Portál veřejné správy

Zápis 086551-43/99

Obchodní jménoZámecká kolonáda, a.s.
RubrikaVeřejná soutěž
Publikováno27. 10. 1999
Značka OV086551-43/99
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Zámecká kolonáda, a.s. A-3 Zámecká kolonáda, a.s. vyhlašuje podle zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění (dále jen Zákon) obchodní veřejnou soutěž o nejvhodnější nabídku k uzavření smlouvy na veřejnou zakázku: Adaptace Zámecké kolonády v Karlových Varech (1) Podmínky soutěže a) Vymezení plnění veřejné zakázky Předmětem plnění je provedení adaptace nemovitostí - výstavního proskleného pavilonu vystavěného na pozemku parc. č. 1213 a kolonádní stavby na pozemku parc. č. 1213, vše v katastrálním území Karlovy Vary - k účelu využití na léčebné provozy. Vlastní stavba obsahuje stavební úpravy stávajících objektů, přístavbu ke stávající kolonádě na pozemku parc. č. 1209, přípojky inženýrských sítí, nové nástupní schodiště, terénní a sadové úpravy. Součástí dodávky bude i zpracování projektu pro realizaci stavby, jeho projednání se zadavatelem a předání tří vyhotovení zadavateli. Projekt pro realizaci může být předáván postupně po jednotlivých objektech dle vlastního postupu výstavby. Přesný rozsah a specifikace předmětu plnění jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, příp. upřesnění rozsahu plnění. b) Doba a místo plnění veřejné zakázky Předpokládané termíny realizace: - předání projektu pro realizaci - min. 30 dnů před zahájením příslušných prací, - zahájení stavby 01/00 - dokončení stavby 12/01 - tento termín je maximální, uchazeč může v nabídce uvést termín kratší. Místem plnění pro provedení stavby je staveniště v Karlových Varech - komplex nemovitostí nacházejících se na pozemku parc. č. 1213 a pozemky parc. č. 1209 a 226, stavbou inženýrských sítí budou dále dotčeny pozemky parc. č. 1214, 1233/1, 1240, vše v katastrálním území Karlovy Vary. Pro ostatní záležitosti je místem plnění ředitelství zadavatele. c) Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky Uchazeči musí prokázat splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona způsobem dle § 2c a to jak pro vlastní stavební práce, tak i pro zpracování projektové dokumentace. V případě, že předkládá nabídku více osob společně, doloží oprávnění dle § 2b, odst. (1), písm. a) Zákona každá osoba v rozsahu své dodávky a všechny osoby prokážou splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b, odst. (1), písm. b) až f) Zákona. Zároveň předloží tyto osoby doklad osvědčující jejich vzájemný vztah (např. smlouvu o sdružení). Veškeré doklady budou doloženy v originále nebo ověřené kopii (viz § 2c, odst. (3) Zákona). Dále doloží uchazeč tyto údaje a doklady: - o významných zakázkách, resp. zakázkách obdobného charakteru uskutečněných uchazečem v posledních letech s uvedením objednavatele, kontaktní osoby a telefonického spojení objednavatele, ceny, místa a doby plnění; uvedeny budou zejména zakázky, jejichž náklad přesáhl 50 mil. Kč anebo zakázky realizované v lázeňských městech v České republice; u ceny bude uvedena cena základního kontraktu a v případě následného navýšení ceny bude uveden počet dodatků, o kolik se cena v jednotlivých dodatcích změnila, a stručné zdůvodnění změny ceny; u kterékoliv z uvedených referenčních zakázek může zadavatel požadovat po uchazečích zprostředkování prohlídky, - seznam subdodavatelů podílejících se na plnění této veřejné zakázky s uvedením druhů prací a seznam dodavatelů rozhodujících materiálů; v seznamu budou vyznačeny subdodavatelské firmy z regionu Karlových Varů, - jméno odpovědného stavbyvedoucího, který bude řídit provádění stavby, a dalších technických pracovníků podílejících se na řízení stavby s uvedením jejich praxe, počtu let u společnosti uchazeče a přehledu zakázek, kde vykonávali uvedené funkce, - jméno odpovědného projektanta, který bude zodpovědný za zpracování projektové dokumentace, s uvedením jeho praxe a zakázek, kde tuto funkci vykonával, - doklad o oprávnění osoby k provádění restaurátorských prací - pro práce prováděné restaurátorsky doloží uchazeč experta/y odpovědného za provedení takovýchto prací, který má oprávnění Ministerstva kultury České republiky pro provádění restaurátorských prací, - údaje o mechanizmech a strojích uchazeče, které budou využity pro plnění veřejné zakázky, - počty a profesní skladba pracovníků uchazeče, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, - počty a profesní skladba pracovníků subdodavatelů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky, - bankovní reference, - finanční výkazy za poslední tři roky, - organizační schéma zajištění řízení při plnění veřejné zakázky. Údaje budou předloženy formou vyplnění Kvalifikačního dotazníku. d) Způsob hodnocení nabídek Nabídky budou hodnoceny podle více kritérií: 1. kvalifikace a zkušenosti uchazeče z realizace zakázek obdobného charakteru, 2. obchodní a dodací podmínky uchazečem předloženého a potvrzeného návrhu smlouvy o dílo, 3. nabídková cena, 4. záruční podmínky, 5. termíny plnění, vhodnost návrhu harmonogramu postupu prací, 6. finanční síla uchazeče. Vlastní hodnocení jednotlivých nabídek bude provedeno bodovým systémem (10 - 1 bod, kdy 10 = nejlepší) samostatně pro každé kritérium s tím, že důležitost jednotlivých kritérií bude vyjádřena váhou stanovenou zadavatelem v sestupné výši dle pořadí jednotlivých kritérií. Význam jednotlivých kritérií je uveden v Zadávací dokumentaci. e) Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny Celková cenová nabídka = smluvní maximální cena po celou dobu výstavby, ke které bude připočtena příslušná daň z přidané hodnoty. Nabídková cena bude uvedena v české měně. Tuto cenu bude možno překročit jen za podmínek stanovených ve smlouvě o dílo. Tato cena bude obsahovat veškeré práce, věci, služby a činnosti nutné k realizaci zakázky podle Zadávací dokumentace. Podkladem pro určení nabídkové ceny je Zadávací dokumentace. Výkazy výměr doložené v zadávací dokumentaci slouží pouze jako pomocný materiál, u kterého není zaručena úplnost. Uchazeč do ceny zakalkuluje i další požadavky specifikované v Zadávací dokumentaci, které jsou nutné pro realizaci zakázky. Sestavení ceny bude v nabídce doloženo položkovou kalkulací, která bude členěna dle jednotlivých oddílů stavebních prací podle jednotlivých objektů a prací (struktura dle výkazu výměr). U vybraných položek určených v Zadávací dokumentaci bude požadováno rozčlenění jednotkových cen na cenu za dodávku materiálu a cenu vlastní práce. Samostatně bude uvedena cena za zpracování projektu pro realizaci stavby. Platební podmínky jsou specifikovány v zadávací dokumentaci s tím, že nebudou poskytovány zálohy. Fakturace skutečně provedených prací bude probíhat v etapách o finančním objemu cca 15 mil. Kč ve vazbě na věcné plnění harmonogramu postupu prací a plateb. f) Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s nabídkami Soutěžní lhůta je do 3. prosince 1999 do 10.00 hodin. Otevírání obálek se uskuteční v zasedací místnosti ředitelství zadavatele na adrese Karlovy Vary, Na Vyhlídce 50. g) Zadávací lhůta 60 kalendářních dní. h) Místo pro podávání nabídek Zámecká kolonáda, a.s., Na Vyhlídce 50, 360 01 Karlovy Vary. Na tuto adresu lze nabídky podat do 2. 12. 1999, při osobním podání v době od 8.00 do 15.00 hod. a dne 3. 12. 1999 v době od 8.00 do 10.00 hod. Nabídka bude podána v uzavřené obálce opatřené na uzavření razítkem uchazeče a bude zřetelně označena heslem SOUTĚŽ - ZÁMECKÁ KOLONÁDA. i) Zadavatel Zámecká kolonáda, a.s. se sídlem: Tržiště 43, 360 01 Karlovy Vary IČO: 25230514 adresa ředitelství: Na Vyhlídce 50, 360 01 Karlovy Vary tel.: +420 17 323 63 91 fax: +420 17 323 63 92 j) Požadavek na poskytnutí jistoty Zadavatel požaduje v souladu s § 23 Zákona složení jistoty ve výši 2,000.000,-- Kč. Jistota bude poskytnuta jednou z forem dle § 24. Jistota bude uvolněna v souladu s § 25 Zákona. Jistota bude složena v české měně. Pro složení jistoty v hotovosti je určen účet u Raiffeisenbank, a.s., pobočka Karlovy Vary, č. ú. 100 306 49 60/5500, v. s. IČO uchazeče. V případě složení jistoty formou bankovní záruky bude v nabídce doložen originál listiny. Podmínky bankovní záruky budou specifikovány v Zadávací dokumentaci. V případě složení jistoty formou zřízení dispozičního práva zadavatele ke zvláštnímu účtu uchazeče bude v nabídce doložen originál plné moci vystavené uchazečem, zplnomocňující zástupce zadavatele určeného v zadávací dokumentaci k disponování s tímto účtem. Platnost bankovní záruky nebo dispozičního práva ke zvláštnímu účtu uchazeče bude po celou dobu tak, jak předvídá § 25 Zákona. (2) Další podmínky soutěže a) Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo potvrzený a podepsaný zástupcem uchazeče oprávněným jednat a podepisovat za uchazeče. Návrh smlouvy o dílo bude předložen ve struktuře dle vzoru smlouvy obsaženého v zadávací dokumentaci. Přílohou nabídky bude seznam úprav a doplnění provedených uchazečem do znění vzoru smlouvy. Návrh smlouvy bude předložen rovněž v digitální podobě s vyznačením úprav a doplnění. b) Přílohou nabídky bude harmonogram postupu prací a plateb v podrobnosti dle Zadávací dokumentace s uvedením předpokládaného požadavku na financování v souladu s platebními podmínkami. V návrhu harmonogramu budou uvedeny i termíny předání projektu pro realizaci stavby. Vybraný uchazeč dopracuje harmonogram po projednání se zadavatelem do doby podpisu smlouvy na závazný harmonogram postupu prací. Tento dopracovaný a odsouhlasený harmonogram bude tvořit nedílnou součást smlouvy o dílo. c) Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních - Originál a Kopie; všechny stránky nabídky budou průběžně očíslovány. d) Nabídka, jakož i veškerý styk v průběhu soutěže, korespondence a dokumenty k nabídce se vztahující vyměňované mezi uchazeči a zadavatelem, budou v jazyce českém. Pomocné dokumenty a tištěné materiály dodané uchazečem mohou být v jiném jazyce za předpokladu, že budou předloženy společně s přesným překladem do českého jazyka, v případě dokladů o složení jistoty je požadován úřední překlad. e) Za poskytnutí zadávací dokumentace požaduje zadavatel úhradu za použití reprodukční techniky ve výši 10.500,-- Kč vč. DPH. Úhrada bude provedena v české měně na účet u Komerční banky, a.s. Karlovy Vary, č. ú. 696 446-341/0100, v. s. IČO zájemce. Zadávací dokumentaci je možno si vyžádat na základě závazné písemné přihlášky doručené do 5. 11. 1999 na adresu: INVESTON, s.r.o., Horova 12, 360 01 Karlovy Vary, tel. 017/322 25 03, fax. 017/358 52 58, Ing. Kosík, paní Janischová. Spolu s přihláškou bude zaslán doklad o zaplacení úhrady za poskytnutí zadávací dokumentace (např. kopie bankou ověřeného příkazu k úhradě, kopie ústřižku složenky apod.). Na této adrese bude zadávací dokumentace vydávána ve dnech 10. - 12. 11. 1999 v době od 8.00 do 15.00 hod. na základě originálu dokladu o zaplacení (např. výpis z banky o provedení úhrady, originál ústřižku složenky). V případě nevyzvednutí zadávací dokumentace se poplatek nevrací. f) Přihlášeným zájemcům bude umožněna prohlídka staveniště ve dnech 15. - 19. 11. 1999 v pracovní době na základě telefonické domluvy se zástupcem zadavatele. Při prohlídce staveniště nebudou poskytnuty žádné další informace. g) Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu realizace veřejné zakázky rozsah předmětu plnění upřesnit nebo omezit. h) Po dobu provádění zakázky bude požadováno složení garance za řádné plnění smlouvy formou bankovní záruky ve výši 5 % ceny. Po dokončení díla bude požadována garance za záruku formou zádržného nebo formou bankovní záruky ve výši 5 % ceny po dobu záruční lhůty. i) Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění nebo doplnění soutěžních podmínek. j) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a obchodní veřejnou soutěž zrušit. k) Uchazeči nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí uchazeče v obchodní veřejné soutěži. l) Nabídky se všemi doklady zůstávají jako archivní dokumentace zadavatele uložené u rozhodnutí o výběru nejvýhodnější nabídky. 086551-43/99