Portál veřejné správy

Zápis 105144-36/00

Obchodní jménoMěsto Týnec nad Sázavou
RubrikaVeřejná soutěž
SídloK Náklí 404, 257 41 Týnec nad Sázavou
Publikováno06. 09. 2000
Značka OV105144-36/00
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Město Týnec nad Sázavou A-1 Město Týnec nad Sázavou Sídlo: K Náklí 404, 257 41 Týnec nad Sázavou (dále jen zadavatel) zastoupené firmou Vodohospodářský rozvoj a výstavba, a.s. (dále jen VRV, a. s.) Nábřežní 4, 150 56 Praha 5 vyhlašuje ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázek č. 199/1994 Sb., ve znění zák. č. 148/1996 Sb., č.93/1998 Sb. a zákona č. 28/2000 (dále jen zákon) obchodní veřejnou soutěž (dále jen OVS) na zhotovení stavby «Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice)» V souladu s  5 zákona vyhlašuje zadavatel následující podmínky soutěže. 1. Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění veřejné zakázky je provedení a obstarání veškerých prací a zhotovení děl nutných k úplnému dokončení stavby «Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice)» a jejímu úspěšnému uvedení do zkušebního, resp. trvalého provozu. Stavba «Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice)» zahrnuje dvě samostatné části, pro které jsou zpracovány odděleně projektové dokumentace: - část - rozšíření a intenzifikace ČOV», která představuje rekonstrukci a rozšíření stávající ČOV v Týnci nad Sázavou na kapacitu 6600 EO při zachování jejího provozu, resp. při jeho částečných odstávkách - část - splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice), která představuje výstavbu nové gravitační splaškové kanalizace v kombinaci s výtlakem, 2 čerpací stanice včetně přípojek nn Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je též veškerá dodavatelská inženýrská činnost (pokud není zabezpečována zadavatelem), zhotovení projektu skutečného provedení a geodetické zaměření. Podmínky zhotovení stavby a podrobný popis předmětu plnění včetně rozčlenění jednotlivých částí na SO a PS obsahuje zadávací dokumentace zpracovaná firmou VRV, a. s., jejíž součástí jsou samostatné PD: - Projekt pro stavební povolení «Týnec nad Sázavou - intenzifikace a rozšíření ČOV» z 06/2000 zpracovaný VRV a. s. ve spolupráci s firmou Envisystem (dále jen PSP ČOV) - Dokumentace pro stavební povolení «Splašková kanalizace Týnec nad Sázavou - levý břeh (Kozlovice)» z 07/2000 zpracovaná firmou in PROJEKT LOUNY ENGINEERING s. r. o. (dále jen DSP K) 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky Dobu plnění (lhůta výstavby) zadavatel požaduje v max. trvání 24 měsíců; zahájení stavby: do 2 kalendářních týdnů od uzavření smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem dokončení stavby: max. do 24 měsíců od zahájení stavby, za které se považuje den předání staveniště vybranému zhotoviteli Uchazeč může nabídnout kratší lhůtu výstavby. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit průběžné i konečné termíny plnění veřejné zakázky v souladu s uvolňováním finančních prostředků ze SFŽP. Místem plnění veřejné zakázky je město Týnec nad Sázavou. Podrobný popis místa plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. 3. Požadavky na prokazování kvalifikačních předpokladů Uchazeči o veřejnou zakázku musí prokázat kvalifikační předpoklady podle  2b zákona způsobem dle  2c zákona. Čestná prohlášení musí být podepsána statutárním zástupcem uchazeče dle  2b. Dále uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku ne starší 90 dnů, je-li do něho zapsán, případně jiný doklad opravňující uchazeče k podnikání a doklad o autorizaci v oboru provádění vodohospodářských staveb. Doklady v nabídce budou předloženy v originále nebo ve stejnopisu s ověřením pravosti. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání kvalifikačních předpokladů stejným způsobem od všech osob. V nabídce bude doložen doklad o uzavřeném právním vztahu mezi jednotlivými osobami, které předkládají společnou nabídku a způsob zastupování ve věci předmětné veřejné zakázky. Při nesplnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů bude zadavatel postupovat dle  2e zákona. 4. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek bude provedeno bodovým systémem s pomocí více kritérií v pořadí významu, který jim zadavatel přisuzuje: I. Reference, odborná způsobilost uchazeče, kvalita a celková výhodnost nabídky II. Lhůta výstavby III. Výše nabídkové ceny celkem včetně DPH IV. Záruka za jakost a záruční podmínky 5. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Nabídková cena včetně DPH bude stanovena jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých rizik, provozních nákladů, zisku a inflačních vlivů po celou dobu výstavby. Specifikace nákladů, které musí nabídková cena obsahovat, je uvedena podrobněji v zadávací dokumentaci. Nabídkovou cenu navrhnou uchazeči oceněním prací a dodávek v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací ve stupni projekt stavby, která je součástí zadávací dokumentace. Uchazeč doloží nabídkovou cenu položkovými rozpočty v členění po jednotlivých SO a PS uvedených v PD, které jsou součástí zadávací dokumentace . Položkový rozpočet bude obsahovat jednotkové ceny materiálů, výrobků a prací. 6. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny - Uchazeč stanoví podmínky úpravy ceny při překročení roční míry inflace o více než 10 % - Uchazeč stanoví podmínky úpravy celkové nabídkové ceny a cen jednotlivých částí veřejné zakázky při řešení víceprací či méněprací. K oceňování těchto úprav stanoví jako závazné jednotkové ceny stanovené v nabídce. Pro položky prací a dodávek neuvedených v nabídce stanoví uchazeč závazně způsob oceňování pomocí předem určených sborníků cen stavebních prací. 7. Platební podmínky Zadavatel stanovuje tyto základní platební podmínky. - Zadavatel neposkytuje zálohy. - Platby budou prováděny za provedené práce předmětu plnění veřejné zakázky na základě měsíčních faktur vystavených se splatností 30 kalendářních dní. Splatnost začíná ode dne průkazného obdržení faktury zadavatelem. V ojedinělých případech může zadavatel, vždy po předchozím písemném sdělení uchazeči, prodloužit lhůtu splatnosti faktur až na 120 kalendářních dnů (v návaznosti na dostupnost finančních prostředků z SFŽP), aniž by uchazeči vznikl nárok na sankci a úhradu úroku z prodlení. - Faktury budou obsahovat náležitosti daňového dokladu. - Podkladem pro určení výše úhrady ve faktuře (daňovém dokladu) bude vzájemně odsouhlasený zápis o dílčím předání prací a dodávek ve sledovaném období, vystavený na základě odsouhlasených provedených prací dle položkového rozpočtu pro jednotlivé SO a PS. - Po dokončení a předání celého díla bude provedeno závěrečné vyúčtování. - Uchazeč bude zadavateli fakturovat práce a dodávky do výše 90 % sjednané smluvní ceny díla (SO a PS). Zbývajících 10 % smluvní ceny bude uhrazeno až na základě konečné faktury, kterou je oprávněn uchazeč vystavit až po odstranění veškerých vad a nedodělků uvedených v zápise o odevzdání a převzetí celého díla, resp. jednotlivých stavebních objektů a provozních souborů. Uchazeči mohou nabídnout platební podmínky výhodnější, které budou posuzovány v rámci hodnotícího kritéria dle čl. 4., bod I. soutěžních podmínek. Návrh platebních podmínek musí vycházet z platných předpisů o financování zakázek z prostředků SFŽP a dalších platných finančních předpisů. Zadavatel si vyhrazuje právo upřesnit množství finančních prostředků pro jednotlivé roky realizace vzhledem k tomu, že veřejná zakázka bude financována dílem ze SFŽP. 8. Způsob zpracování nabídky - Nabídku podá uchazeč v českém jazyce v 1 originále dle formálních, technických a smluvních požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. - Nabídka včetně všech dokladů a dokumentů bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, a to v souladu se způsobem vystupování uvedeným v obchodním rejstříku. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v příloze nabídky originál plné moci či jiný platný pověřovací dokument. - Součástí nabídky uchazeče bude návrh smlouvy o dílo, který bude vycházet z předtisku návrhu smluvních ujednání, která jsou součástí zadávací dokumentace. - Součástí nabídky bude krycí list nabídky a prohlášení uchazeče (přílohy zadávací dokumentace) potvrzené statutárním orgánem uchazeče. - Pokud je uchazeč držitelem certifikace podle ČSN EN ISO řady 9000 doloží jako přílohu návrhu smlouvy příručku jakosti a v textu závazek, že umožní zadavateli nahlédnout do všech řízených dokumentů systému řízení jakosti, a dále závazek, že provádění díla bude provádět v souladu s postupy stanovenými v řízené dokumentaci systému jakosti. Pokud uchazeč v procesu zavádění systému jakosti uvede v textu smlouvy závazek, že umožní zadavateli nahlédnout do dosud zpracované dokumentace systému řízení jakosti, jako přílohu návrhu smlouvy přiloží dosavadní příručku charakterizující současný systém jakosti, pokud je zpracována. Stejným způsobem doloží nebo bude charakterizovat systém jakosti uchazeč, který není nositelem certifikace a ani není v době podání nabídky v procesu zavádění systému jakosti dle řady ISO 9000. Úroveň zavedeného systému řízení jakosti uchazeče (resp. existence certifikace) bude posuzována v rámci hodnotícího kritéria dle čl. 4., bod I. soutěžních podmínek. - Uchazeč jako součást nabídky předloží CD nebo diskety dostatečné kapacity formátu 3,5" (vyplněné formuláře nabídky, textové i tabulkové části nabídky) ve formátech aplikačních programů Microsoft Excel a WORD pro potřebu rychlého a přehledného hodnocení nabídek. V případě nejasností, resp. rozporů se má za směrodatné tištěné vyhotovení originálu nabídky. 9. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta je stanovena na 36 kalendářních dnů, začíná běžet dnem vyhlášení těchto podmínek v OV č. 36 dne 6. 9. 2000 a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. Otevírání obálek s nabídkami uchazečů se uskuteční dne 12. 10. 2000 v 9.00 hod. v zasedací místnosti v sídle zadavatele. 10. Zadávací lhůta Zadávací lhůta je stanovena na 30 kalendářních dnů. 11. Místo pro podání nabídek a doba pro osobní podání nabídky Uchazeči mohou podat nabídky osobně v podatelně zadavatele v pracovních dnech od 8.00 hod. do 14.00 hod. V poslední den soutěžní lhůty je možno podávat nabídky osobně pouze od 8.00 hod. do 8.50 hod. Uchazeči mohou též podat nabídku doporučeně poštou na adresu zadavatele OVS, a to tak, aby zadavatel obdržel nabídku do ukončení soutěžní lhůty. Uchazeči podají nabídku v uzavřené obálce označené «SOUTĚŽ - Týnec nad Sázavou - rozšíření a intenzifikace ČOV a splašková kanalizace - levý břeh (Kozlovice) - NEOTVÍRAT». Obálka bude opatřena na uzavření razítky uchazeče. V případě doručení nabídky doporučeně poštou je za okamžik předání považováno průkazné převzetí nabídky zadavatelem. Otevírání obálek s nabídkami bude probíhat v souladu s  29 zákona. 12. Název, sídlo a spojení na zadavatele Město Týnec nad Sázavou K Náklí 404, 257 41 Týnec nad Sázavou IČO: 00232904 DIČ: není plátcem DPH tel.: 0301/701 431 (ústředna), fax: 0301/701297, e-mail: starosta@mestotýnec.cz Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka v Týnci nad Sázavou, č. ú. 19-320082359/0800 zastoupené panem Zdeňkem Březinou, starostou města Kontaktní osoba zadavatele ve věcech technických a organizačních: pan Zdeněk Hanč, tajemník, tel. 0301/701612 Kontaktní osoba pověřené osoby pro věci organizační (VRV, a. s.): Ing. Kocinger Ctibor, tel.: 02/5728059, fax: 02/57328057, e-mail: dep2@vrv.cz 13. Termín a místo informační schůzky K vysvětlení dotazů jednotlivých uchazečů k projektové dokumentaci se uskuteční schůzka na adrese zadavatele dne 28. 9. 2000 od 9.00 hod. za účasti projektantů. Žádné další informace nebudou zadavatelem v průběhu soutěžní lhůty uchazečům sdělovány. 14. Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace je tvořena souhrnem požadavků, podmínek a podkladových materiálů potřebných pro zpracování nabídky. Součástí zadávací dokumentace je projektová dokumentace ve stupni projekt stavby pro stavební povolení pro jednotlivé části předmětu veřejné zakázky: - Projekt pro stavební povolení «Týnec nad Sázavou - intenzifikace a rozšíření ČOV» z 06/2000 zpracovaný VRV, a. s., ve spolupráci s firmou Envisystem (součástí je zpráva o stavebně technickém průzkumu) - Dokumentace pro stavební povolení «Splašková kanalizace Týnec nad Sázavou - levý břeh (Kozlovice) z 07/2000 zpracovaná firmou in PROJEKT LOUNY ENGINEERING s. r. o. Zájemci si mohou zadávací dokumentaci vyzvedávat na základě předchozí telefonické dohody (s předstihem min. 3 pracovních dnů) v sídle zadavatele (kontakt p. Hanč, p. Šindler), a to od 11. 9. 2000. Tato zadávací dokumentace bude zájemci předána po předložení dokladu o zaplacení 8000 Kč (včetně DPH ve výši 5 %) na úhradu reprodukční techniky v pokladně zadavatele. 15. Požadavek na poskytnutí jistoty V souladu s ustanovením  23 požaduje zadavatel poskytnutí jistoty ve výši 1 200 000 Kč, a to jednou z forem stanovených v  24 zákona. Účet zadavatele pro případné složení jistoty je vedený u České spořitelny, a. s., pobočka v Týnci nad Sázavou, č.ú. 19-320082359/0800. Jako variabilní symbol uvede uchazeč své IČO. Peněžní částka ve výši požadované jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek s nabídkami. Doklad o poskytnutí jistoty bude součástí nabídky uchazeče. 16. Další podmínky soutěže - Omezení soutěže: Zadavatel omezuje OVS na tuzemské osoby a nepřipouští variantní řešení (variantním řešením se rozumí koncepční změna technických řešení navrhovaných ve zpracovaných PD) - Požadavky na prokazování dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky Uchazeč prokáže formou čestného prohlášení potvrzeného oprávněným zástupcem uchazeče níže uvedené další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: - samostatný přehled rekonstruovaných, resp. intenzifikovaných ČOV s EO nad 5000 v posledních 5 letech a přehled kanalizací realizovaných vlastními kapacitami uchazeče v posledních 3 letech s IN nad 15 mil. Kč doložených vyjádřením investora (referenční listiny investorů lze předložit ve fotokopii) s uvedením místa realizace, termínu realizace, finančního objemu zakázky, obchodní název investora a kontaktní osoby investorů s uvedením tel. spojení (tyto požadované údaje vyplní uchazeč do tabulky, která je součástí zadávací dokumentace) - údaje o systému řízení jakosti v organizaci uchazeče - přehled o strojním a materiálovém vybavení k plnění veřejné zakázky - personální struktura firmy (počty pracovníků dle odborných profesí rozhodných pro plnění veřejné zakázky) - výše základního jmění uchazeče - obchodní obrat ve stavební činnosti v posledních 3 letech - předpokládaný dodavatelský systém zakázky (práce prováděné vlastní kapacitou, práce zajišťované subdodavatelsky, jejich procentuální poměr a předpokládaní subdodavatelé) - pojištění uchazeče s uvedením druhu pojištění, pojišťovny a výše pojištění v Kč (formou prohlášení) Veškeré uchazečem doložené údaje se budou výhradně vztahovat k osobě uchazeče se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla právním předchůdcem uchazeče, který transformací převzal veškeré závazky svého předchůdce. Předkládá-li nabídku více osob společně, požaduje zadavatel prokázání dalších předpokladů od všech osob. Podrobný popis způsobu a formy prokazování dalších předpokladů k plnění veřejné zakázky je uveden v zadávací dokumentaci. Výše uvedené další předpoklady budou promítnuty do hodnotícího kritéria I. v čl. 4. - Zadavatel si vyhrazuje právo na jednotnou změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek soutěže, a to písemně všem zájemcům, resp. uchazečům a zveřejněním v OV. - Zadavatel si vyhrazuje právo na ověření údajů uvedených jednotlivými uchazeči v nabídkách. - Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo právo soutěž bez udání důvodů zrušit. - Nabídky budou podány v českém jazyce v jednom originálním vyhotovení. - Zájemci, resp. uchazeči nemají právo na úhradu nákladů vzniklých s přípravou, vypracováním či podáním nabídky. - Nabídky ani jednotlivé části nabídek uchazečů nebudou vráceny. - Nabídka sama i všechny příslušné části nabídky (krycí list nabídky, prohlášení, tabulky, formuláře, návrh SOD apod.) musí být podepsány oprávněným zástupcem uchazeče. 105144-36/00