Portál veřejné správy

Zápis 218071-23/05

Obchodní jménoStatutární město Most
RubrikaVeřejná zakázka
Publikováno08. 06. 2005
Značka OV218071-23/05
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA; Statutární město Most OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA STAVEBNÍ PRÁCE CZ 2003/005-601.08.07-0035 1. Referenční číslo CZ 2003/005-601.08.07-0035 2. Postup Místní otevřené zadávací řízení (dílo) 3. Program Národní program Phare 2003 (část II.) 4. Financování Část rozpočtu: B7-0310B00. 5. Zadavatel Statutární město Most, Radniční 1, 434 69 Most, Česká republika. SPECIFIKACE SMLOUVY 6. Popis smlouvy Jedná se o stávající plochu, která je vymezena mezi budovami čp. 4 a čp. 3300 (Finanční úřad) a dále je do stavby zahrnuto i komunikační propojení k poště. Plocha bude rozdělena na část pro pěší a část pojízdnou. Dle tohoto využití bude použita i dlažba. Obslužné komunikace a parkovací místa budou provedeny asfaltovým krytem. Pěší zóna bude provedena ze žulové dlažby a z betonové dlažby. V dlažbě bude poveden znak města a severka. Ocelová lávka pro komunikační propojení k budově pošty bude provedeno nově. V prostoru bude celkem 111 parkovacích míst vč. stání pro osoby s omezenou schopností pohybu. Veškeré zpevněné plochy budou odvodněny. Dojde k rozšíření stávající veřejného osvětlení. V prostoru náměstí budou použity prvky městského mobiliáře: odpadkové koše, kamenné lavičky, ocelové koule pro vymezení prostoru náměstí, na severním konci bude proveden podstavec pro sochařské dílo. Bude provedena nová výsadba stromů k ochraně kořeniště budou použity stromové litinové mříže. V prostoru bude umístěno i pítko a parkovací automaty. V rámci stavby budou provedeny nové přípojky vody, kanalizace, elektrické energie NN a VO. 7. Počet a názvy dílčích dodávek Jedna smlouva o dílo. PODMÍNKY ÚČASTI 8. Oprávněnost a pravidla původu Účast je umožněna za stejných podmínek všem fyzickým i právnickým osobám, které se zúčastní jednotlivě či ve skupině uchazečů (konsorciu), z členských států Evropské unie a států a území regionů, na něž se vztahuje, a/nebo jež povoluje Nařízení či jiné právní nástroje, kterými se řídí program, v jehož rámci je smlouva financována (viz také kapitolu 21 níže). Veškeré zboží dodané podle této smlouvy musí pocházet z těchto států. 9. Důvody pro vyloučení Uchazeči musejí poskytnout čestné prohlášení, že u nich nenastala žádná ze situací uvedených v bodu 2.3.3 Manuálu postupů při zadávání veřejných zakázek financovaných ze společného rozpočtu ES v rámci aktivit vně Evropských společenství (viz internetová adresa: http//:phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm) 10. Počet nabídek Uchazeči včetně firem z téže právní skupiny, dalších členů téhož konsorcia a podzhotovitelů mohou předložit pouze jednu nabídku. Nabídky na provedení pouze části díla nebudou vzaty v úvahu. Uchazeči nemohou předložit spolu s nabídkou na stavební práce požadované v zadávací dokumentaci navíc i nabídku variantní. 11. Záruka při předložení nabídky (tzv. jistota) Při předložení nabídky musejí uchazeči poskytnout záruku ve výši 340.000,- CZK. Tato záruka bude v případě neúspěšných uchazečů uvolněna po skončení zadávacího řízení a v případě úspěšného uchazeče (úspěšných uchazečů) bude uvolněna po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami. 12. Záruka na plnění smlouvy Úspěšný uchazeč bude požádán, aby při podpisu smlouvy poskytl záruku na plnění smlouvy ve výši maximálně 10 % hodnoty smlouvy. Tato záruka musí být poskytnuta nejpozději do 28 dnů poté, co uchazeč obdrží smlouvu podepsanou zadavatelem. Pokud vybraný uchazeč tuto záruku v této lhůtě neposkytne, smlouva se stane neplatnou a bude možné připravit smlouvu novou a zaslat ji uchazeči, který předložil druhou nejlepší vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka a/nebo prohlídka staveniště Prohlídka staveniště se uskuteční dne 30. 6. 2005 v 10.00 hodin, v zasedací místnosti č. 101, 1. patro Magistrátu města Mostu, Radniční 1, Most. Kontaktní osoba: Lenka Nováková, tel.:+420 476448 400, fax:+420 476 707 155, email: lenka.novakova@mumost.cz 14. Platnost nabídky Nabídky musejí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od termínu stanoveného pro předložení nabídek. 15. Doba realizace Doba výstavby díla bude 9 měsíců po podpisu smlouvy všemi smluvními stranami, nejpozději však do 30. 6. 2006. KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY 16. Kritéria výběru Minimální kvalifikační kritéria pro každého uchazeče zahrnují: 1. Uchazeč musí být firma zapsaná v obchodním rejstříku nebo fyzická osoba schopná provést stanovené stavební práce. 2. V případě společného podniku musí všichni členové dohromady dosahovat takové minimální kvalifikace, jak je požadována níže. 3. Průměrný roční obrat za poslední 3 roky musí odpovídat nejméně 60,0 mil. CZK. 4. Musí zajistit nejméně 70 % všech smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, což znamená, že musí disponovat potřebným zařízením, materiály, lidskými a finančními zdroji pro realizaci výše uvedené procentuální části smlouvy. 5. V případě, že je jediným uchazečem, musí mít zajištěn dostatečný přístup k úvěrovým a dalším finančním zdrojům, pro zajištění potřebných finančních toků po dobu platnosti smlouvy. V každém případě však výše dostupného úvěru musí překročit sumu odpovídající hodnotě 10,0 mil. CZK 6. V případě, že je vedoucím partnerem ve společném podniku/konsorciu, musí být schopen zajistit nejméně 50 % smluvních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4. 7. V případě, že je řadovým partnerem ve společném podniku/konsorciu (tedy není vedoucím partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 10 % smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v článku 4. 8. V posledních 5 letech realizoval nejméně 3 díla srovnatelné povahy/hodnoty/náročnosti jako stavební práce, které jsou obsahem nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných kolaudačních rozhodnutí podepsaných pracovníkem stavebního dozoru/zadavatelem příslušných projektů. Totéž platí pro alespoň jednoho partnera ve sdružení podniků (joint venture/konzorcia) 9. Klíčoví zaměstnanci uchazeče jmenování na provádění projektu musí mít následující prokazatelné zkušenosti a kvalifikaci ze staveb podobného charakteru, jako je tento projekt: hlavní stavbyvedoucí nejméně 10 let, stavbyvedoucí a mistr nejméně 5 let. 17. Kritéria pro přidělení zakázky Hodnotící komise vybere nabídku uchazeče, který předložil nejnižší cenovou nabídku, jež zároveň splňuje veškerá administrativní a technická kritéria. ÚČAST V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ 18. Jak získat zadávací dokumentaci Zadávací dokumentaci lze získat na adrese: Statutární město Most Magistrát města Mostu Odbor rozvoje a investic - 1. patro, místnost č. 122 Radniční 1, 434 69 Most Česká republika po zaplacení poplatku 4.000,- CZK, který nezahrnuje doručení kurýrní službou. Dokumentace je rovněž k dispozici k nahlédnutí v sídle zadavatele. Nabídky je nutno předkládat za použití standardního formuláře, který je součástí zadávací dokumentace. Jeho formát a pokyny je nutno přesně dodržet. Zájemci s dotazy k tomuto zadávacímu řízení by měli své dotazy zaslat písemně na adresu: Statutární město Most Magistrát města Mostu Ing. Renné Komínek Vedoucí odboru rozvoje a investic Radniční 1, 434 69 Most Česká republika Platba za zadávací dokumentaci bude uhrazena v hotovosti v pokladně Magistrátu města Mostu (dveře č. 150 - 1. patro nebo v přízemí) v pracovních dnech v době: pondělí a středa 7.00 - 17.00 hod., úterý a čtvrtek 7.00 - 15.00, pátek 7.00 - 13.30 hod., mimo polední přestávku 11.30 - 12.30 hod. nebo bude uhrazena bankovním převodem v CZK na účet číslo: Česká spořitelna a.s., pob. Most Číslo bakovního účtu: 19-1041368359/0800 Variabilní symbol: 2982 Kontaktní osoba: Lenka Nováková, tel.: +420 476 448 400, fax: +420 476 707 155, email: lenka.novakova@mumost.cz (s uvedením referenčního čísla uvedeného v bodě 1) nejpozději 21 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek uvedeným v bodě 19. Zadavatel musí veškeré dotazy zodpovědět všem zájemcům o zadávací řízení nejpozději 11 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek. 19. Termín pro podání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději dne 18. 8. 2005 v 13.00 místního času na adrese: Statutární město Most - Magistrát města Mostu, informační recepce, Radniční 1, 434 69 Most, ČR. Kontaktní osoba: Vlastimil Houda a Renata Křivánková, tel.: +420 476 448 271, nebo +420 476 448 256. email: recepce@mumost.cz Jakékoli nabídky obdržené po tomto termínu nebudou brány v úvahu, a nebudou se tedy hodnotit. 20. Otevírání obálek Uskuteční se dne 18. 8. 2005 ve 13.00 hodin místního času na adrese: Statutární město Most, Magistrát města Mostu, zasedací místnost 101 - 1. patro, Radniční 1, 434 69 Most, ČR. 21. Právní základ Program Phare, jak je popsán ve směrnici EC Council Regulation no. 3906/89 v její upravené verzi. 218071-23/05