VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Zámecká kolonáda, a.s.
A-3
Zámecká kolonáda, a.s.
vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění (dále jen Zákon)
obchodní veřejnou soutěž
o nejvhodnější nabídku k uzavření smlouvy na veřejnou zakázku:
Adaptace Zámecké kolonády v Karlových Varech
(1) Podmínky soutěže
a) Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění je provedení adaptace nemovitostí - výstavního
proskleného pavilonu vystavěného na pozemku parc. č. 1213 a
kolonádní stavby na pozemku parc. č. 1213, vše v katastrálním území
Karlovy Vary - k účelu využití na léčebné provozy. Vlastní stavba
obsahuje stavební úpravy stávajících objektů, přístavbu ke stávající
kolonádě na pozemku parc. č. 1209, přípojky inženýrských sítí, nové
nástupní schodiště, terénní a sadové úpravy.
Součástí dodávky bude i zpracování projektu pro realizaci stavby,
jeho projednání se zadavatelem a předání tří vyhotovení zadavateli.
Projekt pro realizaci může být předáván postupně po jednotlivých
objektech dle vlastního postupu výstavby.
Přesný rozsah a specifikace předmětu plnění jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, příp. upřesnění rozsahu plnění.
b) Doba a místo plnění veřejné zakázky
Předpokládané termíny realizace:
- předání projektu pro realizaci - min. 30 dnů před zahájením
příslušných prací,
- zahájení stavby 01/00
- dokončení stavby 12/01 - tento termín je maximální, uchazeč může
v nabídce uvést termín kratší.
Místem plnění pro provedení stavby je staveniště v Karlových Varech
- komplex nemovitostí nacházejících se na pozemku parc. č. 1213 a
pozemky parc. č. 1209 a 226, stavbou inženýrských sítí budou dále
dotčeny pozemky parc. č. 1214, 1233/1, 1240, vše v katastrálním
území Karlovy Vary. Pro ostatní záležitosti je místem plnění
ředitelství zadavatele.
c) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů a dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky
Uchazeči musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b
Zákona způsobem dle § 2c a to jak pro vlastní stavební práce, tak i
pro zpracování projektové dokumentace.
V případě, že předkládá nabídku více osob společně, doloží oprávnění
dle § 2b, odst. (1), písm. a) Zákona každá osoba v rozsahu své
dodávky a všechny osoby prokážou splnění kvalifikačních předpokladů
dle § 2b, odst. (1), písm. b) až f) Zákona. Zároveň předloží tyto
osoby doklad osvědčující jejich vzájemný vztah (např. smlouvu o
sdružení).
Veškeré doklady budou doloženy v originále nebo ověřené kopii
(viz § 2c, odst. (3) Zákona).
Dále doloží uchazeč tyto údaje a doklady:
- o významných zakázkách, resp. zakázkách obdobného charakteru
uskutečněných uchazečem v posledních letech s uvedením
objednavatele, kontaktní osoby a telefonického spojení
objednavatele, ceny, místa a doby plnění; uvedeny budou zejména
zakázky, jejichž náklad přesáhl 50 mil. Kč anebo zakázky realizované
v lázeňských městech v České republice; u ceny bude uvedena cena
základního kontraktu a v případě následného navýšení ceny bude
uveden počet dodatků, o kolik se cena v jednotlivých dodatcích
změnila, a stručné zdůvodnění změny ceny; u kterékoliv z uvedených
referenčních zakázek může zadavatel požadovat po uchazečích
zprostředkování prohlídky,
- seznam subdodavatelů podílejících se na plnění této veřejné zakázky
s uvedením druhů prací a seznam dodavatelů rozhodujících materiálů;
v seznamu budou vyznačeny subdodavatelské firmy z regionu Karlových
Varů,
- jméno odpovědného stavbyvedoucího, který bude řídit provádění
stavby, a dalších technických pracovníků podílejících se na řízení
stavby s uvedením jejich praxe, počtu let u společnosti uchazeče
a přehledu zakázek, kde vykonávali uvedené funkce,
- jméno odpovědného projektanta, který bude zodpovědný za zpracování
projektové dokumentace, s uvedením jeho praxe a zakázek, kde tuto
funkci vykonával,
- doklad o oprávnění osoby k provádění restaurátorských prací - pro
práce prováděné restaurátorsky doloží uchazeč experta/y odpovědného
za provedení takovýchto prací, který má oprávnění Ministerstva
kultury České republiky pro provádění restaurátorských prací,
- údaje o mechanizmech a strojích uchazeče, které budou využity pro
plnění veřejné zakázky,
- počty a profesní skladba pracovníků uchazeče, kteří se budou
podílet na plnění veřejné zakázky,
- počty a profesní skladba pracovníků subdodavatelů, kteří se budou
podílet na plnění veřejné zakázky,
- bankovní reference,
- finanční výkazy za poslední tři roky,
- organizační schéma zajištění řízení při plnění veřejné zakázky.
Údaje budou předloženy formou vyplnění Kvalifikačního dotazníku.
d) Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií:
1. kvalifikace a zkušenosti uchazeče z realizace zakázek obdobného
charakteru,
2. obchodní a dodací podmínky uchazečem předloženého a potvrzeného
návrhu smlouvy o dílo,
3. nabídková cena,
4. záruční podmínky,
5. termíny plnění, vhodnost návrhu harmonogramu postupu prací,
6. finanční síla uchazeče.
Vlastní hodnocení jednotlivých nabídek bude provedeno bodovým
systémem (10 - 1 bod, kdy 10 = nejlepší) samostatně pro každé
kritérium s tím, že důležitost jednotlivých kritérií bude vyjádřena
váhou stanovenou zadavatelem v sestupné výši dle pořadí jednotlivých
kritérií. Význam jednotlivých kritérií je uveden v Zadávací
dokumentaci.
e) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny
Celková cenová nabídka = smluvní maximální cena po celou dobu
výstavby, ke které bude připočtena příslušná daň z přidané hodnoty.
Nabídková cena bude uvedena v české měně. Tuto cenu bude možno
překročit jen za podmínek stanovených ve smlouvě o dílo. Tato cena
bude obsahovat veškeré práce, věci, služby a činnosti nutné
k realizaci zakázky podle Zadávací dokumentace.
Podkladem pro určení nabídkové ceny je Zadávací dokumentace. Výkazy
výměr doložené v zadávací dokumentaci slouží pouze jako pomocný
materiál, u kterého není zaručena úplnost. Uchazeč do ceny
zakalkuluje i další požadavky specifikované v Zadávací dokumentaci,
které jsou nutné pro realizaci zakázky. Sestavení ceny bude v
nabídce doloženo položkovou kalkulací, která bude členěna dle
jednotlivých oddílů stavebních prací podle jednotlivých objektů a
prací (struktura dle výkazu výměr). U vybraných položek určených v
Zadávací dokumentaci bude požadováno rozčlenění jednotkových cen na
cenu za dodávku materiálu a cenu vlastní práce.
Samostatně bude uvedena cena za zpracování projektu pro realizaci
stavby.
Platební podmínky jsou specifikovány v zadávací dokumentaci s tím,
že nebudou poskytovány zálohy. Fakturace skutečně provedených prací
bude probíhat v etapách o finančním objemu cca 15 mil. Kč ve vazbě
na věcné plnění harmonogramu postupu prací a plateb.
f) Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami
Soutěžní lhůta je do 3. prosince 1999 do 10.00 hodin.
Otevírání obálek se uskuteční v zasedací místnosti ředitelství
zadavatele na adrese Karlovy Vary, Na Vyhlídce 50.
g) Zadávací lhůta
60 kalendářních dní.
h) Místo pro podávání nabídek
Zámecká kolonáda, a.s., Na Vyhlídce 50, 360 01 Karlovy Vary.
Na tuto adresu lze nabídky podat do 2. 12. 1999, při osobním podání
v době od 8.00 do 15.00 hod. a dne 3. 12. 1999 v době od 8.00 do
10.00 hod.
Nabídka bude podána v uzavřené obálce opatřené na uzavření razítkem
uchazeče a bude zřetelně označena heslem SOUTĚŽ - ZÁMECKÁ KOLONÁDA.
i) Zadavatel
Zámecká kolonáda, a.s.
se sídlem: Tržiště 43, 360 01 Karlovy Vary
IČO: 25230514
adresa ředitelství: Na Vyhlídce 50, 360 01 Karlovy Vary
tel.: +420 17 323 63 91
fax: +420 17 323 63 92
j) Požadavek na poskytnutí jistoty
Zadavatel požaduje v souladu s § 23 Zákona složení jistoty ve výši
2,000.000,-- Kč. Jistota bude poskytnuta jednou z forem dle § 24.
Jistota bude uvolněna v souladu s § 25 Zákona. Jistota bude složena
v české měně.
Pro složení jistoty v hotovosti je určen účet u Raiffeisenbank, a.s.,
pobočka Karlovy Vary, č. ú. 100 306 49 60/5500, v. s. IČO uchazeče.
V případě složení jistoty formou bankovní záruky bude v nabídce
doložen originál listiny. Podmínky bankovní záruky budou
specifikovány v Zadávací dokumentaci.
V případě složení jistoty formou zřízení dispozičního práva
zadavatele ke zvláštnímu účtu uchazeče bude v nabídce doložen
originál plné moci vystavené uchazečem, zplnomocňující zástupce
zadavatele určeného v zadávací dokumentaci k disponování s tímto
účtem.
Platnost bankovní záruky nebo dispozičního práva ke zvláštnímu účtu
uchazeče bude po celou dobu tak, jak předvídá § 25 Zákona.
(2) Další podmínky soutěže
a) Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo potvrzený a podepsaný
zástupcem uchazeče oprávněným jednat a podepisovat za uchazeče.
Návrh smlouvy o dílo bude předložen ve struktuře dle vzoru smlouvy
obsaženého v zadávací dokumentaci. Přílohou nabídky bude seznam
úprav a doplnění provedených uchazečem do znění vzoru smlouvy. Návrh
smlouvy bude předložen rovněž v digitální podobě s vyznačením úprav
a doplnění.
b) Přílohou nabídky bude harmonogram postupu prací a plateb v
podrobnosti dle Zadávací dokumentace s uvedením předpokládaného
požadavku na financování v souladu s platebními podmínkami. V návrhu
harmonogramu budou uvedeny i termíny předání projektu pro realizaci
stavby. Vybraný uchazeč dopracuje harmonogram po projednání se
zadavatelem do doby podpisu smlouvy na závazný harmonogram postupu
prací. Tento dopracovaný a odsouhlasený harmonogram bude tvořit
nedílnou součást smlouvy o dílo.
c) Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních - Originál a Kopie;
všechny stránky nabídky budou průběžně očíslovány.
d) Nabídka, jakož i veškerý styk v průběhu soutěže, korespondence a
dokumenty k nabídce se vztahující vyměňované mezi uchazeči a
zadavatelem, budou v jazyce českém. Pomocné dokumenty a tištěné
materiály dodané uchazečem mohou být v jiném jazyce za předpokladu,
že budou předloženy společně s přesným překladem do českého jazyka,
v případě dokladů o složení jistoty je požadován úřední překlad.
e) Za poskytnutí zadávací dokumentace požaduje zadavatel úhradu za
použití reprodukční techniky ve výši 10.500,-- Kč vč. DPH. Úhrada
bude provedena v české měně na účet u Komerční banky, a.s. Karlovy
Vary, č. ú. 696 446-341/0100, v. s. IČO zájemce.
Zadávací dokumentaci je možno si vyžádat na základě závazné písemné
přihlášky doručené do 5. 11. 1999 na adresu: INVESTON, s.r.o.,
Horova 12, 360 01 Karlovy Vary, tel. 017/322 25 03, fax. 017/358 52
58, Ing. Kosík, paní Janischová.
Spolu s přihláškou bude zaslán doklad o zaplacení úhrady za
poskytnutí zadávací dokumentace (např. kopie bankou ověřeného
příkazu k úhradě, kopie ústřižku složenky apod.).
Na této adrese bude zadávací dokumentace vydávána ve dnech 10. -
12. 11. 1999 v době od 8.00 do 15.00 hod. na základě originálu
dokladu o zaplacení (např. výpis z banky o provedení úhrady,
originál ústřižku složenky).
V případě nevyzvednutí zadávací dokumentace se poplatek nevrací.
f) Přihlášeným zájemcům bude umožněna prohlídka staveniště ve dnech
15. - 19. 11. 1999 v pracovní době na základě telefonické domluvy se
zástupcem zadavatele. Při prohlídce staveniště nebudou poskytnuty
žádné další informace.
g) Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu realizace veřejné zakázky
rozsah předmětu plnění upřesnit nebo omezit.
h) Po dobu provádění zakázky bude požadováno složení garance za řádné
plnění smlouvy formou bankovní záruky ve výši 5 % ceny. Po dokončení
díla bude požadována garance za záruku formou zádržného nebo formou
bankovní záruky ve výši 5 % ceny po dobu záruční lhůty.
i) Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění
soutěžních podmínek.
j) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a obchodní
veřejnou soutěž zrušit.
k) Uchazeči nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí
uchazeče v obchodní veřejné soutěži.
l) Nabídky se všemi doklady zůstávají jako archivní dokumentace
zadavatele uložené u rozhodnutí o výběru nejvýhodnější nabídky.
086551-43/99