VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika-Ministerstvo obrany
A-1
Česká republika - Ministerstvo obrany
zastoupené ředitelem Akvizičního úřadu MO
(dále jen «zadavatel»)
vyhlašuje podle § 4 odst. 1 zákona číslo 199/1994 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
o nejvhodnější nabídku na realizaci akce
«Čáslav, rekonstrukce světlotechnických prostředků - I. etapa»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky (dále jen «zakázka»):
Předmětem zakázky je:
a) je realizace stavby «Čáslav - rekonstrukce světlotechnických
prostředků - I. etapa» dle předané aktualizované prováděcí
projektové dokumentace (dále jen «PD») stavby zpracované firmou
Techniserv spol. s r. o., Praha (revize v 05/2000), v kvalitě
odpovídající ČSN a jiným normám souvisejícím s předmětem zakázky
v rozsahu a členění po stavebních objektech (dále jen «SO») a
provozních souborech (dále jen «PS»):
SO 1.1 - komunikace a oplocení (mimo oplocení z revize PD z 05/2000)
SO 1.2 - kabelový rozvod
SO 2.1 - komunikace a oplocení (mimo oplocení z revize PD z 05/2000)
SO 2.2 - kabelový rozvod
SO 3 - kabelovody
SO 4 - stavební úpravy pro návěstidla
SO 6 - kabelové podchody a komory
SO 8 - přeložky kabelových vedení
SO 9 - demontáže
PS 1 - SZZ (světelné zabezpečovací zařízení)
PS 2.2 - kabelový rozvod pro ovládání
PS 3 - náhradní zdroj el.energie u TS4
PS 4 - náhradní zdroj el.energie u TS6
PS 5 - úpravy nn v TS4
SO 10 - vodorovné značení, SO 11 - bezpečnostní systémy a PS 2.1 -
úpravy SW nejsou předmětem plnění zakázky.
b) Další práce spojené s realizací veřejné zakázky uvedené v zadávací
dokumentaci.
2. Místo a doba plnění zakázky:
2.1.Místem plnění zakázky je areál letecké základny vojenského
útvaru 7214 Čáslav (vzletová a přistávací dráha, pojezdové dráhy a
stojánky letadel, dále pak kabelové trasy pro ovládání budovaného
světelného zařízení zasahují až ke stávajícímu objektu LSLPS).
2.2.Termín zahájení realizace díla: 07/2001
2.3.Dílčí termíny plnění:
do 15. 7. 2001 - termín předání a převzetí staveniště a jeho
vybavení,
do 30. 9. 2001 - termín dokončení světelných zařízení vzletové a
přistávací dráhy a předání do provozu (výluka letiště je plánována
v termínu od 1. 8. 2001 do 30. 9. 2001, kdy bude zcela vyloučen
letecký provoz na letišti. V této době je nutné provést dokončení
všech nutných prací v takovém rozsahu, aby po ukončení výluky bylo
možné provozovat světelná zařízení vytyčující vzletovou a přistávací
dráhu, tzn. zahájit omezený provoz na letišti. Ostatní části stavby
budou realizovány již jen s částečným omezením provozu na
pojížděcích drahách a ostatních částech stavby a bude vyžadována
přesná koordinace pohybu a postupu prací s uživatelem a orgány
řízení letového provozu).
2.4.Termín předání dokončeného díla po provedených zkouškách do
provozu do 31. 10. 2001.
2.5.Termín předání vyklizeného staveniště nejpozději do 10. 11. 2001.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona
způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad uvedený
v ustanovení § 2b odst. 1 písm. e) prokáže uchazeč osobně učiněným
a podepsaným čestným prohlášením fyzické osoby, která je zapsána
v živnostenském rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon
živnosti související s plněním zakázky a ověřenou kopií osvědčení
o zvláštní způsobilosti této osoby (autorizace). V případě, že nabídku
podá uchazeč, jehož oprávnění k podnikání se nevztahuje na celý
rozsah veřejné zakázky a plnění zakázky bude zajišťovat s pomocí
jiných osob, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b
odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby způsobem uvedeným v § 2c
odst. 1 zákona.
4. Další předpoklady pro plnění zakázky:
4.1.Uchazeč dále prokáže tyto další předpoklady pro plnění zakázky:
- v případě, že byl v současné právní formě v posledních třech letech
oceněn jako vítěz nebo finalista ceny České republiky za jakost,
v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací,
doloží úředně ověřenou kopii dokladu prokazujícího udělení této ceny,
- v případě, že mu byla v současné právní formě v posledních třech
letech, propůjčena značka CZECH MADE v oblasti služeb spojených
s realizací stavebně-montážních prací, doloží úředně ověřenou kopii
dokladu prokazujícího udělení této ceny,
- v případě, že aplikuje systém jakosti podle norem ISO 9000, doloží
úředně ověřenou kopii certifikátu potvrzujícího zavedení a udržování
tohoto systému v oblasti služeb spojených s realizací
stavebně-montážních prací,
- v případě, že je žadatelem o certifikát potvrzující zavedení a udržování
systém jakosti podle norem ISO 9000, doloží úředně ověřenou kopii
dokladu prokazujícího, že uchazeč je žadatelem o udělení certifikátu
v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací,
- v případě, že uchazeč praktikuje vlastní systém řízení jakosti,
předloží jeho stručný popis.
4.2.Dále uchazeč předloží čestné prohlášení, viz zadávací
dokumentace, podepsané statutárním orgánem uchazeče s uvedením
přehledu realizovaných zakázek obdobného charakteru (tj. realizace
stavby včetně dodávky a montáže leteckých světelných zařízení s
následným seřizováním definovaných vyhláškou č. 108/1997 (příloha č.
1, bod 3.1) a č. 101/1999 Sb., kterou se mění vyhláška č. 108/1997
Sb., kterou se provádí zákon č. 49/1997 Sb., o civilním letectví a
změně a doplňku zákona č. 455/1991 Sb.) s uvedením doby realizace,
místa plnění, finančního objemu, investora a způsobu účasti uchazeče
na realizaci (tj. generální dodavatel nebo subdodavatel).
5. Způsob hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti s využitím čtyř
kritérií, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle jejich váhy.
Pořadí nabídek bude stanoveno na základě součtu individuálních
vážených užitností, které nabídky obdržely ve všech kritériích.
V případě rovnosti dvou a více nabídek rozhoduje pro stanovení pořadí
nižší nabídková cena.
Kritérium č. 1- Výše nabídkové ceny včetně DPH (váha 0,4)
Kritérium č. 2 - Realizace zakázek obdobného charakteru dle čl. 4.2.
inzerátu (váha 0,3)
Kritérium č. 3 - Systém řízení jakosti dle čl. 4.1. inzerátu (váha 0,2)
Kritérium č. 4 - Záruční lhůta dle čl. 8. inzerátu (váha 0,1)
Podrobný popis kritérií je uveden v zadávací dokumentaci.
6. Způsob zpracování nabídkové ceny:
6.1.Cena za předmět plnění zakázky bude stanovena jako nejvýše
přípustná bez DPH a včetně DPH v českých korunách.
6.2.Nabídková cena bude zpracována dle zadávací dokumentace, jejíž
součástí je PD. Poskytnuté výkazy výměr k ocenění nejsou závazné a
mají pouze orientační charakter. Zadavatel nezodpovídá za jejich
správnost a úplnost. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikací a
dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu uvedeném v čl. 1.a) a 1.b)
tohoto inzerátu se zahrnutím veškerých nákladů spojených s úplným
dokončením předmětu zakázky a zahrnutím nákladů, které má uchazeč na
základě svých odborných a technických znalostí vědět a předpokládat.
Do cenové nabídky budou zahrnuty i náklady související s plněním
všech podmínek a požadavků uvedených v dokladech z projednání PD a
ze stavebního řízení.
6.3.Nabídková cena bude zpracována v českých korunách formou
podrobného položkového rozpočtu v členění dle Katalogů popisů a
směrných cen stavebních a montážních prací ÚRS PRAHA a.s. (dále jen
«Katalogy ÚRS») včetně číselného kódu jednotlivých položek s
použitím třídění stavebních konstrukcí a prací podle Třídníku
stavebních konstrukcí a prací (dále jen «TSKP»). Na práce a
konstrukce, které nejsou obsaženy v Katalozích ÚRS a v TSKP, uchazeč
použije vlastní členění a kalkulaci.
6.4.Výše jednotkových cen budou stanoveny na základě vlastní
kalkulace (agregované položky nejsou přípustné) pro každý stavební
objekt, provozní soubor a související práce a dodávky samostatně
s použitím výše uvedených podkladů.
6.5.Jednotkové ceny použité pro vytvoření nabídkové ceny budou
označeny jako maximální po celou dobu provádění díla.
6.6.V rozpočtové části u položek s dvojím zdaněním bude označen kód
SKP podle zák. č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen «zákon o DPH») - viz příloha č. 3.
6.7.Nabídkovou cenu zpracují uchazeči v členění:
a) Náklady jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů ve
formě položkových rozpočtů.
b) Rekapitulace nákladů na realizaci jednotlivých stavebních objektů
a provozních souborů dle čl. 1a) tohoto inzerátu.
c) Rekapitulace nákladů na realizaci předmětu zakázky dle čl. 1b)
tohoto inzerátu.
d) Celková cena díla bez DPH, celková cena díla s DPH. Nabídková cena
bude označena jako nejvýše přípustná.
7. Platební a fakturační podmínky:
Zadavatel nebude poskytovat finanční zálohy. Fakturace bude probíhat
měsíčně podle provedených prací do výše 90 % ceny díla. 10 % ceny
bude uhrazeno po předání díla bez vad a po nabytí právní moci
kolaudačního rozhodnutí. Lhůta splatnosti faktur je 60 dní ode dne
doručení faktury zadavateli.
8. Záruční lhůta:
Záruka na jakost a kvalitu prací a dodávek je požadována jednotná
na celý předmět plnění v minimální délce 36 měsíců, včetně všech
výrobků, technologií a prací. Z této záruky jsou vyloučeny ty díly
a zařízení, které jsou materiálem dodaným objednavatelem.
9. Soutěžní lhůta:
Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15. května 2001 v 9.30 hod.
v zasedací místnosti Regionálního akvizičního oddělení Pardubice,
Teplého 1899/A, Pardubice (dále jen «RAO»).
10. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 (devadesát) kalendářních dnů.
11. Lhůta a místo pro podání nabídek:
Nabídky lze podat v soutěžní lhůtě osobně nebo doporučeně poštou
na adresu RAO.
Osobně podané nabídky přijímá na adrese RAO v soutěžní lhůtě
Ing. Libor Hovorka (tel. 040/6245780, fax 040/6245792) pí. Dušková
(tel. 040/6245797, fax 040/6245792) v pracovních dnech v době od 8.00 -
13.00 hod. (v den otvírání obálek od 7.30 do 9.30 hod.).
V případě doručení nabídek poštou je za okamžik předání považováno
převzetí nabídky zadavatelem.
12. Zadávací dokumentace:
Pro zpracování nabídky je nutná zadávací dokumentace. Požadavek na
zadávací dokumentaci je nutno uplatnit písemně (faxem) objednávkou
na adrese RAO do 3. dubna 2001, 10.00 hodin. Tato objednávka bude
doložena dokladem o zaplacení poplatku za použití reprodukční
techniky ve výši 10 080 Kč. Poplatek uchazeč uhradí převodním
příkazem nebo poštovní poukázkou na účet vedený u Konsolidační banky
Praha, s. p. ú., č. účtu: 3400392/3300, konstantní symbol - 558,
variabilní symbol- 1951112001, specifický symbol - IČO uchazeče.
Bez dokladu o zaplacení tohoto poplatku bude objednávka považována
za neplatnou a nebude akceptována.
Zadávací dokumentaci je nutno vyzvednout pouze osobně na adrese RAO
dne 17. dubna 2001 u pí Duškové v době od 8.00 - 13.00 hod.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 1 100 000,- Kč (jeden
milion sto tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona.
Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u:
ČNB, Na Příkopě 28, Praha 1
č. účtu: 2030 - 404881/0710,
konstantní symbol - 558
variabilní symbol - 1951112001
specifický symbol - IČO uchazeče
a v tomto případě musí realizaci tohoto úkonu uchazeč prokázat ve
své nabídce vhodným způsobem (např. originálem potvrzení banky, že
bankovní operace byla již provedena výpisem z vlastního účtu). Daný
variabilní symbol je nutné bezpodmínečně dodržet.
V případě složení jistoty převodem na účet zadavatele je nutné, aby
požadovaná částka byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den
předcházející dni otvírání obálek.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky se požaduje platnost
záruční listiny minimálně do 31. srpna 2001. Při přerušení zadávací
lhůty bude platnost záruční listiny na základě požadavku zadavatele
uchazečem prodloužena.
Originál dokladu záruční listiny nebo originál výpisu z bankovního
účtu o provedené úhradě bude pouze volně vložen do nabídky u výtisku
č.1!
14. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky:
14.1.Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě, podepsaná
statutárním orgánem uchazeče, jednotlivé strany budou očíslovány.
Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích. Originál nabídky bude
označen jako výtisk č. 1 a jeho úplná kopie jako výtisk č. 2.
14.2.Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
- doklady dle čl. 3 tohoto inzerátu, originál dokladu o složení
jistoty dle čl. 13 tohoto inzerátu,
- doklady dle čl. 4 tohoto inzerátu,
- písemný návrh smlouvy o dílo, podepsaný statutárním zástupcem
uchazeče, ve struktuře a min. obsahu návrhu smlouvy o dílo, která
je součástí zadávací dokumentace,
- nabídková cena v požadovaném členění dle čl. 6 tohoto inzerátu,
- harmonogram prací s předpokládaným finančním čerpáním dle čl.1
tohoto inzerátu.
14.3.Jednotlivé oddíly budou uloženy v samostatných složkách s
nadepsaným obsahem. Jejich listy budou zabezpečeny proti vyjmutí
prošitím stránek a provázáním šňůrkou. Konec šňůrky musí být
přelepen zálepkou, opatřen razítkem uchazeče a podpisem osoby
vykonávající funkci statutárního orgánu. Výjimku tvoří doklad o
poskytnutí jistoty formou bankovní záruky, který bude volně vložen
do oddílu 1. Dále budou všechny oddíly uloženy do společných desek,
jejichž čelní strana bude opatřena názvem uchazeče, jeho právní formou,
sídlem, IČO, DIČ, bankovním spojením, jménem osoby vykonávající funkci
statutárního orgánu, jménem osoby vykonávající funkci odpovědného
zástupce uchazeče, telefonní, případně faxové spojení.
14.4.Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách (lepené části
obálky budou opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče,
je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou) označených heslem: «OVS: Čáslav, rekonstrukce
světlotechnických prostředků - I. etapa/ NEOTEVÍRAT».
15. Další podmínky soutěže:
15.1.Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby.
15.2.Na realizaci této zakázky se nesmí podílet osoby s cizí státní
příslušností, bez státní příslušnosti nebo s několika státními
občanstvími.
15.3.V případě, že v průběhu realizace díla nebudou zadavateli
přiděleny finanční prostředky pro tuto akci, zhotovitel souhlasí
s použitím všech následujících variant bez nároku na smluvní pokutu,
v důsledku posunu konečného termínu plnění vzniklého v souvislosti
s nepřidělením finančních prostředků ze státního rozpočtu a úroku
z prodlení, který vznikl pro nezaplacení faktur v době jejich splatnosti:
a) v pokračování v započatých pracích a jejich úhradou po přidělení
finančních prostředků
b) se zpomalením výstavby a prodlouženým časem plnění
c) s dočasným zastavením všech činností souvisejících s plněním
závazku (sistace)
d) s odstoupením od smlouvy
15.4.Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
16. Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny:
Zadavatel pro případné překročení nabídkové ceny připouští tyto podmínky:
a) Nabídková cena díla může být překročena pouze po vzájemném
odsouhlasení v případě, že v průběhu provádění díla vyvstane nutnost
provedení dalších prací nezbytných ke zprovoznění a zkolaudování
díla. Tuto skutečnost si oznámí smluvní strany neprodleně poté, co
nastala. Pro ocenění těchto prací bude užito pevných jednotkových
cen z cenové nabídky uchazeče. U prací v cenové nabídce neobsažených
si zadavatel vyhrazuje právo kontroly podrobné kalkulace příslušných
položek a jednání o jejich výši.
b) Na přiměřené zvýšení ceny díla o státem vyhlášený inflační nárůst
cen prací a dodávek má zhotovitel právo pouze v případě prodloužení
termínu výstavby ze strany objednavatele po sjednaném termínu ve
smlouvě o dílo.
17. Prohlídka místa stavby:
Prohlídka místa stavby se uskuteční dne 19. dubna 2001 v 9.00 hod.
se srazem uchazečů na vrátnici areálu letecké základny vojenského
útvaru 7214 Čáslav.
18. Základní údaje o zadavateli:
Akviziční úřad MO
nám. Svobody 471
160 01 Praha 6
Telefon: 02/20 201 111, fax: 02/20 215 238
19. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny podané nabídky,
- soutěžní podmínky změnit,
- soutěž zrušit,
- upravit uchazečův návrh smlouvy o dílo,
- nevracet uchazečům podané nabídky,
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži,
- změnit termín plnění zakázky v souvislosti s objektivními příčinami
v důsledku nepředvídatelných skutečností zjištěných v průběhu stavby,
- upřesnit rozsah plnění zakázky ve smlouvě o dílo v závislosti na
výši nabídkové ceny a objemu přidělených finančních prostředků.
117115-13/01