Portál veřejné správy

Zápis 098963-26/00

Obchodní jménoMěstská část Praha 11
RubrikaVeřejná soutěž
SídloOcelíkova 672, Praha 4
Publikováno28. 06. 2000
Značka OV098963-26/00
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Městská část Praha 11 A-1 VYHLÁŠENÍ OBCHODNÍ VEŘEJNÉ SOUTĚŽE Zadavatel Městská část Praha 11 Sídlo: Ocelíkova 672, Praha 4 vyhlašuje OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «soutěž») o nejvhodnější nabídku k uzavření smlouvy na veřejnou zakázku PŘESTAVBA A NÁSTAVBA OBJEKTU KD SLUNÍČKO V MALENICKÉ čp. 1784, PRAHA 4, VČETNĚ REKONSTRUKCE KOMUNIKACE MALENICKÁ podle části druhé zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen «zákona») I. PODMÍNKY SOUTĚŽE a) Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je provedení stavby - přestavba a nástavba objektu bývalých jeslí pro KD Sluníčko, Malenická 1784, Praha 4, včetně rekonstrukce komunikace Malenická, v rozsahu dle zpracované projektové dokumentace. Součástí předmětu zakázky je rovněž zpracování dokumentace pro provedení stavby a doplnění projektové dokumentace stavby o závazné podmínky pro provedení a užívání stavby stanovené ve stavebním povolení. b) Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládané zahájení stavby: říjen 2000 Předpokládané ukončení stavby: po etapách v závislosti na schváleném rozpočtu MČ v daném roce. Místo plnění: Malenická čp.1784, Praha 4, a komunikace Malenická c) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů uchazeče podle  2b doložením dokladů podle  2c zákona. d) Způsob hodnocení nabídek 1. Hodnocení nabídek se provádí podle ekonomické vhodnosti nabídek, v souladu s kritérii uvedenými v podmínkách soutěže. Při tomto hodnocení podle ekonomické vhodnosti zadavatel přihlédne: - k době plnění veřejné zakázky - k výši nabídkové ceny 2. Nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií: 2.1. nabídková cena 2.2. reference o významných zakázkách 2.3. záruční podmínky 2.4. sankce za nedodržení smluvních podmínek 2.5. doba plnění 2.6. platební podmínky (zálohy, platby, doplatek) 2.7. způsob ochrany objektu e) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních podmínek 1. Nabídkovou cenu je nutno zpracovat v následujícím členění: - cena bez DPH - výše DPH v % a částka DPH v Kč - cena celkem (tj. včetně DPH) - za celou stavbu a za jednotlivé etapy 2. Nabídkovou cenu je nezbytné uvést konkrétně podle projektové dokumentace pro jednotlivé etapy dle položek ve výkazu výměr f) Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek a nabídkami 1. Soutěžní lhůta je 39 kalendářních dnů a počíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Stanovení data a hodiny otevírání obálek s nabídkami Obálky s nabídkami do obchodní veřejné soutěže budou otevřeny dne 8. srpna 2000 ve 14.00 hodin v budově Místního úřadu městské části Praha 11, ulice Vidimova 1324, Praha 4, zasedací místnost. g) Zadávací lhůta Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni po dobu 30 kalendářních dnů, která začíná běžet dne 8. 8. 2000 a končí dnem 8. 9. 2000 h) Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze nabídky podat osobně ( 9) Nabídku může uchazeč zaslat poštou na adresu: Místní úřad městské části Praha 11, Ocelíkova 672, 149 41 Praha 4, nebo podat osobně v podatelně Místního úřadu s tím, že posledním dnem doručení a podání osobně je den 8. 8. 2000 do 12 hodin. i) Název, sídlo, telefon zadavatele Název zadavatele: Městská část Praha 11 Sídlo: Ocelíkova 672, Praha 4, PSČ 149 41 FAX: 794 19 83 Telefon: 67902322 E-mail: Snellerova@P11.mepnet.cz j) Oznámení o době konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky nebo o době, kdy lze nahlédnout do dokumentace, pokud se předpokládá konání prohlídky, nebo pokud tato dokumentace není součástí zadávací dokumentace 1. Zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel na vyžádání zájemců o veřejnou zakázku. 2. Zadávací dokumentace bude vydávána na základě vyžádání zájemce po úhradě 2.500,- Kč v hotovosti (za použití reprodukční techniky), v pokladně Místního úřadu Městské části Praha 11, Ocelíkova 672, Praha 4. Dokumentace bude vydána po předložení příjmového pokladního dokladu na Místním úřadě Městské části Praha 11, Vidimova 1324, Praha 4, odbor školství, kultury, mládeže a tělovýchovy, kancelář č. 408, u paní Evy Šnellerové, č. tel. 67902322, ve dnech pondělí a středa od 8.00 hod. do 10.00 hod. do dne 17. 7. 2000. 3. Do zadávací dokumentace lze nahlédnout v místě a v době dle bodu 2. 4. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky bude provedena na telefonické vyžádání objednání zájemce u Místního úřadu Městské části Praha 11, odbor školství, kultury, mládeže a tělovýchovy u paní Evy Šnellerové, č. tel. 67902322. 5. Prohlídka se bude konat dne 13. a 14. 7. 2000 v 9.00 hod. na místě plnění veřejné zakázky. k) Požadavek na poskytnutí jistoty včetně její výše ( 23) 1. Zadavatel požaduje od každého uchazeče poskytnutí jistoty ve výši Kč 300.000,-, tj. slovy tři sta tisíc korun. 2. Jistota se poskytuje složením peněžní částky na účet zadavatele Česká spořitelna a.s., Budějovická 1912, 140 00 Praha 4, č. ú. 6015-2000807399/0800, v. s. 1995301, konstantní symbol 0968. Doklad o připsání na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek v originálu, nebo úředně ověřené kopie dokladu o složení jistoty musí být doložena nejpozději v době zahájení otevírání obálek, tj. dne 8. 8. 2000 ve 14.00 hod. předsedovi komise pro otevírání obálek v místě stanoveném pro otevírání obálek. Jinak může být doložen již v nabídce. l) Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové ceny Překročení výše nabídkové ceny lze za těchto podmínek: 1. Nepředvídatelnými náklady, objeví-li se při provádění veřejné zakázky potřeba činností do nabídkové ceny nezahrnutých, pokud tyto činnosti nebyly předvídatelné v době uzavření smlouvy. 2. Byly-li zjištěny skryté překážky znemožňující provedení zakázky dohodnutým způsobem. 3. Dojde-li k událostem z vyšší moci (vis maior), zejména na základě nepředvídatelných přírodních pohrom (tj. krupobití, úder blesku, potopa atd.) 4. S nutností tohoto překročení nabídkové ceny uchazeč seznámí zadavatele a vyžádá si jeho písemný souhlas. II. DALŠÍ PODMÍNKY SOUTĚŽE a) Způsob podávání nabídek Nabídka se podává v písemné formě. Nabídka musí být v uzavřené obálce, označená výrazem «NEOTVÍRAT» a názvem takto: «VEŘEJNÁ ZAKÁZKA»: PŘESTAVBA A NÁSTAVBA OBJEKTU KD SLUNÍČKO opatřená na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. b) Prohlášení uchazeče Čestné prohlášení uchazeče o tom, že není ve sporu se zadavatelem Městskou částí Praha 11 nebo s organizacemi Městskou částí Praha 11 zřízenými nebo založenými a není jejich dlužníkem. c) Požadavky na zpracování návrhu smlouvy Návrh na uzavření smlouvy podle vzoru návrhu smlouvy o dílo odpovídající vzoru poskytnutého zadavatelem musí obsahovat ustanovení, že smlouva je veřejně přístupnou listinou, a prohlášení uchazeče, že souhlasí s ke smlouvě připojenými všeobecnými podmínkami provedení veřejné zakázky. Návrh na uzavření smlouvy musí dále obsahovat podstatné náležitosti, uvedené v článku I., písmeno d), odstavec 2, kde plní institut kritérií, podle nichž se bude hodnotit nabídka. d) Přechod nebezpečí zhotovované věci na zhotovitele Zhotoviteli bude předána budova Malenická čp. 1784 po celou dobu realizace stavby. Po skončení stavby, resp. jednotlivých etap, bude přechod nebezpečí zpět na zadavatele. e) Požadavky na případná variantní řešení nebo vyloučení možnosti variantního řešení Vylučuje se možnost variantního řešení. f) Zvláštní podmínky provedení veřejné zakázky ( 10) 1. Obyvatelé okolních domů nesmí být obtěžováni nadměrným hlukem, prašností. 2. Práce, které jsou zdrojem hluku, prachu a jiného obtěžování obyvatel musí být prováděny pouze v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 19.00 hod. g) Požadavky na prokazování dalších předpokladů podle  2f zákona Přehled významných zakázek uskutečněných uchazečem v posledních letech s uvedením objednavatele, popřípadě kupujícího, místa a doby plnění. h) Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění Zakázka bude realizována po etapách v závislosti na schváleném rozpočtu MČ v daném roce. i) Práva zadavatele 1. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky. 2. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávání veřejné zakázky. 3. Zadavatel si vyhrazuje možnost neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem 4. Zadavatel si vyhrazuje právo omezit rozsah zakázky. 5. Zadavatel si vyhrazuje právo měnit nebo doplnit další podmínky této obchodní veřejné soutěže shodně pro všechny zájemce jen před uplynutím soutěžní lhůty. Bude-li již v této době doručena nabídka, zadavatel současně s požadavkem na změnu a doplnění vrátí nabídku uchazeči, aby mohl provést změny a doplnění. III. POSOUZENÍ NABÍDEK Nevyhoví-li nabídka uchazeče z hlediska obsahového splnění podmínek soutěže uvedených v čl. I. a II. tomuto zadání veřejné zakázky, bude nabídka vyřazena ze soutěže. IV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 1. Na základě interních předpisů zadavatele úkony zadavatele provádí odbor školství, kultury, mládeže a tělovýchovy Místního úřadu městské části Praha 11 2. Na požádání uchazeče vrátí zadavatel vzorky a ukázky nebo jejich části do 14 dnů ode dne doručení žádosti zadavateli. Za zadavatele Městskou část Praha 11 vedoucí odboru Mgr. Tomáš Ledvinka 098963-26/00