Portál veřejné správy

Zápis 110384-47/00

Obchodní jménoSeveročeské doly a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloChomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01
Publikováno22. 11. 2000
Značka OV110384-47/00
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s. A-4 Severočeské doly a.s. Sídlo: Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01 VYHLAŠUJÍ v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění zákona č. 148/1996 Sb., zákona č. 93/1998 Sb. a zákona č. 28/2000 Sb. (dále jen «zákon») obchodní veřejnou soutěž k uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky «3. UHELNÝ ODTAH 1600mm DOLY BÍLINA 2. ETAPA» 1. VYMEZENÍ PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY Realizace stavby «3. UHELNÝ ODTAH 1600mm DOLY BÍLINA 2. ETAPA» podle zadávacího projektu, který je součástí Zadávací dokumentace. Jedná se o technologické dovybavení v prostoru skládky uhlí Pitrlink na straně zaústění linek dálkové pásové dopravy šíře 1200mm z lomu jih k odtahům pásových dopravníků na skládku uhlí, dodávku strojně technologického vybavení skládky pro deponizaci a redeponizaci univerzálním skládkovým strojem, a to včetně rozšiřujících požadavků na dopravní systém pasové dopravy mezi lomem, skládkou Pitrlink a hlubinným zásobníkem 2 na Úpravně uhlí Ledvice. Stavební část Díla je prováděna ve vztahu k technologické části a jedná se především o výstavbu speciálně zakládaného kolejiště, výstavbu komunikací, zpevněných plání, vodohospodářských děl a odvodnění, nosných OK a komunikačních mostních objektů. 2. NÁZEV A SÍDLO ZADAVATELE Severočeské doly a.s. Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01 zastoupené Ing. Vratislavem Vajnarem, předsedou představenstva a generálním ředitelem a.s. kontaktní osoba: Ing. Vladimír Richter, vedoucí pracoviště OV DB tel.: 0417/805074 fax: 0417/805081 adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina 3. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 3.1 Termín předpokládaného zahájení plnění: 05/2001 3.2 Termín předpokládaného ukončení plnění: 08/2002 3.3 Místem plnění veřejné zakázky jsou Severočeské doly a.s., Doly Bílina. 4. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů 4.1 Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v plném rozsahu dle ust.  2b, způsobem stanoveným v  2a odst. 5 a  2c zákona. Podrobné pokyny pro předložení požadovaných dokladů jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 5. DALŠÍ PŘEDPOKLADY PRO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY 5.1 Pro plnění veřejné zakázky požaduje Zadavatel od Uchazeče splnění dalších předpokladů, které jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 5.1.1 Předložení referencí na tři jím realizované zakázky obdobného charakteru za posledních pět let. 5.1.2 Uvedení průměrného počtu zaměstnanců za poslední tři roky. 5.1.3 Předložení výroční zprávy za poslední tři roky. 5.1.4 Předložení čestných prohlášení o úhradách závazků. 5.1.5 Předložení potvrzení, že odvádí řádně a včas poplatky z úvěrů nebo jiných závazků. 5.1.6 Předložení pojistné smlouvy s příslušným pojišťovacím ústavem. 5.1.7 Předložení přehledu činností, které zajistí v tomto Díle svými pracovníky. 5.1.8 Předložení seznamu prací a služeb, u kterých předpokládá plnění s pomocí jiných osob, tzn. seznam dílčích plnění nad 10 % celkové ceny zajišťovaných formou subdodávek. 5.1.9 Předložení čestného prohlášení, že má zabezpečeno dostatečné finanční krytí pro realizaci zakázky. 5.1.10 Předložení příručky systému řízení jakosti a kopie Certifikace systému jakosti. 5.1.11 Předložení čestného prohlášení o tom, že jím navržené řešení veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních předpisů nebo že nositelem těchto práv je on. 5.1.12 Předložení údajů o kvalifikaci a zkušenostech vedoucích zaměstnanců Uchazeče. 5.1.13 Čestná prohlášení předložená Uchazečem v této nabídce musí být potvrzena statutárním orgánem Uchazeče. 5.2 Výše uvedené předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou podrobně rozepsány v Zadávací dokumentaci. 6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK 6.1 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek, sestupně podle kritérií uvedených dále v bodě 6.2, bodovací metodou v rozmezí 1-10 bodů. Přidělené body budou přepočteny koeficientem podle váhy kritéria. Nejvyšší počet získaných bodů znamená nejvyšší hodnocení. Celkové pořadí nabídek bude sestaveno podle počtu získaných bodů celkem. Nabídka s nejvyšším počtem získaných bodů celkem získává první pořadí, nabídka s nejnižším počtem získaných bodů celkem získává poslední pořadí. Statutární orgán zadavatele má právo v souladu se zákonem změnit pořadí nabídek sestavené komisí pro posuzování a hodnocení nabídek. 6.2 Hodnotící kritéria: 6.2.1 Technická úroveň navrhovaného řešení. 6.2.2 Výše nabídkové ceny. 6.2.3 Reference a odborná způsobilost Uchazeče se zaměřením na stavby obdobného charakteru. 6.2.4 Platby požadované Uchazečem v Nabídce a uvedené v platebním kalendáři. 6.2.5 Návrh záručních podmínek vč. doby záruky a požadavky na provádění činností Objednavatele na zařízení v záruční době. 6.3 Komise provede hodnocení nabídek podle vyhlášených kritérií. 6.4 Pro potřeby komise bude vypracován odborný posudek a hodnocení bude probíhat v každém kritériu samostatně podle stupně významu a přiřazené váhy. 6.5 Podrobný popis hodnocení je uveden v Zadávací dokumentaci. 7. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY 7.1 Nabídka bude zpracována podle vyhlášených podmínek v jednom originálním vyhotovení a pěti kopiích, kvalitně vytištěna na světlém papíře a bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy pečetí. 7.2 Každé vyhotovení nabídky bude podáno v zalepené obálce. Na přední straně obálky bude uvedeno obchodní jméno a sídlo uchazeče, adresa zadavatele a název veřejné zakázky. 7.3 Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou statutární orgán zastupovat. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu. 8. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY A PODMÍNKY JEJÍHO PŘEKROČENÍ 8.1 Nabídková cena bude zpracována v souladu s pokyny uvedenými v Zadávací dokumentaci v základním členění podle PS a SO. 8.2 Nabídková cena bude sjednána jako cena maximální pro stanovenou dobu realizace veřejné zakázky. Zadavatel připouští zvýšení nabídkové ceny v případech, kdy: 8.2.1 Bude nutné provést práce, které nebyly zahrnuty v realizační projektové dokumentaci a provedení takových prací bude Zadavatel požadovat. 8.2.2 Bude prodloužen termín realizace stavby z důvodů na straně Zadavatele. 8.3 Cena bude zpracována do cenových tabulek uvedených v Zadávací dokumentaci. Všechny položky v tabulkách musí být vyplněny a konkrétně vyčísleny, jinak bude cenová nabídka hodnocena jako neúplná. Uchazeč může tabulky doplnit o další položky. 8.4 Nabídková cena bude krýt veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním dokončením Díla včetně běžných rizik a vlivů během provádění Díla. 9. PLATEBNÍ PODMÍNKY 9.1 Platby budou realizovány na základě zálohových listů a faktur předložených Zhotovitelem se sjednanou splatností 30 dnů ode dne prokazatelného doručení do podatelny Dolu. Podkladem pro výši plateb bude platební kalendář, ve kterém bude uvedena výše platby k určitému termínu ve vazbě na provedené práce. 9.2 Podmínkou pro realizování poslední platby po převzetí stavby bude předložení bankovní záruky za dobré provedení Díla ve výši 10 % z celkové ceny, platné na dobu 1 roku, minimálně však do doby provedení záručních zkoušek. Výše poslední platby po dokončení Díla bude minimálně 20 % z celkové ceny Díla. 10. SOUTĚŽNÍ LHůTA 10.1 Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení OVS v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami. 11. ZADÁVACÍ LHůTA 11.1 Zadávací lhůta se stanovuje na 90 kalendářních dní. 12. PODÁVÁNÍ A OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK 12.1 Otevírání obálek s Nabídkami bude dne 31. 1. 2001 v 9.00 hod. místního času. Podrobné informace pro podání Nabídek jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 13. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE 13.1 Zadávací dokumentaci obdrží Uchazeč, který se přihlásí do Soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci. 13.2 Objednané Zadávací dokumentace budou písemně pověřeným zástupcům přihlášených Uchazečů vydávány osobně v budově Zadavatele oproti úhradě zálohy 14 768 Kč v hotovosti do pokladny Dolu, nejdříve však 3 dny po objednání po dohodě s kontaktní osobou. Pověřený zástupce přihlášených uchazečů se prokáže písemným prohlášením statutárního zástupce zájemce. Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové identifikační číslo zájemce. 14. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY ZA NABÍDKU 14.1 Zadavatel v souladu s  23 zákona požaduje poskytnutí jistoty za Nabídku ve výši 3 000 000 Kč jednou z forem dle  24 zákona. Jistotu v hotovosti složí uchazeči na účet Zadavatele u Komerční banky a. s., pobočka Most, č. ú. 277664650227, kód banky 0100, konst. symbol 0558, var. symbol IČO Uchazeče, specifický symbol 18300. 14.2 Doklad o poskytnutí jistoty doloží Uchazeč v originále jako součást své nabídky. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou musí být bankovní záruka alespoň o třicet (30) dnů delší, než je nejzazší termín pro uzavření smlouvy podle zákona č. 199/1994Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Skončení platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení Uchazeče ze Soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud nebude prodloužení platnosti záruční listiny Uchazečem včas Zadavateli v originále doloženo. 15. DALŠÍ PODMÍNKY OVS 15.1 Zadavatel si vyhrazuje právo vyhlášené podmínky v době do 7 dnů před ukončením zadávací lhůty této OVS dodatečně měnit, Soutěž zrušit nebo veškeré nabídky odmítnout a tyto nevracet. 15.2 Obchodní veřejná soutěž se omezuje na tuzemské osoby. 15.3 Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace deklarované Uchazeči v nabídkách. 15.4 Uchazečům nepřísluší náhrada nákladů účasti v Soutěži. 15.5 Záruční dobu požaduje Zadavatel v rozsahu minimálně 24 měsíců od předání Díla. 15.6 Subdodavatele uvedené v Nabídce bude Uchazečům povoleno změnit jen v odůvodněných případech na základě předchozího písemného souhlasu Zadavatele. 15.7 Další podmínky, popřípadě podrobněji rozepsané výše uvedené podmínky, jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. 16. PROHLÍDKA STAVENIŠTĚ Prohlídka staveniště bude zástupcům zájemců umožněna dne 14. 12. 2000. Sraz zájemců je v 10.00 h. téhož dne v zasedací místnosti č. 41, budova «C» správy Dolů Bílina, 5. května 213. 110384-47/00