Portál veřejné správy

Zápis 191675-17/04

Obchodní jménoČEZ, a. s.
RubrikaVeřejná soutěž
SídloPraha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53
Publikováno28. 04. 2004
Značka OV191675-17/04
VEŘEJNÁ SOUTĚŽ; ČEZ, a. s. D-0 Vyhlášení obchodní veřejné soutěže učiněné v souladu s ustanovením Části druhé, Hlavy I, § 4 zákona č. 199/1994 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen zákon) Evidenční číslo: KE/00203208 Předmět veřejné zakázky: «Obnova analyzační techniky EMON v ČEZ, a. s.» Zadavatel veřejné zakázky: ČEZ, a. s. Sídlo: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 zapsán v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, odd. B, vložka 1581, IČ 45274649. 1. Kontaktní adresa, kontaktní osoba a telefon zadavatele ČEZ, a. s. Adresa: Praha 4, Duhová 2/1444, PSČ 140 53 Kontaktní osoba: Jaroslava Kabešová, specialista obchodu Telefon: 271132596 Fax: 271132037 E-mail: kabesj1.hsp@mail.cez.cz 2. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky 2.1. Předmět plnění veřejné zakázky obsahuje dvě části: - část 1: obnova analyzační techniky kontinuálního měření emisí systému emisního monitoringu (EMON) - zajistit částečně výměnou starých přístrojů za nové (inovací), částečně opravou (repasí) stávajících přístrojů. - část 2: servis, údržba, opravy a zajišťování provozu analyzační techniky EMON 2.2. Zadavatel umožňuje zpracovat variantní řešení nabídky, které spočívá v navržení vyššího počtu inovací a snížení počtu repasí proti zadané variantě a v promítnutí těchto změn do cenové nabídky uchazeče. Každý uchazeč může předložit pouze jeden návrh variantního řešení. 2.3. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je detailně specifikováno v zadávací dokumentaci. vč. požadavků na zpracování variantního řešení. 2.4. S jediným vybraným uchazečem budou uzavřeny dvě samostatné smlouvy - pro každou výše uvedenou část veřejné zakázky jedna samostatná smlouva. 3. Doba a místo plnění předmětu veřejné zakázky 3.1. Termín předání předmětu plnění veřejné zakázky: a) část 1, zahrnující obnovu analyzační techniky, musí být realizována a předána zadavateli nejpozději do 31. 12. 2007. b) část 2, zahrnující servis, údržbu, opravy a provozování analyzační techniky, bude plněna průběžně do 31. 12. 2015 3.2. Místem plnění veřejné zakázky jsou organizační jednotky zadavatele (dále jen OJ): Elektrárna Dětmarovice (EDE) Elektrárna Hodonín (EHO) Elektrárna Chvaletice (ECH) Elektrárna Ledvice (ELE) Elektrárny Mělník (EME II a III) Elektrárna Počerady (EPC) Elektrárny Poříčí (EPO + TDK - Teplárna Dvůr Králové) Elektrárny Prunéřov (EPR I a II) Elektrárna Tisová (ETI) Elektrárna Tušimice (ETU) 4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů 4.1. Uchazeč v nabídce doloží kvalifikační předpoklady stanovené § 2b zákona, které prokáže způsobem, uvedeným v § 2c odst. 1 a 3 zákona. Splnění kvalifikačního předpokladu dle § 2b odst. 1 písm. g) zákona prokáže uchazeč čestným prohlášením. 4.2. Ke splnění kvalifikačních předpokladů uvedených v § 2b odst. 1 písm. b), c), d), e), f) a g) zákona, může uchazeč využít vzor čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů, který je součástí zadávací dokumentace. Pokud uchazeč využije jiné formy čestného prohlášení, upozorňuje zadavatel, že je nutno doložit i čestné prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů u odpovědných zástupců ustavených podle zvláštního práv. předpisu, a to v souladu s § 2b odst. 3 zákona. 4.3. Splnění kvalifikačních předpokladů dle § 2b odst. 1 písm. a) zákona, prokáže uchazeč dokladem o oprávnění k podnikání, včetně výpisu z obchodního rejstříku. Doklady o oprávnění k podnikání musí pokrývat celý předmět plnění veřejné zakázky. Pokud uchazeč nemá oprávnění k podnikání pro celý rozsah předmětu plnění veřejné zakázky a využije k plnění subdodavatele, doloží jemu chybějící oprávnění k podnikání od těchto subdodavatelů včetně jejich výpisu z obchodního rejstříku. 4.4. V případě, že podává nabídku více osob společně, prokazují kvalifikaci všechny osoby podávající společnou nabídku, a to takto: - čestná prohlášení na prokázání kvalifikačních předpokladů každá osoba, - oprávnění k podnikání každá osoba pouze v tom rozsahu, jakým se bude podílet na plnění veřejné zakázky, - výpis z obchodního rejstříku každá osoba, pokud je v něm zapsána. 5. Požadavky na prokázání dalších předpokladů 5.1. V souladu s § 2f zákona, zadavatel stanovuje další předpoklady pro plnění této veřejné zakázky následovně: a) uchazeč vyjádří souhlas s podmínkami uvedenými zadavatelem v zadávací dokumentaci a vyhlášení obchodní veřejné soutěže (dále jen soutěž) a vyjádří bezpodmínečný souhlas se závazným textem smlouvy ve znění předloženém zadavatelem b) uchazeč prohlásí, že si před podáním nabídky vyjasnil všechny potřebné technické údaje, které jednoznačně vymezují množství a druh požadovaných prací a dodávek, v souvislosti s plněním této veřejné zakázky c) v případě, že podává nabídku více osob společně, uchazeč uvede podíl, jakým se budou jednotlivé osoby podílet na plnění veřejné zakázky, a to tak, že uvede soupis jednotlivých částí předmětu plnění veřejné zakázky, jemu odpovídající oprávnění k podnikání a příslušnou osobu, která bude tuto část předmětu plnění veřejné zakázky provádět, anebo doloží do nabídky kopii příslušné smlouvy, ve které je toto uvedeno d) uchazeč prokáže, že má zdokumentovaný systém jakosti podle normy ISO 9001:2000 e) uchazeč prokáže, že má Příručku jakosti akreditované laboratoře pro obor měření emisí f) uchazeč prokáže, že Rozhodnutím Ministerstva životního prostředí má platné Osvědčení o autorizaci k měření emisí vyhovující požadavkům § 15 odst. 3, 7 a 8 zákona č. 86/2002 Sb., o ochraně ovzduší ve znění pozdějších předpisů g) uchazeč prokáže, že je držitelem oprávnění vykonávat záruční a pozáruční opravy stávajících i nově instalovaných přístrojů (kromě přístrojů SHIMADZU) vydané výrobci všech nainstalovaných přístrojů. h) uchazeč prokáže, že za období posledních 5 let před podáním nabídky provedl min. jednu zakázku, srovnatelnou s předmětem plnění této veřejné zakázky i) v případě podání nabídky více osobami společně, musí další předpoklady prokázat každá z těchto osob. 5.2. Způsob prokázání výše uvedených dalších předpokladů je specifikován v zadávací dokumentaci. 6. Soutěžní lhůta, místo pro podávání a otevírání obálek s nabídkami 6.1. Nabídky musí být doručeny zadavateli osobně nebo doporučenou poštou, případně kurýrní službou do skončení soutěžní lhůty, tj. dne 1. 7. 2004 do 10.00 hod. na kontaktní adresu uvedenou v čl. 1. tohoto vyhlášení. 6.2. Osobně podávanou nabídku lze odevzdat v pracovní dny od 9.00 hod. do 14.00 hod. kontaktní osobě a na kontaktní adrese uvedené v článku 1. tohoto vyhlášení, s výjimkou posledního dne lhůty pro podání nabídek, kdy lze předat nabídky nejpozději do 10.00 hod. 6.3. Otevírání obálek s nabídkami se uskuteční bezprostředně po uplynutí soutěžní lhůty. Místem pro otevírání obálek s nabídkami je zasedací místnost v místě sídla zadavatele - Praha 4, Duhová 2/1444. 7. Zadávací dokumentace 7.1. Zadávací dokumentace obsahuje zejména pokyny pro přípravu a podání nabídek, technickou specifikaci předmětu veřejné zakázky a způsobu požadovaného plnění, závazný text smlouvy. Sestává z těchto částí: Část 1 - Pokyny pro zájemce/uchazeče Část 2 - Závazný text smlouvy Část 3 - Technická specifikace Část 4 - Formuláře Nabídky Část 5 - Pravidla chování v ČEZ, a. s., UKE 7.2. Zadavatel poskytne bezplatně na písemné vyžádání, každému zájemci o veřejnou zakázku zadávací dokumentaci v jednom vyhotovení v písemné podobě a částečně v elektronické podobě na CD nosiči (část technické specifikace, která dokumentuje stávající analyzační techniku na všech OJ). Faxová nebo E-mailová žádost o zadávací dokumentaci musí být zaslána zadavateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1. tohoto vyhlášení nejpozději jeden pracovní den před požadovaným termínem převzetí. Předání zadávací dokumentace se uskuteční v soutěžní lhůtě v pracovních dnech od 9.00 do 14.00 hod. na kontaktní adrese zadavatele. 7.3. Osoba přebírající za zájemce zadávací dokumentaci musí zadavateli předložit zmocnění zájemce o veřejnou zakázku k tomuto převzetí. 8. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky, konference 8.1. Za účelem obeznámení se s místními podmínkami zve zadavatel všechny zájemce na prohlídky míst plnění veřejné zakázky, které se uskuteční na jednotlivých OJ v následujících termínech: Elektrárny Prunéřov (I a II) 17. 5. 2004 Elektrárna Tušimice 18. 5. 2004 Elektrárna Tisová 19. 5. 2004 Elektrárna Ledvice 20. 5. 2004 Elektrárna Počerady 21. 5. 2004 Elektrárny Mělník (II a III) 24. 5. 2004 Elektrárny Poříčí (EPO a TDK) 25. 5. 2004 Elektrárna Hodonín 26. 5. 2004 Elektrárna Dětmarovice 27. 5. 2004 Elektrárna Chvaletice 28. 5. 2004 8.2. Sraz zájemců bude na výše uvedených OJ ve stanovený den, vždy v 9.00 hod. v zasedací místnosti příslušné OJ. Za každého zájemce se mohou prohlídky zúčastnit nejvýše 3 zástupci. 8.3. Konference k předmětu plnění veřejné zakázky se bude konat na každé OJ po ukončení prohlídky místa plnění. Na této konferenci budou, dle možností zadavatele, zodpovězeny písemné dotazy k předmětu plnění veřejné zakázky, k zadávací dokumentaci a k vyhlášení. Závazné odpovědi zadavatele budou uvedeny v zápisu z této konference. Zápisy z konferencí budou zaslány všem zájemcům, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci nebo se zúčastnili prohlídky některého z míst plnění. 8.4. Dne 31. 5. 2004 v 9.00 hod. bude v místě sídla zadavatele umožněno všem zájemcům nahlédnout do zadávací dokumentace. Tato dokumentace bude zcela totožná s dokumentací poskytovanou zájemcům o veřejnou zakázku, bude však celá v listinné podobě. 8.5. Účast na prohlídkách míst plnění vč. konferencí ani nahlédnutí do zadávací dokumentace v místě sídla zadavatele nejsou pro zájemce povinné. 9. Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídkové ceny, včetně platebních podmínek 9.1. Nabídková cena musí být uvedena v nabídce zásadně v korunách českých, bez DPH a musí být v nabídce členěna podle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci. 9.2. Uchazeč zpracuje ve své nabídce ceny dílčích plnění pro jednotlivé OJ, zvlášť za část 1 a za část 2, rozvržené do jednotlivých let vždy až do konečného termínu plnění dané části. Ceny dílčích plnění budou doplněny do tabulek uvedených v zadávací dokumentaci. 9.3. Platební podmínky jsou blíže stanoveny v Zadávací dokumentaci. 9.4. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady nutné pro splnění veřejné zakázky nebo vzniklé v souvislosti s ní. 9.5. Nabídková cena může být v průběhu plnění veřejné zakázky upravována pouze u části 2 veřejné zakázky (viz odst. 2.1. výše), a to pouze v závislosti na inflaci a za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci. 10. Poskytnutí jistoty 10.1. Každý uchazeč musí v rámci své nabídky poskytnout zadavateli jistotu k zajištění svých povinností vyplývajících z účasti v soutěži ve výši 1 600 000,- Kč (slovy: jeden milión šest set tisíc korun českých) v souladu s § 23 a 24 zákona. 10.2. Jistotu je nutno předložit ve formě bankovní záruky nebo složit peněžní částku na účet zadavatele. Jistota hrazená složením peněžní částky na účet zadavatele musí být připsána na účet zadavatele nejpozději v den předcházející dni otevírání obálek. Bankovní záruka musí být v písemné formě předložena zadavateli v originále nejpozději do konce soutěžní lhůty - viz odst. 6.1. výše. Podmínky pro poskytnutí jistoty jsou blíže stanoveny v zadávací dokumentaci. 11. Zadávací lhůta 11.1. Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni, činí 90 kalendářních dnů a začíná běžet dnem otevírání obálek s nabídkami. Uchazečům, kteří se umístí na prvních třech místech, se zadávací lhůta prodlužuje v souladu s § 40 a § 41 zákona. 12. Způsob hodnocení nabídek 12.1. Zadavatel po posouzení nabídek nejdříve rozhodne, kterou variantu z možného variantního řešení bude hodnotit a poté vyhodnotí pouze nabídky zpracované pro vybranou variantu. 12.2. Hodnocení nabídek vybrané varianty, které vyhoví po posouzení zadavatelem požadavkům tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace, bude provedeno podle ekonomické vhodnosti nabídek. 12.3. Jediným kritériem pro hodnocení jsou nároky na finanční zdroje zadavatele za dobu plnění veřejné zakázky (cash flow) vyplývající z cenové nabídky uchazeče. 13. Další podmínky 13.1. Žádný ze zájemců/uchazečů nemá nárok na kompenzaci nákladů spojených s jeho účastí v soutěži, a to bez ohledu na průběh nebo výsledek obchodní veřejné soutěže. 13.2. Uchazeč vloží do nabídky nabídkový list, v němž doplní chybějící údaje. Formulář nabídkového listu je součástí zadávací dokumentace. 13.3. Uchazeč je povinen ve své nabídce zpracovat a nabídnout variantu 1 a může zpracovat a nabídnout též variantu 2, a to za podmínek uvedených v ZD. 13.4. Účast v soutěži je omezena pouze na tuzemské osoby, přičemž za zahraniční osobu je považována osoba dle § 2 písm. f) zákona č. 199/1994 Sb., v platném znění. 13.5. Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku. 13.6. Nabídka musí být zpracována dle podmínek a požadavků tohoto vyhlášení a zadávací dokumentace. 14. Práva zadavatele 14.1. Zadavatel si vyhrazuje práva: - odmítnout všechny předložené nabídky bez udání důvodu, - zrušit soutěž do doby rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky, - nevracet podané nabídky, - změnit dodatkem podmínky zadání soutěže do skončení soutěžní lhůty, - vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky stanovené zákonem, vyhlášením či zadávací dokumentací, - vybrat pro zadavatele vhodnější variantu, a pouze tu následně hodnotit. Martin Roman Pavel Klika generální ředitel výkonný ředitel UKE ČEZ, a. s. ČEZ, a. s. 191675-17/04