VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-5
Vyhlášení obchodní veřejné soutěže
učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlavy I, § 4 zákona
č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
(dále jen zákon)
Evidenční číslo: CH/203613
Předmět veřejné zakázky: «REKONSTRUKCE ROZVODNY 110 KV»
Zadavatel veřejné zakázky
ČEZ, a. s.
Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581,
IČ 45274649,
pro organizační jednotku Elektrárna Chvaletice.
1. Kontaktní adresa, kontaktní osoba a telefon zadavatele
ČEZ, a. s.
OJ: Elektrárna Chvaletice č.p. 227 (dále jen ECH)
Adresa: 533 12 Chvaletice
Kontaktní osoba: Miloslava Nováková
Telefon: 466 833 323
Fax: 466 833 554
E-mail: novakm1.ech@mail.cez.cz
2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce rozvodny 110 kV
v Elektrárně Chvaletice podle zpracované projektové dokumentace. Vymezení
předmětu plnění veřejné zakázky je detailně specifikováno v zadávací
dokumentaci.
3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky
3.1. Veřejná zakázka musí být zrealizována a předána zadavateli v termínu
do 30.6.2006.
3.2. Místo plnění veřejné zakázky: ČEZ, a. s., Elektrárna Chvaletice č.p. 227,
533 12 Chvaletice
4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b
zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona.
Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona
prokáže uchazeč čestným prohlášením.
4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm.
b), c), d), e), f) a g) zákona může uchazeč využít vzor čestného
prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, který je součástí
zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy čestného
prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i čestné prohlášení
o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných zástupců ustavených
podle zvláštního práv. předpisu, a to v souladu s § 2b odst. 3 zákona.
4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona
prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z
obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý
předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá oprávnění k podnikání
pro celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a využije k plnění
subdodavatele, doloží jemu chybějící oprávnění k podnikání od těchto
subdodavatelů včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku.
4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují kvalifikaci
všechny osoby podávající společnou nabídku, a to takto:
- kvalifikační předpoklady dle § 2b, odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g)
zákona každá osoba,
- kvalifikační předpoklad dle § 2b, odst. 1, písm. a)
a) oprávnění k podnikání každá osoba pouze v tom rozsahu, jakým se bude
podílet na plnění veřejné zakázky,
b) výpis z obchodního rejstříku - každá osoba, pokud je v něm zapsána.
5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů
5.1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje další předpoklady pro plnění
této veřejné zakázky následovně:
a) uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v zadávací
dokumentaci a vyhlášení obchodní veřejné soutěže a vyjádří bezpodmínečný
souhlas se závazným textem smlouvy ve znění předloženém zadavatelem.
b) uchazeč prohlásí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny
potřebné technické údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh
požadovaných prací a dodávek, v souvislosti s plněním této veřejné
zakázky.
c) uchazeč prohlásí, že pokud bude jeho nabídka vybrána jako
nejvhodnější, předá zadavateli do 21 dnů po podpisu smlouvy oběma
smluvními stranami bankovní záruku za dobré provedení díla a
prohlášení banky o udělení bankovní licence od České národní banky a
dosaženém ratingu.
d) uchazeč prokáže, že má zdokumentovaný systém jakosti podle normy
ISO 9001:2000.
e) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 5 let před podáním
nabídky zrealizoval minimálně dvě zakázky obdobného a srovnatelného
charakteru (výstavba nebo rekonstrukce rozvodny VVN, řídícího
systému, včetně elektrických ochran o minimálním finančním objemu
každé jednotlivé zakázky 30 mil. Kč), které jsou minimálně jeden rok
ve spolehlivém komerčním provozu.
f) uchazeč prohlásí, že v případě vyzvání je schopen zajistit
pozáruční opravy a servis, včetně případných dodávek zařízení a/nebo
náhradních dílů, po dobu minimálně 10 let ode dne předání a převzetí
díla.
g) v případě podání nabídky více osobami společně musí být v nabídce
obsažena příslušná smlouva, např. smlouva o sdružení, k účelu
splnění veřejné zakázky, z níž bude vyplývat kdo a jakým způsobem je
za její účastníky oprávněn k podání nabídky a všem úkonům nezbytným
k účasti v obchodní veřejné soutěži a v případě uzavření smlouvy k
realizaci veřejné zakázky.
h) uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem
jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu
stanoveném zadavatelem v Zadávací dokumentaci.
i) v případě podání nabídky více osobami společně musí další
předpoklady prokázat každá z těchto osob. Čestné prohlášení uvedené
v bodě 5.1., písm. c), musí být podepsáno všemi osobami, které
podávají společnou nabídku, nebo jednou z osob podávajících
společnou nabídku k tomuto úkonu oprávněnou dle příslušné smlouvy
(např. smlouvy o sdružení).
5.2. Způsob prokázání výše uvedených dalších předpokladů je specifikován
v zadávací dokumentaci.
6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami
6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou,
případně kurýrní službou do skončení soutěžní lhůty, tj. dne 14. 6. 2004
do 12.00 hod. na kontaktní adresu uvedenou v čl. 1. tohoto vyhlášení.
6.2. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny od 08.00 hod.
do 14.00 hod. v kanceláři vedoucí skupiny nehmotných dodávek na kontaktní
adrese uvedené v článku 1 tohoto vyhlášení, s výjimkou posledního dne
soutěžní lhůty, kdy lze předat nabídky nejpozději do 12.00 hod.
6.3. Obálky budou komisionálně otevřeny bezprostředně po uplynutí
soutěžní lhůty. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je malá zasedací
místnost administrativní budovy ECH.
7. Zadávací dokumentace
7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména technickou specifikaci
předmětu veřejné zakázky a způsobu požadovaného plnění, závazný text
smlouvy a pokyny pro přípravu a podání nabídek,. Sestává z těchto částí:
Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče
Část 2 - Závazný text smlouvy
Část 3 - Technická specifikace
Část 4 - Formuláře Nabídky
7.2. Zadavatel poskytne bezplatně, a to na písemné vyžádání, každému
zájemci o veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení.
Faxová nebo e-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána
zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1 tohoto vyhlášení
nejpozději pět pracovních dnů před požadovaným termínem převzetí. Předání
zadávací dokumentace se uskuteční v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od
8.00 do 14.00 hod. místního času na kontaktní adrese zadavatele.
7.3. Ten, kdo bude za zájemce přebírat zadávací dokumentaci, musí zadavateli
předložit zmocnění zájemce o veřejnou zakázku k tomuto převzetí.
8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, konference
8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel všechny
zájemce na prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude
19. 5. 2004 v 09.00 hod. místního času ve vestibulu administrativní budovy
v Elektrárně Chvaletice.
8.2. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat
bezprostředně po prohlídce místa plnění veřejné zakázky v zasedací
místnosti administrativní budovy Elektrárny Chvaletice. Na této
konferenci budou, dle možností zadavatele, zodpovězeny dotazy k
vyhlášení, k zadávací dokumentaci a k předmětu plnění veřejné zakázky.
Na písemně podané dotazy bude odpovězeno písemně v zápisu z této konference,
který bude zaslán všem zájemcům, kteří se zúčastnili prohlídky místa plnění
a konference.
8.3. Za každého zájemce se mohou prohlídky místa plnění veřejné zakázky a
konference zúčastnit nejvýše 3 zástupci.
9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, včetně platebních
podmínek
9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách českých
bez DPH a musí být v nabídce členěna podle požadavků uvedených v zadávací
dokumentaci.
Veřejná zakázka bude hrazena formou dílčích zdanitelných plnění.
Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci
9.2. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné pro splnění
veřejné zakázky nebo v souvislosti s ní vynaložené a je cenou nejvýše
přípustnou pro plnění veřejné zakázky.
10. Poskytnutí jistoty
10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu
k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži
ve výšim 600.000,- Kč (slovy: šest set tisíc korun českých) v souladu s § 23
a 24 zákona.
10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit
peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní
částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele nejpozději
v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v
písemné formě předložena zadavateli v originále nejpozději do konce
soutěžní lhůty - viz odst. 6.1 výše. Bližší podmínky pro poskytnutí
jistoty jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.
11. Bankovní záruka za dobré provedení díla
11.1. Bankovní záruku za dobré provedení díla (dále jen bankovní záruka)
ve výši 10% z celkové ceny díla předloží uchazeč, jehož nabídka bude
vybrána jako nejvhodnější, a to nejpozději do 21 dnů po podpisu smlouvy.
Tato bankovní záruka musí být vystavena prvotřídní bankou a musí být
platná 60 dnů od uplynutí záručních povinností zhotovitele (24 měsíců na
technologická zařízení), tj do 29.1.2008.
11.2. Ostatní podmínky týkající se bankovní záruky jsou uvedeny v zadávací
dokumentaci.
12. Zadávací lhůta
12.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni,
činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami.
Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se zadávací lhůta
prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona.
13. Způsob hodnocení nabídek
Hodnocení nabídek, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům zákona,
tomuto vyhlášení a zadávací dokumentaci, bude provedeno podle výše nabídkové
ceny.
14. Další podmínky
14.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů spojených
s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo výsledek soutěže.
14.2. Uchazeč vloží do nabídky nabídkový list, v němž doplní předepsané
chybějící údaje. Formulář nabídkového listu je součástí zadávací dokumentace.
14.3. Účast v soutěži je omezena pouze na tuzemské osoby.
14.4. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku.
14.5. Nabídka musí být předložena v jazyce českém.
14.6. Nabídka musí být zpracována dle podmínek a požadavků tohoto vyhlášení
a zadávací dokumentace.
15. Práva zadavatele
15.1. Zadavatel si vyhrazuje práva:
- odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu,
- zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky,
- nevracet podané nabídky,
- změnit dodatkem podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty,
- vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené
zákonem, vyhlášením či zadávací dokumentací.
Pavel KLIKA Martin KOLÁŘ
výkonný ředitel UKE ředitel sekce obchod UKE
ČEZ, a. s. ČEZ, a. s.
191676-17/04