Portál veřejné správy

Zápis 122398-22/01

Obchodní jménoPRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno30. 05. 2001
Značka OV122398-22/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. C-1 PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s. ve spolupráci s Informační agenturou vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších zákonů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ «na dodávku obálkovací linky» A. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění je dodávka obálkovací linky včetně pozáruční podpory, splňující následující základní parametry: - Vstup volné listy ve formátu od 8 x 10'' do 8,5 x 14'' včetně formátu A4 - Rychlost stroje minimálně 5000 obálek/hodinu při plnění 3 listy/obálku - Měsíční objem zpracování min. 300 000 obálek - Minimální denní výkon 30 000 obálek za 8 hodin - Minimálně 4 softwarově řízené přílohové stanice formátu obálky - Tloušťka obálky až 12 mm - Možnost přikládání nestandardních příloh do tloušťky až 9 mm - Formát obálky C5, C5/6 - Elektronicky nastavitelné parametry skládací jednotky - Možnost dělení sady v subsety na základě řídících značek - Možnost programového řízení OMR, BAR kódy - Možnost sledování výsledků zpracování dle identifikátoru uvedeného v řídícím kódu (BAR) - Přístup k výsledkům zpracování ze sítě (Ethernet TCP/IP) - Možnost členění obálek do skupin (PSČ, množství a pod. dle řídícího kódu) - Možnost členění výstupu dle frankovací sazby - Možnost nonstop provozu B. Doba a místo plnění veřejné zakázky Komplexní dodávka obálkovací linky v rozsahu požadované konfigurace (včetně instalace a zaškolení obsluhy) musí být dokončena nejpozději do 8 týdnů od podpisu smlouvy, předpoklad do 15. 10. 2001. Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele. C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona, způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených v § 2b odst. 2 a 3 zákona. Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné prohlášení «odpovědného zástupce» ustaveného ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb. (živnostenský zákon) uchazeč uvede v nabídce aktuální výpis z živnostenského rejstříku. U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob (subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek. V případě podání nabídky složené z více osob prokazují všechny osoby kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení) s vymezením jedné z těchto osob oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání o smlouvě a dále s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na plnění veřejné zakázky. Všechny požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v originálním znění nebo též ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti. D. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném pořadí podle stupně přisouzeného významu: 1. Míra splnění požadovaných parametrů/cena, rozsah a funkce dodatečného vybavení 2. Nabídkové ceny 3. Délka záruky a způsob a podmínky pozáruční podpory 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 5. Vybraná ustanovení návrhu smlouvy o dodávce (sankce v případě neplnění záruk, pozáruční podpory, součinnost zadavatele aj.) E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek Nabídkové ceny v Kč bez DPH a s DPH musí být přehledně zpracovány v členění na: 1. Celkovou cenu za dodávku základní konfigurace v rozsahu požadovaných parametrů 2. Celkovou cenu roční pozáruční podpory 3. Jednotlivé ceny doplňkového vybavení nabízeného nad rámec požadovaných parametrů (nezahrnuté v celkové ceně) a ceny za související spotřební materiál. Celkové ceny podle bodu 1 a 2 musí být v návrhu smlouvy stanoveny jako ceny nejvýše přípustné (ve smyslu ustanovení § 40 odst. 2 zákona). V cenách podle bodu 1 až 3 musí být již zahrnuty veškeré související náklady (pojištění, doprava, instalace, zprovoznění, zaškolení obsluhy apod.). Platební podmínky - faktura za dodávku může být vystavena až po kompletní dodávce (odzkoušení a zaškolení obsluhy) a po převzetí dodávky ze strany zadavatele, - faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 15 dní od dne převzetí faktury ze strany zadavatele, - záloha nebude poskytnuta. F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta končí dne 11. 7. 2001 ve 12.00 hod. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 11. 7. 2001 od 12.00 hod. v zasedací místnosti č. A 202c ve 2. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 4, Praha 10). G. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů. H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 4, Praha 10) v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 15.00 hod. do 10. 7. 2001 a dne 11. 7. 2001 pak osobně od 11.00 do 12.00 hod. do místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F). Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - OBÁLKOVACÍ LINKA - NEOTEVÍRAT» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona. I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele Pražská energetika, a.s. k rukám Luboše Topinky Na Hroudě 4 100 05 Praha 10 tel. (02) 6705 1415, fax: (02) 6705 1405 J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 300.000,- Kč jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním symbolem je číslo 33 - IČ uchazeče, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebude považován za doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě složení jistoty v hotovosti na účet zadavatele musí být předloženo potvrzení banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu. V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné minimálně do 7. 1. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce, přiloží uchazeč autorizovaný překlad. K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro zvýšení ceny může být zadavatelem požadovaná změna parametrů základní konfigurace. L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich prokázání Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro plnění veřejné zakázky: a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních pěti letech s uvedením objednavatele, popř. kupujícího, místa a doby plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail. spojení. b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností (zejména z hlediska záruční a pozáruční podpory). c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky (zastoupení v ČR). d) Doklady, že nabízené zařízení splňuje normy platné v ČR (státní zkušebny apod.), a certifikát ISO 9001. Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána prohlášením (v originále) statutárního zástupce uchazeče (podpis, datum, razítko). M. Délka záruky a podmínky pozáruční podpory Uchazeč uvede v nabídce délku plné záruky, odpovědnost za vady (reklamační řád), způsob a podmínky pozáruční podpory, tj. obsah podpory, ceny v režimech 4- a nebo 8hodinové reakce, např. stálé servisní poplatky, jednorázový servis, poplatky za jednotlivé tištěné strany, spotřební materiál, doprava apod. N. Další podmínky a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do dokumentace se nekonají (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona). b) Do soutěže budou přijaty pouze nabídky na komplexní zajištění veřejné zakázky. c) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky. Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607 755 879 nebo na tel./fax č.: (02) 793 57 21. d) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních (tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako «originál». e) Nabídka musí být zpracována v souladu s níže uvedenou jednotnou osnovou (kap. P). V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a všechny strany nabídky musí být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci s jednotlivými listy. f) Součástí nabídky musí být návrh smlouvy. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká zadavateli povinnost bezezbytku přijmout tento návrh smlouvy. g) OVS je omezena na tuzemské osoby. h) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. i) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky. O. Zadavatel si vyhrazuje právo: a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení nabídek, b) ověřit vybrané reference z nabídek, c) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na konfiguraci zvoleného rozsahu, popř. na dodávku vybraných doplňkových zařízení z nabídky, d) nevracet uchazečům nabídky, e) odmítnout všechny nabídky, f) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu, g) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce, popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy. P. Jednotná osnova pro zpracování nabídky Identifikační údaje včetně sídla uchazeče, úplné adresy pro poštovní styk a statutárního zástupce odpovědného za realizaci, kvalifikační předpoklady, další kvalifikační předpoklady, nabídka základní konfigurace obálkovací linky, popis parametrů a funkcí, nabídka doplňkového vybavení, nabídkové ceny, termíny plnění, záruky, podmínky pozáruční podpory, návrh smlouvy (včetně vymezení sankcí, odpovědnosti za vady, součinnosti zadavatele). 122398-22/01