VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Poptávková specifikace investičního projektu
Automatická pásová pila pro dělení hutních polotovarů
lopatkovacího materiálu vč. příslušenství
1. Zadavatel
Úřední název: Siemens Industrial Turbomachinery s.r.o.
Poštovní adresa: Olomoucká 7/9, 618 00 Brno
Obec: Brno
Telefon: +420 545 105 111
Fax: +420 545 105 022
Internetová adresa: http://www.siemens.cz/turbines
Odpovědná osoba: Ing. Antonín Dvorník
Telefon: +420 545 105 675
E-mail: antonin.dvornik@siemens.com
2. Předmět dodávky
2.1 Popis
Dodávka a instalace automatické pásové pily zajišťující dělení hutního
lopatkovacího materiálu vč. mechanických válečkových dopravníků pro
snadnou manipulaci s polotovary z hutního skladu, zařízení pro
odstraňování otřepů po řezání a drobné mechanizace pro usnadnění
manipulace s přířezy.
2.2 Stručný popis zakázky:
Sestava zařízení musí umožnit produktivní a přesné dělení hutních profilů
lopatkovacího materiálu včetně odstranění otřepů po řezání.
Dále musí umožnit:
- Automatický posun a odměřování dělených polotovarů
- Automatické hydraulické upínání řezaného materiálu
- Manipulaci s polotovary pomocí válečkového dopravníku
s elektro-mechanickým pohonem ovládaným obsluhou
- Mechanizované odstraňování otřepů po řezu a snadnou manipulaci
s hotovými přířezy
Rozsah dodávky musí zahrnovat veškeré dodávky a práce nezbytné pro
dosažení požadovaných funkcí a parametrů zařízení. Pokud je nějaké
zařízení, úprava nebo modifikace nutná pro dosažení požadovaných
funkcí a hodnot, musí být dodány i když není výslovně specifikováno.
Všechny dodané komponenty musí byt nové, nepoužité, nejvyšší jakosti.
2.3 Celkový rozsah a specifikace:
Přesná specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci (k dispozici
u zadavatele).
3. Doba trvání zakázky, lhůta pro dokončení
Zakázka bude předána bez závad a nedodělků na základě předávacího
protokolu včetně všech funkčních zkoušek do 2 měsíců od vystavení
objednávky. Den předání díla je dnem zahájení záruční doby zařízení.
4. Právní, ekonomické a finanční podmínky
Dílčí platby (zálohové, příp. etapové fakturace) jsou umožněny. Právo
konečné fakturace nastupuje po úplném dokončení a předání zakázky
Zadavateli.
5. Zvláštní podmínky, kterým plnění zakázky podléhá
- Součástí konečné přejímky zařízení bude funkční zkouška zařízení
dle podmínek uvedených u objednavatele.
- Elektrická zařízení budou provedena s krytím dle předpisů ČR,
minimálně IP 65 pro ovládací panel a IP 23S na zdroj. Ostatní části
instalace pracovních strojů musí splňovat krytí IP 43.
- K zařízení bude dodán návod k obsluze a specifikace v českém jazyce
ve 3 vyhotoveních (papírové kopie) a 1 elektronické kopii na CD-ROM
ve formátu .pdf.
- Součástí předání díla bude předchozí provedení revize elektrického
zařízení revizním technikem určeným SIT Brno.
- Dílo bude na pracovišti objednavatele zhotovitelem prováděno
v souladu s přílohou BOZP, PO a ŽP dodanou objednavatelem.
6. Podmínky účasti ve výběrovém řízení
6.1. Profesní, kvalifikační předpoklady dodavatelů
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, doklad oprávnění
k podnikání v oblasti předmětu smlouvy dle zvláštního předpisu
(Živnostenský zákon), doklady o odborné způsobilosti osob nebo osoby,
jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost v jednotlivých oblastech
činnosti zabezpečuje (například doklady o odborné způsobilosti osob
v elektrotechnice dle vyhl. č. 50/1978 Sb.), doklad o oprávnění organizace
k činnosti pro oblasti činností, pokud jsou předpisy ČR požadovány
(např. dle § 3 Vyhlášky č. 20/1979 Sb.), doklady o poučení zaměstnanců
dodavatele v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární
ochrany.
6.2 Technická způsobilost
Splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeč prokáže:
- Předložení seznamu referenčních zakázek obdobného charakteru, které
v posledních 5 letech realizoval na území České republiky, platným
certifikátem systému řízení kvality (jakosti) dle ČSN EN ISO 9001,
platným certifikátem systému řízení ochrany životního prostředí dle
ČSN EN ISO 14 0001, platným certifikátem systému řízení bezpečnosti
a ochrany zdraví při práci dle OHSAS 18001 nebo ekvivalentního
standardu, vzorem Prohlášení o shodě ve smyslu zákona č. 22/1978 Sb.,
obsahujícím veškeré informace, které bude mimo jiné obsahovat
originál Prohlášení o shodě, dodavatelem vystavený k dodanému dílu.
Prohlášení o shodě musí být vystaveno pro každý celý stroj/zařízení,
schopný samostatného provozu, nikoliv pro komponent neschopný
samostatné funkce. Doložený vzor musí odpovídat všem požadavků
legislativy platné v ČR.
- Návodem k obsluze dodávaného zařízení zpracovaném v českém jazyce,
prospektovou a případně další dokumentací, a to nejméně k hlavním
použitým komponentům. Z dokumentace musí být patrný popis, funkce a
pravidla pro bezpečnou obsluhu zařízení s písemným prohlášením
dodavatele, že smluvně i fakticky zajistí dodržení požadavků pro
bezpečné a ekologické provedení díla, stanovené právními předpisy ČR.
7. Způsob doručení nabídky a její obsah
Nabídku je nutné doručit poštou nebo elektronicky Zadavateli nejpozději
v termínu do 24.7.2009.
Nabídka musí obsahovat následující údaje:
- Úplný název dodavatele
- Fakturační údaje dodavatele
- Položková cena díla
- Záruční lhůta
- Časový harmonogram prací
- Podmínky záručního a pozáručního servisu
- Reference v oblasti dodávek válečkových dopravníků
8. Zahájení a ukončení výběrového řízení
Výběrové řízení dodavatele zařízení bude zahájeno dne 27.7.2009
a ukončeno 29.7.2009.
9. Způsob hodnocení nabídek
Položka Váha ovlivňující výběr
1 Splnění specifikovaných požadavků 40 %
2 Cena zařízení 40 %
3 Záruční doba 10 %
4 Reakční doba servisního zásahu 10 %
Vypracoval: Ing. Sedlák Vítězslav
Datum: 16.6.2009
334328-25/09