VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; České dráhy, a.s.
České dráhy, a.s.
Generální ředitelství
Odbor ochrany životního prostředí
Sídlo: nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
IČ: 70994226
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
a prokázání kvalifikace
ve zjednodušeném podlimitním řízení dle ust. § 38 zákona č. 137/2006 Sb.,
o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů č. j. 1794/2008 - O28
Realizace plynové kotelny v ŽST Praha hl. n. - v suterénu Fantovy budovy
PODLIMITNÍ VEŘEJNÁ ZAKÁZKA
1. Informace o zadavateli:
1.1. Základní údaje:
České dráhy, a.s.
se sídlem Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
odd. B, vložka 8039
zastoupené: ředitelem odboru ochrany životního prostředí, ČD, a.s.
Ing. Olegem Čajko
IČ: 70994226
DIČ: CZ 70994226
1.2. Adresa kontaktní osoby:
České dráhy, a.s.
Generální ředitelství, Odbor ochrany životního prostředí
Bc. Zelinka Rudolf - systémový specialista
Tel. spojení: 972 233 693
e-mail: Zelinka@gr.cd.cz
nábřeží L. Svobody 1222, 110 15 Praha 1
IČ: 70994226
1.3. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky na stavební práce je realizace stavby nové
plynové kotelny v prostorách stávající výměníkové stanice ŽST Praha
Hlavní nádraží v suterénu Fantovy budovy, ulice Wilsonova o
předpokládaném výkonu 3,36 MW s připojením plynovodní přípojky z
Washingtonovy ulice včetně dodávky a osazení nového technologického
zařízení kotelny. Předmět zakázky je podrobně specifikován v
zadávací dokumentaci, jejíž součást tvoří projektová dokumentace,
dokumentace pro stavební povolení a realizační dokumentace stavby.
2. Zadávací dokumentace
Zadávací dokumentaci k veřejné zakázce poskytne Zadavatel na
vyžádání v souladu s § 48 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných
zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon). Součást
zadávací dokumentace tvoří: Příloha č. 1 Obchodní a platební
podmínky, Příloha č. 2 Projektová dokumentace, dokumentace pro
stavební povolení a realizační dokumentace stavby, v elektronické
podobě na CD nosiči. Projektová dokumentace obsahuje: Průvodní
zprávu, Souhrnnou technickou zprávu, Situace stavby, Zásady
organizace výstavby včetně Harmonogramu výstavby a Dokumentaci
objektů, jejíž součástí je i Výkaz výměr.
Na vyžádání bude Zadavatelem poskytnuta i listinná forma projektové
dokumentace, a to po úhradě finanční částky ve výši 10 000,- Kč
včetně DPH za náklady na reprodukci na účet číslo: 38309011/0100 KB
Praha 1, Václavské nám. 42, var. symbol: (IČ, Uchazeče).
Finanční úhrada se týká pouze písemné formy projektové dokumentace
včetně jednotlivých příloh.
3. Požadovaná doba plnění veřejné zakázky
Začátek doby plnění podlimitní zakázky:
dnem podpisu smlouvy oběma smluvními stranami s předpokládaným
datem zahájení 10. 7. 2008
Konec doby plnění podlimitní zakázky:
26. 10. 2008
4. Požadavky zadavatele na splnění kvalifikačních předpokladů
4.1. Základní kvalifikační předpoklady
Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů podle
§ 53 odst. 1, písm. a), b), c) d), e), f), g), h) a i) zákona:
předložením čestného prohlášení dle § 62 odst. 2 zákona, podepsaného
osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Z obsahu čestného
prohlášení musí být zřejmé, že uchazeč splňuje základní kvalifikační
požadavky požadované zadavatelem.
4.2. Profesní kvalifikační předpoklady
Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů
předložením dokladů uvedených v § 54 písm. a), b) a d) zákona:
a) dle § 54 písm. a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm
zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 kalendářních dnů,
b) dle § 54 písm. b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních
právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky,
zejména doklad prokazující příslušné živnostenského oprávnění či
licenci,
c) dle § 54 písm. d) osvědčení o autorizaci ve smyslu zákona č.
360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu
povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve
znění pozdějších předpisů, a to autorizovaného inženýra či technika
pro obor pozemní stavby a pro obor technologická zařízení staveb
opravňující k vedení realizace stavby.
Pravost a stáří všech předložených dokladů: podle § 57 odst. 1 a 2
zákona.
4.3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady
K prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních
předpokladů Uchazeč v nabídce předloží podle § 55 odst. 1 písm. a)
zákona úředně ověřenou kopii platné pojistné smlouvy o pojištění
odpovědnosti za škodu způsobenou Uchazečem třetí osobě. Zadavatel
požaduje minimální limit pojistného plnění 20 mil. Kč.
K prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních
předpokladů Uchazeč v nabídce předloží podle § 55 odst. 1 písm. c)
zákona údaje o celkovém obratu a obratu dosaženém Uchazečem s
ohledem na předmět podlimitní zakázky, zjištěném podle zák. č.
563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, za
poslední tři účetní období (roky 2005, 2006, 2007), a to formou
čestného prohlášení.
Celkový obrat Uchazeče musí činit v každém z posledních tří účetních
období minimálně 90 mil. Kč ročně.
4.4. Technické kvalifikační předpoklady
1. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 odst. 3
písmeno a) zákona prokáže Uchazeč předložením seznamu významných
stavebních prací obdobného charakteru v posledních 5 letech s
uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí, doložený přílohou podle
§ 56 odst. 3 písmeno a) zákona. Zadavatel požaduje, aby Uchazeč v
daném období doložil realizaci min. dvou významných zakázek v
oblasti výstavby a rekonstrukce systémů vytápění (chlazení) budov
(zdroje, domovní kotelny a výměníkové stanice) ve finančním rozsahu
cca 20 mil. Kč.
Seznam stavebních prací uchazeč doloží formou čestného prohlášení,
osvědčení objednavatelů postačuje doložit v prosté kopii.
2. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 odst. 3
písmeno c) zákona prokáže Uchazeč předložením:
- ověřené kopie dokladu o odborné způsobilosti dle vyhlášky 50/1978 Sb.,
o odborné způsobilosti v elektrotechnice, ve znění pozdějších předpisů,
- ověřené kopie dokladu o odborné způsobilosti dle vyhlášky
č.100/1995 Sb., kterou se stanoví podmínky pro provoz, konstrukci a
výrobu určených technických zařízení a jejich konkretizace (Řád
určených technických zařízení), ve znění pozdějších předpisů.
3. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 odst. 3
písmeno f) zákona prokáže Uchazeč v nabídce předložením čestného
prohlášení o:
Existenci Centrálního dispečinku Uchazeče s provozem v pracovní době
od 8.00 do 15.00. Schopností přijímat požadavky Zadavatele,
potvrzovat jejich přijetí a hlásit status a dokončení realizace
požadavku. Schopnost komunikovat se Zadavatelem všemi obvyklými
komunikačními nástroji a technikami - elektronicky na bázi výměny
dat/informací, faxově, bezdrátově, emailem, telefonicky, ústně apod.
4. Splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 odst. 4
zákona prokáže Uchazeč v nabídce předložením ověřené kopie
certifikátu ISO 9001 a ISO 14001.
5. Hodnoticí kritéria
Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti
na základě následujících kritérií:
a) Výše nabídkové ceny - váha 85 %
b) Zhotovení díla v kratším časovém horizontu ve dnech, než je
konečný termín provedení díla - váha 10 %
c) Prodloužení záruky za jakost díla stavebních prací nad minimální
požadovanou délku v měsících - váha 5 %
Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez DPH v Kč.
Způsob hodnocení nabídek:
a) kritérium pro nejvýhodnější nabídkovou cenu
Hodnota nejvhodnější nabídky
Počet bodů kritéria nabídkové ceny = 100 * -----------------------------
Hodnota nabídky
b) kritérium doby zhotovení díla
Hodnota nejvhodnější nabídky
Počet bodů kritéria pro dobu zhotovení díla = 100 * -----------------------------
Hodnota nabídky
c) kritérium pro nejvýhodnější záruční dobu
Hodnota nejvhodnější nabídky
Počet bodů kritéria prodloužení záruky = 100 * -----------------------------
Hodnota nabídky
d) celkové ohodnocení
Počet bodů získaných v rámci kritéria * váha kritéria v %
Nejvýhodnější nabídka je ta, která získá nejvyšší počet bodů.
6. Lhůta a místo pro podání nabídky
Nabídky musí být doručeny do sídla Zadavatele do 19. 6. 2008 15.00 hod.
Způsoby doručení nabídek:
a) Nabídku je možno doručit poštou na adresu zadavatele České dráhy, a.s.,
Generální ředitelství - Odbor ochrany životního prostředí,
nábřeží L. Svobody 1222, 110 15, tak, aby byla zadavateli
k dispozici v termínu lhůty pro podání nabídek.
b) Nabídku je možno také doručit osobně osobám přijímajícím nabídku,
tj. zaměstnancům zadavatele ČD, a.s., na sekretariát ředitele odboru
ochrany životního prostředí, Křižíkova 2, PRAHA 8 - III. patro,
číslo dv. 153, v pracovní dny v době od 8.00 hod. do 12.00 a od
13.00 do 14.00 hod.
7. Přílohy výzvy:
Zadávací dokumentace s přílohami:
Příloha č. 1: Obchodní a platební podmínky
Příloha č. 2: Projektová dokumentace, dokumentace pro stavební
povolení a realizační dokumentace stavby - CD
V Praze dne 27. května 2008
Ing. Oleg Čajko
ředitel odboru
ochrany životního prostředí
311160-23/08