatřen razítky, případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka (obal) bude odpovídajícím způsobem zajištěna proti samovolnému otevření. Podrobnější údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace. 14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, PSČ 100 05, zastoupená Ing. Petrem Čechem, vedoucím odboru logistiky, tel. (2)67053300, fax (2)67053305. 15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o., se sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»). Projektovým manažerem pověřené osoby pro záležitosti soutěže je Ing. Martin Kovařík, tel.: (2)24320652, fax: (2)24324673, e-mail: kovarik@certos.cz. 16. Informační schůzka: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 14. 6. 2001 od 9.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o veřejnou zakázku směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. Zájemci potvrdí svou účast na informační schůzce pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání schůzky; v této lhůtě jsou povinni rovněž zaslat pověřené osobě dotazy, jejichž zodpovězení požadují na informační schůzce. Podrobné údaje o informační schůzce obsahuje zadávací dokumentace. 17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 15.000.000,- Kč (slovy: patnáct milionů korun českých). Jistotu může uchazeč poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než do 6. 1. 2002 (zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů). Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona, tj. když uchazeč v rozporu se zákonem nebo podmínkami soutěže zrušil nebo změnil nabídku nebo nesplnil povinnost uzavřít smlouvu na veřejnou zakázku v zadávací lhůtě, případně v prodloužené zadávací lhůtě. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet číslo 7606-021/0100, variabilním symbolem je IČ uchazeče uvozené předčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho prokázání jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci lze vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci je nutné objednat písemně, faxem nebo elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 1 pracovní den před požadovaným vyzvednutím. Zadávací dokumentace bude vydávána bez požadavku úhrady za její reprografii, a to pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku; prohlášení musí obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení musí být uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace a závazná adresa zájemce pro účely zasílání korespondence ve věci soutěže, přílohou prohlášení musí být fotokopie oprávnění k podnikání zájemce o veřejnou zakázku. 19. Další podmínky soutěže: a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž zrušit, případně odmítnout veškeré nabídky. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje uvedené uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel omezuje soutěž na tuzemské osoby. d) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. e) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti (s výjimkou vzorků a ukázek) nebudou uchazečům vráceny. f) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 123204-23/01