VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Edwards, s.r.o.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Výběrové řízení se řídí Pravidly pro výběr dodavatelů dle OPPI
(http://www.czechinvest.org/spolecne-prilohy-dotacnich-programu-oppi)
Název zadavatele: Edwards, s.r.o.
Sídlo: Jana Sigmunda 300, 783 49 Lutín
IČ: 26461498
Osoba oprávněná za zadavatele jednat: Jan Vymazal
Kontaktní osoba pro výběrové řízení: Maroš Baka
Kontaktní telefon: +420 720 591 990
E-mail: maros.baka@edwardsvacuum.com
Název projektu: Výzkumné a vývojové centrum Teal R&D Edwards
Název zakázky:
Instalace elektrických rozvodů a zařízení pro testovací laboratoř
Datum vyhlášení výběrového řízení:
25.5.2011
Datum ukončení výběrového řízení:
27.6. v 9.00 hod.
Předpokládaná cena bez DPH:
---
1. Vyhlášení výběrového řízení
Společnost vyhlašuje výběrové řízení na dodávku a instalaci elektrické
sítě včetně zařízení k regulaci hodnot frekvence a napětí za účelem
napájení testovaných systému vývěv společne s měřicím zařízením
laboratoře. Projekt zahrnuje kompletní rozvod od přípojné rozvodní skříně
včetně podružních rozvádečů, elektrických zařízení (jističů, chráničů,
ovládacích prvků, zběrnic, měřičů spotřeby, frekvenčních měničů a jejich
ovládaní,...) a testovacích přípojných panelů dle půdorysů laboratoří.
Součástí zakázky je vypracování projektu včetně projektové dokumentace.
Zakázka bude rozdělena do 3 fází na 3 roky (viz zadávací dokumentace).
Bližší specifikace dle zadávací dokumentace.
2. Kvalifikační a jiné předpoklady uchazečů
a) Profesní předpoklady
Výpis z obchodního rejstříku (originál nebo ověřená kopie)
Výpis z živnostenského rejstříku (originál nebo ověřená kopie)
Prohlášení - Příloha č. 1 zadávací dokumentace
b) Ekonomické a finanční předpoklady
Pojistná smlouva na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
dodavatelem třetí osobě ve výši 5 mil. Kč na jednotlivou pojistnou událost.
Doklad pro doložení kladného hospodářského výsledku.
Čestné prohlášení o obratu za předcházející 3 účetní období v minimální
výši 15 mil. Kč (bez DPH) za každé zúčtovací období.
c) Technická způsobilost
Předmět podnikání dodavatele v oboru výroba, instalace, opravy
elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních
zařízení; montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení.
Reference z min. 5 řádně dokončených dodávek z oblasti dodávek
elektrozařízení nebo strojů za posledních 5 let, jejichž finanční
objem byl alespoň 1 mil. Kč (bez DPH) za každou dodávku.
Doložit autorizaci interního autorizovaného inženýra, jejímž
prostřednictvím odbornou způsobilost uchazeč zabezpečuje.
Čestné prohlášení o dostupném skladu náhradních dílů pro případ
nefukčnosti kteréhokoliv z dodaných frekvenčních měničů do 24 hodin.
Regulace frekvence a napětí je z důvodu kompatibility se stávající
instalaci v závodě preferována na platformě Siemens.
Schopnost zajištění autorizovaného servisu na dodané frekvenční měniče
do 24 hodin, 7 dní v týdnu.
Všechny dokumentované procesy, postupy musí být v souladu s ČSN EN ISO 9001.
Další informace a bližší specifikace kvalifikačních a jiných předpokladů
uchazečů jsou podrobně rozvedeny v zadávací dokumentaci.
Způsob hodnocení
Pro kvalifikační předpoklady bude použito hodnocení - splnil-nesplnil,
dodal-nedodal. V případě nedodání, nesplnění kvalifikačních předpokladů
bude uchazeč vyřazen z dalšího hodnocení.
3. Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení
Kritérium hodnocení a jeho váha
Cena 65 %
Termín dodání a technické řešení 25 %
Záruka a servis 10 %
Pro hodnocení nabídek bude použito bodové hodnocení. Nejvýhodnější
nabídce bude přiřazeno nejvíce bodů podle počtu nabídek a ty budou
následně přepočteny podle váhy jednotlivého kritéria v %
(př. Cena: 30 bodů x 65 % kritérium = 19,5 hodnota).
4. Zadávací dokumentace
Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek
včetně dalších informací a požadavků jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentaci je možné si vyžádat písemně, nebo elektronicky
u kontaktní osoby uvedené výše. Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek
začíná dnem následujícím po vyhlášení výběrového řízení.
Datum ukončení výběrového řízení je uvedeno v tabulce výše.
5. Nabídky
Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím
po vyhlášení výběrového řízení.
Datum ukončení výběrového řízení je uvedeno v tabulce výše.
Nabídky budou přijímány v označené obálce - »Neotvírat - Výběrové řízení«.
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele, přičemž rozhodující
je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání.
6. Ostatní informace
Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní
soutěží ani veřejným příslibem. Společnost si vyhrazuje právo výběrové
řízení zrušit, a to v případech uvedených v § 84 zákona č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách.
Společnost si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě,
je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu financní
kontroly.
369633-21/11