VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; Statutární město Olomouc
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA STAVEBNÍ PRÁCE
CZ 2003/005-601.08.06-0006
Rekonstrukce komunikací a inženýrských sítí v areálu Prokopa Holého -
bývalé kasárny
1. Projekt číslo
CZ 2003/005-601.08.06-0006
2. Postup
Otevřené zadávací řízení
3. Program
Národní program Phare 2003 (část II.)
4. Financování
Část rozpočtu: B7-0310B00.
5. Zadavatel
Statutární město Olomouc, Horní náměstí 1, 771 27 Olomouc, Česká
republika
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis smlouvy
Jedná se o rekonstrukci stávajících komunikací v délce cca 700 m v areálu
(typu brownfiels) o rozloze cca 6,2ha, výstavba kanalizace související s
odkanalizováním nově zrekonstruovaných komunikací a rozšíření stávajícího
veřejného osvětlení pro zajištění dostatečného osvětlení nových
komunikací. Komunikace budou rekonstruovány v trasách stávajících vozovek
jako dvoupruhové a obousměrné.
- SO 01 Komunikace -komunikace jsou navrženy v trasách stávajících
vozovek. Dvoupruhové jedno a obousměrné komunikace o délce cca 700 m
a šířkách 3 a 6 m budou sloužit jako přístupové a manipulační pro
obsluhu objektů v areálu. Vozovka je navržena živičná a bude
ohraničena betonovými obrubami s přídlažbou řádku z drobných kostek.
- SO 04 Kanalizace -odvodnění nových komunikací do jednotné městské
kanalizace bude zajištěno novou dešťovou kanalizací o délce cca 290
m, která bude provedena z kameninových trub DN 150 a 300
- SO 05 Veřejné osvětlení -tento stavební objekt řeší osazení 30 ks
parkových lamp a rozšíření kabelových rozvodů VO v areálu Prokopa Holého.
7. Počet a názvy dílčích dodávek
Jedna smlouva o dílo
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Oprávněnost a pravidla původu
Účast je umožněna za stejných podmínek všem fyzickým i právnickým osobám,
které se zúčastní jednotlivě či ve skupině uchazečů (konsorciu), z
členských států Evropské unie a států a území regionů, na něž se vztahuje
a/nebo jež povoluje Nařízení či jiné právní nástroje, kterými se řídí
program, v jehož rámci je smlouva financována (viz také kapitolu 21 níže).
Veškeré zboží dodané podle této smlouvy musí pocházet z těchto států.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musejí poskytnout listinné důkazy, že u nich nenastala žádná ze
situací uvedených v bodu 2.3.3 Manuálu postupů při zadávání veřejných
zakázek financovaných ze společného rozpočtu ES v rámci aktivit vně
Evropských společenství (viz internetová adresa:
http//:phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm)
10. Počet nabídek
Uchazeči včetně firem z téže právní skupiny, dalších členů téhož
konsorcia a podzhotovitelů mohou předložit pouze jednu nabídku. Nabídky
na provedení pouze části díla nebudou vzaty v úvahu. Uchazeči nemohou
předložit spolu s nabídkou na stavební práce požadované v zadávací
dokumentaci navíc i nabídku variantní.
11. Záruka při předložení nabídky (tzv. jistota)
Při předložení nabídky musejí uchazeči poskytnout záruku ve výši 540 000 CZK.
Tato záruka bude v případě neúspěšných uchazečů uvolněna po skončení
zadávacího řízení a v případě úspěšného uchazeče (úspěšných uchazečů)
bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami.
12. Záruka na plnění smlouvy
Úspěšný uchazeč bude požádán, aby při podpisu smlouvy poskytl záruku na
plnění smlouvy ve výši maximálně 10 % hodnoty smlouvy. Tato záruka musí
být poskytnuta nejpozději do 28 dnů poté, co uchazeč obdrží smlouvu
podepsanou zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku v této lhůtě
neposkytne, smlouva se stane neplatnou a bude možné připravit smlouvu
novou a zaslat ji uchazeči, který předložil druhou nejlepší vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a/nebo prohlídka staveniště
Prohlídka staveniště se uskuteční dne 9. 8. 2005 v 9.00 hodin. Sraz účastníků
bude u vjezdu do areálu (naproti BAUMAXU).
Kontaktní osoba: Miloš Sonnewend, tel.: +420 585 513 471,
fax: +420 585 224 599,
email: milos.sonnewend@mmol.cz
14. Platnost nabídky
Nabídky musejí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od termínu stanoveného
pro předložení nabídek.
15. Doba realizace
Doba výstavby díla bude 10 měsíců po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria výběru
Minimální kvalifikační kritéria pro každého uchazeče zahrnují:
1. Uchazeč musí být firma zapsaná v obchodním rejstříku nebo fyzická
osoba schopná provést stanovené stavební práce.
2. V případě společného podniku musí všichni členové dohromady
dosahovat takové minimální kvalifikace, jak je požadována níže.
3. Roční obrat za poslední 3 roky musí odpovídat nejméně 80 000 000 CZK.
4. Musí mít schopnost zajistit nejméně 70 % všech smluvních
stavebních prací z vlastních zdrojů, což znamená, že musí disponovat
potřebným zařízením, materiály, lidskými a finančními zdroji pro
realizaci výše uvedené procentuální části smlouvy.
5. V případě, že je jediným uchazečem, musí mít zajištěn dostatečný
přístup k úvěrovým a dalším finančním zdrojům, pro zajištění
potřebných finančních toků po dobu platnosti smlouvy. V každém
případě však výše dostupného úvěru musí překročit sumu odpovídající
hodnotě 8 000 000 CZK.
6. V případě, že je vedoucím partnerem ve společném
podniku/konsorciu, musí být schopen zajistit nejméně 50 % smluvních
prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4.
7. V případě, že je řadovým partnerem ve společném podniku/konsorciu
(tedy není vedoucím partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 30
% smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v
článku 4.
8. V posledních 5 letech realizoval nejméně 3 projekty srovnatelné
povahy/hodnoty/náročnosti jako stavební práce, které jsou obsahem
nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných
kolaudačních rozhodnutí podepsaných pracovníkem stavebního
dozoru/zadavatelem příslušných projektů. Totéž platí pro alespoň
jednoho partnera ve sdružení podniků (joint venture/konzorcia).
9. Klíčoví zaměstnanci uchazeče jmenování na provádění projektu musí
mít následující prokazatelné zkušenosti a kvalifikaci ze staveb
podobného charakteru jako je tento projekt: hlavní stavbyvedoucí
nejméně 10 let, stavbyvedoucí a mistr nejméně 5 let.
17. Kritéria pro přidělení zakázky
Hodnotící komise vybere nabídku uchazeče, který předložil nejnižší cenovou
nabídku, jež zároveň splňuje veškerá administrativní a technická kritéria.
ÚČAST V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze získat na adrese BM asistent s.r.o., Krapkova 3,
PSČ 779 00 Olomouc po zaplacení poplatku 3000 CZK, který nezahrnuje
doručení kurýrní službou. Dokumentace je rovněž k dispozici k nahlédnutí
v sídle zadavatele. Nabídky je nutno předkládat za použití standardního
formuláře, který je součástí zadávací dokumentace. Jeho formát a pokyny
je nutno přesně dodržet.
Poplatek za zadávací dokumentaci musí být zaplacen bezhotovostním
převodem v CZK na účet číslo:
Bankovní spojení:
Česká spořitelna a.s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1801731369/0800
Variabilní symbol: 4176
IBAN CZ19 0800 0000 1918 0173 1369
SWIFT CODE: (pro platby ze zahraničí) GIBACZ PX
Zadávací dokumentace musí být uchazečům předložena do 3 pracovních dnů po
obdržení platby na výše uvedený účet.
Zájemci s dotazy k tomuto zadávacímu řízení by měli své dotazy zaslat
písemně na adresu: Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a rozvoje,
oddělení hospodářského rozvoje, Horní náměstí 1, PSČ 771 27, Olomouc.
Kontaktní osoba: Ing. Marek Drešr, tel.: +420 585 513 163, fax: +420 585
513 402,
email: marek.dresr@mmol.cz
(s uvedením čísla projektu uvedeného v bodě 1) nejpozději 21 dnů před
termínem stanoveným pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19. Zadavatel
musí veškeré dotazy zodpovědět všem zájemcům o zadávací řízení nejpozději
11 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek.
19. Termín pro podání nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději dne 13. 9. 2005 v 13.00 místního
času na adrese: Magistrát města Olomouce, sekretariát odboru investic,
kancelář č. 203, Dolní náměstí 1, 771 27, Olomouc.
Kontaktní osoba: Jana Zachari, tel.: +420 585 513 460, fax: +420 585 224 599,
email: jana.zachari@mmol.cz
Jakékoli nabídky obdržené po tomto termínu nebudou brány v úvahu, a
nebudou se tedy hodnotit.
20. Otevírání obálek
Uskuteční se dne 13. 9. 2005 ve 13.30 hodin místního času na adrese:
Magistrát města Olomouce, odbor koncepce a rozvoje, II. patro, zasedací
místnost č. 201, Horní náměstí 1, Olomouc.
21. Právní základ
Program Phare, jak je popsán ve směrnici EC Council Regulation no.
3906/89 v její upravené verzi.
220670-28/05