VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Severočeské doly a.s.
A-4
Severočeské doly a.s.
Sídlo: Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01
VYHLAŠUJÍ
v souladu se zákonem č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění zákona č. 148/1996 Sb., zákona č. 93/1998 Sb. a zákona č. 28/2000 Sb.
(dále jen «zákon»)
obchodní veřejnou soutěž
k uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky
«3. UHELNÝ ODTAH 1600mm DOLY BÍLINA 2. ETAPA»
1. VYMEZENÍ PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Realizace stavby «3. UHELNÝ ODTAH 1600mm DOLY BÍLINA 2. ETAPA» podle
zadávacího projektu, který je součástí Zadávací dokumentace. Jedná
se o technologické dovybavení v prostoru skládky uhlí Pitrlink na
straně zaústění linek dálkové pásové dopravy šíře 1200mm z lomu jih
k odtahům pásových dopravníků na skládku uhlí, dodávku strojně
technologického vybavení skládky pro deponizaci a redeponizaci
univerzálním skládkovým strojem, a to včetně rozšiřujících požadavků
na dopravní systém pasové dopravy mezi lomem, skládkou Pitrlink a
hlubinným zásobníkem 2 na Úpravně uhlí Ledvice. Stavební část Díla
je prováděna ve vztahu k technologické části a jedná se především o
výstavbu speciálně zakládaného kolejiště, výstavbu komunikací,
zpevněných plání, vodohospodářských děl a odvodnění, nosných OK a
komunikačních mostních objektů.
2. NÁZEV A SÍDLO ZADAVATELE
Severočeské doly a.s.
Chomutov, Boženy Němcové 5359, PSČ 430 01
zastoupené Ing. Vratislavem Vajnarem, předsedou představenstva a
generálním ředitelem a.s.
kontaktní osoba: Ing. Vladimír Richter, vedoucí pracoviště OV DB
tel.: 0417/805074
fax: 0417/805081
adresa: Severočeské doly a.s., Doly Bílina, 5. května 213, 418 29 Bílina
3. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
3.1 Termín předpokládaného zahájení plnění: 05/2001
3.2 Termín předpokládaného ukončení plnění: 08/2002
3.3 Místem plnění veřejné zakázky jsou Severočeské doly a.s., Doly Bílina.
4. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKAČNÍCH PŘEDPOKLADů
4.1 Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady v plném rozsahu dle ust.
2b, způsobem stanoveným v 2a odst. 5 a 2c zákona. Podrobné
pokyny pro předložení požadovaných dokladů jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci.
5. DALŠÍ PŘEDPOKLADY PRO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
5.1 Pro plnění veřejné zakázky požaduje Zadavatel od Uchazeče splnění
dalších předpokladů, které jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
5.1.1 Předložení referencí na tři jím realizované zakázky obdobného
charakteru za posledních pět let.
5.1.2 Uvedení průměrného počtu zaměstnanců za poslední tři roky.
5.1.3 Předložení výroční zprávy za poslední tři roky.
5.1.4 Předložení čestných prohlášení o úhradách závazků.
5.1.5 Předložení potvrzení, že odvádí řádně a včas poplatky z úvěrů
nebo jiných závazků.
5.1.6 Předložení pojistné smlouvy s příslušným pojišťovacím ústavem.
5.1.7 Předložení přehledu činností, které zajistí v tomto Díle svými
pracovníky.
5.1.8 Předložení seznamu prací a služeb, u kterých předpokládá plnění
s pomocí jiných osob, tzn. seznam dílčích plnění nad 10 % celkové
ceny zajišťovaných formou subdodávek.
5.1.9 Předložení čestného prohlášení, že má zabezpečeno dostatečné
finanční krytí pro realizaci zakázky.
5.1.10 Předložení příručky systému řízení jakosti a kopie Certifikace
systému jakosti.
5.1.11 Předložení čestného prohlášení o tom, že jím navržené řešení
veřejné zakázky obsažené v nabídce nepožívá ochranu podle zvláštních
předpisů nebo že nositelem těchto práv je on.
5.1.12 Předložení údajů o kvalifikaci a zkušenostech vedoucích
zaměstnanců Uchazeče.
5.1.13 Čestná prohlášení předložená Uchazečem v této nabídce musí být
potvrzena statutárním orgánem Uchazeče.
5.2 Výše uvedené předpoklady pro plnění veřejné zakázky jsou podrobně
rozepsány v Zadávací dokumentaci.
6. ZPůSOB HODNOCENÍ NABÍDEK
6.1 Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické vhodnosti
nabídek, sestupně podle kritérií uvedených dále v bodě 6.2, bodovací
metodou v rozmezí 1-10 bodů. Přidělené body budou přepočteny
koeficientem podle váhy kritéria. Nejvyšší počet získaných bodů
znamená nejvyšší hodnocení. Celkové pořadí nabídek bude sestaveno
podle počtu získaných bodů celkem. Nabídka s nejvyšším počtem
získaných bodů celkem získává první pořadí, nabídka s nejnižším
počtem získaných bodů celkem získává poslední pořadí. Statutární
orgán zadavatele má právo v souladu se zákonem změnit pořadí nabídek
sestavené komisí pro posuzování a hodnocení nabídek.
6.2 Hodnotící kritéria:
6.2.1 Technická úroveň navrhovaného řešení.
6.2.2 Výše nabídkové ceny.
6.2.3 Reference a odborná způsobilost Uchazeče se zaměřením na stavby
obdobného charakteru.
6.2.4 Platby požadované Uchazečem v Nabídce a uvedené v platebním kalendáři.
6.2.5 Návrh záručních podmínek vč. doby záruky a požadavky na
provádění činností Objednavatele na zařízení v záruční době.
6.3 Komise provede hodnocení nabídek podle vyhlášených kritérií.
6.4 Pro potřeby komise bude vypracován odborný posudek a hodnocení
bude probíhat v každém kritériu samostatně podle stupně významu a
přiřazené váhy.
6.5 Podrobný popis hodnocení je uveden v Zadávací dokumentaci.
7. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY
7.1 Nabídka bude zpracována podle vyhlášených podmínek v jednom
originálním vyhotovení a pěti kopiích, kvalitně vytištěna na světlém
papíře a bude svázána či jinak odpovídajícím způsobem zabezpečena
proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh. V případě
podání nabídky v kroužkovém pořadači bude zabezpečena proti
neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy pečetí.
7.2 Každé vyhotovení nabídky bude podáno v zalepené obálce. Na přední
straně obálky bude uvedeno obchodní jméno a sídlo uchazeče, adresa
zadavatele a název veřejné zakázky.
7.3 Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána
statutárním orgánem uchazeče nebo osobou pověřenou statutární orgán
zastupovat. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží
uchazeč v příloze nabídky originál nebo úředně ověřenou kopii plné
moci či jiného platného pověřovacího dokumentu.
8. ZPůSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY A PODMÍNKY JEJÍHO PŘEKROČENÍ
8.1 Nabídková cena bude zpracována v souladu s pokyny uvedenými v
Zadávací dokumentaci v základním členění podle PS a SO.
8.2 Nabídková cena bude sjednána jako cena maximální pro stanovenou
dobu realizace veřejné zakázky. Zadavatel připouští zvýšení
nabídkové ceny v případech, kdy:
8.2.1 Bude nutné provést práce, které nebyly zahrnuty v realizační
projektové dokumentaci a provedení takových prací bude Zadavatel
požadovat.
8.2.2 Bude prodloužen termín realizace stavby z důvodů na straně Zadavatele.
8.3 Cena bude zpracována do cenových tabulek uvedených v Zadávací
dokumentaci. Všechny položky v tabulkách musí být vyplněny a
konkrétně vyčísleny, jinak bude cenová nabídka hodnocena jako
neúplná. Uchazeč může tabulky doplnit o další položky.
8.4 Nabídková cena bude krýt veškeré náklady spojené s úplným a
kvalitním dokončením Díla včetně běžných rizik a vlivů během
provádění Díla.
9. PLATEBNÍ PODMÍNKY
9.1 Platby budou realizovány na základě zálohových listů a faktur
předložených Zhotovitelem se sjednanou splatností 30 dnů ode dne
prokazatelného doručení do podatelny Dolu. Podkladem pro výši plateb
bude platební kalendář, ve kterém bude uvedena výše platby k
určitému termínu ve vazbě na provedené práce.
9.2 Podmínkou pro realizování poslední platby po převzetí stavby bude
předložení bankovní záruky za dobré provedení Díla ve výši 10 % z
celkové ceny, platné na dobu 1 roku, minimálně však do doby
provedení záručních zkoušek. Výše poslední platby po dokončení Díla
bude minimálně 20 % z celkové ceny Díla.
10. SOUTĚŽNÍ LHůTA
10.1 Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení OVS v Obchodním
věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s Nabídkami.
11. ZADÁVACÍ LHůTA
11.1 Zadávací lhůta se stanovuje na 90 kalendářních dní.
12. PODÁVÁNÍ A OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK
12.1 Otevírání obálek s Nabídkami bude dne 31. 1. 2001 v 9.00 hod.
místního času. Podrobné informace pro podání Nabídek jsou uvedeny v
Zadávací dokumentaci.
13. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
13.1 Zadávací dokumentaci obdrží Uchazeč, který se přihlásí do
Soutěže a současně si objedná Zadávací dokumentaci.
13.2 Objednané Zadávací dokumentace budou písemně pověřeným zástupcům
přihlášených Uchazečů vydávány osobně v budově Zadavatele oproti
úhradě zálohy 14 768 Kč v hotovosti do pokladny Dolu, nejdříve však
3 dny po objednání po dohodě s kontaktní osobou.
Pověřený zástupce přihlášených uchazečů se prokáže písemným
prohlášením statutárního zástupce zájemce.
Prohlášení bude obsahovat identifikační údaje zájemce, zaváže
zájemce použít předanou dokumentaci pouze ke zpracování nabídky k
plnění této veřejné zakázky, bude obsahovat kopii výpisu z
obchodního rejstříku zájemce, příjmení a jméno, číslo průkazu
totožnosti osoby pověřené k převzetí zadávací dokumentace a daňové
identifikační číslo zájemce.
14. POŽADAVEK NA POSKYTNUTÍ JISTOTY ZA NABÍDKU
14.1 Zadavatel v souladu s 23 zákona požaduje poskytnutí jistoty za
Nabídku ve výši 3 000 000 Kč jednou z forem dle 24 zákona. Jistotu
v hotovosti složí uchazeči na účet Zadavatele u Komerční banky a. s.,
pobočka Most, č. ú. 277664650227, kód banky 0100, konst. symbol
0558, var. symbol IČO Uchazeče, specifický symbol 18300.
14.2 Doklad o poskytnutí jistoty doloží Uchazeč v originále jako
součást své nabídky. V případě poskytnutí jistoty bankovní zárukou
musí být bankovní záruka alespoň o třicet (30) dnů delší, než je
nejzazší termín pro uzavření smlouvy podle zákona č. 199/1994Sb., o
zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Skončení
platnosti bankovní záruky v průběhu soutěže je důvodem k vyloučení
Uchazeče ze Soutěže ke dni skončení platnosti bankovní záruky, pokud
nebude prodloužení platnosti záruční listiny Uchazečem včas
Zadavateli v originále doloženo.
15. DALŠÍ PODMÍNKY OVS
15.1 Zadavatel si vyhrazuje právo vyhlášené podmínky v době do 7 dnů
před ukončením zadávací lhůty této OVS dodatečně měnit, Soutěž
zrušit nebo veškeré nabídky odmítnout a tyto nevracet.
15.2 Obchodní veřejná soutěž se omezuje na tuzemské osoby.
15.3 Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru
nejvhodnější nabídky ověřit informace deklarované Uchazeči v
nabídkách.
15.4 Uchazečům nepřísluší náhrada nákladů účasti v Soutěži.
15.5 Záruční dobu požaduje Zadavatel v rozsahu minimálně 24 měsíců od
předání Díla.
15.6 Subdodavatele uvedené v Nabídce bude Uchazečům povoleno změnit
jen v odůvodněných případech na základě předchozího písemného
souhlasu Zadavatele.
15.7 Další podmínky, popřípadě podrobněji rozepsané výše uvedené
podmínky, jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
16. PROHLÍDKA STAVENIŠTĚ
Prohlídka staveniště bude zástupcům zájemců umožněna dne 14. 12. 2000.
Sraz zájemců je v 10.00 h. téhož dne v zasedací místnosti č. 41,
budova «C» správy Dolů Bílina, 5. května 213.
110384-47/00