VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Klatovy
A-3
Město Klatovy
ve smyslu zákona č. 199/94 Sb. ve znění zákona č. 148/1996 Sb., č. 93/1998 Sb.
a č. 28/2000 Sb. dle § 4 vypisuje
obchodní veřejnou soutěž
na dodavatele stavby
«Stavební úpravy čp. 125/V. Klatovy na 53 bytových jednotek»
1. Vymezení plnění veřejné zakázky:
1.1. Předmětem soutěže je kompletní dodávka stavby dle projektové
dokumentace, výkazu výměr a zadávacích podkladů zadavatele.
2. Rozsah a dodávka stavebních prací:
2.1. Na objektu budou provedeny kompletní stavební úpravy celého
objektu, inž.sítí, parkoviště, chodníky, terénních úprav včetně
vzrostlé zeleně - vše dle schválené projektové dokumentace a
zadávacích podkladů.
2.2. Celkové stavební úpravy musí odpovídat platným technickým normám
a zároveň splňovat všechny další související předpisy a legislativní
opatření (zejména hygienické, požární, dopravní,
ČSN-DIN 18 915-18 920).
2.3. Zadavatel požaduje minimální dobu záruky na kompletní dodávku
stavby 60 měsíců.
2.4. Variantní řešení je nepřípustné.
3. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
3.1. rok 2001-2002, délka výstavby do 18 měsíců od zahájení
3.2. Město Klatovy, Plánická ulice čp. 125/V.
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče:
Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona č. 199/94
Sb., ve znění zákona č. 148/96 Sb., č. 93/1998 Sb. a č. 28/2000 Sb.,
způsobem podle § 2c výše uvedeného zákona.
5. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky dle § 2f výše uvedeného
zákona:
- pokud bude uchazeč zajišťovat části stavby subdodavateli více než 5 %
finančního objemu všech prací, prokáže stejným způsobem
kvalifikační předpoklady i u těchto subdodavatelů (dle § 2b,
způsobem dle § 2c výše uvedeného zákona). Uvedené subdodavatele může
uchazeč změnit v průběhu plnění zakázky pouze se souhlasem zadavatele.
- čestné prohlášení, že poskytne zadavateli k zajištění závazku
vyplývajícího ze smlouvy záruku v hotovosti ke dni podpisu smlouvy o
dílo ve výši 5 % z celkové ceny za dílo jako zajištění závazku
zhotovitele vůči objednavateli. Tato záruka se uplatní v plné výši
ve prospěch zadavatele při nedodržení smluvních termínů dokončení
stavby nebo kvality provedené dodávky stavby. V případě, že stavba
bude v termínu předána a zkolaudována příslušným stavebním úřadem,
bude do 10 dnů po nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí vrácena
ze strany objednavatele zhotoviteli.
- údaje o době podnikání
- údaje o všech zakázkách v rozsahu nad 10 mil. Kč, realizovaných
uchazečem v posledních 3 letech, včetně uvedení investora, kontaktní
osoby investora a tel. spojení
- čestné prohlášení uchazeče, že nemá žádné neuhrazené závazky po
lhůtě splatnosti, potvrzené auditorem
- bankovní reference o uchazeči, potvrzené všemi bankami, kde uchazeč
čerpá úvěry
- majetkové a ekonomické údaje o uchazeči:
a) výkaz zisku a ztrát a rozvaha za rok 1998, 1999 a 06/2000
b) příloha k účetní uzávěrce za rok 1999
c) struktura pohledávek a závazků podle lhůty splatnosti
- pojistný certifikát (může nahradit i kopie uzavřené smlouvy o
pojištění) na stavební a montážní rizika v rozsahu
- majetková škoda na budovaném díle
- majetková škoda na převzaté stavbě a okolním majetku
- odpovědnost za škody vzniklé třetím osobám
- je povinen zkontrolovat výkaz výměr s projektovou dokumentaci, na
případné nedostatky písemně upozornit zadavatele a započítat je do
celkové ceny za dílo
- položkový rozpočet podle oddílů, včetně celkové ceny a DPH
- celková cena vč. DPH bude obsahovat rezervu stanovenou zadavatelem
a vyčíslenou ve smlouvě o dílo v čl. V. částkou 500 000,- Kč vč. DPH
- akceptování návrhu smlouvy o dílo předloženého zadavatelem.
Všechny údaje dle bodu č. 4 a č. 5 musí být podány společně s
prohlášením statutárního orgánu o jejich pravdivosti a v případě, že
nabídku předkládá společně více osob, musí předpoklady doložit každá
osoba. Všechny doklady související s doložením kvalifikačních
předpokladů budou doloženy v originále nebo ve stejnopisu s úředním
ověřením jeho pravosti.
6. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou v podstatném hodnoceny podle následujících kritérií
uvedených v sestupném pořadí
1. Celkové hodnocení uchazeče
- počet, kvalita, dodržení termínů a záruk u referenčních staveb,
vlastní kapacita uchazeče na prováděném díle
- hodnocení ekonomických ukazatelů
- vlastní jmění
- poměr vlastního jmění a cizích zdrojů
- objem a struktura pohledávek a závazků
- ekonomické výsledky
2. Výše nabídkové ceny
3. Záruka za dílo vyjádřená v měsících
4. Výpis materiálů vzhledem k budoucí údržbě, funkčnosti, kvalitě a
estetice.
7. Soutěžní lhůta: od 29. 11. 2000 - 8. 1. 2001
7.1. Uzávěrka přihlášek: 8. 1. 2001 v 8.30 hod.
7.2. Otevírání obálek: 8. 1. 2001 v 8.30 hod., 1. patro, dveře č. 9
na MěÚ Klatovy
7.3. Hodnocení uchazečů: 17. 1. 2001 ve 13.00 hod. - neveřejné
8. Zadávací lhůta: 8. 1. 2001 - 28. 2. 2001
Zpracovaná nabídka musí obsahovat:
- požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů (viz bod č. 4)
- další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky (viz bod
č. 5)
- požadavky dle způsobu hodnocení nabídek (viz bod č. 6, odst. 1-4)
- nabídka musí být řádně označena (viz bod č. 9)
- doklad o složení jistoty (viz bod č. 12)
Pokud nebude předložená nabídka obsahovat výše uvedené body, bude ze
soutěže vyřazena!
9. Místo a doba pro podání nabídek:
Městský úřad v Klatovech, nám. Míru čp. 62/I, PSČ 339 01
odbor rozvoje města MěÚ Klatovy
Doba podávání: pondělí a středa 7,15 - 17.00 hod.
úterý 7,15 - 16.00 hod.
čtvrtek, pátek 7,15 - 14.00 hod.
Nabídka bude předložena v písemné formě osobně nebo doporučeně
poštou, v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky «Stavební
úpravy čp. 125/V. na 53 bytových jednotek» a opatřené na uzavření
razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho
statutární zástupce, je-li právnickou osobou (viz § 9 odst.1).
10. Zadávací dokumentace:
10.1. Zájemci si mohou vyzvednout zadávací dokumentaci v sídle
zadavatele dne 1. 12. 2000 v době od 8.00 hod. do 12.00 hod., 3.
patro, dveře č. 26 - E. Slabá, po zaplacení úhrady skutečných
nákladů za použití reprodukční techniky v hotovosti ve výši
3000,- Kč (č. tel. 0186/347237).
10.2. Informační schůzka spojená s prohlídkou místa plnění proběhne
dne 1. 12. 2000 od 13.00 hod. Sraz uchazečů na MěÚ Klatovy,
nám. Míru čp. 62/I, 3. patro, dveře č. 26 - E. Slabá.
11. Zadavatel: Město Klatovy
nám. Míru čp. 62/I
339 20 Klatovy
Karel Mráz, starosta města
Ing. Daniela Pleskotová, vedoucí odboru rozvoje města
č. tel. 0186/347 247
č. faxu: 0186/201 94
12. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 0,5 % budoucího
peněžitého závazku dle § 23 zákona č. 199/94 Sb., ve znění zákonů
č.148/96 Sb., 93/98 Sb. a č. 28/00 Sb., formou dle § 24.
Bankovní spojení zadavatele:
- Česká spořitelna Klatovy a.s.
- č. účtu 1038-0821048319/0800
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek.
Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli
nejpozději do konce soutěžní lhůty.
13. Osobní konzultace a zadávací informace:
Městský úřad v Klatovech, odbor rozvoje města MěÚ
telefon: 0186/347 111, fax 0186/20194
telefon: 0186/347 247 Ing. Daniela Pleskotová, vedoucí ORM
telefon: 0186/347 237 Eva Slabá, invest.oddělení ORM
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez udání důvodu všechny nabídky a
obchodní veřejnou soutěž zrušit.
Zadavatel si vymezuje právo účasti pouze tuzemských zájemců.
Karel Mráz
starosta města Klatov
110820-48/00