Portál veřejné správy

Zápis 410189-05/12

Obchodní jménoŠKODA AUTO a. s.
RubrikaVýběrové řízení
IČO00177041
Sídlotř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
Publikováno01. 02. 2012
Značka OV410189-05/12
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s. ŠKODA AUTO a.s Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav IČ: 00177041 vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele »Dodávka nábytku pro školicí středisko v rámci projektu TRAIN« 1. Zadavatel a kontaktní osoba: Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s. Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav IČ: 00177041 DIČ: CZ00177041 Tel.: +420 326 811 111 Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky je PhDr. Alexandra Králíková - koordinátorka odborné přípravy. Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele: Firma: Compet Consult s.r.o. Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník IČ: 26502402 DIČ: CZ26502402 Pobočka: Liberec Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec Mobil, fax: +420 724 365 227, +420 481 030 368 E-mail: petra.pychova@competconsult.cz competconsult@competconsult.cz Kontaktní osoba: Petra Pýchová, DiS. 2. Předmět zakázky Popis předmětu plnění zakázky Předmětem projektu »TRAIN« je rekonstrukce školicího střediska, které bylo postaveno na přelomu 20. a 30. let minulého století, na vlastním pozemku zadavatele, v areálu společnosti Škoda Auto, tř. V. Klementa 869, Mladá Boleslav, stavební parcela č. 1343, p. p. č. 684/3 k. ú. Mladá Boleslav. Předmětem této zakázky je dodávka a montáž nábytku do zrekonstruovaných prostor školicího střediska a je rozdělena do 3 etap, kdy každá dílčí etapa bude realizována v jiném časovém období. V rámci první etapy bude provedena dodávka nábytku pro učebnu pro výuku PC. V rámci druhé etapy bude provedena dodávka nábytku pro jazykové učebny a do vestibulu budovy. V rámci třetí etapy bude provedena dodávka nábytku do kabinetu lektora technické přípravy. Rozdělení zakázky na jednotlivé etapy odpovídá průběhu rekonstrukce školicího střediska. Technické, funkční a jakostní požadavky na předmět zakázky jsou uvedeny v příslušných přílohách zadávací dokumentace. Veškeré zboží musí být dodáno jako nové, nepoužívané, s rokem výroby nejpozději 2010. V rámci plnění každé části předmětu zakázky bude vybraný dodavatel povinen provést a do nabídkové ceny zahrnout i veškeré další činnosti související s realizací zakázky, přičemž veškeré požadované a související činnosti jsou uvedeny v závazném návrhu kupní smlouvy, která je přílohou zadávací dokumentace. 3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele, která obsahuje podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na způsob zpracování nabídky a další informace, je možno získat u poradce zadavatele na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu: petra.pychova@competconsult.cz, event. competconsult@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v elektronické podobě, a to na základě doručení závazné písemné objednávky, která bude obsahovat identifikační údaje zájemce a informaci, v jaké formě dokumentaci zájemce požaduje (e-mailem nebo poštou na CD). Lhůta pro vydání dokumentace činí 3 pracovní dny ode dne doručení objednávky. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně (e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů od obdržení dotazu. 4. Lhůta a místo pro podávání nabídek Lhůta pro podání nabídek končí dnem 5.3.2012 v 10.00 hod. Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení, společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech, po-pá od 8.00 do 15.00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají. 5. Kritéria hodnocení nabídek Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH. 6. Ostatní - Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem. - Výběrové řízení je organizováno v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů uveřejněnými ve výzvě Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). - Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. - Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o přidělení zakázky ověřit, příp. vyjasnit informace a skutečnosti deklarované uchazečem v jeho nabídce. - Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení. - Zadavatel nepřipouští variantní řešení. - Zadavatel nepřipouští podání nabídek na dílčí plnění. V Mladé Boleslavi dne 25.1.2012 PhDr. Alexandra Králíková koordinátorka odborné přípravy 410189-05/12
1205_410189.pdf