VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; Statutární město Olomouc
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA STAVEBNÍ PRÁCE
CZ 2003/005-601.08.07- 0063
Rekonstrukce lávky pro pěší ve Smetanových sadech
1. Projekt číslo
CZ 2003/005-601.08.07-0063
2. Postup
Otevřené zadávací řízení
3. Program
Národní program Phare 2003 (část II.)
4. Financování
Část rozpočtu: B7-0310B00.
5. Zadavatel
Statutární město Olomouc, Horní náměstí 1, 771 27 Olomouc, Česká
republika
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis smlouvy
Jedná se o rekonstrukci lávky pro pěší ve Smetanových sadech o délce
231,78 m spočívající v položení nového krytu chodníku, osazení
nového zábradlí, odvodnění povrchu, osazení nového osvětlení včetně
nových rozvodů, sanace povrchů spodní stavby, uzemnění zábradlí a
ocelových konstrukcí a provedení nové konstrukce schodiště.
SO 201 Oprava lávky - opravovaná délka 231,78 m, šířka lávky 4,60 m
SO 401 Osvětlení lávky - osvětlovací soustava párová, rozteč
svítidel 23 m, výška stožárů 4 m
7. Počet a názvy dílčích dodávek
Jedna smlouva o dílo.
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Oprávněnost a pravidla původu
Účast je umožněna za stejných podmínek všem fyzickým i právnickým
osobám, které se zúčastní jednotlivě či ve skupině uchazečů
(konsorciu), z členských států Evropské unie a států a území
regionů, na něž se vztahuje a/nebo jež povoluje Nařízení či jiné
právní nástroje, kterými se řídí program, v jehož rámci je smlouva
financována (viz také kapitolu 21 níže). Veškeré zboží dodané podle
této smlouvy musí pocházet z těchto států.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musejí poskytnout listinné důkazy, že u nich nenastala
žádná ze situací uvedených v bodu 2.3.3 Manuálu postupů při zadávání
veřejných zakázek financovaných ze společného rozpočtu ES v rámci
aktivit vně Evropských společenství (viz internetová
adresa:http//:phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm)
10. Počet nabídek
Uchazeči včetně firem z téže právní skupiny, dalších členů téhož
konsorcia a podzhotovitelů mohou předložit pouze jednu nabídku.
Nabídky na provedení pouze části díla nebudou vzaty v úvahu.
Uchazeči nemohou předložit spolu s nabídkou na stavební práce
požadované v zadávací dokumentaci navíc i nabídku variantní.
11. Záruka při předložení nabídky (tzv. jistota)
Při předložení nabídky musejí uchazeči poskytnout záruku ve výši 450
000 CZK. Tato záruka bude v případě neúspěšných uchazečů uvolněna po
skončení zadávacího řízení a v případě úspěšného uchazeče (úspěšných
uchazečů) bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami.
12. Záruka na plnění smlouvy
Úspěšný uchazeč bude požádán, aby při podpisu smlouvy poskytl záruku
na plnění smlouvy ve výši maximálně 10 % hodnoty smlouvy. Tato
záruka musí být poskytnuta nejpozději do 28 dnů poté, co uchazeč
obdrží smlouvu podepsanou zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč tuto
záruku v této lhůtě neposkytne, smlouva se stane neplatnou a bude
možné připravit smlouvu novou a zaslat ji uchazeči, který předložil
druhou nejlepší vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a/nebo prohlídka staveniště
Prohlídka staveniště se uskuteční dne 22. 8. 2005 v 9:00 hodin. Sraz
účastníků bude před hlavním vchodem do objektu Výstaviště Flora
Olomouc a.s., Wolkerova 17, Olomouc.
Kontaktní osoba: Rudolf Peřina, tel.: +420 585 513 449, fax: +420
585 224 599,
email: rudolf.perina@mmol.cz
14. Platnost nabídky
Nabídky musejí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od termínu
stanoveného pro předložení nabídek.
15. Doba realizace
Doba výstavby díla bude 9 měsíců po podpisu smlouvy všemi smluvními
stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria výběru
Minimální kvalifikační kritéria pro každého uchazeče zahrnují:
1. Uchazeč musí být firma zapsaná v obchodním rejstříku nebo fyzická
osoba schopná provést stanovené stavební práce.
2. V případě společného podniku musí všichni členové dohromady
dosahovat takové minimální kvalifikace, jak je požadována níže.
3. Roční obrat za poslední 3 roky musí odpovídat nejméně 70 000 000
CZK.
4. Musí mít schopnost zajistit nejméně 70 % všech smluvních
stavebních prací z vlastních zdrojů, což znamená, že musí disponovat
potřebným zařízením, materiály, lidskými a finančními zdroji pro
realizaci výše uvedené procentuální části smlouvy.
5. V případě, že je jediným uchazečem, musí mít zajištěn dostatečný
přístup k úvěrovým a dalším finančním zdrojům, pro zajištění
potřebných finančních toků po dobu platnosti smlouvy. V každém
případě však výše dostupného úvěru musí překročit sumu odpovídající
hodnotě 7 500 000 CZK.
6. V případě, že je vedoucím partnerem ve společném
podniku/konsorciu, musí být schopen zajistit nejméně 50 % smluvních
prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4.
7. V případě, že je řadovým partnerem ve společném podniku/konsorciu
(tedy není vedoucím partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 30
% smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v
článku 4.
8. V posledních 5 letech realizoval nejméně 2 projekty srovnatelné
povahy/hodnoty/náročnosti jako stavební práce, které jsou obsahem
nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných
kolaudačních rozhodnutí podepsaných pracovníkem stavebního
dozoru/zadavatelem příslušných projektů. Totéž platí pro alespoň
jednoho partnera ve sdružení podniků (joint venture/konzorcia)
9. Klíčoví zaměstnanci uchazeče jmenovaní na provádění projektu musí
mít následující prokazatelné zkušenosti a kvalifikaci ze staveb
podobného charakteru jako je tento projekt - hlavní stavbyvedoucí
nejméně 10 let, stavbyvedoucí a mistr nejméně 5 let.
17. Kritéria pro přidělení zakázky
Hodnotící komise vybere nabídku uchazeče, který předložil nejnižší
cenovou nabídku, jež zároveň splňuje veškerá administrativní a
technická kritéria.
ÚČAST V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze získat na adrese GORDION s.r.o., Železniční
4, Olomouc, PSČ 772 00, po zaplacení poplatku 3 000 CZK, který
nezahrnuje doručení kurýrní službou. Dokumentace je rovněž k
dispozici k nahlédnutí v sídle zadavatele. Nabídky je nutno
předkládat za použití standardního formuláře, který je součástí
zadávací dokumentace. Jeho formát a pokyny je nutno přesně dodržet.
Poplatek za zadávací dokumentaci musí být zaplacen bezhotovostním
převodem v CZK na účet číslo:
Bankovní spojení:
Česká spořitelna a.s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1801731369/0800
Variabilní symbol: 0936
IBAN CZ19 0800 0000 1918 0173 1369
SWIFT CODE: (pro platby ze zahraničí) GIBACZ PX
Zadávací dokumentace musí být uchazečům předložena do 3 pracovních
dnů po obdržení platby na výše uvedený účet.
Zájemci s dotazy k tomuto zadávacímu řízení by měli své dotazy
zaslat písemně na adresu: Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a
rozvoje, oddělení hospodářského rozvoje, Horní náměstí 1, PSČ 771
27, Olomouc.
Kontaktní osoba: Ing. Lucie Vyroubalová, tel.: +420 585 513 163,
fax: +420 585 513 402, email: lucie.vyroubalova@mmol.cz
(s uvedením čísla projektu uvedeného v bodě 1) nejpozději 21 dnů
před termínem stanoveným pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19.
Zadavatel musí veškeré dotazy zodpovědět všem zájemcům o zadávací
řízení nejpozději 11 dnů před termínem stanoveným pro předložení
nabídek.
19. Termín pro podání nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději dne 21. 9. 2005 v 13.00 hod.
místního času na adrese: Magistrát města Olomouce, sekretariát
odboru investic, kancelář č. 203, Dolní náměstí 1, 771 27, Olomouc.
Kontaktní osoba: Jana Zachari, tel.: +420 585 513 460, fax: +420 585
224 599, email: jana.zachari@mmol.cz.
Jakékoli nabídky obdržené po tomto termínu nebudou brány v úvahu, a
nebudou se tedy hodnotit.
20. Otevírání obálek
Uskuteční se dne 21. 9. 2005 ve 13.30 hodin místního času na adrese:
Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a rozvoje, II. patro,
zasedací místnost č. 201, Horní náměstí 1, Olomouc.
21. Právní základ
Program Phare, jak je popsán ve směrnici EC Council Regulation no.
3906/89 v její upravené verzi.
220886-29/05