Portál veřejné správy

Zápis 210604-08/05

Obchodní jménoImplementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR)
RubrikaVýzva
Publikováno23. 02. 2005
Značka OV210604-08/05
VÝZVA; Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR) VÝZVA K PŘEDLOŽENÍ NABÍDKY Projekt číslo: CZ 2003/004-338-08-01.0011 Průmyslový park Kopřivnice - Vlčovice, III. etapa - víceúčelová hala 1. Číslo oznámení CZ 2003/004-338-08-01.0011 2. Procedura Místní výběrové řízení 3. Program Národní program PHARE 2003 (část I) 4. Financování Rozpočtový limit: B7-0310B00 5. Zadavatel Implementační agentura Centrum pro regionální rozvoj ČR (IA CRR), Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Česká republika ve spolupráci s Městem Kopřivnice, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, Česká republika 6. Popis smlouvy Předmětem projektu je vybudování víceúčelové haly o rozměrech 48,0 x 72,0 m, světlé výšky 7,0 m v Průmyslovém parku Kopřivnice včetně sociálně- -administrativní části pro 250 zaměstnanců. Součásti projektu je i rozvoj vnitroareálových inženýrských síti pro víceúčelovou halu a sloužící zároveň pro napojení potencionálních investorů z jihozápadní části průmyslového parku v délce 160 m až 475 m. 7. Počet částí a jejich názvy Jedná se o jednu smlouvu PODMÍNKY ÚČASTI 8. Kvalifikační předpoklady a pravidlo původu Účast za rovných podmínek je otevřena všem fyzickým a právnickým osobám, [které se mohou zúčastnit jednotlivě nebo v seskupeních (konsorciích) nabízejících] z členských zemí a ze zemí a území, na které se vztahuje Vyhláška nebo které jsou oprávněny na základě Vyhlášky nebo jiných konkrétních nástrojů pro program, v jehož rámci se smlouva financuje (viz také položka 21 dále). Veškeré zboží použité pro tuto smlouvu musí pocházet z těchto zemí. 9. Příčiny vyloučení Nabízející musí prokázat dokumenty, že se nenacházejí v žádné ze situací uvedených v Oddílu 2.3.3 Praktického průvodce pro smluvní postupy financované ES v kontextu zahraniční pomoci (přístupná na této internetové adrese: http://phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm). 10. Počet nabídek Nabízející (I firmy v tomž právním seskupení, členové téhož konsorcia a subdodavatelé) mohou předložit pouze jedinou nabídku na provedení díla. Nabídky na provedení částí díla nebudou akceptovány. Nabízejícím není dovoleno předložit nabídku na alternativní řešení vedle základní nabídky (dle zadání) na dodávky požadované v nabídkové dokumentaci. 11. Záruka na nabídku Při předložení své nabídky jsou nabízející povinni složit záruku na nabídku ve výši 48 000 EUR. Tato záruka bude nabízejícím, kteří neuspějí, vrácena po ukončené nabídkového řízení a tomu nabízejícímu, který bude úspěšný poté, kdy všechny strany smlouvy podepíší smlouvu. 12. Záruka na řádné provedení Vítězný nabízející bude při spolupodepisování smlouvy vyzván, aby složil záruku na řádné provedení ve výši 10% hodnoty smlouvy v EUR. Tuto záruku je nutno poskytnout ve lhůtě 28 dnů po obdržení podepsané smlouvy Smluvní autoritou. Pokud vybraný nabízející nesloží uvedenou záruku v dané lhůtě, smlouva pozbývá platnosti a může být vyhotovena smlouva nová zaslána nabízejícímu, který předložil druhou nejnižší vyhovující nabídku. 13. Informační schůzka a prohlídka staveniště Nabízející se můžou zúčastnit informační schůzky a prohlídky staveniště. Akce se bude konat 16. března 2005, v 11.30 místního času v prostoru Městského úřadu Kopřivnice, Záhumenní 1152, 724 21 Kopřivnice, Česká republika, zasedací místnost, kontaktní osoba: pan Ludvík Michalec - Odbor majetkové správy a rozvoje, tel. +420 556 879 659, fax: +420 556 879 652. 14. Platnost nabídky Platnost nabídek musí přetrvávat po dobu 90 dnů od data určeného k předložení nabídek. 15. Maximální dodací lhůta Lhůta k provedení díla činí 11 měsíců od podpisu smlouvy všemi účastníky. KRITÉRIA VÝBĚRU A UDĚLENÍ 16. Minimální kvalifikační kritéria u každého uchazeče představují 1. Nabízející musí být registrovaná firma nebo fyzická osoba schopná provést požadované dílo. 2. V případě joint-venture/konsorcia všichni členové dohromady musí splnit minimální kvalifikace jak je uvedeno níže. 3. Průměrný roční obrat v posledních 3 letech je minimálně 6.00 milionu EUR. 4. Jedná-li se o jediného (samostatného) nabízejícího (tzn. že může mít subdodavatele, avšak nesmí být pro účely nabídky partnerem v joint-venture/konsorciu), musí být schopen provést minimálně 70% díla dle smlouvy vlastními prostředky, což znamená, že musí mít vybavení, materiály, lidské a finanční zdroje, které mu umožňují vyhotovení tohoto podílu smlouvy. 5. Jedná-li se o jediného nabízejícího, musí mít rovněž úvěrové a jiné finanční možnosti, dostačující k zajištění hotovosti po celou dobu trvání smlouvy. V každém případě musí částka úvěru převyšovat 1,20 milionu EUR. 6. Jedná-li se o vedoucího joint-venture/konsorcia, musí být schopen provést minimálně 50% objemu prací dle smlouvy vlastními prostředky, jak je uvedeno v definici bodu 4 výše. 7. Jedná-li se o kteréhokoli jiného člena joint-venture/konsorcia (tedy nikoli vedoucího) musí být schopen provést minimálně 10% objemu prací dle smlouvy vlastními prostředky, jak je uvedeno v definici bodu 4 výše. 8. Nabízející za posledních 5 let dokončil minimálně jedno dílo podobné povahy/hodnoty/složitosti srovnatelné s dílem, které je předmětem nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo žádat kopie příslušných protokolů konečné přejímky podepsaných vedoucími projektu/zadavatele příslušného projektu. V případě joint-venture/konsorcia se toto kritérium vztahuje na jednoho člena sdružení. 9. Zhotovitelův: Projektový manžer, hlavní stavbyvedoucí zhotovitele a hlavní mistr jsou povinni prokázat alespoň 5 let odpovídající praxe ze staveb podobné povahy jako daný projekt. 17. Kritéria udělení Hodnotící komise vybere uchazeče, jehož nabídka odpovídá administrativním a technicko - finančním kritériím a který nabídl nejnižší cenu. ÚČAST V NABÍDKOVÉM ŘÍZENÍ 18. Jak získat soubor nabídkové dokumentace Město Kopřivnice pan Vladimír Zákutný Štefanikova 58 742 21 Kopřivnice Czech Republic tel.: +420 556 879 661 fax: +420 556 879 652 mobil: +420 603 585 906 na základě uhrazení poplatku za nabídkovou dokumentaci, který neobsahuje kurýrní služby, ve výši 660 EUR nebo ekvivalentu v Kč dle kurzu vyhlášeného Českou národní bankou v den zveřejnění nabídky. Částka za soubor nabídkové dokumentace v EUR se hradí v hotovosti na výše uvedené adrese nebo bankovním převodem na účet 080098-1390246253/0800, Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka Nový Jičín, v Kč se hradí v hotovosti na výše uvedené adrese nebo bankovním převodem na účet 1767241349/0800, Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka Nový Jičín. Dokumentace je rovněž u zadavatele, Městský úřad Kopřivnice, Štefanikova 58, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, Odbor majetkové správy a investic, kontaktní osoba pan Ludvík Michalec, tel.: +420 556 879 659. Nabídky se předkládají s použitím standardní formy určené nabídkovou dokumentací. Úpravu a pokyny uvedené je nutno přísně dodržet. Nabízející jsou povinni obracet se s dotazy k dané nabídce písemně na adresu pan Vladimír Zákutný, Štefanikova 58, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, tel.: +420 556 879 661, fax: +420 556 879 652, a to minimálně 21 dnů před termínem pro předložení nabídek uvedeném v bodě 19. Zadavatel je povinen odpovědět všechny dotazy nabízejících alespoň 11 dnů před termínem pro podání nabídek. Všichni nabízející jsou povinni potvrdit příjem odpovědí ve lhůtě tří dnů. 19. Termín podání nabídek Nabídky musí být doručeny nejpozději do 26. dubna 2005 do 13:00 hod. na adresu Město Kopřivnice, Záhumenní 1152, podatelna, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, kontaktní osoba: pan Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661. K nabídkám došlým po tomto termínu nebude brán zřetel. 20. Otevírání nabídek Dne 26. dubna 2005 od 13:00 hod. na adrese Město Kopřivnice, Záhumenní 1152, zasedací místnost, 742 21 Kopřivnice, Česká republika, kontaktní osoba: pan Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661. 21. Právní základ Program Phare ustanovený Vyhláškou 3906/89 Rady ES v platném znění. ---------------------------------- PROCUREMENT NOTICE PROJECT No. CZ 2003/004-338-08-01.0011 Industrial Zone Kopřivnice - Vlčovice, III Phase - Multi-purpose Hall 1. Publication reference/Project number CZ 2003/004-338-08-01.0011 2. Procedure Local Open Tender (Works) 3. Programme CZ 2003/004-338 National programme Phare 2003 (Part I) 4. Financing Budget Line: B7-0310B00 5. Contracting Authority Implementing Agency Centre for Regional Development (IA CRD), Vinohradská 46, 120 00 Praha 2, Czech Republic in cooperation with the Kopřivnice Town, Záhumenní 1152, 742 21 Kopřivnice, Czech Republic 6. Contract description The subject of the project is to build a multi-purpose hall sized 48,0 x 72,0 m, height clearance 7,0 m in the Industrial Park in Kopřivnice includingsocial- -administration part for 250 employees. The project covers the development of utility services for the multi-purpose hall inside the complex and as well as for the connection of potential clients in the south-west part of the Industrial Park in the length ranging from 160 m to 475 m. 7. Number and titles of Lots One single Contract - i.e one lot CONDITIONS OF PARTICIPATION 8. Eligibility and rule of origin Participation is open on equal terms to all natural and legal persons [participating either individually or in a grouping (consortium) of tenderers] of the Member States and the countries and territories of the regions covered and/or authorised by the Regulation or other specific instruments applicable to the programme under which the contract is financed (see also item 21 below). All goods provided for this contract must originate in these countries. 9. Grounds for exclusion Tenderers must provide a proof that they are not in any of the situations listed in Section 2.3.3 of the Practical guide to contract procedures financed by the general budget of the European Communities in the context of external actions (available from the following Internet address: http://phare.mfcr.cz/dokumenty_index.htm). 10. Number of tenders Tenderers (including firms within the same legal group, other members of the same consortium, and subcontractors) may submit only one tender for the Works. Tenders for parts of the works will not be considered. Tenderers may not provide a tender for a variant solution in addition to their basic tender for the works required in the tender dossier. 11. Tender guarantee Tenderers must provide a tender guarantee of EUR 48 000 when submitting their tender. This guarantee will be released to unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the successful tenderer upon signature of the contract by all parties. 12. Performance guarantee The successful tenderer will be requested to provide a performance guarantee of 10% of the contract value in EUR when countersigning the contract. This must be delivered within 28 days after receipt by the tenderer of the contract signed by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next lowest, compliant tender. 13. Information meeting and/or site visit An optional site visit will be held on March 16, 2005 at. 11.30 a.m. local time, at address: Kopřivnice Town hall, Záhumenní 1152, Post Code 724 21 Kopřivnice, Czech Republic, Contact person: Ludvík Michalec - town property department tel.: +420 556 879 659, fax: + 420 556 879 652. 14. Tender validity Tenders must remain valid for a period of 90 days after the deadline for submission of tenders. 15. Maximum delivery period The Time for Completion of the Works shall be 11 months after the signature of the Contract by all parties. SELECTION AND AWARD CRITERIA 16. The minimum qualifying criteria for each Tenderer include: 1. He must be a registered firm or natural person capable of carrying out the specified Works. 2. In case of a joint-venture, all members together must reach the minimum qualification as here bellow. 3. The average annual turnover in the past 3 years must be of at least EUR 6.00 million. 4. If he is a sole Tenderer (i.e. he may have subcontractors, but he is not a partner in a Joint Venture/Consortium for the purposes of the Tender) he must have ability to carry out at least 70 % of the Contract Works by his own resources, defined as meaning that he must have the equipment, materials, human and financial resources necessary to enable him to carry out this percentage of the Contract. 5. If he is a sole Tenderer he also must have access to credit and other financial facilities adequate to assure the required cashflow for the duration of the Contract. In any case the credit amount should exceed EUR 1.20 million. 6. If he is the Leading Partner in a Joint Venture/Consortium he must have ability to carry out at least 50 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub-Clause 4 above. 7. If he is another partner in a Joint Venture/Consortium (i.e. not the Leading Partner) he must have ability to carry out at least 10 % of the Contract Works by his own means, as defined in Sub Clause 4 above. 8. He must have completed at least one project of the similar nature/amount/ complexity comparable to the tendered works finished in the last 5 years. The Contracting Authority reserves the right to ask for copies of the respective certificates of final reception signed by the project managers/Contracting Authority of the concerned project. In the case of the Joint Venture this criterion applies to the one of the partners alone. 9. Contractors´s (C´s) Project Manager, Site manager and Leading foreman must have at least 5 years of adequate experience and proven qualifications relevant to works of a similar nature to this project. 17. Award criteria The Evaluation Committee will select the Tenderer whose Tender has been determined to meet administrative and technical- financial criteria, and has offered the lowest price. TENDERING 18. How to obtain the tender dossier The tender dossier is available from address: Kopřivnice Town Authority Vladimír Zákutný Štefánikova 58 Post Code 742 21 Kopřivnice Czech Republic Contact person: Vladimír Zákutný Tel: +420 556 879 661, Fax: +420 556 879 652, Mobil: +420 603 585 906 upon payment of EUR 660, which excludes courier delivery, or equivalent amount in CZK at the rate issued by the Czech National Bank on the date of publication of the Tender. Payment in EUR for the Tender dossier should be made by cash at the above address, or transferred to account No.: 080098-1390246253/0800, Česká Spořitelna, district branch Nový Jíčín. Payment in CZK for the Tender dossier should be made by cash at the above address, or transferred to account No.: 1767241349/0800, Česká Spořitelna, district branch Nový Jíčín. It is also available for inspection at the premises of the Contracting Authority - Kopřivnice Town Authority, Contact person: Ludvík Michalec, Štefánikova 58, Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic, Tel.: +420 556 879 659. Tenders must be submitted using the standard tender form included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly observed. Tenderers with questions regarding this tender should submit them in writing to: Kopřivnice Town Authority, Štefánikova 58, Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic Contact person: Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661, fax: +420 556 879 652, at least 21 days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days before the deadline for submission of tenders. All Tenderers should confirm receipt of these answers within 3 days. 19. Deadline for submission of tenders Tenders must arrive at the latest on April 26, 2005 at 1.00 p.m. local time at: Kopřivnice Town Authority, Záhumenní 1152, registry, Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic Contact person: Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661. Any tender received after this deadline will not be considered. 20. Tender opening session Will be held on April 26, 2005 at 1.00 pm local time at: Kopřivnice Town Authority, Záhumenní 1152, conference room, Post Code 742 21 Kopřivnice, Czech Republic, Contact person: Vladimír Zákutný, tel.: +420 556 879 661. 21. Legal basis Program as provided in the EC Council Regulation no. 3906/89 in its amended version 210604-08/05