Portál veřejné správy

Zápis 110820-48/00

Obchodní jménoMěsto Klatovy
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno29. 11. 2000
Značka OV110820-48/00
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Klatovy A-3 Město Klatovy ve smyslu zákona č. 199/94 Sb. ve znění zákona č. 148/1996 Sb., č. 93/1998 Sb. a č. 28/2000 Sb. dle § 4 vypisuje obchodní veřejnou soutěž na dodavatele stavby «Stavební úpravy čp. 125/V. Klatovy na 53 bytových jednotek» 1. Vymezení plnění veřejné zakázky: 1.1. Předmětem soutěže je kompletní dodávka stavby dle projektové dokumentace, výkazu výměr a zadávacích podkladů zadavatele. 2. Rozsah a dodávka stavebních prací: 2.1. Na objektu budou provedeny kompletní stavební úpravy celého objektu, inž.sítí, parkoviště, chodníky, terénních úprav včetně vzrostlé zeleně - vše dle schválené projektové dokumentace a zadávacích podkladů. 2.2. Celkové stavební úpravy musí odpovídat platným technickým normám a zároveň splňovat všechny další související předpisy a legislativní opatření (zejména hygienické, požární, dopravní, ČSN-DIN 18 915-18 920). 2.3. Zadavatel požaduje minimální dobu záruky na kompletní dodávku stavby 60 měsíců. 2.4. Variantní řešení je nepřípustné. 3. Doba a místo plnění veřejné zakázky: 3.1. rok 2001-2002, délka výstavby do 18 měsíců od zahájení 3.2. Město Klatovy, Plánická ulice čp. 125/V. 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče: Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona č. 199/94 Sb., ve znění zákona č. 148/96 Sb., č. 93/1998 Sb. a č. 28/2000 Sb., způsobem podle § 2c výše uvedeného zákona. 5. Další předpoklady k plnění veřejné zakázky dle § 2f výše uvedeného zákona: - pokud bude uchazeč zajišťovat části stavby subdodavateli více než 5 % finančního objemu všech prací, prokáže stejným způsobem kvalifikační předpoklady i u těchto subdodavatelů (dle § 2b, způsobem dle § 2c výše uvedeného zákona). Uvedené subdodavatele může uchazeč změnit v průběhu plnění zakázky pouze se souhlasem zadavatele. - čestné prohlášení, že poskytne zadavateli k zajištění závazku vyplývajícího ze smlouvy záruku v hotovosti ke dni podpisu smlouvy o dílo ve výši 5 % z celkové ceny za dílo jako zajištění závazku zhotovitele vůči objednavateli. Tato záruka se uplatní v plné výši ve prospěch zadavatele při nedodržení smluvních termínů dokončení stavby nebo kvality provedené dodávky stavby. V případě, že stavba bude v termínu předána a zkolaudována příslušným stavebním úřadem, bude do 10 dnů po nabytí právní moci kolaudačního rozhodnutí vrácena ze strany objednavatele zhotoviteli. - údaje o době podnikání - údaje o všech zakázkách v rozsahu nad 10 mil. Kč, realizovaných uchazečem v posledních 3 letech, včetně uvedení investora, kontaktní osoby investora a tel. spojení - čestné prohlášení uchazeče, že nemá žádné neuhrazené závazky po lhůtě splatnosti, potvrzené auditorem - bankovní reference o uchazeči, potvrzené všemi bankami, kde uchazeč čerpá úvěry - majetkové a ekonomické údaje o uchazeči: a) výkaz zisku a ztrát a rozvaha za rok 1998, 1999 a 06/2000 b) příloha k účetní uzávěrce za rok 1999 c) struktura pohledávek a závazků podle lhůty splatnosti - pojistný certifikát (může nahradit i kopie uzavřené smlouvy o pojištění) na stavební a montážní rizika v rozsahu - majetková škoda na budovaném díle - majetková škoda na převzaté stavbě a okolním majetku - odpovědnost za škody vzniklé třetím osobám - je povinen zkontrolovat výkaz výměr s projektovou dokumentaci, na případné nedostatky písemně upozornit zadavatele a započítat je do celkové ceny za dílo - položkový rozpočet podle oddílů, včetně celkové ceny a DPH - celková cena vč. DPH bude obsahovat rezervu stanovenou zadavatelem a vyčíslenou ve smlouvě o dílo v čl. V. částkou 500 000,- Kč vč. DPH - akceptování návrhu smlouvy o dílo předloženého zadavatelem. Všechny údaje dle bodu č. 4 a č. 5 musí být podány společně s prohlášením statutárního orgánu o jejich pravdivosti a v případě, že nabídku předkládá společně více osob, musí předpoklady doložit každá osoba. Všechny doklady související s doložením kvalifikačních předpokladů budou doloženy v originále nebo ve stejnopisu s úředním ověřením jeho pravosti. 6. Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou v podstatném hodnoceny podle následujících kritérií uvedených v sestupném pořadí 1. Celkové hodnocení uchazeče - počet, kvalita, dodržení termínů a záruk u referenčních staveb, vlastní kapacita uchazeče na prováděném díle - hodnocení ekonomických ukazatelů - vlastní jmění - poměr vlastního jmění a cizích zdrojů - objem a struktura pohledávek a závazků - ekonomické výsledky 2. Výše nabídkové ceny 3. Záruka za dílo vyjádřená v měsících 4. Výpis materiálů vzhledem k budoucí údržbě, funkčnosti, kvalitě a estetice. 7. Soutěžní lhůta: od 29. 11. 2000 - 8. 1. 2001 7.1. Uzávěrka přihlášek: 8. 1. 2001 v 8.30 hod. 7.2. Otevírání obálek: 8. 1. 2001 v 8.30 hod., 1. patro, dveře č. 9 na MěÚ Klatovy 7.3. Hodnocení uchazečů: 17. 1. 2001 ve 13.00 hod. - neveřejné 8. Zadávací lhůta: 8. 1. 2001 - 28. 2. 2001 Zpracovaná nabídka musí obsahovat: - požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů (viz bod č. 4) - další kvalifikační předpoklady pro plnění veřejné zakázky (viz bod č. 5) - požadavky dle způsobu hodnocení nabídek (viz bod č. 6, odst. 1-4) - nabídka musí být řádně označena (viz bod č. 9) - doklad o složení jistoty (viz bod č. 12) Pokud nebude předložená nabídka obsahovat výše uvedené body, bude ze soutěže vyřazena! 9. Místo a doba pro podání nabídek: Městský úřad v Klatovech, nám. Míru čp. 62/I, PSČ 339 01 odbor rozvoje města MěÚ Klatovy Doba podávání: pondělí a středa 7,15 - 17.00 hod. úterý 7,15 - 16.00 hod. čtvrtek, pátek 7,15 - 14.00 hod. Nabídka bude předložena v písemné formě osobně nebo doporučeně poštou, v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky «Stavební úpravy čp. 125/V. na 53 bytových jednotek» a opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutární zástupce, je-li právnickou osobou (viz § 9 odst.1). 10. Zadávací dokumentace: 10.1. Zájemci si mohou vyzvednout zadávací dokumentaci v sídle zadavatele dne 1. 12. 2000 v době od 8.00 hod. do 12.00 hod., 3. patro, dveře č. 26 - E. Slabá, po zaplacení úhrady skutečných nákladů za použití reprodukční techniky v hotovosti ve výši 3000,- Kč (č. tel. 0186/347237). 10.2. Informační schůzka spojená s prohlídkou místa plnění proběhne dne 1. 12. 2000 od 13.00 hod. Sraz uchazečů na MěÚ Klatovy, nám. Míru čp. 62/I, 3. patro, dveře č. 26 - E. Slabá. 11. Zadavatel: Město Klatovy nám. Míru čp. 62/I 339 20 Klatovy Karel Mráz, starosta města Ing. Daniela Pleskotová, vedoucí odboru rozvoje města č. tel. 0186/347 247 č. faxu: 0186/201 94 12. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 0,5 % budoucího peněžitého závazku dle § 23 zákona č. 199/94 Sb., ve znění zákonů č.148/96 Sb., 93/98 Sb. a č. 28/00 Sb., formou dle § 24. Bankovní spojení zadavatele: - Česká spořitelna Klatovy a.s. - č. účtu 1038-0821048319/0800 Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli nejpozději do konce soutěžní lhůty. 13. Osobní konzultace a zadávací informace: Městský úřad v Klatovech, odbor rozvoje města MěÚ telefon: 0186/347 111, fax 0186/20194 telefon: 0186/347 247 Ing. Daniela Pleskotová, vedoucí ORM telefon: 0186/347 237 Eva Slabá, invest.oddělení ORM Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez udání důvodu všechny nabídky a obchodní veřejnou soutěž zrušit. Zadavatel si vymezuje právo účasti pouze tuzemských zájemců. Karel Mráz starosta města Klatov 110820-48/00