VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Týnec nad Sázavou
A-1
Město Týnec nad Sázavou
Sídlo: K Náklí 404, 257 41 Týnec nad Sázavou
(dále jen zadavatel)
zastoupené firmou Vodohospodářský rozvoj a výstavba, a.s.
(dále jen VRV, a. s.)
Nábřežní 4, 150 56 Praha 5
vyhlašuje ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb.,
ve znění zák. č. 148/1996 Sb., č.93/1998 Sb. a zákona č. 28/2000 (dále
jen zákon)
obchodní veřejnou soutěž
(dále jen OVS)
na zhotovení stavby
«Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV
a
splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice)»
V souladu s 5 zákona vyhlašuje zadavatel následující podmínky soutěže.
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých
prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Týnec nad
Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace -
levý břeh (Kozlovice)» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního,
resp. trvalého provozu.
Stavba «Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a
splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice)» zahrnuje dvě
samostatné části, pro které jsou zpracovány odděleně projektové
dokumentace:
- část - rozšíření a intenzifikace ČOV», která představuje
rekonstrukci a rozšíření stávající ČOV v Týnci nad Sázavou na
kapacitu 6600 EO při zachování jejího provozu, resp. při jeho
částečných odstávkách
- část - splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice), která
představuje výstavbu nové gravitační splaškové kanalizace v
kombinaci s výtlakem, 2 čerpací stanice včetně přípojek nn
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je též veškerá dodavatelská
inženýrská činnost (pokud není zabezpečována zadavatelem), zhotovení
projektu skutečného provedení a geodetické zaměření.
Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění včetně
rozčlenění jednotlivých částí na SO a PS obsahuje zadávací
dokumentace zpracovaná firmou VRV, a. s., jejíž součástí jsou
samostatné PD:
- Projekt pro stavební povolení «Týnec nad Sázavou - intenzifikace a
rozšíření ČOV» z 06/2000 zpracovaný VRV a. s. ve spolupráci s firmou
Envisystem (dále jen PSP ČOV)
- Dokumentace pro stavební povolení «Splašková kanalizace Týnec nad
Sázavou - levý břeh (Kozlovice)» z 07/2000 zpracovaná firmou in
PROJEKT LOUNY ENGINEERING s. r. o. (dále jen DSP K)
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Dobu plnění (lhůta výstavby) zadavatel požaduje v max. trvání 24
měsíců;
zahájení stavby: do 2 kalendářních týdnů od uzavření smlouvy o dílo
s vybraným zhotovitelem
dokončení stavby: max. do 24 měsíců od zahájení stavby, za které se
považuje den předání staveniště vybranému zhotoviteli
Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje
právo změnit průběžné i konečné termíny plnění veřejné zakázky v
souladu s uvolňováním finančních prostředků ze SFŽP.
Místem plnění veřejné zakázky je město Týnec nad Sázavou.
Podrobný popis místa plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací
dokumentaci.
3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů
Uchazeči o veřejnou zakázku musí prokázat kvalifikační předpoklady
podle 2b zákona způsobem dle 2c zákona. Čestná prohlášení musí
být podepsána statutárním zástupcem uchazeče dle 2b. Dále uchazeč
předloží výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, je-li do
něho zapsán, případně jiný doklad opravňující uchazeče k podnikání a
doklad o autorizaci v oboru provádění vodohospodářských staveb.
Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s
ověřením pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje
zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů stejným způsobem od
všech osob. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu
mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku a
způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky. Při nesplnění
výše uvedených kvalifikačních předpokladů bude zadavatel postupovat
dle 2e zákona.
4. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem s pomocí více
kritérií v pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje:
I. Reference, odborná způsobilost uchazeče, kvalita a celková
výhodnost nabídky
II. Lhůta výstavby
III. Výše nabídkové ceny celkem včetně DPH
IV. Záruka za jakost a záruční podmínky
5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena včetně DPH bude stanovena jako cena nejvýše přípustná
se započtením veškerých rizik, provozních nákladů, zisku a
inflačních vlivů po celou dobu výstavby. Specifikace nákladů, které
musí nabídková cena obsahovat, je uvedena podrobněji v zadávací
dokumentaci.
Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu
se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby,
která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou
cenu položkovými rozpočty v členění po jednotlivých SO a PS
uvedených v PD, které jsou součástí zadávací dokumentace . Položkový
rozpočet bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací.
6. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny
- Uchazeč stanoví podmínky úpravy ceny při překročení roční míry
inflace o více než 10 %
- Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen
jednotlivých částí veřejné zakázky při řešení víceprací či
méněprací. K oceňování těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové
ceny stanovené v nabídce. Pro položky prací a dodávek neuvedených v
nabídce stanoví uchazeč závazně způsob oceňování pomocí předem
určených sborníků cen stavebních prací.
7. Platební podmínky
Zadavatel stanovuje tyto základní platební podmínky.
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné
zakázky na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30
kalendářních dní. Splatnost začíná ode dne průkazného obdržení
faktury zadavatelem.
V ojedinělých případech může zadavatel, vždy po předchozím písemném
sdělení uchazeči, prodloužit lhůtu splatnosti faktur až na 120
kalendářních dnů (v návaznosti na dostupnost finančních prostředků z
SFŽP), aniž by uchazeči vznikl nárok na sankci a úhradu úroku z
prodlení.
- Faktury budou obsahovat náležitosti daňového dokladu.
- Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude
vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve
sledovaném období, vystavený na základě odsouhlasených provedených
prací dle položkového rozpočtu pro jednotlivé SO a PS.
- Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné
vyúčtování.
- Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 %
sjednané smluvní ceny díla (SO a PS). Zbývajících 10 % smluvní ceny
bude uhrazeno až na základě konečné faktury, kterou je oprávněn
uchazeč vystavit až po odstranění veškerých vad a nedodělků
uvedených v zápise o odevzdání a převzetí celého díla, resp.
jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů.
Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější, které budou
posuzovány v rámci hodnotícího kritéria dle čl. 4., bod I.
soutěžních podmínek.
Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o
financování zakázek z prostředků SFŽP a dalších platných finančních
předpisů.
Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků
pro jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka
bude financována dílem ze SFŽP.
8. Způsob zpracování nabídky
- Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních,
technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci.
- Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním
orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným v
obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou
doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný
pověřovací dokument.
- Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude
vycházet z předtisku návrhu smluvních ujednání, která jsou součástí
zadávací dokumentace.
- Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče
(přílohy zadávací dokumentace) potvrzené statutárním orgánem
uchazeče.
- Pokud je uchazeč držitelem certifikace podle ČSN EN ISO řady 9000
doloží jako přílohu návrhu smlouvy příručku jakosti a v textu
závazek, že umožní zadavateli nahlédnout do všech řízených dokumentů
systému řízení jakosti, a dále závazek, že provádění díla bude
provádět v souladu s postupy stanovenými v řízené dokumentaci
systému jakosti. Pokud uchazeč v procesu zavádění systému jakosti
uvede v textu smlouvy závazek, že umožní zadavateli nahlédnout do
dosud zpracované dokumentace systému řízení jakosti, jako přílohu
návrhu smlouvy přiloží dosavadní příručku charakterizující současný
systém jakosti, pokud je zpracována. Stejným způsobem doloží nebo
bude charakterizovat systém jakosti uchazeč, který není nositelem
certifikace a ani není v době podání nabídky v procesu zavádění
systému jakosti dle řady ISO 9000.
Úroveň zavedeného systému řízení jakosti uchazeče (resp. existence
certifikace) bude posuzována v rámci hodnotícího kritéria dle čl.
4., bod I. soutěžních podmínek.
- Uchazeč jako součást nabídky předloží CD nebo diskety dostatečné
kapacity formátu 3,5" (vyplněné formuláře nabídky, textové i
tabulkové části nabídky) ve formátech aplikačních programů Microsoft
Excel a WORD pro potřebu rychlého a přehledného hodnocení nabídek. V
případě nejasností, resp. rozporů se má za směrodatné tištěné
vyhotovení originálu nabídky.
9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta je stanovena na 36 kalendářních dnů, začíná běžet
dnem vyhlášení těchto podmínek v OV č. 36 dne 6. 9. 2000 a končí
dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s
nabídkami uchazečů se uskuteční dne 12. 10. 2000 v 9.00 hod. v
zasedací místnosti v sídle zadavatele.
10. Zadávací lhůta
Zadávací lhůta je stanovena na 30 kalendářních dnů.
11. Místo pro podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky
Uchazeči mohou podat nabídky osobně v podatelně zadavatele v
pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod. V poslední den soutěžní
lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 8.00 hod. do 8.50 hod.
Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu
zadavatele OVS, a to tak, aby zadavatel obdržel nabídku do ukončení
soutěžní lhůty.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Týnec
nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace -
levý břeh (Kozlovice) - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření
razítky uchazeče. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za
okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem.
Otevírání obálek s nabídkami bude probíhat v souladu s 29 zákona.
12. Název, sídlo a spojení na zadavatele
Město Týnec nad Sázavou
K Náklí 404, 257 41 Týnec nad Sázavou
IČO: 00232904
DIČ: není plátcem DPH
tel.: 0301/701 431 (ústředna), fax: 0301/701297, e-mail:
starosta@mestotýnec.cz
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka v Týnci nad
Sázavou, č. ú. 19-320082359/0800
zastoupené panem Zdeňkem Březinou, starostou města
Kontaktní osoba zadavatele ve věcech technických a organizačních:
pan Zdeněk Hanč, tajemník, tel. 0301/701612
Kontaktní osoba pověřené osoby pro věci organizační (VRV, a. s.):
Ing. Kocinger Ctibor,
tel.: 02/5728059, fax: 02/57328057, e-mail: dep2@vrv.cz
13. Termín a místo informační schůzky
K vysvětlení dotazů jednotlivých uchazečů k projektové dokumentaci
se uskuteční schůzka na adrese zadavatele dne 28. 9. 2000 od 9.00
hod. za účasti projektantů.
Žádné další informace nebudou zadavatelem v průběhu soutěžní lhůty
uchazečům sdělovány.
14. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentace je tvořena souhrnem požadavků, podmínek a
podkladových materiálů potřebných pro zpracování nabídky.
Součástí zadávací dokumentace je projektová dokumentace ve stupni
projekt stavby pro stavební povolení pro jednotlivé části předmětu
veřejné zakázky:
- Projekt pro stavební povolení «Týnec nad Sázavou - intenzifikace a
rozšíření ČOV» z 06/2000 zpracovaný VRV, a. s., ve spolupráci s
firmou Envisystem (součástí je zpráva o stavebně technickém
průzkumu)
- Dokumentace pro stavební povolení «Splašková kanalizace Týnec nad
Sázavou - levý břeh (Kozlovice) z 07/2000 zpracovaná firmou in
PROJEKT LOUNY ENGINEERING s. r. o.
Zájemci si mohou zadávací dokumentaci vyzvedávat na základě
předchozí telefonické dohody (s předstihem min. 3 pracovních dnů) v
sídle zadavatele (kontakt p. Hanč, p. Šindler), a to od 11. 9. 2000.
Tato zadávací dokumentace bude zájemci předána po předložení dokladu
o zaplacení 8000 Kč (včetně DPH ve výši 5 %) na úhradu reprodukční
techniky v pokladně zadavatele.
15. Požadavek na poskytnutí jistoty
V souladu s ustanovením 23 požaduje zadavatel poskytnutí jistoty
ve výši 1 200 000 Kč, a to jednou z forem stanovených v 24 zákona.
Účet zadavatele pro případné složení jistoty je vedený u České
spořitelny, a. s., pobočka v Týnci nad Sázavou, č.ú.
19-320082359/0800. Jako variabilní symbol uvede uchazeč své IČO.
Peněžní částka ve výši požadované jistoty musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek s
nabídkami.
Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče.
16. Další podmínky soutěže
- Omezení soutěže: Zadavatel omezuje OVS na tuzemské osoby a
nepřipouští variantní řešení (variantním řešením se rozumí koncepční
změna technických řešení navrhovaných ve zpracovaných PD)
- Požadavky na prokazování dalších předpokladů pro plnění veřejné
zakázky
Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného oprávněným
zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné
zakázky:
- samostatný přehled rekonstruovaných, resp. intenzifikovaných ČOV s
EO nad 5000 v posledních 5 letech a přehled kanalizací realizovaných
vlastními kapacitami uchazeče v posledních 3 letech s IN nad
15 mil. Kč doložených vyjádřením investora (referenční listiny
investorů lze předložit ve fotokopii) s uvedením místa realizace,
termínu realizace, finančního objemu zakázky, obchodní název
investora a kontaktní osoby investorů s uvedením tel. spojení (tyto
požadované údaje vyplní uchazeč do tabulky, která je součástí
zadávací dokumentace)
- údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče
- přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění veřejné zakázky
- personální struktura firmy (počty pracovníků dle odborných profesí
rozhodných pro plnění veřejné zakázky)
- výše základního jmění uchazeče
- obchodní obrat ve stavební činnosti v posledních 3 letech
- předpokládaný dodavatelský systém zakázky (práce prováděné vlastní
kapacitou, práce zajišťované subdodavatelsky, jejich procentuální
poměr a předpokládaní subdodavatelé)
- pojištění uchazeče s uvedením druhu pojištění, pojišťovny a výše
pojištění v Kč (formou prohlášení)
Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě
uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla
právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré
závazky svého předchůdce.
Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel
prokázání dalších předpokladů od všech osob. Podrobný popis způsobu
a formy prokazování dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky je
uveden v zadávací dokumentaci.
Výše uvedené další předpoklady budou promítnuty do hodnotícího
kritéria I. v čl. 4.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo
upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp.
uchazečům a zveřejněním v OV.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených
jednotlivými uchazeči v nabídkách.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky
nebo právo soutěž bez udání důvodů zrušit.
- Nabídky budou podány v českém jazyce v jednom originálním
vyhotovení.
- Zájemci, resp. uchazeči nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s
přípravou, vypracováním či podáním nabídky.
- Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny.
- Nabídka sama i všechny příslušné části nabídky (krycí list nabídky,
prohlášení, tabulky, formuláře, návrh SOD apod.) musí být podepsány
oprávněným zástupcem uchazeče.
105144-36/00