VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
C-1
PRAŽSKÁ ENERGETIKA, a.s.
ve spolupráci s Informační agenturou
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších zákonů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
«na dodávku velkokapacitní tiskárny»
A. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění je dodávka velkokapacitní tiskárny včetně pozáruční
podpory, splňující následující základní parametry:
- tiskárna umožňující tisk černé a jedné doplňkové přítiskové barvy,
možnost výběru z více doplňkových barev
- tisk na volné listy ve formátu od 8 x 10'' do 8,5 x 14'' včetně
formátu A4
- tiskárna na laserovém nebo LED principu
- rozlišení alespoň 600 dpi skutečných, pro obě barvy
- oboustranný tisk (duplex)
- minimální rychlost tisku 80 listů simplex/40 listů duplex za minutu
včetně tisku přítiskové barvy
- minimálně 4 zásobníky na vstupu (adresovatelné a zaměnitelné)
- alespoň 2 zásobníky na výstupu, s automatickým přepínáním při
naplnění
- tisk na papír od 80 do 200 gsm
- provoz bez zastavení při doplňování papíru (nonstop provoz)
- provoz bez zastavení při odebírání papíru (nonstop provoz)
- podpora Ethernet min. 100TBase
- protokol TCP/IP
- interpretace jazyků PostScript Level 2, HP PCL 5e a HP PCL 5c
- podpora prostředí Windows, Unix
- kompatibilita s tiskovým softwarem PReS od firmy PrintSoft i
možnost přímého tisku v rámci UNIX prostředí
- zajištění kontroly «konzistence» tisku, aby bylo zajištěno, že bude
vytištěno skutečně všechno to, co vytištěno být má, a že nic nebude
vytištěno dvakrát
- dodávka včetně printserveru
- minimální měsíční zatížení 350 000 stran
- možnost nonstop provozu
B. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Komplexní dodávka tiskárny v rozsahu požadované konfigurace (včetně
instalace a zaškolení obsluhy) musí být dokončena nejpozději do 8
týdnů od podpisu smlouvy, předpoklad do 15. 10. 2001.
Místem plnění veřejné zakázky bude sídlo zadavatele.
C. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazečů
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona,
způsobem podle § 2c odst. 1 zákona včetně splnění podmínek uvedených
v § 2b odst. 2 a 3 zákona.
Pro posouzení splnění ustanovení § 2b odst. 3 zákona (čestné
prohlášení «odpovědného zástupce» ustaveného ve smyslu § 11 zákona
č. 455/1991 Sb. (živnostenský zákon) uchazeč uvede v nabídce
aktuální výpis z živnostenského rejstříku.
U nabídek předpokládajících splnění zakázky pomocí jiných osob
(subdodavatelů) platí ustanovení § 2a odst. 5 zákona a v nabídce
musí být uveden dohodnutý charakter a rozsah subdodávek.
V případě podání nabídky složené z více osob prokazují všechny osoby
kvalifikační předpoklady v plném rozsahu a součástí nabídky musí být
smluvní ujednání (např. smlouva o sdružení) s vymezením jedné z
těchto osob oprávněné zastupováním v případě podání nabídky, jednání
o smlouvě a dále s vymezením odpovědnosti jednotlivých účastníků na
plnění veřejné zakázky.
Všechny požadované kvalifikační doklady musí být předloženy v
originálním znění nebo též ve stejnopisu s ověřením jejich pravosti.
D. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek
v souladu s následujícími kritérii hodnocení uvedenými v sestupném
pořadí podle stupně přisouzeného významu:
1. Míra splnění požadovaných parametrů/cena, rozsah a funkce
dodatečného vybavení
2. Nabídkové ceny
3. Délka záruky a způsob a podmínky pozáruční podpory
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
5. Vybraná ustanovení návrhu smlouvy o dodávce (sankce v případě
neplnění záruk, pozáruční podpory, součinnost zadavatele aj.)
E. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně
platebních podmínek
Nabídkové ceny v Kč bez DPH a s DPH musí být přehledně zpracovány v
členění na:
1. Celkovou cenu za dodávku základní konfigurace v rozsahu
požadovaných parametrů
2. Celkovou cenu roční pozáruční podpory
3. Jednotlivé ceny doplňkového vybavení nabízeného nad rámec
požadovaných parametrů (nezahrnuté v celkové ceně) a ceny za
související spotřební materiál.
Celkové ceny podle bodu 1 a 2 musí být v návrhu smlouvy stanoveny
jako ceny nejvýše přípustné (ve smyslu ustanovení § 40 odst. 2
zákona). V cenách podle bodu 1 až 3 musí být již zahrnuty veškeré
související náklady (pojištění, doprava, instalace, zprovoznění,
zaškolení obsluhy apod.).
Platební podmínky
- faktura za dodávku může být vystavena až po kompletní dodávce (odzkoušení
a zaškolení obsluhy) a po převzetí dodávky ze strany zadavatele,
- faktura musí mít lhůtu splatnosti min. 15 dní od dne převzetí
faktury ze strany zadavatele,
- záloha nebude poskytnuta.
F. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta končí dne 11. 7. 2001 v 10.00 hod. Otevírání obálek
s nabídkami se uskuteční dne 11. 7. 2001 od 10.00 hod. v zasedací
místnosti č. A 202c ve 2. patře sídla zadavatele (Na Hroudě 4, Praha 10).
G. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 90 kalendářních dnů.
H. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
Nabídky mohou uchazeči podat doporučeně poštou na adresu zadavatele
nebo osobně do podatelny v sídle zadavatele (Na Hroudě 4, Praha 10)
v pracovních dnech od 9.00 do 11.00 hod. a od 13.00 do 15.00 hod. do
10. 7. 2001 a dne 11. 7. 2001 pak osobně od 9.00 do 10.00 hod. do
místnosti otevírání obálek s nabídkami (viz bod F).
Nabídka musí být podána v uzavřené obálce, označené adresou
zadavatele a názvem: «SOUTĚŽ - TISKÁRNA - NEOTEVÍRAT» a opatřené na
uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče v souladu s § 9 zákona.
I. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele
Pražská energetika, a.s.
k rukám
Luboše Topinky
Na Hroudě 4
100 05 Praha 10 tel. (02) 6705 1415, fax: (02) 6705 1405
J. Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 300.000,- Kč jednou z
forem uvedených v § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele
vedený u KB, a.s., č. účtu: 7606-021/0100, variabilním symbolem je
číslo 33 - IČ uchazeče, KS 0308. Peněžní částka odpovídající výši
jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otevírání obálek.
Doklad o poskytnutí jistoty musí být v originálním znění a musí být
součástí «originálu» nabídky. «Příkaz k úhradě» nebude považován za
doklad o poskytnutí jistoty na účet zadavatele. V případě složení
jistoty v hotovosti na účet zadavatele musí být předloženo potvrzení
banky o převodu nebo výpis z bankovního účtu.
V případě jistoty poskytnuté bankovní zárukou se považuje za doklad
písemné prohlášení banky (v originále) v záruční listině platné
minimálně do 7. 1. 2002. Bankovní záruka musí být v písemné formě
předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. Pokud bude
kterýkoliv doklad o poskytnutí jistoty v jiném než českém jazyce,
přiloží uchazeč autorizovaný překlad.
K. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny
Nabídková cena je cenou konečnou a není ji možné překročit bez
předchozího projednání a schválení ze strany zadavatele. Důvodem pro
zvýšení ceny může být zadavatelem požadovaná změna parametrů
základní konfigurace.
L. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky a požadavek na jejich
prokázání
Uchazeč rozvede nebo doloží v nabídce dále uvedené předpoklady pro
plnění veřejné zakázky:
a) Přehled obdobných významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních
pěti letech s uvedením objednavatele, popř. kupujícího, místa a doby
plnění, jména kontaktních osob a jejich tel., e-mail. spojení.
b) Počet stálých zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky s uvedením jejich kvalifikace a zkušeností (zejména
z hlediska záruční a pozáruční podpory).
c) Technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky
(zastoupení v ČR).
d) Doklady, že nabízené zařízení splňuje normy platné v ČR (státní
zkušebny apod.), a certifikát ISO 9001.
Pravdivost uvedených dalších předpokladů musí být prokázána
prohlášením (v originále) statutárního zástupce uchazeče (podpis,
datum, razítko).
M. Délka záruky a podmínky pozáruční podpory
Uchazeč uvede v nabídce délku plné záruky, odpovědnost za vady
(reklamační řád), způsob a podmínky pozáruční podpory, tj. obsah
podpory, ceny v režimech 4- a nebo 8hodinové reakce, např. stálé
servisní poplatky, jednorázový servis, poplatky za jednotlivé
tištěné strany, spotřební materiál, doprava apod.
N. Další podmínky
a) Prohlídka místa plnění veřejné zakázky ani nahlédnutí do
dokumentace se nekonají (ve smyslu § 5 odst. 1 písm. j zákona).
b) Do soutěže budou přijaty pouze nabídky na komplexní zajištění
veřejné zakázky.
c) V zájmu zachování rovnocenných podmínek pro všechny uchazeče
nebudou poskytovány další informace k předmětu veřejné zakázky.
Dotazy týkající se organizační stránky zadání veřejné zakázky lze
uplatnit u Informační agentury na mob. tel. č.: 0607 755 879 nebo na
tel./fax č.: (02) 793 57 21.
d) Nabídky musejí být vyhotoveny v českém jazyce v 5 vyhotoveních
(tj. 1 originál + 4 kopie). Originál nabídky musí být označen jako
«originál».
e) Nabídka musí být zpracována v souladu s níže uvedenou jednotnou
osnovou (kap. P). V úvodu nabídky musí být obsah kapitol a všechny
strany nabídky musí být očíslovány. Všechny listy nabídky včetně
příloh musí být svázány nebo jinak zabezpečeny proti manipulaci
s jednotlivými listy.
f) součástí nabídky musí být návrh smlouvy. Výběrem nejvhodnější nabídky
nevzniká zadavateli povinnost bezezbytku přijmout tento návrh smlouvy.
g) OVS je omezena na tuzemské osoby.
h) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
i) Předkladateli nepřísluší náhrada za zpracování a podání nabídky.
O. Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) vyzvat uchazeče k vysvětlení nabídky před dokončením hodnocení nabídek,
b) ověřit vybrané reference z nabídek,
c) uzavřít smlouvu s vybraným uchazečem pouze na konfiguraci zvoleného
rozsahu, popř. na dodávku vybraných doplňkových zařízení z nabídky,
d) nevracet uchazečům nabídky,
e) odmítnout všechny nabídky,
f) zrušit obchodní veřejnou soutěž bez udání důvodu,
g) změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvhodnější nabídce,
popř. požadovat předložení nového návrhu smlouvy (při zachování
základních parametrů nabídky) nebo vypracovat vlastní návrh smlouvy.
P. Jednotná osnova pro zpracování nabídky
Identifikační údaje včetně sídla uchazeče, úplné adresy pro poštovní
styk a statutárního zástupce odpovědného za realizaci, kvalifikační
předpoklady, další kvalifikační předpoklady, nabídka základní
konfigurace tiskárny, popis parametrů a funkcí, nabídka doplňkového
vybavení, nabídkové ceny, termíny plnění, záruky, podmínky pozáruční
podpory, návrh smlouvy (včetně vymezení sankcí, odpovědnosti za
vady, součinnosti zadavatele).
122397-22/01