Portál veřejné správy

Zápis 220670-28/05

Obchodní jménoStatutární město Olomouc
RubrikaVeřejná zakázka
Publikováno13. 07. 2005
Značka OV220670-28/05
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; Statutární město Olomouc OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA STAVEBNÍ PRÁCE CZ 2003/005-601.08.06-0006 Rekonstrukce komunikací a inženýrských sítí v areálu Prokopa Holého - bývalé kasárny 1. Projekt číslo CZ 2003/005-601.08.06-0006 2. Postup Otevřené zadávací řízení 3. Program Národní program Phare 2003 (část II.) 4. Financování Část rozpočtu: B7-0310B00. 5. Zadavatel Statutární město Olomouc, Horní náměstí 1, 771 27 Olomouc, Česká republika SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis smlouvy Jedná se o rekonstrukci stávajících komunikací v délce cca 700 m v areálu (typu brownfiels) o rozloze cca 6,2ha, výstavba kanalizace související s odkanalizováním nově zrekonstruovaných komunikací a rozšíření stávajícího veřejného osvětlení pro zajištění dostatečného osvětlení nových komunikací. Komunikace budou rekonstruovány v trasách stávajících vozovek jako dvoupruhové a obousměrné. - SO 01 Komunikace -komunikace jsou navrženy v trasách stávajících vozovek. Dvoupruhové jedno a obousměrné komunikace o délce cca 700 m a šířkách 3 a 6 m budou sloužit jako přístupové a manipulační pro obsluhu objektů v areálu. Vozovka je navržena živičná a bude ohraničena betonovými obrubami s přídlažbou řádku z drobných kostek. - SO 04 Kanalizace -odvodnění nových komunikací do jednotné městské kanalizace bude zajištěno novou dešťovou kanalizací o délce cca 290 m, která bude provedena z kameninových trub DN 150 a 300 - SO 05 Veřejné osvětlení -tento stavební objekt řeší osazení 30 ks parkových lamp a rozšíření kabelových rozvodů VO v areálu Prokopa Holého. 7. Počet a názvy dílčích dodávek Jedna smlouva o dílo PODMÍNKY ÚČASTI 8. Oprávněnost a pravidla původu Účast je umožněna za stejných podmínek všem fyzickým i právnickým osobám, které se zúčastní jednotlivě či ve skupině uchazečů (konsorciu), z členských států Evropské unie a států a území regionů, na něž se vztahuje a/nebo jež povoluje Nařízení či jiné právní nástroje, kterými se řídí program, v jehož rámci je smlouva financována (viz také kapitolu 21 níže). Veškeré zboží dodané podle této smlouvy musí pocházet z těchto států. 9. Důvody pro vyloučení Uchazeči musejí poskytnout listinné důkazy, že u nich nenastala žádná ze situací uvedených v bodu 2.3.3 Manuálu postupů při zadávání veřejných zakázek financovaných ze společného rozpočtu ES v rámci aktivit vně Evropských společenství (viz internetová adresa: http//:phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm) 10. Počet nabídek Uchazeči včetně firem z téže právní skupiny, dalších členů téhož konsorcia a podzhotovitelů mohou předložit pouze jednu nabídku. Nabídky na provedení pouze části díla nebudou vzaty v úvahu. Uchazeči nemohou předložit spolu s nabídkou na stavební práce požadované v zadávací dokumentaci navíc i nabídku variantní. 11. Záruka při předložení nabídky (tzv. jistota) Při předložení nabídky musejí uchazeči poskytnout záruku ve výši 540 000 CZK. Tato záruka bude v případě neúspěšných uchazečů uvolněna po skončení zadávacího řízení a v případě úspěšného uchazeče (úspěšných uchazečů) bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami. 12. Záruka na plnění smlouvy Úspěšný uchazeč bude požádán, aby při podpisu smlouvy poskytl záruku na plnění smlouvy ve výši maximálně 10 % hodnoty smlouvy. Tato záruka musí být poskytnuta nejpozději do 28 dnů poté, co uchazeč obdrží smlouvu podepsanou zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku v této lhůtě neposkytne, smlouva se stane neplatnou a bude možné připravit smlouvu novou a zaslat ji uchazeči, který předložil druhou nejlepší vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka a/nebo prohlídka staveniště Prohlídka staveniště se uskuteční dne 9. 8. 2005 v 9.00 hodin. Sraz účastníků bude u vjezdu do areálu (naproti BAUMAXU). Kontaktní osoba: Miloš Sonnewend, tel.: +420 585 513 471, fax: +420 585 224 599, email: milos.sonnewend@mmol.cz 14. Platnost nabídky Nabídky musejí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od termínu stanoveného pro předložení nabídek. 15. Doba realizace Doba výstavby díla bude 10 měsíců po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria výběru Minimální kvalifikační kritéria pro každého uchazeče zahrnují: 1. Uchazeč musí být firma zapsaná v obchodním rejstříku nebo fyzická osoba schopná provést stanovené stavební práce. 2. V případě společného podniku musí všichni členové dohromady dosahovat takové minimální kvalifikace, jak je požadována níže. 3. Roční obrat za poslední 3 roky musí odpovídat nejméně 80 000 000 CZK. 4. Musí mít schopnost zajistit nejméně 70 % všech smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, což znamená, že musí disponovat potřebným zařízením, materiály, lidskými a finančními zdroji pro realizaci výše uvedené procentuální části smlouvy. 5. V případě, že je jediným uchazečem, musí mít zajištěn dostatečný přístup k úvěrovým a dalším finančním zdrojům, pro zajištění potřebných finančních toků po dobu platnosti smlouvy. V každém případě však výše dostupného úvěru musí překročit sumu odpovídající hodnotě 8 000 000 CZK. 6. V případě, že je vedoucím partnerem ve společném podniku/konsorciu, musí být schopen zajistit nejméně 50 % smluvních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4. 7. V případě, že je řadovým partnerem ve společném podniku/konsorciu (tedy není vedoucím partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 30 % smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4. 8. V posledních 5 letech realizoval nejméně 3 projekty srovnatelné povahy/hodnoty/náročnosti jako stavební práce, které jsou obsahem nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných kolaudačních rozhodnutí podepsaných pracovníkem stavebního dozoru/zadavatelem příslušných projektů. Totéž platí pro alespoň jednoho partnera ve sdružení podniků (joint venture/konzorcia). 9. Klíčoví zaměstnanci uchazeče jmenování na provádění projektu musí mít následující prokazatelné zkušenosti a kvalifikaci ze staveb podobného charakteru jako je tento projekt: hlavní stavbyvedoucí nejméně 10 let, stavbyvedoucí a mistr nejméně 5 let. 17. Kritéria pro přidělení zakázky Hodnotící komise vybere nabídku uchazeče, který předložil nejnižší cenovou nabídku, jež zároveň splňuje veškerá administrativní a technická kritéria. ÚČAST V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentaci lze získat na adrese BM asistent s.r.o., Krapkova 3, PSČ 779 00 Olomouc po zaplacení poplatku 3000 CZK, který nezahrnuje doručení kurýrní službou. Dokumentace je rovněž k dispozici k nahlédnutí v sídle zadavatele. Nabídky je nutno předkládat za použití standardního formuláře, který je součástí zadávací dokumentace. Jeho formát a pokyny je nutno přesně dodržet. Poplatek za zadávací dokumentaci musí být zaplacen bezhotovostním převodem v CZK na účet číslo: Bankovní spojení: Česká spořitelna a.s., pobočka Olomouc Číslo účtu: 19-1801731369/0800 Variabilní symbol: 4176 IBAN CZ19 0800 0000 1918 0173 1369 SWIFT CODE: (pro platby ze zahraničí) GIBACZ PX Zadávací dokumentace musí být uchazečům předložena do 3 pracovních dnů po obdržení platby na výše uvedený účet. Zájemci s dotazy k tomuto zadávacímu řízení by měli své dotazy zaslat písemně na adresu: Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a rozvoje, oddělení hospodářského rozvoje, Horní náměstí 1, PSČ 771 27, Olomouc. Kontaktní osoba: Ing. Marek Drešr, tel.: +420 585 513 163, fax: +420 585 513 402, email: marek.dresr@mmol.cz (s uvedením čísla projektu uvedeného v bodě 1) nejpozději 21 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19. Zadavatel musí veškeré dotazy zodpovědět všem zájemcům o zadávací řízení nejpozději 11 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek. 19. Termín pro podání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději dne 13. 9. 2005 v 13.00 místního času na adrese: Magistrát města Olomouce, sekretariát odboru investic, kancelář č. 203, Dolní náměstí 1, 771 27, Olomouc. Kontaktní osoba: Jana Zachari, tel.: +420 585 513 460, fax: +420 585 224 599, email: jana.zachari@mmol.cz Jakékoli nabídky obdržené po tomto termínu nebudou brány v úvahu, a nebudou se tedy hodnotit. 20. Otevírání obálek Uskuteční se dne 13. 9. 2005 ve 13.30 hodin místního času na adrese: Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a rozvoje, II. patro, zasedací místnost č. 201, Horní náměstí 1, Olomouc. 21. Právní základ Program Phare, jak je popsán ve směrnici EC Council Regulation no. 3906/89 v její upravené verzi. 220670-28/05