VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s.
ŠKODA AUTO a.s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele stavby
»Rekonstrukce školicího střediska v rámci projektu TRAIN«
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
Tel.: +420 326 811 111
Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné
zakázky jsou Dipl.-Ing. Lenka Bílá, vedoucí Rozvoje lidských zdrojů,
a Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, vedoucí nákupu investic.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce
zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec
Tel., fax: +420 481 030 368
E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz
competconsult@competconsult.cz
Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem projektu »TRAIN« je rekonstrukce školicího střediska, které
bylo postaveno na přelomu 20. a 30. let minulého století, na vlastním
pozemku zadavatele, v areálu společnosti Škoda Auto, tř. V. Klementa 869,
Mladá Boleslav, stavební parcela č. 1343, p. p. č. 684/3 k. ú. Mladá Boleslav.
Rekonstrukce je rozdělena do 3 etap, kdy každá dílčí etapa bude
realizována v jiném časovém období (blíže viz zadávací dokumentace).
V rámci I. etapy stavby bude provedena rekonstrukce prostor školicího
střediska, konkrétně 5 místností ve 4. patře budovy, oddělení prostor pro
teoretickou výuku v laboratoři robotiky v přízemí budovy a rekonstrukce
kabinetu lektora robotiky.
V rámci druhé etapy bude provedena rekonstrukce 6 místností ve 3. patře
budovy, rekonstrukce učebny odporového svařování v přízemí budovy a výměna
oken taktéž v přízemí budovy.
V rámci třetí etapy bude provedena rekonstrukce 8 místností ve 3. patře
budovy a budou namontovány venkovní žaluzie ve 3. a 4. patře na jižní
straně budovy.
Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 14 mil. Kč bez DPH,
předpokládaná doba realizace je: I. etapa: 1.7.2011-15.9.2011,
II. etapa: 06/2012-09/2012, III. etapa: 07/2013-08/2013.
Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr zhotovitele
stavby a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci a projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele
stavby, které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky
na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích
na způsob zpracování nabídky a další informace, je možno získat u poradce
zadavatele na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu:
objednavky@competconsult.cz, event. competconsult@competconsult.cz,
příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o.,
Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné a částečně
v elektronické podobě. Lhůta pro její vydání činí 5 pracovních dnů ode
dne doručení objednávky a po zájemci bude před vydáním dokumentace
požadována úhrada nákladů na reprodukci této dokumentace ve výši 2500,- Kč
včetně DPH, splatná bezhotovostně na účet č. 305596693/0300 vedený
u ČSOB a.s., přičemž doklad o zaplacení dokumentace musí být součástí
objednávky. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny
poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání
nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně
(e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů
od obdržení dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 6.6.2011 ve 12.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Nabídky je možno podat osobně, v po-pá od 8.00 do 15.00 hod., nebo zaslat
na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny
nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky
se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Výběrové řízení je organizováno v soulady s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněných ve výzvě Operačního programu Podnikání a
inovace (OPPI).
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným
k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky,
a to po dobu nejméně10 let po skončení plnění zakázky.
V Mladé Boleslavi dne 26.4.2011
Dipl.-Ing. Lenka Bílá v. r.
vedoucí Rozvoje lidských zdrojů
Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, v. r. vedoucí nákupu investic
368045-18/11