Portál veřejné správy

Zápis 191679-17/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
IČO45274649
SídloDuhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191679-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. B-0, 8 ČEZ, a. s. Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 IČ: 45274649, zapsán v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581 zastoupen ředitelem sekce kancelář generálního ředitele a představenstva Ing. Ladislavem Štěpánkem a ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby Ing. Jaroslavem Langem vyhlašuje podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen «zákon») OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ (dále jen «OVS») «POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB V OBLASTI PUBLIC RELATIONS» PODMÍNKY SOUTĚŽE 1. Vymezení plnění veřejné zakázky 1. Předmětem veřejné zakázky je poskytování poradenství a služeb v oblasti public relations (dále jen PR) na podporu budování image značky ČEZ, a. s. (dále jen zadavatel) a jeho obchodní značky «Duhová energie». Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje: 1a poradenství v oblasti PR 1b produkční služby, tedy finální realizaci PR programů a akcí (tiskové konference, prezentace, atd.) včetně realizace tiskovin dle požadavků zadavatele 1c vypracování vhodné PR strategie zadavatele i jeho obchodní značky «Duhová energie», průběžná úprava strategie podle zpětného vyhodnocení provedeného zadavatelem 2. Specifikace veřejné zakázky je obsažena v zadávací dokumentaci. 3. Vybraný uchazeč bude povinen přizpůsobit se v konkrétním plnění veřejné zakázky strategii zadavatele a legislativním změnám a konkrétním potřebám zadavatele (v rozsahu zadání veřejné zakázky). 4. Zadavatel si vyhrazuje právo určit vlastní směr PR strategie. Uchazeč je oprávněn pro plnění jednotlivých částí plnění veřejné zakázky dodávky využívat služeb subdodavatelů, je však plně odpovědný za jejich plnění co do kvality výstupů, kontroly cen a provádění plateb subdodavatelům. 5. Zadavatel si vyhrazuje právo nabytí veškerých práv k užití a šíření děl vzniklých v souvislosti s plněním veřejné zakázky. 6. Veškeré právní vztahy s touto veřejnou zakázkou související se řídí českým právem. 7. Zadavatel se zavazuje ve smlouvě o poskytování služeb smluvně upravit autorská práva ke způsobu plnění veřejné zakázky, pokud to bude povaha plnění požadovat. 2. Místo a doba plnění veřejné zakázky 1. Vybraný uchazeč je povinen zahájit plnění veřejné zakázky do 14 dnů po uzavření smlouvy. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní lhůtou. 2. Místem plnění je území České republiky a území v zahraničí, kde má zadavatel své obchodní nebo strategické zájmy. 3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) uchazeč prokáže výpisem z obchodního rejstříku a dokladem oprávnění k podnikání, přičemž výpis nesmí být v obou případech starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč formou čestného prohlášení. 2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b způsobem 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve kterém se bude podílet na plnění předmětu veřejné zakázky. Tento rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný. 3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) se vztahují rovněž na členy statutárního orgánu. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) a e) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče ustanoveného podle § 11 z. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění (živnostenský zákon). Tyto předpoklady jsou členové statutárního orgánu a odpovědný zástupce uchazeče povinni prokázat formou čestného prohlášení. Není-li třeba odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost formou čestného prohlášení. Osobu odpovědného zástupce prokazuje uchazeč výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku. 4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona a dle čl. 3.1. vyhlášení OVS také tyto jiné osoby. 5. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b, odst. 1/, písm. d), f) zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem odevzdání nabídky. 6. Veškeré listiny, které se obvykle podepisují, musí být podepsány uchazečem nebo zmocněncem; je-li uchazeč právnickou osobou, pak jeho statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo zmocněncem. 4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky 1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci se zadavatelem v rámci této OVS. 2. Uchazeč je povinen uvést v nabídce portfolio svých klientů, se kterými na srovnatelných zakázkách aktuálně spolupracuje anebo se kterými na nich spolupracoval, a to za období tří let zpětně před vyhlášením OVS (s výjimkou zadavatele, pokud s ním měl uzavřenu smlouvu na obdobné plnění). 3. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi v pracovních týmech. Smlouva zakládající právní vztah (pracovní či jiný) s těmito odborníky musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se dokládá čestným prohlášením o existenci tohoto vztahu. Uchazeč je povinen v nabídce prezentovat jednotlivé odborník (nejméně jméno, vzdělání a stručný pracovní životopis), kteří se budou podílet na splnění veřejné zakázky. V pracovních týmech musí být minimálně zařazeni: a) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenosti v oblasti account manager PR (minimálně 4 roky praxe) b) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti account director PR (minimálně 4 roky praxe). 4. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení za hospodářské období 2000 - 2002: a) výrok auditora «bez výhrad», b) výši vlastního kapitálu, c) výši zisku, d) objem výkonů, tj. tržeb z prodaných výrobků, příp. zboží, + služeb. 5. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje návrh smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace. Smlouvu lze měnit pouze z důvodů uvedených v příloze zadávací dokumentace. 6. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby. 7. Jednání v rámci OVS musí být v českém jazyce. 8. Uchazeč je povinen zavázat se čestným prohlášením: a) že v současné době neposkytuje služby v oblasti public relations žádnému subjektu, který působí v oblasti výroby, přepravy nebo distribuce elektrické energie, plynu nebo tepla v České republice. V případě, že předmětné služby některým z těchto subjektů poskytuje, uvede kterým a zaváže se k ukončení poskytování těchto služeb v případě úspěchu v této veřejné soutěži, pokud si zadavatel toto ukončení vyžádá, a to nejpozději do 30 dní od tohoto vyžádání; b) že po dobu plnění veřejné zakázky nebude žádnému ze subjektů podle písmene a) předmětné služby poskytovat, a to ani vlastním jménem, ani formou spolupráce s jiným subjektem (např. formou subdodávky), pokud zadavatel k tomuto neudělí předchozí písemný souhlas. 9. Uchazeč je povinen v nabídce předložit čestné prohlášení dle předcházejícího odstavce vyhotovené subdodavateli, budou-li v nabídce uvedeni. 10. Uchazeč doloží, že je držitelem certifikace podle Consultancy Management Standard (CMS). Certifikátem vydaným nezávislou certifikační společností DNV uchazeč osvědčuje, že splňuje kritéria stanovená pro kvalitní řízení agentury a pro poskytování profesionálních služeb klientům. 5. Způsob hodnocení nabídek 1. Zadavatel bude hodnotit nabídky pomocí níže uvedených kritérií v sestupném pořadí s využitím bodového systému takto: A) navrhovaný způsob zajištění předmětu veřejné zakázky dle čl. 1, odst. 1c - 55 % B) výše nabídkové ceny ve struktuře dle čl. 1, odst. 1a - 1c - 45 % 2. Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. Rozsah bodovací stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů za každé hodnocené kritérium. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. Každý člen komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku podle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí ke každému kritériu příslušný počet bodů a počet bodů pak vynásobí váhou příslušného kritéria. Bodové hodnoty přepočtené podle procentní váhy budou u každé nabídky sečteny do celkového hodnocení nabídky. Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde pro každou nabídku a každé kritérium budou uvedeny přepočtené bodové hodnoty od všech hodnotitelů - členů komise. Více bodů znamená lepší pořadí nabídky. Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní nebo nejednoznačnou nabídku hodnotit nulovým počtem bodů. 6. Způsob zpracování cenové nabídky, platební podmínky 1. Uchazeči jsou povinni stanovit nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky dle ve struktuře dle zadávací dokumentace v korunách českých bez DPH. 2. Nabídková cena bude stanovena jako cena maximální a nepřekročitelná. Cena v sobě zahrnuje veškeré náklady uchazeče. 3. Nabídková cena bude předložena odděleně v samostatné obálce s označením «Obchodní veřejná soutěž - Poskytování služeb v oblasti PR - nabídková cena» pouze v originálu nabídky. Tato obálka bude uzavřena a na uzavření opatřena razítkem, popř. podpisem oprávněné osoby. Předložení nabídkové ceny jiným způsobem je důvodem k vyloučení uchazeče. 7. Využití odborníků v OVS 1. Zadavatel si vyhrazuje právo přizvat odborníky, kteří vypracují podpůrná stanoviska a zprávy. 8. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami 1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou otevírání obálek s nabídkami. 2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v konferenčním sále v 6. nadzemním podlaží budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 dne 4. 6. 2004 v 10.00 hodin. 9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně 1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty: a) osobně v pracovní dny v době od 8.00 hodin do 15.00 hodin a v den otevírání obálek pouze v době od 8.00 hodin do 13.00 hodin, vždy do podatelny v budově sídla zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4; b) kurýrní službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s., podatelna, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4. Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději dne 4. 6. 2004 do 10.00 hodin. 2. Nabídku je uchazeč povinen doručit v zalepené obálce (krabici, jiném obalu) opatřené na uzávěru razítkem a podpisem uchazeče. Jedna strana obálky bude zřetelně označena nápisem «NEOTEVÍRAT - Obchodní veřejná soutěž - Poskytování služeb v oblasti PR». 10. Zadávací lhůta 1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni. Tato lhůta se stanoví na 90 kalendářních dnů a její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami. 11. Název a sídlo zadavatele, kontaktní osoba zadavatele 1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s. Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4 Telefon: 271 131 111 2. Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Hana Zvalová Telefon: 271 132 368, mobil: 602 450 955 Fax : 271 132 032, e-mail: zvaloh1.hsp@mail.cez.cz 3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění textu vyhlášení OVS mohou být doručeny kontaktní osobě nejpozději do sedmi dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Dotaz musí být učiněn písemně, faxem nebo elektronickou poštou. Zadavatel je povinen elektronicky odpovědět. Zadavatel je povinen neprodleně po uplynutí lhůty k dotazům sumarizovat veškeré položené dotazy a odeslané odpovědi a odeslat je všem zájemcům e-mailem a písemně. 12. Zadávací dokumentace 1. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a informací nezbytných pro zpracování nabídky. 2. Zadávací dokumentace bude obsahovat: - Specifikace veřejné zakázky - Návrh smlouvy - Podmínky změny smlouvy - Struktura cenové nabídky - Obecné smluvní podmínky zadavatele. 13. Adresa a doba, v níž je možno vyžádat si zadávací dokumentaci 1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout v pracovních dnech, nejpozději však 28. 5. 2004, vždy v době od 10.00 hodin do 16.00 hodin, vždy po předchozí telefonické dohodě, na kontaktní adrese zadavatele uvedené v čl. 11 vyhlášení OVS. Osoba určená pro vydání dokumentace: Michaela Machačová, tel. 271 132 818. 2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen pověřené osobě zadavatele předat při převzetí zadávací dokumentace písemné prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce, závazek o mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací dokumentaci a o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro účel této OVS. K tomuto prohlášení bude přiložena fotokopie oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku). 14. Požadavek na poskytnutí jistoty 1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v obchodní veřejné soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona poskytnutí jistoty ve výši 100.000,00 Kč (slovy jedno sto tisíc korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem stanovených v § 24 zákona. 1. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, 114 07 Praha 1, č. účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou specifikaci musí být uveden variabilní symbol 35202 a jako specifický symbol uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. 2. Složení jistoty prokáže uchazeč potvrzením, z něhož jednoznačně vyplyne složení jistoty (výpis z bankovního účtu, doklad o složení hotovosti do banky, apod.) a které je nedílnou součástí nabídky. Při poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost kratší než zadávací lhůta prodloužená o devadesát kalendářních dnů. Originál listiny o bankovní záruce musí být do originálu nabídky vložen odnímatelným způsobem. 15. Další podmínky soutěže 1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. 2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká smluvní vztah. 3. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě. 4. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky. 16. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky 1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné listiny musí být doplněny úředním překladem do českého jazyka). 2. Uchazeč předkládá nabídku v šesti číslovaných vyhotoveních. Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál». 3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude provedeno takto: - název veřejné zakázky, datum, razítko a podpis osob oprávněných jednat za uchazeče, - obsah nabídky (složky) s uvedením jednotlivých částí a příloh nabídky, - základní údaje o uchazeči, tj. jméno či obchodní firma, právní forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení pro vrácení jistoty, e-mailové, telefonní a faxové spojení, statutární orgán, určená kontaktní osoba, - doklady o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku, je-li zde uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání, - čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle čl. 3 vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady, - doklady prokazující další předpoklady dle čl. 4 vyhlášení OVS, - doklad o složení jistoty (v originálu nabídky), - popis způsobu zajištění veřejné zakázky dle struktury čl. 1. odst. 1a - 1c. 4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebiratelným způsobem. Všechny listy musí být v každém vyhotovení nabídky očíslovány nepřerušovanou číselnou řadou. 17. Práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje tato práva: a) změnit podmínky soutěže, před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce, b) zrušit zadání veřejné zakázky do doby vydání rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, c) odmítnout všechny podané nabídky, d) nevybrat žádnou z podaných nabídek, e) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se nabídka uchazeče stává vlastnictvím zadavatele (s výjimkou případů stanovených zákonem), f) požadovat po uchazeči (poskytovateli), se kterým bude uzavřena smlouva, aby v průběhu plnění veřejné zakázky dodržoval vnitřní předpisy zadavatele (objednavatele), s nimiž bude prokazatelně seznámen, zejména pak obecné obchodní podmínky. V Praze dne 21. 4. 2004 Ing. Ladislav Štěpánek Ing. Jaroslav Lang ředitel sekce ředitel sekce správa majetku, obchod kancelář generálního ředitele a služby a představenstva 191679-17/04