Portál veřejné správy

Zápis 117115-13/01

Obchodní jménoČeská republika-Ministerstvo obrany
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno28. 03. 2001
Značka OV117115-13/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika-Ministerstvo obrany A-1 Česká republika - Ministerstvo obrany zastoupené ředitelem Akvizičního úřadu MO (dále jen «zadavatel») vyhlašuje podle § 4 odst. 1 zákona číslo 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ o nejvhodnější nabídku na realizaci akce «Čáslav, rekonstrukce světlotechnických prostředků - I. etapa» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky (dále jen «zakázka»): Předmětem zakázky je: a) je realizace stavby «Čáslav - rekonstrukce světlotechnických prostředků - I. etapa» dle předané aktualizované prováděcí projektové dokumentace (dále jen «PD») stavby zpracované firmou Techniserv spol. s r. o., Praha (revize v 05/2000), v kvalitě odpovídající ČSN a jiným normám souvisejícím s předmětem zakázky v rozsahu a členění po stavebních objektech (dále jen «SO») a provozních souborech (dále jen «PS»): SO 1.1 - komunikace a oplocení (mimo oplocení z revize PD z 05/2000) SO 1.2 - kabelový rozvod SO 2.1 - komunikace a oplocení (mimo oplocení z revize PD z 05/2000) SO 2.2 - kabelový rozvod SO 3 - kabelovody SO 4 - stavební úpravy pro návěstidla SO 6 - kabelové podchody a komory SO 8 - přeložky kabelových vedení SO 9 - demontáže PS 1 - SZZ (světelné zabezpečovací zařízení) PS 2.2 - kabelový rozvod pro ovládání PS 3 - náhradní zdroj el.energie u TS4 PS 4 - náhradní zdroj el.energie u TS6 PS 5 - úpravy nn v TS4 SO 10 - vodorovné značení, SO 11 - bezpečnostní systémy a PS 2.1 - úpravy SW nejsou předmětem plnění zakázky. b) Další práce spojené s realizací veřejné zakázky uvedené v zadávací dokumentaci. 2. Místo a doba plnění zakázky: 2.1.Místem plnění zakázky je areál letecké základny vojenského útvaru 7214 Čáslav (vzletová a přistávací dráha, pojezdové dráhy a stojánky letadel, dále pak kabelové trasy pro ovládání budovaného světelného zařízení zasahují až ke stávajícímu objektu LSLPS). 2.2.Termín zahájení realizace díla: 07/2001 2.3.Dílčí termíny plnění: do 15. 7. 2001 - termín předání a převzetí staveniště a jeho vybavení, do 30. 9. 2001 - termín dokončení světelných zařízení vzletové a přistávací dráhy a předání do provozu (výluka letiště je plánována v termínu od 1. 8. 2001 do 30. 9. 2001, kdy bude zcela vyloučen letecký provoz na letišti. V této době je nutné provést dokončení všech nutných prací v takovém rozsahu, aby po ukončení výluky bylo možné provozovat světelná zařízení vytyčující vzletovou a přistávací dráhu, tzn. zahájit omezený provoz na letišti. Ostatní části stavby budou realizovány již jen s částečným omezením provozu na pojížděcích drahách a ostatních částech stavby a bude vyžadována přesná koordinace pohybu a postupu prací s uživatelem a orgány řízení letového provozu). 2.4.Termín předání dokončeného díla po provedených zkouškách do provozu do 31. 10. 2001. 2.5.Termín předání vyklizeného staveniště nejpozději do 10. 11. 2001. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem uvedeným v § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad uvedený v ustanovení § 2b odst. 1 písm. e) prokáže uchazeč osobně učiněným a podepsaným čestným prohlášením fyzické osoby, která je zapsána v živnostenském rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon živnosti související s plněním zakázky a ověřenou kopií osvědčení o zvláštní způsobilosti této osoby (autorizace). V případě, že nabídku podá uchazeč, jehož oprávnění k podnikání se nevztahuje na celý rozsah veřejné zakázky a plnění zakázky bude zajišťovat s pomocí jiných osob, prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona i tyto jiné osoby způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 zákona. 4. Další předpoklady pro plnění zakázky: 4.1.Uchazeč dále prokáže tyto další předpoklady pro plnění zakázky: - v případě, že byl v současné právní formě v posledních třech letech oceněn jako vítěz nebo finalista ceny České republiky za jakost, v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací, doloží úředně ověřenou kopii dokladu prokazujícího udělení této ceny, - v případě, že mu byla v současné právní formě v posledních třech letech, propůjčena značka CZECH MADE v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací, doloží úředně ověřenou kopii dokladu prokazujícího udělení této ceny, - v případě, že aplikuje systém jakosti podle norem ISO 9000, doloží úředně ověřenou kopii certifikátu potvrzujícího zavedení a udržování tohoto systému v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací, - v případě, že je žadatelem o certifikát potvrzující zavedení a udržování systém jakosti podle norem ISO 9000, doloží úředně ověřenou kopii dokladu prokazujícího, že uchazeč je žadatelem o udělení certifikátu v oblasti služeb spojených s realizací stavebně-montážních prací, - v případě, že uchazeč praktikuje vlastní systém řízení jakosti, předloží jeho stručný popis. 4.2.Dále uchazeč předloží čestné prohlášení, viz zadávací dokumentace, podepsané statutárním orgánem uchazeče s uvedením přehledu realizovaných zakázek obdobného charakteru (tj. realizace stavby včetně dodávky a montáže leteckých světelných zařízení s následným seřizováním definovaných vyhláškou č. 108/1997 (příloha č. 1, bod 3.1) a č. 101/1999 Sb., kterou se mění vyhláška č. 108/1997 Sb., kterou se provádí zákon č. 49/1997 Sb., o civilním letectví a změně a doplňku zákona č. 455/1991 Sb.) s uvedením doby realizace, místa plnění, finančního objemu, investora a způsobu účasti uchazeče na realizaci (tj. generální dodavatel nebo subdodavatel). 5. Způsob hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti s využitím čtyř kritérií, která jsou seřazena v sestupném pořadí dle jejich váhy. Pořadí nabídek bude stanoveno na základě součtu individuálních vážených užitností, které nabídky obdržely ve všech kritériích. V případě rovnosti dvou a více nabídek rozhoduje pro stanovení pořadí nižší nabídková cena. Kritérium č. 1- Výše nabídkové ceny včetně DPH (váha 0,4) Kritérium č. 2 - Realizace zakázek obdobného charakteru dle čl. 4.2. inzerátu (váha 0,3) Kritérium č. 3 - Systém řízení jakosti dle čl. 4.1. inzerátu (váha 0,2) Kritérium č. 4 - Záruční lhůta dle čl. 8. inzerátu (váha 0,1) Podrobný popis kritérií je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Způsob zpracování nabídkové ceny: 6.1.Cena za předmět plnění zakázky bude stanovena jako nejvýše přípustná bez DPH a včetně DPH v českých korunách. 6.2.Nabídková cena bude zpracována dle zadávací dokumentace, jejíž součástí je PD. Poskytnuté výkazy výměr k ocenění nejsou závazné a mají pouze orientační charakter. Zadavatel nezodpovídá za jejich správnost a úplnost. Uchazeč odpovídá za úplnost specifikací a dodávek při ocenění celé stavby v rozsahu uvedeném v čl. 1.a) a 1.b) tohoto inzerátu se zahrnutím veškerých nákladů spojených s úplným dokončením předmětu zakázky a zahrnutím nákladů, které má uchazeč na základě svých odborných a technických znalostí vědět a předpokládat. Do cenové nabídky budou zahrnuty i náklady související s plněním všech podmínek a požadavků uvedených v dokladech z projednání PD a ze stavebního řízení. 6.3.Nabídková cena bude zpracována v českých korunách formou podrobného položkového rozpočtu v členění dle Katalogů popisů a směrných cen stavebních a montážních prací ÚRS PRAHA a.s. (dále jen «Katalogy ÚRS») včetně číselného kódu jednotlivých položek s použitím třídění stavebních konstrukcí a prací podle Třídníku stavebních konstrukcí a prací (dále jen «TSKP»). Na práce a konstrukce, které nejsou obsaženy v Katalozích ÚRS a v TSKP, uchazeč použije vlastní členění a kalkulaci. 6.4.Výše jednotkových cen budou stanoveny na základě vlastní kalkulace (agregované položky nejsou přípustné) pro každý stavební objekt, provozní soubor a související práce a dodávky samostatně s použitím výše uvedených podkladů. 6.5.Jednotkové ceny použité pro vytvoření nabídkové ceny budou označeny jako maximální po celou dobu provádění díla. 6.6.V rozpočtové části u položek s dvojím zdaněním bude označen kód SKP podle zák. č. 588/1992 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon o DPH») - viz příloha č. 3. 6.7.Nabídkovou cenu zpracují uchazeči v členění: a) Náklady jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů ve formě položkových rozpočtů. b) Rekapitulace nákladů na realizaci jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů dle čl. 1a) tohoto inzerátu. c) Rekapitulace nákladů na realizaci předmětu zakázky dle čl. 1b) tohoto inzerátu. d) Celková cena díla bez DPH, celková cena díla s DPH. Nabídková cena bude označena jako nejvýše přípustná. 7. Platební a fakturační podmínky: Zadavatel nebude poskytovat finanční zálohy. Fakturace bude probíhat měsíčně podle provedených prací do výše 90 % ceny díla. 10 % ceny bude uhrazeno po předání díla bez vad a po nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí. Lhůta splatnosti faktur je 60 dní ode dne doručení faktury zadavateli. 8. Záruční lhůta: Záruka na jakost a kvalitu prací a dodávek je požadována jednotná na celý předmět plnění v minimální délce 36 měsíců, včetně všech výrobků, technologií a prací. Z této záruky jsou vyloučeny ty díly a zařízení, které jsou materiálem dodaným objednavatelem. 9. Soutěžní lhůta: Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční dne 15. května 2001 v 9.30 hod. v zasedací místnosti Regionálního akvizičního oddělení Pardubice, Teplého 1899/A, Pardubice (dále jen «RAO»). 10. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 (devadesát) kalendářních dnů. 11. Lhůta a místo pro podání nabídek: Nabídky lze podat v soutěžní lhůtě osobně nebo doporučeně poštou na adresu RAO. Osobně podané nabídky přijímá na adrese RAO v soutěžní lhůtě Ing. Libor Hovorka (tel. 040/6245780, fax 040/6245792) pí. Dušková (tel. 040/6245797, fax 040/6245792) v pracovních dnech v době od 8.00 - 13.00 hod. (v den otvírání obálek od 7.30 do 9.30 hod.). V případě doručení nabídek poštou je za okamžik předání považováno převzetí nabídky zadavatelem. 12. Zadávací dokumentace: Pro zpracování nabídky je nutná zadávací dokumentace. Požadavek na zadávací dokumentaci je nutno uplatnit písemně (faxem) objednávkou na adrese RAO do 3. dubna 2001, 10.00 hodin. Tato objednávka bude doložena dokladem o zaplacení poplatku za použití reprodukční techniky ve výši 10 080 Kč. Poplatek uchazeč uhradí převodním příkazem nebo poštovní poukázkou na účet vedený u Konsolidační banky Praha, s. p. ú., č. účtu: 3400392/3300, konstantní symbol - 558, variabilní symbol- 1951112001, specifický symbol - IČO uchazeče. Bez dokladu o zaplacení tohoto poplatku bude objednávka považována za neplatnou a nebude akceptována. Zadávací dokumentaci je nutno vyzvednout pouze osobně na adrese RAO dne 17. dubna 2001 u pí Duškové v době od 8.00 - 13.00 hod. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje poskytnout jistotu ve výši 1 100 000,- Kč (jeden milion sto tisíc korun českých) jednou z forem dle § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele vedený u: ČNB, Na Příkopě 28, Praha 1 č. účtu: 2030 - 404881/0710, konstantní symbol - 558 variabilní symbol - 1951112001 specifický symbol - IČO uchazeče a v tomto případě musí realizaci tohoto úkonu uchazeč prokázat ve své nabídce vhodným způsobem (např. originálem potvrzení banky, že bankovní operace byla již provedena výpisem z vlastního účtu). Daný variabilní symbol je nutné bezpodmínečně dodržet. V případě složení jistoty převodem na účet zadavatele je nutné, aby požadovaná částka byla připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otvírání obálek. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky se požaduje platnost záruční listiny minimálně do 31. srpna 2001. Při přerušení zadávací lhůty bude platnost záruční listiny na základě požadavku zadavatele uchazečem prodloužena. Originál dokladu záruční listiny nebo originál výpisu z bankovního účtu o provedené úhradě bude pouze volně vložen do nabídky u výtisku č.1! 14. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky: 14.1.Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě, podepsaná statutárním orgánem uchazeče, jednotlivé strany budou očíslovány. Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích. Originál nabídky bude označen jako výtisk č. 1 a jeho úplná kopie jako výtisk č. 2. 14.2.Nabídka bude seřazena do těchto oddílů: - doklady dle čl. 3 tohoto inzerátu, originál dokladu o složení jistoty dle čl. 13 tohoto inzerátu, - doklady dle čl. 4 tohoto inzerátu, - písemný návrh smlouvy o dílo, podepsaný statutárním zástupcem uchazeče, ve struktuře a min. obsahu návrhu smlouvy o dílo, která je součástí zadávací dokumentace, - nabídková cena v požadovaném členění dle čl. 6 tohoto inzerátu, - harmonogram prací s předpokládaným finančním čerpáním dle čl.1 tohoto inzerátu. 14.3.Jednotlivé oddíly budou uloženy v samostatných složkách s nadepsaným obsahem. Jejich listy budou zabezpečeny proti vyjmutí prošitím stránek a provázáním šňůrkou. Konec šňůrky musí být přelepen zálepkou, opatřen razítkem uchazeče a podpisem osoby vykonávající funkci statutárního orgánu. Výjimku tvoří doklad o poskytnutí jistoty formou bankovní záruky, který bude volně vložen do oddílu 1. Dále budou všechny oddíly uloženy do společných desek, jejichž čelní strana bude opatřena názvem uchazeče, jeho právní formou, sídlem, IČO, DIČ, bankovním spojením, jménem osoby vykonávající funkci statutárního orgánu, jménem osoby vykonávající funkci odpovědného zástupce uchazeče, telefonní, případně faxové spojení. 14.4.Nabídky musí být podány v uzavřených obálkách (lepené části obálky budou opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou) označených heslem: «OVS: Čáslav, rekonstrukce světlotechnických prostředků - I. etapa/ NEOTEVÍRAT». 15. Další podmínky soutěže: 15.1.Soutěž je omezena pouze na tuzemské osoby. 15.2.Na realizaci této zakázky se nesmí podílet osoby s cizí státní příslušností, bez státní příslušnosti nebo s několika státními občanstvími. 15.3.V případě, že v průběhu realizace díla nebudou zadavateli přiděleny finanční prostředky pro tuto akci, zhotovitel souhlasí s použitím všech následujících variant bez nároku na smluvní pokutu, v důsledku posunu konečného termínu plnění vzniklého v souvislosti s nepřidělením finančních prostředků ze státního rozpočtu a úroku z prodlení, který vznikl pro nezaplacení faktur v době jejich splatnosti: a) v pokračování v započatých pracích a jejich úhradou po přidělení finančních prostředků b) se zpomalením výstavby a prodlouženým časem plnění c) s dočasným zastavením všech činností souvisejících s plněním závazku (sistace) d) s odstoupením od smlouvy 15.4.Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 16. Podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel pro případné překročení nabídkové ceny připouští tyto podmínky: a) Nabídková cena díla může být překročena pouze po vzájemném odsouhlasení v případě, že v průběhu provádění díla vyvstane nutnost provedení dalších prací nezbytných ke zprovoznění a zkolaudování díla. Tuto skutečnost si oznámí smluvní strany neprodleně poté, co nastala. Pro ocenění těchto prací bude užito pevných jednotkových cen z cenové nabídky uchazeče. U prací v cenové nabídce neobsažených si zadavatel vyhrazuje právo kontroly podrobné kalkulace příslušných položek a jednání o jejich výši. b) Na přiměřené zvýšení ceny díla o státem vyhlášený inflační nárůst cen prací a dodávek má zhotovitel právo pouze v případě prodloužení termínu výstavby ze strany objednavatele po sjednaném termínu ve smlouvě o dílo. 17. Prohlídka místa stavby: Prohlídka místa stavby se uskuteční dne 19. dubna 2001 v 9.00 hod. se srazem uchazečů na vrátnici areálu letecké základny vojenského útvaru 7214 Čáslav. 18. Základní údaje o zadavateli: Akviziční úřad MO nám. Svobody 471 160 01 Praha 6 Telefon: 02/20 201 111, fax: 02/20 215 238 19. Práva zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje právo: - odmítnout všechny podané nabídky, - soutěžní podmínky změnit, - soutěž zrušit, - upravit uchazečův návrh smlouvy o dílo, - nevracet uchazečům podané nabídky, - neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v soutěži, - změnit termín plnění zakázky v souvislosti s objektivními příčinami v důsledku nepředvídatelných skutečností zjištěných v průběhu stavby, - upřesnit rozsah plnění zakázky ve smlouvě o dílo v závislosti na výši nabídkové ceny a objemu přidělených finančních prostředků. 117115-13/01