VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Hlavní město Praha
A-1
Hlavní město Praha
zastoupené
Občanským sdružením ŽIVOT 90
vyhlašuje podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o veřejných zakázkách
v platném znění,
veřejnou obchodní soutěž
na dodávku stavebních prací
PORTUS 2001
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
1.1. Místo plnění veřejné zakázky: ul. Karolíny Světlé 18/286, Praha 1
1.2. Charakteristika stavby: Dokončení rekonstrukce památkově
chráněného objektu v ulici Karolíny Světlé 18/286 na Dům aktivního
stáří «PORTUS».
1.3. Podrobný popis předmětu plnění obsahuje zadávací dokumentace,
jejíž součástí je projektová dokumentace.
1.4. Rozsah díla bude upřesněn při vlastní prohlídce budoucí stavby a
konzultacemi s projektanty, TDI a statikem.
1.5. Při realizaci stavby mohou být použity pouze takové materiály,
zařízení a případné technologie, jejichž použití je v ČR schváleno a
mají osvědčení o jakosti materiálu, výrobku a použité technologii.
2. Doba plnění zakázky:
2.1. Doba plnění veřejné zakázky:
2.1.1. plánovaný termín zahájení stavby 06/2001
2.1.2. plánované dokončení stavby: max. do 11/2002
2.1.3. zadavatel si vyhrazuje právo posunout termín zahájení plnění veřejné
zakázky v souvislosti s dokončením této soutěže.
3. Základní kvalifikační předpoklady:
3.1. Zájemci doloží svou kvalifikaci dle zákona č. 199/1994 Sb., v platném
znění včetně čestných prohlášení.
4. Způsob hodnocení nabídek:
4.1. Nabídky budou hodnoceny podle kritérií v následujícím pořadí:
4.1.1. výše nabídkové celkové ceny a jednotkových cen;
4.1.2. záruční lhůty;
4.1.3. technická a ekonomická způsobilost uchazečů k plnění zakázky;
4.1.4. požadavky na provoz a údržbu rekonstruovaného objektu;
4.1.5. termín plnění;
4.1.6. výše smluvních pokut za nedodržení termínu dokončení celého díla v Kč
a za neodstranění vad a nedodělků v Kč za vadu a den;
4.1.7. výše podílu vlastních kapacit vč. jejich profesní skladby;
4.1.8. úplnost předložených dokladů a jejich aktuálnost;
4.1.9. zkušenosti s rekonstrukcí historických památkově chráněných objektů;
4.1.10. kvalifikace stavbyvedoucího a odborných profesí rozhodných pro plnění
zakázky;
4.1.11. návrh dodavatelské smlouvy;
5. Požadavky na zpracování ceny:
5.1. Nabídková cena bude zpracována podle zadávací dokumentace a
výkazů výměr a strukturována předepsaným způsobem. Jednotkové ceny
uvedené v nabídce jsou závazné po celou dobu realizace dodávky.
5.2. Do nabídkové ceny musí uchazeč zahrnout všechny práce a dodávky
nutné k úplnému dokončení a zprovoznění díla bez ohledu na to, zda
byly či nebyly součástí výkazů výměr. Nabídková cena musí být platná
do 31. 12. 2002.
6. Platební podmínky:
6.1. Práce budou hrazeny na základě faktur dle harmonogramu plnění. Z
každé faktury bude pozastaveno 10 % ceny až do odstranění poslední
vady nebo nedodělku. Splatnost daňových dokladů (faktur) bude 21
kalendářních dnů od data doručení.
6.2. Změna ceny díla v průběhu jeho realizace je možná jen z důvodu
změny rozsahu díla oproti zadávací dokumentaci. V případě, že by
došlo ze strany zadavatele ke změně délky plnění veřejné zakázky o
více než jeden rok, může být adekvátní část nabídkové ceny a
jednotkových cen upravena maximálně o hodnotu indexu cen ve
stavebnictví dle vyhlášení Českého statistického úřadu za rok
předcházející roku předpokládaného dokončení předmětu plnění.
7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná dnem zveřejnění v Obchodním věstníku a končí
otevíráním obálek dne 21. května 2001 v 10.00 hodin.
8. Způsob, místo a doba pro podávání nabídek:
8.1. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je ředitelna sdružení
ŽIVOT 90, Praha 1, K. Světlé 18, 2. patro.
8.2. Zadávací lhůta: 90 kalendářních dnů.
8.3. Nabídku v písemné formě v českém jazyce, podepsanou uchazečem,
je nutno doručit v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavření
razítkem a podpisem uchazeče poštou nebo osobně takto:
Poštou: ŽIVOT 90 - 110 00 Praha 1, Karolíny Světlé 18
Osobně: paní Jana Procházková - každý pracovní den od
9.00 hod. - 11.00 hod., na stejné adrese. Telefon: 02/2222 1073-5,
Fax: 02/2222 0090.
8.4. Na obálce bude uvedeno: «PORTUS 2001- VEŘEJNÁ SOUTĚŽ - NEOTEVÍRAT».
8.5. Předložená nabídka musí obsahovat 2 paré cenové nabídky a rovněž
návrh smlouvy o dílo ve dvou vyhotoveních. Nabídka bude zpracována a
seřazena podle podmínek soutěže, jednotlivé listy budou očíslovány a
první stránka bude obsahovat přehled jednotlivých dokumentů s
uvedením stránky nabídky. Celá nabídka bude pevně spojena v jednu
nerozebíratelnou složku a zabezpečena proti manipulaci s jejím
obsahem (tzn. proděravěna na dvou místech, ve kterých je provlečen
motouz, jehož konce jsou navzájem spojeny uzlem a zajištěny
přelepkou opatřenou razítkem nebo signaturou zájemce). Jedno paré
cenové nabídky včetně návrhu smlouvy o dílo bude tvořit samostatnou
složku.
9. Název, sídlo zadavatele:
ŽIVOT 90, Praha 1, Karolíny Světlé 18, IČO IČO: 00571709.
Telefon. 02/2222 1073-5, fax: 02/2222 0090, e-mail: zivot90@ti.cz
Statutární zástupce: Jan Lorman, ředitel a předseda sdružení
Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. - č. ú. 19 37 60 43 69/0800
10. Kontaktní osoby:
10.1. TDI, ing. Malý Josef, 0602/302 665, e-mail: maly.josef@telecom.cz
10.2. Jan Lorman, ředitel, 02/2222 1073-5, fax: 02/2222 0090, e-mail:
zivot90@ti.cz
10.3. Luboš Rejlek, ved. hospodářské správy, 0603/245 350
11. Požadavek na složení jistoty a její výše:
11.1. Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 1 500 000,- Kč jednou
s forem dle § 24 zákona č. 199/1994 Sb., o veřejných zakázkách.
11.1.1. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele č. 35-19 37 60 43 69/0800, Česká spořitelna,
Rytířská 29, Praha 1, nejpozději 2 pracovní dny předcházející dni
otevírání obálek s nabídkami.
11.1.2. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty.
11.2. V případě neúspěchu ve výběrovém řízení bude jistina vrácena ve
lhůtách stanovených § 25 a násl. zákona č. 199/1994 Sb., ve znění
pozdějších předpisů.
11.3. Uchazeč uvede nejpozději do konce soutěžní lhůty bankovní
spojení a číslo účtu, na který má být jistota (v případě neúspěchu v
soutěži) vrácena.
12. Prohlídka místa stavby:
Pověření zástupci zájemců (maximálně dva zástupci jednoho zájemce)
se mohou zúčastnit prohlídek místa plnění veřejné zakázky dne 24.
dubna 2001 v 10 nebo ve 13 hodin, 25. dubna 2001 v 10 a 13 hodin.
Sraz zájemců v recepci zadavatele Praha 1, K. Světlé 18.
13. Další podmínky soutěže:
13.1. Zadávací dokumentaci si zájemci mohou vyzvednout po předchozí
domluvě do 30. 4. 2001 na adrese zadavatele, paní Jana Procházková.
Zadávací dokumentaci obdrží (osobní odběr) zájemce do 7 (sedmi) dnů
od vznesení požadavku za předpokladu, že předloží doklad (výpis
z účtu plátce) o zaplacení částky 7000 Kč na účet
č. 35-19 37 60 43 69/0800, Česká spořitelna, Rytířská 29, Praha 1.
13.2. Zadavatel požaduje předložit formou čestného prohlášení
podepsaného oprávněným zástupcem další kvalifikační předpoklady:
13.2.1. seznam relevantních zakázek podobného charakteru realizovaných
v posledních pěti letech s uvedením kontaktu na objednavatele
13.2.2. technické a materiální vybavení k plnění veřejné zakázky
13.2.3. počet zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné
zakázky
13.2.4. obchodní obrat společnosti za poslední tři roky
13.2.5. celkovou hodnotu majetku, kterým ručí za své závazky
13.2.6. pojištění společnosti
13.2.7. návrh smlouvy na dodávku díla
13.3. Uchazeč provede vlastní výkaz výměr na stavební práce, který
bude pevný a neměnný. U výkazu výměr, u kterých není možné přesné
určení, bude vyznačena kalkulovaná finanční rezerva.
13.4. Vybraný zhotovitel bude povinen zúčastnit se kolaudačního
řízení, aby v případě vzniku některých nejasností nebo nedodělků
zjištěných kolaudační komisí, mohl okamžitě na tyto nedostatky
reagovat a zahájit jejich odstraňování.
14. Práva zadavatele:
14.1. Zadavatel si vyhrazuje právo soutěž zrušit bez udání důvodu.
14.2. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky,
pokud mu žádná nebude vyhovovat.
14.3. Uchazeč nemá právo na úhradu nákladů spojených s účastí v soutěži.
14.4. Odsouhlasení subdodavatelů.
14.5. Nabídky nebudou uchazečům vráceny.
14.6. Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její
konečné znění.
14.7. Zadavatel si vyhrazuje právo na výběr některých zařízení a
materiálů (např. interiérové vybavení, dlažby, obklady, zařizovací
předměty atd.). Tyto výběry budou vždy konzultovány se zhotovitelem
stavby a projektantem.
14.8. Zadavatel nepřipouští, aby v průběhu otevírání obálek byly
pořizovány zvukové nahrávky, videozáznamy a fotodokumentace.
14.9. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje uvedené v nabídce,
vybrané reference a vyloučit uchazeče v případě zjištění, že uchazeč
uvedl ve své nabídce nepravdivé údaje.
Jan Lorman,
ředitel sdružení ŽIVOT 90
V Praze 30. 3. 2001
118045-15/01