VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s.
ŠKODA AUTO a.s., IČ: 00177041,
tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
vyhlašuje výběrové řízení pro výběr dodavatele zakázky
»Dodávka AV techniky pro Service Training Center«
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a.s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
Tel.: +420 326 811 111
Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky
jsou Ing. Roman Havlásek, MBA, vedoucí Servisních služeb,
a Dipl.-Ing. Paul Böhm, MBA, vedoucí Nákupu investic.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec
Tel., fax: +420 481 030 368
E-mail: iveta.martinkova@competconsult.cz, competconsult@competconsult.cz
Kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem zakázky je dodávka a montáž audio-vizuální technologie
v nově budovaném školicím středisku společnosti ŠKODA AUTO a.s.,
»SERVICE TRAINING CENTER«, v areálu Servisních služeb Škoda Auto
v Kosmonosech (číslo katastru: 669857, k. ú. Kosmonosy).
AV technika bude instalována v 1.-3. NP (včetně dvou mezipater) STC,
přičemž zakázka je věcně rozdělena na 2 části, a to dle způsobu financování.
1. část: instalace AV techniky v 1. NP-2. NPA - bude spolufinancována
z dotačního programu OPPI,
2. část: instalace AV techniky ve 3. NP - bude uhrazena z vlastních
finančních prostředků zadavatele.
Tomuto rozdělení zakázky odpovídá též projektová dokumentace, která je
zpracována zvlášť pro první čtyři patra (1. NP-2. NPA) a pro poslední
patro (3. NP). Obě části však mají časovou souvislost a budou realizovány
současně.
Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 15,4 mil. Kč bez DPH,
předpokládaná doba realizace je 5 měsíců (06/2011-10/2011).
Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr zhotovitele
a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci a projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele,
které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky na
kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích na
způsob zpracování nabídky a další informace, je možno získat u poradce
zadavatele na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu:
iveta.martinkova@competconsult.cz, event. competconsult@competconsult.cz,
příp. poštou nebo osobně na adresu: Compet Consult s.r.o.,
Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné a částečně
v elektronické podobě. Lhůta pro její vydání činí 5 pracovních dnů ode
dne doručení objednávky a po zájemci bude před vydáním dokumentace
požadována úhrada nákladů na reprodukci této dokumentace ve výši 2500,- Kč
včetně DPH, splatná bezhotovostní na účet č. 305596693/0300 vedený
u ČSOB a.s., přičemž doklad o zaplacení dokumentace musí být součástí
objednávky. Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny
poradci zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání
nabídek. Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně
(e-mailem) všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů
od obdržení dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 30.5.2011 ve 12.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Tržní náměstí 876/11, 460 01 Liberec.
Nabídky je možno podat osobně, v po-pá od 8.00 do 15.00 hod., nebo zaslat
na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny
nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky
se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Výběrové řízení je organizováno v soulady s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněných ve výzvě Operačního programu Podnikání
a inovace (OPPI).
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným
k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po
dobu nejméně10 let po skončení plnění zakázky.
V Mladé Boleslavi, dne 19.4.2011
Ing. Roman Havlásek, MBA, v. r. vedoucí Servisních služeb
Ing. Luboš Vitvera v. r. vedoucí Nákupu služeb a logistických potřeb
367729-17/11