VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s.
A-1
Pražská energetika, a.s.
prostřednictvím osoby pověřené výkonem zadavatelských činností CERTOS
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž
na
rekonstrukci rozvodny 110 kV v TR Malešice - technologická část
1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je
rekonstrukce technologické části rozvodny 110 kV v TR Malešice v souladu
s realizační projektovou dokumentací, která je součástí zadávací
dokumentace. Předmět plnění zahrnuje
- rekonstrukci kompletního silového vybavení R 110 kV - HOK, POK,
- výměnu přístrojů (s výjimkou stávajících vypínačů),
- výměnu trubkových přípojnic,
- výměnu kabeláží,
- úpravu ochran, ovládání a signalizace R 110 kV,
- doplnění řídicího systému a úpravy v dozorně a vlastní spotřebě.
Podrobný popis plnění veřejné zakázky obsahuje zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je
stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění v průběhu
května 2001 a ukončení plnění v lednu až březnu 2004. Harmonogram plnění
bude probíhat v závislosti na dlouhodobém dispečerském plánu. Podrobné
údaje o době plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Místem plnění veřejné zakázky je TR Malešice Praha 10, Teplárenská ul.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže
kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c
zákona. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je
kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k
podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na
plnění veřejné zakázky. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních
předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V případě, že podává
nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro plnění
veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se
bude podílet na splnění veřejné zakázky. Způsob prokázání je uveden
jednotlivě u každého dalšího předpokladu. Je-li požadováno předložení
listin či dokladů, tyto musejí být v originálu nebo v úředně ověřené kopii.
- obdobné zakázky realizované uchazečem - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací
dokumentace,
- reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem - prokazuje
se předložením referenčních listin vystavených investory obdobných
zakázek,
- obdobné zakázky realizované uchazečem pro zadavatele - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky,
- odborná kvalifikace pracovníků určených pro plnění veřejné zakázky
- prokazuje se předložením osvědčení o autorizaci podle zákona č.
360/1992 Sb., osvědčení podle vyhlášky č. 50/1978 Sb. a čestným
prohlášením,
- údaje o odpovědných zástupcích uchazeče - prokazuje se předložením
výpisu ze živnostenského rejstříku uchazeče,
- údaje o důležitých podzhotovitelích - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky,
- systém řízení jakosti - prokazuje se předložením příslušného certifikátu
řady ISO 9000, případně dokladem o zahájení certifikace uchazeče,
- smluvní pokuta za nedodržení termínů plnění - prokazuje se
vyplněním příslušné části formuláře nabídky,
- záruční doba, odstraňování vad - prokazuje se vyplněním příslušné
části formuláře nabídky.
Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje
zadávací dokumentace.
5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým
systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených
kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu,
který jim zadavatel přisuzuje:
- výše nabídkové ceny, nadstandardní platební podmínky,
- obdobné zakázky realizované uchazečem pro zadavatele,
- obdobné zakázky realizované uchazečem pro ostatní objednavatele,
- reference objednavatelů obdobných zakázek,
- výše smluvní pokuty za nedodržení termínů plnění,
- délka záruční doby, odstraňování vad.
Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci.
6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně,
nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné
zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit, který právní subjekt (účastník
sdružení) je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a
jednáních s tím souvisejících, a dále vymezit odpovědnost jednotlivých
účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky.
Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 2 kopiích v souladu s
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací. Originály resp. úředně ověřené
kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno, budou zařazeny do
vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních
postačí neověřené fotokopie.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokumentů bude zpracována výhradně
v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude
podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k
zastupování statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v
nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a
bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci (včetně případných
příloh) s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou v pravém dolním
rohu očíslovány. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, v
němž se uvede celkový počet všech listů v nabídce.
Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž nabídku (včetně oceněného
výkazu výměr) v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech
aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel.
Podrobný popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení
nabídky je uveden v zadávací dokumentaci.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena
za splnění veřejné zakázky (tj. celková cena za zhotovení díla) bude uvedena
v absolutní částce v českých korunách, nabídková cena musí zahrnovat veškeré
náklady spojené s realizací díla. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše
přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem
v podmínkách soutěže. Podrobné vymezení požadavků na způsob zpracování
nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci.
8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel
připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny kurzu české měny vůči
cizí měně rozhodné pro kalkulaci nabídkové ceny. Podrobné podmínky opravňující
k překročení výše nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
9. Platební podmínky: Úhrada za plnění veřejné zakázky bude prováděna v české
měně průběžně až do výše 90 % ceny za zhotovení díla; zbývajících 10 % ceny
bude uhrazeno poté, co zadavatel převezme od vybraného uchazeče zhotovené dílo.
Úhrada bude prováděna po jednotlivých etapách, vždy na základě příslušného
účetního dokladu (dílčí faktury) vystaveného vybraným uchazečem se splatností
nejméně 21 dnů. Uchazeč je oprávněn vystavit dílčí fakturu po předání příslušné
dokončené etapy zadavateli. Zálohy zadavatel neposkytuje. Uchazeči mohou
nabídnout výhodnější platební podmínky. Podrobnější vymezení platebních
podmínek je uvedeno v zadávací dokumentaci.
10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy o
dílo v paragrafovém znění. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče
podepsán. Návrhy kupní smlouvy musí po obsahové i formální stránce
bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v
zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobnější požadavky na
návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace.
11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní
lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku
č. 5/2001, tj. dne 31. ledna 2001, a končí dnem a hodinou otevírání
obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 9. března 2001 ve 12.00 hodin v
sídle zadavatele, místnost č. A501.
12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dnů.
13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to v pracovních
dnech od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno
podávat nabídky osobně pouze od 7.00 do 12.00 hodin. Uchazeči mohou podat
nabídku rovněž poštou na adresu zadavatele.
Uchazeči podají originál i stanovený počet kopií nabídky v uzavřené
neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky tj. «TR
MALEŠICE - TECHNOLOGIE»; obal bude na uzavření opatřen razítky, případně
podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka (obal) musí
být účinným způsobem zajištěna proti samovolnému otevření. Podrobnější
údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s.,
se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Pavlem Elisem,
vedoucím odboru výstavby, tel. (02)67056209, fax (02)67056205.
15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských činností:
V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem zadavatelských činností
v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o. se sídlem Praha 6, Kozlovská 3a,
PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»). Projektovým manažerem pověřené osoby
pro záležitosti soutěže je Ing. Martin Kovařík, tel.: (02)24320652,
fax: (02)24324673, e-mail: kovarik@certos.cz.
16. Informační schůzka, prohlídka místa plnění: Zájemci o veřejnou zakázku
(nejvýše 2 zástupci každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky
se zástupci zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne
14. února 2001 od 10.00 hodin v místě plnění veřejné zakázky.
Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o
veřejnou zakázku směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k
podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje
všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili.
Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže
na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži.
Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které
považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě
písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně
3 pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Svou účast na
informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně, faxem či
elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před
termínem konání této informační schůzky.
Součástí informační schůzky je rovněž prohlídka místa plnění veřejné
zakázky. Podrobné údaje o informační schůzce a prohlídce místa plnění
obsahuje zadávací dokumentace.
17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona
požaduje poskytnutí jistoty ve výši 3 600 000 Kč. Jistotu může uchazeč
poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo
složením peněžní částky na účet zadavatele.
Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dnů, tj. do 3. 9. 2001. Dokladem o poskytnutí jistoty,
který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je
výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako
oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel
je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených
v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být
přiložen jeho úřední překlad.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet
číslo 7606-021/0100, variabilním symbolem bude IČ uchazeče uvozené
dvojčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána
na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§
24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho
prokázání jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky
soutěže, formulář nabídky, realizační projektovou dokumentaci a neoceněný
výkaz výměr. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech
od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu soutěžní lhůty
na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci objedná oprávněný zástupce
zájemce o veřejnou zakázku písemně, faxem nebo elektronickou poštou
(recepce@certos.cz) nejméně 5 pracovních dnů před jejím požadovaným
vyzvednutím. Úhrada nákladů za použití reprodukční techniky při poskytnutí
zadávací dokumentace činí 11 500 Kč, které je zájemce povinen uhradit
v hotovosti nejpozději v den objednání zadávací dokumentace. Zadávací
dokumentace bude vydána pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo
zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě
identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech
uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace
výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášeníbude uvedeno jméno osoby oprávněné
k převzetí zadávací dokumentace, přílohou prohlášení bude fotokopie oprávnění
k podnikání zájemce o veřejnou zakázku.
19. Další podmínky soutěže:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž
do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, případně veškeré
přijaté nabídky odmítnout.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit, resp. vyjasnit informace uvedené
uchazeči v nabídkách.
c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
d) Zadavatel stanoví, že soutěž je omezena na tuzemské osoby.
e) Zadavatel vyžaduje zajištění plnění veřejné zakázky a odstraňování vad
díla v záruční době bankovními zárukami v celkové výši 1 500 000 Kč.
Tyto bankovní záruky nejsou poskytnutím jistoty za nabídku ve
smyslu § 23 zákona. Uchazeč v nabídce předloží originál závazného
příslibu banky o tom, že je v případě uzavření smlouvy s uchazečem
připravena poskytnout požadované záruky. Podrobněji je požadavek na
zajištění závazků uchazeče vymezen v zadávací dokumentaci.
f) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti (s výjimkou vzorků a
ukázek) nebudou uchazečům vráceny.
g) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
113941-05/01