Portál veřejné správy

Zápis 118297-16/01

Obchodní jménoOBEC ROKYTNICE
RubrikaVeřejná soutěž
IČO00301914
SídloRokytnice č. 143, okr. Přerov, PSČ 751 04
Publikováno18. 04. 2001
Značka OV118297-16/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; OBEC ROKYTNICE A-7 OBEC ROKYTNICE vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ na dodávku stavby LIKVIDACE ODPADNÍCH VOD OBCE ROKYTNICE 1. Identifikační údaje zadavatele: Zadavatel: Obec Rokytnice Sídlo: Rokytnice č. 143, okr. Přerov, PSČ 751 04 IČO: 00301914 Tel./fax: 0641/211 837 2. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací kompletní stavby «LIKVIDACE ODPADNÍCH VOD ROKYTNICE» včetně dodání a montáže potřebné technologie. Splněním celé dodávky se rozumí úplné dokončení stavby, její vyklizení, podepsání posledního zápisu o předání a převzetí stavby, předání dokladů ke kolaudačnímu řízení a dokladů o provedených revizích a zkouškách, odstranění všech případných vad a nedodělků, předání dokumentace skutečného provedení a geodetické zaměření stavby. Veřejná zakázka bude provedena dle zpracované projektové dokumentace pro stavební povolení a zadávacích podmínek. Variantní řešení se nepřipouští. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: a) předpokládané zadání stavby: 09/2001 b) dokončení stavby: 09/2003 Zadavatel si vyhrazuje právo změnit termíny zahájení a dokončení stavby s ohledem na uvolňování finančních prostředků ze státního rozpočtu. c) místo plnění: k. ú. Rokytnice, Dluhonice, Henčlov - okres Přerov 4. Požadavky na prokázaní kvalifikačních předpokladů uchazečů: a) kvalifikační předpoklady uchazeč prokáže podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona V případě, že předkládá nabídku více osob, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výše uvedeném rozsahu. Za splnění kvalifikačních předpokladů se považuje: - předložení oprávnění k podnikání s ověřením jeho pravosti - živnostenské oprávnění na činnost, která je předmětem veřejné zakázky - výpis z obchodního rejstříku u osob zapsaných v obchodním rejstříku s ověřením jeho pravosti b) prohlášení uchazeče, že: - na jeho majetek nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnávací řízení nebo nebyl návrh na prohlášení konkurzu zamítnut pro nedostatek majetku úpadce nebo není v likvidaci - nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky - osoby vykonávající funkci statutárního orgánu a odpovědných zástupců uchazeče nebyly pravomocně odsouzeny pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče nebo pro trestný čin hospodářský nebo proti majetku - osoby vykonávající funkci odpovědných zástupců uchazeče nebyly v posledních třech letech disciplinárně potrestány podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, která souvisí s předmětem veřejné zakázky - nemá platný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo pojistném na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - není vyloučen z účasti na zadávání veřejných zakázek podle § 63 zákona c) další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - zavádění certifikovaného systému jakosti v organizaci - kladné reference bankovního ústavu, u kterého je veden účet - údaje o obchodním ročním obratu uchazeče za poslední tři roky - údaje o zakázkách uchazeče v posledních třech letech srovnatelných významem a rozsahem se zadávanou zakázkou včetně uvedení rozsahu finančního plnění uchazečem a roku realizace - seznam subdodavatelů, o kterých uchazeč uvažuje při plnění veřejné zakázky s uvedením věcné specifikace a uvažovaného finančního objemu každé subdodávky - jmenovitý výčet vedoucích odpovědných pracovníků za tuto veřejnou zakázku s uvedením jimi realizovaných obdobných zakázek - úředně ověřenou kopii smlouvy na pojištění podnikatelských rizik - čestné prohlášení o způsobu a výši pojištění předmětu plnění této veřejné zakázky - údaje o aktuálním počtu zaměstnanců s uvedením jejich profesní skladby - údaje o materiálním a technickém vybavení uchazeče pro plnění této veřejné zakázky - zadavatel požaduje, aby stavba, která je předmětem této veřejné zakázky, byla zhotovena vlastními technickými a personálními kapacitami uchazeče v minimálním rozsahu 60 % z celkových nákladů stavby. Tuto skutečnost prokáže čestným prohlášením. - realizované zakázky v současné době Skutečnosti uvedené pod bodem c) budou považovány za důvěrné a zadavatel je využije pouze pro účely vyhodnocení výsledků soutěže. 5. Způsob hodnocení nabídek: Ekonomická vhodnost nabídek bude hodnocena podle více kritérií seřazených sestupně podle významu, který jim zadavatel přisuzuje. Hodnocení nabídek bude provedeno bodovací stupnicí, získané body budou vynásobeny váhou významu. Výsledný součet bodů za všechna kritéria určí pořadí uchazeče v celkovém hodnocení. Hodnotící kritéria jsou: a) reference a odborná způsobilost uchazeče, významem srovnatelné zakázky realizované uchazečem v posledních třech letech, realizované zakázky v současné době, aktuální počet zaměstnanců včetně profesní skladby, materiálně technické vybavení uchazeče pro plnění této zakázky, obrat ze stavební činnosti za poslední tři roky, pojištění předmětu veřejné zakázky, údaje o kontrole jakosti produkce uchazeče b) délka záruční lhůty za předmět plnění jako celek včetně specifikace záručních podmínek na jednotlivé části nebo technologická zařízení, záruční a pozáruční servis c) procento využití místních pracovních kapacit při realizaci veřejné zakázky d) výše nabídkové ceny včetně DPH a podmínky návrhu smlouvy o dílo e) vliv stavby na životní prostředí v obci f) požadavky na zábory a zařízení staveniště g) doba plnění veřejné zakázky 6. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek: Uchazeč o zakázku předloží nabídku na nejvýše přípustnou cenu díla doloženou položkovým rozpočtem v rozsahu dle předloženého výkazu výměr. Cena bude členěna na cenu bez DPH, sazbu a výši DPH a celkovou cenu včetně DPH. Nabídková cena bude sjednána jako cena maximální pro stanovenou dobu realizace veřejné zakázky a bude zahrnovat veškeré náklady nutné k realizaci díla. Musí zahrnovat náklady na vytyčení stavby, na zařízení staveniště, dodávky elektřiny, vodné, stočné, odvoz a zneškodnění odpadů, další náklady na používání zdrojů a služeb až do skutečného dokončení díla, náklady na obstarání a přepravu věcí, zařízení, materiálů, dodávek, pojištění, bankovní garance, daně, poplatky, náklady na provádění všech normami a vyhláškami stanovených zkoušek a atestů a předávacích zkoušek, náklady na nutné či úřady stanovené podmínky k realizaci díla, na zaměření skutečného provedení a jakékoliv další náklady vzniklé v souvislosti s realizací díla. Uchazeč v nabídce doloží samostatnou přílohu «Platební podmínky». Tato příloha bude obsahovat popis, termíny a způsob fakturování, lhůty splatnosti, výši pozastávky, její uvolňování a vazbu na záruční lhůty. Dále zde bude uveden návrh majetkových sankcí v případě prodlení s předáním díla a pro případ prodlení zadavatele s úhradou faktur a jiné související podmínky. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky: a) nabídka bude zpracována v písemné formě podle vyhlášených podmínek, v českém jazyce, v jednom originálním vyhotovení a kopii. Bude svázána či jiným způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy budou pořadově očíslovány v pravém horním rohu. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, které stanoví celkový počet listů nabídky podepsané statutárním orgánem. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by mohly uvést zadavatele v omyl; b) obě vyhotovení nabídky budou podána v jedné zalepené obálce nebo obalu . Na přední straně bude uvedeno obchodní jméno a sídlo uchazeče, adresa zadavatele a název veřejné zakázky «VEŘEJNÁ OBCHODNÍ SOUTĚŽ - LIKVIDACE ODPADNÍCH VOD ROKYTNICE - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče; c) nabídka musí obsahovat obchodní název a přesnou adresu sídla uchazeče, telefonní a faxové spojení, uvedení odpovědného zástupce uchazeče pověřeného k dalšímu jednání. Nabídka musí být podepsána ověřeným podpisem statutárního orgánu uchazeče nebo osobou pověřenou statutární osobu zastupovat. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál nebo úředně ověřenou kopii pověřovacího dokumentu s ověřeným podpisem statutárního orgánu uchazeče; d) nabídka bude obsahovat: - návrh smlouvy o dílo podepsaný statutárním orgánem uchazeče - časový harmonogram postupu výstavby s platebním kalendářem dle věcného plnění - ostatní doklady uvedené v zadávací dokumentaci a v zadávacích podmínkách. 8. Soutěžní lhůta a otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 5. 6. 2001 v 11.00 hod. v zasedací místnosti Obecního úřadu v Rokytnici. 9. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta se stanovuje na 30 kalendářních dnů a její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami. 10. Způsob, místo a doba podávání nabídek: Obálky s nabídkami mohou uchazeči zaslat doporučeně poštou na adresu Obecní úřad Rokytnice, Rokytnice 143, okres Přerov, PSČ 751 04, nebo doručit osobně na tutéž adresu v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hodin, v den otevírání obálek do 10.00 hodin. Obálky s nabídkou doručované poštou budou přijímány nejdéle do 4. 6. 2001. 11. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace bude poskytována na základě písemně objednávky, která musí být doručena osobně, poštou, nebo faxem na adresu zadavatele. Na objednávce bude uvedeno obchodní jméno uchazeče, IČO, DIČ, telefonní spojení a jméno odpovědné osoby uchazeče. Písemná objednávka bude doručena nejpozději do 4. 5. 2001 do 12.00 hod. Zadávací dokumentace bude uchazečům vydávána výhradně osobně v zasedací místnosti Obecního úřadu v Rokytnici. Doba pro vydání zadávací dokumentace je stanovena na 11. 5. 2001 od 8.00 do 15.00 hodin. Zadavatel požaduje od uchazečů úhradu za použití reprodukční techniky při pořizování zadávací dokumentace ve výši 4000 Kč. Zadavatel není plátcem DPH. Úhrada těchto nákladů bude provedena v hotovosti při předání a převzetí zadávací dokumentace. Nevyzvednutá objednaná dokumentace bude uchazečům vyfakturována. Opatření si zadávací dokumentace jiným než uvedeným způsobem je důvodem k vyřazení ze soutěže stejně jako nesplnění požadavků v zadávací dokumentaci uvedených. 12. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 900 000 Kč (slovy:devět set tisíc korun českých) Jistota musí být poskytnuta jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Doklad o poskytnutí jistoty doloží uchazeč v originále jako součást nabídky. Číslo účtu zadavatele pro složení částky je: 1882949369/0800, Česká spořitelna, a.s Přerov. Variabilním symbolem je IČO uchazeče.Jistota poskytnutá složením peněžité částky se považuje za složenou okamžikem připsání na účet nejpozději 4.6.2001. Platnost a účinnost poskytnuté jistoty bude minimálně o 60 dnů delší než je těmito podmínkami soutěže stanovena zadávací lhůta. V případě poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí lhůta vzniku splňovat podmínky § 8 odst. 1 a 2 v návaznosti na § 40 a 41 zákona. 13. Další podmínky veřejné obchodní soutěže: a) podmínkou účasti v soutěži je podání písemné objednávky uchazeče ve stanoveném termínu a vyzvednutí zadávací dokumentace uchazečem ve stanoveném termínu b) ze soutěže budou vyloučeny nabídky - které byly předloženy po uplynutí lhůty - které nesplní podmínky soutěže nebo budou v rozporu se zákonem - které budou škrtané, přepisované, upravované nebo neúplné c) zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky, změnit vyhlášené podmínky soutěže nebo tuto veřejnou obchodní soutěž zrušit d) obchodní veřejná soutěž je v souladu s ustanovením § 5 odst. 2 písm. c) zákona omezena na tuzemské osoby e) zadavatel nehradí náklady na účast v soutěži, nabídky zadavatel nevrací f) zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách g) zadavatel si vyhrazuje právo upravit termín zahájení a dokončení díla v návaznosti na poskytnutí finanční podpory ze státních zdrojů h) zadavatel si vyhrazuje právo jednat s vybraným uchazečem o konečném znění smlouvy o dílo a vyjadřovat se k uzavírání smluv s jednotlivými subdodavateli i) uchazeč předloží jako součást nabídky čestné prohlášení, že se seznámil s podmínkami soutěže, úplnou zadávací dokumentací a že si před podáním nabídky vyjasnil všechna případná sporná ustanovení, technické nejasnosti a že podmínky a požadavky soutěže a zadávací dokumentace respektuje 14. Případné dotazy: Veškeré dotazy týkající veřejné obchodní soutěže u zadavatele zodpoví: Vojtěch Soldán, starosta obce Rokytnice, tel. 0641/211837 Ing. Jiří Schindler, stavební dozor, tel. 0641/205907, 0608/253315 Vojtěch Soldán starosta obce 118297-16/01