VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika - Ministerstvo obrany
A-6
Česká republika - Ministerstvo obrany
Sídlo: Tychonova 1, 160 01 Praha 6
zastoupená ředitelem Odboru infrastruktury a NSIP Sekce vyzbrojování MO
(dále jen «zadavatel»)
oznamuje v souladu s § 4 odst. 1 písm. a) zákona č. 40/2004 Sb., o
veřejných zakázkách,
zámysl zadat veřejnou zakázku na provedení výkonů inženýrsko-projektových
činností spojených s přípravou a realizací staveb PHM v regionu Morava
(dále jen «zadávací řízení») za následujících podmínek:
Čl. 1. Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je provedení výkonů inženýrsko-projektových
činností spojených s přípravou a realizací staveb:
- 2PL22001 Výstavba skladové kapacity LPH Velká Bíteš
Jedná se o stavbu odolného skladu leteckých pohonných hmot o celkové
kapacitě 10 000 m3 v sousedství stávajícího skladu pohonných hmot
ČEPRO, a.s., ve Velké Bíteši;
- 2PL22004 Výstavba produktovodu Velká Bíteš-Náměšť nad Oslavou
Jedná se o stavbu produktovodu vedoucího z nově budovaného skladu
LPH ve Velké Bíteši do nově budovaného skladu LPH na LZ Náměšť nad
Oslavou;
- 2AF22024 Sklad LPH na LZ Náměšť nad Oslavou
Jedná se o stavbu odolného skladu leteckých pohonných hmot o celkové
kapacitě 4000 m3 v areálu vojenské letecké základny Náměšť nad
Oslavou.
Inženýrsko-projektové činnosti budou rozděleny do následujících
výkonových fází:
1. Zpracování projektu pro stavební povolení a zadávací dokumentace
pro vypsání mezinárodního výběrového řízení včetně projednání
zpracované dokumentace s dotčenými orgány a následného obstarání
stavebního povolení (dále jen «VF1»). V rámci této výkonové fáze
budou provedeny následující práce a činnosti:
1.1. objasnění základních cílů se zadavatelem na základě zpracovaného
odhadu nákladů typu «B» a dokumentu o autorizaci prostředků z fondu
NATO. Dodavatel prověří doporučení Mezinárodního štábu NATO obsažená
v dokumentu o autorizaci prostředků z fondu NATO na přípravu a
realizaci projektu. Případné propočty, srovnání, stanoviska a
zdůvodnění odchylek od schváleného zadání budou součástí dokladové
části projektu pro stavební řízení;
1.2. zabezpečení průzkumů potřebných pro vypracování dokumentace
(geologické, geodetické, hydrologické, seizmické atd.).Výsledky
provedených průzkumů budou součástí projektu pro stavební povolení a
projektu pro provádění stavby;
1.3. vypracování projektu pro stavební řízení v rozsahu přílohy č.3
Sazebníku pro navrhování nabídkových cen projektových prací a
inženýrských činností 2004 (dále jen «Sazebník). Součástí tohoto
projektu bude výkaz výměr zpracovaný ve formě položkového rozpočtu
stavby v členění po jednotlivých stavebních objektech a provozních
souborech. Nad tento rozsah budou jednotlivým rozpočtovým položkám
přiřazena čísla položek z dokumentu o autorizaci prostředků z fondu
NATO na přípravu a realizaci projektů, s uvedením podílu financování
ČR a NATO. Výkaz výměr bude vedle tištěné podoby zpracován a předán
zadavateli v el. podobě ve formě tabulky MS Excel na CD-ROM. V
průběhu zpracování projektu pro stavební řízení svolá dodavatel
nejméně 3x technicko-ekonomickou radu, na kterou budou přizváni
zástupci zadavatele, Vojenské ubytovací stavební správy Brno,
přímého uživatele a jeho nadřízené složky;
1.4. koordinace projektu manažerem po celou dobu plnění výkonové fáze
č.1. V průběhu plnění předmětu veřejné zakázky zajistí dodavatel, na
základě výzvy zadavatele, účast specialisty na koordinačních
jednáních, jejichž předmětem bude součinnost při přípravě a
realizaci staveb souvisejících s projektem. Dále bude dodavatel v
průběhu plnění předmětu veřejné zakázky poskytovat, na základě výzvy
zadavatele, potřebné údaje a materiály nutné k zabezpečení
součinnosti při přípravě a realizaci staveb souvisejících s
projektem;
1.5. zabezpečení majetkoprávní agendy spojené s výstavbou (jednání s
vlastníky pozemků o prodeji a věcném břemeni, příprava smluv,
provedení znaleckých odhadů, zpracování oddělovacích a geometrických
plánů, zabezpečení vynětí pozemků ze zemědělského a lesního fondu,
příprava podkladů pro vypořádání náhrad za škody způsobené
výstavbou, zabezpečení vkladů do katastru nemovitostí);
1.6. kladné projednání projektu s příslušnými orgány a organizacemi
za účelem vydání stavebního povolení a jiných potřebných povolení v
průběhu a v závěru prací;
1.7. vypracování a podání žádosti na zahájení stavebního řízení a
jiných potřebných povolení;
1.8. odborné konzultace při sestavování dvojjazyčné verze návrhu
soutěžních podmínek pro vypsání mezinárodního výběrového řízení na
zhotovitele stavby;
1.9. zpracování zadávací dokumentace pro vypsání mezinárodního
výběrového řízení na zhotovitele stavby. Zadávací dokumentace bude
obsahovat projekt pro stavební řízení (bez dokladové části), výkaz
výměr a technické specifikace použitých materiálů a zařízení.
Zadávací dokumentace bude zpracována ve dvojjazyčné variantě
(anglický a český jazyk).
2. Spolupráce dodavatele se zadavatelem při mezinárodním výběrovém
řízení na zhotovitele stavby s tím, že po jeho ukončení dopracuje
projekt pro provádění stavby a vypracuje dokumentaci pro přípravu a
provedení komplexního vyzkoušení stavby (dále jen «VF2»). V rámci
této výkonové fáze budou provedeny následující práce a činnosti:
2.1. koordinace projektu manažerem po celou dobu plnění výkonové fáze č. 2;
2.2. spolupráce dodavatele se zadavatelem při mezinárodním výběrovém
řízení na zhotovitele stavby. Dodavatel vypracuje dvojjazyčné
odpovědi (anglický a český jazyk) k žádostem uchazečů o vysvětlení,
zorganizuje prohlídku místa plnění realizace stavby s vysvětlením,
bude se účastnit jednání s jednotlivými uchazeči, vypracuje
dvojjazyčné záznamy (anglický a český jazyk) z jednání anebo z
prohlídky místa plnění stavby. Dále připraví dvojjazyčná stanoviska
k případným námitkám;
2.3. součinnost dodavatele se zhotovitelem stavby při zpracování
projektu pro provedení stavby. Především se jedná o jeho projednání
a schválení zhotovitelem stavby;
2.4. zpracování projektu pro provádění stavby včetně zapracování
podmínek stavebního povolení v rozsahu přílohy č. 4 Sazebníku.
Projekt bude zpracován ve dvojjazyčné variantě (anglický a český
jazyk). V průběhu zpracování projektu pro provádění stavby svolá
dodavatel nejméně dvě technicko-ekonomické rady, na které budou
přizváni zástupci zadavatele, vybraného zhotovitele stavby, Vojenské
ubytovací stavební správy Brno, přímého uživatele a jeho nadřízené
složky;
2.5. zpracování dokumentace pro přípravu a provedení komplexního
vyzkoušení min. v rozsahu přílohy č. 9 Sazebníku. Současně s touto
dokumentací předá dodavatel návrhy provozních a manipulačních řádů.
3. Výkon autorského dohledu stavby a zpracování dokumentace
skutečného provedení stavby (dále jen «VF3»). V rámci této výkonové
fáze budou provedeny následující práce a činnosti:
3.1. výkon autorského dohledu stavby v rozsahu přílohy č. 5 Sazebníku;
3.2. účast na komplexním vyzkoušení stavby;
3.3. zabezpečení zpracování dokumentace skutečného provedení stavby
pro kolaudaci.
Čl. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky
2.1.Zahájení plnění předmětu ... podpisem smluv oběma smluvními stranami
veřejné zakázky (VF1-3)
2.2.1. Ukončení VF1 ............ do 9 měsíců od zahájení plnění předmětu smlouvy
2.2.2. Ukončení VF2 ............ do 3 měsíců od podpisu smlouvy se zhotovitelem
stavby oběma smluvními stranami
2.2.3. Ukončení VF3 ............ dnem podpisu předávacího protokolu dokončené
stavby oběma smluvními stranami
2.3. Ukončení plnění předmětu ... ukončením VF3
veřejné zakázky
2.4. Místem splnění veřejné zakázky je Vojenská ubytovací a stavební
správa Brno, na kterou budou předávány dodavatelem výstupy z
jednotlivých výkonových fází.
Čl. 3. Kvalifikace dodavatelů
Dodavatel, který se rozhodne ucházet o tuto veřejnou zakázku (dále jen
«uchazeč»), musí ve své nabídce předložit:
3.1. Úředně ověřené kopie platného oprávnění k podnikání dle zákona
č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších
předpisů, vztahujícího se k předmětu veřejné zakázky a vystaveného
na obchodní firmu uchazeče.
3.2. Úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku vystaveného
na obchodní firmu uchazeče, ne však starší než 6 měsíců.
3.3. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušného finančního úřadu dle
§ 62 odst. 7 zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, ve
znění pozdějších předpisů, že uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny
daňové nedoplatky. Kopie dokladu nebude starší než 6 měsíců.
3.4. Úředně ověřené kopie výpisu z evidence Rejstříků trestů všech
členů statutárního orgánu uchazeče. Kopie dokladů nebude starší než
6 měsíců.
3.5. Úředně ověřenou kopii osvědčení o zvláštní způsobilosti dle
zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů
a o výkonu povolání inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve
znění pozdějších předpisů, osoby, která je zapsána v živnostenském
rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon živnosti,
související s plněním veřejné zakázky. Uchazeč dále v nabídce
předloží čestné prohlášení této osoby, že nebyla v posledních třech
letech disciplinárně potrestána podle zvláštních předpisů
upravujících výkon odborné činnosti související s plněním veřejné
zakázky. Současně s těmito doklady předloží uchazeč ověřenou kopii
Výpisu z živnostenského rejstříku.
3.6. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušných zdravotních
pojišťoven, že uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na
penále na veřejné zdravotní pojištění dle zákona ČNR č. 592/1992
Sb., o pojistném na všeobecném zdravotním pojištění, ve znění
pozdějších předpisů. Kopie dokladu nebude starší než 6 měsíců.
3.7. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušné správy sociálního
zabezpečení, že uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na
penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku
zaměstnanosti dle zákona ČNR č. 589/1992 Sb., o pojistném na
sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
ve znění pozdějších předpisů. Kopie dokladu nebude starší než 6
měsíců.
3.8. Úředně ověřenou kopii platného certifikátu vystaveného na
obchodní firmu a identifikační číslo uchazeče, prokazujícího
zavedení a udržování (potvrzujícího shodu) systému jakosti,
odpovídající požadavkům norem řady ČSN EN ISO 9000, vztahujícího se
k předmětu plnění veřejné zakázky.
3.9. Úředně ověřenou kopii platného potvrzení vydaného Národním
bezpečnostním úřadem dle § 62 odst. 1 zákona č. 148/1998 Sb., o
ochraně utajovaných skutečností a o změně některých zákonů, min. na
stupeň Vyhrazené, jak pro seznamování se s utajovanými skutečnostmi,
tak pro vznik utajovaných skutečností. Potvrzení bude vystaveno na
obchodní firmu uchazeče.
3.10. Písemné potvrzení banky, u níž má uchazeč veden běžný účet, že
uchazeč je schopen dlouhodobě plnit své finanční závazky. Název
banky vydávající potvrzení musí být shodný s názvem peněžního ústavu
uvedeného v předkládaných návrzích smluv, které jsou součástí
nabídky předkládané uchazečem, a nebude starší než 6 měsíců.
3.11. Čestné prohlášení statutárního orgánu uchazeče, že v posledních
pěti letech projektoval jako hlavní projektant min. dvě stavby
sloužící ke skladování nebo distribuci ropných látek, zemního plynu
a tepla (min. objem jedné nádrže 1000 m3, min. délka produktovodu 10
km). Přehled staveb bude doložen v tabulce s uvedením názvu stavby,
popisu stavby, termínu projektové přípravy, celkových nákladů
stavby, názvu investora a spojení na kontaktní osobu investora, u
níž bude možné předložené reference ověřit.
3.12. Čestné prohlášení statutárního orgánu uchazeče, že se v
posledních pěti letech podílel jako hlavní projektant na realizaci
staveb s celkovými náklady nad 500 mil. Kč, jejichž investorem byla
společnost se sídlem v členských zemích NATO nebo jejich financování
bylo zabezpečováno z fondů EU a NATO. Přehled staveb bude doložen v
tabulce s uvedením názvu stavby, popisu stavby, termínu projektové
přípravy, celkových nákladů stavby, názvu investora, a spojení na
kontaktní osobu investora, u níž bude možné předložené reference ověřit.
Uchazeči zapsaní v seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle § 34 zákona č.
40/2004 Sb., o veřejných zakázkách, mohou prokázat kvalifikaci dle bodů
č. 3.1.-3.8. a 3.10. těchto podmínek výpisem ze seznamu kvalifikovaných
dodavatelů ne starším než 90 dnů. V případě, že podává nabídku více
uchazečů společně musí, každý z těchto uchazečů předložit doklady uvedené
v bodech č. 3.1.-3.8. a 3.10. těchto podmínek.
Čl. 4. Požadavek na poskytnutí jistoty
4.1. Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých povinností
vyplývajících z účasti v zadávacím řízení poskytli zadavateli jistotu,
a to ve výši 1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých).
4.2. Jistota bude uchazečem poskytnuta pouze formou bankovní záruky, § 313
až 322 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník (dále jen «zákon»).
4.3. Jistoty uchazečů, kteří se umístili při hodnocení návrhů ve
druhém a dalším pořadí, uvolní zadavatel do 10 pracovních dnů po
oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.
4.4. Jistotu uchazeče, jehož nabídka byla vyhodnocena a vybrána jako
nejvhodnější, zadavatel uvolní do 10 pracovních dnů po uzavření smluv.
4.5. Poskytnutá jistota připadá zadavateli v případech, kdy uchazeč,
v rozporu se zákonem nebo s podmínkami zadávacího řízení, zrušil
nebo změnil nabídku nebo nesplnil povinnost uzavřít smlouvu ve
stanovené lhůtě.
4.6. U bankovní záruky se požaduje platnost záruční listiny minimálně
do 30. listopadu 2004. Originál dokladu záruční listiny bude pouze
volně vložen do nabídky u výtisku č. 1!
4.7. V případě zrušení zadávacího řízení zadavatel uvolní jistoty
uchazečů do 10 pracovních dnů od oznámení o zrušení zadávacího řízení.
Čl. 5. Cena za předmět plnění veřejné zakázky
Cena za předmět plnění veřejné zakázky dle čl. 1 těchto podmínek bude v
nabídkách stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné
zakázky včetně DPH. Výpočet ceny uchazeči provedou a v nabídkách doloží
podle zásad, které jsou součástí zadávací dokumentace.
Čl. 6. Platební a fakturační podmínky
Platby za splnění předmětu veřejné zakázky budou prováděny formou
bezhotovostního převodu na účet dodavatele k peněžnímu ústavu uvedenému
ve smlouvě, a to vždy až po protokolárním ukončení příslušné výkonové
fáze. Splatnost faktur bude 60 dnů ode dne doručení zadavateli. U faktur
doručených v prosinci příslušného kalendářního roku bude splatnost faktur
prodloužena na 90 dnů ode dne doručení zadavateli.
Čl. 7. Způsob posouzení a hodnocení nabídek
Nabídky budou posouzeny z hlediska úplnosti dokladů předložených dle čl.
3 těchto podmínek. V případě nepředložení jakéhokoli z požadovaných
dokladů nebude nabídka uchazeče dále hodnocena. Současně nebudou
hodnoceny ani nabídky, v nichž uchazeč neposkytne zadavateli jistotu v
souladu s čl. 4 těchto podmínek. Nabídky, které splní předpoklady uvedené
v čl. 3 a čl. 4 těchto podmínek, budou hodnoceny podle jednoho kritéria,
kterým je výše ceny včetně DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky
specifikovaný v čl. 1 těchto podmínek (dále jen «nabídková cena»).
Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude považována za nejvhodnější. V
případě shodnosti dvou a více nabídkových cen rozhoduje nižší cena za
zhotovení vícetisků dokumentace. Uchazeč, který předloží dle uvedeného
kritéria nejvhodnější nabídku, bude do 10 dnů od výběru nejvhodnějšího
návrhu vyzván zadavatelem k podpisu smlouvy.
Čl. 8. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
8.1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě, podepsána
statutárním orgánem uchazeče, jednotlivé strany budou očíslovány. Nabídka
bude předložena ve dvou výtiscích. Originál nabídky bude označen jako
výtisk č. 1 a jeho úplná kopie jako výtisk č. 2.
8.2. Nabídka bude seřazena do těchto oddílů:
A. doklady dle čl. 3 těchto podmínek,
B. originál dokladu o složení jistoty dle čl. 4 těchto podmínek,
C. písemné návrhy smluv na realizaci předmětu plnění veřejné zakázky
po jednotlivých stavbách uvedených v čl. 1 těchto podmínek (na
každou stavbu - 2PL22001, 2PL22004 a 2AF22024 - bude v nabídce
předložena samostatná smlouva), ve struktuře a min. obsahu návrhu
smluv, které jsou součástí zadávací dokumentace. Doplňky, které
uchazeč provede nad rámec min. obsahu návrhů smluv zadavatele, budou
v návrhu smluv uchazeče označeny červenou barvou,
D. nabídková cena ve formě tabulek, které jsou součástí zadávací
dokumentace.
8.3. Jednotlivé oddíly nabídky budou uloženy v samostatných složkách
s nadepsaným obsahem. Jejich listy budou zabezpečeny proti vyjmutí
prošitím stránek a provázáním šňůrkou. Konec šňůrky musí být
přelepen zálepkou, opatřen razítkem uchazeče a podpisem osoby
vykonávající funkci statutárního orgánu. Výjimku tvoří doklad o
poskytnutí jistoty formou bankovní záruky, který bude volně vložen
do nabídky. Dále budou všechny oddíly uloženy do společných desek,
jejichž čelní strana bude opatřena názvem uchazeče, jeho právní
formou, sídlem, IČ, DIČ, bankovním spojením, jmény osob
vykonávajících funkci statutárního orgánu uchazeče, jménem osoby
vykonávající funkci odpovědného zástupce podle § 11 zákona č.
455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, telefonním, případně
faxovým spojením.
8.4. Nabídka musí být podána v uzavřené obálce (lepené části obálky
budou opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče, je-li
fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou
osobou), označené heslem: «NSIP - PD PHM Morava-NEOTVÍRAT!».
9. Soutěžní lhůta, oznámení o výběru nejvhodnější nabídky
9.1. Lhůta pro předkládání nabídek (dále jen «soutěžní lhůta») začíná
běžet dnem zveřejnění těchto podmínek v Obchodním věstníku a končí
dnem a hodinou otvírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne
30. srpna 2004 v 10.00 hodin v zasedací místnosti budovy č. 1
Vojenské ubytovací a stavební správy Brno (dále jen «VUSS») bez
možné účasti uchazečů. Lhůta pro výběr nejvhodnější nabídky potrvá
nejdéle 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otvírání obálek s
nabídkami. Po tuto dobu jsou uchazeči svými návrhy vázáni.
9.2. O výběru nejvhodnější nabídky bude zadavatel písemně informovat všechny
uchazeče, kteří podali nabídku, do 30 kalendářních dnů od výběru.
10. Lhůta a místo pro podání nabídky
Osobně podané nabídky přijímá na adrese VUSS, Svatoplukova 84, 602 00
Brno, v soutěžní lhůtě pracoviště ochrany informací VUSS (tel. 973 445
066), v pracovních dnech v době od 8.30 do 11.45 hod. a od 12.15 do 14.00
hod. (v den otvírání obálek od 8.30 do 10.00 hodin). V případě doručení
návrhů poštou je za okamžik předání považováno převzetí návrhu
pracovištěm ochrany informací VUSS.
11. Zadávací dokumentace
11.1. Pro zpracování nabídky je nutná zadávací dokumentace. Zadávací
dokumentace bude poskytována v elektronické podobě na základě
písemné objednávky zaslané faxem do 14.00 hodin 16. srpna 2004 (pí
Kaňáková, telefon a fax 973 445 757).
11.2. Zadávací dokumentaci je nutno vyzvednout pouze osobně na pracovišti
ochrany informací VUSS (tel. 973 445 066) dne 18. srpna 2004, v době od
13.00 do 15.00 hodin. Před převzetím zadávací dokumentace předloží
uchazeč objednávku včetně jednoho kusu
nepoužitého CD-ROM (CD-RW). Bez předložení prázdného CD-ROM bude
objednávka považována za neplatnou a nebude akceptována.
12. Základní údaje o zadavateli
Odbor infrastruktury a NSIP Sekce vyzbrojování MO
nám. Svobody 471, 160 01 Praha 6
Telefon - 973 214 340, fax - 973 215 052
13. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo:
- odmítnout všechny podané nabídky;
- změnit, doplnit a upřesnit tyto podmínky ve lhůtě stanovené pro
podání nabídek;
- zadávací řízení zrušit;
- upravit uchazečův návrh smlouvy;
- nevracet uchazečům podané nabídky;
- neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislostí
s účastí v zadávacím řízení;
- vyloučit možnost variantních řešení. Na pracích souvisejících s
plněním předmětu veřejné zakázky se nesmí podílet cizí státní
příslušníci kromě státních příslušníků z členských zemí NATO (mimo
Bulharska, Estonska, Francie, Litvy, Lotyšska, Rumunska, Slovenska a
Slovinska). Navrhovatel smí navrhnout pro realizaci díla dodání
materiálu, technologií atd. pouze od výrobců pocházející z členského
státu NATO (mimo Bulharska, Estonska, Francie, Litvy, Lotyšska,
Rumunska, Slovenska a Slovinska).
199071-32/04