Portál veřejné správy

Zápis 113624-04/01

Obchodní jménoPražská energetika, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno24. 01. 2001
Značka OV113624-04/01
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s. C-1 Pražská energetika, a.s. zastoupená společností s ručením omezeným CERTOS vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž na dodávku distribučních transformátorů 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka distribučních transformátorů pro potřeby zadavatele v investiční výstavbě a obnově transformátorů ve stávajících distribučních trafostanicích v období let 2001 a 2002 v celkovém množství 300 kusů. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž doprava na místo plnění (do skladu zadavatele). Podrobný popis plnění veřejné zakázky (typy a množství transformátorů, technické parametry), další požadavky na plnění, jakož i rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění, obsahuje zadávací dokumentace. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky k 15. 6. 2001 a ukončení k 31. 12. 2002. Harmonogram dodávek jednotlivých typů transformátorů obsahuje zadávací dokumentace. Místem plnění veřejné zakázky je sklad zadavatele na adrese Praha 9, ul. Kurta Konráda 1. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Zahraniční osoby ve smyslu § 2 písm. f) zákona prokazují v souladu s § 65 odst. 4 zákona splnění kvalifikačních předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla, případně bydliště. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro plnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Povinnost prokazovat další předpoklady, jakož i způsob jejich prokazování, se vztahuje na všechny uchazeče bez ohledu na to, zda jsou tuzemskými či zahraničními osobami. Způsob prokázání je uveden jednotlivě u každého dalšího předpokladu. - obdobné zakázky realizované uchazečem - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace, - reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem - prokazuje se předložením referenčních listin vystavených investory obdobných zakázek; referenční listiny musejí být v originálu nebo v úředně ověřené kopii; nejsou-li v českém jazyce, musí být připojen jejich úřední překlad do českého jazyka, - smluvní pokuta za nedodržení termínů dodávek - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, - záruční doba za nabízené plnění (zadavatel stanoví minimální záruční dobu 36 měsíců od převzetí plnění zadavatelem) - prokazuje se vyplněním příslušné části formuláře nabídky, - soulad nabízeného plnění s příslušnými předpisy - prokazuje se čestným prohlášením uchazeče, - zajištění kvality výroby nabízeného plnění - prokazuje se předložením originálu nebo úředně ověřené kopie příslušného certifikátu ISO 9001, jehož držitelem je výrobce nabízených transformátorů; není-li certifikát v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka. Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje zadávací dokumentace. 5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje. - výhodnější technické parametry, - výše nabídkové ceny, nadstandardní platební podmínky, - délka záruční doby, - obdobné zakázky realizované uchazečem, - reference objednavatelů obdobných zakázek, - výše smluvní pokuty za nedodržení termínů dodávek. Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci. 6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně, nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit, který právní subjekt (účastník sdružení) je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a jednáních s tím souvisejících, a dále vymezit odpovědnost jednotlivých účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky. Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 2 kopiích v souladu s podmínkami soutěže a zadávací dokumentací. Originály, resp. úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních vyhotoveních postačí neověřené fotokopie. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokumentů bude zpracována výhradně v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k zastupování statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. Všechny listy nabídky budou v pravém dolním rohu očíslovány. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový počet všech listů v nabídce. Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž nabídku v elektronické podobě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů Microsoft Word a Microsoft Excel. Podrobný popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení nabídky je uveden v zadávací dokumentaci. 7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena za splnění veřejné zakázky (tj. celková cena za dodávku) bude uvedena v absolutní částce výhradně v českých korunách, nabídková cena musí zahrnovat rovněž veškerá cla, poplatky, dopravu, balení atd. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem v podmínkách soutěže. Uchazeč uvede nabídkovou cenu v členění podle formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace. Podrobné vymezení požadavků způsobu zpracování nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci. 8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny kurzu české měny vůči cizí měně rozhodné pro kalkulaci nabídkové ceny. Podrobné podmínky opravňující k překročení výše nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 9. Platební podmínky: Úhrada plnění veřejné zakázky bude prováděna průběžně po jednotlivých dodávkách transformátorů. Úhrada bude prováděna v české měně, a to na základě příslušných účetních dokladů vystavených vybraným uchazečem (dodavatelem); splatnost dokladu bude nejméně 21 dnů. Uchazeč je oprávněn vystavit účetní doklad po převzetí každé jednotlivé dodávky zadavatelem, o čemž musí být vyhotoven předávací protokol podepsaný oprávněnou osobou zadavatele. Zálohy zadavatel neposkytuje. Podrobnější vymezení platebních podmínek je uvedeno v zadávací dokumentaci. 10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh kupní smlouvy v paragrafovém znění v českém jazyce. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán. Návrhy kupní smlouvy musí po obsahové i formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže, požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče. Podrobnější požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace. 11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku č. 4/2001, tj. dne 24. ledna 2001, a končí dnem a hodinou otevírání obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 1. března 2001 ve 12.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501. 12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dnů. 13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně: Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to v pracovních dnech od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 7.00 do 12.00 hodin. Uchazeči mohou podat nabídku rovněž poštou na adresu zadavatele. Uchazeči podají originál i stanovený počet kopií nabídky v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky, tj. «DISTRIBUČNÍ TRANSFORMÁTORY»; obal bude na uzavření opatřen razítky, případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka či obal bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti samovolnému otevření. Podrobnější údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace. 14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s., se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Pavlem Elisem, vedoucím odboru výstavby, tel. (02)67056209, fax (02)67056205. 15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o., se sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»). Projektovým manažerem pověřené osoby pro záležitosti soutěže je Ing. Martin Kovařík, tel.: (02)24320652, fax: (02)24324673, e-mail: kovarik@certos.cz. 16. Informační schůzka: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 2. února 2001 od 10.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501. Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o veřejnou zakázku směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili. Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži. Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Svou účast na informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před termínem konání této informační schůzky. Podrobné údaje o informační schůzce obsahuje zadávací dokumentace. 17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty ve výši 1.500.000,- Kč (slovy: jeden milion pět set tisíc korun českých). Rozdělení výše jistoty na jednotlivá dílčí plnění obsahuje zadávací dokumentace. Jistotu může uchazeč poskytnout jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením peněžní částky na účet zadavatele. Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta prodloužená o 90 dnů, tj. do 27. 8. 2001. Dokladem o poskytnutí jistoty, který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad. Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet číslo 7606-021/0100, variabilním symbolem bude IČ uchazeče uvozené dvojčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§ 24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho prokázání, zejména s ohledem na možnost podání nabídky na dílčí plnění, jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky soutěže a formulář nabídky. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci objedná oprávněný zástupce zájemce o veřejnou zakázku písemně, faxem nebo elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 1 pracovní den před jejím požadovaným vyzvednutím. Zadávací dokumentace bude vydávána, aniž by byla požadována úhrada za její reprografii, a to pouze proti prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí zadávací dokumentace, přílohou prohlášení bude fotokopie oprávnění k podnikání zájemce o veřejnou zakázku. 19. Další podmínky soutěže: a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž či její jednotlivé části do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout. b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, příp. vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách. c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. d) Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku mezi více uchazečů (uzavřít smlouvy na dílčí plnění). e) Zadavatel vyžaduje zajištění plnění veřejné zakázky bankovní zárukou ve výši 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých). Tato záruka musí být zadavateli poskytnuta za každého uchazeče, s nímž bude uzavřena smlouva na plnění, resp. dílčí plnění veřejné zakázky. Tato bankovní záruka není poskytnutím jistoty za nabídku ve smyslu § 23 zákona. Uchazeč v nabídce předloží originál závazného příslibu banky o tom, že je v případě uzavření smlouvy s uchazečem připravena poskytnout požadovanou záruku. Podrobněji je požadavek na zajištění plnění veřejné zakázky vymezen v zadávací dokumentaci. f) Zadavatel stanoví, že výhradním jednacím jazykem veřejné zakázky je český jazyk. Nabídky uchazečů, jakož i případná další podání či jiné písemnosti, musejí být zpracovány v českém jazyce; veškerá komunikace uchazečů se zadavatelem či pověřenou osobou ve věcech soutěže i vlastního plnění veřejné zakázky bude vedena výhradně v českém jazyce. Ke každé listině, která je předkládána v nabídce a není přitom v českém jazyce, musí být připojen její úřední překlad. g) Uchazeč, který je tuzemskou osobou, předloží v nabídce aktuální výpis ze živnostenského rejstříku (originál nebo úředně ověřenou kopii) v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Je-li uchazeč fyzickou osobou a není povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení v nabídce; v takovém případě není povinen výpis ze živnostenského rejstříku předkládat. Není-li uchazeč do živnostenského rejstříku zapsán, sdělí tuto skutečnost zadavateli formou čestného prohlášení v nabídce. h) Uchazeč, který je zahraniční osobou, předloží v nabídce místo výpisu ze živnostenského rejstříku obdobný doklad podle právního řadu v zemi jeho sídla, resp. bydliště; pokud takový doklad neexistuje, uchazeč tuto skutečnost sdělí zadavateli formou čestného prohlášení. i) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti (s výjimkou vzorků a ukázek) nebudou uchazečům vráceny. j) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku. 113624-04/01