VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s.
ŠKODA AUTO a.s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele zakázky
»Multifunkční plocha pro Service Training Center«
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
tel.: +420 326 811 111
Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné
zakázky jsou Ing. Roman Havlásek, MBA, vedoucí útvaru Servisní
služby a Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, vedoucí útvaru Nákup investic.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce
zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec
Tel., fax: +420 481 030 368
E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz,
competconsult@competconsult.cz
Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem zakázky je výstavba multifunkční plochy pro Service
Training Center (dále jen STC), v areálu Servisních služeb Škoda
Auto v Kosmonosech (číslo katastru: 669857, k. ú. Kosmonosy),
na pozemcích p. p. č. 879/185 a 854/5.
V rámci zakázky bude vybudována odstavná plocha pro STC, chodníky
a veřejné osvětlení. Součástí předmětu zakázky je též vybudování
dětského hřiště vč. herních prvků a terénní a sadové úpravy.
Zakázka je rozdělena na 2 části, a to dle způsobu financování:
1. část - výkony a položky bezprostředně související s STC
(specifikované v části č. 1 výkazu výměr) - zadavatel předpokládá
spolufinancování z dotačního programu OPPI,
2. část - ostatní výkony a položky (specifikované v části č. 2 výkazu
výměr) - bude uhrazena z vlastních finančních prostředků zadavatele.
Obě části však mají časovou souvislost a budou realizovány současně.
Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 6 mil. Kč bez DPH.
Zadavatel předpokládá zahájení prací v 9-10/2011. Dokončení a
předání stavby bez vad a nedodělků bránících užívání díla zadavatel
požaduje max. do 31.10.2011.
Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr
zhotovitele stavby a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací
dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci vč. všech příloh, které obsahují podrobnou
specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů,
hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na způsob zpracování
nabídky a další informace, je možno získat u poradce zadavatele,
společnosti Compet Consult s.r.o.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta na základě písemné objednávky
doručené e-mailem na adresu: objednavky@competconsult.cz,
příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o.,
Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Objednávka musí obsahovat
identifikační údaje zájemce a její součástí musí být doklad o úhradě
nákladů na reprodukci zadávací, resp. projektové dokumentace ve výši
1000,- Kč včetně DPH. Tato částka je splatná bezhotovostně na účet
č. 305596693/0300 vedený u ČSOB a.s. Teprve po obdržení dokladu
o zaplacení může být stanoven možný termín vyzvednutí dokumentace.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné
a částečně v elektronické podobě. Lhůta pro její vydání činí 5
pracovních dnů ode dne doručení objednávky vč. dokladu o zaplacení.
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci
zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně
(e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních
dnů od obdržení dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 22.8.2011 ve 12.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11,
460 01 Liberec. Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech
od 8.00 do 15.30 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak,
aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty
k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Výběrové řízení je organizováno v souladu s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněnými ve výzvě Operačního programu podnikání
a inovace (OPPI).
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat předmět zakázky v plném
rozsahu.
- Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto
výběrovém řízení.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným
k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po
dobu nejméně 10 let po skončení plnění zakázky.
V Mladé Boleslavi dne 13.7.2011
Ing. Roman Havlásek, MBA, v. r.
vedoucí útvaru Servisní služby
Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, v. r.
vedoucí útvaru Nákup investic
401914-29/11