Portál veřejné správy

Zápis 400443-24/11

Obchodní jménoŠKODA AUTO a. s.
RubrikaVýběrové řízení
IČO00177041
Sídlotř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
Publikováno15. 06. 2011
Značka OV400443-24/11
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s. ŠKODA AUTO a.s., IČ: 00177041, tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele stavby »Rekonstrukce školicího střediska v rámci projektu TRAIN« 1. Zadavatel a kontaktní osoba: Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s. Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav IČ: 00177041 DIČ: CZ00177041 Tel.: +420 326 811 111 Osobou oprávněnou k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky je Dipl.-Ing. Lenka Bílá, vedoucí Rozvoje lidských zdrojů. Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele: Firma: Compet Consult s.r.o. Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník IČ: 26502402 DIČ: CZ26502402 Pobočka: Liberec Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec Tel., fax: +420 481 030 368 E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz competconsult@competconsult.cz Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková 2. Předmět zakázky Popis předmětu plnění zakázky Předmětem projektu »TRAIN« je rekonstrukce školicího střediska, které bylo postaveno na přelomu 20. a 30. let minulého století, na vlastním pozemku zadavatele, v areálu společnosti Škoda Auto, tř. V. Klementa 869, Mladá Boleslav, stavební parcela č. 1343, p. p. č. 684/ 3 k. ú. Mladá Boleslav. Rekonstrukce je rozdělena do 3 etap, kdy každá dílčí etapa bude realizována v jiném časovém období (blíže viz zadávací dokumentace). V rámci I. etapy stavby bude provedena rekonstrukce prostor školicího střediska, konkrétně 5 místností ve 4. patře budovy, oddělení prostor pro teoretickou výuku v laboratoři robotiky v přízemí budovy a rekonstrukce kabinetu lektora robotiky. V rámci druhé etapy bude provedena rekonstrukce 6 místností ve 3. patře budovy, rekonstrukce učebny odporového svařování v přízemí budovy a výměna oken taktéž v přízemí budovy. V rámci třetí etapy bude provedena rekonstrukce 8 místností ve 3. patře budovy a budou namontovány venkovní žaluzie ve 3. a 4. patře na jižní straně budovy. Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 14 mil. Kč bez DPH, předpokládaná doba realizace je: I. etapa: cca 15.8.2011-31.10.2011, II. etapa: 06/2012- 09/2012, III. etapa: 07/2013-08/2013. Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr zhotovitele stavby a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací dokumentace. 3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci a projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele stavby, které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na způsob zpracování nabídky a další informace, je možno získat u poradce zadavatele na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu: objednavky@competconsult.cz, event. competconsult@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Zadávací dokumentace vč. projektové dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné nebo v elektronické podobě (CD), a to na základě doručení závazné písemné objednávky, která bude obsahovat identifikační údaje zájemce a informaci, v jaké formě dokumentaci zájemce požaduje. Zadávací dokumentace v elektronické podobě (CD) bude vydávána za poplatek 100,- Kč vč. DPH, který bude uhrazen v hotovosti při převzetí elektronického média. Zadávací dokumentace v tištěné podobě bude poskytována za poplatek 2500,- Kč vč. DPH (náklady na reprodukci zadávací dokumentace). Tato částka bude splatná bezhotovostně na účet č. 305596693/0300, vedený u ČSOB a.s., přičemž doklad o zaplacení dokumentace musí být součástí její objednávky. Až na základě obdržení tohoto dokladu může být stanoven možný termín vyzvednutí dokumentace. V případě zájmu může být zadávací dokumentace zaslána prostřednictvím České pošty s.p. na dobírku. Lhůta pro vydání dokumentace činí 5 pracovních dnů ode dne doručení objednávky (vč. dokladu o zaplacení zadávací dokumentace, v případě žádosti o její zaslání v tištěné podobě). Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně (e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů od obdržení dotazu. 4. Lhůta a místo pro podávání nabídek Lhůta pro podání nabídek končí dnem 18.7.2011 ve 12.00 hod. Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení, společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec. Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech, po-pá od 8.00 do 15.00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají. 5. Kritéria hodnocení nabídek Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH. 6. Ostatní - Výběrové řízení je organizováno v souladu s Pravidly pro výběr dodavatelů uveřejněných ve výzvě Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI). - Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem. - Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. - Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. - Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu nejméně 10 let po skončení plnění zakázky. V Mladé Boleslavi dne 8.6.2011 Dipl.-Ing. Lenka Bílá v. r. vedoucí Rozvoje lidských zdrojů 400443-24/11
1124_400443.pdf