VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
Zadavatel veřejné zakázky
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany (dále i JE Dukovany)
IČ: 45274649
v souladu s ustanovením § 4 a následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání
veřejných zakázek, ve znění pozdějších změn a doplňků (dále jen Zákon)
vyhlašuje
obchodní veřejnou soutěž
číslo 00100554
o nejvhodnější Nabídku na provedení díla «Záměna budicích soustav TG 220 MW»
v souladu s těmito Podmínkami soutěže
1. Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění záměny 8 ks stávajících budicích
soustav /ŠKODA RNG 26-03 typu ENO/ na JE Dukovany při plánovaném
odstavení 1. až 4. bloku formou dodávky «na klíč». Součástí záměny je
zpracování dokumentační části a vlastní realizace záměny, včetně
komplexního vyzkoušení.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do osmi Dílčích funkčních celků (dále
také DFC) tvořících dílčí zdanitelná plnění, která jsou specifikována
v Zadávací dokumentaci v části D - Návrh smlouvy o dílo, odstavec 5.1.
Řešení záměny budicích soustav plnění musí splňovat základní požadavky
kladené na budicí soustavu, bude udržovat statorové napětí regulovaných
TG 220 MW ve stanovených mezích při změnách zatížení i při změnách v
energetické soustavě a bude přispívat k tlumení přechodových dějů.
Zaměněná budicí soustava bude splňovat nároky kladené na zařízení
stanovené dokumentem ČEPS, a.s. «Kodex Přenosové soustavy (PS)».
Záměna budicích soustav může být nabídnuta v těchto variantách technického
řešení (jedna nebo obě varianty).
Varianta 1 - Nezávislá budicí soustava se synchronním budičem turbogenerátoru.
Jedná se o přímou nezávislou budicí soustavu, která je napájena synchronním
budičem. Napětí budiče je regulováno regulátorem napětí přes řízený usměrňovač.
Synchronní budič napájí přes statický řízený usměrňovač budicí vinutí
turbogenerátoru. Řízený usměrňovač je řízen automatickým regulátorem napětí.
Regulátor je digitální, v dvoukanálovém provedení a je vybaven patřičnými
funkcemi.
Budicí systém je tvořen těmito základními částmi:
- Synchronní budič
- Řízený můstek napájení budiče
- Řízený můstek napájení rotoru turbogenerátoru
- Automatický regulátor napětí
Jako synchronní budič bude využit stávající hlavní budič, který bude v rámci
záměny patřičně upraven.
Varianta 2 - Závislá statická budicí soustava s budicím transformátorem.
Budicí systém je tvořen řízeným usměrňovačem, jenž je napájen ze svorek
turbogenerátoru budicím transformátorem. Řízený usměrňovač je řízen
regulátorem napětí. Regulátor je digitální, v dvoukanálovém provedení a
je vybaven patřičnými funkcemi.
Budicí systém je tvořen těmito základními částmi:
- Budicí transformátor
- Řízený můstek napájení rotoru turbogenerátoru
- Automatický regulátor napětí
- Transformátor pro zkoušky
Podrobné požadavky na technické řešení veřejné zakázky jsou uvedeny
v Zadávací dokumentaci, které Zadavatel požaduje, aby Uchazeč ve své
Nabídce všechny zohlednil.
2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Provedení veřejné zakázky proběhne na základě smlouvy o dílo uzavřené
mezi vybraným Uchazečem a Zadavatelem.
Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky
neprodleně po podpisu smlouvy o dílo.
Vlastní záměna bude realizována po jednotlivých budicích soupravách
turbogenerátorů 1(2,3,4) SP10(50) v pravidelných odstávkách 1. až 4.
bloku JE Dukovany v letech 2005 - 2007.
Požadovaný konečný termín předání plnění, které je předmětem této veřejné
zakázky, je nejpozději do 1.5.2007.
Veřejná zakázka bude v jednotlivých dílčích celcích realizována dle
harmonogramu předloženého vybraným Uchazečem v Nabídce, přičemž tento
musí respektovat požadavky Zadavatele na termíny a průběžné lhůty plnění
veřejné zakázky uvedené v těchto Podmínkách soutěže a v Zadávací dokumentaci.
V případě, že Nabídka Uchazeče nebude respektovat požadované termíny a
průběžné lhůty plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí tuto Nabídku z
další účasti v obchodní veřejné soutěži.
Vlastní délka realizace DFC v dlouhých odstávkách bloku nesmí přesáhnout
58 kalendářních dní včetně odzkoušení a zprovoznění zařízení, v krátkých
odstávkách 32 dní - termíny plnění jednotlivých DFC jsou uvedeny v části
D - Návrh smlouvy o dílo článku 7.
Realizace jednotlivých dílčích funkčních celků dle realizační dokumentace
zpracované vybraným Uchazečem veřejné zakázky bude probíhat dle odstávek
příslušných RB v termínech:
Dílčí funkční celek č. 1: 10.09. až 11.10.2005
Dílčí funkční celek č. 2: 15.10. až 17.11.2005
Dílčí funkční celek č. 3: 04.03. až 04.04.2006
Dílčí funkční celek č. 4: 08.04. až 09.05.2006
Dílčí funkční celek č. 5: 09.09. až 10.10.2006
Dílčí funkční celek č. 6: 14.10. až 10.12.2006
Dílčí funkční celek č. 7: 24.02. až 27.03.2007
Dílčí funkční celek č. 8: 31.03. až 01.05.2007
Další podmínky termínů plnění jednotlivých DFC veřejné zakázky a podmínky
změny provedení jednotlivých DFC jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci -
v části D - Návrh smlouvy o dílo.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo vybraného Uchazeče a
místem realizace Díla je JE Dukovany. Dohodnuté DFC budou předávány
v JE Dukovany.
3. Předkvalifikační řízení:
Kvalifikace Zájemce bude posouzena v Předkvalifikačním řízení podle § 21
Zákona, ve kterém budou vybráni Zájemci, kteří splněním kvalifikačních
předpokladů a dalších předpokladů prokážou svou způsobilost k plnění této
veřejné zakázky.
3.1. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Zájemci v rámci Předkvalifikačního řízení prokázání
kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona, a to způsobem dle ustanovení
§ 2c Zákona.
Zájemce prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
- Předpokládá-li Zájemce splnění zakázky s pomocí jiných osob než
těch, které podávají Nabídku (subdodavatelé), prokazuje splnění
kvalifikačních předpokladů Zájemce, pokud se jeho oprávnění k
podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují
splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
Zákona i tyto jiné osoby.
- V případě, že Nabídku předkládá více osob společně, požaduje
Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační
předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona prokazuje každá z
těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
3.2 Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
V souladu s § 2f Zákona Zadavatel požaduje po Zájemci prokázání následujících
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, které je Zájemce povinen
v rámci Předkvalifikačního řízení doložit níže uvedeným způsobem.
Veškeré požadované dokumenty musí být předloženy v originále nebo v úředně
ověřené kopii, není-li dále uvedeno jinak. K dokladům, které nejsou předkládány
v českém jazyce, musí být přiložen úřední překlad do českého jazyka.
- Prokázání požadavků týkajících se zajištění jakosti - Zájemce
předloží doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný certifikátem
dle norem ISO řady 9000 nebo jiného mezinárodně uznávaného
standardu, vydaným akreditovanou certifikační společností, nebo
Zájemce doloží zajištění jakosti dokladem o pozitivním výsledku
auditu ČEZ, a. s. na zavedení systému jakosti a tím způsobilosti
Uchazeče k dodávkám a službám pro ČEZ, a. s. v odpovídajícím oboru
činnosti. Postačí doložení prosté kopie dokumentu.
- Doložení zkušenosti Zájemce s realizací obdobných zakázek, přičemž
obdobnou zakázkou se rozumí komplexní záměna budicích soustav,
zahrnujících dodávku včetně montáže a zprovoznění systému budicích
soustav na alternátorech 200 MW a větších výkonů. Zájemce předloží
údaje o obdobných zakázkách realizovaných Zájemcem, kde měl podíl na
referenční zakázce neméně 50 % z celkových nákladů zakázky.
Reference se prokazují předložením referenčních listin za posledních
5 let s možností ověření, vystavených příslušnými objednavateli
(investory), se zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné
zakázky, a kde bude taktéž uvedeno jméno investora, jméno odpovědné
osoby investora, která bude moci referenci potvrdit. Zadavatel
požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny.
- Platné oprávnění podle § 8 vyhl. č. 50/1978 Sb., v platném znění,
pro řízení práce dodavatelským způsobem na elektrickém zařízení do a
nad 1000V v objektu třídy A. Postačí doložení příslušného oprávnění
ve formě prosté kopie dokumentu.
- Platné oprávnění dle § 3 vyhlášky č. 20/1979 Sb., v platném znění,
pro činnosti na vyhrazených elektrických zařízeních dle BTP 0002/93
ČÚBP (platí i pro Subdodavatele). Postačí doložení příslušného
oprávnění ve formě prosté kopie dokumentu.
- Zájemce předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Zájemce ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky (není-li
Zájemce povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto
skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení). Zadavatel
požaduje doložení aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku
(v originále nebo v úředně ověřené kopii) v rozsahu, z nějž bude
patrné, kdo vykonává činnost odpovědného zástupce Zájemce ve smyslu
§ 11 zákona číslo 455/1991 Sb. pro všechny živnosti související s
předmětem plnění veřejné zakázky. Není-li Zájemce povinen ustanovit
odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou čestného
prohlášení a není povinen výpis ze živnostenského rejstříku předkládat.
- Údaje o klíčových subdodavatelích, jejichž využití Zájemce
předpokládá při plnění veřejné zakázky. Zájemce doloží v rámci
Předkvalifikačního řízení jmenovitý seznam subdodavatelů, jejichž
využití předpokládá při plnění veřejné zakázky, se specifikací
činností, kterými je Zájemce pověří, a doloží čestné prohlášení
každého subdodavatele, že akceptuje závazek podílet se na plnění
této veřejné zakázky. Pokud Zájemce žádného subdodavatele nepoužije,
uvede písemně tuto skutečnost v rámci Předkvalifikačního řízení. Za
klíčového subdodavatele je považován subdodavatel s podílem na
plnění veřejné zakázky vyšším než 10 % z nabídkové ceny.
- Zájemce prokáže, že vedení a realizace veřejné zakázky budou
prováděny kvalifikovanými pracovníky, kteří již v minulosti
spolupracovali na realizaci obdobné veřejné zakázky a mají
dostatečné zkušenosti s realizací obdobných zakázek. Tuto skutečnost
Zájemce doloží v rámci Předkvalifikačního řízení seznamem klíčového
personálu navrhovaného pro plnění veřejné zakázky s uvedením
pracovního životopisu, a to minimálně pro pracovníky na pozici
vedoucího zakázky, hlavního inženýra projektu, manažera jakosti a
další vedoucí osoby (svých útvarů a útvarů svých určených subdodavatelů),
které budou řídit jednotlivé části plnění této veřejné zakázky.
- Účetní závěrku Uchazeče za roky 2000 až 2002
Prosté kopie auditovaných ročních účetních závěrek za roky 2000 až 2002,
které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v Opatření MF ČR
čj. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát, Příloha), kterými
prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za prodej výrobků a
vlastních výkonů za období 2000 až 2002, ve výši minimálně 100 mil. Kč.
- Předkládá-li Nabídku více osob společně, prokazuje další
předpoklady pro splnění veřejné zakázky každá z těchto osob
samostatně, a to v rozsahu, v němž se bude podílet na splnění
veřejné zakázky.
Neprokáže-li Uchazeč v rámci Předkvalifikačního řízení některý z
kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona způsobem dle § 2c Zákona a
dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky, Zadavatel ho vyloučí z
další účastí na této obchodní veřejné soutěži.
3.3. Lhůta a místo pro předložení dokladů v rámci Předkvalifikačního řízení
Doklady o kvalifikaci budou doručeny Zadavateli v uzavřeném obalu, který
bude označen plným názvem Zájemce, dále textem «Veřejná zakázka - Záměna
budicích soustav TG 220 MW - doklady o kvalifikaci» a na uzavření bude
opatřen razítkem a podpisem Zájemce, je-li fyzickou osobou, či podpisem
statutárního zástupce, je-li právnickou osobou. Zájemci doručí doklady
o kvalifikaci poštou nebo osobně (po předchozí telefonické domluvě)
kontaktní osobě Zadavatele do 20. 5. 2004, do 10 hodin místního času.
3.4. Lhůta pro oznámení výsledku předkvalifikačního řízení:
Zadavatel oznámí Zájemcům, kteří předložili doklady o kvalifikaci, výsledky
Předkvalifikačního řízení do 10. 6. 2004.
4. Způsob zpracování Nabídky:
Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je
předepsáno v Zadávací dokumentaci části A v originále a 3 kopiích.
Originály, respektive úředně ověřené kopie dokladů, jejichž předložení je
požadováno v Podmínkách soutěže, případně v Zadávací dokumentaci, budou
zařazeny do vyhotovení nabídky označeného jako «Originál», v ostatních
vyhotoveních Nabídky, označených «Kopie», postačí neověřené fotokopie.
Není-li některý doklad v českém jazyce, musí být předložen rovněž jeho
úřední překlad do českého jazyka - originál úředního překladu bude taktéž
zařazen do vyhotovení Nabídky označeného jako «Originál».
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná,
a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s
jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy přepisy, které by
Zadavatele mohly uvést v omyl.
Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM.
Textové části, tabulky a seznamy musí být s využitím SW prostředků ze
souboru MS Office XP. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě
se nevztahuje na výkresovou část Nabídky, zpracování harmonogramů a
originály či úředně ověřené listiny a další úřední dokumenty předávané v
rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické
verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
Uzavřený obal Nabídek bude označen textem: Neotvírat - veřejná zakázka -
«Záměna budicích soustav TG 220 MW», plným názvem Uchazeče a opatřený na
uzavření razítkem, případně podpisem Uchazeče, je-li fyzickou osobou, či
jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou.
Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto
ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k
vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
Zadavatel požaduje, aby Uchazeč v případě, že bude nabízet obě přípustné
varianty řešení, ve své Nabídce samostatně popsal technickou část
(technickou specifikaci a podrobný způsob provádění díla) a samostatně
uvede nabídkovou cenu každé z nabízených variant.
5. Způsob hodnocení Nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který se jim přisuzuje.
Kritéria hodnocení:
Kritérium 1: Výše nabídkové ceny veřejné zakázky /bez DPH/.
Kritérium 2: Technická charakteristika veřejné zakázky.
Kritérium 3: Soulad s návrhem smlouvy o dílo předloženým Zadavatelem.
V kritériu č. 2 bude Zadavatel při hodnocení Nabídek brát zřetel zejména
na úroveň technického řešení veřejné zakázky se zohledněním míry splnění
požadavků Zadavatele na technické řešení dle části C Zadávací dokumentace
a dále nároků na budoucí údržbu zařízení, hlavně pak materiálovou a
časovou náročnost.
6. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími
podmínkami:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku
jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací Díla, musí být platná po celou dobu realizace,
- Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z
důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla
při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace,
- Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH a
včetně DPH a bude členěna dle Zadávací dokumentace části D - Návrh
Smlouvy o Dílo, odstavec 6.1 a dále bude pro každý Dílčí funkční
celek rozčleněna dle tabulky uvedené v části A Zadávací dokumentace.
Platební podmínky:
Po předání a převzetí jednotlivého DFC této veřejné zakázky je Uchazeč
oprávněn vystavit fakturu za toto plnění.
Splatnost faktury je 21 dní ode dne prokazatelného doručení jejího originálu
Zadavateli. Splatností se rozumí odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele.
Detailní platební podmínky a fakturace jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci
části D- Návrh smlouvy o dílo příloha A, článek 6.
7. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže
v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevření obálek s Nabídkami.
K předkládání Nabídek jsou oprávněni pouze Zájemci splňující požadavky na
kvalifikaci na základě Předkvalifikačního řízení.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle
článku 9 Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s
Nabídkami, tj. 29. 7. 2004 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek
s Nabídkami se uskuteční, v souladu s §§ 28 až 30 Zákona, dne 29. 7. 2004
v 10.00 hodin místního času na adrese: ČEZ a. s., Jaderná elektrárna Dukovany,
Dukovany 269, 675 50 Dukovany, v budově AB II, v zasedací místnosti č. 220.
Otevírání obálek s Nabídkami se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva) pracovníci
Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
8. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
9. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně:
Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena
v soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 29. 7. 2004 do 10.00 hodin místního času.
Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderná energetika
Jaderná elektrárna Dukovany
Sekretariát odboru obchodu
Budova AB II, místnost č. 234
675 50 Dukovany
Česká republika
Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě,
v kanceláři pana Václava CAHY, budova AB II, kancelář č. 244, ČEZ, a. s.,
Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 do 14.00
hodin místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den
soutěžní lhůty je možno Nabídku podat pouze do 10.00 hodin místního času.
10. Kontaktní osoba Zadavatele:
Kontaktní osobou Zadavatele je:
Václav Caha
odbor obchodu
+ 420 568/81 4694
fax + 420 568/86 6228
e-mail: cahaxv1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika,
Jaderná elektrárna Dukovany, odbor Obchod UJE, 675 50 Dukovany.
11. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky:
Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky
poskytuje Zadavatel Zájemcům, kteří splnili kvalifikační požadavky, v souladu
s Podmínkami soutěže, možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na
maximálně 2 (dvě) osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem nebo faxem
Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení
článku 10. výše, svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné
zakázky. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní
dny před níže uvedeným termínem konání prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce
uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní
příslušnost, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, rodné
číslo, hmotnost a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce
každé navrhované osoby.
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se koná dne 15. 06. 2004.
Sraz účastníků je v 10.00 hodin místního času v místnosti č. 220
v budově AB II Jaderné elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem nebo pasem (tento musí mít každý účastník prohlídky s
sebou) obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho
budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za
podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec
ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny
jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou
vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky.
Při prohlídce jsou Zájemci povinni se řídit pokyny a požadavky, které
stanoví na místě zástupce Zadavatele.
Účastníci prohlídky místa plnění nejsou oprávněni na místě konání
prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat
jakýkoliv jiný záznam (videozáznam, filmový záznam, zvukový záznam atd.).
12. Dotazy:
Jakékoliv případné dotazy na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být
podány pouze písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu
Zadavatele, nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty.
V případě zaslání dotazu faxem či e-mailem musí neprodleně následovat
potvrzení dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi
na dotazy uplatněné u Zadavatele zašle Zadavatel, spolu se zněním dotazu
bez uvedení pramene dotazu, všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci, písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzené
dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem
soutěžní lhůty.
13. Požadavek na poskytnutí jistoty
Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou udavateli jistotu ve výši Kč
2,500.000,- (slovy: dva miliony pět set tisíc korun českých), a to jednou
z forem uvedených v § 24 Zákona.
Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky, nebo složení peněžní částky na účet Zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí být originál bankovní
záruky vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že
Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 Zákona, vložen do vyhotovení Nabídky označené jako
«Originál», její kopie pak budou součástí jednotlivých vyhotovení
označených «Kopie». Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky
začínala nejpozději dnem otevírání obálek s Nabídkami a nebyla kratší
než sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s Nabídkami.
Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele
musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet
Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočky Třebíč, číslo účtu
4901-711/0100, variabilní symbol: 00100554, specifický symbol: IČ Uchazeče,
a to v souladu s § 24 odst. 2 Zákona.
Uchazeč uvede ve své Nabídce, části A Nabídky číslo účtu, na který má být
uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet Zadavatele.
14. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydána bez požadavku na její úhradu od
vyhlášení této soutěže do konce soutěžní lhůty. Vyzvednutí Zadávací
dokumentace je třeba objednat u kontaktní osoby Zadavatele písemně,
telefonicky, faxem či elektronickou poštou nejméně 1 pracovní den před
požadovaným termínem vyzvednutí. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout
v pracovní dny, a to v pondělí až čtvrtek od 6.30 hod. do 15 hod., v
pátek pak od 6.30 hod. do 12.30 hod.
15. Variantní řešení:
Zadavatel připouští pouze varianty řešení, které definoval v článku 1. těchto
Podmínek soutěže a které jsou dále specifikovány v Zadávací dokumentaci.
Jiné varianty řešení Zadavatel nepřipouští.
16. Další podmínky soutěže:
- Zadavatel stanovuje tuto další podmínku pro uzavření smlouvy s
vybraným Uchazečem: Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je
povinen před uzavřením smlouvy předložit bankovní záruku za řádné a
spolehlivé plnění předmětu smlouvy ve výši 5 % nabídkové ceny. Tato
bankovní záruka musí být platná nejméně do konce záruční doby
posledního DFC. V případě, že v termínu deseti dnů před ukončením
záruční doby posledního DFC nebudou odstraněny veškeré reklamované
vady díla, musí zhotovitel bankovní záruku za dobré provedení díla
prodloužit nebo nahradit novou s platností do doby odstranění vad
reklamovaných v záruční lhůtě. Bankovní záruka musí být vystavena u
banky schválené Zadavatelem (viz Zadávací dokumentace část D - Návrh
smlouvy o dílo, příloha H - Seznam přípustných bank pro poskytování
bankovní záruky) a musí být neodvolatelná, bezpodmínečná,
vyplatitelná na první požádání a bez toho, aby banka zkoumala důvody
požadovaného čerpání. Bankovní záruka musí být obsahově srovnatelná
se vzorem formuláře uvedeném v Zadávací dokumentaci část D - Návrh
smlouvy o dílo, příloha H - Vzor formuláře bankovní záruky.
- Nesplní-li Uchazeč tuto povinnost nejpozději do 3 dnů před
uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy, vyloučí Zadavatel tohoto
Uchazeče ze soutěže a vyzve k uzavření smlouvy dalšího Uchazeče v
pořadí, nejvýše však třetího.
- Zadavatel omezuje tuto obchodní veřejnou soutěž pouze na tuzemské osoby.
- V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být
stanovena jedna z osob, která bude zodpovědná za celou zakázku, a
tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami.
- Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěžní lhůty měnit
podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci.
Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak,
aby byl Uchazeči poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle
změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů
všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu
konečnému termínu budou po změně podléhat nově určenému termínu.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadání veřejné zakázky do doby
rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené těmito Podmínkami soutěže,
Zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv
odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči.
- Uchazeči nemají nárok ze strany Zadavatele na úhradu nákladů spojených
se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a to i v případě,
že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny Nabídky.
- Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče vlastnictvím
Zadavatele a nebude vrácena.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
Nabídky ověřit údaje uvedené Uchazeči v Nabídkách. Zadavatel si dále
vyhrazuje právo před oznámením výsledků Předkvalifikačního řízení
ověřit údaje uvedené Zájemci v dokladech o kvalifikaci, zejména si
vyhrazuje právo ověřit u příslušných objednavatelů (investorů)
doložené reference Zájemce.
Ing. Zdeněk LINHART Dr. Martin ROMAN
výkonný ředitel Úseku generální ředitel
jaderná energetika
191674-17/04