Portál veřejné správy

Zápis 113941-05/01

Obchodní jménoPražská energetika, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno31. 01. 2001
Značka OV113941-05/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s. A-1 Pražská energetika, a.s. prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností CERTOS vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na rekonstrukci rozvodny 110 kV v TR Malešice - technologická část 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce technologické části rozvodny 110 kV v TR Malešice v souladu s realizační projektovou dokumentací, která je součástí zadávací dokumentace. Předmět plnění zahrnuje - rekonstrukci kompletního silového vybavení R 110 kV - HOK, POK, - výměnu přístrojů (s výjimkou stávajících vypínačů), - výměnu trubkových přípojnic, - výměnu kabeláží, - úpravu ochran, ovládání a signalizace R 110 kV, - doplnění řídicího systému a úpravy v dozorně a vlastní spotřebě. Podrobný popis plnění veřejné zakázky obsahuje zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění v průběhu května 2001 a ukončení plnění v lednu až březnu 2004. Harmonogram plnění bude probíhat v závislosti na dlouhodobém dispečerském plánu. Podrobné údaje o době plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Místem plnění veřejné zakázky je TR Malešice Praha 10, Teplárenská ul. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro plnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Způsob prokázání je uveden jednotlivě u každého dalšího předpokladu. Je-li požadováno předložení listin či dokladů, tyto musejí být v originálu nebo v úředně ověřené kopii. - obdobné zakázky realizované uchazečem - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace, - reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem - prokazuje se předložením referenčních listin vystavených investory obdobných zakázek, - obdobné zakázky realizované uchazečem pro zadavatele - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, - odborná kvalifikace pracovníků určených pro plnění veřejné zakázky - prokazuje se předložením osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., osvědčení podle vyhlášky č. 50/1978 Sb. a čestným prohlášením, - údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče, - údaje o důležitých podzhotovitelích - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, - systém řízení jakosti - prokazuje se předložením příslušného certifikátu řady ISO 9000, případně dokladem o zahájení certifikace uchazeče, - smluvní pokuta za nedodržení termínů plnění - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, - záruční doba, odstraňování vad - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky. Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje zadávací dokumentace. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje: - výše nabídkové ceny, nadstandardní platební podmínky, - obdobné zakázky realizované uchazečem pro zadavatele, - obdobné zakázky realizované uchazečem pro ostatní objednavatele, - reference objednavatelů obdobných zakázek, - výše smluvní pokuty za nedodržení termínů plnění, - délka záruční doby, odstraňování vad. Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit, který právní subjekt (účastník sdružení) je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a jednáních s tím souvisejících, a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 2 kopiích v souladu s podmínkami soutěže a zadávací dokumentací. Originály resp. úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních postačí neověřené fotokopie. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokumentů bude zpracována výhradně v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k zastupování statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci (včetně případných příloh) s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou v pravém dolním rohu očíslovány. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet všech listů v nabídce. Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž nabídku (včetně oceněného výkazu výměr) v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena za splnění veřejné zakázky (tj. celková cena za zhotovení díla) bude uvedena v absolutní částce v českých korunách, nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací díla. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem v podmínkách soutěže. Podrobné vymezení požadavků na způsob zpracování nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci. 8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny kurzu české měny vůči cizí měně rozhodné pro kalkulaci nabídkové ceny. Podrobné podmínky opravňující k překročení výše nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české měně průběžně až do výše 90 % ceny za zhotovení díla; zbývajících 10 % ceny bude uhrazeno poté, co zadavatel převezme od vybraného uchazeče zhotovené dílo. Úhrada bude prováděna po jednotlivých etapách, vždy na základě příslušného účetního dokladu (dílčí faktury) vystaveného vybraným uchazečem se splatností nejméně 21 dnů. Uchazeč je oprávněn vystavit dílčí fakturu po předání příslušné dokončené etapy zadavateli. Zálohy zadavatel neposkytuje. Uchazeči mohou nabídnout výhodnější platební podmínky. Podrobnější vymezení platebních podmínek je uvedeno v zadávací dokumentaci. 10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy o dílo v paragrafovém znění. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán. Návrhy kupní smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobnější požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace. 11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku č. 5/2001, tj. dne 31. ledna 2001, a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 9. března 2001 ve 12.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501. 12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dnů. 13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.00 do 12.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž poštou na adresu zadavatele. Uchazeči podají originál i stanovený počet kopií nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky tj. «TR MALEŠICE - TECHNOLOGIE»; obal bude na uzavření opatřen razítky, případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka (obal) musí být účinným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření. Podrobnější údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace. 14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Pavlem Elisem, vedoucím odboru výstavby, tel. (02)67056209, fax (02)67056205. 15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o. se sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»). Projektovým manažerem pověřené osoby pro záležitosti soutěže je Ing. Martin Kovařík, tel.: (02)24320652, fax: (02)24324673, e-mail: kovarik@certos.cz. 16. Informační schůzka, prohlídka místa plnění: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 14. února 2001 od 10.00 hodin v místě plnění veřejné zakázky. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o veřejnou zakázku směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Svou účast na informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání této informační schůzky. Součástí informační schůzky je rovněž prohlídka místa plnění veřejné zakázky. Podrobné údaje o informační schůzce a prohlídce místa plnění obsahuje zadávací dokumentace. 17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 3 600 000 Kč. Jistotu může uchazeč poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů, tj. do 3. 9. 2001. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet číslo 7606-021/0100, variabilním symbolem bude IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho prokázání jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky soutěže, formulář nabídky, realizační projektovou dokumentaci a neoceněný výkaz výměr. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci objedná oprávněný zástupce zájemce o veřejnou zakázku písemně, faxem nebo elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 5 pracovních dnů před jejím požadovaným vyzvednutím. Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí zadávací dokumentace činí 11 500 Kč, které je zájemce povinen uhradit v hotovosti nejpozději v den objednání zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude vydána pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášeníbude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace, přílohou prohlášení bude fotokopie oprávnění k podnikání zájemce o veřejnou zakázku. 19. Další podmínky soutěže: a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, resp. vyjasnit informace uvedené uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. d) Zadavatel stanoví, že soutěž je omezena na tuzemské osoby. e) Zadavatel vyžaduje zajištění plnění veřejné zakázky a odstraňování vad díla v záruční době bankovními zárukami v celkové výši 1 500 000 Kč. Tyto bankovní záruky nejsou poskytnutím jistoty za nabídku ve smyslu § 23 zákona. Uchazeč v nabídce předloží originál závazného příslibu banky o tom, že je v případě uzavření smlouvy s uchazečem připravena poskytnout požadované záruky. Podrobněji je požadavek na zajištění závazků uchazeče vymezen v zadávací dokumentaci. f) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti (s výjimkou vzorků a ukázek) nebudou uchazečům vráceny. g) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 113941-05/01