VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
A-6
PODMÍNKY SOUTĚŽE
Zadavatel veřejné zakázky
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, PSČ 140 53, Praha 4
zapsán v obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1581
Úsek jaderná energetika
lokalita: Jaderná elektrárna Dukovany (dále i JE Dukovany)
IČ: 45274649
v souladu s ustanovením (4 následujících zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání
veřejných zakázek ve znění pozdějších změn a doplňků
(dále jen Zákon)
vyhlašuje
Obchodní veřejnou soutěž číslo 00100553
o nejvhodnější Nabídku na provedení díla - «Náhrada vysoušečů vodíku
vymrazovacím vysoušecím komplexem» v souladu s těmito Podmínkami soutěže.
1. Základní podmínky soutěže:
1.1 Předmět veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování dokumentační části a následná
realizace díla «Náhrada vysoušečů vodíku vymrazovacím vysoušecím
komplexem» pro 1. až 4. blok JE Dukovany formou vyšší kompletované
dodávky souboru strojů a zařízení a provedení všech nutně vyvolaných
úprav na dotčených zařízeních, konstrukcích a systémech, včetně
komplexního vyzkoušení.
Vodíkové hospodářství generátoru slouží k okružnímu chlazení rotoru a
statorových plechů vodíkem. Vodík se ke stroji přivádí dálkovým potrubím
ze skladu plynů. Modifikovaný systém musí spolehlivě odstraňovat vlhkost
z chladícího media (H2) vodíkového hospodářství generátoru, aby části
stroje přicházející do styku s chladícím mediem byly dostatečně chráněny
před korozí.
Za provozu generátoru musí být vodík ve stroji trvale vysoušen pro
ochranu vnitřních částí stroje před korozí.
Od nové technologie vysušování vodíku se očekává maximální požární
bezpečnost při manipulaci s tímto zařízením.
Tato veřejná zakázka je rozdělena do 5 (pěti) Dílčích celků (dále také DC)
tvořících dílčí zdanitelná plnění, která jsou specifikována v
Zadávací dokumentaci v části D - Návrh smlouvy o dílo, odstavec 6.1.1.
Podrobná specifikace a rozsah plnění předmětu veřejné zakázky je uveden
v Zadávací dokumentaci.
1.2. Doba a místo plnění veřejné zakázky:
Provedení předmětu díla proběhne na základě smlouvy o dílo uzavřené mezi
vybraným Uchazečem a Zadavatelem.
Zadavatel předpokládá zahájení prací na plnění této veřejné zakázky
neprodleně po podpisu smlouvy o dílo.
Požadovaný konečný termín předání plnění, které je předmětem této veřejné
zakázky je nejpozději do 16. 5. 2006.
Veřejná zakázka bude realizována dle harmonogramu předloženého vybraným
Uchazečem v Nabídce, přičemž tento musí respektovat požadavky Zadavatele
na termíny plnění veřejné zakázky uvedené v těchto Podmínkách soutěže a v
Zadávací dokumentaci.
Místem provádění dokumentační části díla je sídlo Zhotovitele a místem
realizace díla je JE Dukovany. Dílo a jeho dohodnuté části budou
předávány v JE Dukovany.
Vlastní náhrada vysoušeče vodíku bude realizovaná v pravidelných
odstávkách 1. až 4. bloku JE Dukovany v letech 2005 - 2006.
Pořadí plnění jednotlivých dílčích celků č. 1, 2, 3, 4 a 5:
Rok 2004
Dílčí celek č. 1 dokumentační část: do 17. 12. 2004
Rok 2005:
Dílčí celek č. 2 realizační části: do 18. 10. 2005
Dílčí celek č. 3 realizační části: do 24. 11. 2005
Rok 2006:
Dílčí celek č. 4 realizační části: do 11. 4. 2006
Dílčí celek č. 5 realizační části: do 16. 5. 2006
Podrobné požadavky na termíny plnění veřejné zakázky jsou uvedeny
v Zadávací dokumentaci v kapitole 2 Návrh smlouvy o dílo článku 6.
V případě, že Nabídka Uchazeče nebude respektovat požadované termíny a
průběžné lhůty plnění veřejné zakázky, Zadavatel vyloučí Uchazeče z další
účasti v této obchodní veřejné soutěži.
1.3. Prokázání kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje po Uchazeči prokázání kvalifikačních předpokladů dle § 2b
Zákona, a to způsobem dle ustanovení § 2c Zákona.
Uchazeč prokáže splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g)
Zákona čestným prohlášením.
- Předpokládá-li Uchazeč splnění zakázky s pomocí jiných osob než
těch, které podávají Nabídku (subdodavatelé), a prokazuje splnění
kvalifikačních předpokladů Zájemce, pokud se jeho oprávnění k
podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují
splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a)
Zákona i tyto jiné osoby.
- V případě, že Nabídku předkládá více osob společně, požaduje
Zadavatel, aby každá z těchto osob prokázala kvalifikační
předpoklady ve výše uvedeném rozsahu s tím, že kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) Zákona prokazuje každá z
těchto osob v rozsahu svého podílu na plnění veřejné zakázky.
Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů musí být
předloženy v originále nebo v úředně ověřené kopii.
Uchazeč je povinen do 14 dnů sdělit písemně Zadavateli změny, které
nastaly po podání jeho Nabídky a které se dotýkají údajů požadovaných
Zadavatelem při prokazování kvalifikace.
Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, předloží nejpozději do 3 dnů
před uplynutím lhůty pro uzavření smlouvy doklady prokazující kvalifikaci
Uchazeče v rozsahu dle § 2c odst. 2 Zákona.
1.4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky:
V souladu § 2f Zákona Zadavatel požaduje prokázání následujících dalších
předpokladů pro plnění veřejné zakázky.
Veškeré požadované dokumenty musí být předloženy v originále nebo v úředně
ověřené kopii není-li dále uvedeno jinak. K dokladům, které nejsou předkládány
v českém jazyce musí být přiložen úřední překlad do českého jazyka.
- Uchazeč doloží svoje reference, případně reference jím navrhovaných
subdodavatelů o obdobných zakázkách. Obdobnou zakázkou se rozumí
komplexní náhrada vysoušečů vodíku vymrazovacím vysoušecím komplexem.
Reference se prokazují předložením referenčních listin s možností
ověření, vystavených příslušnými objednavateli (investory) se
zhodnocením kvality a průběhu plnění obdobné zakázky.
Zadavatel požaduje doložení alespoň jedné referenční listiny.
- Uchazeč doloží své platné oprávnění dle § 3 vyhlášky ČÚBP a ČBÚ
číslo 20/1979 Sb., v platném znění, pro činnosti na vyhrazených
elektrických zařízeních dle BTP 0002/93 ČÚBP (platí i subdodavatele).
Postačí doložení příslušného oprávnění ve formě prosté kopie dokumentu.
- Uchazeč předloží údaje o osobách, které vykonávají činnost
odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona č. 455/1991 Sb.,
o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů, pro všechny
živnosti související s předmětem plnění veřejné zakázky; není-li
Uchazeč povinen ustanovit odpovědného zástupce, sdělí tuto
skutečnost Zadavateli formou čestného prohlášení. Zadavatel požaduje
doložení aktuálního výpisu ze živnostenského rejstříku (v originále
nebo v úředně ověřené kopii) v rozsahu, z nějž bude patrné, kdo
vykonává činnost odpovědného zástupce Uchazeče ve smyslu § 11 zákona
číslo 455/1991Sb. pro všechny živnosti související s předmětem
plnění veřejné zakázky; není-li Uchazeč povinen ustanovit
odpovědného zástupce, sdělí tuto skutečnost Zadavateli formou
čestného prohlášení a není povinen výpis ze živnostenského rejstříku
předkládat.
- Údaje o subdodavatelích, jejichž využití Uchazeč předpokládá při
plnění veřejné zakázky. Uchazeč uvede jmenovitý seznam
subdodavatelů, jejichž využití předpokládá při plnění veřejné
zakázky, se specifikací činností, kterými je Uchazeč pověří a doloží
čestné prohlášení každého subdodavatele, že akceptuje závazek
podílet se na plnění veřejné zakázky. Pokud Zájemce žádného
subdodavatele nepoužije, uvede písemně tuto skutečnost.
- Prokázání požadavků týkajících se zajištění jakosti - Uchazeč
předloží platný doklad o zavedení systému jakosti, prokázaný
certifikátem dle norem ISO řady 9000 nebo jiného mezinárodně
uznávaného standardu, vydaný akreditovanou certifikační společností.
Postačí doložení prosté kopie dokumentu.
- Účetní závěrku Uchazeče za roky 2000 až 2002.
Prosté kopie auditovaných ročních účetních závěrek za roky 2000 až
2002, které budou zpracovány v rozsahu stanoveném v Opatření MF ČR
čj. 281/71 701/1995 (Rozvaha, Výkaz zisků a ztrát, Příloha), kterými
prokáže plnění průměrného ročního objemu tržeb za prodej výrobků a
vlastních výkonů za období 2000 až 2002, ve výši minimálně 50 mil. Kč.
Neprokáže-li Uchazeč některý z kvalifikačních předpokladů dle § 2b Zákona
způsobem dle § 2c Zákona a dalších předpokladů pro plnění veřejné zakázky,
Zadavatel ho vyloučí z další účastí na této obchodní veřejné soutěži.
1.5. Způsob zpracování Nabídky:
Nabídka bude předložena v českém jazyce a v povinném řazení, které je
předepsáno v Zadávací dokumentaci kapitola 1 Požadavky na zpracování
Nabídky v originále a 3 kopiích. Originály, respektive úředně ověřené
kopie dokladů, jejichž předložení je požadováno v Podmínkách soutěže,
případně v Zadávací dokumentaci, budou zařazeny do vyhotovení nabídky
označeného jako «Originál», v ostatních vyhotoveních Nabídky, označených
«Kopie», postačí neověřené fotokopie. Není-li některý doklad v českém
jazyce, musí být předložen rovněž jeho úřední překlad do českého jazyka -
originál úředního překladu bude taktéž zařazen do vyhotovení Nabídky
označené jako «Originál».
Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná,
a bude (včetně příloh) svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci
s jednotlivými listy. Nabídka nesmí obsahovat opravy přepisy, které by
Zadavatele mohly uvést v omyl.
Uchazeč současně předá jedenkrát Nabídku v elektronické formě na CD ROM.
Textové části, tabulky a seznamy musí být s využitím SW prostředků ze
souboru MS Office. Požadavek na předání Nabídky v elektronické formě se
nevztahuje na výkresovou část Nabídky, zpracování harmonogramů a
originály či úředně ověřené listiny a další úřední dokumenty předávané
v rámci Nabídky. V případě rozporu mezi textací v tištěné a elektronické
verzi platí text uvedený v tištěné podobě.
Uzavřený obal Nabídek bude označen textem Neotvírat - veřejná zakázka
«Náhrada vysoušečů vodíku vymrazovacím vysoušecím komplexem», plným
názvem Uchazeče a opatřených na uzavření razítkem, případně podpisem
Uchazeče je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li
právnickou osobou.
Uchazeč je povinen dodržet způsob zpracování Nabídky uvedený v tomto
ustanovení. Nedodržení způsobu zpracování Nabídky bude důvodem k
vyloučení Uchazeče z této obchodní veřejné soutěže.
1.6. Způsob hodnocení Nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické vhodnosti Nabídek v souladu s
níže uvedenými vyhodnocovacími kritérii, která jsou seřazena v sestupném
pořadí podle významu, který se jim přisuzuje.
Kritéria hodnocení:
Kritérium 1: Výše nabídkové ceny veřejné zakázky /bez DPH/
Kritérium 2: Technická specifikace veřejné zakázky
V kritériu č. 2 bude Zadavatel při hodnocení Nabídek brát zřetel
zejména na níže uvedené body:
a) Technický popis jednotlivých částí vymrazovacího vysoušeče vodíku
b) Rámcový popis způsobu provádění díla
c) Rámcový popis očekávaných činností při budoucích opravách a
kontrolách
d) Soulad se Zadavatelem navrhovanou unifikací vymrazovacího
vysoušeče vodíku
Kritérium 3: Soulad se návrhem smlouvy o dílo předložené Zadavatelem.
1.7. Způsob zpracování nabídkové ceny a platební podmínky
Nabídkovou cenu uvedenou v Nabídce není možné po předložení Nabídky měnit
za žádných podmínek.
Nabídková cena veřejné zakázky bude zpracována v souladu s následujícími
podmínkami:
- Nabídková cena bude nabídnuta jako cena pevná za veřejnou zakázku
jako celek, musí zahrnovat veškeré náklady Uchazeče spojené s
realizací díla, musí být platná po celou dobu realizace;
- Nabídková cena nebude moci být v průběhu plnění díla navyšována z
důvodů inflačních, kurzovních nebo odlišných skutečných nákladů díla
při jeho provedení dle odsouhlasené dokumentace;
- Nabídková cena bude uvedena v české měně a bude uvedena bez DPH.
Nabídková cena musí být dále rozčleněna a uvedena tak, jak je Zadavatelem
požadováno v Zadávací dokumentaci v kapitole 2 - Návrh smlouvy o dílo bod 7.1.
Platební podmínky:
Po předání a převzetí jednotlivého dílčího plnění této veřejné zakázky je
Uchazeč oprávněn vystavit fakturu za toto plnění.
Splatnost faktury je 21 dní ode dne prokazatelného doručení jejího
originálu Zadavateli, tak jak je uvedeno v Zadávací dokumentaci.
Zaplacením se rozumí den odepsání fakturované částky z účtu Zadavatele.
Detailní platební podmínky a fakturace jsou uvedeny v Zadávací
dokumentaci v kapitole 2 - Návrh smlouvy o dílo, článek 7.
1.8. Soutěžní lhůta a místo otevírání obálek s Nabídkami:
Soutěžní lhůta začíná běžet dnem vyhlášení obchodní veřejné soutěže v
Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevření obálek s Nabídkami.
Do účasti budou zahrnuty Nabídky, které Zadavatel obdrží na adrese dle
bodu 2. Podmínek soutěže nejpozději do hodiny a dne otevírání obálek s
Nabídkami, tj. 17. 6. 2004 do 10.00 hodin místního času. Otevírání obálek
s Nabídkami se uskuteční dne 17. 6. 2004 v 10.00 hodin místního času na
adrese: ČEZ, a. s., Jaderná elektrárna Dukovany, Dukovany 269, 675 50 Dukovany,
v budově AB II, v zasedací místnosti č. 220.
Otevírání obálek s Nabídkami se mohou zúčastnit nejvýše 2 (dva)
pracovníci Uchazeče.
Opožděně podané Nabídky Zadavatel neotvírá a vrátí je neprodleně Uchazeči.
1.9. Zadávací lhůta:
Zadávací lhůta činí 90 kalendářních dní.
2. Místo pro podání Nabídek a doba, v níž lze Nabídky podat osobně:
Nabídku lze podat osobně nebo zaslat tak, aby byla Zadavateli doručena v
soutěžní lhůtě, tj. nejpozději dne 17. 6. 2004 do 10.00 hodin místního času.
Místem pro podání nabídky je:
ČEZ, a. s.,
Úsek jaderná energetika
Jaderná elektrárna Dukovany
Sekretariát odboru obchodu
Budova AB II, místnost č. 234
675 50 Dukovany
Nabídku je možno v soutěžní lhůtě odevzdat osobně, po předchozí dohodě,
v kanceláři pana Václava CAHY, budova AB II, kancelář č. 244, ČEZ, a. s.,
Jaderná elektrárna Dukovany, a to v pracovní dny v době od 7.00 do 14.00.
hodin místního času, kromě posledního dne soutěžní lhůty. V poslední den
soutěžní lhůty je možno Nabídku podat pouze do 10.00 hodin místního času.
2.1. Kontaktní osobou Zadavatele je:
Václav Caha
odbor obchodu
+420 568/81 4694
fax +420 568/86 6228
e-mail: cahaxv1.edu@mail.cez.cz
Adresa pro doručování pošty: ČEZ, a. s., Úsek jaderná energetika,
Jaderná elektrárna Dukovany, odbor Obchod UJE, 675 50 Dukovany.
2.2. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky:
Za účelem obeznámení se s místními podmínkami pro plnění veřejné zakázky
poskytuje Zadavatel Zájemcům možnost prohlídky místa plnění veřejné zakázky.
Účast zástupců každého jednotlivého Zájemce je Zadavatelem omezena na
maximálně 2 osoby. Zájemce sdělí písemně dopisem, faxem či e-mailem,
Zadavateli na adresu kontaktní osoby Zadavatele, uvedenou v ustanovení
článku 2.1. výše, svůj úmysl účastnit se prohlídky místa plnění veřejné
zakázky. Toto sdělení musí Zadavatel obdržet nejpozději tři (3) pracovní
dny před níže uvedeným termínem konání prohlídky. Ve svém sdělení Zájemce
uvede obchodní firmu nebo jméno Zájemce, jméno a příjmení, státní příslušnost,
číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, rodné číslo, hmotnost
a adresu trvalého bydliště a vztah k veřejné zakázce každé navrhované osoby.
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se koná dne 12. 5. 2004. Sraz účastníků
je v 10.00 hodin místního času v místnosti č. 220 v budově AB II Jaderné
elektrárny Dukovany.
Zájemce a každý jeho pověřený pracovník nebo zmocněnec s platným
občanským průkazem nebo pasem (tento musí mít každý účastník prohlídky s
sebou) obdrží od Zadavatele povolení ke vstupu na jeho pozemky a do jeho
budov za účelem prohlídky místa plnění veřejné zakázky, ale pouze za
podmínky, že Zájemce a každý jeho zástupce, pracovník nebo zmocněnec
ponese veškerá rizika, ztráty nebo škody na majetku a zdraví a všechny
jiné ztráty, škody, náklady a výdaje jakkoliv způsobené, které mohou
vzniknout v důsledku účasti na prohlídce místa plnění veřejné zakázky.
Při prohlídce jsou Zájemci povinni se řídit pokyny a požadavky, které
stanoví na místě zástupce Zadavatele.
Účastníci prohlídky místa plnění nejsou oprávněni na místě konání
prohlídky místa plnění veřejné zakázky fotografovat nebo pořizovat
jakýkoliv jiný záznam (video záznam, filmový záznam, zvukový záznam, atd.).
2.3. Dotazy:
Jakékoliv případné dotazy k dalším předpokladům pro plnění veřejné
zakázky či na vyjasnění Zadávací dokumentace musí být podány pouze
písemnou formou (dopis, fax, e-mail) na kontaktní osobu Zadavatele,
nejpozději do sedmi (7) dnů před uplynutím soutěžní lhůty. V případě
zaslání dotazu faxem či e-mailem musí neprodleně následovat potvrzení
dotazu dopisem na adresu kontaktní osoby Zadavatele. Odpovědi na dotazy
uplatněné u Zadavatele, zašle Zadavatel, spolu se zněním dotazu bez
uvedení pramene dotazu, všem Zájemcům, kteří si vyzvedli Zadávací
dokumentaci písemně dopisem nebo faxem/e-mailem následně potvrzené
dopisem, a to neprodleně, nejpozději však do pěti (5) dnů před koncem
soutěžní lhůty.
2.4. Požadavek na poskytnutí jistoty
Uchazeči na základě § 23 Zákona poskytnou Zadavateli jistotu ve výši
300.000,- Kč (slovy: tři sta tisíc korun českých), a to jednou z forem
uvedených v § 24 Zákona.
Uchazeč má právo zvolit si formu složení jistoty, a to buď formou
bankovní záruky nebo složením peněžní částky na účet Zadavatele.
Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky musí být originál bankovní
záruky vystavené ve prospěch Zadavatele, z jejíhož obsahu bude zřejmé, že
Zadavatel je oprávněn vykonat právo z poskytnuté jistoty v případech
vymezených v § 26 Zákona, vložen do vyhotovení Nabídky označené jako
«Originál», její kopie pak budou součástí jednotlivých vyhotovení Nabídky
označených «Kopie». Zadavatel požaduje, aby platnost bankovní záruky
začínala nejpozději dnem otevírání obálek s Nabídkami a nebyla kratší než
sto osmdesát (180) dnů po datu otevírání obálek s Nabídkami.
Při poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky na účet Zadavatele
musí být peněžní částka odpovídající výši jistoty připsána na účet
Zadavatele vedený u Komerční banky, a. s., pobočky Třebíč, číslo účtu
4901-711/0100, variabilní symbol: 00100553, specifický symbol: IČ
Uchazeče, a to v souladu s § 24 odst. 2 Zákona.
Uchazeč uvede ve své Nabídce, části A Nabídky číslo účtu, na který má být
uvolněna jistota poskytnutá formou složení peněžní částky na účet Zadavatele.
2.5. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentace bude Zájemcům vydána bez požadavku na její úhradu od
vyhlášení této soutěže do konce soutěžní lhůty. Zadávací dokumentaci je
třeba objednat u kontaktní osoby Zadavatele písemně, telefonicky, faxem
či elektronickou poštou nejméně 1 pracovní den před požadovaným termínem
vyzvednutí. Zadávací dokumentaci je možno vyzvednout v pracovní dny, a to
v pondělí až čtvrtek od 6.30 hod. do 15 hod., v pátek pak od 6.30 hod. do
12.30 hod.
2.6. Požadavky na rozdělení veřejné zakázky na dílčí plnění:
Veřejná zakázka je rozdělena na dílčí plnění 1 až 5, které jsou dílčími
zdanitelnými plněními. Jednotlivá dílčí plnění jsou specifikována v
Zadávací dokumentaci kapitola 2 Návrh smlouvy o dílo bod 6.1.1.
2.7. Další podmínky soutěže:
- Zadavatel omezuje tuto obchodní veřejnou soutěž pouze na tuzemské osoby.
- V případě, že Nabídku předloží více osob společně, musí být
stanovena jedna z osob, která bude zodpovědna za celou zakázku, a
tato skutečnost musí být doložena v Nabídce smlouvou mezi osobami.
- Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěžní lhůty měnit
podmínky Zadávací dokumentace formou dodatků k Zadávací dokumentaci.
Zadavatel v dodatku přihlédne k délce lhůty pro podání Nabídky tak,
aby byl Uchazeči poskytnut dostatek času na zpracování Nabídky podle
změněných podmínek Zadávací dokumentace. V případě úpravy termínů
všechna práva a závazky Zadavatele a Uchazeče podléhající dřívějšímu
konečnému termínu, budou po změně podléhat nově určenému termínu.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
- Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadání veřejné zakázky do doby
rozhodnutí Zadavatele o výběru nejvhodnější Nabídky nebo odmítnout
všechny předložené Nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit Uchazeče, jehož Nabídka
nebude splňovat podmínky stanovené těmito Podmínkami soutěže,
zákonem či Zadávací dokumentací, aniž by tím vyvolal jakoukoliv
odpovědnost vůči kterémukoliv Uchazeči.
- Uchazeči nemají nárok, ze strany Zadavatele, na úhradu nákladů
spojených se zadáním veřejné zakázky dle těchto Podmínek soutěže, a
to i v případě, že Zadavatel toto zadání zruší nebo odmítne všechny
Nabídky.
- Okamžikem převzetí Zadavatelem se stává Nabídka Uchazeče
vlastnictvím Zadavatele a nebude vrácena.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější
Nabídky ověřit údaje uvedené Uchazeči v Nabídkách. Zadavatel si dále
vyhrazuje právo před oznámením výsledků ověřit údaje uvedené Zájemci
v dokladech o kvalifikaci, zejména si vyhrazuje právo ověřit u
příslušných objednavatelů (investorů) doložené reference Zájemce.
Ing. Jan KALINA Ing. Josef SEDLÁK
vedoucí odboru Obchod ředitel sekce Ekonomika a obchod
191673-17/04