VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Lesy České republiky, s.p.
A-3
Lesy České republiky, s.p.
vyhlašují v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb. o zadávání veřejných
zakázek ve znění zákona č. 148/1996 Sb., zákona č. 93/1998 Sb., zákona č.
28/2000 Sb. a zákona č. 265/2000 Sb.
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
na zhotovení díla
«Oprava lesní cesty K Lišce-Kamenná»
1. Specifikace zadavatele: Lesy České republiky, s.p., Hradec Králové,
Přemyslova 1106, 501 68 Hradec Králové, IČO 42196451, v OR
u KS Hradec Králové, oddíl AXII, vložka 540.
2. Podmínky obchodní veřejné soutěže:
2.1 Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je
zhotovení díla «Oprava lesní cesty K Lišce-Kamenná» dle zpracované
projektové dokumentace. Podrobná specifikace veřejné zakázky je
součástí zadávací dokumentace, kterou získáte v pracovních dnech v
době od 7.30 do 15.00 hod. na adrese: Lesy České republiky, s.p.,
Oblastní inspektorát Karlovy Vary, Krušnohorská 7, 360 10 Karlovy Vary,
tel.: 017/344 71 11 (kontaktní adresa).
2.2 Doba a místo plnění veřejné zakázky: Termín zahájení je
nejpozději 1. 6. 2001. Dobu plnění uvede uchazeč ve své nabídce v
měsících. Ukončení nejpozději do 31. 8. 2001. Zadavatel zároveň
požaduje předložení harmonogramu postupu prací. Místem plnění
veřejné zakázky je p.p.č. 451 a p.p.č. 1329 v k. ú. Potůčky, okr.
Karlovy Vary.
2.3 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč musí
prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem dle § 2c
zákona. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže
každá z těchto osob kvalifikační předpoklady plně ve výši uvedeného
rozsahu.
2.4 Požadavky na prokázání dalších předpokladů: Další předpoklady
prokáže uchazeč:
a) čestné prohlášení o původu použitého materiálu (při dokončení díla
bude součástí jeho převzetí)
b) údaji o systému řízení jakosti uplatňovaném u uchazeče,
c) údaji o technickém a materiálním vybavení k plnění veřejné zakázky,
d) údaji o počtu zaměstnanců odborných profesí rozhodných pro plnění
veřejné zakázky,
e) přehledem o významných zakázkách uskutečněných uchazečem v
posledních 5 letech s uvedením objednatele, místa plnění, doby
plnění a ceny zakázky,
f) údaji o obchodním obratu za roky 1998 - 2000,
g) údaji o předpokládaném podílu subdodavatelů uchazeče na realizaci
díla.
V případě, že předkládá nabídku více osob společně, prokáže každá z
těchto osob další kvalifikační předpoklady plně ve výši uvedeného
rozsahu.
2.5 Způsob hodnocení nabídek: Nabídky uchazečů budou hodnoceny podle
ekonomické vhodnosti nabídek, kritéria hodnocení jsou seřazena v
sestupném pořadí podle důležitosti a vztah mezi jednotlivými
kritérii je vyjádřen jejich váhou v %:
- výše celkové nabídkové ceny bez DPH ............................. 40 %
- délka poskytnuté záruční doby vyjádřená v měsících .............. 25 %
- platební podmínky ............................................... 15 %
- doba plnění .................................................... 10 %
- smluvní pokuty .................................................. 7 %
- systém řízení jakosti ........................................... 3 %
Hodnocení kritéria nabídkové ceny bude provedeno podle vzorce:
[(cena nejnižší: cena hodnocená) x 10] x váha kritéria.
Hodnocení ostatních kritérií bude provedeno metodou postupného
rozvrhu váhy s použitím bodovací stupnice:
vyhovuje nejlépe ........................... 10 bodů
vyhovuje uspokojivě ........................ 7 bodů
vyhovuje málo .............................. 4 body
vyhovuje nejméně ........................... 1 bod
Získané body se vynásobí váhou kritéria.
Pořadí nabídek bude stanoveno součtem vážených užitností u
jednotlivých kritérií.
2.6 Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny a platební
podmínky: Uchazeč uvede cenu jako nejvýše přípustnou, v české měně a
v členění dle rozpočtu, který bude součástí nabídky. Cena bude
součtem položek rozpočtu a bude uvedena v členění - cena bez DPH,
DPH 5%, DPH 22% a cena včetně DPH. Zálohy se neposkytují. Splatnost
faktur bude min. 17 dnů od doručení.
2.7 Podmínky pro překročení výše nabídkové ceny: Výši nabídkové ceny
není možné překročit.
2.8 Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek: Soutěžní lhůta dle ust.
§ 7 odst. 1 zákona začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v
Obchodním věstníku, tj. dne 7. 2. 2001, a končí dnem a hodinou
otevírání obálek, tj. dne 19. 3. 2001 ve 13.00 hod. Otevírání obálek
se uskuteční na kontaktní adrese, v kanceláři č. dv. 209/I. patro.
Uchazeči se mohou zúčastnit otevírání obálek, pokud splní podmínky
ust. § 28 odst. 1 písm. a) zákona.
2.9 Zadávací lhůta: činí 100 kalendářních dnů.
2.10 Místo a doba pro podávání nabídek: Písemné nabídky v jazyce
českém lze podat osobně na kontaktní adrese v pracovních dnech v
době od 7.30 do 15.00 hod. nebo doporučeně poštou na kontaktní
adresu zadavatele. Nabídky musí být doručeny v obou případech do
konce soutěžní lhůty v uzavřených obálkách, označených nápisem
«Oprava lesní cesty K Lišce -Kamenná» a opatřených na uzavření
razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. V případě doručování
poštou je za okamžik předání považováno převzetí zásilky adresátem.
Předložené nabídky se uchazečům nevracejí (pokud nejde o případ
uvedený v § 27, odst. 2 zákona). Pro snazší kontrolu úplnosti
nabídek při otevírání obálek se doporučuje řadit doklady v nabídce v
následujícím pořadí:
a) identifikační údaje uchazeče,
b) doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů, údaje
prokazující splnění dalších předpokladů, údaje o nabídkové ceně vč.
oceněných položkových rozpočtů,
c) doklad o poskytnutí jistoty,
d) návrh smlouvy o dílo.
V úvodu nabídky bude předložen seznam řazení dokladů. Nabídka musí
být předložena v 5 výtiscích. Výtisk č. 1 bude označen jako
«originál» a budou v něm založeny všechny originály potřebných
dokladů, resp. jejich ověřené stejnopisy. Ostatní výtisky mohou být
kopií výtisku č. 1.
2.11 Požadavek na poskytnutí jistoty: Ve smyslu ust. § 23 zákona
požaduje zadavatel složení jistoty ve výši 30.000,- Kč jednou z
forem dle § 24 zákona. Jistotu lze složit na účet zadavatele, č. ú.
26300-511/0100, var. symbol=IČO uchazeče, vedený u KB Hradec Králové.
Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky (výpis z
účtu uchazeče nebo originál bankovní záruky). Bankovní záruka musí
být vystavena min. na dobu zadávací lhůty.
3. Další podmínky soutěže:
3.1. Výdej zadávací dokumentace: Zadávací dokumentaci si mohou
uchazeči vyzvednout na kontaktní adrese zadavatele v kanceláři č.
dv. 202/I. patro v době od 7.30 do 15.00 hod. po zaplacení částky
200,- Kč v pokladně zadavatele jako úhrady za použití reprodukční
techniky (ust. § 64c, odst. 1). Uchazeč nesmí použít zadávací
dokumentaci k jinému účelu než jako podklad pro zpracování nabídky.
3.2. Prohlídka místa plnění: Prohlídka místa plnění se uskuteční dne
19. 2. 2001. Sraz zájemců bude v 8.00 hod. před vchodem do budovy
Lesní správy Horní Blatná, nám. Sv. Vavřince 119, 362 37 Horní
Blatná (tel.: 0165/691 202).
3.3. Ostatní podmínky:
- Soutěž je omezena pouze na uchazeče, kteří jsou registrováni v
zemích EU nebo v zemích přijímajících program Phare, a veškerý
použitý materiál musí mít původ v těchto zemích.
- Ve veškerých strojích a zařízeních, která budou použita při
realizaci zakázky, budou použity pouze ekologické oleje.
- Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení.
- Náklady na zpracování nabídek zadavatel nehradí.
- Součástí zadávací dokumentace jsou minimální požadavky na obsah
návrhu smlouvy. Nabídka uchazeče musí tyto požadavky splňovat
minimálně v uvedeném rozsahu.
4. Práva zadavatele: Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odsouhlasení rozhodujících subdodavatelů a montáže technických
zařízení,
- odmítnout všechny nabídky,
- obchodní veřejnou soutěž zrušit.
114149-06/01