VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; ŠKODA AUTO a. s.
ŠKODA AUTO a.s., IČ: 00177041
tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
vyhlašuje výběrové řízení
pro výběr dodavatele stavby
»SERVICE TRAINING CENTER«
1. Zadavatel a kontaktní osoba:
Název zadavatele: ŠKODA AUTO a. s.
Sídlo: tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav
IČ: 00177041
DIČ: CZ00177041
tel.: +420 326 811 111
Osobami oprávněnými k provádění právních úkonů ve věci předmětné zakázky
jsou Ing. Roman Havlásek, MBA, vedoucí útvaru Servisní služby
a Ing. Zdeněk Fořt, vedoucí útvaru Výstavba a provozní technika.
Kontaktní osobou zadavatele pro toto výběrové řízení je poradce zadavatele:
Firma: Compet Consult s.r.o.
Sídlo: Pod Křížkem 1773/2, 147 00 Praha 4-Braník
IČ: 26502402
DIČ: CZ26502402
Pobočka: Liberec
Kancelář: Ruprechtická 539/19, 460 01 Liberec
Tel., fax: +420 481 030 368
e-mail: competconsult@competconsult.cz
kontaktní osoba: Ing. Iveta Martínková
2. Předmět zakázky
Popis předmětu plnění zakázky
Předmětem projektu Service Training Center je výstavba nového servisního
školicího střediska společnosti Škoda Auto situovaného na vlastním
pozemku v areálu Servisních služeb Škoda Auto v Kosmonosech (číslo
katastru: 669857, k. ú. Kosmonosy). Svým charakterem vznikne středisko
teoreticky i prakticky zaměřené (pouze pro účely školení), v nadpoloviční
míře využívané zaměstnanci podniků z podporovaných odvětví.
Novostavba bude těsně naléhat na stávající hlavní budovu Servisních
služeb Kosmonosy (označení A1, šestipodlažní, rekonstruovaná v roce
2007). Bude tedy nezbytné obě budovy propojit a část přízemí stávající
budovy adaptovat pro školicí středisko. Objekt bude umístěn v části
plochy stávajícího parkoviště a na zpevněné ploše v areálu (klempírna).
Součástí projektu je vybudování potřebné infrastruktury.
Předpokládaná cena předmětu zakázky činí 135 mil. Kč bez DPH,
předpokládaná doba výstavby je 12 měsíců (10/2010-10/2011).
Předmět zakázky je podrobně vymezen v dokumentaci pro výběr zhotovitele
stavby a ve výkazu výměr, které jsou přílohou zadávací dokumentace.
3. Podmínky pro poskytnutí zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci a projektovou dokumentaci pro výběr zhotovitele
stavby, které obsahují podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky
na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria, informace o požadavcích
na způsob zpracování nabídky a další informace je možno získat u poradce
zadavatele na základě písemné objednávky doručené e-mailem na adresu:
competconsult@competconsult.cz, příp. poštou nebo osobně na adresu:
Compet Consult s.r.o., Ruprechtická 539/19, 460 01 Liberec. Zadávací
dokumentace bude poskytnuta v české verzi, v tištěné a částečně v
elektronické podobě. Lhůta pro její vydání činí 5 pracovních dnů ode dne
doručení objednávky a po zájemci bude před vydáním dokumentace požadována
úhrada nákladů na reprodukci této dokumentace ve výši 22.500,- Kč včetně
DPH, splatná bezhotovostně na účet č. 305596693/0300 vedený u ČSOB a.s.
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci musí být doručeny poradci
zadavatele nejpozději 7 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Odpovědi na dotazy jednotlivých zájemců budou zaslány písemně (e-mailem)
všem řádně přihlášeným zájemcům nejdéle do 5 pracovních dnů od obdržení
dotazu.
4. Lhůta a místo pro podávání nabídek
Lhůta pro podání nabídek končí dnem 6.9.2010 ve 12.00 hod.
Nabídky je možno podávat na adresu poradce pro výběrové řízení,
společnost Compet Consult s.r.o., Ruprechtická 539/19, 460 01 Liberec.
Nabídky je možno podat osobně, v po-pá od 8.00 do 15.00 hod., nebo zaslat
na výše uvedenou adresu tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny
nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky
se neotvírají.
5. Kritéria hodnocení nabídek
Jediným kritériem hodnocení je výše nabídkové ceny bez DPH.
6. Ostatní
- Výběrové řízení je organizováno v soulady s Pravidly pro výběr
dodavatelů uveřejněných ve výzvě Operačního programu Podnikání
a inovace (OPPI).
- Toto výběrové řízení není veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
- Zadavatel je oprávněn výběrové řízení zrušit v případech uvedených
v § 84 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění
pozdějších předpisů.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při
výkonu finanční kontroly a bude povinen umožnit osobám oprávněným
k výkonu kontroly projektu, z něhož bude zakázka případně hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po
dobu nejméně 10 let po skončení plnění zakázky.
V Mladé Boleslavi, dne 30.6.2010
Ing. Roman Havlásek, MBA, v. r.
vedoucí útvaru Servisní služby
Ing. Zdeněk Fořt v. r.
vedoucí útvaru Výstavba a provozní technika
353629-27/10