Portál veřejné správy

Zápis 334328-25/09

Obchodní jménoSiemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
RubrikaVýběrové řízení
Publikováno24. 06. 2009
Značka OV334328-25/09
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. Poptávková specifikace investičního projektu Automatická pásová pila pro dělení hutních polotovarů lopatkovacího materiálu vč. příslušenství 1. Zadavatel Úřední název: Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o. Poštovní adresa: Olomoucká 7/9, 618 00 Brno Obec: Brno Telefon: +420 545 105 111 Fax: +420 545 105 022 Internetová adresa: http://www.siemens.cz/turbines Odpovědná osoba: Ing. Antonín Dvorník Telefon: +420 545 105 675 E-mail: antonin.dvornik@siemens.com 2. Předmět dodávky 2.1 Popis Dodávka a instalace automatické pásové pily zajišťující dělení hutního lopatkovacího materiálu vč. mechanických válečkových dopravníků pro snadnou manipulaci s polotovary z hutního skladu, zařízení pro odstraňování otřepů po řezání a drobné mechanizace pro usnadnění manipulace s přířezy. 2.2 Stručný popis zakázky: Sestava zařízení musí umožnit produktivní a přesné dělení hutních profilů lopatkovacího materiálu včetně odstranění otřepů po řezání. Dále musí umožnit: - Automatický posun a odměřování dělených polotovarů - Automatické hydraulické upínání řezaného materiálu - Manipulaci s polotovary pomocí válečkového dopravníku s elektro-mechanickým pohonem ovládaným obsluhou - Mechanizované odstraňování otřepů po řezu a snadnou manipulaci s hotovými přířezy Rozsah dodávky musí zahrnovat veškeré dodávky a práce nezbytné pro dosažení požadovaných funkcí a parametrů zařízení. Pokud je nějaké zařízení, úprava nebo modifikace nutná pro dosažení požadovaných funkcí a hodnot, musí být dodány i když není výslovně specifikováno. Všechny dodané komponenty musí byt nové, nepoužité, nejvyšší jakosti. 2.3 Celkový rozsah a specifikace: Přesná specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci (k dispozici u zadavatele). 3. Doba trvání zakázky, lhůta pro dokončení Zakázka bude předána bez závad a nedodělků na základě předávacího protokolu včetně všech funkčních zkoušek do 2 měsíců od vystavení objednávky. Den předání díla je dnem zahájení záruční doby zařízení. 4. Právní, ekonomické a finanční podmínky Dílčí platby (zálohové, příp. etapové fakturace) jsou umožněny. Právo konečné fakturace nastupuje po úplném dokončení a předání zakázky Zadavateli. 5. Zvláštní podmínky, kterým plnění zakázky podléhá - Součástí konečné přejímky zařízení bude funkční zkouška zařízení dle podmínek uvedených u objednavatele. - Elektrická zařízení budou provedena s krytím dle předpisů ČR, minimálně IP 65 pro ovládací panel a IP 23S na zdroj. Ostatní části instalace pracovních strojů musí splňovat krytí IP 43. - K zařízení bude dodán návod k obsluze a specifikace v českém jazyce ve 3 vyhotoveních (papírové kopie) a 1 elektronické kopii na CD-ROM ve formátu .pdf. - Součástí předání díla bude předchozí provedení revize elektrického zařízení revizním technikem určeným SIT Brno. - Dílo bude na pracovišti objednavatele zhotovitelem prováděno v souladu s přílohou BOZP, PO a ŽP dodanou objednavatelem. 6. Podmínky účasti ve výběrovém řízení 6.1. Profesní, kvalifikační předpoklady dodavatelů Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, doklad oprávnění k podnikání v oblasti předmětu smlouvy dle zvláštního předpisu (Živnostenský zákon), doklady o odborné způsobilosti osob nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost v jednotlivých oblastech činnosti zabezpečuje (například doklady o odborné způsobilosti osob v elektrotechnice dle vyhl. č. 50/1978 Sb.), doklad o oprávnění organizace k činnosti pro oblasti činností, pokud jsou předpisy ČR požadovány (např. dle § 3 Vyhlášky č. 20/1979 Sb.), doklady o poučení zaměstnanců dodavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany. 6.2 Technická způsobilost Splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže: - Předložení seznamu referenčních zakázek obdobného charakteru, které v posledních 5 letech realizoval na území České republiky, platným certifikátem systému řízení kvality (jakosti) dle ČSN EN ISO 9001, platným certifikátem systému řízení ochrany životního prostředí dle ČSN EN ISO 14 0001, platným certifikátem systému řízení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle OHSAS 18001 nebo ekvivalentního standardu, vzorem Prohlášení o shodě ve smyslu zákona č. 22/1978 Sb., obsahujícím veškeré informace, které bude mimo jiné obsahovat originál Prohlášení o shodě, dodavatelem vystavený k dodanému dílu. Prohlášení o shodě musí být vystaveno pro každý celý stroj/zařízení, schopný samostatného provozu, nikoliv pro komponent neschopný samostatné funkce. Doložený vzor musí odpovídat všem požadavků legislativy platné v ČR. - Návodem k obsluze dodávaného zařízení zpracovaném v českém jazyce, prospektovou a případně další dokumentací, a to nejméně k hlavním použitým komponentům. Z dokumentace musí být patrný popis, funkce a pravidla pro bezpečnou obsluhu zařízení s písemným prohlášením dodavatele, že smluvně i fakticky zajistí dodržení požadavků pro bezpečné a ekologické provedení díla, stanovené právními předpisy ČR. 7. Způsob doručení nabídky a její obsah Nabídku je nutné doručit poštou nebo elektronicky Zadavateli nejpozději v termínu do 24.7.2009. Nabídka musí obsahovat následující údaje: - Úplný název dodavatele - Fakturační údaje dodavatele - Položková cena díla - Záruční lhůta - Časový harmonogram prací - Podmínky záručního a pozáručního servisu - Reference v oblasti dodávek válečkových dopravníků 8. Zahájení a ukončení výběrového řízení Výběrové řízení dodavatele zařízení bude zahájeno dne 27.7.2009 a ukončeno 29.7.2009. 9. Způsob hodnocení nabídek Položka Váha ovlivňující výběr 1 Splnění specifikovaných požadavků 40 % 2 Cena zařízení 40 % 3 Záruční doba 10 % 4 Reakční doba servisního zásahu 10 % Vypracoval: Ing. Sedlák Vítězslav Datum: 16.6.2009 334328-25/09
0925_334328.pdf