Portál veřejné správy

Zápis 191676-17/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191676-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-5 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlavy I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) Evidenční číslo: CH/203613 Předmět veřejné zakázky: «REKONSTRUKCE ROZVODNY 110 KV» Zadavatel veřejné zakázky ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581, IČ 45274649, pro organizační jednotku Elektrárna Chvaletice. 1. Kontaktní adresa, kontaktní osoba a telefon zadavatele ČEZ, a. s. OJ: Elektrárna Chvaletice č.p. 227 (dále jen ECH) Adresa: 533 12 Chvaletice Kontaktní osoba: Miloslava Nováková Telefon: 466 833 323 Fax: 466 833 554 E-mail: novakm1.ech@mail.cez.cz 2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 2.1. Předmětem plnění veřejné zakázky je rekonstrukce rozvodny 110 kV v Elektrárně Chvaletice podle zpracované projektové dokumentace. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je detailně specifikováno v zadávací dokumentaci. 3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky 3.1. Veřejná zakázka musí být zrealizována a předána zadavateli v termínu do 30.6.2006. 3.2. Místo plnění veřejné zakázky: ČEZ, a. s., Elektrárna Chvaletice č.p. 227, 533 12 Chvaletice 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. 4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) zákona může uchazeč využít vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, který je součástí zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy čestného prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných zástupců ustavených podle zvláštního práv. předpisu, a to v souladu s § 2b odst. 3 zákona. 4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá oprávnění k podnikání pro celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a využije k plnění subdodavatele, doloží jemu chybějící oprávnění k podnikání od těchto subdodavatelů včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku. 4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují kvalifikaci všechny osoby podávající společnou nabídku, a to takto: - kvalifikační předpoklady dle § 2b, odst. 1, písm. b), c), d), e), f) a g) zákona každá osoba, - kvalifikační předpoklad dle § 2b, odst. 1, písm. a) a) oprávnění k podnikání každá osoba pouze v tom rozsahu, jakým se bude podílet na plnění veřejné zakázky, b) výpis z obchodního rejstříku - každá osoba, pokud je v něm zapsána. 5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů 5.1. V souladu s § 2f zákona zadavatel stanovuje další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky následovně: a) uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v zadávací dokumentaci a vyhlášení obchodní veřejné soutěže a vyjádří bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy ve znění předloženém zadavatelem. b) uchazeč prohlásí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny potřebné technické údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací a dodávek, v souvislosti s plněním této veřejné zakázky. c) uchazeč prohlásí, že pokud bude jeho nabídka vybrána jako nejvhodnější, předá zadavateli do 21 dnů po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami bankovní záruku za dobré provedení díla a prohlášení banky o udělení bankovní licence od České národní banky a dosaženém ratingu. d) uchazeč prokáže, že má zdokumentovaný systém jakosti podle normy ISO 9001:2000. e) Uchazeč prokáže, že v průběhu posledních 5 let před podáním nabídky zrealizoval minimálně dvě zakázky obdobného a srovnatelného charakteru (výstavba nebo rekonstrukce rozvodny VVN, řídícího systému, včetně elektrických ochran o minimálním finančním objemu každé jednotlivé zakázky 30 mil. Kč), které jsou minimálně jeden rok ve spolehlivém komerčním provozu. f) uchazeč prohlásí, že v případě vyzvání je schopen zajistit pozáruční opravy a servis, včetně případných dodávek zařízení a/nebo náhradních dílů, po dobu minimálně 10 let ode dne předání a převzetí díla. g) v případě podání nabídky více osobami společně musí být v nabídce obsažena příslušná smlouva, např. smlouva o sdružení, k účelu splnění veřejné zakázky, z níž bude vyplývat kdo a jakým způsobem je za její účastníky oprávněn k podání nabídky a všem úkonům nezbytným k účasti v obchodní veřejné soutěži a v případě uzavření smlouvy k realizaci veřejné zakázky. h) uchazeč potvrdí, že pokud jeho nabídka bude vybrána zadavatelem jako nejvhodnější, zajistí pojištění veřejné zakázky v rozsahu stanoveném zadavatelem v Zadávací dokumentaci. i) v případě podání nabídky více osobami společně musí další předpoklady prokázat každá z těchto osob. Čestné prohlášení uvedené v bodě 5.1., písm. c), musí být podepsáno všemi osobami, které podávají společnou nabídku, nebo jednou z osob podávajících společnou nabídku k tomuto úkonu oprávněnou dle příslušné smlouvy (např. smlouvy o sdružení). 5.2. Způsob prokázání výše uvedených dalších předpokladů je specifikován v zadávací dokumentaci. 6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami 6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou, případně kurýrní službou do skončení soutěžní lhůty, tj. dne 14. 6. 2004 do 12.00 hod. na kontaktní adresu uvedenou v čl. 1. tohoto vyhlášení. 6.2. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny od 08.00 hod. do 14.00 hod. v kanceláři vedoucí skupiny nehmotných dodávek na kontaktní adrese uvedené v článku 1 tohoto vyhlášení, s výjimkou posledního dne soutěžní lhůty, kdy lze předat nabídky nejpozději do 12.00 hod. 6.3. Obálky budou komisionálně otevřeny bezprostředně po uplynutí soutěžní lhůty. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je malá zasedací místnost administrativní budovy ECH. 7. Zadávací dokumentace 7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky a způsobu požadovaného plnění, závazný text smlouvy a pokyny pro přípravu a podání nabídek,. Sestává z těchto částí: Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče Část 2 - Závazný text smlouvy Část 3 - Technická specifikace Část 4 - Formuláře Nabídky 7.2. Zadavatel poskytne bezplatně, a to na písemné vyžádání, každému zájemci o veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení. Faxová nebo e-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1 tohoto vyhlášení nejpozději pět pracovních dnů před požadovaným termínem převzetí. Předání zadávací dokumentace se uskuteční v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 8.00 do 14.00 hod. místního času na kontaktní adrese zadavatele. 7.3. Ten, kdo bude za zájemce přebírat zadávací dokumentaci, musí zadavateli předložit zmocnění zájemce o veřejnou zakázku k tomuto převzetí. 8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, konference 8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel všechny zájemce na prohlídku místa plnění veřejné zakázky. Sraz zájemců bude 19. 5. 2004 v 09.00 hod. místního času ve vestibulu administrativní budovy v Elektrárně Chvaletice. 8.2. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat bezprostředně po prohlídce místa plnění veřejné zakázky v zasedací místnosti administrativní budovy Elektrárny Chvaletice. Na této konferenci budou, dle možností zadavatele, zodpovězeny dotazy k vyhlášení, k zadávací dokumentaci a k předmětu plnění veřejné zakázky. Na písemně podané dotazy bude odpovězeno písemně v zápisu z této konference, který bude zaslán všem zájemcům, kteří se zúčastnili prohlídky místa plnění a konference. 8.3. Za každého zájemce se mohou prohlídky místa plnění veřejné zakázky a konference zúčastnit nejvýše 3 zástupci. 9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, včetně platebních podmínek 9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách českých bez DPH a musí být v nabídce členěna podle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. Veřejná zakázka bude hrazena formou dílčích zdanitelných plnění. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci 9.2. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné pro splnění veřejné zakázky nebo v souvislosti s ní vynaložené a je cenou nejvýše přípustnou pro plnění veřejné zakázky. 10. Poskytnutí jistoty 10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži ve výšim 600.000,- Kč (slovy: šest set tisíc korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona. 10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli v originále nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz odst. 6.1 výše. Bližší podmínky pro poskytnutí jistoty jsou stanoveny v zadávací dokumentaci. 11. Bankovní záruka za dobré provedení díla 11.1. Bankovní záruku za dobré provedení díla (dále jen bankovní záruka) ve výši 10% z celkové ceny díla předloží uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, a to nejpozději do 21 dnů po podpisu smlouvy. Tato bankovní záruka musí být vystavena prvotřídní bankou a musí být platná 60 dnů od uplynutí záručních povinností zhotovitele (24 měsíců na technologická zařízení), tj do 29.1.2008. 11.2. Ostatní podmínky týkající se bankovní záruky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 12. Zadávací lhůta 12.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se zadávací lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona. 13. Způsob hodnocení nabídek Hodnocení nabídek, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům zákona, tomuto vyhlášení a zadávací dokumentaci, bude provedeno podle výše nabídkové ceny. 14. Další podmínky 14.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů spojených s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo výsledek soutěže. 14.2. Uchazeč vloží do nabídky nabídkový list, v němž doplní předepsané chybějící údaje. Formulář nabídkového listu je součástí zadávací dokumentace. 14.3. Účast v soutěži je omezena pouze na tuzemské osoby. 14.4. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku. 14.5. Nabídka musí být předložena v jazyce českém. 14.6. Nabídka musí být zpracována dle podmínek a požadavků tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace. 15. Práva zadavatele 15.1. Zadavatel si vyhrazuje práva: - odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu, - zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - změnit dodatkem podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené zákonem, vyhlášením či zadávací dokumentací. Pavel KLIKA Martin KOLÁŘ výkonný ředitel UKE ředitel sekce obchod UKE ČEZ, a. s. ČEZ, a. s. 191676-17/04