Portál veřejné správy

Zápis 191674-17/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191674-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. A-6 Zadavatel veřejné zakázky ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581 Úsek jaderná energetika lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany (dále i JE Dukovany) IČ: 45274649 v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon) vyhlašuje obchodní veřejnou soutěž číslo 00100554 o nejvhodnější Nabídku na provedení díla «Záměna budicích soustav TG 220 MW» v souladu s těmito Podmínkami soutěže 1. Předmět veřejné zakázky: Předmětem veřejné zakázky je zajištění záměny 8 ks stávajících budicích soustav /ŠKODA RNG 26-03 typu ENO/ na JE Dukovany při plánovaném odstavení 1. až 4. bloku formou dodávky «na klíč». Součástí záměny je zpracování dokumentační části a vlastní realizace záměny, včetně komplexního vyzkoušení. Tato veřejná zakázka je rozdělena do osmi Dílčích funkčních celků (dále také DFC) tvořících dílčí zdanitelná plnění, která jsou specifikována v Zadávací dokumentaci v části D - Návrh smlouvy o dílo, odstavec 5.1. Řešení záměny budicích soustav plnění musí splňovat základní požadavky kladené na budicí soustavu, bude udržovat statorové napětí regulovaných TG 220 MW ve stanovených mezích při změnách zatížení i při změnách v energetické soustavě a bude přispívat k tlumení přechodových dějů. Zaměněná budicí soustava bude splňovat nároky kladené na zařízení stanovené dokumentem ČEPS, a.s. «Kodex Přenosové soustavy (PS)». Záměna budicích soustav může být nabídnuta v těchto variantách technického řešení (jedna nebo obě varianty). Varianta 1 - Nezávislá budicí soustava se synchronním budičem turbogenerátoru. Jedná se o přímou nezávislou budicí soustavu, která je napájena synchronním budičem. Napětí budiče je regulováno regulátorem napětí přes řízený usměrňovač. Synchronní budič napájí přes statický řízený usměrňovač budicí vinutí turbogenerátoru. Řízený usměrňovač je řízen automatickým regulátorem napětí. Regulátor je digitální, v dvoukanálovém provedení a je vybaven patřičnými funkcemi. Budicí systém je tvořen těmito základními částmi: - Synchronní budič - Řízený můstek napájení budiče - Řízený můstek napájení rotoru turbogenerátoru - Automatický regulátor napětí Jako synchronní budič bude využit stávající hlavní budič, který bude v rámci záměny patřičně upraven. Varianta 2 - Závislá statická budicí soustava s budicím transformátorem. Budicí systém je tvořen řízeným usměrňovačem, jenž je napájen ze svorek turbogenerátoru budicím transformátorem. Řízený usměrňovač je řízen regulátorem napětí. Regulátor je digitální, v dvoukanálovém provedení a je vybaven patřičnými funkcemi. Budicí systém je tvořen těmito základními částmi: - Budicí transformátor - Řízený můstek napájení rotoru turbogenerátoru - Automatický regulátor napětí - Transformátor pro zkoušky Podrobné požadavky na technické řešení veřejné zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, které Zadavatel požaduje, aby Uchazeč ve své Nabídce všechny zohlednil. 2. Doba a místo plnění veřejné zakázky: Provedení veřejné zakázky proběhne na základě smlouvy o dílo uzavřené mezi vybraným Uchazečem a Zadavatelem. Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky neprodleně po podpisu smlouvy o dílo. Vlastní záměna bude realizována po jednotlivých budicích soupravách turbogenerátorů 1(2,3,4) SP10(50) v pravidelných odstávkách 1. až 4. bloku JE Dukovany v letech 2005 - 2007. Požadovaný konečný termín předání plnění, které je předmětem této veřejné zakázky, je nejpozději do 1.5.2007. Veřejná zakázka bude v jednotlivých dílčích celcích realizována dle harmonogramu předloženého vybraným Uchazečem v Nabídce, přičemž tento musí respektovat požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky uvedené v těchto Podmínkách soutěže a v Zadávací dokumentaci. V případě, že Nabídka Uchazeče nebude respektovat požadované termíny a průběžné lhůty plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí tuto Nabídku z další účasti v obchodní veřejné soutěži. Vlastní délka realizace DFC v dlouhých odstávkách bloku nesmí přesáhnout 58 kalendářních dní včetně odzkoušení a zprovoznění zařízení, v krátkých odstávkách 32 dní - termíny plnění jednotlivých DFC jsou uvedeny v části D - Návrh smlouvy o dílo článku 7. Realizace jednotlivých dílčích funkčních celků dle realizační dokumentace zpracované vybraným Uchazečem veřejné zakázky bude probíhat dle odstávek příslušných RB v termínech: Dílčí funkční celek č. 1: 10.09. až 11.10.2005 Dílčí funkční celek č. 2: 15.10. až 17.11.2005 Dílčí funkční celek č. 3: 04.03. až 04.04.2006 Dílčí funkční celek č. 4: 08.04. až 09.05.2006 Dílčí funkční celek č. 5: 09.09. až 10.10.2006 Dílčí funkční celek č. 6: 14.10. až 10.12.2006 Dílčí funkční celek č. 7: 24.02. až 27.03.2007 Dílčí funkční celek č. 8: 31.03. až 01.05.2007 Další podmínky termínů plnění jednotlivých DFC veřejné zakázky a podmínky změny provedení jednotlivých DFC jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci - v části D - Návrh smlouvy o dílo. Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného Uchazeče a místem realizace Díla je JE Dukovany. Dohodnuté DFC budou předávány v JE Dukovany. 3. Předkvalifikační řízení: Kvalifikace Zájemce bude posouzena v Předkvalifikačním řízení podle § 21 Zákona, ve kterém budou vybráni Zájemci, kteří splněním kvalifikačních předpokladů a dalších předpokladů prokážou svou způsobilost k plnění této veřejné zakázky. 3.1. Prokázání kvalifikačních předpokladů: Zadavatel požaduje po Zájemci v rámci Předkvalifikačního řízení prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona. Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) Zákona čestným prohlášením. - Předpokládá-li Zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než těch, které podávají Nabídku (subdodavatelé), prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů Zájemce, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona i tyto jiné osoby. - V případě, že Nabídku předkládá více osob společně, požaduje Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona prokazuje každá z těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii. Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných Zadavatelem při prokazování kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona. 3.2 Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky: V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání následujících dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, které je Zájemce povinen v rámci Předkvalifikačního řízení doložit níže uvedeným způsobem. Veškeré požadované dokumenty musí být předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii, není-li dále uvedeno jinak. K dokladům, které nejsou předkládány v českém jazyce, musí být přiložen úřední překlad do českého jazyka. - Prokázání požadavků týkajících se zajištění jakosti - Zájemce předloží doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem dle norem ISO řady 9000 nebo jiného mezinárodně uznávaného standardu, vydaným akreditovanou certifikační společností, nebo Zájemce doloží zajištění jakosti dokladem o pozitivním výsledku auditu ČEZ, a. s. na zavedení systému jakosti a tím způsobilosti Uchazeče k dodávkám a službám pro ČEZ, a. s. v odpovídajícím oboru činnosti. Postačí doložení prosté kopie dokumentu. - Doložení zkušenosti Zájemce s realizací obdobných zakázek, přičemž obdobnou zakázkou se rozumí komplexní záměna budicích soustav, zahrnujících dodávku včetně montáže a zprovoznění systému budicích soustav na alternátorech 200 MW a větších výkonů. Zájemce předloží údaje o obdobných zakázkách realizovaných Zájemcem, kde měl podíl na referenční zakázce neméně 50 % z celkových nákladů zakázky. Reference se prokazují předložením referenčních listin za posledních 5 let s možností ověření, vystavených příslušnými objednavateli (investory), se zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné zakázky, a kde bude taktéž uvedeno jméno investora, jméno odpovědné osoby investora, která bude moci referenci potvrdit. Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny. - Platné oprávnění podle § 8 vyhl. č. 50/1978 Sb., v platném znění, pro řízení práce dodavatelským způsobem na elektrickém zařízení do a nad 1000V v objektu třídy A. Postačí doložení příslušného oprávnění ve formě prosté kopie dokumentu. - Platné oprávnění dle § 3 vyhlášky č. 20/1979 Sb., v platném znění, pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních dle BTP 0002/93 ČÚBP (platí i pro Subdodavatele). Postačí doložení příslušného oprávnění ve formě prosté kopie dokumentu. - Zájemce předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost odpovědného zástupce Zájemce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky (není-li Zájemce povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení). Zadavatel požaduje doložení aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku (v originále nebo v úředně ověřené kopii) v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce Zájemce ve smyslu § 11 zákona číslo 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Zájemce povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení a není povinen výpis ze živnostenského rejstříku předkládat. - Údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití Zájemce předpokládá při plnění veřejné zakázky. Zájemce doloží v rámci Předkvalifikačního řízení jmenovitý seznam subdodavatelů, jejichž využití předpokládá při plnění veřejné zakázky, se specifikací činností, kterými je Zájemce pověří, a doloží čestné prohlášení každého subdodavatele, že akceptuje závazek podílet se na plnění této veřejné zakázky. Pokud Zájemce žádného subdodavatele nepoužije, uvede písemně tuto skutečnost v rámci Předkvalifikačního řízení. Za klíčového subdodavatele je považován subdodavatel s podílem na plnění veřejné zakázky vyšším než 10 % z nabídkové ceny. - Zájemce prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti spolupracovali na realizaci obdobné veřejné zakázky a mají dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost Zájemce doloží v rámci Předkvalifikačního řízení seznamem klíčového personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici vedoucího zakázky, hlavního inženýra projektu, manažera jakosti a další vedoucí osoby (svých útvarů a útvarů svých určených subdodavatelů), které budou řídit jednotlivé části plnění této veřejné zakázky. - Účetní závěrku Uchazeče za roky 2000 až 2002 Prosté kopie auditovaných ročních účetních závěrek za roky 2000 až 2002, které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v Opatření MF ČR čj. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát, Příloha), kterými prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za prodej výrobků a vlastních výkonů za období 2000 až 2002, ve výši minimálně 100 mil. Kč. - Předkládá-li Nabídku více osob společně, prokazuje další předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění veřejné zakázky. Neprokáže-li Uchazeč v rámci Předkvalifikačního řízení některý z kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona způsobem dle § 2c Zákona a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, Zadavatel ho vyloučí z další účastí na této obchodní veřejné soutěži. 3.3. Lhůta a místo pro předložení dokladů v rámci Předkvalifikačního řízení Doklady o kvalifikaci budou doručeny Zadavateli v uzavřeném obalu, který bude označen plným názvem Zájemce, dále textem «Veřejná zakázka - Záměna budicích soustav TG 220 MW - doklady o kvalifikaci» a na uzavření bude opatřen razítkem a podpisem Zájemce, je-li fyzickou osobou, či podpisem statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Zájemci doručí doklady o kvalifikaci poštou nebo osobně (po předchozí telefonické domluvě) kontaktní osobě Zadavatele do 20. 5. 2004, do 10 hodin místního času. 3.4. Lhůta pro oznámení výsledku předkvalifikačního řízení: Zadavatel oznámí Zájemcům, kteří předložili doklady o kvalifikaci, výsledky Předkvalifikačního řízení do 10. 6. 2004. 4. Způsob zpracování Nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je předepsáno v Zadávací dokumentaci části A v originále a 3 kopiích. Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «Originál», v ostatních vyhotoveních Nabídky, označených «Kopie», postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka - originál úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky označeného jako «Originál». Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná, a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM. Textové části, tabulky a seznamy musí být s využitím SW prostředků ze souboru MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě se nevztahuje na výkresovou část Nabídky, zpracování harmonogramů a originály či úředně ověřené listiny a další úřední dokumenty předávané v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické verzi platí text uvedený v tištěné podobě. Uzavřený obal Nabídek bude označen textem: Neotvírat - veřejná zakázka - «Záměna budicích soustav TG 220 MW», plným názvem Uchazeče a opatřený na uzavření razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže. Zadavatel požaduje, aby Uchazeč v případě, že bude nabízet obě přípustné varianty řešení, ve své Nabídce samostatně popsal technickou část (technickou specifikaci a podrobný způsob provádění díla) a samostatně uvede nabídkovou cenu každé z nabízených variant. 5. Způsob hodnocení Nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném pořadí podle významu, který se jim přisuzuje. Kritéria hodnocení: Kritérium 1: Výše nabídkové ceny veřejné zakázky /bez DPH/. Kritérium 2: Technická charakteristika veřejné zakázky. Kritérium 3: Soulad s návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem. V kritériu č. 2 bude Zadavatel při hodnocení Nabídek brát zřetel zejména na úroveň technického řešení veřejné zakázky se zohledněním míry splnění požadavků Zadavatele na technické řešení dle části C Zadávací dokumentace a dále nároků na budoucí údržbu zařízení, hlavně pak materiálovou a časovou náročnost. 6. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit za žádných podmínek. Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími podmínkami: - Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s realizací Díla, musí být platná po celou dobu realizace, - Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace, - Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH a včetně DPH a bude členěna dle Zadávací dokumentace části D - Návrh Smlouvy o Dílo, odstavec 6.1 a dále bude pro každý Dílčí funkční celek rozčleněna dle tabulky uvedené v části A Zadávací dokumentace. Platební podmínky: Po předání a převzetí jednotlivého DFC této veřejné zakázky je Uchazeč oprávněn vystavit fakturu za toto plnění. Splatnost faktury je 21 dní ode dne prokazatelného doručení jejího originálu Zadavateli. Splatností se rozumí odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele. Detailní platební podmínky a fakturace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci části D- Návrh smlouvy o dílo příloha A, článek 6. 7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami: Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevření obálek s Nabídkami. K předkládání Nabídek jsou oprávněni pouze Zájemci splňující požadavky na kvalifikaci na základě Předkvalifikačního řízení. Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle článku 9 Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s Nabídkami, tj. 29. 7. 2004 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek s Nabídkami se uskuteční, v souladu s §§ 28 až 30 Zákona, dne 29. 7. 2004 v 10.00 hodin místního času na adrese: ČEZ a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, Dukovany 269, 675 50 Dukovany, v budově AB II, v zasedací místnosti č. 220. Otevírání obálek s Nabídkami se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci Uchazeče. Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči. 8. Zadávací lhůta: Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní. 9. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně: Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 29. 7. 2004 do 10.00 hodin místního času. Místem pro podání nabídky je: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika Jaderná elektrárna Dukovany Sekretariát odboru obchodu Budova AB II, místnost č. 234 675 50 Dukovany Česká republika Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě, v kanceláři pana Václava CAHY, budova AB II, kancelář č. 244, ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 do 14.00 hodin místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den soutěžní lhůty je možno Nabídku podat pouze do 10.00 hodin místního času. 10. Kontaktní osoba Zadavatele: Kontaktní osobou Zadavatele je: Václav Caha odbor obchodu + 420 568/81 4694 fax + 420 568/86 6228 e-mail: cahaxv1.edu@mail.cez.cz Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika, Jaderná elektrárna Dukovany, odbor Obchod UJE, 675 50 Dukovany. 11. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky: Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky poskytuje Zadavatel Zájemcům, kteří splnili kvalifikační požadavky, v souladu s Podmínkami soutěže, možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na maximálně 2 (dvě) osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení článku 10. výše, svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné zakázky. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní dny před níže uvedeným termínem konání prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, rodné číslo, hmotnost a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se koná dne 15. 06. 2004. Sraz účastníků je v 10.00 hodin místního času v místnosti č. 220 v budově AB II Jaderné elektrárny Dukovany. Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným občanským průkazem nebo pasem (tento musí mít každý účastník prohlídky s sebou) obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky. Při prohlídce jsou Zájemci povinni se řídit pokyny a požadavky, které stanoví na místě zástupce Zadavatele. Účastníci prohlídky místa plnění nejsou oprávněni na místě konání prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.). 12. Dotazy: Jakékoliv případné dotazy na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele, nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě zaslání dotazu faxem či e-mailem musí neprodleně následovat potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel, spolu se zněním dotazu bez uvedení pramene dotazu, všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací dokumentaci, písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzené dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem soutěžní lhůty. 13. Požadavek na poskytnutí jistoty Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou udavateli jistotu ve výši Kč 2,500.000,- (slovy: dva miliony pět set tisíc korun českých), a to jednou z forem uvedených v § 24 Zákona. Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou bankovní záruky, nebo složení peněžní částky na účet Zadavatele. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí být originál bankovní záruky vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech vymezených v § 26 Zákona, vložen do vyhotovení Nabídky označené jako «Originál», její kopie pak budou součástí jednotlivých vyhotovení označených «Kopie». Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky začínala nejpozději dnem otevírání obálek s Nabídkami a nebyla kratší než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s Nabídkami. Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočky Třebíč, číslo účtu 4901-711/0100, variabilní symbol: 00100554, specifický symbol: IČ Uchazeče, a to v souladu s § 24 odst. 2 Zákona. Uchazeč uvede ve své Nabídce, části A Nabídky číslo účtu, na který má být uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet Zadavatele. 14. Zadávací dokumentace: Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydána bez požadavku na její úhradu od vyhlášení této soutěže do konce soutěžní lhůty. Vyzvednutí Zadávací dokumentace je třeba objednat u kontaktní osoby Zadavatele písemně, telefonicky, faxem či elektronickou poštou nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem vyzvednutí. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovní dny, a to v pondělí až čtvrtek od 6.30 hod. do 15 hod., v pátek pak od 6.30 hod. do 12.30 hod. 15. Variantní řešení: Zadavatel připouští pouze varianty řešení, které definoval v článku 1. těchto Podmínek soutěže a které jsou dále specifikovány v Zadávací dokumentaci. Jiné varianty řešení Zadavatel nepřipouští. 16. Další podmínky soutěže: - Zadavatel stanovuje tuto další podmínku pro uzavření smlouvy s vybraným Uchazečem: Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen před uzavřením smlouvy předložit bankovní záruku za řádné a spolehlivé plnění předmětu smlouvy ve výši 5 % nabídkové ceny. Tato bankovní záruka musí být platná nejméně do konce záruční doby posledního DFC. V případě, že v termínu deseti dnů před ukončením záruční doby posledního DFC nebudou odstraněny veškeré reklamované vady díla, musí zhotovitel bankovní záruku za dobré provedení díla prodloužit nebo nahradit novou s platností do doby odstranění vad reklamovaných v záruční lhůtě. Bankovní záruka musí být vystavena u banky schválené Zadavatelem (viz Zadávací dokumentace část D - Návrh smlouvy o dílo, příloha H - Seznam přípustných bank pro poskytování bankovní záruky) a musí být neodvolatelná, bezpodmínečná, vyplatitelná na první požádání a bez toho, aby banka zkoumala důvody požadovaného čerpání. Bankovní záruka musí být obsahově srovnatelná se vzorem formuláře uvedeném v Zadávací dokumentaci část D - Návrh smlouvy o dílo, příloha H - Vzor formuláře bankovní záruky. - Nesplní-li Uchazeč tuto povinnost nejpozději do 3 dnů před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy, vyloučí Zadavatel tohoto Uchazeče ze soutěže a vyzve k uzavření smlouvy dalšího Uchazeče v pořadí, nejvýše však třetího. - Zadavatel omezuje tuto obchodní veřejnou soutěž pouze na tuzemské osoby. - V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být stanovena jedna z osob, která bude zodpovědná za celou zakázku, a tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami. - Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěžní lhůty měnit podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci. Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak, aby byl Uchazeči poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu. - Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadání veřejné zakázky do doby rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka nebude splňovat podmínky stanovené těmito Podmínkami soutěže, Zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči. - Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny Nabídky. - Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena. - Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější Nabídky ověřit údaje uvedené Uchazeči v Nabídkách. Zadavatel si dále vyhrazuje právo před oznámením výsledků Předkvalifikačního řízení ověřit údaje uvedené Zájemci v dokladech o kvalifikaci, zejména si vyhrazuje právo ověřit u příslušných objednavatelů (investorů) doložené reference Zájemce. Ing. Zdeněk LINHART Dr. Martin ROMAN výkonný ředitel Úseku generální ředitel jaderná energetika 191674-17/04