VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; YES dent s.r.o.
Výzva k podání nabídky
zadávanou ve smyslu ustanovení § 9, § 12 odstavec (2), § 16 a § 21
odstavec (1) písmeno f) zákona číslo 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,
ve znění pozdějších předpisů (dále jen »Zákon«)
a
podle Pravidel pro výběr dodavatelů Operačního programu Podnikání a
inovace, podprogramu Školicí střediska - Výzva II číslo aktualizace 7/1 s
platností od 1.10.2010 (dále jen »Pravidla«)
s názvem
»Přestavba budovy č. p. 187 v Jeseníku na školicí středisko YES dent
k. ú. Jeseník«
ve vztahu k Pravidlům se jedná o zakázku o předpokládané hodnotě více než
500 tis. Kč bez DPH do 50 mil. Kč bez DPH
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Zadavatel tímto zveřejňuje základní podmínky zadávacího řízení, které
jsou dále podrobně specifikovány v zadávací dokumentaci. Zájemce si
vyžádá zadávací dokumentaci podle podmínek a způsobem níže uvedeným.
1. Časové údaje rozhodné pro zadávací řízení
Číslo objednávky k uveřejnění v Obchodním věstníku: ISi12042011/001
Datum uveřejnění v Obchodním věstníku: 20.4.2011
Datum odeslání výzvy uchazečům: 20.4.2011
2. Údaje o zadavateli
Právní forma: 112 - společnost s ručením omezeným
Název zadavatele: YES dent s.r.o.
Sídlo: Lipovská 523/29, 790 01 Jeseník, Česká republika
IČ: 27776581
DIČ: CZ27776581
bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Jeseník
číslo účtu: 19-1815946379/0800
Osoba oprávněná jednat: Petr Šimčík, jednatel společnosti
Kontaktní osoba: Ing. Libor Halas
e-mail: libor.halas@seznam.cz
telefon: 724 601 075
Zastoupení zadavatele v zadávacím řízení:
Zadavatel uzavřel mandátní smlouvu na zastoupení zadavatele v
zadávacím řízení podle ustanovení § 151 Zákona s dále uvedenou
právnickou osobou jako zástupcem zadavatele v zadávacím řízení podle
ustanovení § 151 odstavec (1) a (2) Zákona (pro účely této veřejné
zakázky dále jen »zastupující zadavatel«)
Název: ikis s.r.o.
Sídlo: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno
IČ: 63485290
DIČ: CZ63485290
Kontaktní adresa pracoviště Brno: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno
Kontaktní osoby: Ing. Jiří Kudělka, Milena Černá, Iva Momirovová
e-mail: ikis@ikis.cz, kudelka@ikis.cz, cerna@ikis.cz
telefon: 539 002 898
fax: 545 220 843
Kontaktní adresa pracoviště Praha: Slovinská 751/9, 101 00 Praha-Vršovice
Kontaktní osoby: Ing. Luděk Kaňák, Klára Kodrasová
e-mail: ikis@ikis.cz, kanak@ikis.cz, kodrasova@ikis.cz
telefon: 736 625 343
fax: 545 220 843
3. Údaje o uchazeči
Uchazeč je povinen uvést v nabídce ve smyslu ustanovení § 68
odstavec (2) Zákona v návaznosti na ustanovení § 17 písmeno d)
Zákona své identifikační údaje takto:
Právnické osoby:
Obchodní firma nebo název.
Sídlo.
Právní forma.
Identifikační číslo, bylo-li přiděleno.
Dále právnické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje:
Jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu.
Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby (vč.
doložení originálu nebo úředně ověřené kopie dokladu o takovém
oprávnění - např. plná moc).
Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky.
Fyzické osoby:
Jméno, příjmení, případně obchodní firma.
Místo podnikání, případně místo trvalého pobytu.
Identifikační číslo, bylo-li přiděleno.
Dále fyzické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje:
Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky.
Podává-li nabídku více dodavatelů společně:
Originál nebo úředně ověřenou kopii smlouvy (např. smlouva o
sdružení), ve které je obsažen závazek, že všichni dodavatelé, kteří
podávají společnou nabídku, budou vůči zadavateli a třetím osobám z
jakýchkoliv právních závazků vzniklých v souvislosti veřejnou
zakázkou vázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění
veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z
veřejné zakázky.
Ve společné nabídce několika dodavatelů bude dále uvedeno pro
všechny dodavatele, kteří podávají společnou nabídku:
V případě právnické osoby
Pozice dodavatele ve smlouvě o společné nabídce.
Obchodní firma nebo název.
Sídlo.
Právní forma.
Identifikační číslo, bylo-li přiděleno.
Dále právnické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje:
Jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu.
Údaje o zápisu do obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč
zapsán, nebo o zápisu do jiné evidence, pokud je uchazeč zapsán v
ní.
Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby (vč.
originálu či úředně ověřené kopie dokladu o takovém oprávnění -
např. plná moc).
Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky.
V případě fyzické osoby
Pozice dodavatele ve smlouvě o společné nabídce.
Jméno, příjmení, případně obchodní firma.
Místo podnikání, případně místo trvalého pobytu.
Identifikační číslo, bylo-li přiděleno.
Dále fyzické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje:
Údaje o živnostenském oprávnění, na jehož základě bude předmětná
veřejná zakázka realizována včetně orgánu, který vydal příslušný
živnostenský list.
Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky.
Pokud dodavatelé, kteří podávají společně nabídku, zvolí
reprezentanta sdružení dodavatelů, uvede uchazeč identifikační údaje
reprezentanta sdružení.
4. Údaje o zadávací dokumentaci
Ve smyslu ustanovení § 44 odstavec 9) Zákona, obsahuje-li tato
zadávací dokumentace, zejména technické podmínky, požadavky nebo
odkazy na obchodní názvy a specifická označení zboží, které platí
pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné,
patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky
nebo označení původu (není-li popis předmětu veřejné zakázky
provedený postupem podle § 45 a 46 Zákona dostatečně přesný a
srozumitelný) zadavatel v takovém případě umožní pro plnění veřejné
zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení.
4.1. Součásti zadávací dokumentace:
4.1.1.Výzva k podání nabídky (v tištěné podobě)
4.1.2.Kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě)
4.1.3.Obchodní podmínky v podobě smlouvy (v tištěné podobě -
zabezpečené)
4.1.4.Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě)
4.1.5.Projektová dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P
187 V JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování
nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku
711, Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2010 s
technickými podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů,
které vymezují požadované technické charakteristiky a požadavky na
stavební práce, a současně dodávky a služby související s těmito
stavebními pracemi, jejichž prostřednictvím je předmět veřejné
zakázky na stavební práce popsán (v tištěné podobě) se soupisem
stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (v elektronické
podobě na CD ROM) dále jen PROJEKT
4.1. Údaje pro vyžádání zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel v listinné podobě
prostřednictvím zastupujícího zadavatele na žádost dodavatele
bezodkladně. Dodavatel odešle žádost o poskytnutí zadávací
dokumentace e-mailem na adresu zastupujícího zadavatele. Takto
zaslaná písemná žádost o zadávací dokumentaci bude mít podobu
závazné objednávky s uvedením identifikačních údajů zájemce,
telefonického, faxového a e-mailového spojení. Objednanou zadávací
dokumentaci obdrží dodavatel dle vlastního uvážení tak, že:
4.1.6.si ji vyzvedne osobně po předchozí telefonické dohodě na
adrese zastupujícího zadavatele v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00
hod.
4.1.7.si ji nechá zaslat zastupujícím zadavatelem poštou na dobírku,
přičemž bude povinen uhradit náklady na poštovné a balné s tím
spojené.
Způsob předání zadávací dokumentace uvede dodavatel v objednávce
nebo dohodne telefonicky s asistentkou zastupujícího zadavatele.
Vzhledem k tomu, že zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel
prostřednictvím zastupujícího zadavatele po celou dobu lhůty pro
podání nabídek, upozorňujeme dodavatele, že příprava kompletní
zadávací dokumentace pro předání dodavateli vyžaduje podle jejího
objemu alespoň 24 hodin od objednání na zajištění reprografických
prací. Dodavatel proto uváží termín jejího objednání a způsob
převzetí tak, aby měl dostatek času na vypracování nabídky.
Za vydání zadávací dokumentace odpovídá Ing. Jiří Kudělka a jím
pověřená osoba - asistentka Milena Černá, Iva Momirovová.
4.2. Náklady za zadávací dokumentaci
Ve smyslu ustanovení § 48 odstavec (5) Zákona zadavatel požaduje
úhradu nákladů souvisejících s poskytnutím zadávací dokumentace
(náklady na reprodukci zadávací dokumentace, případně náklady na
balné a poštovné) ve výši 5800,- Kč bez DPH. Cena zadávací
dokumentace se hradí včetně DPH.
Zadavatel upozorňuje, že každou objednávku zadávací dokumentace
považuje za závaznou. Na základě závazné objednávky zájemce bude
připravena zájemci veškerá dokumentace, která je součástí zadávací
dokumentace, a budou tedy zadavatelem vynaloženy náklady na
reprografické práce s tím spojené. Z tohoto důvodů budou náklady na
objednanou a nevyzvednutou zadávací dokumentaci zájemci
vyfakturovány, v případě nepřevzetí dobírky též včetně nákladů na
poštovné a balné.
4.3. Dodatečné údaje k zadávací dokumentaci
Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace
k zadávacím podmínkám na základě písemné žádosti (e-mailem, faxem,
poštou nebo osobním doručením). Písemná žádost o poskytnutí
dodatečných informací k zadávacím podmínkám se podává výhradně na
brněnskou adresu zastupujícího zadavatele v českém jazyce.
Zadavatel odešle prostřednictvím osoby zastupujícího zadavatele
dodatečné informace k zadávacím podmínkám písemně (e-mailem, faxem,
osobním doručení, poštou) ve smyslu ustanovení § 49 odstavec (2)
Zákona nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne doručení písemné
žádosti. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že žádost o dodatečné
informace by měla být doručena nejpozději 5 pracovních dnů před
lhůtou pro podání nabídek, aby bylo možné poskytnout dodatečné
informace ještě ve lhůtě před podáním nabídek, kdy poskytnuté
dodatečné informace mají pro dodavatele smysl.
Dodatečné informace včetně přesného znění požadavku odešle
zastupující zadavatel ve smyslu ustanovení § 49 odstavec (3) Zákona
současně všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací
dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta.
Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k
zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti dodavatele.
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám vyřizuje Ing. Jiří Kudělka
a jím pověřená osoba - asistent Ing. Martin Šimek, Milena Černá nebo
Iva Momirovová.
Dodatečné informace k zadávacím podmínkám a veškerá další sdělení
vztahující se k zadávacímu řízení budou zájemcům zasílány e-mailem
nebo faxem na kontaktní adresy, které uvedli v objednávce zadávací
dokumentace. Pokud zájemce požaduje kontakty pro zasílání
korespondence v průběhu zadávacího řízení změnit, musí změnu
dohodnout telefonicky s asistentkou zastupujícího zadavatele.
5. Prohlídka místa plnění
Zadavatel uskuteční prohlídku místa plnění společně pro všechny
zájemce dne 6.5.2011 od 10.00 hod.
Prohlídky místa plnění se mohou zúčastnit vždy nejvýše 2 zástupci
jednoho zájemce. Zájemce bude v rámci prohlídky plně obeznámen
s místem plnění veřejné zakázky a místními podmínkami.
Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před vstupem do budovy
na ulici V Aleji 5, č. p. 187, Jeseník.
6. Údaje pro podání nabídky
Nabídka se podává písemně v uzavřené obálce označené názvem zakázky.
Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení o
podání nabídky po uplynutí lhůty po podání nabídek.
6.1. Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem zveřejnění v Obchodním
věstníku a je stanovena na 30 kalendářních dnů. Všechny nabídky
budou zadavateli doručeny do pátku 20. května 2011 do 12.00 hod.
6.2. Místo pro podání nabídek
Nabídka bude doručena do ukončení lhůty pro podání nabídky výhradně
na brněnskou adresu zastupujícího zadavatele ikis, s.r.o., Kaštanová
496/123a, 620 00 Brno, recepce. Nabídky lze podávat prostřednictvím
držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od od 9.00 hod.
do 14.00 hod. a v poslední den lhůty pro podání nabídek do hodiny
jejího skončení.
6.3. Lhůta, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Zadavatel stanovil délku lhůty, po kterou je uchazeč svou nabídkou
vázán, na 90 kalendářních dnů.
7. Podmínky pro otevírání obálek s nabídkami
Obálky s nabídkami uchazečů budou otevírány komisí pro otevírání
obálek dne 20. května ve 13.00 hod.
8. Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky:
8.1. Název zakázky
Přestavba budovy č. p. 187 v Jeseníku na školicí středisko YES dent
k. ú. Jeseník
8.2. Místo plnění zakázky
Česká republika, Jeseník, kód obce NUTS CZ0711536385, kód obce ZÚJ
536385
8.3. Doba plnění a předpokládaná hodnota zakázky
Zahájení plnění zakázky je zadavatelem předpokládáno od 15.6.2011.
Ukončení plnění zakázky je zadavatelem předpokládáno do 30.9.2011.
Součástí předložených nabídek bude harmonogram postupu plnění
předmětu veřejné zakázky (v minimálním časovém členění na dekády)
dle jednotlivých etap výstavby.
8.4. Klasifikace veřejné zakázky a předpokládaná hodnota zakázky
stavební práce CPV měrná jednotka rozsah
Přestavba budov 45454000-4 soubor 1
Předpokládaná hodnota zakázky činí: 16 700 000 Kč bez DPH.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je současně stanovena jako
maximální, což je podmínkou zadavatele pro účast v zadávacím řízení.
8.5. Popis předmětu veřejné zakázky
8.5.1.Předmětem veřejné zakázky je komplexní zhotovení stavby s
názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V JESENÍKU« v rozsahu a podle:
- projektové dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V
JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování
nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku
711, Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2010 s
technickými podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů,
které vymezují požadované technické charakteristiky a požadavky na
stavební práce, a současně dodávky a služby související s těmito
stavebními pracemi, jejichž prostřednictvím je předmět veřejné
zakázky na stavební práce popsán (v tištěné podobě) se soupisem
stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (v elektronické
podobě na CD ROM) dále jen PROJEKT
Předmět veřejné zakázky dále tvoří:
- Zhotovení dokumentace pro provedení stavby v rozsahu nezbytně
nutném pro řádné zhotovení díla a její předání objednavateli ve 3
vyhotoveních, z toho 1 v datové formě (na CD nebo DVD ROM).
- Zhotovení dokumentace skutečného provedení díla v rozsahu uvedeném
v příloze číslo 14 Sazebníku pro navrhování nabídkových cen
projektových prací a inženýrských činností UNIKA 2010 a její předání
Objednavateli v 6 vyhotoveních z toho jednoho v datové formě (na DVD
nebo BD ROM).
Dokumentace skutečného provedení bude obsahovat zakreslení
skutečného stavu konstrukcí, instalací a přípojek na vnější
inženýrské sítě podle stavu provedeného díla. Tato dokumentace musí
mít takovou podrobnost a vypovídací schopnost, aby umožnila
budoucímu uživateli zjistit jednoznačně povahu stavebních
konstrukcí, polohu a trasy instalací a průběhy inženýrských sítí
včetně přípojek, v případě potřeby provádění případných rekonstrukcí
a oprav.
- Zpracování geodetického zaměření všech realizovaných stavebních
objektů (část z nich pro zápis vkladu do katastru nemovitostí) ve 3
vyhotoveních, z toho jednoho v datové formě (na DVD ROM), provedení
všech geodetických prací, a to zejména výškové a směrové zaměření
všech prováděných i stávajících podzemních vedení a zařízení v místě
stavby, zaměření díla v průběhu jeho provádění a zpracování
veškerých podkladů.
8.5.2.Součástí předmětu veřejné zakázky je provedení následujících
souvisejících prací, dodávek a činností:
Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako
takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když
nejsou uvedeny ve výkaze výměr samostatnými položkami. Dodavatel
zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen
výkazu výměr. Zadavatel předpokládá, že provedení souvisejících
činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz
výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást
jednotlivých položek výkazu výměr. Souvisejícími činnostmi se rozumí
zejména:
- zhotovení fotodokumentace nebo videodokumentace stavebně
technického stavu sousedních nadzemních a podzemních objektů a
konstrukcí, které mohou být dotčeny výstavbou, a to před zahájením
výstavby a po dokončení výstavby k prokázání nepoškození těchto
objektů a konstrukcí vlivem výstavby, kterou zhotovitel předá
objednavateli (na CD nebo BD ROM) při předání díla;
- zhotovení průběžné fotodokumentace postupu provádění stavby, kterou
zhotovitel předá objednavateli (na CD nebo BD ROM) při předání díla;
- ověření a vytyčení polohy stávajících podzemních inženýrských sítí
před zahájením prací, provedení dopravně-inženýrských opatření vč.
dopravního značení;
- provedení veškerých předepsaných zkoušek včetně vystavení dokladů o
jejich provedení, doložení atestů, certifikátů, prohlášení o shodě
apod. a jejich předání zadavateli ve 3 vyhotoveních;
Doklady o provedení předepsaných zkoušek, atesty, certifikáty,
prohlášení o shodě bude zhotovitel dokládat v průběhu realizace
díla, a to vždy k termínu vystavení faktury. Faktura za provedené
práce nebude bez doložení těchto dokladů uhrazena. Doklady bude
archivovat technický dozor investora (TDI), který provede jejich
kompletaci před předáním a převzetím díla a kolaudací;
- provedení individuálního vyzkoušení všech prvků a zařízení
tvořících předmět plnění včetně vyhotovení protokolu v českém jazyce
ve 3 vyhotoveních.
Každý prvek díla bude individuálně vyzkoušen po zabudování. O
provedení individuálního vyzkoušení každého prvku bude zhotovitelem
sepsán protokol o individuálním vyzkoušení. Tyto protokoly bude
zhotovitel předávat průběžně při každé fakturaci provedených prací
TDI.
- provedení komplexního vyzkoušení všech systémů a zařízení tvořících
předmět plnění včetně stanovení podmínek, za kterých se budou
provádět, vyhodnocení komplexního vyzkoušení včetně vyhotovení
protokolu v českém jazyce ve 3 vyhotoveních;
Po dokončení díla před jeho předáním a převzetím provede zhotovitel
komplexní vyzkoušení díla. Podmínky provedení komplexního vyzkoušení
zpracuje zhotovitel písemně před zahájením komplexního vyzkoušení a
předá je TDI. TDI bude provádět kontrolu provedení komplexního
vyzkoušení. Po dokončení komplexního vyzkoušení, nejpozději ke dni
předání a převzetí díla zpracuje zhotovitel protokol o komplexním
vyzkoušení díla, který musí potvrdit TDI;
- vypracování manipulačních, provozních řádů pro bezvadné provozování
díla, resp. jeho dílčích částí, návodů k obsluze, návodů na provoz a
údržbu díla, resp. jeho dílčích částí a dokumentace údržby, vše v
českém jazyce ve 3 vyhotoveních, z toho 1 v datové formě (na CD nebo
BD ROM);
Nejpozději k termínu předání a převzetí díla zpracuje zhotovitel
návod na provoz a údržbu díla, který bude zahrnovat manipulační a
provozní řády, návody k obsluze a dokumentaci údržby díla. V návodu
na provoz a údržbu díla budou uvedeny podmínky, při jejichž dodržení
bude dílo uživatelem správně užíváno;
- vybavení stavby podle požární zprávy z PROJEKTU;
- předkládání vzorků materiálů a výrobků určených pro osazení či
zabudovaní do stavby objednavateli a projektantovi k odsouhlasení;
- spolupráce s objednavatelem při výběru subdodavatelů, jejichž výběr
si objednavatel předem písemně stanoví;
- celkový úklid stavby, staveniště a okolí před předáním a převzetím;
Celkový úklid před předáním díla zahrnuje kompletní a úplné
vyčistění stavby, staveniště a okolí před předáním a převzetím, a to
v takovém rozsahu, který umožní okamžité užívání bez provádění
jakéhokoliv dalšího úklidu ze strany objednavatele. Součástí úklidu
je i úklid okolních ploch a komunikací, uvedení okolí stavby do
stavu podle projektu (pokud je okolí stavby projektem řešeno) nebo
do stavu před zahájením realizace (u ploch a komunikací, které
nejsou projektem řešeny);
- provedení zaškolení obsluh u všech částí díla, které budou
obsluhovány pracovníky objednavatele (budoucím uživatelem);
Objednavatel na vyžádání zhotovitele stanoví písemně jmenovitý
seznam osob, které mají být zaškoleny pro jednotlivé části díla.
Zhotovitel před předáním a převzetím provede zaškolení těchto osob,
a to tak, že je podrobně seznámí s podmínkami provozu a údržby
jednotlivých částí díla a upozorní je na příslušnou část návodu na
provoz a údržbu díla. O zaškolení jednotlivých osob objednavatele
doloží zhotovitel při předání a převzetí díla protokoly o zaškolení
osob.
9. Kvalifikace dodavatelů:
Požadavky na kvalifikaci dodavatelů a způsoby prokázání kvalifikace
jsou uvedeny v Kvalifikační dokumentaci, která je součástí kompletní
zadávací dokumentace.
10. Posouzení a hodnocení nabídek:
10.1.Hodnoticí komise ustanovená zadavatelem
Pro posouzení a hodnocení nabídek ustanoví zadavatel ve smyslu
ustanovení § 74 Zákona hodnoticí komisi. Činí-li hodnoticí komise ve
vztahu k dodavatelům úkony podle zákona, platí, že tyto úkony činí
jménem zadavatele. Hodnoticí komise musí mít nejméně 5 členů, a
je-li to odůvodněno předmětem veřejné zakázky, musí být nejméně 1/3
členů komise s příslušnou odborností ve vztahu k předmětu veřejné
zakázky. Zadavatel jmenuje za každého člena hodnoticí komise jeho
náhradníka. Ustanovení zákona vztahující se na člena hodnoticí
komise platí obdobně pro jeho náhradníka.
Zadavatel podle ustanovení § 59 odstavec (2) zákona rozhodl o tom,
že posouzení kvalifikace provede hodnoticí komise (dále jen
»komise«).
Členové komise nesmí být ve smyslu ustanovení § 74 odstavec (7)
Zákona ve vztahu k veřejné zakázce a k uchazečům podjati. Členové
komise jsou povinni zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž
se dozvěděli v souvislosti se svojí účastí v komisi O své
nepodjatosti a závazku zachování mlčenlivosti učiní písemné
prohlášení.
Jednání komise se mohou zúčastnit i jiné osoby (přizvaní poradci),
které určí zadavatel nebo komise. Pro tyto osoby platí závazek
nepodjatosti a závazek mlčenlivosti obdobně jako pro členy komise.
10.2.Posouzení nabídek
Komise ve smyslu ustanovením § 59 Zákona provede posouzení prokázání
splnění kvalifikace v nabídkách uchazečů. O posouzení kvalifikace
pořídí protokol. Zadavatel umožní všem dodavatelům, jejichž
kvalifikace byla posuzována, do protokolu o posouzení kvalifikace
nahlédnout a pořídit si z něho výpis či opis.
Komise ve smyslu ustanovením § 76 Zákona provede posouzení nabídek
uchazečů z hlediska splněných zákonných požadavků a požadavků
zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. Komise dále posoudí,
zda uchazeč nepodal nepřijatelnou nabídku, která je v rozporu s
platnými právními předpisy (ve smyslu ustanovení § 22 odstavec (1)
písmeno d) Zákona). Nabídky, které nesplňují výše uvedené požadavky,
musí být vyřazeny. Uchazeče, jehož nabídka byla komisí vyřazena,
vyloučí zadavatel bezodkladně z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení
uchazeče včetně důvodů zadavatel uchazeči písemně oznámí.
Komise může v případě nejasnosti požádat uchazeče o písemné
objasnění informací či dokladů k prokázání splnění kvalifikace ve
smyslu ustanovením § 59 odstavec (4) Zákona a o vysvětlení nabídky
ve smyslu ustanovením § 76 odstavec (3) Zákona. Komise může po
písemném vysvětlení nejasnosti nabídky přizvat uchazeče na jednání
komise za účelem vysvětlení jeho nabídky ve smyslu ustanovení § 76
odstavec (4) Zákona. Dodatečné informace uchazeče nesmí obsahovat
změnu nabídky a nesmí být v rozporu s výzvou k podání nabídky.
Komise posoudí též výši nabídkových cen ve vztahu k předmětu veřejné
zakázky. Jestliže nabídka obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu
ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, musí si komise vyžádat od
uchazeče zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny ve smyslu s
ustanovením § 77 Zákona.
Ve smyslu ustanovení § 80 Zákona pořídí komise o posouzení a
hodnocení nabídek písemnou zprávu. Zadavatel umožní ve smyslu
ustanovení § 80 odstavec (3) Zákona až do uzavření smlouvy všem
uchazečům, jejichž nabídky byly předmětem hodnocení, na jejich
žádost do zprávy o posouzení a hodnocení nabídek nahlédnout a
pořídit si z ní výpisy, kopie či opisy.
10.3.Základní hodnoticí kritérium a dílčí hodnoticí kritéria pro
zadání zakázky
Zadavatel zvolil jako základní hodnoticí kritérium pro zadání
zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující dílčí
hodnoticí kritéria (dále označená jako »kritérium«) se stanovenou
váhou v %:
1. kritérium: Celková výše nabídkové ceny bez DPH váha 50 %
2. kritérium: Termín dodání váha 30 %
3. kritérium: Sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo váha 20 %
1. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit celkovou výši nabídkové ceny bez DPH. Jako
nejvhodnější bude v tomto kritériu hodnocena nabídka uchazeče, který
v nabídce uvede nejnižší nabídkovou cenu.
2. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit termín plnění - průběžnou lhůtu plnění
smlouvy. Průběžná lhůta plnění smlouvy bude stanovena počtem dní ode
dne zahájení plnění předmětu smlouvy do dne předání poslední části
předmětu smlouvy bez vad a nedodělků včetně (datum zahájení plnění
předmětu smlouvy stanovuje zadavatel všem uchazečům shodně dnem
15.6.2011). Jako nejvhodnější bude v tomto kritériu hodnocena
nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejkratší průběžnou lhůtu
plnění předmětu smlouvy.
3. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit výši smluvních sankce s povinností ukončit a
předat dílo. Jako nejvhodnější bude v tomto dílčím kritériu
hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejvyšší výši
smluvní sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo.
10.4.Údaje uchazečů k dílčím kritériím
Uchazeči předloží ve svých nabídkách k jednotlivým dílčím kritériím
následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro
posouzení nabídek podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky:
K 1. dílčímu kritériu:
- Uchazečem vyplněný Krycí list nabídky, který tvoří nedílnou součást
zadávací dokumentace jako její příloha
- Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou
součást zadávací dokumentace jako její příloha
Ke 2. dílčímu kritériu:
- Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou
součást zadávací dokumentace jako její příloha
K 3. dílčímu kritériu:
- Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou
součást zadávací dokumentace jako její příloha
10.5.Způsob hodnocení nabídek uchazečů podle dílčích kritérií
10.5.1.Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v
rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria
přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v
rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která
má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená
nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty
nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro číselně vyjádřitelná
kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu
kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne
násobkem100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené
nabídce.
10.5.2.S ohledem na usnesení NNS 5 Afs 75/2009-100 si zadavatel si
vyhrazuje právo rozhodnout o tom, že výše uvedený výpočet hodnocení
nepoužije v případě, že hodnotu nabídnutou uchazečem v rámci
kritéria Termín plnění nebo Výše smluvní sankce za prodlení s
povinností ukončit a předat dílo bude považovat za zjevně
nepřiměřenou. V takovém případě může přiřadit zadavatel nabídce v
rámci kritéria Termín plnění nebo Výše smluvní sankce za prodlení s
plněním termínů uzlových bodů 0 bodů. Za nepřiměřenou může být
přitom považována u kritéria Termín plnění taková hodnota, která se
odchýlí o méně než 50 % od aritmetického průměru hodnot ostatních
nabídek v hodnoceném kritériu a u kritéria Výše smluvní sankce za
prodlení s povinností ukončit a předat dílo, taková hodnota, která
se odchýlí o více než 50 % od aritmetického průměru hodnot ostatních
nabídek v hodnoceném kritériu. Tento postup bude odůvodněn ve zprávě
o posouzení a hodnocení nabídek, přičemž přiměřenost či
nepřiměřenost nabízené hodnoty bude komisí posuzována s ohledem na
dodržení technologických postupů stanovených v PROJEKTU, reálnost
nabízených hodnot v porovnání s nabídkami ostatních uchazečů a
vzhledem k situaci na trhu.
10.5.3.Výsledné hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak,
že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou
vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu
výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí
úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude
stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.
10.5.4.Popis způsobu hodnocení nabídek uchazečů podle dílčích
kritérií
1. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu uchazeče bodovací metodou.
Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše
v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle
vzorce
nejnižší nabídková cena v Kč
----------------------------- x 100 (bodů)
hodnocená nabídková cena v Kč
Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto
kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto
kritéria s přesností na 3 desetinná místa.
2. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit uchazeči nabízený termín plnění podle trvání
průběžné lhůty plnění ve dnech výše uvedenou bodovací metodou. Bodové
hodnocení bude vypočteno podle vzorce
hodnocená výše smluvní sankce v Kč
---------------------------------- x 100 (bodů)
nejvyšší výše smluvní sankce v Kč
Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto
kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria
s přesností na 3 desetinná místa.
3. kritérium:
Zadavatel bude hodnotit výši smluvních sankce za prodlení s povinností
ukončit a předat dílo podle její absolutní výše v korunách českých
výše uvedenou bodovací metodou. Bodové hodnocení bude vypočteno podle
vzorce
hodnocená výše smluvních sankce
------------------------------- x 100 (bodů)
nejvyšší výše smluvních sankce
Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto
kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto
kritéria s přesností na 3 desetinná místa.
10.6.Výběr nejvhodnější nabídky
Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho uchazeče,
jehož nabídka byla podle hodnoticích kritérií vyhodnocena jako
ekonomicky nejvýhodnější. Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je
nabídka, která získá při hodnocení výše uvedeným způsobem nejvyšší
výsledné bodové ohodnocení.
11. Požadavky zadavatele na způsob zpracování nabídkové ceny
11.1.Základní cenová ujednání
11.1.1.Nabídková cena bude zpracována jako cena za realizaci celého
předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace včetně DPH
při dodržení doby plnění. Nabídková cena bude v nabídce zpracována v
souladu s obchodními podmínkami. Nabídková cena je stanovena jako
nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek
stanovených zadavatelem v zadávací dokumentaci.
11.1.2.Do sjednávané ceny za realizaci celého předmětu veřejné
zakázky dle této zadávací dokumentace včetně DPH zahrne uchazeč
veškeré práce a dodávky nezbytné pro kvalitní zhotovení díla,
veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením a dokončením
díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních) během celé
doby provádění díla. Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka, a tedy
nabídková cena zahrnuje všechny práce a dodávky vymezené v této
zadávací dokumentaci.
11.1.3.Nabídková cena nebude měněna v souvislosti s inflací české
koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými
faktory s vlivem na měnový kurz a stabilitu měny.
11.2.Doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny
11.2.1.Zadavatel jako podmínku soutěže požaduje, aby uchazeči
doložili v nabídce způsob výpočtu nabídkové ceny, a to oceněním
výkazu výměr, který je součástí PROJEKTU.
11.2.2.Ocenění (ROZPOČET) bude tvořeno součtem součinů počtu měrných
jednotek, které jsou součástí výkazů výměr a jednotkových cen
uchazeče, a to po jednotlivých položkách výkazů výměr. Tyto
jednotkové ceny jsou pro plnění předmětu veřejné zakázky závazné. Do
ceny jednotlivých položek zahrne uchazeč veškeré vedlejší rozpočtové
náklady stavby, náklady práce a dodávky nezbytné pro kvalitní
zhotovení díla, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním
provedením a dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně
inflačních) během provádění díla. Uchazeč je povinen dodržet
položkovou skladbu položkového výkazu výměr, který je součástí
PROJEKTU. Pokud uchazeč nedodrží položkovou skladbu výkazu výměr z
PROJEKTU nebo neocení některou položku výkazu výměr, bude zadavatel
posuzovat nabídku uchazeče jako nevhodnou ve smyslu ustanovení § 22
odstavec (1) písmeno a) Zákona, která nesplňuje požadavky zadavatele
na předmět plnění veřejné zakázky.
11.2.3.Cena za realizaci celého předmětu veřejné zakázky dle této
zadávací dokumentace musí zahrnovat veškeré náklady na zařízení
staveniště a jeho provoz, dodávku elektřiny, vodné a stočné, odvoz a
likvidaci odpadů, poplatky za skládky, náklady na používání strojů,
služby, střežení staveniště, úklid staveniště, přilehlých ploch a
vnitřních prostor dotčených prováděním díla, dopravní značení,
náklady na zhotovování, výrobu, obstarávání, přepravu zařízení,
materiálů a dodávek včetně veškerých správních a místních poplatků,
náklady na schvalovací řízení, převod práv, pojištění, daně, cla,
správní poplatky, provádění předepsaných zkoušek, zabezpečení
prohlášení o shodě, certifikátů a atestů všech materiálů a prvků,
rezervu a jakékoliv další výdaje spojené s realizací stavby.
11.2.4.DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání
nabídky. Uchazeči z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu včetně DPH,
a to i v případě, že sami DPH neodvádí, protože musí vzít v úvahu
platnou daňovou legislativu v ČR.
11.2.5.ROZPOČET bude doložen jako součást nabídky, a to v tištěné a
elektronické podobě.
11.3.Způsob oceňování úprav předmětu veřejné zakázky
Stanovené jednotkové ceny uvedené v nabídce jsou závazné pro
oceňování jakýchkoliv případných úprav předmětu veřejné zakázky.
Takové ocenění případných úprav předmětu veřejné zakázky dodavatele
neopravňuje k jejich provedení či neprovedení. Případné úpravy
předmětu veřejné zakázky určuje zadavatel v souladu s příslušnými
ustanoveními Zákona a smlouvy.
11.4.Obsah položek nabídkové ceny
Jednotlivé položky nabídkové ceny budou v sobě obsahovat ocenění
těchto ke splnění veřejné zakázky nezbytných nákladů:
- veškeré náklady na dopravní značení,
- veškeré náklady na používání strojů,
- veškeré náklady na zřízení a odstranění zařízení staveniště,
- veškeré náklady na zařízení staveniště a jeho provoz,
- veškeré náklady na služby, střežení staveniště, úklid staveniště,
přilehlých ploch a vnitřních prostor dotčených prováděním díla,
- veškeré náklady na zhotovování, výrobu, obstarávání, přepravu
zařízení, materiálů a dodávek včetně veškerých správních poplatků,
- veškeré náklady na skladování, správu, zabudování a montáž
veškerých dílů a materiálů veřejné zakázky,
- veškeré náklady na schvalovací řízení, převod vlastnických práv na
zadavatele,
- veškeré náklady na pojištění, daně, cla (náklady spojené s celní
manipulací a náklady na proclení), správní poplatky,
- veškeré náklady na provádění předepsaných zkoušek, zabezpečení
prohlášení o shodě, certifikátů a atestů všech materiálů a prvků,
- veškeré náklady na zřízení, rozvody, spotřebu a provoz přípojek
vody a energií během provádění veřejné zakázky,
- veškeré náklady na dodávku elektřiny, vodné a stočné, odvoz a
likvidaci odpadů,
- veškeré náklady na zařízení odečtů měřidel příslušnými
organizacemi, a to před započetím a po skončení plnění veřejné
zakázky,
- veškeré náklady na poplatky za skládky,
- veškeré provozní náklady dodavatele včetně nákladů na ubytování,
- veškeré náklady na zábory,
- veškeré náklady, které vyplynou ze zvláštností realizace,
- veškeré náklady na pochůzky po úřadech, schvalovací řízení, které
nese dodavatel,
- veškeré náklady na provádění všech, příslušnými normami a
vyhláškami stanovených zkoušek materiálů a dílů včetně předávacích
zkoušek,
- veškeré náklady na pojištění odpovědnosti dodavatele a na pojištění
předmětu plnění veřejné zakázky,
- veškeré náklady na nutná, potřebná či úřady stanovená opatření k
provedení veřejné zakázky
a jakékoliv další výdaje spojené s realizací předmětu této veřejné
zakázky uvedené v zadávací dokumentaci a ve výkazech výměr PROJEKTU.
Splnění požadavků uvedených v tomto článku je podmínkou zadavatele.
12. Obchodní podmínky:
12.1.Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci veřejné
zakázky, a to formou textu smlouvy obligatorního charakteru. Text
smlouvy je součástí zadávací dokumentace v tištěné podobě se
zabezpečením proti vyjmutí listů. Uchazeč vyplní v textu smlouvy
rukou údaje, které jsou určeny k vyplnění, aniž by porušil její
zabezpečení, a tutéž smlouvu vrátí jako součást nabídky zadavateli.
12.2.Smluvní podmínky obsažené konceptu smlouvy jsou neměnné.
12.3.Smlouva bude podepsána (ve všech částech k podpisu určených)
oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické
či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. Takto
nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu Zákona a je
proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou
smlouvu, bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro
nesplnění podmínek zadání.
12.4.Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v
záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou
nabídku, a smlouva musí být podepsána oprávněnou osobou všech
dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem
jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského
zákoníku (ve všech částech k podpisu určených).
13. Platební podmínky
Platební podmínky stanovuje zadavatel všem dodavatelům shodně
v obchodních podmínkách - konceptu smlouvy.
14. Podmínky, při nichž je možné překročit výši nabídkové ceny
Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze v případě, pokud
v průběhu plnění předmětu této veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb
daně z přidané hodnoty.
15. Technické podmínky
Technické podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci
a v PROJEKTU.
16. Varianty nabídky
Zadavatel varianty nabídky vylučuje s výjimkou stanovenou v § 44
odstavec 9) Zákona.
17. Jiné požadavky zadavatele pro plnění veřejné zakázky:
Jiné požadavky pro plnění veřejné zakázky stanovuje zadavatel ve
smyslu ustanovení § 44 odstavec (3) písmeno g) Zákona. Tyto jiné
požadavky jsou proto podmínkou zadavatele a budou posuzovány z
pohledu, zda uchazeč nepředložil nepřijatelnou nabídku ve smyslu
ustanovení § 22 odstavec (1) písmeno b) Zákona.
17.1.Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Doklady, které jsou
vyhotoveny v jiném než českém jazyce, musí být opatřeny úředně
ověřeným překladem do českého jazyka.
17.2.Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil formou
čestného prohlášení závazek, že v případě, že s ním bude uzavřena
smlouva, poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční
kontroly podle § 2 písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
kontrole ve veřejné správě. Závazek bude rovněž obsahovat právo
přístupu EF v rámci kontroly k dokumentům, které podléhají ochraně
podle zvláštních právních předpisů (např. obchodní tajemství) za
předpokladu, že budou splněny požadavky kladené právními předpisy
(např. § 11 písmeno c) a d), § 12 odstavec (2) písmeno f) zákona č.
552/1991 Sb., o státní kontrole, v platném znění) vč. zajištění
stejných podmínek u svých subdodavatelů. Prohlášení bude podepsáno
oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické
či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku.
17.3.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné
prohlášení uchazeče o tom, že je povinen v rámci realizace předmětu
plnění dodržet požadavky na publicitu stanovené v čl. 9 nařízení
Komise (ES) č. 1882/2006 a v Pravidlech pro publicitu poskytovatele
dotace, a to ve všech dokumentech vztahujících se k předmětu plnění
veřejné zakázky, pokud zadavatel nestanoví jinak. Prohlášení bude
podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání
právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku.
17.4.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložit v nabídce čestné
prohlášení uchazeče o tom, že souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy
nebo jejích částí podle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů, zejména s
povinností zadavatele poskytnout informaci o rozsahu a příjemci
prostředků z rozpočtu zadavatele, to je zejména (nikoliv však pouze)
informaci o ceně díla a název a sídlo zhotovitele. Uchazeč (budoucí
zhotovitel) v čestném prohlášení dále uvede, že je seznámen se
skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle citovaného zákona
nepovažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním
tímto vyslovuje svůj souhlas. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou
osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické
osoby podle obchodního či občanského zákoníku.
17.5.Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil podrobný
časový harmonogram výstavby. Uchazeč jako budoucí zhotovitel je
povinen harmonogram v průběhu realizace průběžně aktualizovat podle
postupu realizace. Harmonogram bude přílohou smlouvy.
17.6.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné
prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku v
zadávacím řízení, není současně subdodavatelem, jehož
prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje
kvalifikaci. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v
souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle
obchodního či občanského zákoníku.
18. Obsah nabídky
18.1.Nabídka musí obsahovat identifikační údaje uchazeče, návrh
smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a
další doklady zadávací dokumentací specifikované.
18.2.Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti, které
budou formálně řazeny takto:
- krycí list nabídky;
- obsah nabídky;
- smlouva o podání společné nabídky více dodavatelů (pokud předkládá
nabídku více dodavatelů společně);
- doklady o prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů;
- doklady o prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů;
- doklady o prokázání splnění ekonomických a finančních
kvalifikačních předpokladů;
- doklady o prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů;
- další doklady požadované Zákonem či zadavatelem výše neuvedené;
- položkový rozpočet - oceněné výkazy výměr z PROJEKTU;
- ostatní dokumenty a informace uchazeče jinde neuvedené, které
uchazeč považuje za relevantní ve vztahu k předmětu veřejné zakázky
(prospektové a obrazové materiály apod.);
- čestné prohlášení uchazeče o souhlasu se zpracováním svých osobních
údajů v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zák. č.
123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, ve znění
pozdějších předpisů;
- čestné prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává
nabídku v zadávacím řízení, není současně subdodavatelem jiného
dodavatele v tomtéž zadávacím řízení;
- s právem zadavatele zveřejnit náležitosti obsažené ve smlouvě s
vybraným uchazečem (pokud netvoří předmět obchodního tajemství) ve
smyslu Zákona číslo 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů o
svobodném přístupu k informacím;
- plná moc zadavateli k ověřování skutečností v nabídce uvedených;
- podepsaný návrh na uzavření smlouvy zpracovaný podle zadávací
dokumentace;
- poslední číslovaný list nabídky s prohlášením uchazeče o celkovém
počtu listů nabídky.
18.3.Nabídka bude podána v jednom originálním tištěném vyhotovení a
ve dvou kopiích v elektronické podobě na CD ve formátu pdf (jedna
kopie bude zaslána na agenturu Czechinvest) a bude zabezpečena
takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nabídky.
Opatření proti vyjmutí listů uplatňuje zadavatel zejména z důvodů
vyloučení možnosti neoprávněné manipulace. Zadavatel upozorňuje, že
např. kroužková vazba nebo termovazba nesplňuje podmínku na
zabezpečení proti vyjmutí listů, neboť je volně rozebíratelná. Pro
zabezpečení nabídky je třeba použít např. způsobu obdobného, jaký je
užíván notáři.
18.4.Jednotlivé listy nabídky budou číslovány nepřetržitou
vzestupnou číselnou řadou. Jako poslední list nabídky bude doloženo
prohlášení uchazeče, podepsané statutárním zástupcem uchazeče, o
celkovém počtu listů nabídky.
18.5.Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené
jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze
soutěže v případě, že uchazeč uvede ve své nabídce nepravdivé údaje.
Podmínkou zadavatele je, aby v nabídce byla doložena plná moc
uchazeče, kterou zplnomocňuje zadavatele k ověřování skutečností
uvedených v nabídce. Plná moc bude podepsána statutárním zástupcem
uchazeče.
18.6.Zadavatel nehradí náklady na účast v zadávacím řízení a nabídky
nevrací.
18.7.Zadavatel je oprávněn zadávací řízení zrušit způsobem
stanoveným v Pravidlech pro výběr dodavatele programu OPPI.
Zadavatel je oprávněn odmítnout všechny předložené nabídky.
V Brně dne 8. dubna 2011 ve spolupráci se zadavatelem zpracoval
Ing. Martin Šimek
ikis, s.r.o.
---
Samostatné přílohy - další součásti zadávací dokumentace
Příloha 1 Kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě)
Příloha 2 Obchodní podmínky v podobě smlouvy (v tištěné podobě - zabezpečené)
Příloha 3 Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě)
Příloha 4 PROJEKT - projektová dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY
Č. P 187 V JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování
nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku 711,
Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2011 s technickými
podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů, které vymezují
požadované technické charakteristiky a požadavky na stavební práce, a
současně dodávky a služby související s těmito stavebními pracemi,
jejichž prostřednictvím je předmět veřejné zakázky na stavební práce
popsán (v tištěné podobě) se soupisem stavebních prací, dodávek a služeb
s výkazem výměr (v elektronické podobě na CD ROM)
367317-16/11