VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Pars Komponenty s.r.o.
Pars Komponenty s.r.o.
Sídlo: ul. Butovická, 742 13 Studénka
IČ: 25821547, DIČ: CZ25821547, tel.: 556 455 000, fax: 556 455 010
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
Zadávací dokumentace pro výběrové řízení na dodávku zadanou v rámci
realizace projektu:
»Pořízení obráběcího centra« dle pravidel pro výběr dodavatelů
uveřejněných v rámci výzvy Operačního programu Podnikání a Inovace -
program ROZVOJ - Výzva II
Zakázka je z části financovaná ze zdrojů fondů EU
NÁZEV ZAKÁZKY:
»POŘÍZENÍ OBRÁBĚCÍHO CENTRA«
ZADAVATEL:
Zadavatel: Pars Komponenty s. r. o.
Sídlo: ul Butovická
IČ: 25821547
Kontaktní osoby: Ing. Pavlína Ostřanská
Kontakt zadavatele: tel.: 556 455 004, fax: 556 455 010
ostranska@parskomponenty.cz
Místo realizace
zakázky: areál fy Pars Komponenty s.r.o. - 742 13 Studénka
PŘEDMĚT ZAKÁZKY:
Pořízení obráběcího centra.
Kde je možno si vyžádat dodatečné informace: Ing. Gallas Břetislav
Tel.: 602 753 602, 556 455 012, e-mail: gallas@parskomponenty.cz
ADRESA:
Pars Komponenty s.r.o.
ul. Butovická, 742 13 Studénka
VYMEZENÍ PŘEDMĚTU ZAKÁZKY A JEHO TECHNICKÁ SPECIFIKACE:
a) Kvalifikační předpoklady uchazečů:
- Právnická nebo fyzická osoba podnikající v oblasti výroby, montáží
a servisu obráběcích center
- Doba podnikání v tomto oboru alespoň 10 let
b) Přesná charakteristika zakázky
Zakázka obsahuje dodávku obráběcího centra - portálové vertikální
frézovací centrum
Požadované parametry:
- rozjezdy stroje min. X 2300 mm, Y 1400 mm, Z 750 mm
- pevný prac. stůl (stoly) min. 2700x1300 s možností příp. demontáže
pro případ použití spec. přípravků
- plochá vedení, obložená hmotou turcitte
- přímé odměřování ve všech osách
- možnost rozdělení prac. prostoru na dvě poloviny s možností
střídavého provozu, tj. upínání dílců na jedné straně při souč.
obrábění na straně druhé
- vřeteno SK 40 12000 ot./min, 28 kW
- zásobník nástrojů min. 20 míst s možností dodateč. rozšíření na 36
- dopravní třísek, montáž zprava nebo zleva
- pracovní prostor s možností obrábění dlouhých dílců cca 4000x400x50
mm posunutím
- el. rozvaděč integrovaný ve stroji
- řídicí systém Heidenhain iTNC 530
- celokabinový kryt prac. prostoru s přípravou odsávání
- půdorys stroje max. 4500x3500 mm
- příprava IV. osy s hydr. zpevňováním a pohony Siemens řady 611
- sondy Heidenhain TT 140 a TS 740
- ruční kolečko
- příprava na připojení pneumatického upínání
- dodací lhůta 6/2009
- dostupnost servisu v ČR, nejlépe do 200 km, časově do 24 hod.
c) Další požadavky na uchazeče
- Základní jmění společnosti - uchazeče musí být doloženo
právoplatným výpisem z obchodního rejstříku a jeho výše by měla
s dostatečnou rezervou korespondovat k výši nabídnuté ceny
- Uchazeč by měl předložit přehled referencí
d) Kritéria pro hodnocení
Podané nabídky budou hodnoceny podle následujících kritérií
a následujícího pořadí důrazu na jednotlivé kritéria:
Kritérium Váha kritéria
Splnění požadovaných technických parametrů
a užitných vlastností 40
Výše nabídnuté ceny 30
Servis 15
Požadovaný termín dodávky 15
Podané nabídky budou hodnotit členové hodnoticí komise
v následujícím složení:
Ing. Vladimír Vyhlídal, MBA
Ing. Břetislav Gallas, MBA
Ing. Pavlína Ostřanská
p. Ladislav Mazanec
e) Obsah a způsob zpracování nabídek
1. Požadavky na způsob zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné formě obsahující
- požadované údaje obsažené dle vymezení předmětu zakázky a jeho
technické specifikace
- nabídková cena zařízení
- platební a dodací podmínky
Nabídky se podávají na adresu sídla zadavatele s označením -
NEOTVÍRAT a Pořízení obráběcího centra.
Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele
vést v omyl.
Pokud nabídka nebude úplná nebo nebude obsahovat veškeré požadované
náležitosti, uchazeč bude z dalšího hodnocení vyloučen
2. Lhůta pro podání nabídek:
Lhůtou pro podání nabídek se rozumí doba, ve které může zájemce o
zakázku podat svou nabídku. Uchazeč o zakázku musí doručit
zadavateli nabídku nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek, to
je do 15.5.2009 do 14.00 hodin.
Nabídky, které uchazeči doručí zadavateli po skončení této lhůty,
zadavatel nepřijme, resp. je příslušným zájemcům vrátí.
3. Místo pro podávání nabídek:
Nabídky se podávají na adresu sídla zadavatele:
Pars Komponenty s.r.o.
ul. Butovická 742 13 Studénka
4. Způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu v souladu se zadávací dokumentací
dle bodu b) přesná charakteristika zakázky s uvedením specifikace,
co daná cena obsahuje. V ceně musí být zahrnuty veškeré náklady
nezbytné k realizaci dodávky a tato cena bude stanovena jako »cena
nejvýše přípustná«.
Nabídková cena bude uvedena v Kč.
5. Platební podmínky:
Uchazeč uvede v nabídce platební a dodací podmínky.
6. Podmínky, při jejichž splnění je možno překročit výši nabídkové
ceny: Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny.
7. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Termín zahájení: Dnem podpisu kupní smlouvy
Termín dokončení: Termín realizace bude uveden v kupní smlouvě.
Místem plnění je: areál fy Pars Komponenty s.r.o.
f) Další informace
Otevírání obálek s nabídkami:
Termín otevírání nabídek: 16.5.2009 v 12 hodin v sídle zadavatele.
Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, a to i bez
uvedení důvodu.
Zadavatel si vyhrazuje právo na odmítnutí všech předložených
nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky,
které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podávání nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o obsahu smlouvy o dílo.
Zadavatel nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí
v zadávacím řízení. Tyto náklady nesou uchazeči sami.
Zadavatel se zavazuje, že při realizaci tohoto výběrového řízení
bude dodržovat zásady transparentnosti, objektivnosti, rovného
zacházení a zákazu diskriminace.
Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
správě, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu
finanční kontroly.
Studénka dne 8.4.2009
Jednatel společnosti
330086-16/09