Portál veřejné správy

Zápis 327395-09/09

Obchodní jménoMiroslav Šmíd
RubrikaVeřejná zakázka
IČO16554469
SídloChoceradská 6, 251 62 Svojetice
Publikováno04. 03. 2009
Značka OV327395-09/09
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; Miroslav Šmíd Zadávací dokumentace Výzva k podání nabídek VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU Dodávka služeb pro projekt v programu Ekoenergie 1. Předmět plnění: Předmětem plnění je dodávka - zařízení od českého výrobce PZP Komplet a.s. a dodávka - zařízení od českého výrobce Ekosolaris, Kroměříž a.s. Tyto 2 technologie, tzn. kompletní systém bude řešen jako technologický celek od jednoho dodavatele. Zařízení bude instalováno ve dvou budovách. V první se jedná o vytápění a ohřev vody do technologického celku - myčka (celkový objem budovy včetně přilehlých kanceláří je cca 2035 m3), ve druhé pak pouze vytápění budovy - dílny, garáže (celkový objem budovy je cca 3160 m3). 2. Cenové omezení: Maximální možná cena za celý předmět zakázky 4.100.000,- Kč bez DPH, 4.879.000,- Kč s DPH. 3. Doba a místo plnění: Termín plnění: předpokládaný počátek plnění: ihned po podpisu Smlouvy o dílo s vybraným uchazečem Předpokládaný konec plnění: 12/2009 Místo plnění: Miroslav Šmíd, Choceradská 6, 251 62 Svojetice 4. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky: 1) Nabídková cena v Kč bude zpracována bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH za celou zakázku. 2) Nabídková cena bude dále zpracována formou položkového rozpočtu za jednotlivé dílčí části dodávky. 3) V ceně bude zahrnuto balné a dopravné do místa plnění, instalace vybavení a ostatní náklady dodavatele spojené s realizací zakázky. 4) V ceně bude zahrnut bezplatný servis po dobu záruční doby. 5) Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zálohu zadavatel neposkytuje. 7) Splatnost faktury 30 dnů po jejím doručení. Úhrada dohodnuté ceny za předmět zakázky bude prováděna bezhotovostním platebním stykem. 8) Za úhradu fakturované ceny se považuje její odepsání z účtu zadavatele. 5. Identifikační údaje zadavatele: Název: Miroslav Šmíd Sídlo: Choceradská 6, 251 62 Svojetice IČ: 16554469 DIČ: CZ480110173 Zastoupená: Miroslav Šmíd Bank. spojení: Česká spořitelna Číslo účtu: 420706309/0800 Tel.: 323 610 000 Fax: 323 610 001 Kontaktní osoba: Mgr.Miroslav Martinů e-mail: kontakt@miroslavsmid.cz 6. Forma podávané nabídky: Nabídku v písemné formě (zpracovanou v českém jazyce) v uzavřené obálce označené »ZAKÁZKA - Levná energie«, »NEOTVÍRAT« dodá uchazeč do 24.3.2009 včetně do 24.00 hod. osobně nebo doporučeně na adresu zadavatele. Kontaktní osoba pro osobní příjem nabídek: Mgr. Miroslav Martinů Adresa pro doručení: Miroslav Šmíd Choceradská 6 251 62 Svojetice 7. Kritéria hodnocení: 1) Navržené technologické řešení včetně projektu (váha 30 %) 2) Nabídková cena (váha 20 %) 3) Termín dodání (váha 10 %) 4) Záruční a pozáruční servis (váha 10 %) 5) Kvalifikace dodavatele (váha 5 %) 6) Dostupné referenční akce (váha 15 %) 7) Dostupná servisní síť (servis do 24 hod. od nahlášení závady) (váha 5 %) 8) Délka zkušebního provozu stanovená na 2 měsíce (váha 5 %) Pokud vlastnosti předmětu zakázky nesplní stanovené požadavky, nabídka bude vyřazena a nebude předmětem hodnocení. 8. Kvalifikační předpoklady: 1) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele 2) Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele 3) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán 4) Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání 5) Seznam realizovaných zakázek obdobného charakteru a rozsahu za poslední 2 roky 6) Certifikace dodavatele 9. Další podmínky: 1) Zadavatel požaduje současně s nabídkou předložení návrhu smlouvy v písemné formě s originálem podpisu osoby oprávněné za uchazeče jednat. 2) Délku záruční doby stanoví uchazeč, minimálně však 24 měsíců. 3) Zadavatel požaduje sdělit dobu realizace zakázky. 4) Zadavatel požaduje při předávání dodání originální technické dokumentace k jednotlivým komponentům. 5) Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 6) Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení řízení bez udání důvodu. 327395-09/09