Portál veřejné správy

Zápis 326263-06/09

Obchodní jménoEXBIO Praha, a.s.
RubrikaVeřejná zakázka
IČO25548611
SídloNad Safinou II/366, 252 42 Vestec, kód obce ZÚJ 513458
Publikováno11. 02. 2009
Značka OV326263-06/09
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; EXBIO Praha, a.s. S - Invest CZ s. r. o. komplexní inženýrská činnost v investiční výstavbě zadávání veřejných zakázek, pořádání obchodních soutěží S - Invest CZ s. r. o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno, e-mail: kudelkova@s-investcz.cz IČ: 25526171, DIČ: CZ25526171, bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., č. ú. 2056987309/0800 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 28884 Pracoviště Brno: Kaštanová 123a, fax/záznamník: 545 220 842, tel.: 539 002 883 Veřejná zakázka na stavební práce »Výzkumné a technologické centrum EXBIO - stavba a strojní vybavení« zakázka je součástí projektu spolufinancovaného z Operačního programu Podnikání a inovace Ministerstva průmyslu a obchodu a je zadávána podle Pravidel pro výběr dodavatelů Ministerstva průmyslu a obchodu pro operační program Podnikání a inovace (dále jen »Pravidla«) ve vztahu k Pravidlům se jedná o zakázku zadávávanou zadavatelem, který nesplňuje definici dotovaného zadavatele podle zákona, a jejíž předpokládaná hodnota je vyšší než 100 mil. Kč bez DPH, ve vztahu k zákonu se jedná o podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce, která obsahuje nadlimitní dodávky zadávací řízení je vedeno v režimu otevřeného řízení podle § 21 odst. 1 písm. a) zákona ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ Zadavatel zveřejňuje základní podmínky zadávacího řízení, které jsou současně zveřejněny v informačním systému veřejných zakázek na www.isvzus.cz a v TED na http://ted.europa.eu. Podrobnosti ke zveřejněným podmínkám jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, kterou si zájemce vyžádá za podmínek níže uvedených. 1. Údaje o zadavateli: Název zadavatele: EXBIO Praha, a.s. Sídlo: Nad Safinou II/366, 252 42 Vestec, kód obce ZÚJ 513458 IČ: 25548611 DIČ: CZ25548611 Osoba oprávněná jednat: Vladimír Viklický, předseda představenstva Kontaktní osoba: Ing. Stanislav Lancouch e-mail: lancouch@exbio.cz telefon: +420 602 534 259 fax: +420 261 090 660 Zastupující zadavatel: Zadavatele zastupuje v řízení v souladu s ustanovením § 151 zákona zastupující zadavatel na základě uzavřené mandátní smlouvy č. 0489-08 a udělené plné moci. Název: S - Invest CZ s.r.o. Sídlo: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno IČ: 25526171 DIČ: CZ25526171 Kontaktní osoba: Ing. Eliška Kudělková e-mail: s-investcz@s-investcz.cz telefon: +420 539 002 883 fax: +420 545 220 842 2. Údaje o zadávací dokumentaci: 2.1. Součásti zadávací dokumentace: 1) Zadávací dokumentace - textová část (v tištěné podobě) 2) Zadávací dokumentace - kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě) 3) Zadávací dokumentace - obchodní podmínky (v tištěné podobě), dále v textu též pouze smlouva 4) Projektová dokumentace s názvem »Výzkumné a technologické středisko firmy Exbio Praha a.s.«, zpracovaná projektantem Ing. arch. Václav Mastný, nám. T. G. Masaryka 9, 301 38 Plzeň, v 09/2008, v souladu s §§ 44 - 46 zákona, obsahující podrobný výkaz výměr, dále jen PROJEKT (v tištěné podobě, výkaz výměr v datové podobě) 5) Specifikace vzorků (v tištěné podobě) 6) Stavební povolení (v tištěné podobě) 7) Pravidla pro publicitu (v tištěné podobě) 8) Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě) 9) Tabulka »Krycí list nabídkové ceny« (v tištěné a datové podobě) 10) Tabulka »Sankce« (v tištěné a datové podobě) 11) Tabulka »Přehled realizovaných zakázek« (v tištěné a datové podobě) 12) Tabulka »Obrat uchazeče« (v tištěné a datové podobě) 13) Tabulka »Pohotová likvidita« (v tištěné a datové podobě) 14) Tabulka »Realizační tým« (v tištěné a datové podobě) 15) Tabulka »Počet zaměstnanců« (v tištěné a datové podobě) 2.2. Údaje o vyžádání zadávací dokumentace Zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel prostřednictvím zastupujícího zadavatele nejpozději 12 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to do 6 dnů ode dne doručení písemné žádosti na adresu zastupujícího zadavatele. Písemná žádost o zadávací dokumentaci bude mít podobu závazné objednávky s uvedením identifikačních údajů zájemce, telefonického, faxového a e-mailového spojení. Vyžádanou zadávací dokumentaci si vyzvedne zájemce osobně po předchozí telefonické dohodě na adrese zastupujícího zadavatele v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod. Písemnou žádost o zadávací dokumentaci je možné doručit e-mailem nebo faxem nejdříve 17.2.2009 a nejpozději 2.4.2009. 2.3. Náklady za zadávací dokumentaci Výše nákladů za reprodukci zadávací dokumentace činí 20.000 Kč bez DPH a jsou splatné hotově při vyzvednutí zadávací dokumentace. Cena zadávací dokumentace se hradí vč. DPH. Zadavatel upozorňuje, že každou objednávku zadávací dokumentace považuje za závaznou. Na základě závazné objednávky zájemce bude připravena zájemci veškerá dokumentace, která je součástí zadávací dokumentace, a budou tedy zadavatelem vynaloženy náklady na reprografické práce s tím spojené. Z tohoto důvodů budou náklady na objednanou a nevyzvednutou zadávací dokumentaci zájemci vyfakturovány. 3. Údaje o podání nabídky: Nabídka se podává písemně v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 6 zákona o podání nabídky po uplynutí lhůty po podání nabídek. 3.1. Předložení vzorků zboží určeného k dodání Zadavatel požaduje, aby uchazeči předložili vzorky zboží určeného k dodání. Vzorky budou dodány současně s nabídkou na adresu zastupujícího zadavatele. 3.2. Lhůta pro podání nabídek Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem následujícím po dni odeslání oznámení o zakázce a je stanovena na 62 kalendářních dnů. Všechny nabídky budou zadavateli doručeny do 14.4.2009 do 14.00 hod. 3.3. Místo pro podání nabídek Nabídka bude doručena do ukončení lhůty pro podání nabídky podle odst. 7.1. na adresu zastupujícího zadavatele S - Invest CZ s.r.o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno, recepce. Nabídky lze podávat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod. 3.4. Zadávací lhůta Zadavatel stanovil konec zadávací lhůty v souladu s ustanovením § 43 datem 15.7.2009. Do uvedeného data je uchazeč svou nabídkou vázán. Běh zadávací lhůty se řídí ustanovením § 43 zákona. 4. Podmínky pro otevírání obálek s nabídkami: Obálky s nabídkami uchazečů budou otevírány dne 14.4.2009 ve 14.30 hod. na adrese zastupujícího zadavatele, Kaštanová 123a, Brno. 5. Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky: 5.1. Druh veřejné zakázky Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na stavební práce. Vlastní objem stavebních prací je podle předpokládané hodnoty podlimitní, předmět plnění však zahrnuje nadlimitní dodávky. Vzhledem k tomu, že zadavatel požaduje, aby celý předmět plnění byl garantován jedním dodavatelem, zadává veřejnou zakázku jako nadlimitní. 5.2. Místo plnění veřejné zakázky Vestec, kód NUTS CZ020 5.3. Doba plnění veřejné zakázky Zahájení plnění veřejné zakázky od 10.5.2009 Ukončení plnění veřejné zakázky 15.10.2010 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH: 108.400.000 Kč 5.4. Popis předmětu veřejné zakázky Zadavatel realizuje pro vlastní účely stavbu, která bude sloužit pro jeho podnikání v oblasti biotechnologií s výrobním programem v oblasti vývoje, výroby a prodeje monoklonálních protilátek pro vědecké účely. Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace stavby podle PROJEKTU vč. dodávek výpočetní techniky (HW), nábytkového vybavení a přístrojů. Práva zadavatele k předmětu plnění: 1) Zadavatel si vyhrazuje právo omezit předmět plnění veřejné zakázky v průběhu realizace bez jakýchkoliv sankcí a nároků dodavatele. 2) Zadavatel si vyhrazuje právo provést vlastní výběr dodavatele jednotlivých přístrojů a stanovit dodavateli subdodavatele, který bude jednotlivé přístroje dodávat. 5.5. Specifikace předmětu veřejné zakázky Předmět díla je specifikován PROJEKTEM a zahrnuje: - Provedení stavby podle stavebního povolení - Zpracování geodetického zaměření odpovědným geodetem - Dodávku HW, interiérového vybavení a přístrojů - Provedení souvisejících činností specifikovaných v zadávací dokumentaci 6. Kvalifikace dodavatelů: Požadavky na kvalifikaci dodavatelů a způsoby prokázání kvalifikace jsou uvedeny v části Zadávací dokumentace - kvalifikační dokumentace, která je součástí kompletní zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje prokázání základních KP, profesních KP, finančních a ekonomických KP a technických KP. Podrobnosti jsou zveřejněny na www.isvzus.cz pod číslem veřejné zakázky 60026183 a na http://ted.europa.eu. 7. Posouzení a hodnocení nabídek: 7.1. Posouzení nabídek Hodnotící komise v souladu s ustanovením § 76 zákona provede posouzení nabídek uchazečů z hlediska splněných zákonných požadavků a požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. Hodnotící komise dále posoudí, zda uchazeč nepodal nepřijatelnou nabídku, která je v rozporu s platnými právními předpisy (ve smyslu ustanovení § 22 odst. 1 písm. d/ zákona). Nabídky, které nesplňují výše uvedené požadavky, musí hodnotící komise vyřadit. Uchazeče, jehož nabídka byla hodnotící komisí vyřazena, vyloučí zadavatel bezodkladně z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodů zadavatel uchazeči písemně oznámí. 7.2. Základní hodnotící kritérium a dílčí hodnotící kritéria pro zadání veřejné zakázky Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující dílčí hodnotící kritéria (dále označené jako »kritérium«) se stanovenou vahou v %: 1. kritérium: Nabídková cena bez DPH 45 % 2. kritérium: Lhůty plnění 35 % 3. kritérium: Sankce 20 % 8. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: 8.1. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce výpočet jednotlivých položek nabídkové ceny, a to oceněním výkazu výměr z PROJEKTU. Oceněný výkaz výměr (dále jen ROZPOČET) bude součástí nabídky, a to v tištěné a datové formě. Uchazeč je povinen dodržet členění výkazu výměr dle PROJEKTU a ocenit veškeré položky výkazu výměr. Pokud uchazeč nedodrží položkovou skladbu výkazu výměr z PROJEKTU nebo neocení některou položku výkazu výměr, bude zadavatel posuzovat nabídku uchazeče jako nevhodnou ve smyslu ustanovení § 22 odst. 1 písm. a) zákona, která nesplňuje požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky. 8.2. Nabídkovou cenou se rozumí cena stanovená uchazečem za celý předmět plnění veřejné zakázky podle výkazu výměr dle PROJEKTU bez DPH, která zahrnuje v cenách jednotlivých položek výkazu výměr veškeré související náklady spojené s realizací předmětu plnění podle odst. 12.3. 8.3. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady uchazeče na kvalitní zhotovení celého předmětu plnění specifikovaného zadávací dokumentací, zejména veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním provedením a dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně inflačních) během provádění díla, náklady na zařízení staveniště a další vedlejší rozpočtové náklady, dopravu, montáž, zpracování geodetického zaměření, vyhotovení požadovaných dokladů, provedení požadovaných zkoušek, zpracování dokumentace skutečného provedení, provedení souvisejících činností, provozní náklady, náklady na autorská práva, pojištění, daně, cla, rezervu a jakékoliv další výdaje spojené s realizací předmětu plnění. 9. Obchodní podmínky: Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci veřejné zakázky, a to formou textu smlouvy obligatorního charakteru. Text smlouvy je součástí zadávací dokumentace. 10. Platební podmínky: 10.1. Zadavatel bude proplácet cenu průběžně za uplynulý kalendářní měsíc s vazbou na věcné plnění, a to na základě faktur - daňových dokladů vystavených dodavatelem. Každá faktura bude doložena soupisem provedených prací a dodávek. 10.2. Dodavatel bude oprávněn vystavovat faktury až do výše 90 % ceny. Zbývajících 10 % ceny bude fakturováno až po předání a převzetí předmětu plnění a odstranění všech vad a nedodělků. 10.3. Splatnost daňových dokladů je 30 kalendářních dnů od doručení do sídla zadavatele. 11. Podmínky, při nichž je možné překročit výši nabídkové ceny: Zadavatel definuje následující podmínky, při jejichž splnění je možné překročit výši nabídkové ceny: - Pokud v průběhu plnění dojde ke změnám sazeb DPH. - Pokud v průběhu realizace díla dojde ke změnám rozsahu předmětu plnění, avšak vždy na základu požadavku objednavatele. V takovém případě bude objednavatel postupovat v souladu s příslušnými ustanoveními smlouvy a zákonem o veřejných zakázkách. 12. Technické podmínky: Technické podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v PROJEKTU. 13. Varianty nabídky: Zadavatel varianty nabídky vylučuje. 14. Požadavek na poskytnutí jistoty: Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty k zajištění plnění povinností uchazeče, vyplývajících z účasti v zadávacím řízení. Výše jistoty je stanovena na částku 2.000.000 Kč. Jistotu poskytne uchazeč formou bankovní záruky nebo složením na účet. 15. Jiné požadavky zadavatele pro plnění veřejné zakázky: 15.1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Doklady, které jsou vyhotoveny v jiném než českém jazyce, musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka. 15.2. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil podrobný časový harmonogram výstavby s uvedením uzlových bodů realizace. 15.3. Zadavatel požaduje, aby minimální záruční doba na všechny části předmětu plnění veřejné zakázky byla 60 měsíců na celé dílo s výjimkou dodávek specifikovaných ve smlouvě, na které bude poskytnuta záruční doba minimálně 24 měsíců. 15.4. Vítězný uchazeč je povinen zpracovat všechny součásti a dokumenty související s předmětem plnění veřejné zakázky v průběhu realizace veřejné zakázky v českém jazyce a vést všechna jednání, vč. jednání na pracovní úrovni v průběhu realizace VZ v českém jazyce. 15.5. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložit v nabídce čestné prohlášení uchazeče o tom, že souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy nebo jejích částí podle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů, zejména s povinností zadavatele poskytnout informaci o rozsahu a příjemci prostředků z rozpočtu zadavatele, to je zejména (nikoliv však pouze) informaci o ceně díla a název a sídlo zhotovitele. 15.6. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil formou čestného prohlášení závazek, že v případě, že s ním bude uzavřena smlouva, poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční kontroly podle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě. 15.7. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku v zadávacím řízení, není současně subdodavatelem jiného dodavatele v tomtéž zadávacím řízení. 15.8. Zadavatel požaduje jako podmínku zadávacího řízení, aby uchazeč uvedl v nabídce, jaké konkrétní výrobky kterých konkrétních výrobců použije pro realizaci klimatizace s vazbou na nabídkovou cenu části klimatizace. 15.9. Zadavatel je oprávněn zadávací řízení zrušit. 326263-06/09