VÝZVA; České dráhy, a.s.
Výzva k podání nabídky na prodej šrotu - oceli a litiny
České dráhy, a.s.
Sídlo: Praha 1, nábřeží L. Svobody 1222, PSČ 110 15
IČ: 70994226, DIČ CZ70994226
zapsané do obchodního rejstříku, vedeného
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8039,
zastoupené vrchním přednostou Depa kolejových vozidel Česká Třebová Ing.
Jiřím Slezákem, adresa pro doruč.: České dráhy, a.s., DKV Česká Třebová,
Moravská 924, 560 02 Česká Třebová (dále jen vyhlašovatel)
v souladu s § 281 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., v platném znění, vyhlašuje
soutěž o nejvhodnější návrh na uzavření smlouvy na prodej šrotu - oceli
a litiny, vyrobených z rozložených železničních kolejových vozidel,
tříděný dle ČSN 42 0030 v množství cca:
- ocel tř. 27 (100 tun)
- litina (50 tun)
Způsob podávání návrhů - ve dvou do sebe vložených zalepených obálkách
(vnější a vnitřní), opatřených v místech zalepení přelepkou s otiskem
razítka nebo podpisem osoby oprávněné, případně pečetí. Na každé obálce
musí být uvedeno jméno, příjmení, nebo obchodní firma účastníka soutěže,
adresa jeho sídla, bydliště nebo místa podnikání, číslo jednací a výrazné
označení «NEOTVÍRAT - soutěž, Prodej šrotu - ocel a litina», č. j.
10341-2005/51-RŠ.
Vnější obálka nabídky musí obsahovat:
doklady s identifikačními údaji účastníka v originálech nebo úředně
ověřených kopiích a vnitřní obálku.
Vnitřní obálka nabídky musí obsahovat:
nabídku kupní ceny, bezvýhradný souhlas s vyhlášenými kritérii a
podmínkami soutěže. Cenová nabídka a prohlášení musí být účastníkem
soutěže podepsány. U právnické osoby jejím statutárním orgánem v souladu
se způsobem podepisování uvedeným v obchodním rejstříku.
Lhůta, do které lze návrhy podat písemně poštou nebo osobně na adresu pro
doručování uvedenou shora do kanceláře č. 14-1 v I. patře, a to v pracovních
dnech od 7.00 do 13.00 hodin, nejpozději však do 10.00 hodin 21. prosince 2005.
Doba a místo plnění: místem plnění smlouvy bude pracoviště šrotace Depa
kolejových vozidel Česká Třebová. Předmět obchodní veřejné soutěže - ocel
a litina je ložený ve vagónech ČD. Náklady spojené s nakládkou a odvozem
kovového odpadu, včetně vážení plně hradí kupující. Odvoz bude realizován
do 30 dnů ode dne připsání placené částky na účet vyhlašovatele
(prodávajícího).
Lhůta a způsob oznámení vybraného návrhu je do 28. prosince 2005 písemně.
Zájemce bude v návrhu kupní smlouvy respektovat 100 % platbu předem
(zálohová faktura bude vystavena v den podpisu kupní smlouvy) se
splatností do 10 dnů ode dne podpisu kupní smlouvy, přičemž se má za to,
že peněžitý závazek placený prostřednictvím banky je dle § 339 obchodního
zákoníku splněn připsáním placené částky na účet prodávajícího
(zadavatele) u jeho banky.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky bez
udání důvodu, a neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem.
Zadavatel nehradí uchazečům žádné náklady spojené s účastí na nabídce.
Kompletní znění výzvy bude současně zveřejněno na veřejných internetových
stránkách Českých drah a.s., www.cd.cz (nabídky a služby - veřejná obchodní
soutěž) v termínu od 14. 12. 2005 do 21. 12. 2005. Bližší informace ohledně
podmínek soutěže poskytne kontaktní osoba zadavatele - Robert Šmétka na
tel.: 972 325 163, fax 972 325 251, e-mail: Smetka@dkv.cst.cd.cz
(bližší informace o prodeji šrotu poskytne - Ing. Vladimír Kotyza
na tel. 972 325 425, e-mail: Kotyza@dkv.cst.cd.cz.
232873-50/05