VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Statutární město Olomouc
A-7
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY NA STAVEBNÍ PRÁCE
Průmyslová zóna Olomouc, Šlechtitelů + podnikatelský inkubátor Olomouc,
Olomoucký kraj, Česká republika
1. Referenční číslo/Číslo projektu
CZ2003/004-338.08.01.0005
2. Postup
Místní otevřené zadávací řízení
3. Program
Národní program Phare 2003 - část I
4. Financování
Rozpočtová položka: B7 0310B00
5. Zadavatel
Statutární město Olomouc, Horní náměstí 1, 771 27 Olomouc, Česká republika
a Centrum pro Regionální Rozvoj ČR, Vinohradská 46, 120 00 Praha 2,
Česká republika.
SPECIFIKACE SMLOUVY
6. Popis smlouvy
Stavba je dělena na dvě části. Jedná se o vybavení lokality o velikosti 16,8 ha
technickou infrastrukturou spočívající ve vybudování komunikačního
a energetického koridoru (kanalizace, voda, elektřina, plyn, parovod,
komunikace, veřejné osvětlení přeložka VN) a výstavbu objektu podnikatelského
inkubátoru v téže lokalitě.
Část 1 - Průmyslová zóna Šlechtitelů
- SO 001 kanalizace - vybudování stoky DN 1200 v délce cca 280 m, DN 1000
- cca 20 m, DN 1800 - cca 30 m, DN 1400 - cca 350 m, přípojky DN 400
v délce cca 80 m.
- SO 002 vodovod - tvárná litina DN 200 v délce cca 610 m a DN 150 v délce
cca 360 m s vysazenými přípojkami pro odběratele. SO 002.1 vodovod k RD
- tvárná litina DN 80 v délce cca 40 m.
- SO 003 plynovod - dimenze 160 x 9,1 v délce cca 680 m s přípojkami.
- SO 004.2 přeložka parovodní přípojky - potrubní rozvody z předizolovaných
potrubních systémů budou uloženy bezkanálovým způsobem. Pára DN 125,
kondenzát DN 65, délka trasy cca 360 m.
- SO 006 veřejné osvětlení - osvětlení obslužné komunikace, rozteč
stožárů 25 m,12 ks.
- SO 007 komunikace - obslužná komunikace živičná pro středně těžký provoz
šířky 8 m, celkové délky 410 m, ukončená obratištěm R = 12 m.
Součástí komunikace je jednostranný chodník šířky 2,0 m.
Část 2 - Podnikatelský inkubátor
SO 01 hlavní objekt - volně stojící novostavba, provedena v kombinované
technologii ŽB sloupy a pref. ztužidla a ocelové příhradové vazníky.
Celkový rozměr objektu je 60,6 x 14,6 m a výška 6,6 m. Schodiště je
řešeno jako železobetonové s nabetonovanými stupni. Příčky budou
provedeny ze sádrokartonových desek. Venkovní výplně otvorů budou
plastové, vnitřní výplně dřevěné a ocelové. Střešní plášť objektu bude
proveden jako jednoplášťová nevětraná střešní konstrukce.
7. Počet a názvy dílčích dodávek
Jedna smlouva o dílo.
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Oprávněnost a pravidla původu
Účast je umožněna za stejných podmínek všem fyzickým i právnickým osobám
[které se zúčastní jednotlivě či ve skupině uchazečů (konsorciu)] z
členských států Evropské unie a států a území regionů, na něž se vztahuje
anebo jež povoluje Nařízení či jiné právní nástroje, kterými se řídí program,
v jehož rámci je smlouva financována (viz také kapitolu 21 níže).
Veškeré zboží dodané podle této smlouvy musí pocházet z těchto států.
9. Důvody pro vyloučení
Uchazeči musejí poskytnout čestné prohlášení, že u nich nenastala žádná
ze situací uvedených v bodě 2.3.3 Manuálu postupů při zadávání veřejných
zakázek financovaných ze společného rozpočtu ES v rámci aktivit vně
Evropských společenství.
10. Počet nabídek
Uchazeči (včetně firem z téže právní skupiny, dalších členů téhož
konsorcia a subdodavatelů) mohou předložit pouze jednu nabídku. Nabídky
pouze na část stavebních prací nebudou brány v úvahu. Uchazeči nemohou
předložit spolu s nabídkou na stavební práce požadované v zadávací
dokumentaci navíc i nabídku variantní.
11. Záruka při předložení nabídky (tzv. jistota)
Při předložení nabídky musejí uchazeči poskytnout záruku ve výši 50 000 EUR.
Tato záruka bude v případě neúspěšných uchazečů uvolněna po skončení
zadávacího řízení a v případě úspěšného uchazeče bude uvolněna po podpisu
smlouvy všemi smluvními stranami.
12. Záruka na plnění smlouvy
Úspěšný uchazeč bude požádán, aby při podpisu smlouvy poskytl záruku na
plnění smlouvy ve výši maximálně 10 % hodnoty smlouvy uvedené v podepsané
smlouvě o dílo. Tato záruka musí být poskytnuta nejpozději do 28 dnů
poté, co uchazeč obdrží smlouvu podepsanou zadavatelem. Pokud vybraný
uchazeč tuto záruku v této lhůtě neposkytne, smlouva se stane neplatnou a
bude možné připravit smlouvu novou a zaslat ji uchazeči, který předložil
druhou nejlepší vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka anebo prohlídka staveniště
Prohlídka staveniště bude uspořádána zadavatelem dne 25. 5. 2005 v 9.00 hod.
Sraz účastníků bude na ulici Šlechtitelů v Olomouci před objektem UP Olomouc.
Kontaktní osoba: Miloš Sonnewend, tel.: +420 585 513 471, fax: +420 513 541 134,
e-mail: milos.sonnewend@mmol.cz
14. Platnost nabídky
Nabídky musejí zůstat v platnosti po dobu 90 dnů od termínu stanoveného
pro předložení nabídek.
15. Doba realizace
Doba realizace díla je 12 měsíců od podpisu smlouvy všemi stranami.
KRITÉRIA PRO VÝBĚR A PŘIDĚLENÍ ZAKÁZKY
16. Kritéria výběru
Minimální kritéria pro výběr každého uchazeče jsou tato:
1. Uchazeč musí být firma zapsaná v obchodním rejstříku nebo fyzická
osoba zapsaná v živnostenském rejstříku schopná provést stanovené
stavební práce.
2. V případě společného podniku musí splňovat všichni členové níže
uvedená kritéria.
3. Roční obraty za poslední 3 roky musí odpovídat min. 8.000.000,- EUR.
4. Musí mít schopnost zajistit nejméně 70 % všech smluvních
stavebních prací z vlastních zdrojů, což znamená, že musí disponovat
potřebným zařízením, materiály, lidskými a finančními zdroji pro
realizaci výše uvedené procentuální části smlouvy.
5. V případě, že se jedná o samostatného uchazeče, je tento povinen
zajistit si dostatečný přístup k úvěrovým nebo jiným finančním zdrojům
pro zajištění potřebných finančních toků po dobu platnosti smlouvy.
V každém případě výše zajištění musí dosahovat nejméně 760 000 EUR.
6. V případě, že je vedoucím partnerem ve společném
podniku/konsorciu, musí být schopen zajistit nejméně 50 % smluvních
prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno v odstavci 4.
7. V případě, že je řadovým partnerem ve společném podniku/konsorciu
(tedy není vedoucím partnerem), musí být schopen zajistit nejméně 10 %
smluvních stavebních prací z vlastních zdrojů, jak je stanoveno
v odstavci 4.
8. V posledních 5 letech realizoval nejméně 1 projekt srovnatelné
povahy/hodnoty/náročnosti jako stavební práce, které jsou obsahem
nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyžádat si kopie příslušných
kolaudačních rozhodnutí nebo protokolů o převzetí díla podepsaných
pracovníkem stavebního dozoru/zadavatelem příslušných projektů.
V případě konsorcia se toto kritérium vztahuje alespoň na jednoho
z partnerů samostatně.
9. Všichni jeho klíčoví zaměstnanci musí splňovat následující požadavky
na délku odborné praxe a musí být prokazatelně kvalifikovaní pro
stavební práce podobné těm, které se požadují v tomto projektu:
hlavní stavbyvedoucí nejméně 10 let, stavbyvedoucí a mistr nejméně 5 let.
17. Kritéria pro přidělení zakázky
Cena a administrativní a technicko-finanční kritéria.
ÚČAST V ZADÁVACÍM ŘÍZENÍ
18. Jak získat zadávací dokumentaci
Zadávací dokumentaci lze získat na adrese Magistrát města Olomouce, odbor
investic, oddělení veřejných zakázek, kancelář č. 201, Dolní náměstí 1,
Olomouc, PSČ 771 27, po zaplacení poplatku 16.000,- Kč, který nezahrnuje
doručení kurýrní službou. Dokumentace je rovněž k dispozici k nahlédnutí
v sídle zadavatele. Nabídky je nutno předkládat za použití standardního
formuláře, který je součástí zadávací dokumentace. Jeho formát a pokyny
je nutno přesně dodržet.
Poplatek za zadávací dokumentaci musí být zaplacen bezhotovostním
převodem v Kč na účet číslo:
Bankovní spojení:
Česká spořitelna a.s., pobočka Olomouc
Číslo účtu: 19-1801731369/0800
Variabilní symbol: 0870
IBAN CZ19 0800 0000 1918 0173 1369
SWIFT CODE: (pro platby ze zahraničí) GIBACZ PX
Zadávací dokumentace musí být uchazečům předložena do 3 pracovních dnů po
obdržení platby v hotovosti nebo po obdržení platby na výše uvedený účet.
Zájemci s dotazy k tomuto zadávacímu řízení by měli své dotazy zaslat
písemně na adresu Magistrát města Olomouce, odbor investic, oddělení
veřejných zakázek, Dolní náměstí 1, PSČ 771 27, Olomouc, kontaktní osoba:
JUDr. Alena Vačkářová, tel.: +420 585 513 470, fax: +420 585 224 599,
e-mail: alena.vackarova@mmol.cz s uvedením referenčního čísla uvedeného v
bodě 1. nejpozději 21 dnů před termínem stanoveným pro předložení nabídek
uvedeným v bodě 19. Zadavatel musí veškeré dotazy zodpovědět všem zájemcům
o zadávací řízení nejpozději 11 dnů před termínem stanoveným pro předložení
nabídek.
19. Termín pro podání nabídek
Termín pro podání nabídky je stanoven na 15. 6. 2005 ve 13.00 hod.
místního času na Magistrátu města Olomouce, odbor investic, oddělení
veřejných zakázek, kancelář č. 201, Dolní náměstí 1, 771 27 Olomouc.
Kontaktní osoby: Ing. Miroslava Crlíková, Bc. Milada Leitgebová,
tel.: +420 585 513 461, fax: +420 585 224 599,
e-mail: miroslava.crlikova@mmol.cz; milada.leitgebova@mmol.cz
Jakékoli nabídky obdržené po tomto termínu nebudou brány v úvahu,
a nebudou se tedy hodnotit.
20. Otevírání obálek
Otevírání obálek se bude konat dne 15. 6. 2005 ve 13.00 hod. místního času
na adrese:
Magistrát města Olomouce, odbor investic, II. patro, zasedací místnost č. 207,
Dolní náměstí 1, Olomouc.
21. Právní základ
Phare program se řídí směrnicí Evropského společenství - EC Council
Regulation č. 3906/89 v platném znění.
PROCUREMENT NOTICE
Industrial zone Olomouc, Šlechtitelů + business incubator,
location Central Moravia, Czech Republic
1. Publication reference/Project number:
CZ2003/004-338.08.01.0005
2. Procedure
Local Tender Open Procedure
3. Programme
National Programme Phare 2003 - part I
4. Financing
Budget line: B7 0310B00
5. Contracting Authority
Statutory City of Olomouc, Horní náměstí 1, 771 27 Olomouc, Czech
Republic and the Implementing Agency of the Centre for Regional
Development, Vinohradská 46, 120 00 Prague 2, Czech Republic
CONTRACT SPECIFICATIONS
6. Description of the contract
The construction consists of two parts: First, the developing of
technological infrastructure at a 16.8-hectares area (i.e., construction
of a telecommunication and energy corridor for sewerage, water, electric
and gas mains, steam pipeline, telecommunications, public lighting, and
relaying of high-voltage cables). Second, construction of a building of
the future Business Incubator in the same location.
Part 1 - 'Šlechtitelů' Industrial Zone
- SO 001 - Sewerage: Construction of a 'DN 1200' sewer, about 280 metres long;
'DN 1000' sewer, about 20 metres long; 'DN 1800' sewer, about 30 metres
long; 'DN 1400' sewer, about 350 metres long; 'DN 400' connection,
about 80 metres long.
- SO 002 - Water Mains: Nodular cast iron, 'DN 200' piping about 610 metres
long and 'DN 150' piping about 360 metres long, with connections to outlets.
SO 002.1 - water piping to a family house, nodular cast iron, 'DN 80'
piping, about 40 metres long.
- SO 003 - Gas Mains: Size 160 x 9,1; about 680 metres long with connections.
- SO 004.2 - Steam Connection Relaying: piping system made of pre-insulated
pipes will be laid without a duct or a tunnel. Steam: 'DN 125' piping,
condensate: 'DN 65' piping. Total length: about 360 meters.
- SO 006 - Public Lighting: Lighting along a service road installed
on 12 lampposts, spacing 25 m.
- SO 007 - Road: The bitumen-coated service road for medium-heavy traffic.
Width: 8 metres, length: 410 metres. The road will be ended with
a turnabout, A 2-meters-wide pavement lines the road on one side.
Part 2 - Business Incubator
SO 01 - Main Building: A newly built detached building of a combined
structure (columns made of reinforced concrete, ready-made stiffeners,
steel trellis girders). The building will be 60.6 meters long, 14.6
meters wide, and 6.6 meters high. Stairs will be made from reinforced
concrete, with concrete steps laid. Partition walls will be made of
plaster panels. Outside window frames & doorframes will be made of
plastic, inside frames of wood or steel. The roof covering will be
one-layered and non-ventilated.
7. Number and titles of lots
One single Contract
TERMS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rules of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal persons
[participating either individually or in a grouping (consortium) of
tenderers] of the Member States of the European Union and the countries
and territories of the regions covered and/or authorised by the
Regulation or other specific instruments applicable to the programme
under which the contract is financed (see also heading 21 below). All
goods supplied under this contract must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must certify by an affidavit that they are not in any of the
situations listed in point 2.3.3 of the Practical guide to contract
procedures financed by the general budget of the European Communities in
the context of external actions.
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other members of
the same consortium, and sub-contractors) may submit only one tender for
the works. Tenders for parts of the Works will not be considered.
Tenderers may not submit a tender for a variant solution in addition to
their tender for the works required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of 50.000.- EUR when submitting
their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers
once the tender procedure has been completed and to the successful
tenderer upon signature of the contract by all parties.
12. Performance guarantees
The successful tenderer will be asked to provide a performance guarantee
of no more than 10% of the amount of the contract at the signing of the
contract. This guarantee must be provided no later than 28 days after the
tenderer receives the contract signed by the Contracting Authority. If
the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this
period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and
sent to the tenderer which has submitted the second best admissible tender.
13. Information meeting and/or site visit
A Site visit will be held by the Contracting Authority. It will take
place in Olomouc, Šlechtitelů street in front of the University Palacký
building at 9.00 a.m. local time on 25. 5. 2005.
Contact person: Miloš Sonnewend, tel.: +420 585 513 471, fax: +420 585 224 599,
e-mail: milos.sonnewend@mmol.cz.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for
submission of tenders.
15. Period of execution
The time for completion of the Works shall be 12 months after the
signature of the Contract by all parties.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The minimum qualifying criteria for each Tenderer include
1. He must be a registered firm or natural person capable of carrying
out the specified works.
2. In case of a joint venture all members together must satisfy the
minimum qualifications required below.
3. Their annual turnovers in the past 3 years must be equivalent to
8 000 000 EUR as a minimum.
4. He must have the ability to carry out at least 70% of the contract
works by his own resources, which means that he must have the
equipment, materials, human and financial resources necessary to
enable him to carry out that percentage of the contract.
5. If he is a sole tenderer he also must have access to sufficient
credit and other financial facilities to cover the required cashflow
for the duration of the contract. In any case, the amount of credit
available must exceed the equivalent of 760 000 EUR.
6. If he is the lead partner in a joint venture/consortium, he must
have the ability to carry out at least 50% of the contract works by
his own means, as defined in Subclause 4.
7. If he is another partner in a joint venture/consortium (i.e. not
the lead partner) he must have the ability to carry out at least 10%
of the contract works by his own means, as defined in Subclause 4.
8. He must have completed at least 1 projects of the similar
nature/amount/complexity comparable to the works concerned by the
tender over the last 5 years. The Contracting Authority reserves the
right to ask for copies of the respective certificates of final
acceptance signed by the supervisors/contracting authority of the
projects concerned. In the case of a Joint Venture/consortium this
criterion applies to one of the partners alone.
9. His key personnel must have the following appropriate experience
and proven qualifications relevant to works of a similar nature to
this project: project manager at least 10 years, site manager and
main foreman at least 5 years.
17. Award criteria
Price and administrative and technical - financial criteria.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available at Magistrát města Olomouce, investment
department, public tenders department, Dolní náměstí 1, Olomouc, PSČ 771
27, room No. 201 upon payment of 16.000,- CZK, which excludes courier
delivery. It is also available for inspection at the premises of the
Contracting Authority. Tenders must be submitted using the standard
tender form included in the tender dossier, whose format and instructions
must be strictly observed.
Payments for the Tender Documents must be transferred in CZK to Account No.:
Name and address of bank: Česká spořitelna a.s., pobočka Olomouc
BANK ACCOUNT: 19-1801731369/0800
variable symbol: 0870
IBAN CZ19 0800 0000 1918 0173 1369
SWIFT CODE: (for payment from abroad) GIBACZ PX
The Tender Documents may be collected by prospective Tenderers after 3 working
days the payment for them has been credited to the Account detailed above.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to: Magistrát města Olomouce, investment department, public
tenders department, Dolní náměstí 1, Olomouc, PSČ 771 27.
Contact person: JUDr. Alena Vačkářová, tel.: +420 585 513 470,
fax: +420 585 224 599, e-mail: alena.vackarova@mmol.cz
(mentioning the publication reference shown in item 1) at least 21 days
before the deadline for submission of tenders given in item 19.
The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least
11 days before the deadline for submission of tenders.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on 15. 6. 2005 at 1.00 p.m. local time at:
Magistrát města Olomouce, investment department, public tenders
department, Dolní náměstí 1, Olomouc, PSČ 771 27, room No. 201
Contact person: Ing. Miroslava Crlíková, Bc. Milada Leitgebová,
tel.: +420 585 513 461, fax: +420 585 224 599, e-mail:
miroslava.crlikova@mmol.cz; milada.leitgebova@mmol.cz
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Will be held on 15. 6. 2005 at 1.00 p.m. local time at the address:
Magistrát města Olomouce investment department, public tenders
department, Dolní náměstí 1, Olomouc, PSČ 771 27, room No. 207.
21. Legal basis
Phare Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its
amended version.
213956-15/05