VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ; EUROICE, S.R.O.
EUROICE, s.r.o.
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 2
Výzva k podání nabídek
(při předpokládané ceně zakázky od 500.000,- Kč bez DPH)
NÁZEV ZAKÁZKY:
Dodávka hardware, sítě, docházkového systému, kamerového systému, speciální
bezpečnostní software a uživatelský software, zařízení k IP telefonii, webové
prezentace a služeb odborného poradce při implementaci informačního systému,
dodávky IS a skladového hospodářství.
Cíl zakázky
Cílem zakázky je pořízení a instalace hardware, sítě, docházkového
systému, kamerového systému, software pro zpracování výkresů, speciální
bezpečnostní software a uživatelský software, zařízení k IP telefonii a
webové prezentace ve firmě Euroice s.r.o., s cílem zvýšení úrovně ICT a
zajištění požadované odezvy informačního systému.
Identifikační údaje zadavatele: EUROICE s.r.o.
Právní forma: společnost s ručením omezeným
Sídlo: Janderov 261, Chrudim-Presy, PSČ 537 01
IČ: 45539081
DIČ CZ45539081
Kontaktní osoba příjemce, její telefon a e-mailová adresa:
Jiří Jiruška, tel.: +420 492 608 312, mobil: 737 261 702,
e-mail: jiri.jiruska@euroice.cz
Název projektu
ICT v EUROICE s.r.o.
Úloha zadavatele
Zadavatel bude vykonávat funkci organizačního vedoucího projektu, přičemž
zadavatel stanoví realizační tým, který bude úzce spolupracovat s týmem
externího dodavatele, jenž bude zajišťovat realizaci komplexní dodávky.
Zadavatel bude průběžně konzultovat termíny a harmonogram prováděných prací.
Zadavatel bude průběžně kontrolovat a vyhodnocovat činnost dodavatele.
Úloha dodavatele
Dodavatel dodá a instaluje veškeré položky zakázky v souladu s uzavřenou
smlouvou o dílo. Dodavatel vyčlení v týmu manažera projektu, který bude
součástí projektového týmu EUROICE, s.r.o. Struktura dodávaného produktu
a implementace musí odpovídat svým zaměřením cílům a popisům zakázky.
Popis zakázky
Jedná se o technické zhodnocení infrastruktury informačních technologií,
které zajistí podmínky pro požadovanou odezvu informačního systému a
pořízení ostatních zařízení zvyšujících úroveň informačních a komunikačních
technologií v EUROICE, s.r.o.
A) Stanovení kvalifikačních předpokladů dodavatele
Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč podle
§ 53 Zákona 137/2006 Sb. při použití přílohy č. 3 - Čestné prohlášení
o splnění základních kvalifikačních kritérií.
a) příslušný doklad o oprávnění k podnikání, tj. živnostenský list,
koncesní listina nebo jiný doklad opravňující k podnikání (ověřené
živnostenské listy na všechny činnosti nutné pro zhotovení zakázky)
a výpis z obchodního rejstříku, je-li do něj zapsán, ne starší než
90 dnů, vše ve stejnopisu s úředním ověřením pravosti
b) »Čestné prohlášení«, že:
c) není v likvidaci,
d) proti němu nebyl v uplynulých 3 letech prohlášen konkurz nebo
konkurz nebyl zrušen pro nedostatek majetku,
e) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky,
f) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin nebo došlo k zahlazení
odsouzení trestného činu, jehož skutková podstata souvisí s
předmětem podnikání, jde-li o fyzickou osobu; jde-li o právnickou
osobu, musí tuto podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen
statutárního orgánu, vedoucí organizační složky zahraniční právnické
osoby nebo statutárním orgánem pověřený zástupce,
g) uchazeč (všechny osoby vykonávající funkci statutárního orgánu
uchazeče a odpovědný zástupce uchazeče) nebyl v posledních třech
letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících
výkon odborné činnosti, pokud tato činnost souvisí s předmětem zakázky,
h) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní
pojištění nebo na pojistném a na penále sociální zabezpečení a
příspěvku na státní politiku zaměstnanosti s výjimkou případů, kdy
bylo povoleno splácení ve splátkách, není v prodlení se splácením
splátek. Čestná prohlášení budou opatřena vlastnoručními podpisy
uchazečů, resp. u právnických osob vlastnoručními podpisy osob
oprávněných k podepisování za společnost dle výpisu z obchodního
rejstříku. Doklady uvedené výše ad a) a b) mohou být nahrazeny
úředně ověřeným výpisem ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů,
vydaným Ministerstvem pro místní rozvoj, ne starším než 90 dnů. Dále
musí uchazeč disponovat potřebným personálním a materiálním
vybavením ke plnění zakázky,
i) zadavatel připouští možnost zajistit plnění zakázky subdodavatelsky.
Subdodavatelé musí prokázat Oprávnění k podnikání a musí splňovat
Základní kvalifikační kritéria, která jsou platná pro dodavatele,
j) uchazeč musí mít nejméně dvouletou zkušenost s poskytováním služeb
a dodávek na území České republiky.
B) Přesná charakteristika zakázky
Předmětem dodávky jsou níže uvedené položky s přesnou technickou
specifikací v požadovaném množství
Název položky Technické parametry Množství
Propojení celého areálu optickými kabely 1
Systém strukturované kabeláže v adm. budově,
výrobě, 160/4, 160/35, 160/3, 135, 160/11, 160/4
a drobné zasíťování menších objektů 1
SERVER (CPU XEON Q, 4 GB, RACK) RAID 5 2
(STANICE - pracovní + LCD + LICENCE OS XP nebo VISTA) CASE 350W
INTEL cpu CORE 2 DUO E6550 775 BOX Conroe (2,33GHz 4MB 1333MHz, SLA9X)
APA 2x1GB DDR2 CL5.0 64x8
PC6400 800MHz (kit 2 ks, 1024MB by Apacer CL5.0)
SAMSUNG hdd (HD161HJ) 160GB SATA2-300 8MB, 7200rpm
ASUS vga N6200TC512/TD/256M (PCI-E, 256MB, 64bit, DVI+VGA+TVout, pasiv)
ASUS MB P5K SE (775, intel, DDR2 1066, PCIE, 133+SATA2, 7.1, GLAN)
ASUS DVD+-RW DRW-1814BLT LS (18x, 48x) černá retail SATA
MS WINDOWS XP PRO CZ OEM 1pack pro legalizaci
LOGITECH klávesnice OEM Deluxe Keyboard 250, CZ - PS/2 - černá + myš
ASUS LCD 19ö VW192S širokoúhlý/wide (5ms, 800:1, 330cd, repro, VGA) 35
(LICENCE OS SERVER 25 stanic a dva servery)
OEM Win SBS Prem 2003 R2 CZ CD 1-2 CPU + 5 CAL w/WinSrvSP2
+ 20 licencí OEM WIN W2003 server 1
MS OFFICE PRO 2007 35
(ANITVIR + ANTISPAWARE SERVER)
2x File Servery (Windows File Server/Terminal Server,
ESET File Security na Linux)
Mail Servery (Exchange, Kerio Mail Server, Lotus Domino,
ESET Mail Security pro Linux) 1
(ANITVIR + ANTISPAWARE STANICE)
ESET Smart Security Business Edition 1
Informační systém (včetně implementace) pro 30 PC) Money S5 1
(TVORBA WWW PREZENTACE s napojením na IS)
Zde se jedná o kompletně nový web včetně registrace
do vyhledávačů s napojením na IS, ovšem podle typu.
Zde navrhuji kalkulovat cca 200 hodin programování a grafiky 1
(SW OUTSORCING - spojené implementace a dohled na realizací) 280
(Kamerový systém v areálu - IP - ZOOM dome, kamery AXIS 20 kamer a video
server, napojení na kabelový systém z bodu 1 a 2) 20x kamera AXIS 212PTZ
20x Přípoj na kabeláž do 20 m 1x VIDEOSERVER PRO IP 20x napájení 1
Docházkový systém 7 terminálů a 100 zaměstnanců - kombinovaný 1
Přístupový systém ve všech objektech, 20x dveře, 4x závora propojeno 1
(Tiskárny - síťové a MFC) HP Color LaserJet 2820 MFP,
tisk+scan+copy, USB+LANRJ45 6
Telefonní ústředna 56 poboček, VOIP modul,
4x ISDN, 2x GSM 1
Telefonní přístroj Siemens, Tesla 40
Skladový hospodářství a řízení výroby, řízení,
plánování a vyhodnocování výroby 1
řízení a regulace topného systému/topení, TUV/, řízení,
regulace a zajištění bezpečnosti okruhů chlazení - čpavku Siemens 1
Projektové práce a služby poradců 250
Povinná publicita projektu 1
Součástí požadavků je začlenění návrhu smluvních podmínek pro služby
související s odborným dohledem nad implementací informačního systému
v provozních podmínkách zadavatele.
C) Kritéria pro hodnocení
Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické vhodnosti v souladu s následujícími
kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim
zadavatel přisuzuje.
A. splnění požadavků ze zadávací dokumentace - váha 35 %
B. reference, zkušenosti se zaváděním - váha 30 %
C. cena - váha 20 %
D. Smluvní podmínky pro odborný dohled nad implementací IS 15%
D) Podmínky a požadavky na zpracování nabídek
Každý uchazeč předloží pouze jedinou nabídku. Nabídka bude předložena
v českém jazyce, v jednom originálu v písemné formě a jednou
v elektronické podobě (na CD), v uzavřené a neprůhledné obálce.
Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:
a) Název zakázky
b) nápisem »Zadávací řízení-neotevírat!«
c) adresou uchazeče
d) adresou zadavatele
Nabídky, jejichž obálka nebude obsahovat uvedené náležitosti, budou
z výběrového řízení vyloučeny. Pro vypracování nabídky je třeba
použít formuláře, které jsou přílohou zadávací dokumentace.
č. 1 Průvodní list nabídky
č. 2 Obsah nabídky
č. 3 Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních kritérií.
Nabídky, které nebudou předloženy na formulářích poskytnutých v rámci
zadávací dokumentace, budou z výběrového řízení vyloučeny.
Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Za početní nesrovnalosti a
vzájemně si odporující údaje je zodpovědný uchazeč. Nabídky s výraznými
početními chybami nebo odporujícími si údaji budou z výběrového řízení
vyloučeny.
V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje uchazeče. Nabídka
obsahuje návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat
jménem či za uchazeče a prohlášení podepsané osobou oprávněnou
jednat jménem či za uchazeče, z něhož vyplývá, že je uchazeč vázán
celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty a dále
obsahuje ustanovení o povinnosti dodavatele umožnit osobám
oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena,
provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po
dobu deseti let po skončení plněné zakázky. Nabídky, které nebudou
obsahovat podepsaný návrh smlouvy o dílo, anebo ujednání o povinnosti
umožnění kontroly, budou z řízení vyloučeny. Návrh smlouvy nesmí vyloučit
či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky zadavatele, uvedené
v této zadávací dokumentaci, v opačném případě bude nabídka uchazeče
vyloučena.
E) Další informace
Nabídková cena
V nabídkové ceně musí být uvedena cena za předmět plnění bez DPH a
cena včetně DPH. Nabídková cena musí být uvedena v české měně (CZK).
Nabídková cena bude definována jako cena »nejvýše přípustná« a musí
obsahovat veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu
zakázky. Nabídková cena bude uvedena také v krycím listu nabídky.
Platnost ceny je do konce realizace zakázky.
Délka trvání zakázky
Zakázka bude realizována od listopadu 2007-prosince 2008
Platební podmínky
Úhrada za plnění bude probíhat dle smluvních podmínek. Platby budou
prováděny bezhotovostním převodem na účet dodavatele. Faktury budou
vystaveny se splatností 30 kalendářních dnů. Všechny faktury musí
být vystaveny na zadavatele.
Průběh zadávacího řízení
Obsahuje-li zadávací dokumentace dle názoru uchazeče jakékoliv
nejasnosti, musí zadavatele neprodleně před odevzdáním nabídky o
této skutečnosti písemně informovat a upozornit na ni.
Nabídky musí být doručeny do 23. 1. 2008 do 10.00 hod. osobně anebo
poštou. Rozhodující je čas doručení, nikoliv odeslání nabídky.
Místem doručení nabídky je sídlo firmy. Zadavatel si vyhrazuje práva
odmítnout všechny předložené nabídky, zrušit zadané výběrové řízení,
nevracet podané nabídky, změnit podmínky zakázky a vyloučit ze
soutěže uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
zadávací dokumentací.
Termín otevírání obálek je 25. 1. 2008 ve 15.00 hod. v sídle zadavatele.
Zasedání hodnoticí komise, otevírání obálek a hodnocení nabídek je
neveřejné.
Zadávací dokumentace bude poskytnuta na vyžádání prostřednictvím
kontaktní osoby:
Jiří Jiruška
tel.: +420 492 608 312
jiri.jiruska@euroice.cz
Hodnocení nabídek
Hodnoticí komise přezkoumá každou jednotlivou nabídku, zda je
zpracována v souladu se zadávací dokumentací. Komise provede
hodnocení nabídek dle stanovených kritérií a sestaví pořadí uchazečů
sestupně podle počtu bodů, které obdržely jejich nabídky. Hodnoticí
komise o výsledku výběrového procesu pořídí zprávu o posouzení a
hodnocení nabídek, ve které uvede jmenovitě složení komise, termín
konání, posouzení nabídek, vzniklé problémy, způsob jejich řešení a
konečné stanovisko o výběru. Zpráva bude podepsána všemi členy komise.
Vyhodnocení výsledků řízení bude provedeno zadavatelem do 20.00 hod.
dne 29. 1. 2008. Všichni účastníci výběrového řízení budou písemnou
formou vyrozuměni (poštou nebo e-mailem). Vybraný realizátor zakázky
bude vyrozuměn v souladu s § 81 odst. 2 Zákona 137/2006 Sb.
Zadavatel uzavře písemnou smlouvu s vybraným uchazečem. V př., že
uchazeč odmítne smlouvu se zadavatelem uzavřít, uzavře zadavatel
smlouvu s uchazečem, který se umístil jako další v pořadí.
KRYCÍ LIST NABÍDKY
Název zakázky:
Dodávka hardware, sítě, docházkového systému, kamerového systému,
software pro zpracování výkresů, speciální bezpečnostní software a
uživatelský software, zařízení k IP telefonii, webové prezentace a služeb
odborného poradce při implementaci informačního systému.
Identifikační údaje zadavatele: EUROICE, s.r.o.
Právní forma: společnost s ručením omezeným
IČ: 45539081
DIČ: CZ45539081
Adresa: Janderov 261, Chrudim-Presy, PSČ 537 01
Kontaktní osoba příjemce, její telefon a e-mailová adresa:
Jiří Jiruška,
tel.: +420 492 608 312, mobil: 737 261 702,
e-mail: jiri.jiruska@euroice.cz
Název projektu: ICT v EUROICE s.r.o.
Identifikační údaje dodavatele
Právní forma
Spisová značka v obchodním rejstříku
IČ:
DIČ
Adresa
Kontaktní osoba příjemce, její telefon a e-mailová adresa:
Nabídková cena CZK bez DPH
Nabídková cena CZK vč. DPH
Podpis statutárního orgánu
OBSAH NABÍDKY
Název zakázky:
Dodávka hardware, sítě, docházkového systému, kamerového systému, software
pro zpracování výkresů, speciální bezpečnostní software a uživatelský software,
zařízení k IP telefonii, webové prezentace a služeb odborného poradce při
implementaci informačního systému.
1.) Krycí list nabídky
2.) Obsah nabídky (uvedení čísel kapitol, čísla stánek)
3.) Nabídka služeb zakázky - podrobný popis a specifikace nabízeného plnění
4.) Složení realizační skupiny
5.) Cenová nabídka
6.) Rozpočet zakázky v členění dle charakteristiky zakázky
7.) Prokázání oprávnění k podnikání
8.) Prokázání základních kvalifikačních předpokladů
9.) Reference
10.) Ostatní dokumenty, které tvoří nabídku
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ O SPLNĚNÍ ZÁKLADNÍCH KVALIFIKAČNÍCH KRITÉRIÍ
Název zakázky:
Dodávka hardware, sítě, docházkového systému, kamerového systému,
speciální bezpečnostní software a uživatelský software, zařízení k IP
telefonii, webové prezentace a služeb odborného poradce při implementaci
informačního systému.
Prohlašuji tímto, že:
a) uchazeč není v likvidaci
b) proti uchazeči v uplynulých 3 letech nebyl prohlášen konkurz nebo
konkurz nebyl zrušen pro nedostatek majetku,
c) uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky,
d) uchazeč, resp. jeho statutární orgán, nebyl pravomocně odsouzen
pro trestný čin,
e) uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na
veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na
sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
popř. bylo povoleno splácení ve splátkách a není v prodlení se
splácením splátek.
V Chrudimi dne 12. 12. 2007
298858-51/07