VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ČEPRO, a.s.
ČEPRO, a.s.
vyhlašuje
vlastní výběrové řízení
na zakázku «Střežení skladů pohonných hmot ČEPRO, a.s.»
1. Zadavatel: ČEPRO, a.s., 111 21 Praha 1, Spálená 5, čp. 84,
zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B,
vložka 2341, pod spisovou značkou Rg. B 2341
IČO: 60193531, DIČ: 001-60193531.
tel. 02/21968155, fax 02/21968303, e-mail: mmaixner@ceproas.cz
Bankovní spojení: 11902931/0100, Komerční banka Praha 1, Spálená 51
2. Předmět: zajištění nepřetržitého střežení skladů pohonných hmot
a.s. ČEPRO v maximálním počtu osob dle zadávací dokumentace, s
využitím technických prostředků střežení zadavatele a se zohledněním
kontrolních činností prováděných určenými zaměstnanci a.s. ČEPRO
v místě.
3. Doba plnění: zahájení střežení dnem 1. června 2001, závazek na
dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 3 měsíce.
4. Místa plnění: Sklady a.s. ČEPRO dislokované v obcích:
Smyslov (okres Tábor) Mstětice (okres Praha-východ)
Včelná (okres Č. Budějovice) Cerekvice n. B. (okres Hradec Králové)
Třemošná (okres Plzeň-sever) Nové Město (okres Kolín)
Hájek (okres K. Vary) Velká Bíteš (okres Žďár n. S.)
Bělčice (okres Příbram) Střelice (okres Brno-venkov)
5. Požadavky na splnění kvalifikačních předpokladů:
Vyžadují se kvalifikační předpoklady v rozsahu § 2b zákona
č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů. Uchazeči je prokážou způsobem uvedeným v § 2c a § 2d cit.
zákona, nesplnění této povinnosti znamená vyloučení z účasti v dalším
řízení.
Dále uchazeči doloží formou dokladů, resp. čestného prohlášení:
a) významné zakázky uskutečněné v posledních třech letech a reference,
b) rozsah a způsob pojištění za škody způsobené při výkonu střežení,
c) počet zaměstnanců, hospodářský výsledek před zdaněním a výnosy
celkem za rok 2000 (k 31.12. 2000) vč. % podílu vlastních výkonů,
d) doklad o šíři působnosti firmy na území ČR,
e) doklad o členství v Asociaci soukromých bezpečnostních služeb ČR,
f) výstroj a výzbroj zaměstnanců firmy se vzory (fotografiemi), výši
průměrného měsíčního platu zaměstnanců firmy ve výkonu střežení,
g) organizaci vnitřní kontrolní činnosti výkonu služby a deklaraci
připravenosti firmy k závazkům a výpomoci v případě havárií a
mimořádných událostí,
6. Zvláštní podmínky:
Nabídka může být předložena komplexně na všechna místa plnění nebo
jen na sklady vybrané uchazečem dle vlastního uvážení, příp. s různými
cenami pro jednotlivé sklady.
Zadavatel si rovněž tak vyhrazuje právo rozhodnout se pro jediného
uchazeče nebo pro řešení po jednotlivých skladech.
7. Způsob hodnocení nabídek:
Hodnocení bude provedeno komplexním posouzením nabídek podle
nasledujících kritérií:
a) výše nabídkové ceny
b) významné zakázky, kvalita referencí firmy
c) výše a kvalita pojištění firmy proti způsobeným škodám
d) výše průměrného měsíčního platu člena ostrahy
e) posouzení ekonomické situace firmy, šíře a skladba její působnosti
f) kvalita a propracování návrhu smlouvy o dílo a návrhu obecné směrnice
k ostraze objektů
8. Požadavky na zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná v členění:
cena bez DPH, sazba DPH, cena vč. DPH.
V nabídce bude vyčíslena cena v Kč/hod. za nepřetržitou činnost
jednoho příslušníka ostrahy v konkrétním skladě. Nabídka bude
zpracována v tabulce, která je součástí zadávací dokumentace.
9. Platební podmínky:
Služby budou hrazeny na základě faktur vystavených uchazečem.
Součástí faktur budou pracovní výkazy potvrzené odpovědným
zaměstnancem a.s. ČEPRO.
Fakturovány budou ceny bez DPH, DPH a ceny včetně DPH, jedenkrát
měsíčně v termínu dohodnutém ve smlouvě.
Lhůta splatnosti faktur bude 15 dnů od termínu jejich doručení
zadavateli.
10. Soutěžní lhůta:
Od 28.3. 2001 do 18.4. 2001 do 13.00 hodin.
11. Místo a čas otevírání obálek:
Výběrová komise generálního ředitele ČEPRO, a.s., Spálená 5, čp. 84,
111 21 Praha 1, dne 18. 4. 2001 ve 13.00 hodin, bez účasti uchazečů.
12. Zadávací lhůta: 10 dnů, s prodloužením pro uchazeče umístěné na 1.
až 3. pořadí až do doby uzavření smlouvy o dílo.
13. Místo a způsob podání nabídky: Nabídka zpracovaná ve smyslu zadání bude
doručena nejpozději do skončení soutěžní lhůty na adresu zadavatele.
Nabídka bude předána v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítky
a podpisy uchazeče a označené heslem «VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - STŘEŽENÍ».
Nabídky lze předávat osobně do sekretariátu provozního ředitele
zadavatele v pracovních dnech od 8.00 hod. do 15.00 hod. Nabídky
se po ukončení řízení nevracejí.
14. Způsob zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat
- identifikační údaje uchazeče,
- prokázání požadovaných kvalifikačních předpokladů,
- výčet míst s navrhovaným plněním,
- nabídkovou cenu (nebude oddělena),
- návrh smlouvy o dílo a návrh obecné směrnice k ostraze objektů.
Návrh smlouvy bude obsahovat zejména
- identifikační údaje smluvních stran,
- specifikaci předmětu plnění,
- termín zahájení plnění,
- cenu v požadovaném členění,
- platební podmínky,
- sankce za nedodržení smluvních závazků.
Nabídka a návrh smlouvy budou podepsány statutárním orgánem uchazeče
v souladu s výpisem z obchodního rejstříku.
15. Omezení: Výběr je omezen na podnikatelské subjekty, zřízené dle
českého práva.
16. Zadávací dokumentace:
Dokumentace vycházející z projektů střežení a bezpečnosti
jednotlivých skladů a.s. ČEPRO bude zájemcům poskytnuta pouze k
nahlédnutí po předchozí telefonické dohodě a za nevratnou úhradu
5000,- Kč, splatnou v hotovosti v sídle zadavatele.
Kontaktní osoby zadavatele:Ing. Jaroslav Kořínek, tel. 02/21968155,
Ing. Milan Maixner, tel. 02/21968151.
Termín nahlédnutí do dokumentace: ČEPRO, a.s., Spálená 5, č. p. 84,
111 21 Praha 1, počínaje dnem 30. března 2001.
Poskytnuté údaje považuje ČEPRO, a.s., za předmět obchodního
tajemství společnosti. Uchazeči před nahlédnutím do dokumentace
předloží písemný doklad, s ověřeným podpisem statutárního zástupce
firmy dle obchodního rejstříku, kterým se zavážou, že získané údaje
nepředají třetím stranám a využijí je pouze pro zpracování předmětné
nabídky.
17. Poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 1 mil. Kč
a) bankovní zárukou, která musí být zadavateli v písemné formě
předložena nejpozději do konce soutěžní lhůty, nebo
b) připsáním peněžní částky, evidované nejpozději dne 17. 4. 2001 na účtu
zadavatele. Bankovní spojení zadavatele: 11902931/0100 KB Praha 1,
Spálená 51, v. s.: 20041953.
Potvrzení o poskytnutí jistoty je součástí nabídky.
Uvolnění jistoty provede zadavatel shodně s § 25, resp. § 26 zákona
č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.
18. Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění
podmínek výběrového řízení, na odmítnutí části nebo všech
předložených nabídek, na zrušení řízení a na ukončení řízení.
Zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnout o výběru nejvhodnější
nabídky pro konkrétní místo plnění a své rozhodnutí oznámit
uchazečům s konečnou platností.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o obsahu smlouvy a upřesnit
konečné znění smlouvy.
Zadavatel nehradí účastníkům žádné náklady v souvislosti s tímto
výběrovým řízením.
19. Termín vyhlášení:
Zadavatel oznámí výsledky výběrového řízení uchazečům do 27. dubna 2001.
116959-13/01