Portál veřejné správy

Zápis 114151-06/01

Obchodní jménoLesy České republiky, s.p.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno07. 02. 2001
Značka OV114151-06/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Lesy České republiky, s.p. A-3 Lesy České republiky, s.p. vyhlašují v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění zákona č. 148/1996 Sb., zákona č. 93/1998 Sb., zákona č. 28/2000 Sb. a zákona č. 265/2000 Sb. (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na zhotovení díla «Oprava lesní cesty Bílá hájovna» 1. Specifikace zadavatele: Lesy České republiky, s.p., Hradec Králové, Přemyslova 1106, 501 68 Hradec Králové, IČO 42196451, v OR u KS Hradec Králové, oddíl AXII, vložka 540. 2. Podmínky obchodní veřejné soutěže: 2.1 Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zhotovení díla «Oprava lesní cesty Bílá hájovna» dle zpracované projektové dokumentace. Podrobná specifikace veřejné zakázky je součástí zadávací dokumentace, kterou získáte v pracovních dnech od 7.30 do 15.00 hod. na adrese: Lesy České republiky, s.p., Oblastní inspektorát Karlovy Vary, Krušnohorská 7, 360 10 Karlovy Vary, tel.: 017/344 71 11 (kontaktní adresa). 2.2 Doba a místo plnění veřejné zakázky: Termín zahájení je nejpozději 1. 6. 2001. Dobu plnění uvede uchazeč ve své nabídce v měsících. Ukončení nejpozději do 31. 8. 2001. Zadavatel zároveň požaduje předložení harmonogramu postupu prací. Místem plnění veřejné zakázky je p.p.č 1779 v k. ú. Vranov, okr. Sokolov. 2.3 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem dle § 2c zákona. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výši uvedeného rozsahu. 2.4 Požadavky na prokázání dalších předpokladů: Další předpoklady prokáže uchazeč: a) čestné prohlášení o původu použitého materiálu (při dokončení díla bude součástí jeho převzetí) b) údaji o systému řízení jakosti uplatňovaném u uchazeče, c) údaji o technickém a materiálním vybavení k plnění veřejné zakázky, d) údaji o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky, e) přehledem o významných zakázkách uskutečněných uchazečem v posledních 5 letech s uvedením objednatele, místa plnění, doby plnění a ceny zakázky, f) údaji o obchodním obratu za roky 1998 - 2000, g) údaji o předpokládaném podílu subdodavatelů uchazeče na realizaci díla. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z těchto osob další kvalifikační předpoklady plně ve výši uvedeného rozsahu. 2.5 Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti nabídek, kritéria hodnocení jsou seřazena v sestupném pořadí podle důležitosti a vztah mezi jednotlivými kritérii je vyjádřen jejich váhou v %: - výše celkové nabídkové ceny bez DPH ........................... 40 % - délka poskytnuté záruční doby vyjádřená v měsících ............ 25 % - platební podmínky ............................................. 15 % - doba plnění ................................................... 10 % - smluvní pokuty ................................................ 7 % - systém řízení jakosti ......................................... 3 % Hodnocení kritéria nabídkové ceny bude provedeno podle vzorce: [(cena nejnižší: cena hodnocená) x 10] x váha kritéria. Hodnocení ostatních kritérií bude provedeno metodou postupného rozvrhu váhy s použitím bodovací stupnice: vyhovuje nejlépe ........................ 10 bodů vyhovuje uspokojivě ..................... 7 bodů vyhovuje málo ........................... 4 body vyhovuje nejméně ........................ 1 bod Získané body se vynásobí váhou kritéria. Pořadí nabídek bude stanoveno součtem vážených užitností u jednotlivých kritérií. 2.6 Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: Uchazeč uvede cenu jako nejvýše přípustnou, v české měně a v členění dle rozpočtu, který bude součástí nabídky. Cena bude součtem položek rozpočtu a bude uvedena v členění - cena bez DPH, DPH 5%, DPH 22% a cena včetně DPH. Zálohy se neposkytují. Splatnost faktur bude min. 17 dnů od doručení. 2.7 Podmínky pro překročení výše nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny není možné překročit. 2.8 Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta dle ust. § 7 odst. 1 zákona začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku, tj. dne 7. 2. 2001, a končí dnem a hodinou otevírání obálek, tj. dne 20. 3. 2001 v 9.00 hod. Otevírání obálek se uskuteční na kontaktní adrese, v kanceláři č. dv. 209/I. patro. Uchazeči se mohou zúčastnit otevírání obálek, pokud splní podmínky ust. § 28 odst. 1 písm. a) zákona. 2.9 Zadávací lhůta: činí 100 kalendářních dnů. 2.10 Místo a doba pro podávání nabídek: Písemné nabídky v jazyce českém lze podat osobně na kontaktní adrese v pracovních dnech v době od 7.30 do 15.00 hod. nebo doporučeně poštou na kontaktní adresu zadavatele. Nabídky musí být doručeny v obou případech do konce soutěžní lhůty v uzavřených obálkách, označených nápisem «Oprava lesní cesty Bílá hájovna» a opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. V případě doručování poštou je za okamžik předání považováno převzetí zásilky adresátem. Předložené nabídky se uchazečům nevracejí (pokud nejde o případ uvedený v § 27, odst. 2 zákona). Pro snazší kontrolu úplnosti nabídek při otevírání obálek se doporučuje řadit doklady v nabídce v následujícím pořadí: a) identifikační údaje uchazeče, b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů, údaje prokazující splnění dalších předpokladů, údaje o nabídkové ceně vč. oceněných položkových rozpočtů, c) doklad o poskytnutí jistoty, d) návrh smlouvy o dílo. V úvodu nabídky bude předložen seznam řazení dokladů. Nabídka musí být předložena v 5 výtiscích. Výtisk č. 1 bude označen jako «originál» a budou v něm založeny všechny originály potřebných dokladů, resp. jejich ověřené stejnopisy. Ostatní výtisky mohou být kopií výtisku č. 1. 2.11 Požadavek na poskytnutí jistoty: Ve smyslu ust. § 23 zákona požaduje zadavatel složení jistoty ve výši 30.000,- Kč jednou z forem dle § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele, č. ú. 26300-511/0100, var. symbol=IČO uchazeče, vedený u KB Hradec Králové. Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky (výpis z účtu uchazeče nebo originál bankovní záruky). Bankovní záruka musí být vystavena min. na dobu zadávací lhůty. 3. Další podmínky soutěže: 3.1. Výdej zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci si mohou uchazeči vyzvednout na kontaktní adrese zadavatele v kanceláři č. dv. 202/I. patro v době od 7.30 do 15.00 hod. po zaplacení částky 200,- Kč v pokladně zadavatele jako úhrady za použití reprodukční techniky (ust. § 64c, odst. 1). Uchazeč nesmí použít zadávací dokumentaci k jinému účelu než jako podklad pro zpracování nabídky. 3.2. Prohlídka místa plnění: Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 16. 2. 2001. Sraz zájemců bude v 8.00 hod. před vchodem do budovy Lesního závodu Kladská, K pramenům 217, 354 91 Lázně Kynžvart (tel.: 0165/691 202). 3.3. Ostatní podmínky: - Soutěž je omezena pouze na uchazeče, kteří jsou registrováni v zemích EU nebo v zemích přijímajících program Phare, a veškerý použitý materiál musí mít původ v těchto zemích. - Ve veškerých strojích a zařízeních, která budou použita při realizaci zakázky, budou použity pouze ekologické oleje. - Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení. - Náklady na zpracování nabídek zadavatel nehradí. - Součástí zadávací dokumentace jsou minimální požadavky na obsah návrhu smlouvy. Nabídka uchazeče musí tyto požadavky splňovat minimálně v uvedeném rozsahu. 4. Práva zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje právo: - odsouhlasení rozhodujících subdodavatelů a montáže technických zařízení, - odmítnout všechny nabídky, - obchodní veřejnou soutěž zrušit. 114151-06/01