Portál veřejné správy

Zápis 367317-16/11

Obchodní jménoYES dent s.r.o.
RubrikaVýběrové řízení
IČO27776581
SídloLipovská 523/29, 790 01 Jeseník, Česká republika
Publikováno20. 04. 2011
Značka OV367317-16/11
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; YES dent s.r.o. Výzva k podání nabídky zadávanou ve smyslu ustanovení § 9, § 12 odstavec (2), § 16 a § 21 odstavec (1) písmeno f) zákona číslo 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen »Zákon«) a podle Pravidel pro výběr dodavatelů Operačního programu Podnikání a inovace, podprogramu Školicí střediska - Výzva II číslo aktualizace 7/1 s platností od 1.10.2010 (dále jen »Pravidla«) s názvem »Přestavba budovy č. p. 187 v Jeseníku na školicí středisko YES dent k. ú. Jeseník« ve vztahu k Pravidlům se jedná o zakázku o předpokládané hodnotě více než 500 tis. Kč bez DPH do 50 mil. Kč bez DPH ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ Zadavatel tímto zveřejňuje základní podmínky zadávacího řízení, které jsou dále podrobně specifikovány v zadávací dokumentaci. Zájemce si vyžádá zadávací dokumentaci podle podmínek a způsobem níže uvedeným. 1. Časové údaje rozhodné pro zadávací řízení Číslo objednávky k uveřejnění v Obchodním věstníku: ISi12042011/001 Datum uveřejnění v Obchodním věstníku: 20.4.2011 Datum odeslání výzvy uchazečům: 20.4.2011 2. Údaje o zadavateli Právní forma: 112 - společnost s ručením omezeným Název zadavatele: YES dent s.r.o. Sídlo: Lipovská 523/29, 790 01 Jeseník, Česká republika IČ: 27776581 DIČ: CZ27776581 bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka Jeseník číslo účtu: 19-1815946379/0800 Osoba oprávněná jednat: Petr Šimčík, jednatel společnosti Kontaktní osoba: Ing. Libor Halas e-mail: libor.halas@seznam.cz telefon: 724 601 075 Zastoupení zadavatele v zadávacím řízení: Zadavatel uzavřel mandátní smlouvu na zastoupení zadavatele v zadávacím řízení podle ustanovení § 151 Zákona s dále uvedenou právnickou osobou jako zástupcem zadavatele v zadávacím řízení podle ustanovení § 151 odstavec (1) a (2) Zákona (pro účely této veřejné zakázky dále jen »zastupující zadavatel«) Název: ikis s.r.o. Sídlo: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno IČ: 63485290 DIČ: CZ63485290 Kontaktní adresa pracoviště Brno: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno Kontaktní osoby: Ing. Jiří Kudělka, Milena Černá, Iva Momirovová e-mail: ikis@ikis.cz, kudelka@ikis.cz, cerna@ikis.cz telefon: 539 002 898 fax: 545 220 843 Kontaktní adresa pracoviště Praha: Slovinská 751/9, 101 00 Praha-Vršovice Kontaktní osoby: Ing. Luděk Kaňák, Klára Kodrasová e-mail: ikis@ikis.cz, kanak@ikis.cz, kodrasova@ikis.cz telefon: 736 625 343 fax: 545 220 843 3. Údaje o uchazeči Uchazeč je povinen uvést v nabídce ve smyslu ustanovení § 68 odstavec (2) Zákona v návaznosti na ustanovení § 17 písmeno d) Zákona své identifikační údaje takto: Právnické osoby: Obchodní firma nebo název. Sídlo. Právní forma. Identifikační číslo, bylo-li přiděleno. Dále právnické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje: Jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu. Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby (vč. doložení originálu nebo úředně ověřené kopie dokladu o takovém oprávnění - např. plná moc). Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky. Fyzické osoby: Jméno, příjmení, případně obchodní firma. Místo podnikání, případně místo trvalého pobytu. Identifikační číslo, bylo-li přiděleno. Dále fyzické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje: Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky. Podává-li nabídku více dodavatelů společně: Originál nebo úředně ověřenou kopii smlouvy (např. smlouva o sdružení), ve které je obsažen závazek, že všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních závazků vzniklých v souvislosti veřejnou zakázkou vázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky. Ve společné nabídce několika dodavatelů bude dále uvedeno pro všechny dodavatele, kteří podávají společnou nabídku: V případě právnické osoby Pozice dodavatele ve smlouvě o společné nabídce. Obchodní firma nebo název. Sídlo. Právní forma. Identifikační číslo, bylo-li přiděleno. Dále právnické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje: Jména, příjmení a funkce členů statutárního orgánu. Údaje o zápisu do obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, nebo o zápisu do jiné evidence, pokud je uchazeč zapsán v ní. Jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem právnické osoby (vč. originálu či úředně ověřené kopie dokladu o takovém oprávnění - např. plná moc). Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky. V případě fyzické osoby Pozice dodavatele ve smlouvě o společné nabídce. Jméno, příjmení, případně obchodní firma. Místo podnikání, případně místo trvalého pobytu. Identifikační číslo, bylo-li přiděleno. Dále fyzické osoby uvedou v nabídce tyto další údaje: Údaje o živnostenském oprávnění, na jehož základě bude předmětná veřejná zakázka realizována včetně orgánu, který vydal příslušný živnostenský list. Kontaktní spojení - telefon, fax, e-mail, adresa datové schránky. Pokud dodavatelé, kteří podávají společně nabídku, zvolí reprezentanta sdružení dodavatelů, uvede uchazeč identifikační údaje reprezentanta sdružení. 4. Údaje o zadávací dokumentaci Ve smyslu ustanovení § 44 odstavec 9) Zákona, obsahuje-li tato zadávací dokumentace, zejména technické podmínky, požadavky nebo odkazy na obchodní názvy a specifická označení zboží, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu (není-li popis předmětu veřejné zakázky provedený postupem podle § 45 a 46 Zákona dostatečně přesný a srozumitelný) zadavatel v takovém případě umožní pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení. 4.1. Součásti zadávací dokumentace: 4.1.1.Výzva k podání nabídky (v tištěné podobě) 4.1.2.Kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě) 4.1.3.Obchodní podmínky v podobě smlouvy (v tištěné podobě - zabezpečené) 4.1.4.Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě) 4.1.5.Projektová dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku 711, Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2010 s technickými podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů, které vymezují požadované technické charakteristiky a požadavky na stavební práce, a současně dodávky a služby související s těmito stavebními pracemi, jejichž prostřednictvím je předmět veřejné zakázky na stavební práce popsán (v tištěné podobě) se soupisem stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (v elektronické podobě na CD ROM) dále jen PROJEKT 4.1. Údaje pro vyžádání zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel v listinné podobě prostřednictvím zastupujícího zadavatele na žádost dodavatele bezodkladně. Dodavatel odešle žádost o poskytnutí zadávací dokumentace e-mailem na adresu zastupujícího zadavatele. Takto zaslaná písemná žádost o zadávací dokumentaci bude mít podobu závazné objednávky s uvedením identifikačních údajů zájemce, telefonického, faxového a e-mailového spojení. Objednanou zadávací dokumentaci obdrží dodavatel dle vlastního uvážení tak, že: 4.1.6.si ji vyzvedne osobně po předchozí telefonické dohodě na adrese zastupujícího zadavatele v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod. 4.1.7.si ji nechá zaslat zastupujícím zadavatelem poštou na dobírku, přičemž bude povinen uhradit náklady na poštovné a balné s tím spojené. Způsob předání zadávací dokumentace uvede dodavatel v objednávce nebo dohodne telefonicky s asistentkou zastupujícího zadavatele. Vzhledem k tomu, že zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel prostřednictvím zastupujícího zadavatele po celou dobu lhůty pro podání nabídek, upozorňujeme dodavatele, že příprava kompletní zadávací dokumentace pro předání dodavateli vyžaduje podle jejího objemu alespoň 24 hodin od objednání na zajištění reprografických prací. Dodavatel proto uváží termín jejího objednání a způsob převzetí tak, aby měl dostatek času na vypracování nabídky. Za vydání zadávací dokumentace odpovídá Ing. Jiří Kudělka a jím pověřená osoba - asistentka Milena Černá, Iva Momirovová. 4.2. Náklady za zadávací dokumentaci Ve smyslu ustanovení § 48 odstavec (5) Zákona zadavatel požaduje úhradu nákladů souvisejících s poskytnutím zadávací dokumentace (náklady na reprodukci zadávací dokumentace, případně náklady na balné a poštovné) ve výši 5800,- Kč bez DPH. Cena zadávací dokumentace se hradí včetně DPH. Zadavatel upozorňuje, že každou objednávku zadávací dokumentace považuje za závaznou. Na základě závazné objednávky zájemce bude připravena zájemci veškerá dokumentace, která je součástí zadávací dokumentace, a budou tedy zadavatelem vynaloženy náklady na reprografické práce s tím spojené. Z tohoto důvodů budou náklady na objednanou a nevyzvednutou zadávací dokumentaci zájemci vyfakturovány, v případě nepřevzetí dobírky též včetně nákladů na poštovné a balné. 4.3. Dodatečné údaje k zadávací dokumentaci Uchazeč je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávacím podmínkám na základě písemné žádosti (e-mailem, faxem, poštou nebo osobním doručením). Písemná žádost o poskytnutí dodatečných informací k zadávacím podmínkám se podává výhradně na brněnskou adresu zastupujícího zadavatele v českém jazyce. Zadavatel odešle prostřednictvím osoby zastupujícího zadavatele dodatečné informace k zadávacím podmínkám písemně (e-mailem, faxem, osobním doručení, poštou) ve smyslu ustanovení § 49 odstavec (2) Zákona nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne doručení písemné žádosti. Zadavatel upozorňuje dodavatele, že žádost o dodatečné informace by měla být doručena nejpozději 5 pracovních dnů před lhůtou pro podání nabídek, aby bylo možné poskytnout dodatečné informace ještě ve lhůtě před podáním nabídek, kdy poskytnuté dodatečné informace mají pro dodavatele smysl. Dodatečné informace včetně přesného znění požadavku odešle zastupující zadavatel ve smyslu ustanovení § 49 odstavec (3) Zákona současně všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti dodavatele. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám vyřizuje Ing. Jiří Kudělka a jím pověřená osoba - asistent Ing. Martin Šimek, Milena Černá nebo Iva Momirovová. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám a veškerá další sdělení vztahující se k zadávacímu řízení budou zájemcům zasílány e-mailem nebo faxem na kontaktní adresy, které uvedli v objednávce zadávací dokumentace. Pokud zájemce požaduje kontakty pro zasílání korespondence v průběhu zadávacího řízení změnit, musí změnu dohodnout telefonicky s asistentkou zastupujícího zadavatele. 5. Prohlídka místa plnění Zadavatel uskuteční prohlídku místa plnění společně pro všechny zájemce dne 6.5.2011 od 10.00 hod. Prohlídky místa plnění se mohou zúčastnit vždy nejvýše 2 zástupci jednoho zájemce. Zájemce bude v rámci prohlídky plně obeznámen s místem plnění veřejné zakázky a místními podmínkami. Sraz účastníků prohlídky místa plnění je před vstupem do budovy na ulici V Aleji 5, č. p. 187, Jeseník. 6. Údaje pro podání nabídky Nabídka se podává písemně v uzavřené obálce označené názvem zakázky. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení o podání nabídky po uplynutí lhůty po podání nabídek. 6.1. Lhůta pro podání nabídek Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem zveřejnění v Obchodním věstníku a je stanovena na 30 kalendářních dnů. Všechny nabídky budou zadavateli doručeny do pátku 20. května 2011 do 12.00 hod. 6.2. Místo pro podání nabídek Nabídka bude doručena do ukončení lhůty pro podání nabídky výhradně na brněnskou adresu zastupujícího zadavatele ikis, s.r.o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno, recepce. Nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od od 9.00 hod. do 14.00 hod. a v poslední den lhůty pro podání nabídek do hodiny jejího skončení. 6.3. Lhůta, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán Zadavatel stanovil délku lhůty, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán, na 90 kalendářních dnů. 7. Podmínky pro otevírání obálek s nabídkami Obálky s nabídkami uchazečů budou otevírány komisí pro otevírání obálek dne 20. května ve 13.00 hod. 8. Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky: 8.1. Název zakázky Přestavba budovy č. p. 187 v Jeseníku na školicí středisko YES dent k. ú. Jeseník 8.2. Místo plnění zakázky Česká republika, Jeseník, kód obce NUTS CZ0711536385, kód obce ZÚJ 536385 8.3. Doba plnění a předpokládaná hodnota zakázky Zahájení plnění zakázky je zadavatelem předpokládáno od 15.6.2011. Ukončení plnění zakázky je zadavatelem předpokládáno do 30.9.2011. Součástí předložených nabídek bude harmonogram postupu plnění předmětu veřejné zakázky (v minimálním časovém členění na dekády) dle jednotlivých etap výstavby. 8.4. Klasifikace veřejné zakázky a předpokládaná hodnota zakázky stavební práce CPV měrná jednotka rozsah Přestavba budov 45454000-4 soubor 1 Předpokládaná hodnota zakázky činí: 16 700 000 Kč bez DPH. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je současně stanovena jako maximální, což je podmínkou zadavatele pro účast v zadávacím řízení. 8.5. Popis předmětu veřejné zakázky 8.5.1.Předmětem veřejné zakázky je komplexní zhotovení stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V JESENÍKU« v rozsahu a podle: - projektové dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku 711, Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2010 s technickými podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů, které vymezují požadované technické charakteristiky a požadavky na stavební práce, a současně dodávky a služby související s těmito stavebními pracemi, jejichž prostřednictvím je předmět veřejné zakázky na stavební práce popsán (v tištěné podobě) se soupisem stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (v elektronické podobě na CD ROM) dále jen PROJEKT Předmět veřejné zakázky dále tvoří: - Zhotovení dokumentace pro provedení stavby v rozsahu nezbytně nutném pro řádné zhotovení díla a její předání objednavateli ve 3 vyhotoveních, z toho 1 v datové formě (na CD nebo DVD ROM). - Zhotovení dokumentace skutečného provedení díla v rozsahu uvedeném v příloze číslo 14 Sazebníku pro navrhování nabídkových cen projektových prací a inženýrských činností UNIKA 2010 a její předání Objednavateli v 6 vyhotoveních z toho jednoho v datové formě (na DVD nebo BD ROM). Dokumentace skutečného provedení bude obsahovat zakreslení skutečného stavu konstrukcí, instalací a přípojek na vnější inženýrské sítě podle stavu provedeného díla. Tato dokumentace musí mít takovou podrobnost a vypovídací schopnost, aby umožnila budoucímu uživateli zjistit jednoznačně povahu stavebních konstrukcí, polohu a trasy instalací a průběhy inženýrských sítí včetně přípojek, v případě potřeby provádění případných rekonstrukcí a oprav. - Zpracování geodetického zaměření všech realizovaných stavebních objektů (část z nich pro zápis vkladu do katastru nemovitostí) ve 3 vyhotoveních, z toho jednoho v datové formě (na DVD ROM), provedení všech geodetických prací, a to zejména výškové a směrové zaměření všech prováděných i stávajících podzemních vedení a zařízení v místě stavby, zaměření díla v průběhu jeho provádění a zpracování veškerých podkladů. 8.5.2.Součástí předmětu veřejné zakázky je provedení následujících souvisejících prací, dodávek a činností: Související činnosti jsou předmětem plnění veřejné zakázky a jako takové musí být zahrnuty do nabídkové ceny, a to i tehdy, když nejsou uvedeny ve výkaze výměr samostatnými položkami. Dodavatel zahrne ocenění těchto souvisejících položek do jednotkových cen výkazu výměr. Zadavatel předpokládá, že provedení souvisejících činností nebude fakturováno samostatnými položkami (pokud je výkaz výměr jako samostatné položky nezahrnuje), ale jako součást jednotlivých položek výkazu výměr. Souvisejícími činnostmi se rozumí zejména: - zhotovení fotodokumentace nebo videodokumentace stavebně technického stavu sousedních nadzemních a podzemních objektů a konstrukcí, které mohou být dotčeny výstavbou, a to před zahájením výstavby a po dokončení výstavby k prokázání nepoškození těchto objektů a konstrukcí vlivem výstavby, kterou zhotovitel předá objednavateli (na CD nebo BD ROM) při předání díla; - zhotovení průběžné fotodokumentace postupu provádění stavby, kterou zhotovitel předá objednavateli (na CD nebo BD ROM) při předání díla; - ověření a vytyčení polohy stávajících podzemních inženýrských sítí před zahájením prací, provedení dopravně-inženýrských opatření vč. dopravního značení; - provedení veškerých předepsaných zkoušek včetně vystavení dokladů o jejich provedení, doložení atestů, certifikátů, prohlášení o shodě apod. a jejich předání zadavateli ve 3 vyhotoveních; Doklady o provedení předepsaných zkoušek, atesty, certifikáty, prohlášení o shodě bude zhotovitel dokládat v průběhu realizace díla, a to vždy k termínu vystavení faktury. Faktura za provedené práce nebude bez doložení těchto dokladů uhrazena. Doklady bude archivovat technický dozor investora (TDI), který provede jejich kompletaci před předáním a převzetím díla a kolaudací; - provedení individuálního vyzkoušení všech prvků a zařízení tvořících předmět plnění včetně vyhotovení protokolu v českém jazyce ve 3 vyhotoveních. Každý prvek díla bude individuálně vyzkoušen po zabudování. O provedení individuálního vyzkoušení každého prvku bude zhotovitelem sepsán protokol o individuálním vyzkoušení. Tyto protokoly bude zhotovitel předávat průběžně při každé fakturaci provedených prací TDI. - provedení komplexního vyzkoušení všech systémů a zařízení tvořících předmět plnění včetně stanovení podmínek, za kterých se budou provádět, vyhodnocení komplexního vyzkoušení včetně vyhotovení protokolu v českém jazyce ve 3 vyhotoveních; Po dokončení díla před jeho předáním a převzetím provede zhotovitel komplexní vyzkoušení díla. Podmínky provedení komplexního vyzkoušení zpracuje zhotovitel písemně před zahájením komplexního vyzkoušení a předá je TDI. TDI bude provádět kontrolu provedení komplexního vyzkoušení. Po dokončení komplexního vyzkoušení, nejpozději ke dni předání a převzetí díla zpracuje zhotovitel protokol o komplexním vyzkoušení díla, který musí potvrdit TDI; - vypracování manipulačních, provozních řádů pro bezvadné provozování díla, resp. jeho dílčích částí, návodů k obsluze, návodů na provoz a údržbu díla, resp. jeho dílčích částí a dokumentace údržby, vše v českém jazyce ve 3 vyhotoveních, z toho 1 v datové formě (na CD nebo BD ROM); Nejpozději k termínu předání a převzetí díla zpracuje zhotovitel návod na provoz a údržbu díla, který bude zahrnovat manipulační a provozní řády, návody k obsluze a dokumentaci údržby díla. V návodu na provoz a údržbu díla budou uvedeny podmínky, při jejichž dodržení bude dílo uživatelem správně užíváno; - vybavení stavby podle požární zprávy z PROJEKTU; - předkládání vzorků materiálů a výrobků určených pro osazení či zabudovaní do stavby objednavateli a projektantovi k odsouhlasení; - spolupráce s objednavatelem při výběru subdodavatelů, jejichž výběr si objednavatel předem písemně stanoví; - celkový úklid stavby, staveniště a okolí před předáním a převzetím; Celkový úklid před předáním díla zahrnuje kompletní a úplné vyčistění stavby, staveniště a okolí před předáním a převzetím, a to v takovém rozsahu, který umožní okamžité užívání bez provádění jakéhokoliv dalšího úklidu ze strany objednavatele. Součástí úklidu je i úklid okolních ploch a komunikací, uvedení okolí stavby do stavu podle projektu (pokud je okolí stavby projektem řešeno) nebo do stavu před zahájením realizace (u ploch a komunikací, které nejsou projektem řešeny); - provedení zaškolení obsluh u všech částí díla, které budou obsluhovány pracovníky objednavatele (budoucím uživatelem); Objednavatel na vyžádání zhotovitele stanoví písemně jmenovitý seznam osob, které mají být zaškoleny pro jednotlivé části díla. Zhotovitel před předáním a převzetím provede zaškolení těchto osob, a to tak, že je podrobně seznámí s podmínkami provozu a údržby jednotlivých částí díla a upozorní je na příslušnou část návodu na provoz a údržbu díla. O zaškolení jednotlivých osob objednavatele doloží zhotovitel při předání a převzetí díla protokoly o zaškolení osob. 9. Kvalifikace dodavatelů: Požadavky na kvalifikaci dodavatelů a způsoby prokázání kvalifikace jsou uvedeny v Kvalifikační dokumentaci, která je součástí kompletní zadávací dokumentace. 10. Posouzení a hodnocení nabídek: 10.1.Hodnoticí komise ustanovená zadavatelem Pro posouzení a hodnocení nabídek ustanoví zadavatel ve smyslu ustanovení § 74 Zákona hodnoticí komisi. Činí-li hodnoticí komise ve vztahu k dodavatelům úkony podle zákona, platí, že tyto úkony činí jménem zadavatele. Hodnoticí komise musí mít nejméně 5 členů, a je-li to odůvodněno předmětem veřejné zakázky, musí být nejméně 1/3 členů komise s příslušnou odborností ve vztahu k předmětu veřejné zakázky. Zadavatel jmenuje za každého člena hodnoticí komise jeho náhradníka. Ustanovení zákona vztahující se na člena hodnoticí komise platí obdobně pro jeho náhradníka. Zadavatel podle ustanovení § 59 odstavec (2) zákona rozhodl o tom, že posouzení kvalifikace provede hodnoticí komise (dále jen »komise«). Členové komise nesmí být ve smyslu ustanovení § 74 odstavec (7) Zákona ve vztahu k veřejné zakázce a k uchazečům podjati. Členové komise jsou povinni zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o nichž se dozvěděli v souvislosti se svojí účastí v komisi O své nepodjatosti a závazku zachování mlčenlivosti učiní písemné prohlášení. Jednání komise se mohou zúčastnit i jiné osoby (přizvaní poradci), které určí zadavatel nebo komise. Pro tyto osoby platí závazek nepodjatosti a závazek mlčenlivosti obdobně jako pro členy komise. 10.2.Posouzení nabídek Komise ve smyslu ustanovením § 59 Zákona provede posouzení prokázání splnění kvalifikace v nabídkách uchazečů. O posouzení kvalifikace pořídí protokol. Zadavatel umožní všem dodavatelům, jejichž kvalifikace byla posuzována, do protokolu o posouzení kvalifikace nahlédnout a pořídit si z něho výpis či opis. Komise ve smyslu ustanovením § 76 Zákona provede posouzení nabídek uchazečů z hlediska splněných zákonných požadavků a požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. Komise dále posoudí, zda uchazeč nepodal nepřijatelnou nabídku, která je v rozporu s platnými právními předpisy (ve smyslu ustanovení § 22 odstavec (1) písmeno d) Zákona). Nabídky, které nesplňují výše uvedené požadavky, musí být vyřazeny. Uchazeče, jehož nabídka byla komisí vyřazena, vyloučí zadavatel bezodkladně z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel uchazeči písemně oznámí. Komise může v případě nejasnosti požádat uchazeče o písemné objasnění informací či dokladů k prokázání splnění kvalifikace ve smyslu ustanovením § 59 odstavec (4) Zákona a o vysvětlení nabídky ve smyslu ustanovením § 76 odstavec (3) Zákona. Komise může po písemném vysvětlení nejasnosti nabídky přizvat uchazeče na jednání komise za účelem vysvětlení jeho nabídky ve smyslu ustanovení § 76 odstavec (4) Zákona. Dodatečné informace uchazeče nesmí obsahovat změnu nabídky a nesmí být v rozporu s výzvou k podání nabídky. Komise posoudí též výši nabídkových cen ve vztahu k předmětu veřejné zakázky. Jestliže nabídka obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky, musí si komise vyžádat od uchazeče zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny ve smyslu s ustanovením § 77 Zákona. Ve smyslu ustanovení § 80 Zákona pořídí komise o posouzení a hodnocení nabídek písemnou zprávu. Zadavatel umožní ve smyslu ustanovení § 80 odstavec (3) Zákona až do uzavření smlouvy všem uchazečům, jejichž nabídky byly předmětem hodnocení, na jejich žádost do zprávy o posouzení a hodnocení nabídek nahlédnout a pořídit si z ní výpisy, kopie či opisy. 10.3.Základní hodnoticí kritérium a dílčí hodnoticí kritéria pro zadání zakázky Zadavatel zvolil jako základní hodnoticí kritérium pro zadání zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující dílčí hodnoticí kritéria (dále označená jako »kritérium«) se stanovenou váhou v %: 1. kritérium: Celková výše nabídkové ceny bez DPH váha 50 % 2. kritérium: Termín dodání váha 30 % 3. kritérium: Sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo váha 20 % 1. kritérium: Zadavatel bude hodnotit celkovou výši nabídkové ceny bez DPH. Jako nejvhodnější bude v tomto kritériu hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejnižší nabídkovou cenu. 2. kritérium: Zadavatel bude hodnotit termín plnění - průběžnou lhůtu plnění smlouvy. Průběžná lhůta plnění smlouvy bude stanovena počtem dní ode dne zahájení plnění předmětu smlouvy do dne předání poslední části předmětu smlouvy bez vad a nedodělků včetně (datum zahájení plnění předmětu smlouvy stanovuje zadavatel všem uchazečům shodně dnem 15.6.2011). Jako nejvhodnější bude v tomto kritériu hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejkratší průběžnou lhůtu plnění předmětu smlouvy. 3. kritérium: Zadavatel bude hodnotit výši smluvních sankce s povinností ukončit a předat dílo. Jako nejvhodnější bude v tomto dílčím kritériu hodnocena nabídka uchazeče, který v nabídce uvede nejvyšší výši smluvní sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo. 10.4.Údaje uchazečů k dílčím kritériím Uchazeči předloží ve svých nabídkách k jednotlivým dílčím kritériím následující údaje a doklady, které budou sloužit zadavateli pro posouzení nabídek podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky: K 1. dílčímu kritériu: - Uchazečem vyplněný Krycí list nabídky, který tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace jako její příloha - Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace jako její příloha Ke 2. dílčímu kritériu: - Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace jako její příloha K 3. dílčímu kritériu: - Uchazečem vyplněný text konceptu smlouvy, který tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace jako její příloha 10.5.Způsob hodnocení nabídek uchazečů podle dílčích kritérií 10.5.1.Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. 10.5.2.S ohledem na usnesení NNS 5 Afs 75/2009-100 si zadavatel si vyhrazuje právo rozhodnout o tom, že výše uvedený výpočet hodnocení nepoužije v případě, že hodnotu nabídnutou uchazečem v rámci kritéria Termín plnění nebo Výše smluvní sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo bude považovat za zjevně nepřiměřenou. V takovém případě může přiřadit zadavatel nabídce v rámci kritéria Termín plnění nebo Výše smluvní sankce za prodlení s plněním termínů uzlových bodů 0 bodů. Za nepřiměřenou může být přitom považována u kritéria Termín plnění taková hodnota, která se odchýlí o méně než 50 % od aritmetického průměru hodnot ostatních nabídek v hodnoceném kritériu a u kritéria Výše smluvní sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo, taková hodnota, která se odchýlí o více než 50 % od aritmetického průměru hodnot ostatních nabídek v hodnoceném kritériu. Tento postup bude odůvodněn ve zprávě o posouzení a hodnocení nabídek, přičemž přiměřenost či nepřiměřenost nabízené hodnoty bude komisí posuzována s ohledem na dodržení technologických postupů stanovených v PROJEKTU, reálnost nabízených hodnot v porovnání s nabídkami ostatních uchazečů a vzhledem k situaci na trhu. 10.5.3.Výsledné hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií budou vynásobena příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty. 10.5.4.Popis způsobu hodnocení nabídek uchazečů podle dílčích kritérií 1. kritérium: Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu uchazeče bodovací metodou. Nabídková cena uchazeče bude hodnocena podle její absolutní výše v korunách českých bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce nejnižší nabídková cena v Kč ----------------------------- x 100 (bodů) hodnocená nabídková cena v Kč Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 3 desetinná místa. 2. kritérium: Zadavatel bude hodnotit uchazeči nabízený termín plnění podle trvání průběžné lhůty plnění ve dnech výše uvedenou bodovací metodou. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce hodnocená výše smluvní sankce v Kč ---------------------------------- x 100 (bodů) nejvyšší výše smluvní sankce v Kč Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 3 desetinná místa. 3. kritérium: Zadavatel bude hodnotit výši smluvních sankce za prodlení s povinností ukončit a předat dílo podle její absolutní výše v korunách českých výše uvedenou bodovací metodou. Bodové hodnocení bude vypočteno podle vzorce hodnocená výše smluvních sankce ------------------------------- x 100 (bodů) nejvyšší výše smluvních sankce Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno vahou tohoto kritéria, a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 3 desetinná místa. 10.6.Výběr nejvhodnější nabídky Zadavatel rozhodne o výběru nejvhodnější nabídky toho uchazeče, jehož nabídka byla podle hodnoticích kritérií vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. Ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka, která získá při hodnocení výše uvedeným způsobem nejvyšší výsledné bodové ohodnocení. 11. Požadavky zadavatele na způsob zpracování nabídkové ceny 11.1.Základní cenová ujednání 11.1.1.Nabídková cena bude zpracována jako cena za realizaci celého předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace včetně DPH při dodržení doby plnění. Nabídková cena bude v nabídce zpracována v souladu s obchodními podmínkami. Nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná a překročitelná pouze při splnění podmínek stanovených zadavatelem v zadávací dokumentaci. 11.1.2.Do sjednávané ceny za realizaci celého předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace včetně DPH zahrne uchazeč veškeré práce a dodávky nezbytné pro kvalitní zhotovení díla, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením a dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních) během celé doby provádění díla. Uchazeč odpovídá za to, že jeho nabídka, a tedy nabídková cena zahrnuje všechny práce a dodávky vymezené v této zadávací dokumentaci. 11.1.3.Nabídková cena nebude měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz a stabilitu měny. 11.2.Doložení způsobu výpočtu nabídkové ceny 11.2.1.Zadavatel jako podmínku soutěže požaduje, aby uchazeči doložili v nabídce způsob výpočtu nabídkové ceny, a to oceněním výkazu výměr, který je součástí PROJEKTU. 11.2.2.Ocenění (ROZPOČET) bude tvořeno součtem součinů počtu měrných jednotek, které jsou součástí výkazů výměr a jednotkových cen uchazeče, a to po jednotlivých položkách výkazů výměr. Tyto jednotkové ceny jsou pro plnění předmětu veřejné zakázky závazné. Do ceny jednotlivých položek zahrne uchazeč veškeré vedlejší rozpočtové náklady stavby, náklady práce a dodávky nezbytné pro kvalitní zhotovení díla, veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením a dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních) během provádění díla. Uchazeč je povinen dodržet položkovou skladbu položkového výkazu výměr, který je součástí PROJEKTU. Pokud uchazeč nedodrží položkovou skladbu výkazu výměr z PROJEKTU nebo neocení některou položku výkazu výměr, bude zadavatel posuzovat nabídku uchazeče jako nevhodnou ve smyslu ustanovení § 22 odstavec (1) písmeno a) Zákona, která nesplňuje požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky. 11.2.3.Cena za realizaci celého předmětu veřejné zakázky dle této zadávací dokumentace musí zahrnovat veškeré náklady na zařízení staveniště a jeho provoz, dodávku elektřiny, vodné a stočné, odvoz a likvidaci odpadů, poplatky za skládky, náklady na používání strojů, služby, střežení staveniště, úklid staveniště, přilehlých ploch a vnitřních prostor dotčených prováděním díla, dopravní značení, náklady na zhotovování, výrobu, obstarávání, přepravu zařízení, materiálů a dodávek včetně veškerých správních a místních poplatků, náklady na schvalovací řízení, převod práv, pojištění, daně, cla, správní poplatky, provádění předepsaných zkoušek, zabezpečení prohlášení o shodě, certifikátů a atestů všech materiálů a prvků, rezervu a jakékoliv další výdaje spojené s realizací stavby. 11.2.4.DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky. Uchazeči z EU a třetích zemí musí vyjádřit cenu včetně DPH, a to i v případě, že sami DPH neodvádí, protože musí vzít v úvahu platnou daňovou legislativu v ČR. 11.2.5.ROZPOČET bude doložen jako součást nabídky, a to v tištěné a elektronické podobě. 11.3.Způsob oceňování úprav předmětu veřejné zakázky Stanovené jednotkové ceny uvedené v nabídce jsou závazné pro oceňování jakýchkoliv případných úprav předmětu veřejné zakázky. Takové ocenění případných úprav předmětu veřejné zakázky dodavatele neopravňuje k jejich provedení či neprovedení. Případné úpravy předmětu veřejné zakázky určuje zadavatel v souladu s příslušnými ustanoveními Zákona a smlouvy. 11.4.Obsah položek nabídkové ceny Jednotlivé položky nabídkové ceny budou v sobě obsahovat ocenění těchto ke splnění veřejné zakázky nezbytných nákladů: - veškeré náklady na dopravní značení, - veškeré náklady na používání strojů, - veškeré náklady na zřízení a odstranění zařízení staveniště, - veškeré náklady na zařízení staveniště a jeho provoz, - veškeré náklady na služby, střežení staveniště, úklid staveniště, přilehlých ploch a vnitřních prostor dotčených prováděním díla, - veškeré náklady na zhotovování, výrobu, obstarávání, přepravu zařízení, materiálů a dodávek včetně veškerých správních poplatků, - veškeré náklady na skladování, správu, zabudování a montáž veškerých dílů a materiálů veřejné zakázky, - veškeré náklady na schvalovací řízení, převod vlastnických práv na zadavatele, - veškeré náklady na pojištění, daně, cla (náklady spojené s celní manipulací a náklady na proclení), správní poplatky, - veškeré náklady na provádění předepsaných zkoušek, zabezpečení prohlášení o shodě, certifikátů a atestů všech materiálů a prvků, - veškeré náklady na zřízení, rozvody, spotřebu a provoz přípojek vody a energií během provádění veřejné zakázky, - veškeré náklady na dodávku elektřiny, vodné a stočné, odvoz a likvidaci odpadů, - veškeré náklady na zařízení odečtů měřidel příslušnými organizacemi, a to před započetím a po skončení plnění veřejné zakázky, - veškeré náklady na poplatky za skládky, - veškeré provozní náklady dodavatele včetně nákladů na ubytování, - veškeré náklady na zábory, - veškeré náklady, které vyplynou ze zvláštností realizace, - veškeré náklady na pochůzky po úřadech, schvalovací řízení, které nese dodavatel, - veškeré náklady na provádění všech, příslušnými normami a vyhláškami stanovených zkoušek materiálů a dílů včetně předávacích zkoušek, - veškeré náklady na pojištění odpovědnosti dodavatele a na pojištění předmětu plnění veřejné zakázky, - veškeré náklady na nutná, potřebná či úřady stanovená opatření k provedení veřejné zakázky a jakékoliv další výdaje spojené s realizací předmětu této veřejné zakázky uvedené v zadávací dokumentaci a ve výkazech výměr PROJEKTU. Splnění požadavků uvedených v tomto článku je podmínkou zadavatele. 12. Obchodní podmínky: 12.1.Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci veřejné zakázky, a to formou textu smlouvy obligatorního charakteru. Text smlouvy je součástí zadávací dokumentace v tištěné podobě se zabezpečením proti vyjmutí listů. Uchazeč vyplní v textu smlouvy rukou údaje, které jsou určeny k vyplnění, aniž by porušil její zabezpečení, a tutéž smlouvu vrátí jako součást nabídky zadavateli. 12.2.Smluvní podmínky obsažené konceptu smlouvy jsou neměnné. 12.3.Smlouva bude podepsána (ve všech částech k podpisu určených) oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. Takto nepodepsaná smlouva je nepodepsanou nabídkou ve smyslu Zákona a je proto právně neúčinná. Nabídka, která bude obsahovat nepodepsanou smlouvu, bude ze soutěže vyřazena a uchazeč bude vyloučen pro nesplnění podmínek zadání. 12.4.Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí být v záhlaví smlouvy uvedeni všichni dodavatelé, kteří podávají společnou nabídku, a smlouva musí být podepsána oprávněnou osobou všech dodavatelů, kteří podávají společnou nabídku, v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku (ve všech částech k podpisu určených). 13. Platební podmínky Platební podmínky stanovuje zadavatel všem dodavatelům shodně v obchodních podmínkách - konceptu smlouvy. 14. Podmínky, při nichž je možné překročit výši nabídkové ceny Zadavatel připouští překročení nabídkové ceny pouze v případě, pokud v průběhu plnění předmětu této veřejné zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. 15. Technické podmínky Technické podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci a v PROJEKTU. 16. Varianty nabídky Zadavatel varianty nabídky vylučuje s výjimkou stanovenou v § 44 odstavec 9) Zákona. 17. Jiné požadavky zadavatele pro plnění veřejné zakázky: Jiné požadavky pro plnění veřejné zakázky stanovuje zadavatel ve smyslu ustanovení § 44 odstavec (3) písmeno g) Zákona. Tyto jiné požadavky jsou proto podmínkou zadavatele a budou posuzovány z pohledu, zda uchazeč nepředložil nepřijatelnou nabídku ve smyslu ustanovení § 22 odstavec (1) písmeno b) Zákona. 17.1.Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Doklady, které jsou vyhotoveny v jiném než českém jazyce, musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka. 17.2.Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil formou čestného prohlášení závazek, že v případě, že s ním bude uzavřena smlouva, poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční kontroly podle § 2 písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě. Závazek bude rovněž obsahovat právo přístupu EF v rámci kontroly k dokumentům, které podléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů (např. obchodní tajemství) za předpokladu, že budou splněny požadavky kladené právními předpisy (např. § 11 písmeno c) a d), § 12 odstavec (2) písmeno f) zákona č. 552/1991 Sb., o státní kontrole, v platném znění) vč. zajištění stejných podmínek u svých subdodavatelů. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. 17.3.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné prohlášení uchazeče o tom, že je povinen v rámci realizace předmětu plnění dodržet požadavky na publicitu stanovené v čl. 9 nařízení Komise (ES) č. 1882/2006 a v Pravidlech pro publicitu poskytovatele dotace, a to ve všech dokumentech vztahujících se k předmětu plnění veřejné zakázky, pokud zadavatel nestanoví jinak. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. 17.4.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložit v nabídce čestné prohlášení uchazeče o tom, že souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy nebo jejích částí podle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů, zejména s povinností zadavatele poskytnout informaci o rozsahu a příjemci prostředků z rozpočtu zadavatele, to je zejména (nikoliv však pouze) informaci o ceně díla a název a sídlo zhotovitele. Uchazeč (budoucí zhotovitel) v čestném prohlášení dále uvede, že je seznámen se skutečností, že poskytnutí těchto informací se dle citovaného zákona nepovažuje za porušení obchodního tajemství a s jejich zveřejněním tímto vyslovuje svůj souhlas. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. 17.5.Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil podrobný časový harmonogram výstavby. Uchazeč jako budoucí zhotovitel je povinen harmonogram v průběhu realizace průběžně aktualizovat podle postupu realizace. Harmonogram bude přílohou smlouvy. 17.6.Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku v zadávacím řízení, není současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou uchazeče v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku. 18. Obsah nabídky 18.1.Nabídka musí obsahovat identifikační údaje uchazeče, návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a další doklady zadávací dokumentací specifikované. 18.2.Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti, které budou formálně řazeny takto: - krycí list nabídky; - obsah nabídky; - smlouva o podání společné nabídky více dodavatelů (pokud předkládá nabídku více dodavatelů společně); - doklady o prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů; - doklady o prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů; - doklady o prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů; - doklady o prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů; - další doklady požadované Zákonem či zadavatelem výše neuvedené; - položkový rozpočet - oceněné výkazy výměr z PROJEKTU; - ostatní dokumenty a informace uchazeče jinde neuvedené, které uchazeč považuje za relevantní ve vztahu k předmětu veřejné zakázky (prospektové a obrazové materiály apod.); - čestné prohlášení uchazeče o souhlasu se zpracováním svých osobních údajů v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a zák. č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů; - čestné prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku v zadávacím řízení, není současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení; - s právem zadavatele zveřejnit náležitosti obsažené ve smlouvě s vybraným uchazečem (pokud netvoří předmět obchodního tajemství) ve smyslu Zákona číslo 106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů o svobodném přístupu k informacím; - plná moc zadavateli k ověřování skutečností v nabídce uvedených; - podepsaný návrh na uzavření smlouvy zpracovaný podle zadávací dokumentace; - poslední číslovaný list nabídky s prohlášením uchazeče o celkovém počtu listů nabídky. 18.3.Nabídka bude podána v jednom originálním tištěném vyhotovení a ve dvou kopiích v elektronické podobě na CD ve formátu pdf (jedna kopie bude zaslána na agenturu Czechinvest) a bude zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nabídky. Opatření proti vyjmutí listů uplatňuje zadavatel zejména z důvodů vyloučení možnosti neoprávněné manipulace. Zadavatel upozorňuje, že např. kroužková vazba nebo termovazba nesplňuje podmínku na zabezpečení proti vyjmutí listů, neboť je volně rozebíratelná. Pro zabezpečení nabídky je třeba použít např. způsobu obdobného, jaký je užíván notáři. 18.4.Jednotlivé listy nabídky budou číslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou. Jako poslední list nabídky bude doloženo prohlášení uchazeče, podepsané statutárním zástupcem uchazeče, o celkovém počtu listů nabídky. 18.5.Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze soutěže v případě, že uchazeč uvede ve své nabídce nepravdivé údaje. Podmínkou zadavatele je, aby v nabídce byla doložena plná moc uchazeče, kterou zplnomocňuje zadavatele k ověřování skutečností uvedených v nabídce. Plná moc bude podepsána statutárním zástupcem uchazeče. 18.6.Zadavatel nehradí náklady na účast v zadávacím řízení a nabídky nevrací. 18.7.Zadavatel je oprávněn zadávací řízení zrušit způsobem stanoveným v Pravidlech pro výběr dodavatele programu OPPI. Zadavatel je oprávněn odmítnout všechny předložené nabídky. V Brně dne 8. dubna 2011 ve spolupráci se zadavatelem zpracoval Ing. Martin Šimek ikis, s.r.o. --- Samostatné přílohy - další součásti zadávací dokumentace Příloha 1 Kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě) Příloha 2 Obchodní podmínky v podobě smlouvy (v tištěné podobě - zabezpečené) Příloha 3 Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě) Příloha 4 PROJEKT - projektová dokumentace stavby s názvem »PŘESTAVBA BUDOVY Č. P 187 V JESENÍKU« zpracované do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky projektantem Ing. Petrem Krejčiříkem se sídlem Na Větřáku 711, Jedovnice, v 01/2011 pod zakázkovým číslem 11/2011 s technickými podmínkami ve formě souhrnu všech technických popisů, které vymezují požadované technické charakteristiky a požadavky na stavební práce, a současně dodávky a služby související s těmito stavebními pracemi, jejichž prostřednictvím je předmět veřejné zakázky na stavební práce popsán (v tištěné podobě) se soupisem stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr (v elektronické podobě na CD ROM) 367317-16/11
1116_367317.pdf