VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s.
ŠKODA AUTO a.s
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele
»Dodávka nábytku pro školicí středisko v rámci projektu TRAIN«
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
Tel.: +420 326 811 111
Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky
je PhDr. Alexandra Králíková - koordinátorka odborné přípravy.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec
Mobil, fax: +420 724 365 227, +420 481 030 368
E-mail: petra.pychova@competconsult.cz
competconsult@competconsult.cz
Kontaktní osoba: Petra Pýchová, DiS.
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem projektu »TRAIN« je rekonstrukce školicího střediska, které
bylo postaveno na přelomu 20. a 30. let minulého století, na vlastním
pozemku zadavatele, v areálu společnosti Škoda Auto, tř. V. Klementa 869,
Mladá Boleslav, stavební parcela č. 1343, p. p. č. 684/3 k. ú. Mladá Boleslav.
Předmětem této zakázky je dodávka a montáž nábytku do zrekonstruovaných
prostor školicího střediska a je rozdělena do 3 etap, kdy každá dílčí
etapa bude realizována v jiném časovém období.
V rámci první etapy bude provedena dodávka nábytku pro učebnu pro výuku PC.
V rámci druhé etapy bude provedena dodávka nábytku pro jazykové učebny
a do vestibulu budovy.
V rámci třetí etapy bude provedena dodávka nábytku do kabinetu lektora
technické přípravy.
Rozdělení zakázky na jednotlivé etapy odpovídá průběhu rekonstrukce
školicího střediska.
Technické, funkční a jakostní požadavky na předmět zakázky jsou uvedeny
v příslušných přílohách zadávací dokumentace.
Veškeré zboží musí být dodáno jako nové, nepoužívané, s rokem výroby
nejpozději 2010.
V rámci plnění každé části předmětu zakázky bude vybraný dodavatel
povinen provést a do nabídkové ceny zahrnout i veškeré další činnosti
související s realizací zakázky, přičemž veškeré požadované a související
činnosti jsou uvedeny v závazném návrhu kupní smlouvy, která je přílohou
zadávací dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele, která obsahuje podrobnou
specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů,
hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na způsob zpracování nabídky
a další informace, je možno získat u poradce zadavatele na základě písemné
objednávky doručené e-mailem na adresu: petra.pychova@competconsult.cz,
event. competconsult@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu:
Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v elektronické
podobě, a to na základě doručení závazné písemné objednávky, která
bude obsahovat identifikační údaje zájemce a informaci, v jaké formě
dokumentaci zájemce požaduje (e-mailem nebo poštou na CD).
Lhůta pro vydání dokumentace činí 3 pracovní dny ode dne doručení
objednávky.
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci
zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně (e-mailem)
všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů od obdržení
dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 5.3.2012 v 10.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech, po-pá od 8.00
do 15.00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky
byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek.
Později doručené nabídky se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Výběrové řízení je organizováno v souladu s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněnými ve výzvě Operačního programu Podnikání
a inovace (OPPI).
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o přidělení zakázky
ověřit, příp. vyjasnit informace a skutečnosti deklarované uchazečem
v jeho nabídce.
- Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto
výběrovém řízení.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- Zadavatel nepřipouští podání nabídek na dílčí plnění.
V Mladé Boleslavi dne 25.1.2012
PhDr. Alexandra Králíková
koordinátorka odborné přípravy
410189-05/12