Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR)
Rubrika
Výzva
Publikováno
23. 02. 2005
Značka OV
210604-08/05
VÝZVA; Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR)
VÝZVA K PŘEDLOŽENÍ NABÍDKY
Projekt číslo: CZ 2003/004-338-08-01.0011
Průmyslový park Kopřivnice - Vlčovice, III. etapa - víceúčelová hala
1. Číslo oznámení
CZ 2003/004-338-08-01.0011
2. Procedura
Místní výběrové řízení
3. Program
Národní program PHARE 2003 (část I)
4. Financování
Rozpočtový limit: B7-0310B00
5. Zadavatel
Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR),
Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika ve spolupráci
s Městem Kopřivnice, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, Česká republika
6. Popis smlouvy
Předmětem projektu je vybudování víceúčelové haly o rozměrech 48,0 x 72,0 m,
světlé výšky 7,0 m v Průmyslovém parku Kopřivnice včetně sociálně-
-administrativní části pro 250 zaměstnanců. Součásti projektu je
i rozvoj vnitroareálových inženýrských síti pro víceúčelovou halu a
sloužící zároveň pro napojení potencionálních investorů z jihozápadní
části průmyslového parku v délce 160 m až 475 m.
7. Počet částí a jejich názvy
Jedná se o jednu smlouvu
PODMÍNKY ÚČASTI
8. Kvalifikační předpoklady a pravidlo původu
Účast za rovných podmínek je otevřena všem fyzickým a právnickým osobám,
[které se mohou zúčastnit jednotlivě nebo v seskupeních (konsorciích)
nabízejících] z členských zemí a ze zemí a území, na které se vztahuje
Vyhláška nebo které jsou oprávněny na základě Vyhlášky nebo jiných
konkrétních nástrojů pro program, v jehož rámci se smlouva financuje
(viz také položka 21 dále). Veškeré zboží použité pro tuto smlouvu musí
pocházet z těchto zemí.
9. Příčiny vyloučení
Nabízející musí prokázat dokumenty, že se nenacházejí v žádné ze situací
uvedených v Oddílu 2.3.3 Praktického průvodce pro smluvní postupy
financované ES v kontextu zahraniční pomoci (přístupná na této
internetové adrese: http://phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm).
10. Počet nabídek
Nabízející (I firmy v tomž právním seskupení, členové téhož konsorcia a
subdodavatelé) mohou předložit pouze jedinou nabídku na provedení díla.
Nabídky na provedení částí díla nebudou akceptovány. Nabízejícím není
dovoleno předložit nabídku na alternativní řešení vedle základní nabídky
(dle zadání) na dodávky požadované v nabídkové dokumentaci.
11. Záruka na nabídku
Při předložení své nabídky jsou nabízející povinni složit záruku na
nabídku ve výši 48 000 EUR. Tato záruka bude nabízejícím, kteří neuspějí,
vrácena po ukončené nabídkového řízení a tomu nabízejícímu, který bude
úspěšný poté, kdy všechny strany smlouvy podepíší smlouvu.
12. Záruka na řádné provedení
Vítězný nabízející bude při spolupodepisování smlouvy vyzván, aby složil
záruku na řádné provedení ve výši 10% hodnoty smlouvy v EUR. Tuto záruku
je nutno poskytnout ve lhůtě 28 dnů po obdržení podepsané smlouvy Smluvní
autoritou. Pokud vybraný nabízející nesloží uvedenou záruku v dané lhůtě,
smlouva pozbývá platnosti a může být vyhotovena smlouva nová zaslána
nabízejícímu, který předložil druhou nejnižší vyhovující nabídku.
13. Informační schůzka a prohlídka staveniště
Nabízející se můžou zúčastnit informační schůzky a prohlídky staveniště.
Akce se bude konat 16. března 2005, v 11.30 místního času v prostoru
Městského úřadu Kopřivnice, Záhumenní 1152, 724 21 Kopřivnice, Česká
republika, zasedací místnost, kontaktní osoba: pan Ludvík Michalec -
Odbor majetkové správy a rozvoje, tel. +420 556 879 659, fax: +420 556 879 652.
14. Platnost nabídky
Platnost nabídek musí přetrvávat po dobu 90 dnů od data určeného k předložení
nabídek.
15. Maximální dodací lhůta
Lhůta k provedení díla činí 11 měsíců od podpisu smlouvy všemi účastníky.
KRITÉRIA VÝBĚRU A UDĚLENÍ
16. Minimální kvalifikační kritéria u každého uchazeče představují
1. Nabízející musí být registrovaná firma nebo fyzická osoba schopná
provést požadované dílo.
2. V případě joint-venture/konsorcia všichni členové dohromady musí
splnit minimální kvalifikace jak je uvedeno níže.
3. Průměrný roční obrat v posledních 3 letech je minimálně 6.00 milionu EUR.
4. Jedná-li se o jediného (samostatného) nabízejícího (tzn. že může
mít subdodavatele, avšak nesmí být pro účely nabídky partnerem v
joint-venture/konsorciu), musí být schopen provést minimálně 70%
díla dle smlouvy vlastními prostředky, což znamená, že musí mít
vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje, které mu umožňují
vyhotovení tohoto podílu smlouvy.
5. Jedná-li se o jediného nabízejícího, musí mít rovněž úvěrové a
jiné finanční možnosti, dostačující k zajištění hotovosti po celou
dobu trvání smlouvy. V každém případě musí částka úvěru převyšovat
1,20 milionu EUR.
6. Jedná-li se o vedoucího joint-venture/konsorcia, musí být schopen
provést minimálně 50% objemu prací dle smlouvy vlastními prostředky,
jak je uvedeno v definici bodu 4 výše.
7. Jedná-li se o kteréhokoli jiného člena joint-venture/konsorcia
(tedy nikoli vedoucího) musí být schopen provést minimálně 10%
objemu prací dle smlouvy vlastními prostředky, jak je uvedeno v
definici bodu 4 výše.
8. Nabízející za posledních 5 let dokončil minimálně jedno dílo
podobné povahy/hodnoty/složitosti srovnatelné s dílem, které je
předmětem nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo žádat kopie příslušných
protokolů konečné přejímky podepsaných vedoucími projektu/zadavatele
příslušného projektu. V případě joint-venture/konsorcia se toto
kritérium vztahuje na jednoho člena sdružení.
9. Zhotovitelův: Projektový manžer, hlavní stavbyvedoucí zhotovitele
a hlavní mistr jsou povinni prokázat alespoň 5 let odpovídající
praxe ze staveb podobné povahy jako daný projekt.
17. Kritéria udělení
Hodnotící komise vybere uchazeče, jehož nabídka odpovídá administrativním
a technicko - finančním kritériím a který nabídl nejnižší cenu.
ÚČAST V NABÍDKOVÉM ŘÍZENÍ
18. Jak získat soubor nabídkové dokumentace
Město Kopřivnice
pan Vladimír Zákutný
Štefanikova 58
742 21 Kopřivnice
Czech Republic
tel.: +420 556 879 661
fax: +420 556 879 652
mobil: +420 603 585 906
na základě uhrazení poplatku za nabídkovou dokumentaci, který neobsahuje
kurýrní služby, ve výši 660 EUR nebo ekvivalentu v Kč dle kurzu
vyhlášeného Českou národní bankou v den zveřejnění nabídky. Částka za
soubor nabídkové dokumentace v EUR se hradí v hotovosti na výše uvedené
adrese nebo bankovním převodem na účet 080098-1390246253/0800, Česká
spořitelna, a.s., oblastní pobočka Nový Jičín, v Kč se hradí v hotovosti
na výše uvedené adrese nebo bankovním převodem na účet 1767241349/0800,
Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka Nový Jičín.
Dokumentace je rovněž u zadavatele, Městský úřad Kopřivnice, Štefanikova 58,
742 21 Kopřivnice, Česká republika, Odbor majetkové správy a investic,
kontaktní osoba pan Ludvík Michalec, tel.: +420 556 879 659.
Nabídky se předkládají s použitím standardní formy určené nabídkovou
dokumentací. Úpravu a pokyny uvedené je nutno přísně dodržet.
Nabízející jsou povinni obracet se s dotazy k dané nabídce písemně na adresu
pan Vladimír Zákutný, Štefanikova 58, 742 21 Kopřivnice, Česká republika,
tel.: +420 556 879 661, fax: +420 556 879 652,
a to minimálně 21 dnů před termínem pro předložení nabídek uvedeném v bodě 19.
Zadavatel je povinen odpovědět všechny dotazy nabízejících alespoň 11 dnů před
termínem pro podání nabídek. Všichni nabízející jsou povinni potvrdit příjem
odpovědí ve lhůtě tří dnů.
19. Termín podání nabídek
Nabídky musí být doručeny nejpozději do 26. dubna 2005 do 13:00 hod. na
adresu Město Kopřivnice, Záhumenní 1152, podatelna, 742 21 Kopřivnice,
Česká republika, kontaktní osoba: pan Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661.
K nabídkám došlým po tomto termínu nebude brán zřetel.
20. Otevírání nabídek
Dne 26. dubna 2005 od 13:00 hod. na adrese Město Kopřivnice, Záhumenní 1152,
zasedací místnost, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, kontaktní osoba:
pan Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661.
21. Právní základ
Program Phare ustanovený Vyhláškou 3906/89 Rady ES v platném znění.
----------------------------------
PROCUREMENT NOTICE
PROJECT No. CZ 2003/004-338-08-01.0011
Industrial Zone Kopřivnice - Vlčovice, III Phase - Multi-purpose Hall
1. Publication reference/Project number
CZ 2003/004-338-08-01.0011
2. Procedure
Local Open Tender (Works)
3. Programme
CZ 2003/004-338 National programme Phare 2003 (Part I)
4. Financing
Budget Line: B7-0310B00
5. Contracting Authority
Implementing Agency Centre for Regional Development (IA CRD), Vinohradská 46,
120 00 Praha 2, Czech Republic in cooperation with the Kopřivnice Town,
Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, Czech Republic
6. Contract description
The subject of the project is to build a multi-purpose hall sized 48,0 x 72,0 m,
height clearance 7,0 m in the Industrial Park in Kopřivnice includingsocial-
-administration part for 250 employees. The project covers the development
of utility services for the multi-purpose hall inside the complex and as well
as for the connection of potential clients in the south-west part of the
Industrial Park in the length ranging from 160 m to 475 m.
7. Number and titles of Lots
One single Contract - i.e one lot
CONDITIONS OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rule of origin
Participation is open on equal terms to all natural and legal persons
[participating either individually or in a grouping (consortium) of
tenderers] of the Member States and the countries and territories of the
regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific
instruments applicable to the programme under which the contract is
financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract
must originate in these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must provide a proof that they are not in any of the situations
listed in Section 2.3.3 of the Practical guide to contract procedures
financed by the general budget of the European Communities in the context
of external actions (available from the following Internet address:
http://phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm).
10. Number of tenders
Tenderers (including firms within the same legal group, other members of
the same consortium, and subcontractors) may submit only one tender for
the Works. Tenders for parts of the works will not be considered.
Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to
their basic tender for the works required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of EUR 48 000 when submitting
their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers
once the tender procedure has been completed and to the successful
tenderer upon signature of the contract by all parties.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be requested to provide a performance
guarantee of 10% of the contract value in EUR when countersigning the
contract. This must be delivered within 28 days after receipt by the
tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the
selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period,
the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to
the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
An optional site visit will be held on March 16, 2005 at. 11.30 a.m.
local time, at address: Kopřivnice Town hall, Záhumenní 1152, Post Code
724 21 Kopřivnice, Czech Republic, Contact person: Ludvík Michalec - town
property department tel.: +420 556 879 659, fax: + 420 556 879 652.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for
submission of tenders.
15. Maximum delivery period
The Time for Completion of the Works shall be 11 months after the
signature of the Contract by all parties.
SELECTION AND AWARD CRITERIA
16. The minimum qualifying criteria for each Tenderer include:
1. He must be a registered firm or natural person capable of carrying
out the specified Works.
2. In case of a joint-venture, all members together must reach the
minimum qualification as here bellow.
3. The average annual turnover in the past 3 years must be of at
least EUR 6.00 million.
4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he
is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of
the Tender) he must have ability to carry out at least 70 % of the
Contract Works by his own resources, defined as meaning that he must
have the equipment, materials, human and financial resources
necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract.
5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and
other financial facilities adequate to assure the required cashflow
for the duration of the Contract. In any case the credit amount
should exceed EUR 1.20 million.
6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he must
have ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his
own means, as defined in Sub-Clause 4 above.
7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not
the Leading Partner) he must have ability to carry out at least 10 %
of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above.
8. He must have completed at least one project of the similar
nature/amount/ complexity comparable to the tendered works finished
in the last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to
ask for copies of the respective certificates of final reception
signed by the project managers/Contracting Authority of the
concerned project. In the case of the Joint Venture this criterion
applies to the one of the partners alone.
9. Contractors´s (C´s) Project Manager, Site manager and Leading
foreman must have at least 5 years of adequate experience and proven
qualifications relevant to works of a similar nature to this project.
17. Award criteria
The Evaluation Committee will select the Tenderer whose Tender has been
determined to meet administrative and technical- financial criteria, and
has offered the lowest price.
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from address:
Kopřivnice Town Authority
Vladimír Zákutný
Štefánikova 58
Post Code 742 21 Kopřivnice
Czech Republic
Contact person: Vladimír Zákutný
Tel: +420 556 879 661,
Fax: +420 556 879 652,
Mobil: +420 603 585 906
upon payment of EUR 660, which excludes courier delivery, or equivalent
amount in CZK at the rate issued by the Czech National Bank on the date
of publication of the Tender.
Payment in EUR for the Tender dossier should be made by cash at the above
address, or transferred to account No.: 080098-1390246253/0800, Česká
Spořitelna, district branch Nový Jíčín.
Payment in CZK for the Tender dossier should be made by cash at the above
address, or transferred to account No.: 1767241349/0800, Česká
Spořitelna, district branch Nový Jíčín.
It is also available for inspection at the premises of the Contracting
Authority - Kopřivnice Town Authority, Contact person: Ludvík Michalec,
Štefánikova 58, Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic,
Tel.: +420 556 879 659.
Tenders must be submitted using the standard tender form included in the
tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed.
Tenderers with questions regarding this tender should submit them in
writing to:
Kopřivnice Town Authority, Štefánikova 58, Post Code 742 21 Kopřivnice,
Czech Republic
Contact person: Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661, fax: +420 556 879 652,
at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in
item 19. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions
at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All
Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days.
19. Deadline for submission of tenders
Tenders must arrive at the latest on April 26, 2005 at 1.00 p.m. local time at:
Kopřivnice Town Authority, Záhumenní 1152, registry, Post Code 742 21 Kopřivnice,
Czech Republic
Contact person: Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661.
Any tender received after this deadline will not be considered.
20. Tender opening session
Will be held on April 26, 2005 at 1.00 pm local time at:
Kopřivnice Town Authority, Záhumenní 1152, conference room,
Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic, Contact person: Vladimír Zákutný,
tel.: +420 556 879 661.
21. Legal basis
Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its
amended version
210604-08/05