Nad Safinou II/366, 252 42 Vestec, kód obce ZÚJ 513458
Publikováno
11. 02. 2009
Značka OV
326263-06/09
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; EXBIO Praha, a.s.
S - Invest CZ s. r. o.
komplexní inženýrská činnost v investiční výstavbě
zadávání veřejných zakázek, pořádání obchodních soutěží
S - Invest CZ s. r. o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno,
e-mail: kudelkova@s-investcz.cz
IČ: 25526171, DIČ: CZ25526171, bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.,
č. ú. 2056987309/0800
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně,
oddíl C, vložka 28884
Pracoviště Brno: Kaštanová 123a, fax/záznamník: 545 220 842, tel.: 539 002 883
Veřejná zakázka na stavební práce
»Výzkumné a technologické centrum EXBIO - stavba a strojní vybavení«
zakázka je součástí projektu spolufinancovaného z Operačního programu
Podnikání a inovace Ministerstva průmyslu a obchodu a je zadávána podle
Pravidel pro výběr dodavatelů Ministerstva průmyslu a obchodu pro
operační program Podnikání a inovace (dále jen »Pravidla«)
ve vztahu k Pravidlům se jedná o zakázku zadávávanou zadavatelem,
který nesplňuje definici dotovaného zadavatele podle zákona, a jejíž
předpokládaná hodnota je vyšší než 100 mil. Kč bez DPH, ve vztahu
k zákonu se jedná o podlimitní veřejnou zakázku na stavební práce,
která obsahuje nadlimitní dodávky
zadávací řízení je vedeno v režimu otevřeného řízení
podle § 21 odst. 1 písm. a) zákona
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
Zadavatel zveřejňuje základní podmínky zadávacího řízení, které jsou
současně zveřejněny v informačním systému veřejných zakázek na
www.isvzus.cz a v TED na http://ted.europa.eu. Podrobnosti ke zveřejněným
podmínkám jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, kterou si zájemce vyžádá
za podmínek níže uvedených.
1. Údaje o zadavateli:
Název zadavatele: EXBIO Praha, a.s.
Sídlo: Nad Safinou II/366, 252 42 Vestec, kód obce ZÚJ 513458
IČ: 25548611
DIČ: CZ25548611
Osoba oprávněná jednat: Vladimír Viklický, předseda představenstva
Kontaktní osoba: Ing. Stanislav Lancouch
e-mail: lancouch@exbio.cz
telefon: +420 602 534 259
fax: +420 261 090 660
Zastupující zadavatel:
Zadavatele zastupuje v řízení v souladu s ustanovením § 151 zákona
zastupující zadavatel na základě uzavřené mandátní smlouvy č. 0489-08
a udělené plné moci.
Název: S - Invest CZ s.r.o.
Sídlo: Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno
IČ: 25526171
DIČ: CZ25526171
Kontaktní osoba: Ing. Eliška Kudělková
e-mail: s-investcz@s-investcz.cz
telefon: +420 539 002 883
fax: +420 545 220 842
2. Údaje o zadávací dokumentaci:
2.1. Součásti zadávací dokumentace:
1) Zadávací dokumentace - textová část (v tištěné podobě)
2) Zadávací dokumentace - kvalifikační dokumentace (v tištěné podobě)
3) Zadávací dokumentace - obchodní podmínky (v tištěné podobě), dále
v textu též pouze smlouva
4) Projektová dokumentace s názvem »Výzkumné a technologické
středisko firmy Exbio Praha a.s.«, zpracovaná projektantem Ing.
arch. Václav Mastný, nám. T. G. Masaryka 9, 301 38 Plzeň, v 09/2008,
v souladu s §§ 44 - 46 zákona, obsahující podrobný výkaz výměr, dále
jen PROJEKT (v tištěné podobě, výkaz výměr v datové podobě)
5) Specifikace vzorků (v tištěné podobě)
6) Stavební povolení (v tištěné podobě)
7) Pravidla pro publicitu (v tištěné podobě)
8) Tabulka »Krycí list nabídky« (v tištěné a datové podobě)
9) Tabulka »Krycí list nabídkové ceny« (v tištěné a datové podobě)
10) Tabulka »Sankce« (v tištěné a datové podobě)
11) Tabulka »Přehled realizovaných zakázek« (v tištěné a datové podobě)
12) Tabulka »Obrat uchazeče« (v tištěné a datové podobě)
13) Tabulka »Pohotová likvidita« (v tištěné a datové podobě)
14) Tabulka »Realizační tým« (v tištěné a datové podobě)
15) Tabulka »Počet zaměstnanců« (v tištěné a datové podobě)
2.2. Údaje o vyžádání zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci poskytuje zadavatel prostřednictvím zastupujícího
zadavatele nejpozději 12 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek,
a to do 6 dnů ode dne doručení písemné žádosti na adresu zastupujícího
zadavatele. Písemná žádost o zadávací dokumentaci bude mít podobu závazné
objednávky s uvedením identifikačních údajů zájemce, telefonického,
faxového a e-mailového spojení. Vyžádanou zadávací dokumentaci si
vyzvedne zájemce osobně po předchozí telefonické dohodě na adrese
zastupujícího zadavatele v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod.
Písemnou žádost o zadávací dokumentaci je možné doručit e-mailem nebo
faxem nejdříve 17.2.2009 a nejpozději 2.4.2009.
2.3. Náklady za zadávací dokumentaci
Výše nákladů za reprodukci zadávací dokumentace činí 20.000 Kč bez DPH
a jsou splatné hotově při vyzvednutí zadávací dokumentace. Cena zadávací
dokumentace se hradí vč. DPH. Zadavatel upozorňuje, že každou objednávku
zadávací dokumentace považuje za závaznou. Na základě závazné objednávky
zájemce bude připravena zájemci veškerá dokumentace, která je součástí
zadávací dokumentace, a budou tedy zadavatelem vynaloženy náklady na
reprografické práce s tím spojené. Z tohoto důvodů budou náklady na
objednanou a nevyzvednutou zadávací dokumentaci zájemci vyfakturovány.
3. Údaje o podání nabídky:
Nabídka se podává písemně v uzavřené obálce označené názvem veřejné
zakázky. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné zaslat
oznámení podle § 71 odst. 6 zákona o podání nabídky po uplynutí lhůty
po podání nabídek.
3.1. Předložení vzorků zboží určeného k dodání
Zadavatel požaduje, aby uchazeči předložili vzorky zboží určeného k dodání.
Vzorky budou dodány současně s nabídkou na adresu zastupujícího zadavatele.
3.2. Lhůta pro podání nabídek
Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dnem následujícím po dni odeslání
oznámení o zakázce a je stanovena na 62 kalendářních dnů. Všechny nabídky
budou zadavateli doručeny do 14.4.2009 do 14.00 hod.
3.3. Místo pro podání nabídek
Nabídka bude doručena do ukončení lhůty pro podání nabídky podle odst.
7.1. na adresu zastupujícího zadavatele S - Invest CZ s.r.o., Kaštanová
496/123a, 620 00 Brno, recepce. Nabídky lze podávat prostřednictvím
držitele poštovní licence nebo osobně v pracovní dny od 9.00 hod.
do 14.00 hod.
3.4. Zadávací lhůta
Zadavatel stanovil konec zadávací lhůty v souladu s ustanovením § 43
datem 15.7.2009. Do uvedeného data je uchazeč svou nabídkou vázán.
Běh zadávací lhůty se řídí ustanovením § 43 zákona.
4. Podmínky pro otevírání obálek s nabídkami:
Obálky s nabídkami uchazečů budou otevírány dne 14.4.2009 ve 14.30 hod.
na adrese zastupujícího zadavatele, Kaštanová 123a, Brno.
5. Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky:
5.1. Druh veřejné zakázky
Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na stavební práce.
Vlastní objem stavebních prací je podle předpokládané hodnoty podlimitní,
předmět plnění však zahrnuje nadlimitní dodávky. Vzhledem k tomu, že
zadavatel požaduje, aby celý předmět plnění byl garantován jedním
dodavatelem, zadává veřejnou zakázku jako nadlimitní.
5.2. Místo plnění veřejné zakázky
Vestec, kód NUTS CZ020
5.3. Doba plnění veřejné zakázky
Zahájení plnění veřejné zakázky od 10.5.2009
Ukončení plnění veřejné zakázky 15.10.2010
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH: 108.400.000 Kč
5.4. Popis předmětu veřejné zakázky
Zadavatel realizuje pro vlastní účely stavbu, která bude sloužit pro jeho
podnikání v oblasti biotechnologií s výrobním programem v oblasti vývoje,
výroby a prodeje monoklonálních protilátek pro vědecké účely.
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace stavby podle PROJEKTU
vč. dodávek výpočetní techniky (HW), nábytkového vybavení a přístrojů.
Práva zadavatele k předmětu plnění:
1) Zadavatel si vyhrazuje právo omezit předmět plnění veřejné zakázky
v průběhu realizace bez jakýchkoliv sankcí a nároků dodavatele.
2) Zadavatel si vyhrazuje právo provést vlastní výběr dodavatele
jednotlivých přístrojů a stanovit dodavateli subdodavatele, který
bude jednotlivé přístroje dodávat.
5.5. Specifikace předmětu veřejné zakázky
Předmět díla je specifikován PROJEKTEM a zahrnuje:
- Provedení stavby podle stavebního povolení
- Zpracování geodetického zaměření odpovědným geodetem
- Dodávku HW, interiérového vybavení a přístrojů
- Provedení souvisejících činností specifikovaných v zadávací dokumentaci
6. Kvalifikace dodavatelů:
Požadavky na kvalifikaci dodavatelů a způsoby prokázání kvalifikace jsou
uvedeny v části Zadávací dokumentace - kvalifikační dokumentace, která je
součástí kompletní zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje prokázání
základních KP, profesních KP, finančních a ekonomických KP a technických
KP. Podrobnosti jsou zveřejněny na www.isvzus.cz pod číslem veřejné
zakázky 60026183 a na http://ted.europa.eu.
7. Posouzení a hodnocení nabídek:
7.1. Posouzení nabídek
Hodnotící komise v souladu s ustanovením § 76 zákona provede posouzení
nabídek uchazečů z hlediska splněných zákonných požadavků a požadavků
zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. Hodnotící komise dále
posoudí, zda uchazeč nepodal nepřijatelnou nabídku, která je v rozporu s
platnými právními předpisy (ve smyslu ustanovení § 22 odst. 1 písm. d/
zákona). Nabídky, které nesplňují výše uvedené požadavky, musí hodnotící
komise vyřadit. Uchazeče, jehož nabídka byla hodnotící komisí vyřazena,
vyloučí zadavatel bezodkladně z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení
uchazeče včetně důvodů zadavatel uchazeči písemně oznámí.
7.2. Základní hodnotící kritérium a dílčí hodnotící kritéria pro zadání
veřejné zakázky
Zadavatel zvolil jako základní hodnotící kritérium pro zadání veřejné
zakázky ekonomickou výhodnost nabídky a stanovil následující dílčí hodnotící
kritéria (dále označené jako »kritérium«) se stanovenou vahou v %:
1. kritérium: Nabídková cena bez DPH 45 %
2. kritérium: Lhůty plnění 35 %
3. kritérium: Sankce 20 %
8. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
8.1. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce výpočet
jednotlivých položek nabídkové ceny, a to oceněním výkazu výměr
z PROJEKTU. Oceněný výkaz výměr (dále jen ROZPOČET) bude součástí
nabídky, a to v tištěné a datové formě. Uchazeč je povinen dodržet
členění výkazu výměr dle PROJEKTU a ocenit veškeré položky výkazu
výměr. Pokud uchazeč nedodrží položkovou skladbu výkazu výměr z
PROJEKTU nebo neocení některou položku výkazu výměr, bude zadavatel
posuzovat nabídku uchazeče jako nevhodnou ve smyslu ustanovení § 22
odst. 1 písm. a) zákona, která nesplňuje požadavky zadavatele na
předmět plnění veřejné zakázky.
8.2. Nabídkovou cenou se rozumí cena stanovená uchazečem za celý
předmět plnění veřejné zakázky podle výkazu výměr dle PROJEKTU bez
DPH, která zahrnuje v cenách jednotlivých položek výkazu výměr
veškeré související náklady spojené s realizací předmětu plnění
podle odst. 12.3.
8.3. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady uchazeče na
kvalitní zhotovení celého předmětu plnění specifikovaného zadávací
dokumentací, zejména veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním
provedením a dokončením díla včetně veškerých rizik a vlivů (včetně
inflačních) během provádění díla, náklady na zařízení staveniště a
další vedlejší rozpočtové náklady, dopravu, montáž, zpracování
geodetického zaměření, vyhotovení požadovaných dokladů, provedení
požadovaných zkoušek, zpracování dokumentace skutečného provedení,
provedení souvisejících činností, provozní náklady, náklady na
autorská práva, pojištění, daně, cla, rezervu a jakékoliv další
výdaje spojené s realizací předmětu plnění.
9. Obchodní podmínky:
Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci veřejné zakázky,
a to formou textu smlouvy obligatorního charakteru.
Text smlouvy je součástí zadávací dokumentace.
10. Platební podmínky:
10.1. Zadavatel bude proplácet cenu průběžně za uplynulý kalendářní
měsíc s vazbou na věcné plnění, a to na základě faktur - daňových
dokladů vystavených dodavatelem. Každá faktura bude doložena
soupisem provedených prací a dodávek.
10.2. Dodavatel bude oprávněn vystavovat faktury až do výše 90 %
ceny. Zbývajících 10 % ceny bude fakturováno až po předání a
převzetí předmětu plnění a odstranění všech vad a nedodělků.
10.3. Splatnost daňových dokladů je 30 kalendářních dnů od doručení
do sídla zadavatele.
11. Podmínky, při nichž je možné překročit výši nabídkové ceny:
Zadavatel definuje následující podmínky, při jejichž splnění je možné
překročit výši nabídkové ceny:
- Pokud v průběhu plnění dojde ke změnám sazeb DPH.
- Pokud v průběhu realizace díla dojde ke změnám rozsahu předmětu
plnění, avšak vždy na základu požadavku objednavatele. V takovém
případě bude objednavatel postupovat v souladu s příslušnými
ustanoveními smlouvy a zákonem o veřejných zakázkách.
12. Technické podmínky:
Technické podmínky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v PROJEKTU.
13. Varianty nabídky:
Zadavatel varianty nabídky vylučuje.
14. Požadavek na poskytnutí jistoty:
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty k zajištění plnění povinností
uchazeče, vyplývajících z účasti v zadávacím řízení. Výše jistoty je
stanovena na částku 2.000.000 Kč. Jistotu poskytne uchazeč formou
bankovní záruky nebo složením na účet.
15. Jiné požadavky zadavatele pro plnění veřejné zakázky:
15.1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Doklady, které jsou
vyhotoveny v jiném než českém jazyce, musí být opatřeny úředně
ověřeným překladem do českého jazyka.
15.2. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil podrobný
časový harmonogram výstavby s uvedením uzlových bodů realizace.
15.3. Zadavatel požaduje, aby minimální záruční doba na všechny části
předmětu plnění veřejné zakázky byla 60 měsíců na celé dílo s
výjimkou dodávek specifikovaných ve smlouvě, na které bude
poskytnuta záruční doba minimálně 24 měsíců.
15.4. Vítězný uchazeč je povinen zpracovat všechny součásti a
dokumenty související s předmětem plnění veřejné zakázky v průběhu
realizace veřejné zakázky v českém jazyce a vést všechna jednání,
vč. jednání na pracovní úrovni v průběhu realizace VZ v českém
jazyce.
15.5. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložit v nabídce čestné
prohlášení uchazeče o tom, že souhlasí se zveřejněním obsahu smlouvy
nebo jejích částí podle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů, zejména s
povinností zadavatele poskytnout informaci o rozsahu a příjemci
prostředků z rozpočtu zadavatele, to je zejména (nikoliv však pouze)
informaci o ceně díla a název a sídlo zhotovitele.
15.6. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce doložil formou
čestného prohlášení závazek, že v případě, že s ním bude uzavřena
smlouva, poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční
kontroly podle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
ve veřejné správě.
15.7. Zadavatel požaduje, aby uchazeč doložil v nabídce čestné
prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku
v zadávacím řízení, není současně subdodavatelem jiného dodavatele
v tomtéž zadávacím řízení.
15.8. Zadavatel požaduje jako podmínku zadávacího řízení, aby uchazeč
uvedl v nabídce, jaké konkrétní výrobky kterých konkrétních výrobců
použije pro realizaci klimatizace s vazbou na nabídkovou cenu části
klimatizace.
15.9. Zadavatel je oprávněn zadávací řízení zrušit.
326263-06/09