Portál veřejné správy

Zápis 401914-29/11

Obchodní jménoŠKODA AUTO a. s.
RubrikaVýběrové řízení
IČO00177041
Sídlotř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
Publikováno20. 07. 2011
Značka OV401914-29/11
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s. ŠKODA AUTO a.s. Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav IČ: 00177041 vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele zakázky »Multifunkční plocha pro Service Training Center« 1. Zadavatel a kontaktní osoba: Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s. Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav IČ: 00177041 DIČ: CZ00177041 tel.: +420 326 811 111 Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky jsou Ing. Roman Havlásek, MBA, vedoucí útvaru Servisní služby a Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, vedoucí útvaru Nákup investic. Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele: Firma: Compet Consult s.r.o. Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník IČ: 26502402 DIČ: CZ26502402 Pobočka: Liberec Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec Tel., fax: +420 481 030 368 E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz, competconsult@competconsult.cz Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková 2. Předmět zakázky Popis předmětu plnění zakázky Předmětem zakázky je výstavba multifunkční plochy pro Service Training Center (dále jen STC), v areálu Servisních služeb Škoda Auto v Kosmonosech (číslo katastru: 669857, k. ú. Kosmonosy), na pozemcích p. p. č. 879/185 a 854/5. V rámci zakázky bude vybudována odstavná plocha pro STC, chodníky a veřejné osvětlení. Součástí předmětu zakázky je též vybudování dětského hřiště vč. herních prvků a terénní a sadové úpravy. Zakázka je rozdělena na 2 části, a to dle způsobu financování: 1. část - výkony a položky bezprostředně související s STC (specifikované v části č. 1 výkazu výměr) - zadavatel předpokládá spolufinancování z dotačního programu OPPI, 2. část - ostatní výkony a položky (specifikované v části č. 2 výkazu výměr) - bude uhrazena z vlastních finančních prostředků zadavatele. Obě části však mají časovou souvislost a budou realizovány současně. Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 6 mil. Kč bez DPH. Zadavatel předpokládá zahájení prací v 9-10/2011. Dokončení a předání stavby bez vad a nedodělků bránících užívání díla zadavatel požaduje max. do 31.10.2011. Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr zhotovitele stavby a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací dokumentace. 3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci vč. všech příloh, které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na způsob zpracování nabídky a další informace, je možno získat u poradce zadavatele, společnosti Compet Consult s.r.o. Zadávací dokumentace bude poskytnuta na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu: objednavky@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Objednávka musí obsahovat identifikační údaje zájemce a její součástí musí být doklad o úhradě nákladů na reprodukci zadávací, resp. projektové dokumentace ve výši 1000,- Kč včetně DPH. Tato částka je splatná bezhotovostně na účet č. 305596693/0300 vedený u ČSOB a.s. Teprve po obdržení dokladu o zaplacení může být stanoven možný termín vyzvednutí dokumentace. Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné a částečně v elektronické podobě. Lhůta pro její vydání činí 5 pracovních dnů ode dne doručení objednávky vč. dokladu o zaplacení. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně (e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů od obdržení dotazu. 4. Lhůta a místo pro podávání nabídek Lhůta pro podání nabídek končí dnem 22.8.2011 ve 12.00 hod. Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení, společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech od 8.00 do 15.30 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají. 5. Kritéria hodnocení nabídek Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH. 6. Ostatní - Výběrové řízení je organizováno v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů uveřejněnými ve výzvě Operačního programu podnikání a inovace (OPPI). - Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem. - Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. - Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo nerealizovat předmět zakázky v plném rozsahu. - Uchazeči nemají právo na úhradu nákladů spojených s účastí v tomto výběrovém řízení. - Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu nejméně 10 let po skončení plnění zakázky. V Mladé Boleslavi dne 13.7.2011 Ing. Roman Havlásek, MBA, v. r. vedoucí útvaru Servisní služby Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, v. r. vedoucí útvaru Nákup investic 401914-29/11
1129_401914.pdf