VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s.
B-0, 8
ČEZ, a. s.
Sídlo: Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
IČ: 45274649,
zapsán v Obchodním rejstříku vedeném
Městským soudem v Praze oddíl B, vložka 1581
zastoupen
ředitelem sekce kancelář generálního ředitele a představenstva
Ing. Ladislavem Štěpánkem
a
ředitelem sekce správa majetku, obchod a služby
Ing. Jaroslavem Langem
vyhlašuje
podle § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů
(dále jen «zákon»)
OBCHODNÍ VEŘEJNOU SOUTĚŽ
(dále jen «OVS»)
«POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB V OBLASTI PUBLIC RELATIONS»
PODMÍNKY SOUTĚŽE
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
1. Předmětem veřejné zakázky je poskytování poradenství a služeb v
oblasti public relations (dále jen PR) na podporu budování image
značky ČEZ, a. s. (dále jen zadavatel) a jeho obchodní značky
«Duhová energie». Předmět plnění veřejné zakázky zahrnuje:
1a poradenství v oblasti PR
1b produkční služby, tedy finální realizaci PR programů a akcí
(tiskové konference, prezentace, atd.) včetně realizace tiskovin dle
požadavků zadavatele
1c vypracování vhodné PR strategie zadavatele i jeho obchodní značky
«Duhová energie», průběžná úprava strategie podle zpětného
vyhodnocení provedeného zadavatelem
2. Specifikace veřejné zakázky je obsažena v zadávací dokumentaci.
3. Vybraný uchazeč bude povinen přizpůsobit se v konkrétním plnění
veřejné zakázky strategii zadavatele a legislativním změnám a
konkrétním potřebám zadavatele (v rozsahu zadání veřejné zakázky).
4. Zadavatel si vyhrazuje právo určit vlastní směr PR strategie.
Uchazeč je oprávněn pro plnění jednotlivých částí plnění veřejné
zakázky dodávky využívat služeb subdodavatelů, je však plně
odpovědný za jejich plnění co do kvality výstupů, kontroly cen a
provádění plateb subdodavatelům.
5. Zadavatel si vyhrazuje právo nabytí veškerých práv k užití a
šíření děl vzniklých v souvislosti s plněním veřejné zakázky.
6. Veškeré právní vztahy s touto veřejnou zakázkou související se
řídí českým právem.
7. Zadavatel se zavazuje ve smlouvě o poskytování služeb smluvně
upravit autorská práva ke způsobu plnění veřejné zakázky, pokud to
bude povaha plnění požadovat.
2. Místo a doba plnění veřejné zakázky
1. Vybraný uchazeč je povinen zahájit plnění veřejné zakázky do 14 dnů
po uzavření smlouvy. Smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou
s tříměsíční výpovědní lhůtou.
2. Místem plnění je území České republiky a území v zahraničí, kde má
zadavatel své obchodní nebo strategické zájmy.
3. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
1. Uchazeč je povinen v nabídce prokázat kvalifikační předpoklady
podle § 2b zákona způsobem podle § 2c zákona. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. a) uchazeč prokáže výpisem z
obchodního rejstříku a dokladem oprávnění k podnikání, přičemž výpis
nesmí být v obou případech starší 90 dnů. Z těchto výpisů musí být
zřejmé oprávnění k provádění předmětu veřejné zakázky. Kvalifikační
předpoklad podle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč formou
čestného prohlášení.
2. V případě, že nabídku předkládá více osob společně, je každá z
těchto osob povinna prokázat kvalifikační předpoklady podle § 2b
způsobem 2c zákona, případně dalších ustanovení, a to v rozsahu, ve
kterém se bude podílet na plnění předmětu veřejné zakázky. Tento
rozsah musí být z nabídky jednoznačně patrný.
3. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d) se vztahují rovněž na
členy statutárního orgánu. Podmínky uvedené v § 2b odst. 1 písm. d)
a e) zákona se vztahují též na odpovědného zástupce uchazeče
ustanoveného podle § 11 z. č. 455/1991 Sb., o živnostenském
podnikání, v platném znění (živnostenský zákon). Tyto předpoklady
jsou členové statutárního orgánu a odpovědný zástupce uchazeče
povinni prokázat formou čestného prohlášení. Není-li třeba
odpovědného zástupce, je uchazeč povinen sdělit tuto skutečnost
formou čestného prohlášení. Osobu odpovědného zástupce prokazuje
uchazeč výpisem z neveřejné části živnostenského rejstříku.
4. U nabídky předpokládající splnění zakázky s pomocí jiných osob
prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů uchazeč, který nabídku
podává, pokud se jeho oprávnění k podnikání vztahuje na celý rozsah
veřejné zakázky. Jinak prokazují splnění kvalifikačního předpokladu
podle § 2b odst. 1 písm. a) zákona a dle čl. 3.1. vyhlášení OVS také
tyto jiné osoby.
5. Požadované doklady (s výjimkou dokladů dle § 2b, odst. 1/, písm. d), f)
zákona) nesmějí být starší než 90 kalendářních dnů před datem odevzdání
nabídky.
6. Veškeré listiny, které se obvykle podepisují, musí být podepsány
uchazečem nebo zmocněncem; je-li uchazeč právnickou osobou, pak jeho
statutárním orgánem v souladu se zápisem v obchodním rejstříku nebo
zmocněncem.
4. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
1. Uchazeč je povinen určit kontaktní osobu pro stálou komunikaci se
zadavatelem v rámci této OVS.
2. Uchazeč je povinen uvést v nabídce portfolio svých klientů, se
kterými na srovnatelných zakázkách aktuálně spolupracuje anebo se
kterými na nich spolupracoval, a to za období tří let zpětně před
vyhlášením OVS (s výjimkou zadavatele, pokud s ním měl uzavřenu
smlouvu na obdobné plnění).
3. Uchazeč je povinen doložit dostatečné personální zabezpečení
plnění veřejné zakázky příslušnými odbornými profesemi v pracovních
týmech. Smlouva zakládající právní vztah (pracovní či jiný) s těmito
odborníky musí být vždy písemná. Existence tohoto právního vztahu se
dokládá čestným prohlášením o existenci tohoto vztahu. Uchazeč je
povinen v nabídce prezentovat jednotlivé odborník (nejméně jméno,
vzdělání a stručný pracovní životopis), kteří se budou podílet na
splnění veřejné zakázky. V pracovních týmech musí být minimálně zařazeni:
a) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenosti v oblasti account
manager PR (minimálně 4 roky praxe)
b) alespoň jeden člen, který má pracovní zkušenost v oblasti account
director PR (minimálně 4 roky praxe).
4. Uchazeč je povinen doložit formou čestného prohlášení za
hospodářské období 2000 - 2002:
a) výrok auditora «bez výhrad»,
b) výši vlastního kapitálu,
c) výši zisku,
d) objem výkonů, tj. tržeb z prodaných výrobků, příp. zboží, + služeb.
5. Uchazeč je povinen v nabídce prohlásit, že akceptuje návrh
smlouvy, který je součástí zadávací dokumentace. Smlouvu lze měnit
pouze z důvodů uvedených v příloze zadávací dokumentace.
6. Uchazeč jedná v rámci OVS sám (je-li právnickou osobou, pak
prostřednictvím statutárního orgánu), nebo prostřednictvím zmocněnce
na základě písemného zmocnění s přesně vymezeným rozsahem
zastupování, anebo prostřednictvím kontaktní osoby.
7. Jednání v rámci OVS musí být v českém jazyce.
8. Uchazeč je povinen zavázat se čestným prohlášením:
a) že v současné době neposkytuje služby v oblasti public relations
žádnému subjektu, který působí v oblasti výroby, přepravy nebo
distribuce elektrické energie, plynu nebo tepla v České republice.
V případě, že předmětné služby některým z těchto subjektů poskytuje,
uvede kterým a zaváže se k ukončení poskytování těchto služeb v
případě úspěchu v této veřejné soutěži, pokud si zadavatel toto
ukončení vyžádá, a to nejpozději do 30 dní od tohoto vyžádání;
b) že po dobu plnění veřejné zakázky nebude žádnému ze subjektů podle
písmene a) předmětné služby poskytovat, a to ani vlastním jménem,
ani formou spolupráce s jiným subjektem (např. formou subdodávky),
pokud zadavatel k tomuto neudělí předchozí písemný souhlas.
9. Uchazeč je povinen v nabídce předložit čestné prohlášení dle
předcházejícího odstavce vyhotovené subdodavateli, budou-li
v nabídce uvedeni.
10. Uchazeč doloží, že je držitelem certifikace podle Consultancy
Management Standard (CMS). Certifikátem vydaným nezávislou
certifikační společností DNV uchazeč osvědčuje, že splňuje kritéria
stanovená pro kvalitní řízení agentury a pro poskytování
profesionálních služeb klientům.
5. Způsob hodnocení nabídek
1. Zadavatel bude hodnotit nabídky pomocí níže uvedených kritérií
v sestupném pořadí s využitím bodového systému takto:
A) navrhovaný způsob zajištění předmětu veřejné zakázky dle čl. 1, odst. 1c
- 55 %
B) výše nabídkové ceny ve struktuře dle čl. 1, odst. 1a - 1c
- 45 %
2. Nabídky budou hodnoceny váženým bodovým systémem. Rozsah bodovací
stupnice vymezuje zadavatel od 1 do 100 bodů za každé hodnocené
kritérium. Vyšší počet bodů představuje lepší hodnocení. Každý člen
komise pro posouzení a hodnocení nabídek ohodnotí každou nabídku
podle jednotlivých kritérií samostatně, a to tak, že nabídce přidělí
ke každému kritériu příslušný počet bodů a počet bodů pak vynásobí
váhou příslušného kritéria. Bodové hodnoty přepočtené podle
procentní váhy budou u každé nabídky sečteny do celkového hodnocení
nabídky. Vyhodnocení bude provedeno v tabulce, kde pro každou
nabídku a každé kritérium budou uvedeny přepočtené bodové hodnoty od
všech hodnotitelů - členů komise. Více bodů znamená lepší pořadí nabídky.
Výsledné pořadí bude stanoveno podle celkového hodnocení nabídky.
3. Zadavatel si vyhrazuje právo nekonkrétní nebo nejednoznačnou nabídku
hodnotit nulovým počtem bodů.
6. Způsob zpracování cenové nabídky, platební podmínky
1. Uchazeči jsou povinni stanovit nabídkovou cenu za provedení
veřejné zakázky dle ve struktuře dle zadávací dokumentace v korunách
českých bez DPH.
2. Nabídková cena bude stanovena jako cena maximální a nepřekročitelná.
Cena v sobě zahrnuje veškeré náklady uchazeče.
3. Nabídková cena bude předložena odděleně v samostatné obálce s
označením «Obchodní veřejná soutěž - Poskytování služeb v oblasti PR
- nabídková cena» pouze v originálu nabídky. Tato obálka bude uzavřena
a na uzavření opatřena razítkem, popř. podpisem oprávněné osoby.
Předložení nabídkové ceny jiným způsobem je důvodem k vyloučení uchazeče.
7. Využití odborníků v OVS
1. Zadavatel si vyhrazuje právo přizvat odborníky, kteří vypracují
podpůrná stanoviska a zprávy.
8. Soutěžní lhůta a místo pro otevírání obálek s nabídkami
1. Soutěžní lhůta, ve které lze podávat nabídky, počíná běžet dnem
vyhlášení soutěže v Obchodním věstníku a končí dnem a hodinou
otevírání obálek s nabídkami.
2. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční v konferenčním sále v 6.
nadzemním podlaží budovy sídla zadavatele Duhová 2/1444, 140 53
Praha 4 dne 4. 6. 2004 v 10.00 hodin.
9. Místo pro podávání nabídek a doba, v níž lze podat nabídky osobně
1. Uchazeči mohou své nabídky podat v průběhu soutěžní lhůty:
a) osobně v pracovní dny v době od 8.00 hodin do 15.00 hodin a v den
otevírání obálek pouze v době od 8.00 hodin do 13.00 hodin, vždy
do podatelny v budově sídla zadavatele - ČEZ, a. s., Duhová 2/1444,
140 53 Praha 4;
b) kurýrní službou nebo doporučeně poštou na adresu: ČEZ, a. s.,
podatelna, Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4.
Nabídky musí být zadavateli doručeny nejpozději dne 4. 6. 2004 do
10.00 hodin.
2. Nabídku je uchazeč povinen doručit v zalepené obálce (krabici,
jiném obalu) opatřené na uzávěru razítkem a podpisem uchazeče. Jedna
strana obálky bude zřetelně označena nápisem «NEOTEVÍRAT - Obchodní
veřejná soutěž - Poskytování služeb v oblasti PR».
10. Zadávací lhůta
1. Zadávací lhůtou se rozumí doba, po kterou jsou uchazeči svými
nabídkami vázáni. Tato lhůta se stanoví na 90 kalendářních dnů a
její běh počíná dnem otevírání obálek s nabídkami.
11. Název a sídlo zadavatele, kontaktní osoba zadavatele
1. Zadavatelem je: ČEZ, a. s.
Duhová 2/1444, 140 53 Praha 4
Telefon: 271 131 111
2. Kontaktní osoba zadavatele: JUDr. Hana Zvalová
Telefon: 271 132 368, mobil: 602 450 955
Fax : 271 132 032, e-mail: zvaloh1.hsp@mail.cez.cz
3. Dotazy týkající se případného vysvětlení nebo upřesnění textu
vyhlášení OVS mohou být doručeny kontaktní osobě nejpozději do sedmi
dnů před uplynutím soutěžní lhůty. Dotaz musí být učiněn písemně,
faxem nebo elektronickou poštou. Zadavatel je povinen elektronicky
odpovědět. Zadavatel je povinen neprodleně po uplynutí lhůty k
dotazům sumarizovat veškeré položené dotazy a odeslané odpovědi a
odeslat je všem zájemcům e-mailem a písemně.
12. Zadávací dokumentace
1. Zadávací dokumentace je souhrn údajů a informací nezbytných pro
zpracování nabídky.
2. Zadávací dokumentace bude obsahovat:
- Specifikace veřejné zakázky
- Návrh smlouvy
- Podmínky změny smlouvy
- Struktura cenové nabídky
- Obecné smluvní podmínky zadavatele.
13. Adresa a doba, v níž je možno vyžádat si zadávací dokumentaci
1. Zadávací dokumentaci si lze vyzvednout v pracovních dnech,
nejpozději však 28. 5. 2004, vždy v době od 10.00 hodin do 16.00
hodin, vždy po předchozí telefonické dohodě, na kontaktní adrese
zadavatele uvedené v čl. 11 vyhlášení OVS. Osoba určená pro vydání
dokumentace: Michaela Machačová, tel. 271 132 818.
2. Zájemce o zadávací dokumentaci je povinen pověřené osobě
zadavatele předat při převzetí zadávací dokumentace písemné
prohlášení, podepsané osobou oprávněnou jednat za zájemce, závazek o
mlčenlivosti zájemce o skutečnostech uvedených v zadávací
dokumentaci a o tom, že si zadávací dokumentaci vyžaduje výlučně pro
účel této OVS. K tomuto prohlášení bude přiložena fotokopie
oprávnění k podnikání zájemce (výpis z obchodního nebo
živnostenského rejstříku).
14. Požadavek na poskytnutí jistoty
1. K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z účasti v
obchodní veřejné soutěži vyžaduje zadavatel v souladu s § 23 zákona
poskytnutí jistoty ve výši 100.000,00 Kč (slovy jedno sto tisíc
korun českých). Jistota může být uchazečem poskytnuta jednou z forem
stanovených v § 24 zákona.
1. Účet zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžité
částky je veden u Komerční banky a. s., Václavské nám. 42, 114 07
Praha 1, č. účtu: 275868000227/0100. Pro jednoznačnou specifikaci
musí být uveden variabilní symbol 35202 a jako specifický symbol
uvede uchazeč své IČ. Peněžitá částka odpovídající výši jistoty musí
být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni
otevírání obálek.
2. Složení jistoty prokáže uchazeč potvrzením, z něhož jednoznačně
vyplyne složení jistoty (výpis z bankovního účtu, doklad o složení
hotovosti do banky, apod.) a které je nedílnou součástí nabídky. Při
poskytnutí jistoty formou bankovní záruky nesmí být její platnost
kratší než zadávací lhůta prodloužená o devadesát kalendářních dnů.
Originál listiny o bankovní záruce musí být do originálu nabídky
vložen odnímatelným způsobem.
15. Další podmínky soutěže
1. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
2. Výběrem nejvhodnější nabídky nevzniká smluvní vztah.
3. Vybraný uchazeč není oprávněn postoupit zakázku třetí osobě.
4. Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s OVS, a to ani
v případě, že zadavatel OVS zruší nebo odmítne všechny nabídky.
16. Požadavky na formální úpravu, strukturu a obsah nabídky
1. Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (předložené cizojazyčné
listiny musí být doplněny úředním překladem do českého jazyka).
2. Uchazeč předkládá nabídku v šesti číslovaných vyhotoveních.
Originál nabídky, který bude obsahovat originální dokumenty nebo
jejich ověřené kopie, bude označen «Výtisk č. 1 - originál».
3. Řazení dokumentů v jednotlivých vyhotoveních písemné nabídky bude
provedeno takto:
- název veřejné zakázky, datum, razítko a podpis osob oprávněných
jednat za uchazeče,
- obsah nabídky (složky) s uvedením jednotlivých částí a příloh nabídky,
- základní údaje o uchazeči, tj. jméno či obchodní firma, právní
forma, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení pro vrácení jistoty,
e-mailové, telefonní a faxové spojení, statutární orgán, určená
kontaktní osoba,
- doklady o oprávnění k podnikání - výpis z neveřejné části
živnostenského rejstříku, výpis z obchodního rejstříku, je-li zde
uchazeč zapsán, jiné doklady podle povahy podnikání,
- čestná prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů podle čl. 3
vyhlášení OVS, ostatní listiny prokazující kvalifikační předpoklady,
- doklady prokazující další předpoklady dle čl. 4 vyhlášení OVS,
- doklad o složení jistoty (v originálu nabídky),
- popis způsobu zajištění veřejné zakázky dle struktury čl. 1. odst.
1a - 1c.
4. Jednotlivé listy nabídky musí být spojeny nerozebiratelným způsobem.
Všechny listy musí být v každém vyhotovení nabídky očíslovány
nepřerušovanou číselnou řadou.
17. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje tato práva:
a) změnit podmínky soutěže, před rozhodnutím o nejvhodnější nabídce,
b) zrušit zadání veřejné zakázky do doby vydání rozhodnutí o výběru
nejvhodnější nabídky,
c) odmítnout všechny podané nabídky,
d) nevybrat žádnou z podaných nabídek,
e) nevracet uchazečům podané nabídky, neboť okamžikem převzetí se nabídka
uchazeče stává vlastnictvím zadavatele (s výjimkou případů stanovených
zákonem),
f) požadovat po uchazeči (poskytovateli), se kterým bude uzavřena
smlouva, aby v průběhu plnění veřejné zakázky dodržoval vnitřní
předpisy zadavatele (objednavatele), s nimiž bude prokazatelně
seznámen, zejména pak obecné obchodní podmínky.
V Praze dne 21. 4. 2004
Ing. Ladislav Štěpánek Ing. Jaroslav Lang
ředitel sekce ředitel sekce správa majetku, obchod
kancelář generálního ředitele a služby
a představenstva
191679-17/04