Portál veřejné správy

Zápis 317332-36/08

Obchodní jménoT.F.A. alfa s.r.o.
RubrikaVýběrové řízení
SídloProcházkova 430, 517 41 Kostelec nad Orlicí
Publikováno03. 09. 2008
Značka OV317332-36/08
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; T.F.A. alfa s.r.o. Výzva k předkládání cenových nabídek T.F.A. alfa s.r.o. Sídlo: Procházkova 430, 517 41 Kostelec nad Orlicí v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a v souladu s podmínkami pro poskytnutí finanční pomoci v rámci OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 (program Inovace - II. výzva) - Pravidla pro výběr dodavatelů vyhlašuje výběrové řízení na dodávku technologie v rámci projektu »Inovace výroby prostřednictvím nové technologie a konstrukčního SW pro výrobu speciálních nástrojů, přípravků a nářadí«: CNC vertikální frézovací a vrtací centrum ZADÁVACÍ PODMÍNKY VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ V souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a v souladu s podmínkami pro poskytnutí finanční pomoci v rámci OP Podnikání a inovace 2007 - 2013 (program Inovace - II. výzva) - Pravidla pro výběr dodavatelů stanovuje zadavatel této výzvy následující podmínky a požadavky pro zpracování nabídky: 1. Zadavatel výzvy: T.F.A. alfa s.r.o. Procházkova 430 517 41 Kostelec nad Orlicí IČ: 49810219 DIČ: CZ49810219 Kontaktní osoba: Ing. Zdeněk Ješina (jednatel společnosti, pověřená osoba) Tel.: + 420 603 211 519 E-mail: jesina@tfa.cz 2. Předmět výzvy Předmětem výzvy je pořízení nové technologie - CNC vertikální frézovací a vrtací centrum v rámci projektu »Inovace výroby prostřednictvím nové technologie a konstrukčního SW pro výrobu speciálních nástrojů, přípravků a nářadí«. Horní cenový limit: 10.000.000,- Kč bez DPH Charakteristika technologie: a) Řídící systém - akceptovatelné varianty: - Siemens b) Technické parametry: - pojezdy v osách min. 800 x 800 x 800 mm - rozměr stolu 630 x 63 mm - výměnná paleta - index stolu - vnitřní chlazení min. 40 bar - upínací kužel SK 50 - otáčky vřetena min. 6000 ot/min - krouticí moment min. 1000 Nm - počet nástrojů v zásobníku 60 - kontrola rozměru - sonda 3 - kontrola zalomení nástroje 3. Předpokládaná doba realizace Předpokládané datum nákupu technologie a uvedení do stavu nejpozději do konce červenec 2009. 4. Lhůta a místo pro podání nabídek Lhůta pro podání nabídek počíná běžet dnem následujícím po dni odeslání či předání této výzvy k podání nabídky, tj. dne 3. září 2008 ve 12 hod. a končí dne 4. října 2008 ve 12 hod. Nabídky doručené po skončení podací lhůty, tj. po 12 hod. dne 4. října 2008 nebudou přijaty. Nabídky budou předány osobně (bude sepsán předávací protokol) nebo zaslány doporučenou poštou (nabídka musí být zapečetěna a obsahovat nápis - NEOTEVÍRAT SOUTĚŽ) na adresu kontaktní osoby: Ing. Zdeněk Ješina, T.F.A. alfa s.r.o., Procházkova 430, 517 41 Kostelec n. O. mob.: + 420 603 211 519 e-mail: jesina@tfa.cz Nabídky budou otevřeny hodnoticí komisí dne 4. října 2008 ve 12.01 h v sídle společnosti T.F.A. alfa s.r.o., Procházkova 430, 517 41 Kostelec nad Orlicí. 5. Podmínky a požadavky na jednotný způsob zpracování nabídek Předložená nabídka musí obsahovat všechny požadované údaje dané těmito zadávacími podmínkami výzvy, přičemž může být doplněna nad požadovaný rámec dalšími informacemi, které uchazeč uzná za vhodné k předložení a doplnění své nabídky. Nabídka bude zadavateli předložena ve dvou vyhotoveních, přičemž jedno vyhotovení (originál) musí být podepsáno uchazečem (statutárním zástupcem nebo oprávněným zástupcem uchazeče), a to právně závazným způsobem. Druhé vyhotovení může být předloženo jako prostá kopie originálu. 6. Nabídka musí obsahovat: a) Základní údaje o uchazeči - obchodní jméno - sídlo (přesná adresa z obchodního nebo jiného rejstříku) - statutární orgán, popř. zástupce zmocněný jednat za uchazeče ve výběrovém řízení (nutno přiložit plnou moc) - IČ, DIČ - telefonní a faxové spojení, případně webové stránky a e-mail - ostatní údaje dle uvážení uchazeče b) Doklady a informace ověřující způsobilost uchazeče - ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku, živnostenského listu či koncesní listiny - formou prohlášení doklad o tom, že: 1. uchazeč není v likvidaci 2. proti němu v uplynulých 3 letech nebyl prohlášen konkurz nebo konkurz nebyl zrušen pro nedostatek majetku 3. nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky 4. nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin nebo nedošlo k zahlazení odsouzení trestného činu, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání (u právnických osob musí tuto skutečnost prokazovat každý člen statutárního orgánu) 5. nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na politiku zaměstnanosti - doklad o technické způsobilosti uchazeče: 1. osvědčení o vzdělání a profesní kvalifikaci uchazeče, zvláště osob, které jsou odpovědné za provádění prací 2. seznam provedených nejvýznamnějších stavebních prací včetně velikosti zakázek (reference). b) Zpracování nabídkové ceny rozepsáním jednotlivých položek, vyčíslení jednotkové, celkové ceny včetně i bez DPH. c) Podrobná specifikace technických parametrů technologie. d) Platební podmínky. e) Termín dodání - přesně specifikovat datum (den dodání a uvedení stroje do stavu). 7. Doplňující informace Zájemce je oprávněn požadovat po zadavateli dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Žádost musí být písemná a musí být zadavateli doručena nejpozději 12 dní před uplynutím lhůty pro podání nabídek. 8. Hodnocení nabídek Nabídky uchazečů budou hodnoceny hlavně podle technických parametrů, ekonomické výhodnosti a termínu realizace. Kritéria pro posouzení technických parametrů, ekonomické výhodnosti a termínu dodání jsou uvedena v sestupném pořadí podle stupně významu. Pořadí nabídek bude stanoveno pomocí numerické stupnice s váhovým rozlišením. Nejvhodnější nabídka je nabídka s nejvyšším počtem bodů. Výše uvedené hodnocení bude rozlišeno v bodovací stupnici: 1 - nabídka v daném kritériu nevyhovuje nebo je neplní 3 - nabídka plní dané kritérium pouze v omezené míře 5 - nabídka dané kritérium splňuje 7 - nabídka dané kritérium splňuje v plném rozsahu s mírnou výhradou 10 - nabídka dané kritérium splňuje v plném rozsahu Nabídky budou hodnoceny podle technických parametrů, ekonomické výhodnosti a termínu dodání, dílčí kritéria a jejich váhy jsou: Název kritéria Váha kritéria v % Počet bodů kritéria Vážený počet bodů kritéria Technické parametry 50 Ekonomická výhodnost 35 Termín dodání 15 Celkem 100 Z hodnocení nabídek bude sepsána »Zpráva z výběrového řízení« dle pravidel OPPI - Program Nemovitosti - Pravidla pro výběr dodavatelů. 9. Oznámení výsledků Oznámení o přidělení zakázky zašle zadavatel všem uchazečům vyjma těch, kteří byli vyloučeni, neprodleně po svém rozhodnutí, nejpozději však do 10. října 2008. 10. Vyloučení nabídek Z veřejné soutěže budou vyloučeny nabídky obsahově nekompletní vzhledem k soutěžním podmínkám, nesplňující požadavky dle soutěžních podmínek, uchazečů, kteří v průběhu soutěže porušili předpisy o ochraně hospodářské soutěže, zjistí-li zadavatel, kdykoli v průběhu soutěže, že uchazeč uvedl nepravdivé údaje. Vyloučené nabídky se nevyhodnocují a neposuzují. Uchazeče, jejichž nabídky byly vyloučeny, informuje zadavatel bezodkladně. Nabídky, které byly vyloučeny, se uchazečům nevracejí s výjimkou případu, kdy dojde mezi zadavatelem a uchazečem k jiné dohodě. Nabídky zůstanou u zadavatele jako doklad o průběhu a hodnocení soutěže. Zadavatel může použít podklady a informace v nich uvedené výhradně k vyhodnocení nabídky. Zadavatel při zpracování vašich osobních údajů postupuje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 11. Námitky Námitky musí být zadavateli doručeny nejpozději do 15 dnů ode dne doručení oznámení o přidělení zakázky. Zadavatel je povinen do 10 dnů od jejich obdržení odeslat písemné sdělení, zda námitkám vyhovuje nebo ne a způsob jejich vyřízení. 12. Uzavření smlouvy Dodavatel i konečný uživatel jsou dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Smlouva bude s vybraným uchazečem uzavřena v souladu s příslušnými odstavci zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v souladu s příslušnými odstavci zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s pravidly OP Podnikání a inovace. Ve smlouvě budou mimo jiné tyto povinnosti dodavatele: Dodavatel bude fakturovat cenu díla tak, aby faktury obsahovaly účel fakturovaných částek a přesně specifikovaly jednotlivé uznatelné náklady. Doklady týkající se průběhu realizace a fakturace této akce musí být správné, úplné, průkazné, srozumitelné a průběžně písemně vedené způsobem zaručujícím jejich trvalost. 13. Náklady soutěže Zadávací podklady poskytuje zadavatel vyzvaným účastníkům zdarma. Náklady spojené se zpracováním nabídek zadavatel uchazečům nehradí. Veškeré náklady na zpracování nabídky, které uchazeči vzniknou nese uchazeč. 14. Zrušení zadávacího řízení Zadavatel je oprávněn zrušit jednací řízení bez uveřejnění kdykoliv bez uvedení důvodu. Je oprávněn odmítnout všechny předložené nabídky nebo zadávací řízení zrušit ještě v jeho průběhu, o čemž bude informovat účastníky bez zbytečného odkladu. Vítězné nabídce nevzniká nárok na uzavření smlouvy. 15. Uchování dokumentace Zadavatel se zavazuje uchovat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti se zadáváním veřejné zakázky, a to zejména pro účely případné kontroly prováděné dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, nebo vzhledem k pravomocem Nejvyššího kontrolního úřadu dle zákona č. 166/1993 Sb., o Nejvyšším kontrolním úřadu, ve znění pozdějších předpisů. 16. Další ujednání Veškeré údaje a informace obsažené v těchto zadávacích podmínkách jsou důvěrné ve smyslu ustanovení § 271 obchodního zákoníku a bez písemného souhlasu zadavatele nesmějí být použity k jinému účelu, než k jakému byly uchazeči předány, a ani nesmějí být nijak zveřejněny. V Kostelci nad Orlicí dne 27. srpna 2008 Zadavatel Ing. Zdeněk Ješina jednatel společnosti T.F.A. alfa s.r.o. 317332-36/08