VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
A-1
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
Sídlo: Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9
zastoupený společností
Inženýring dopravních staveb, a.s.
Na Moráni 3, 128 01 Praha 2
vyhlašuje v souladu se zákonem č. 199/94 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů
(dále jen zákon)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku pro výběr zhotovitele díla
Metro IV.C1 (Holešovice - Ládví)
technologická část - zabezpečovací zařízení
Podmínky soutěže
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž včetně
zpracování realizační dokumentace. Podrobný popis předmětu plnění je
vymezen v zadávací dokumentaci.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Předpokládaná doba zahájení plnění vlastní realizace je rok 2003.
Návrh doby plnění je předmětem nabídky.
Místem plnění je Praha 7 a Praha 8.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč-tuzemská osoba prokáže splnění kvalifikačních předpokladů
podle §2b způsobem uvedeným v § 2c zákona.
Uchazeč-zahraniční osoba prokáže splnění kvalifikačních předpokladů
doklady platnými podle právního řádu země sídla uchazeče ve stejném
rozsahu jako uchazeč-tuzemská osoba. Doklady musí být přeloženy do
českého jazyka a překlad musí být ověřen soudním tlumočníkem.
Předpokládá-li uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob a
zároveň se oprávnění k podnikání uchazeče nevztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle
§ 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby (podzhotovitelé).
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou
je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
(oprávnění k podnikání), které prokazuje každá z těchto osob v
rozsahu svého podílu na plnění zakázky.
4. Další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky ve smyslu § 2f
zákona uchazeč prokáže tak, že přiloží:
4.1. personální zajištění uchazeče k plnění zakázky
4.2. přehled dodávek obdobného charakteru v objemu větším než 50
milionů Kč, které uskutečnil v posledních pěti letech
4.3. plán jakosti v souladu s ČSN ISO 10 005
4.4. bankovní informaci o své bonitě, vystavenou financujícím
peněžním ústavem uchazeče
4.5. doklad o pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v
souvislosti s činností uchazeče na pojistnou částku minimálně ve
výši 10 milionů Kč
4.6. doklad o schopnosti provést minimálně 60 % prací vlastními
kapacitami. Započítání kapacit společností ovládaných uchazečem bude
prokázáno v souladu s § 66a obchodního zákoníku
4.7. seznam podzhotovitelů včetně profesí a jejich podíl na celkovém
plnění předmětu zakázky (v %)
4.8. údaje o odpovědných zástupcích uchazeče (prokazuje se
předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče)
4.9. doklad o udělení certifikátů podle normy ČSN EN ISO 9001 nebo
ČSN EN ISO 9002 akreditovaným orgánem na provádění prací, které jsou
předmětem zakázky
4.10. průkaz o přístupu uchazeče k úvěrům a dalším finančním zdrojům
dostačujícím k plynulému financování prací na zakázce ve výši min.
25 mil.Kč
Uchazeč-zahraniční osoba dokládá další předpoklady stejným způsobem
jako uchazeč-tuzemská osoba. Požadované certifikáty podle ČSN musejí
odpovídat ekvivalentním mezinárodním, popřípadě národním normám. Při
dokladování bodů 4.2. a 4.5. bude proveden přepočet na českou měnu
(Kč) podle kurzovního lístku České národní banky, uvedeného v
zadávací dokumentaci.
Předkládá-li nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady
pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v
rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Doklady
pro body 4.2., 4.5. a 4.10. doloží alespoň jedna osoba. Doklady k
bodům 4.3. a 4.6. musí prokázat vedoucí účastník sdružení. Splnění
předpokladů bodu 4.2. musí prokázat vedoucí účastník sdružení alespoň ze
60 % požadovaných objemů. Podrobné požadavky zadavatele na způsob
prokázání dalších předpokladů jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
5. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace je nedílnou součástí podmínek soutěže, obsahuje
podrobné podmínky soutěže nutné pro zpracování nabídky. Zájemci o
zadávací dokumentaci oznámí minimálně 24 hodin předem na fax (420-2)
226 40348 nebo e-mail: hozak@ids-praha.cz den a přibližnou dobu
vyzvednutí. Zadávací dokumentaci si poté mohou vyzvednout v pracovní
dny od 8.00 hod. do 14.00 hod. po celou dobu soutěžní lhůty v sídle
společnosti Inženýring dopravních staveb, a.s., Ing. Horský, III.
patro, dveře č. 327, tel. 22 64 03 42, nebo Ing. Tomeček, III.
patro, dveře č. 301, tel. 22 64 03 27, fax 22 64 03 48. Dokumentace
bude vydána proti zaplacení poplatku za reprodukci ve výši 40 000,- Kč
včetně 5 % DPH. Platba musí být provedena předem na účet č.
120037-1930731349/0800, Česká spořitelna, a.s., Rytířská 29, Praha 1.
Zájemce předloží doklad o provedení platby a dále prohlášení
statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku.
Prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
(obchodní jméno, úplnou adresu, IČO, DIČ, číslo účtu a banku
uchazeče pro vystavení daňového dokladu) i závazek mlčenlivosti
zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek
použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V
prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací
dokumentace a jméno kontaktní osoby (vč. telefonu, faxu a e-mailové
adresy), na kterou bude v průběhu soutěže zasílána veškerá korespondence.
V případě, že nabídku hodlá podat uchazeč-sdružení, musí si zadávací
dokumentaci zakoupit alespoň jeden člen sdružení.
6. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno dle
ekonomické vhodnosti nabídek pomocí více kritérií, která jsou řazena
sestupně podle významu takto:
6.1. výše nabídkové ceny
6.2. způsobilost uchazeče dle bodu 4
6.3. doba montáže
6.4. garance
6.5. sankce vůči zhotoviteli
Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí verbálně numerické stupnice s
váhovým rozlišením.
7. Způsob zpracování nabídek: Podkladem pro zpracování nabídky je
zadávací dokumentace, ve které jsou uvedeny podrobné údaje ke
způsobu zpracování a obsahu nabídky.
8. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Požaduje
se vypracovat nabídkovou cenu v Kč bez DPH celkem za celkový předmět
plnění zakázky a dále v členění dle zadávací dokumentace. Cenové
údaje budou vloženy do samostatné uzavřené obálky s nápisem
«Nabídková cena» (ve smyslu § 9, odst. 3 zákona). Podrobnosti jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změn
nařízených zadavatelem.
10. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky (platební
podmínky) bude prováděna měsíčně. Podrobný způsob úhrady je uveden v
zadávací dokumentaci.
11. Soutěžní lhůta: Soutěžní lhůta začíná dnem vyhlášení soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s
nabídkami. Uchazeči podají nabídky v uzavřené obálce označené
«SOUTĚŽ - METRO IV.C1 - ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ», s výzvou
«Neotevírat !», opatřené na uzavření razítky uchazeče, poštou
doporučeně na adresu Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3,
128 01 Praha 2, nebo osobně na stejnou adresu, III. p., číslo dv. 315,
do sekretariátu technického ředitele v pracovní dny od 8.00 do
14.00 hodin, nejpozději však 24. 5. 2001 do 10.00 hodin. Zadavatel
doporučuje osobní způsob podání. Při podání poštou se za převzetí
považuje datum a hodina doručení.
12. Otevírání obálek: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne
24. 5. 2001 v 10.00 hodin v sídle pověřené organizace v zasedací
místnosti č. 216 ve II. patře.
13. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta začíná dnem otevírání obálek a
činí 90 kalendářních dnů. Uchazečům, kteří se umístí na prvním až
třetím místě, se zadávací lhůta prodlužuje až do doby uzavření
smlouvy s vybraným uchazečem.
14. Identifikační údaje zadavatele: Dopravní podnik hl. m. Prahy,
akciová společnost, Sokolovská 217/42, 190 22 Praha 9, IČO: 00005886,
pověřil výkonem zadavatelských činností ve smyslu § 69
zákona Inženýring dopravních staveb, a.s., Na Moráni 3, 128 01 Praha 2,
IČO: 60194260, tel. 22 64 61 18, fax 22 64 03 48.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje k zajištění
povinností uchazečů vyplývajících z účasti v soutěži poskytnout jistotu
jednou z forem uvedených v § 24 zákona. Jistota činí 2 000 000 Kč (dva
miliony korun českých). Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
16. Variantní řešení: Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
17. Poskytování informací: Zadavatel poskytne zájemci potřebné
informace, podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
18. Zadavatel si vyhrazuje právo:
18.1. vyhodnotit pouze nabídky uchazečů, kterým vydal zadávací dokumentaci
18.2. soutěž doplnit, prodloužit, zrušit, jakož i odmítnout všechny
předložené nabídky
18.3. před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit údaje
uvedené uchazeči v nabídkách
18.4. jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění.
117975-15/01