VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; BVT TECHNOLOGIES, A.S.
Zadavatel:
BVT TECHNOLOGIES, A.S.
Sídlo: Hudcova 533/78c, 621 00 Brno
IČ: 26234386
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
(dle ustanovení Pravidla pro výběr
Dodavatelů z OPPI Nemovitost)
Výběr dodavatelů na stavební práce
»GENERÁLNÍ DODAVATEL U REKONSTRUKCE OBJEKTU NA VÝZKUMNĚ
- VÝVOJOVÉ PROSTORY FY BVT TECHNOLOGIES a.s.«
Osoba pověřená výkonem zadavatelských činností:
WALLET s.r.o., sídlem Karlovo náměstí 29/14-15, 120 00 Praha 2
doručovací adresa (provozovna) Lidická 8, 680 01 Boskovice
Preambule
Tato zadávací dokumentace je vypracována jako podklad pro podání nabídek
uchazečů v rámci řízení na stavební práce zveřejněného podle Pravidel
pro výběr dodavatelů z OPPI Nemovitost dále jen »příručka«.
Práva, povinnosti či podmínky v této dokumentaci neuvedené se řídí
touto příručkou.
IDENTIFIKACE ZADAVATELE
Název zadavatele: BVT Technologies, a.s.
Sídlo: Hudcova 533/78c, 621 00 Brno
IČ: 26234386
DIČ: CZ26234386
Právní forma: akciová společnost
Jména osob oprávněných za zadavatele jednat:
RNDr. Jan Krejčí, PhDr., předseda představenstva
Osoba pověřená činnostmi zadavatele: WALLET s.r.o.
IČ: 26704871
DIČ: CZ26704871
Sídlo/místo podnikání: Karlovo náměstí 292/14-15, 120 00 Praha 2
provozovna Lidická 8, 680 01 Boskovice
Kontaktní osoba: Bc. Tamara Chládková
Telefon, fax: +420 731 495 574
E-mail: chladkova@wallet.cz
1. Vymezení předmětu veřejné zakázky
1.1. Předmětem veřejné zakázky je zajištění funkce generálního
dodavatele výše uvedené akce po dobu její přípravy a realizace, tzn.
Úpravy projektové dokumentace (dále jen »PD«) pro realizaci stavby
zajišťující hospodárné využití finančních prostředků a zajištění
všech prací a činností nutných pro realizaci stavby, příprava
kolaudačního řízení, předání stavby a předání PD v případě, že došlo
k jejím změnám v průběhu stavby. Zakázka bude řešena v etapách,
které budou odsouhlaseny zadavatelem.
1.2. V objektu po rekonstrukci musí být minimálně 600 m2 vyčleněných
pro výzkumně-vývojovou činnost včetně výroby prototypů.
- V objektu po rekonstrukci musí být minimálně 120 m2 čistých prostor
ve třídě b (Maximální přípustný počet částic/m3 rovný nebo větší:
- za klidu 0,5 mikro m 3500; 5 mikro m 0,
- za provozu 0,5 mikro m 350 000; 5 mikro m 2000)
- Objekt po rekonstrukci musí být vybaven hygienickým zařízením
pro práci v čistých prostorách.
- Objekt po rekonstrukci musí být urbanisticky začleněn
do intravilánu městyse Strážek.
Podrobněji je dílo specifikováno návrhem smlouvy o dílo a
projektovou dokumentaci včetně výkazu výměr s názvem »GENERÁLNÍ
DODAVATEL U REKONSTRUKCE OBJEKTU NA VÝZKUMNĚ - VÝVOJOVÉ PROSTORY
FY BVT TECHNOLOGIES a.s.«. »Projektová dokumentace je zpracovaná
projekční kanceláří: atelier A77 ARCHITEKTI, sídlo Hlinky 92,
603 00 Brno, Ing. arch. Zdeněk Bureš, tel.: 545 240 155.
Příloha č. 1 - technická dokumentace
Příloha č. 2 - položkový rozpočet
Příloha č. 5 - Návrh smlouvy
1.3. Součástí díla jsou rovněž všechny dodávky specifikované v projektové
dokumentaci a dalších poskytnutých podkladech, které jsou nezbytné
pro realizaci a dokončení stavebních prací.
1.4. Výkaz výměr
Zadávací dokumentace obsahuje v souladu s ust. § 44 odst. 4 zákona
výkaz výměr požadovaných stavebních prací v elektronické podobě.
Dojde-li k nesouladu mezi výkazem výměr a projektovou dokumentací
stavby, příp. dalších poskytnutých podkladů, je pro stanovení
nabídkové ceny rozhodující výkaz výměr. Výkaz výměr je pro
zpracování nabídkové ceny závazný.
1.5. Závaznost výkazu výměr
Výkaz výměr je jednou ze závazných částí pro zpracování nabídkové ceny.
Zadavatel doporučuje uchazečům ověřit si soulad výkazu výměr s textovou
a výkresovou částí projektové dokumentace, dalšími poskytnutými
podklady a případné rozpory si vyjasnit ještě v průběhu lhůty pro
vyžádání dodatečných informací dle příručky.
1.6. Harmonogram plnění navrhne uchazeč v členění:
a) Návrh úprav PD pro realizaci stavby
b) Etapa stavby 1 - první podlaží, druhé podlaží, vzduchotechnika,
sanace vlhkosti
c) Etapa stavby 2 - třetí podlaží, výměna oken, zateplení pláště budovy
d) Etapa stavby 3 - úprava zeleně, parkovacích míst, oplocení
Uchazeč podá optimální návrh etapy 3 - úprava zeleně, komunikací,
oplocení a parkovacích míst. Tento bod nepodléhá hodnocení.
2. Klasifikace předmětu veřejné zakázky
Dodávka CPV
Stavební práce 45000000-7
3. Přepokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je stanovena na 12 000 000,- Kč bez DPH.
4. Doba a místo plnění veřejné zakázky
4.1. Plnění veřejné zakázky se předpokládá v termínech (platné pro obě části):
Předpokládaný datum zahájení fyzické realizace projektu: květen 2011
Datum ukončení stavebních prací (limitní termín): 1.3.2013
Dodavatel je oprávněn nabídnout jakýkoliv kratší termín než limitní,
tento termín bude podložen časovým a finančním harmonogramem.
4.2. Stavba je umístěna na adrese Strážek, č. p. 206.
4.3. Uchazeč jako součást nabídky předloží časový a finanční harmonogram
plnění předmětu veřejné zakázky. Minimální podrobnost obou
harmonogramů jsou týdny.
Uzlové body:
1. Zahájení provádění díla - dodavatel stanoví v počtu kalendářních dnů
ode dne předání staveniště
2. Vypracování realizační dokumentace stavby - dodavatel stanoví
v počtu kalendářních dní ode předání staveničtě
3. Předání dokumentace skutečného provedení stavby - dodavatel stanoví
lhůtu nejpozději do 30 dní ode dne předání a převzetí díla zadavateli
4. Předání provozního řádu - dodavatel stanoví lhůtu nejpozději do 14 dní
ode dne předání a převzetí díla zadavateli
5. Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty ve výši 240 000,- Kč
(slovy: dvě stě čtyřicet tisíc korun českých), pokud
Jistotu dodavatel poskytne formou složení peněžní částky na účet
zadavatele vedený u Raiffeisenbank a.s. Praha nebo formou bankovní záruky
(předložením originálu záruční listiny). Číslo účtu: 405378001/5500.
Jistota složená formou složení peněžní částky musí být připsána na účet
zadavatele nejpozději v den otevírání obálek s nabídkami. Variabilní
symbol je evidenční číslo veřejné zakázky. Specifický symbol je IČ uchazeče.
Bude-li jistota poskytnuta formou bankovní záruky, je dodavatel povinen
zajistit její platnost po celou dobu zadávací lhůty (tj. počínaje dnem
otevírání obálek s nabídkami), tzn. v případě potřeby prodlužovat platnost
bankovní záruky.
6. Požadavky na kvalifikaci
Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace
v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu
prokázat prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel je v takovém případě
povinen veřejnému zadavateli předložit smlouvu uzavřenou se subdodavatelem,
z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění
veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude
dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň
v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel
není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace
odstavce 6.1 základní kvalifikační předpoklady a 6.2 profesní kvalifikační
předpoklady.
V případě, že má být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli
společně a za tímto účelem hodlají dodavatelé podat společnou nabídku,
je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních
předpokladů podle a profesního kvalifikačního předpokladu podle v plném
rozsahu. Splnění kvalifikace podle musí prokázat všichni dodavatelé
společně. Další povinností dodavatelů, kteří podávají nabídku společně,
je předložit v nabídce veřejnému zadavateli smlouvu, ve které je obsažen
závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli
a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti
s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu
plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících
z veřejné zakázky.
Vymezené kvalifikační předpoklady jsou shodné pro obě části veřejné
zakázky. Pokud nejsou shodné, v zadávací dokumentaci je to výslovně
uvedeno. V případě, že bude uchazeč podávat nabídku pro obě části,
doloží kvalifikační předpoklady pouze v jednom vyhotovení, přičemž
musí splňovat kvalifikaci pro první část zakázky.
6.1. Základní kvalifikační předpoklady
6.1.1. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel
podepsáním v plném rozsahu čestného prohlášení (viz příloha č. 4
této zadávací dokumentace - vzor čestného prohlášení).
6.2. Profesní kvalifikační předpoklady
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel v rozsahu:
6.2.1. výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis
z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (originál či úředně
ověřená kopie)
6.2.2. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad
prokazující živnostenské oprávnění pro předmět podnikání »Provádění
staveb, jejich změn a odstraňování«.
6.3. Technické kvalifikační předpoklady
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění technických
kvalifikačních předpokladů:
6.3.1. Předložením seznamu nejvýznamnějších služeb formou čestného prohlášení,
provedených dodavatelem v posledních 3 letech. Dodavatel prokáže tento
kvalifikační předpoklad předložením seznamu minimálně 3 prací obdobného
charakteru s minimálním finančním objemem: 12 000 000,- Kč bez DPH.
Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednavatelů o řádném
provedení stavebních prací obdobného charakteru; tato osvědčení musí
zahrnovat cenu, dobu, místo a stručný popis stavebních prací a musí
obsahovat údaj o tom, zda byly tyto stavební práce provedeny řádně
a odborně.
6.3.2. Předložením podepsaného seznamu řídicích techniků - jmenovité
uvedení hlavního inženýra projektu (HIP), jež se budou podílet
na plnění veřejné zakázky a dále předloží osvědčení o vzdělání a
odborné kvalifikaci dodavatele navazující na seznam řídicích techniků.
6.4. Pravost a stáří dokladů
Není-li v zadávacích podmínkách stanoveno jinak, předkládá dodavatel
doklady prokazující kvalifikaci v kopii.
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a
výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému
má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
Doklady, kterými zahraniční osoba prokazuje splnění kvalifikace,
musí být předloženy v původním jazyce a též v úředně ověřeném
překladu do českého jazyka.
7. Prohlídka místa plnění
Zadavatel umožní dodavatelům prohlídku místa plnění. Prohlídka za účasti
max. 2 osob dodavatele se uskuteční dne 14.1.2011 v 10.00 hod.
Sraz účastníků je v sídle zadavatele, kontaktní osoba
RNDr. Jan Krejčí, PhDr., mob.: 731 119 040.
8. Dodatečné informace
Žádosti o dodatečné informace doručí uchazeči v souladu kontaktní osobě:
Bc. Tamara Chládková, mob.: +420 731 495 574, na e-mail: chladkova@wallet.cz.
Dodatečné informace včetně přesného znění žádosti, doručí zadavatel
současně všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací
dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta.
9. Návrh smlouvy včetně platebních podmínek a podmínek, za nichž je možno
překročit výši nabídkové ceny
9.1. Návrh smlouvy vymezující budoucí rámec smluvního vztahu je
nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Uchazeči vyplní
do návrhu smlouvy chybějící údaje. Návrh smlouvy je pro uchazeče
závazný, uchazeč není oprávněn v návrhu smlouvy měnit nebo přidat
jakýkoliv údaj či ustanovení.
9.2. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy o dílo identifikační a
kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené
zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem »***«). Pokud nabídku
podává více osob společně (sdružení), příslušným způsobem tuto
skutečnost zohlední v úvodu (identifikace smluvních stran)
a v závěru (podpisy smluvních stran) návrhu smlouvy.
9.3. V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky, požaduje
zadavatel uvést v nabídce uchazeče (v příloze návrhu smlouvy), jaká
část plnění bude zadána třetím osobám a které osoby to budou
(u subdodavatele je uchazeč povinen uvést jeho identifikační údaje).
9.4. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou
oprávněnou jednat jménem či za uchazeče nebo zástupcem zmocněným
k tomuto úkonu podle právních předpisů, plná moc pak musí být součástí
nabídky v prosté kopii. Pokud návrh smlouvy nebude řádně podepsán,
bude nabídka považována za neúplnou.
9.5. Platební podmínky jsou stanoveny v návrhu smlouvy.
9.6. Cenu služeb v průběhu její realizace je možné změnit pouze v případě,
že dojde v průběhu realizace prací ke změnám sazeb DPH majících vliv
na cenu veřejné zakázky nebo v případě vzniku víceprací, o tomto jsou
smluvní strany povinny uzavřít dodatek ke smlouvě.
9.7. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy.
Práce budou fakturovány na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu
provedených prací.
Splatnost jednotlivých faktur bude 60 dnů. Lhůta začíná běžet
od prvního dne doručení faktury objednavateli.
Platební podmínky jsou podrobněji vymezeny v návrhu smlouvy, který
je nedílnou přílohou této zadávací dokumentace.
10. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
10.1. Uchazeč (dodavatel) je povinen stanovit celkovou nabídkovou
cenu absolutní částkou v českých korunách v členění s DPH, DPH
a cena bez DPH, která bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo.
10.2. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná,
kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně
neupravuje tato zadávací dokumentace a dodavatel je vázán
nabídkovou cenou po dobu 120 dnů.
10.3. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady uchazeče
(dodavatele) nutné k realizaci díla. Nabídková cena obsahuje
předpokládaný vývoj cen ve stavebnictví až do konce její platnosti,
rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny
k zahraničním měnám až do konce její platnosti.
10.4. Cena jednotlivých dílčích dodávek a prací bude uvedena v položkovém
rozpočtu, který je součástí zadávací dokumentace (příloha č. 2),
do kterého uchazeč (dodavatel) v rámci své nabídky ve veřejné
zakázce doplní ceny jednotlivých položek (jednotlivých prací)
a tento bude předložen v rámci nabídky uchazeče (dodavatele).
10.5. Sleva z ceny - pokud uchazeč míní nabídnout zadavateli slevu z
ceny, musí tuto slevu promítnout do jednotkových cen jednotlivých
položek v jím předložených položkových rozpočtech. Jiná forma slevy
z nabídkové ceny (např. paušální částkou z celkové ceny za stavební
práce) není přípustná.
11. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky - obsah nabídky
Z důvodu přehlednosti doporučuje zadavatel, aby nabídka byla členěna
do samostatných částí, řazených v nabídce za sebou (jedno, zda každé
v samostatné sloze nebo společně v jedné sloze) a označených shodně
s následujícími pokyny:
ČÁST 1 - PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
1. Vyplněný formulář »KRYCÍ LIST NABÍDKY« opatřen podpisem osoby
oprávněné jednat jménem či za uchazeče
2. Doklady, jimiž uchazeč prokazuje splnění kvalifikace
2.1. doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů
2.2. doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů
2.3. doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů
ČÁST 2 - NÁVRH SMLOUVY O DÍLO
1. Návrh Smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či
za uchazeče. Uchazeč ve své nabídce doloží Smlouvu o dílo, která je
nedílnou součástí této zadávací dokumentace, která je pro uchazeče
závazná a uchazeč není oprávněn ji měnit.
2. Položkový rozpočet díla, který je součást zadávací dokumentace.
Položkový rozpočet díla musí být nedílnou součástí návrhu smlouvy o dílo.
3. Časový harmonogram a finanční harmonogram plnění předmětu veřejné
zakázky, který bude nedílnou součástí návrhu smlouvy o dílo.
ČÁST 3 - DALŠÍ NEDÍLNÉ SOUČÁSTI NABÍDKY
1. Vyplněný formulář s identifikačními údaji osob, s jejichž pomocí
hodlá dodavatel zakázku plnit (subdodavatelé).
2. Další doklady požadované nebo vyplývající ze zadávací dokumentace
jako plná moc apod.
3. CD obsahující návrh smlouvy v elektronické podobě včetně jejích
nedílných příloh (ve formátu *.doc).
12. Podání nabídky
Záležitosti týkající se podání nabídek upravuje příručka.
Uchazeči podávají své nabídky v uzavřené obálce označené:
Neotvírat - »GENERÁLNÍ DODAVATEL U REKONSTRUKCE OBJEKTU NA VÝZKUMNĚ
- VÝVOJOVÉ PROSTORY FY BVT TECHNOLOGIES a.s.«
Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče.
Nabídku podává uchazeč v jednom vyhotovení. Nabídka a veškerá prohlášení
budou podepsány osobou oprávněnou (osobami oprávněnými) tyto úkony činit
nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu podle právních předpisů, plná moc
pak musí být součástí nabídky v prosté kopii.
Uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Nabídky je možné podávat osobně či poštou na adresu provozovny osoby
pověřené výkonem zadavatelských činností WALLET s.r.o., Lidická 8,
680 01 Boskovice.
V případě osobního podání se nabídky podávají v kanceláři provozovny
osoby pověřené výkonem zadavatelských činností Vladimír Pavlů,
WALLET s.r.o., Lidická 8, 680 01 Boskovice, tel. +420 777 797 730,
e-mail: pavlu@wallet.cz, a to pondělí až čtvrtek od 8.00 do 16.00 hodin,
v pátek od 8.00 do 15.00 hodin.
Dne 7.2.2010 je možné podat nabídku od 8.00 do 12.00 hod., tímto datem
a hodinou končí lhůta pro podání a přijetí nabídky.
Za čas podání nabídky odpovídá uchazeč. Zadavatel neuznává zdržení
zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky.
Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu
o předání nabídky.
Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem
a hodinou přijetí a budou zapsány do seznamu doručených a přijatých nabídek.
Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek,
nebudou otevírány.
Nabídka bude podána v jazyce českém nebo slovenském.
12.1. Další údaje:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Jednu nabídku může podat
i více dodavatelů společně. Pokud dodavatel podá více nabídek samostatně
nebo společně s dalšími dodavateli, vyloučí zadavatel všechny tyto
nabídky. Dodavatel, který podá nabídku v tomto zadávacím řízení, nesmí
být současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení.
Dodavatel je povinen respektovat a plnit podmínky obsažené v pravomocných
rozhodnutích správních orgánů a ve všech dalších vyjádřeních, vydaných
oprávněnými orgány k prováděné stavbě.
12.2. Délka zadávací lhůty:
Dodavatel je vázán svou nabídkou po dobu 120 dnů.
12.3. Elektronické podání nabídky:
Neumožňuje se.
13. Otevírání obálek
datum: 7. 2. 2010, hodina: 14.00 hodin
Adresa místa, kde se uskuteční otevírání obálek:
BVT Technologies, a.s., Hudcova 533/78c, 621 00 Brno
Průběh otevírání obálek:
Při otevírání obálek mají právo být přítomni kromě zadavatele, členů
komise, také uchazeči, kteří svoji přítomnost potvrdí v prezenční
listině. Uchazeči se legitimují dokladem totožnosti, pokud se na
otevírání obálek dostaví zástupce uchazeče, který není statutární orgán
nebo člen statutárního orgánu, předloží zástupce uchazeče plnou moc
k zastupování uchazeče na otevírání obálek.
Nabídky budou otevírány v tomtéž pořadí, v jakém byly zadavateli doručeny.
Nabídky předložené po uplynutí lhůty pro podání nabídek nebudou přijaty.
Komise při otvírání obálek bude kontrolovat, zda je nabídka zpracována
v požadovaném jazyku, zda je návrh smlouvy podepsán osobou oprávněnou
jednat jménem či za uchazeče a zda nabídka obsahuje všechny součásti
požadované zákonem či zadavatelem v zadávacích podmínkách.
14. Požadavek na varianty nabídek
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky.
15. Způsob hodnocení nabídek podle hodnoticích kritérií
Zadavatel stanovil pro zadání zakázky základní hodnoticí kritérium,
kterým je ekonomická výhodnost nabídky.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnoticích kritérií:
Celková nabídková cena bez DPH .................................... váha 70 %
Výše smluvní sankce za nedodržení uzlových bodů harmonogramu ...... váha 10 %
Délka záruční doby za dílo v měsících ............................. váha 20 %
Pro hodnocení nabídek použije hodnoticí komise bodovací stupnici
v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnoticího
kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné
nabídky v rámci dílčího hodnoticího kritéria.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka
maximální hodnotu kritéria, například délka záruční doby, získá hodnocená
nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty
nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka
minimální hodnotu kritéria, například nabídková cena a délka realizace
díla, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100
a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Počty bodů v rámci jednotlivých hodnoticích kritérií jsou následně
násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnoticího kritéria.
Celková nabídková cena bez DPH
Hodnotí se celková nabídková cena bez DPH za realizaci celého předmětu
veřejné zakázky, a to tak, že minimální hodnotě je přiřazeno 100 bodů.
Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem
100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě hodnocené nabídky.
Následně se získá vážený počet bodů uchazeče, a to tak, že získaný počet
bodů se násobí váhou kritéria (číslem 0,70)
vážený počet bodů uchazeče = (nejnižší nabídnutá cena bez DPH/nabízená
cena bez DPH hodnoceného uchazeče) * 100 * 0,70
Výše smluvní sankce za nedodržení uzlových bodů harmonogramu
Hodnotí se smluvní sankce za nedodržení termínu uzlových bodů
harmonogramu za každý i započatý den prodlení u uzlového bodu, a to tak,
že maximální hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky
získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty
hodnocené nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Následně se získá
vážený počet bodů uchazeče, a to tak, že získaný počet bodů se násobí
váhou kritéria (číslem 0,10)
vážený počet bodů uchazeče = (nabízená smluvní pokuta/nejvyšší smluvní
pokuta) * 100 * 0,10
Délka záruční doby za dílo v měsících
V rámci dílčího kritéria »Délka záruční doby za dílo v měsících« bude
zadavatel hodnotit dodavatelem nabídnutou délku záruky za stavební část
kromě technologických prvků. Minimální požadovaná délka záruky je
zadavatelem stanovena v délce 60 měsíců a maximální povolená délka záruky
je 120 měsíců. Pokud nabídne uchazeč délku záruky pod 60 měsíců,
bude ze zadávacího řízení vyloučen. Pokud nabídne uchazeč délku
záruky nad 120 měsíců, bude mu za hodnoticí kritérium uděleno 0 bodů.
Nejvhodnější nabídka má maximální hodnotu. Maximální hodnotě je přiřazeno
100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která
vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k hodnotě
nejvhodnější nabídky. Následně se získá vážený počet bodů uchazeče,
a to tak, že získaný počet bodů se násobí váhou kritéria (číslem 0,20)
vážený počet bodů uchazeče = (nabízená délka záruční doby za dílo
v měsících nad požadovaný rámec/nejvyšší délka záruční doby za dílo
v měsících nad požadovaný rámec) * 100 * 0,20
Výsledný počet bodů uchazečů
Výsledný počet bodů uchazeče se získá součtem získaných vážených bodů
uchazeče za všechna kritéria.
16. Další podmínky
V případě, kdy zadávací dokumentace obsahuje požadavky nebo odkazy na
obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení výrobků
a služeb, která platí pro určitou osobu nebo jeho organizační složku za
příznačné, patenty a vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné
známky nebo označení původu umožňuje zadavatel použití jiných,
kvalitativně a technicky obdobných řešení. Záměnou nesmí být zhoršeny
jejich stavebně technické a fyzikální vlastnosti a musí být splněny
požadavky na ně kladené normami a zákony.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených
v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti uchazečů o dodatečné
informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení.
Uchazeč nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí ve veřejné zakázce.
Nabídky se uchazečům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást
dokumentace o zadání veřejné zakázky.
Zadavatel požaduje, aby dodavatel specifikoval subdodavatele dle přílohy
č. 2 zadávací dokumentace. Zadavatel stanovuje, že maximální přípustný
objem subdodávek na akci může dosáhnout 30 % objemu stavebních nákladů akce.
17. Přílohy
Nedílnou součástí této zadávací dokumentace jsou přílohy:
Příloha č. 1 - Projektová dokumentace
Příloha č. 2 - Položkový rozpočet
Příloha č. 3 - Krycí list nabídky
Příloha č. 4 - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů
Příloha č. 5 - Seznam subdodavatelů
Příloha č. 6 - Návrh smlouvy
V Boskovicích dne 28.12.2010
Ing. Martin Cetkovský
jednatel společnosti WALLET s.r.o.
362073-01/11