VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Pražská energetika, a.s.
C-1
Pražská energetika, a.s.
zastoupená společností s ručením omezeným CERTOS
vyhlašuje ve smyslu zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž
na dodávku distribučních transformátorů
1. Vymezení plnění veřejné zakázky: Předmětem plnění veřejné zakázky je
dodávka distribučních transformátorů pro potřeby zadavatele v investiční
výstavbě a obnově transformátorů ve stávajících distribučních
trafostanicích v období let 2001 a 2002 v celkovém množství 300 kusů.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž doprava na místo
plnění (do skladu zadavatele). Podrobný popis plnění veřejné zakázky
(typy a množství transformátorů, technické parametry), další požadavky
na plnění, jakož i rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění, obsahuje
zadávací dokumentace.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je
stanovena zadavatelem. Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky
k 15. 6. 2001 a ukončení k 31. 12. 2002. Harmonogram dodávek jednotlivých
typů transformátorů obsahuje zadávací dokumentace.
Místem plnění veřejné zakázky je sklad zadavatele na adrese Praha 9, ul.
Kurta Konráda 1.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů: Uchazeč prokáže
kvalifikační předpoklady v souladu s § 2b zákona způsobem podle § 2c
zákona. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání kvalifikačních předpokladů od všech těchto osob; výjimkou je
kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona (oprávnění k
podnikání), který prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu
na plnění veřejné zakázky. Zahraniční osoby ve smyslu § 2 písm. f) zákona
prokazují v souladu s § 65 odst. 4 zákona splnění kvalifikačních
předpokladů doklady podle právního řádu platného v zemi jejich sídla,
případně bydliště. Podrobný popis způsobu prokazování kvalifikačních
předpokladů je uveden v zadávací dokumentaci.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V případě, že podává
nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro plnění
veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž
se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Povinnost prokazovat další
předpoklady, jakož i způsob jejich prokazování, se vztahuje na všechny
uchazeče bez ohledu na to, zda jsou tuzemskými či zahraničními osobami.
Způsob prokázání je uveden jednotlivě u každého dalšího předpokladu.
- obdobné zakázky realizované uchazečem - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky, který je součástí zadávací dokumentace,
- reference o obdobných zakázkách realizovaných uchazečem - prokazuje
se předložením referenčních listin vystavených investory obdobných
zakázek; referenční listiny musejí být v originálu nebo v úředně
ověřené kopii; nejsou-li v českém jazyce, musí být připojen jejich
úřední překlad do českého jazyka,
- smluvní pokuta za nedodržení termínů dodávek - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky,
- záruční doba za nabízené plnění (zadavatel stanoví minimální záruční
dobu 36 měsíců od převzetí plnění zadavatelem) - prokazuje se vyplněním
příslušné části formuláře nabídky,
- soulad nabízeného plnění s příslušnými předpisy - prokazuje se čestným
prohlášením uchazeče,
- zajištění kvality výroby nabízeného plnění - prokazuje se předložením
originálu nebo úředně ověřené kopie příslušného certifikátu ISO 9001,
jehož držitelem je výrobce nabízených transformátorů; není-li certifikát
v českém jazyce, musí být přiložen jeho úřední překlad do českého jazyka.
Podrobné požadavky zadavatele na prokázání dalších předpokladů obsahuje
zadávací dokumentace.
5. Způsob hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem
podle ekonomické vhodnosti nabídek pomocí níže uvedených kritérií. Kritéria
jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel
přisuzuje.
- výhodnější technické parametry,
- výše nabídkové ceny, nadstandardní platební podmínky,
- délka záruční doby,
- obdobné zakázky realizované uchazečem,
- reference objednavatelů obdobných zakázek,
- výše smluvní pokuty za nedodržení termínů dodávek.
Podrobný popis způsobu hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci.
6. Způsob zpracování nabídky: Předkládá-li nabídku více osob společně,
nabídka musí obsahovat smlouvu o sdružení za účelem splnění veřejné
zakázky. Smlouva o sdružení musí stanovit, který právní subjekt (účastník
sdružení) je oprávněn zastupovat sdružení ve věci podání nabídky a
jednáních s tím souvisejících, a dále vymezit odpovědnost jednotlivých
účastníků sdružení za plnění veřejné zakázky.
Nabídku podá uchazeč písemně v originále a 2 kopiích v souladu s
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací. Originály, resp. úředně
ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno, budou zařazeny
do vyhotovení nabídky označeného jako «originál», v ostatních
vyhotoveních postačí neověřené fotokopie.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokumentů bude zpracována výhradně
v českém jazyce. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude
podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou zmocněnou k
zastupování statutárního orgánu; v takovém případě doloží uchazeč v
nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu.
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a
bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy
včetně příloh. Všechny listy nabídky budou v pravém dolním rohu očíslovány.
Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, v němž se uvede celkový
počet všech listů v nabídce.
Uchazeč jako součást nabídky předloží rovněž nabídku v elektronické
podobě na vhodném médiu ve formátech aplikačních programů Microsoft Word
a Microsoft Excel.
Podrobný popis způsobu zpracování nabídky včetně požadavků na řazení
nabídky je uveden v zadávací dokumentaci.
7. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena
za splnění veřejné zakázky (tj. celková cena za dodávku) bude uvedena v
absolutní částce výhradně v českých korunách, nabídková cena musí
zahrnovat rovněž veškerá cla, poplatky, dopravu, balení atd. Nabídková
cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při
splnění podmínek stanovených zadavatelem v podmínkách soutěže. Uchazeč
uvede nabídkovou cenu v členění podle formuláře nabídky, který je
součástí zadávací dokumentace. Podrobné vymezení požadavků způsobu
zpracování nabídkové ceny je uvedeno v zadávací dokumentaci.
8. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel
připouští překročení nabídkové ceny z důvodu změny kurzu české měny vůči
cizí měně rozhodné pro kalkulaci nabídkové ceny. Podrobné podmínky
opravňující k překročení výše nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
9. Platební podmínky: Úhrada plnění veřejné zakázky bude prováděna
průběžně po jednotlivých dodávkách transformátorů. Úhrada bude prováděna
v české měně, a to na základě příslušných účetních dokladů vystavených
vybraným uchazečem (dodavatelem); splatnost dokladu bude nejméně 21 dnů.
Uchazeč je oprávněn vystavit účetní doklad po převzetí každé jednotlivé
dodávky zadavatelem, o čemž musí být vyhotoven předávací protokol
podepsaný oprávněnou osobou zadavatele. Zálohy zadavatel neposkytuje.
Podrobnější vymezení platebních podmínek je uvedeno v zadávací
dokumentaci.
10. Návrh smlouvy: Uchazeč je povinen předložit v nabídce návrh kupní
smlouvy v paragrafovém znění v českém jazyce. Návrh smlouvy musí být
ze strany uchazeče podepsán. Návrhy kupní smlouvy musí po obsahové i
formální stránce bezvýhradně odpovídat veškerým podmínkám soutěže,
požadavkům uvedeným v zadávací dokumentaci i obsahu nabídky uchazeče.
Podrobnější požadavky na návrh smlouvy obsahuje zadávací dokumentace.
11. Soutěžní Ihůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami: Soutěžní
lhůta začíná běžet dnem zveřejnění podmínek soutěže v Obchodním věstníku
č. 4/2001, tj. dne 24. ledna 2001, a končí dnem a hodinou otevírání
obálek. Otevírání obálek se uskuteční dne 1. března 2001 ve 12.00 hodin
v sídle zadavatele, místnost č. A501.
12. Zadávací Ihůta: Zadávací Ihůta činí 90 kalendářních dnů.
13. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně:
Nabídky je možno podávat osobně v sídle zadavatele, a to v pracovních
dnech od 7.00 do 14.00 hodin. V poslední den soutěžní lhůty je možno
podávat nabídky osobně pouze od 7.00 do 12.00 hodin. Uchazeči mohou podat
nabídku rovněž poštou na adresu zadavatele.
Uchazeči podají originál i stanovený počet kopií nabídky v uzavřené
neporušené obálce či jiném obalu označeném názvem veřejné zakázky, tj.
«DISTRIBUČNÍ TRANSFORMÁTORY»; obal bude na uzavření opatřen razítky,
případně podpisem uchazeče, resp. statutárního orgánu uchazeče. Obálka či
obal bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti samovolnému otevření.
Podrobnější údaje o podávání nabídek obsahuje zadávací dokumentace.
14. Název, sídlo, telefon a fax zadavatele: Pražská energetika, a.s.,
se sídlem Praha 10, Na Hroudě 1492/4, zastoupená Ing. Pavlem Elisem,
vedoucím odboru výstavby, tel. (02)67056209, fax (02)67056205.
15. Název, sídlo, telefon a fax osoby pověřené výkonem zadavatelských
činností: V souladu s § 69 zákona zadavatel pověřil výkonem
zadavatelských činností v průběhu soutěže společnost CERTOS s.r.o., se
sídlem Praha 6, Kozlovská 3a, PSČ 160 00 (dále jen «pověřená osoba»).
Projektovým manažerem pověřené osoby pro záležitosti soutěže je Ing.
Martin Kovařík, tel.: (02)24320652, fax: (02)24324673, e-mail:
kovarik@certos.cz.
16. Informační schůzka: Zájemci o veřejnou zakázku (nejvýše 2 zástupci
každého zájemce) se mohou zúčastnit informační schůzky se zástupci
zadavatele a pověřené osoby. Informační schůzka proběhne dne 2. února
2001 od 10.00 hodin v sídle zadavatele, místnost č. A501.
Informační schůzka slouží k zodpovězení případných dotazů zájemců o
veřejnou zakázku směřujících k předmětu plnění veřejné zakázky, k
podmínkám soutěže a k zadávací dokumentaci. Zadavatel proto doporučuje
všem zájemcům o veřejnou zakázku, aby se informační schůzky zúčastnili.
Rozhodne-li se některý zájemce pro neúčast na informační schůzce, nemůže
na základě této skutečnosti namítat znevýhodnění v soutěži.
Zájemci jsou povinni dotazy a žádosti o vyjasnění podmínek zadání, které
považují za důležité pro zpracování nabídky, sdělit pověřené osobě
písemně, faxem či elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3
pracovní dny před termínem konání informační schůzky. Svou účast na
informační schůzce potvrdí zájemci pověřené osobě písemně, faxem či
elektronickou poštou (kovarik@certos.cz) nejméně 3 pracovní dny před
termínem konání této informační schůzky. Podrobné údaje o informační
schůzce obsahuje zadávací dokumentace.
17. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel v souladu s § 23 zákona
požaduje poskytnutí jistoty ve výši 1.500.000,- Kč (slovy: jeden milion
pět set tisíc korun českých). Rozdělení výše jistoty na jednotlivá dílčí
plnění obsahuje zadávací dokumentace. Jistotu může uchazeč poskytnout
jednou z forem dle § 24 zákona, tj. bankovní zárukou nebo složením
peněžní částky na účet zadavatele.
Pří poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí její platnost začínat
nejpozději dnem otevírání obálek a nesmí být kratší než zadávací lhůta
prodloužená o 90 dnů, tj. do 27. 8. 2001. Dokladem o poskytnutí jistoty,
který uchazeč předloží zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty, je
výhradně originál záruční listiny vystavené ve prospěch zadavatele jako
oprávněného (příjemce záruky), z jejíhož obsahu je zřejmé, že zadavatel
je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v §
26 zákona. Není-li doklad o poskytnutí jistoty v českém jazyce, musí být
přiložen jeho úřední překlad.
Pro poskytnutí jistoty formou složení peněžní částky je stanoven účet
číslo 7606-021/0100, variabilním symbolem bude IČ uchazeče uvozené
dvojčíslím 33. Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána
na účet zadavatele nejpozději den předcházející dni otevírání obálek (§
24 odst. 2 zákona). Podrobné požadavky na poskytnutí jistoty a jeho
prokázání, zejména s ohledem na možnost podání nabídky na dílčí plnění,
jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
18. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace obsahuje podrobné podmínky
soutěže a formulář nabídky. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v
pracovních dnech od 9.00 do 12.00 a od 14.00 do 16.00 hodin po celou dobu
soutěžní lhůty na adrese pověřené osoby. Zadávací dokumentaci objedná
oprávněný zástupce zájemce o veřejnou zakázku písemně, faxem nebo
elektronickou poštou (recepce@certos.cz) nejméně 1 pracovní den před
jejím požadovaným vyzvednutím. Zadávací dokumentace bude vydávána, aniž
by byla požadována úhrada za její reprografii, a to pouze proti
prohlášení statutárního orgánu nebo zmocněné osoby zájemce o veřejnou
zakázku; prohlášení bude obsahovat kromě identifikačních údajů zájemce
závazek mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a závazek použití zadávací dokumentace výhradně ke zpracování
nabídky. V prohlášení bude uvedeno jméno osoby oprávněné k převzetí
zadávací dokumentace, přílohou prohlášení bude fotokopie oprávnění k
podnikání zájemce o veřejnou zakázku.
19. Další podmínky soutěže:
a) Zadavatel si vyhrazuje právo změnit podmínky soutěže, dále soutěž
či její jednotlivé části do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky
zrušit, případně veškeré přijaté nabídky odmítnout.
b) Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
nabídky ověřit, příp. vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
c) Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
d) Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku mezi více uchazečů
(uzavřít smlouvy na dílčí plnění).
e) Zadavatel vyžaduje zajištění plnění veřejné zakázky bankovní
zárukou ve výši 500.000,- Kč (slovy: pět set tisíc korun českých).
Tato záruka musí být zadavateli poskytnuta za každého uchazeče,
s nímž bude uzavřena smlouva na plnění, resp. dílčí plnění veřejné
zakázky. Tato bankovní záruka není poskytnutím jistoty za nabídku ve
smyslu § 23 zákona. Uchazeč v nabídce předloží originál závazného
příslibu banky o tom, že je v případě uzavření smlouvy s uchazečem
připravena poskytnout požadovanou záruku. Podrobněji je požadavek na
zajištění plnění veřejné zakázky vymezen v zadávací dokumentaci.
f) Zadavatel stanoví, že výhradním jednacím jazykem veřejné zakázky
je český jazyk. Nabídky uchazečů, jakož i případná další podání či
jiné písemnosti, musejí být zpracovány v českém jazyce; veškerá
komunikace uchazečů se zadavatelem či pověřenou osobou ve věcech
soutěže i vlastního plnění veřejné zakázky bude vedena výhradně v
českém jazyce. Ke každé listině, která je předkládána v nabídce a
není přitom v českém jazyce, musí být připojen její úřední překlad.
g) Uchazeč, který je tuzemskou osobou, předloží v nabídce aktuální
výpis ze živnostenského rejstříku (originál nebo úředně ověřenou
kopii) v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost
odpovědného zástupce uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), ve znění pozdějších
předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění
veřejné zakázky. Je-li uchazeč fyzickou osobou a není povinen
ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost zadavateli
formou čestného prohlášení v nabídce; v takovém případě není povinen
výpis ze živnostenského rejstříku předkládat. Není-li uchazeč do
živnostenského rejstříku zapsán, sdělí tuto skutečnost zadavateli
formou čestného prohlášení v nabídce.
h) Uchazeč, který je zahraniční osobou, předloží v nabídce místo výpisu
ze živnostenského rejstříku obdobný doklad podle právního řadu v zemi
jeho sídla, resp. bydliště; pokud takový doklad neexistuje, uchazeč tuto
skutečnost sdělí zadavateli formou čestného prohlášení.
i) Nabídky ani jejich jednotlivé součásti (s výjimkou vzorků a ukázek)
nebudou uchazečům vráceny.
j) Podmínky soutěže a zadávací dokumentace se navzájem doplňují, oba
tyto dokumenty jsou pro uchazeče závazné. V případě rozporu mezi
podmínkami soutěže a zadávací dokumentací se považuje za rozhodující
znění podmínek soutěže zveřejněné v Obchodním věstníku.
113624-04/01