Portál veřejné správy

Zápis 316918-35/08

Obchodní jménoTitan Real Invest a.s.
RubrikaVýběrové řízení
Publikováno27. 08. 2008
Značka OV316918-35/08
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; Titan Real Invest a.s. OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ NA GENERÁLNÍHO DODAVATELE STAVBY »NOVÉ KOMUNIKAČNÍ NAPOJENÍ AREÁLU TITAN REAL INVEST« Říčany u Prahy, Barákova č. p. 237 1. Identifikace zadavatele Titan Real Invest a.s. Sídlo: Rudných dolů 291, Jílové u Prahy, PSČ 254 01 IČ: 28186524 zapsaná v OR vedeném Městským soudem v Praze oddíl B vložka 12633 2. Vymezení předmětu a požadavků zadavatele Předmětem výběrového řízení je komplexní zhotovení nové vozovky do průmyslového areálu zadavatele v Říčanech, úprava chodníku, úprava okružní křižovatky Říčanská-Pod Lihovarem (vložené páté rameno), úprava veřejného osvětlení a ochrana slaboproudu, odvodnění nového napojení (tři uliční vpusti včetně přípojek DN200) a vybudování nové dešťové kanalizace DN 300 v délce 53,1 m. Podmínky pro provedení stavby: 1. Stavba bude provedena podle projektové dokumentace, kterou vypracovala spol. HB Kredit Invest s.r.o., pro komunikaci PROGEOK - Ing. Vychodil, pro veřejné osvětlení a ochrana slaboproudu Ing. Čapek, pro kanalizaci PROJEKT IV - Ing. Knotek. Případné změny nesmí být provedeny bez předchozího písemného souhlasu investora. 2. Zhotovitel ručí za bezpečné provedení stavby dle schváleného projektu a platných právních předpisů a norem ČSN. Bude vést řádně stavební deník a umožní jeho nahlížení investorovi, resp. jeho pověřenému zástupci. Investor, resp. jeho pověřený zástupce bude vykonávat průběžně technický dozor na stavbě. 3. Dodavatel oznámí stavebnímu úřadu termín zahájení stavby. 4. Dodavatel stavebnímu úřadu oznámí tyto fáze výstavby pro kontrolní prohlídky stavby: - před položením finální vrstvy komunikace - po dokončení stavby 5. Dodavatel před zahájením zemních prací zajistí vytyčení všech podzemních a nadzemních sítí, aby nedošlo k jejich poškození a dodrží podmínky jednotlivých správců sítí. V případě souběhu nebo křížení sítí budou respektována veškerá ochranná pásma. Dodavatel zdokumentuje investorovi stávající vedení inženýrských sítí a po provedení nových zhotoví jejich zaměření. 6. Při provádění stavby budou dodrženy předpisy týkající se bezpečnosti práce a technických zařízení a je nutno dbát o ochranu zdraví osob na staveništi. Budou dodrženy ustanovení stavebního zákona a všech jeho prováděcích vyhlášek, které upravují požadavky na provádění staveb. 7. V rámci stavby bude zřízen kabelový přechod pro kabel veřejného osvětlení pod novým vjezdem do areálu. 8. Bude respektován zákon ČNR č. 114/92 Sb., o ochraně přírody a krajiny. 9. Stavba bude provedena v souladu s vyhláškou č. 369/2001 Sb., o obecných technických požadavcích zabezpečujících užívání staveb osobami s omezenou schopností pohybu a orientace, zejména provedení přechodů a způsobů značení. 10. Při realizaci budou odpady zařazeny podle druhů a kategorií, tříděny a odstraněny vhodným způsobem. Doklady o způsobu odstranění odpadů ze stavební činnosti budou předloženy ke kolaudaci stavby. 11. Budou splněny podmínky Města Říčany, Telefónica O2 Czech Republic a.s., SÚS Kutná Hora. 12. Dodavatel zajistí ve smyslu ustanovení zákona o památkové péči č. 20/87 Sb., ve znění zák. č. 242/1992 Sb., o státní památkové péči, nutný základní výzkum provedený odbornou organizací. Zemní práce bude od jejich zahájení sledovat kresebně, fotograficky i písemně dokumentovat. Mimo tyto práce je v případě, že budou narušeny archeologické struktury, nutný archeologický výzkum, na který bude v dostatečném předstihu uzavřena smlouva s oprávněnou organizací. 13. V průběhu stavby nebudou znečišťovány veřejné komunikace, resp. bude bezodkladně zajištěno jejich čištění. 14. Po výkopových pracích budou pozemky uvedeny do původního stavu. 15. Stavba musí být prováděna tak, aby se nepoškodily sousední objekty a příjezdové komunikace. Veškeré vzniklé škody budou hrazeny dodavatelem. 16. Po ukončení stavby zažádá dodavatel stavební úřad o vydání kolaudačního souhlasu. 17. Dodavatel zajistí dočasné (v průběhu stavby) i trvalé dopravní značení, demontáž stávajícího a montáž nového oplocení. 18. Součástí dodávky stavby bude zajištění ostrahy staveniště. Bližší informace k požadavkům obsahuje Zadávací dokumentace. 3. Místo uložení Zadávací dokumentace a podmínky účasti ve výběrovém řízení - Zadávací dokumentaci k výběrovému řízení obsahující podrobnou specifikaci předmětu zakázky, požadavky na kvalifikaci dodavatelů, hodnoticí kritéria a další požadavky obdrží zájemce po zaplacení nevratné částky 5.000,- Kč bez DPH na konto společnosti Titan Real Invest a.s., č. ú. 1002343204/2700 (variabilní symbol: IČ: Vaší společnosti), za zadávací dokumentaci pro výběr dodavatele. Potvrzení o zaplacení nutno předložit při převzetí dokumentace v areálu zadavatele na adrese: Barákova 237, 251 01 Říčany. Dokumentace je po předložení dokladu o zaplacení ihned k vyzvednutí. - Vítěz výběrového řízení je povinen před podpisem smlouvy se zadavatelem poskytnout zadavateli písemnou bankovní záruku za řádné a včasné zhotovení a za stavební jakost předmětu výběrového řízení, ve výši 15 % z vítězné ceny díla, platnou od jejího vystavení po dobu nejméně 2 let po kolaudaci zhotoveného díla. Kontaktní osoba: Ing. arch. Daniel Čermák tel. 323 610 719 mob. 603 227 742 e-mail: service@praguearchitects.cz 4. Předpokládaný harmonogram, lhůta a místo pro podání nabídky Datum vypsání výběrového řízení 27. 8. 2008 Datum ukončení příjmu nabídek 22. 9. 2008 Nabídky musejí být doručeny osobně nebo poštou do 18 hodin dne 22. 9. 2008 na adresu: Titan Real Invest a.s. Barákova 237 251 01 Říčany 5. Ostatní Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje uvedené v nabídce, nevybrat žádného ze zájemců, případně výběrové řízení zrušit, a to i bez udání důvodů, nevracet podanou nabídku ani zaplacené peníze za zadávací dokumentaci, změnit nebo upřesnit návrh smlouvy uvedený v nejvýhodnější nabídce, jednat o náležitostech smlouvy až s vybraným účastníkem. Účastníkům výběrového řízení nevzniká žádné právo na úhradu nákladů spojených s touto účastí. Investor vystaví bankovní garanci ve prospěch zhotovitele na 100 % hodnoty díla, která bude splatná do 7 dnů po řádné kolaudaci. Toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem. V Říčanech dne 20. 8. 2008 Titan Real Invest a.s. Mgr. Josef Teska - předseda představenstva 316918-35/08