Portál veřejné správy

Zápis 369633-21/11

Obchodní jménoEdwards, s.r.o.
RubrikaVýběrové řízení
IČO26461498
SídloJana Sigmunda 300, 783 49 Lutín
Publikováno25. 05. 2011
Značka OV369633-21/11
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Edwards, s.r.o. Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Výběrové řízení se řídí Pravidly pro výběr dodavatelů dle OPPI (http://www.czechinvest.org/spolecne-prilohy-dotacnich-programu-oppi) Název zadavatele: Edwards, s.r.o. Sídlo: Jana Sigmunda 300, 783 49 Lutín IČ: 26461498 Osoba oprávněná za zadavatele jednat: Jan Vymazal Kontaktní osoba pro výběrové řízení: Maroš Baka Kontaktní telefon: +420 720 591 990 E-mail: maros.baka@edwardsvacuum.com Název projektu: Výzkumné a vývojové centrum Teal R&D Edwards Název zakázky: Instalace elektrických rozvodů a zařízení pro testovací laboratoř Datum vyhlášení výběrového řízení: 25.5.2011 Datum ukončení výběrového řízení: 27.6. v 9.00 hod. Předpokládaná cena bez DPH: --- 1. Vyhlášení výběrového řízení Společnost vyhlašuje výběrové řízení na dodávku a instalaci elektrické sítě včetně zařízení k regulaci hodnot frekvence a napětí za účelem napájení testovaných systému vývěv společne s měřicím zařízením laboratoře. Projekt zahrnuje kompletní rozvod od přípojné rozvodní skříně včetně podružních rozvádečů, elektrických zařízení (jističů, chráničů, ovládacích prvků, zběrnic, měřičů spotřeby, frekvenčních měničů a jejich ovládaní,...) a testovacích přípojných panelů dle půdorysů laboratoří. Součástí zakázky je vypracování projektu včetně projektové dokumentace. Zakázka bude rozdělena do 3 fází na 3 roky (viz zadávací dokumentace). Bližší specifikace dle zadávací dokumentace. 2. Kvalifikační a jiné předpoklady uchazečů a) Profesní předpoklady Výpis z obchodního rejstříku (originál nebo ověřená kopie) Výpis z živnostenského rejstříku (originál nebo ověřená kopie) Prohlášení - Příloha č. 1 zadávací dokumentace b) Ekonomické a finanční předpoklady Pojistná smlouva na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši 5 mil. Kč na jednotlivou pojistnou událost. Doklad pro doložení kladného hospodářského výsledku. Čestné prohlášení o obratu za předcházející 3 účetní období v minimální výši 15 mil. Kč (bez DPH) za každé zúčtovací období. c) Technická způsobilost Předmět podnikání dodavatele v oboru výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení; montáž, opravy, revize a zkoušky elektrických zařízení. Reference z min. 5 řádně dokončených dodávek z oblasti dodávek elektrozařízení nebo strojů za posledních 5 let, jejichž finanční objem byl alespoň 1 mil. Kč (bez DPH) za každou dodávku. Doložit autorizaci interního autorizovaného inženýra, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost uchazeč zabezpečuje. Čestné prohlášení o dostupném skladu náhradních dílů pro případ nefukčnosti kteréhokoliv z dodaných frekvenčních měničů do 24 hodin. Regulace frekvence a napětí je z důvodu kompatibility se stávající instalaci v závodě preferována na platformě Siemens. Schopnost zajištění autorizovaného servisu na dodané frekvenční měniče do 24 hodin, 7 dní v týdnu. Všechny dokumentované procesy, postupy musí být v souladu s ČSN EN ISO 9001. Další informace a bližší specifikace kvalifikačních a jiných předpokladů uchazečů jsou podrobně rozvedeny v zadávací dokumentaci. Způsob hodnocení Pro kvalifikační předpoklady bude použito hodnocení - splnil-nesplnil, dodal-nedodal. V případě nedodání, nesplnění kvalifikačních předpokladů bude uchazeč vyřazen z dalšího hodnocení. 3. Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení Kritérium hodnocení a jeho váha Cena 65 % Termín dodání a technické řešení 25 % Záruka a servis 10 % Pro hodnocení nabídek bude použito bodové hodnocení. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazeno nejvíce bodů podle počtu nabídek a ty budou následně přepočteny podle váhy jednotlivého kritéria v % (př. Cena: 30 bodů x 65 % kritérium = 19,5 hodnota). 4. Zadávací dokumentace Podrobné podklady a informace nezbytné pro zpracování a podávání nabídek včetně dalších informací a požadavků jsou stanoveny v zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentaci je možné si vyžádat písemně, nebo elektronicky u kontaktní osoby uvedené výše. Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím po vyhlášení výběrového řízení. Datum ukončení výběrového řízení je uvedeno v tabulce výše. 5. Nabídky Soutěžní lhůta pro předkládání nabídek začíná dnem následujícím po vyhlášení výběrového řízení. Datum ukončení výběrového řízení je uvedeno v tabulce výše. Nabídky budou přijímány v označené obálce - »Neotvírat - Výběrové řízení«. Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele, přičemž rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání. 6. Ostatní informace Společnost prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem. Společnost si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, a to v případech uvedených v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky. Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu financní kontroly. 369633-21/11
1121_369633.pdf