Portál veřejné správy

Zápis 199071-32/04

Obchodní jménoČeská republika - Ministerstvo obrany
RubrikaVeřejná soutěž
SídloTychonova 1, 160 01 Praha 6
Publikováno11. 08. 2004
Značka OV199071-32/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; Česká republika - Ministerstvo obrany A-6 Česká republika - Ministerstvo obrany Sídlo: Tychonova 1, 160 01 Praha 6 zastoupená ředitelem Odboru infrastruktury a NSIP Sekce vyzbrojování MO (dále jen «zadavatel») oznamuje v souladu s § 4 odst. 1 písm. a) zákona č. 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách, zámysl zadat veřejnou zakázku na provedení výkonů inženýrsko-projektových činností spojených s přípravou a realizací staveb PHM v regionu Morava (dále jen «zadávací řízení») za následujících podmínek: Čl. 1. Předmět veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky je provedení výkonů inženýrsko-projektových činností spojených s přípravou a realizací staveb: - 2PL22001 Výstavba skladové kapacity LPH Velká Bíteš Jedná se o stavbu odolného skladu leteckých pohonných hmot o celkové kapacitě 10 000 m3 v sousedství stávajícího skladu pohonných hmot ČEPRO, a.s., ve Velké Bíteši; - 2PL22004 Výstavba produktovodu Velká Bíteš-Náměšť nad Oslavou Jedná se o stavbu produktovodu vedoucího z nově budovaného skladu LPH ve Velké Bíteši do nově budovaného skladu LPH na LZ Náměšť nad Oslavou; - 2AF22024 Sklad LPH na LZ Náměšť nad Oslavou Jedná se o stavbu odolného skladu leteckých pohonných hmot o celkové kapacitě 4000 m3 v areálu vojenské letecké základny Náměšť nad Oslavou. Inženýrsko-projektové činnosti budou rozděleny do následujících výkonových fází: 1. Zpracování projektu pro stavební povolení a zadávací dokumentace pro vypsání mezinárodního výběrového řízení včetně projednání zpracované dokumentace s dotčenými orgány a následného obstarání stavebního povolení (dále jen «VF1»). V rámci této výkonové fáze budou provedeny následující práce a činnosti: 1.1. objasnění základních cílů se zadavatelem na základě zpracovaného odhadu nákladů typu «B» a dokumentu o autorizaci prostředků z fondu NATO. Dodavatel prověří doporučení Mezinárodního štábu NATO obsažená v dokumentu o autorizaci prostředků z fondu NATO na přípravu a realizaci projektu. Případné propočty, srovnání, stanoviska a zdůvodnění odchylek od schváleného zadání budou součástí dokladové části projektu pro stavební řízení; 1.2. zabezpečení průzkumů potřebných pro vypracování dokumentace (geologické, geodetické, hydrologické, seizmické atd.).Výsledky provedených průzkumů budou součástí projektu pro stavební povolení a projektu pro provádění stavby; 1.3. vypracování projektu pro stavební řízení v rozsahu přílohy č.3 Sazebníku pro navrhování nabídkových cen projektových prací a inženýrských činností 2004 (dále jen «Sazebník). Součástí tohoto projektu bude výkaz výměr zpracovaný ve formě položkového rozpočtu stavby v členění po jednotlivých stavebních objektech a provozních souborech. Nad tento rozsah budou jednotlivým rozpočtovým položkám přiřazena čísla položek z dokumentu o autorizaci prostředků z fondu NATO na přípravu a realizaci projektů, s uvedením podílu financování ČR a NATO. Výkaz výměr bude vedle tištěné podoby zpracován a předán zadavateli v el. podobě ve formě tabulky MS Excel na CD-ROM. V průběhu zpracování projektu pro stavební řízení svolá dodavatel nejméně 3x technicko-ekonomickou radu, na kterou budou přizváni zástupci zadavatele, Vojenské ubytovací stavební správy Brno, přímého uživatele a jeho nadřízené složky; 1.4. koordinace projektu manažerem po celou dobu plnění výkonové fáze č.1. V průběhu plnění předmětu veřejné zakázky zajistí dodavatel, na základě výzvy zadavatele, účast specialisty na koordinačních jednáních, jejichž předmětem bude součinnost při přípravě a realizaci staveb souvisejících s projektem. Dále bude dodavatel v průběhu plnění předmětu veřejné zakázky poskytovat, na základě výzvy zadavatele, potřebné údaje a materiály nutné k zabezpečení součinnosti při přípravě a realizaci staveb souvisejících s projektem; 1.5. zabezpečení majetkoprávní agendy spojené s výstavbou (jednání s vlastníky pozemků o prodeji a věcném břemeni, příprava smluv, provedení znaleckých odhadů, zpracování oddělovacích a geometrických plánů, zabezpečení vynětí pozemků ze zemědělského a lesního fondu, příprava podkladů pro vypořádání náhrad za škody způsobené výstavbou, zabezpečení vkladů do katastru nemovitostí); 1.6. kladné projednání projektu s příslušnými orgány a organizacemi za účelem vydání stavebního povolení a jiných potřebných povolení v průběhu a v závěru prací; 1.7. vypracování a podání žádosti na zahájení stavebního řízení a jiných potřebných povolení; 1.8. odborné konzultace při sestavování dvojjazyčné verze návrhu soutěžních podmínek pro vypsání mezinárodního výběrového řízení na zhotovitele stavby; 1.9. zpracování zadávací dokumentace pro vypsání mezinárodního výběrového řízení na zhotovitele stavby. Zadávací dokumentace bude obsahovat projekt pro stavební řízení (bez dokladové části), výkaz výměr a technické specifikace použitých materiálů a zařízení. Zadávací dokumentace bude zpracována ve dvojjazyčné variantě (anglický a český jazyk). 2. Spolupráce dodavatele se zadavatelem při mezinárodním výběrovém řízení na zhotovitele stavby s tím, že po jeho ukončení dopracuje projekt pro provádění stavby a vypracuje dokumentaci pro přípravu a provedení komplexního vyzkoušení stavby (dále jen «VF2»). V rámci této výkonové fáze budou provedeny následující práce a činnosti: 2.1. koordinace projektu manažerem po celou dobu plnění výkonové fáze č. 2; 2.2. spolupráce dodavatele se zadavatelem při mezinárodním výběrovém řízení na zhotovitele stavby. Dodavatel vypracuje dvojjazyčné odpovědi (anglický a český jazyk) k žádostem uchazečů o vysvětlení, zorganizuje prohlídku místa plnění realizace stavby s vysvětlením, bude se účastnit jednání s jednotlivými uchazeči, vypracuje dvojjazyčné záznamy (anglický a český jazyk) z jednání anebo z prohlídky místa plnění stavby. Dále připraví dvojjazyčná stanoviska k případným námitkám; 2.3. součinnost dodavatele se zhotovitelem stavby při zpracování projektu pro provedení stavby. Především se jedná o jeho projednání a schválení zhotovitelem stavby; 2.4. zpracování projektu pro provádění stavby včetně zapracování podmínek stavebního povolení v rozsahu přílohy č. 4 Sazebníku. Projekt bude zpracován ve dvojjazyčné variantě (anglický a český jazyk). V průběhu zpracování projektu pro provádění stavby svolá dodavatel nejméně dvě technicko-ekonomické rady, na které budou přizváni zástupci zadavatele, vybraného zhotovitele stavby, Vojenské ubytovací stavební správy Brno, přímého uživatele a jeho nadřízené složky; 2.5. zpracování dokumentace pro přípravu a provedení komplexního vyzkoušení min. v rozsahu přílohy č. 9 Sazebníku. Současně s touto dokumentací předá dodavatel návrhy provozních a manipulačních řádů. 3. Výkon autorského dohledu stavby a zpracování dokumentace skutečného provedení stavby (dále jen «VF3»). V rámci této výkonové fáze budou provedeny následující práce a činnosti: 3.1. výkon autorského dohledu stavby v rozsahu přílohy č. 5 Sazebníku; 3.2. účast na komplexním vyzkoušení stavby; 3.3. zabezpečení zpracování dokumentace skutečného provedení stavby pro kolaudaci. Čl. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky 2.1.Zahájení plnění předmětu ... podpisem smluv oběma smluvními stranami veřejné zakázky (VF1-3) 2.2.1. Ukončení VF1 ............ do 9 měsíců od zahájení plnění předmětu smlouvy 2.2.2. Ukončení VF2 ............ do 3 měsíců od podpisu smlouvy se zhotovitelem stavby oběma smluvními stranami 2.2.3. Ukončení VF3 ............ dnem podpisu předávacího protokolu dokončené stavby oběma smluvními stranami 2.3. Ukončení plnění předmětu ... ukončením VF3 veřejné zakázky 2.4. Místem splnění veřejné zakázky je Vojenská ubytovací a stavební správa Brno, na kterou budou předávány dodavatelem výstupy z jednotlivých výkonových fází. Čl. 3. Kvalifikace dodavatelů Dodavatel, který se rozhodne ucházet o tuto veřejnou zakázku (dále jen «uchazeč»), musí ve své nabídce předložit: 3.1. Úředně ověřené kopie platného oprávnění k podnikání dle zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, vztahujícího se k předmětu veřejné zakázky a vystaveného na obchodní firmu uchazeče. 3.2. Úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku vystaveného na obchodní firmu uchazeče, ne však starší než 6 měsíců. 3.3. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušného finančního úřadu dle § 62 odst. 7 zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, ve znění pozdějších předpisů, že uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky. Kopie dokladu nebude starší než 6 měsíců. 3.4. Úředně ověřené kopie výpisu z evidence Rejstříků trestů všech členů statutárního orgánu uchazeče. Kopie dokladů nebude starší než 6 měsíců. 3.5. Úředně ověřenou kopii osvědčení o zvláštní způsobilosti dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, osoby, která je zapsána v živnostenském rejstříku jako odpovědný zástupce uchazeče pro výkon živnosti, související s plněním veřejné zakázky. Uchazeč dále v nabídce předloží čestné prohlášení této osoby, že nebyla v posledních třech letech disciplinárně potrestána podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti související s plněním veřejné zakázky. Současně s těmito doklady předloží uchazeč ověřenou kopii Výpisu z živnostenského rejstříku. 3.6. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušných zdravotních pojišťoven, že uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění dle zákona ČNR č. 592/1992 Sb., o pojistném na všeobecném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů. Kopie dokladu nebude starší než 6 měsíců. 3.7. Úředně ověřenou kopii potvrzení příslušné správy sociálního zabezpečení, že uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti dle zákona ČNR č. 589/1992 Sb., o pojistném na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. Kopie dokladu nebude starší než 6 měsíců. 3.8. Úředně ověřenou kopii platného certifikátu vystaveného na obchodní firmu a identifikační číslo uchazeče, prokazujícího zavedení a udržování (potvrzujícího shodu) systému jakosti, odpovídající požadavkům norem řady ČSN EN ISO 9000, vztahujícího se k předmětu plnění veřejné zakázky. 3.9. Úředně ověřenou kopii platného potvrzení vydaného Národním bezpečnostním úřadem dle § 62 odst. 1 zákona č. 148/1998 Sb., o ochraně utajovaných skutečností a o změně některých zákonů, min. na stupeň Vyhrazené, jak pro seznamování se s utajovanými skutečnostmi, tak pro vznik utajovaných skutečností. Potvrzení bude vystaveno na obchodní firmu uchazeče. 3.10. Písemné potvrzení banky, u níž má uchazeč veden běžný účet, že uchazeč je schopen dlouhodobě plnit své finanční závazky. Název banky vydávající potvrzení musí být shodný s názvem peněžního ústavu uvedeného v předkládaných návrzích smluv, které jsou součástí nabídky předkládané uchazečem, a nebude starší než 6 měsíců. 3.11. Čestné prohlášení statutárního orgánu uchazeče, že v posledních pěti letech projektoval jako hlavní projektant min. dvě stavby sloužící ke skladování nebo distribuci ropných látek, zemního plynu a tepla (min. objem jedné nádrže 1000 m3, min. délka produktovodu 10 km). Přehled staveb bude doložen v tabulce s uvedením názvu stavby, popisu stavby, termínu projektové přípravy, celkových nákladů stavby, názvu investora a spojení na kontaktní osobu investora, u níž bude možné předložené reference ověřit. 3.12. Čestné prohlášení statutárního orgánu uchazeče, že se v posledních pěti letech podílel jako hlavní projektant na realizaci staveb s celkovými náklady nad 500 mil. Kč, jejichž investorem byla společnost se sídlem v členských zemích NATO nebo jejich financování bylo zabezpečováno z fondů EU a NATO. Přehled staveb bude doložen v tabulce s uvedením názvu stavby, popisu stavby, termínu projektové přípravy, celkových nákladů stavby, názvu investora, a spojení na kontaktní osobu investora, u níž bude možné předložené reference ověřit. Uchazeči zapsaní v seznamu kvalifikovaných dodavatelů dle § 34 zákona č. 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách, mohou prokázat kvalifikaci dle bodů č. 3.1.-3.8. a 3.10. těchto podmínek výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne starším než 90 dnů. V případě, že podává nabídku více uchazečů společně musí, každý z těchto uchazečů předložit doklady uvedené v bodech č. 3.1.-3.8. a 3.10. těchto podmínek. Čl. 4. Požadavek na poskytnutí jistoty 4.1. Zadavatel požaduje, aby uchazeči k zajištění splnění svých povinností vyplývajících z účasti v zadávacím řízení poskytli zadavateli jistotu, a to ve výši 1 000 000,- Kč (jeden milion korun českých). 4.2. Jistota bude uchazečem poskytnuta pouze formou bankovní záruky, § 313 až 322 zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník (dále jen «zákon»). 4.3. Jistoty uchazečů, kteří se umístili při hodnocení návrhů ve druhém a dalším pořadí, uvolní zadavatel do 10 pracovních dnů po oznámení o výběru nejvhodnější nabídky. 4.4. Jistotu uchazeče, jehož nabídka byla vyhodnocena a vybrána jako nejvhodnější, zadavatel uvolní do 10 pracovních dnů po uzavření smluv. 4.5. Poskytnutá jistota připadá zadavateli v případech, kdy uchazeč, v rozporu se zákonem nebo s podmínkami zadávacího řízení, zrušil nebo změnil nabídku nebo nesplnil povinnost uzavřít smlouvu ve stanovené lhůtě. 4.6. U bankovní záruky se požaduje platnost záruční listiny minimálně do 30. listopadu 2004. Originál dokladu záruční listiny bude pouze volně vložen do nabídky u výtisku č. 1! 4.7. V případě zrušení zadávacího řízení zadavatel uvolní jistoty uchazečů do 10 pracovních dnů od oznámení o zrušení zadávacího řízení. Čl. 5. Cena za předmět plnění veřejné zakázky Cena za předmět plnění veřejné zakázky dle čl. 1 těchto podmínek bude v nabídkách stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky včetně DPH. Výpočet ceny uchazeči provedou a v nabídkách doloží podle zásad, které jsou součástí zadávací dokumentace. Čl. 6. Platební a fakturační podmínky Platby za splnění předmětu veřejné zakázky budou prováděny formou bezhotovostního převodu na účet dodavatele k peněžnímu ústavu uvedenému ve smlouvě, a to vždy až po protokolárním ukončení příslušné výkonové fáze. Splatnost faktur bude 60 dnů ode dne doručení zadavateli. U faktur doručených v prosinci příslušného kalendářního roku bude splatnost faktur prodloužena na 90 dnů ode dne doručení zadavateli. Čl. 7. Způsob posouzení a hodnocení nabídek Nabídky budou posouzeny z hlediska úplnosti dokladů předložených dle čl. 3 těchto podmínek. V případě nepředložení jakéhokoli z požadovaných dokladů nebude nabídka uchazeče dále hodnocena. Současně nebudou hodnoceny ani nabídky, v nichž uchazeč neposkytne zadavateli jistotu v souladu s čl. 4 těchto podmínek. Nabídky, které splní předpoklady uvedené v čl. 3 a čl. 4 těchto podmínek, budou hodnoceny podle jednoho kritéria, kterým je výše ceny včetně DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky specifikovaný v čl. 1 těchto podmínek (dále jen «nabídková cena»). Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bude považována za nejvhodnější. V případě shodnosti dvou a více nabídkových cen rozhoduje nižší cena za zhotovení vícetisků dokumentace. Uchazeč, který předloží dle uvedeného kritéria nejvhodnější nabídku, bude do 10 dnů od výběru nejvhodnějšího návrhu vyzván zadavatelem k podpisu smlouvy. Čl. 8. Požadavek na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 8.1. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče, jednotlivé strany budou očíslovány. Nabídka bude předložena ve dvou výtiscích. Originál nabídky bude označen jako výtisk č. 1 a jeho úplná kopie jako výtisk č. 2. 8.2. Nabídka bude seřazena do těchto oddílů: A. doklady dle čl. 3 těchto podmínek, B. originál dokladu o složení jistoty dle čl. 4 těchto podmínek, C. písemné návrhy smluv na realizaci předmětu plnění veřejné zakázky po jednotlivých stavbách uvedených v čl. 1 těchto podmínek (na každou stavbu - 2PL22001, 2PL22004 a 2AF22024 - bude v nabídce předložena samostatná smlouva), ve struktuře a min. obsahu návrhu smluv, které jsou součástí zadávací dokumentace. Doplňky, které uchazeč provede nad rámec min. obsahu návrhů smluv zadavatele, budou v návrhu smluv uchazeče označeny červenou barvou, D. nabídková cena ve formě tabulek, které jsou součástí zadávací dokumentace. 8.3. Jednotlivé oddíly nabídky budou uloženy v samostatných složkách s nadepsaným obsahem. Jejich listy budou zabezpečeny proti vyjmutí prošitím stránek a provázáním šňůrkou. Konec šňůrky musí být přelepen zálepkou, opatřen razítkem uchazeče a podpisem osoby vykonávající funkci statutárního orgánu. Výjimku tvoří doklad o poskytnutí jistoty formou bankovní záruky, který bude volně vložen do nabídky. Dále budou všechny oddíly uloženy do společných desek, jejichž čelní strana bude opatřena názvem uchazeče, jeho právní formou, sídlem, IČ, DIČ, bankovním spojením, jmény osob vykonávajících funkci statutárního orgánu uchazeče, jménem osoby vykonávající funkci odpovědného zástupce podle § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, telefonním, případně faxovým spojením. 8.4. Nabídka musí být podána v uzavřené obálce (lepené části obálky budou opatřeny razítkem uchazeče, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou), označené heslem: «NSIP - PD PHM Morava-NEOTVÍRAT!». 9. Soutěžní lhůta, oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 9.1. Lhůta pro předkládání nabídek (dále jen «soutěžní lhůta») začíná běžet dnem zveřejnění těchto podmínek v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otvírání obálek s nabídkami, které se uskuteční dne 30. srpna 2004 v 10.00 hodin v zasedací místnosti budovy č. 1 Vojenské ubytovací a stavební správy Brno (dále jen «VUSS») bez možné účasti uchazečů. Lhůta pro výběr nejvhodnější nabídky potrvá nejdéle 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otvírání obálek s nabídkami. Po tuto dobu jsou uchazeči svými návrhy vázáni. 9.2. O výběru nejvhodnější nabídky bude zadavatel písemně informovat všechny uchazeče, kteří podali nabídku, do 30 kalendářních dnů od výběru. 10. Lhůta a místo pro podání nabídky Osobně podané nabídky přijímá na adrese VUSS, Svatoplukova 84, 602 00 Brno, v soutěžní lhůtě pracoviště ochrany informací VUSS (tel. 973 445 066), v pracovních dnech v době od 8.30 do 11.45 hod. a od 12.15 do 14.00 hod. (v den otvírání obálek od 8.30 do 10.00 hodin). V případě doručení návrhů poštou je za okamžik předání považováno převzetí návrhu pracovištěm ochrany informací VUSS. 11. Zadávací dokumentace 11.1. Pro zpracování nabídky je nutná zadávací dokumentace. Zadávací dokumentace bude poskytována v elektronické podobě na základě písemné objednávky zaslané faxem do 14.00 hodin 16. srpna 2004 (pí Kaňáková, telefon a fax 973 445 757). 11.2. Zadávací dokumentaci je nutno vyzvednout pouze osobně na pracovišti ochrany informací VUSS (tel. 973 445 066) dne 18. srpna 2004, v době od 13.00 do 15.00 hodin. Před převzetím zadávací dokumentace předloží uchazeč objednávku včetně jednoho kusu nepoužitého CD-ROM (CD-RW). Bez předložení prázdného CD-ROM bude objednávka považována za neplatnou a nebude akceptována. 12. Základní údaje o zadavateli Odbor infrastruktury a NSIP Sekce vyzbrojování MO nám. Svobody 471, 160 01 Praha 6 Telefon - 973 214 340, fax - 973 215 052 13. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: - odmítnout všechny podané nabídky; - změnit, doplnit a upřesnit tyto podmínky ve lhůtě stanovené pro podání nabídek; - zadávací řízení zrušit; - upravit uchazečův návrh smlouvy; - nevracet uchazečům podané nabídky; - neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží v souvislostí s účastí v zadávacím řízení; - vyloučit možnost variantních řešení. Na pracích souvisejících s plněním předmětu veřejné zakázky se nesmí podílet cizí státní příslušníci kromě státních příslušníků z členských zemí NATO (mimo Bulharska, Estonska, Francie, Litvy, Lotyšska, Rumunska, Slovenska a Slovinska). Navrhovatel smí navrhnout pro realizaci díla dodání materiálu, technologií atd. pouze od výrobců pocházející z členského státu NATO (mimo Bulharska, Estonska, Francie, Litvy, Lotyšska, Rumunska, Slovenska a Slovinska). 199071-32/04