VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO a.s, IČ: 00177041
tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele zakázky
»Dodávka vybavení pro Service Training Center« - část A) HW a SW, část B)
nábytek, část C) školicí pomůcky
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a.s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
tel.: +420 326 811 111
Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné
zakázky jsou Ing. Roman Havlásek, MBA, vedoucí Servisních služeb,
Ing. Luboš Vitvera, vedoucí Nákupu služeb a logistických potřeb,
Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, vedoucí Nákupu investic.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec
Tel., fax: +420 481 030 368
E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz, competconsult@competconsult.cz
Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem zakázky je dodávka a instalace vybavení do nově budovaného
školicího střediska společnosti ŠKODA AUTO a.s., »SERVICE TRAINING CENTER«,
v areálu Servisních služeb Škoda Auto v Kosmonosech
(číslo katastru: 669857, k. ú. Kosmonosy).
Předmět zakázky je rozdělen do následujících částí, které budou zadávány
samostatně:
A. Dodávka softwarového a hardwarového vybavení včetně jeho instalace
na místo určení, zapojení, zprovoznění a zaškolení obsluhy,
B. Dodávka nábytku včetně jeho montáže a umístění na místo určení,
C. Dodávka školicích pomůcek včetně jejich instalace na místo určení
a zaškolení obsluhy.
Předpokládaná cena předmětu zakázky činí celkem 17,2 mil. Kč bez DPH,
z čehož předpokládaná cena - pro část A) činí 2,8 mil. Kč, pro část B)
činí 7,9 mil. Kč a pro část C) 6,5 mil. Kč.
Zadavatel požaduje všechny jednotlivé části předmětu zakázky předat bez
vad a nedodělků max. do 15.11.2011, odstranění, příp. vad a nedodělků pak
max. do 30.11.2011.
Předmět zakázky je pro každou její část podrobně vymezen v technických
specifikacích a cenových formulářích, které jsou přílohami zadávací
dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci vč. kvalifikační dokumentace k příslušné části
a vč. všech příloh, které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky,
požadavky na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace
o požadavcích na způsob zpracování nabídky a další informace, je možno
získat u poradce zadavatele na základě písemné objednávky, doručené
e-mailem na adresu: iveta.martinkova@competconsult.cz, event.
competconsult@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu:
Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Objednávka musí obsahovat identifikační údaje zájemce a jednoznačnou
informaci, pro jakou část zakázky zájemce požaduje zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace ke každé příslušné části bude poskytnuta v české verzi,
v elektronické podobě zdarma. Lhůta pro její vydání činí 5 pracovních dnů
ode dne doručení objednávky. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci
musí být doručeny poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty
pro podání nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány
písemně (e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních
dnů od obdržení dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Zadavatel připouští podání nabídek na všechny části současně,
či pouze na jednu nebo více částí samostatně.
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 11.7.2011 ve 12.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Nabídky je možno podat osobně, v pracovních dnech od 8.00 do 15.00 hod.,
nebo zaslat na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu
doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené
nabídky se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení pro všechny části zakázky je výše nabídkové
ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Výběrové řízení je organizováno v soulady s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněných ve výzvě Operačního programu podnikání
a inovace (OPPI).
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným
k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po
dobu nejméně 10 let po skončení plnění zakázky.
V Mladé Boleslavi dne 1.6.2011
Ing. Roman Havlásek, MBA, v. r.
vedoucí Servisních služeb
Ing. Luboš Vitvera, v. r.
vedoucí Nákupu služeb a logistických potřeb
Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, v. r.
vedoucí Nákupu investic
400159-23/11